abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9214692
Nee, ik ga niet weg, maar in overleg met de FA's is besloten dat we een tweede moderator gaan zoeken voor Politiek.

Zie [GEZ].Een duomodje op Politiek..

quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 20:19 schreef yvonne het volgende:
Met dank aan Kozzmic:

Graag zou ik een volwaardige duomod voor Politiek erbij willen hebben. Met name voor de uren overdag, waarop ik op mijn werk zit en me eigenlijk niet bezig zou moeten houden met Fok!. Tot nu toe was Doc een soort van hulpmod op Politiek, maar hij heeft aangegeven zich liever op het Voetbal-forum te willen concentreren.

Waar ben ik naar op zoek?

• Iemand met veel interesse in Politiek. Regelmatige aanwezigheid en inhoudelijke posts in Politiek en verwante fora strekken tot aanbeveling!

• Iemand die frequent aanwezig is op het forum, en in ieder geval overdag (ma t/m do'dag) de mogelijkheid heeft om te Fok!ken. Hoeft niet elke dag, maar regelmatige aanwezigheid is wel gewenst.

• Iemand die anderen kan stimuleren tot discussie. Het slotjeszetten en waarschuwingen uitdelen is slechts één kant van het moderatorschap, actief meeposten en af en toe discussies openen of 'reanimeren' zijn w.m.b. belangrijkere eigenschappen van een goede mod in Politiek.

• De politieke kleur van een moderator is absoluut niet relevant (al zullen sommigen dat niet geloven ) en een geheel smetteloos verleden is ook geen vereiste.
  • Graag in je sollicitatiemail aangeven op welke tijden je wel en niet online kunt zijn!

--------------------------------------------------------------------------------

Solliciteren kan tot as zondag tot 20 uur.

Stuur je mail naar forum@fok.nl.

Ik ben wel benieuwd wie er zoal door zijn mede-users als potentiele mod naar voren wordt geschoven. En als er verdere vragen zijn over het moderatorschap dan hoor ik het ook graag.
      dinsdag 18 maart 2003 @ 20:32:06 #2
    34355 Farzin
    Weg en opgetieft.
    pi_9214799
    SCH, Wile_E_Coyote of Nyrem.

Kennyman en Ryan3 kunnen ook.

pi_9214869
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 20:32 schreef Farzin het volgende:

Die eerste drie al zeker niet. Kennyman is er wellicht toch wat te weinig overdag.

Als ik zo vrij mag zijn dan schuif ik Hoppe naar voren.

FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
      dinsdag 18 maart 2003 @ 20:35:24 #4
    41223 Wile_E_Coyote
    Thank God I'm an atheist
    pi_9214914
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 20:32 schreef Farzin het volgende:

Dank u voor het vertrouwen <buig, buig>
    Art is long and time is fleeting
    And our hearts, though stout and brave
    Still, like muffled drums are beating
    Funeral marches to the grave
    pi_9214917
    - trekt zich terug -

[Dit bericht is gewijzigd door Vampier op 18-03-2003 21:31]

Free people own guns! Slaves do not!
      dinsdag 18 maart 2003 @ 20:36:15 #6
    45511 TimmyAsd
    Raise your hands motherfuckers
    pi_9214939
    ik kan....
    pi_9215202
    Ik ga in dit topic geen oordeel uitspreken over een user, misschien dat ik hooguit wat personen ga aansporen om ook te solliciteren. Wat niet hoeft te betekenen dat die users ook meteen het meeste kans maken...

Iedereen die wil solliciteren is uiteraard van harte welkom!!
    Kom maar op met je mail, laat maar horen wat je te bieden hebt!

Ohja, en wat belangrijk is.... Vermeld uiteraard even je username zodat we weten wie we voor ons hebben!

pi_9215245
    Ik hoef niet te mailen neem ik aan.
    FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
    Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
    pi_9215330
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 20:47 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
    Ik hoef niet te mailen neem ik aan.
    Jij mag ook mailen. En wat mij betreft ben je niet volkomen kansloos.
    pi_9215390
    ikke mod word
    deze account is gehacked door GreyHatHacks
    pi_9215788
    OK_DAN vind ik wel geschikt. Maar daar ging het hier niet over.
    It's easier to get forgiveness than permission.
      dinsdag 18 maart 2003 @ 21:08:44 #12
    41223 Wile_E_Coyote
    Thank God I'm an atheist
    pi_9215843
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 21:06 schreef Glacius het volgende:
    OK_DAN vind ik wel geschikt. Maar daar ging het hier niet over.
    You gotta be kidding!
    pi_9216086
    stem mij dan heb je iig iemand met wie je nog geen persoonlijke vete hebt
    pi_9216106
    Zouden verkiezingen voor een nieuwe mod in een politiek-forum trouwens geen grappig idee zijn?
    pi_9216234
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 21:17 schreef EnderOnline het volgende:
    Zouden verkiezingen voor een nieuwe mod in een politiek-forum trouwens geen grappig idee zijn?
    Uhhhh.... nou.... nee!

Fok! is geen democratie, en dat willen we zo houden. Stel je voor dat Abu Jahjah zich met een paar vrienden hier regged en zich in de crew laat stemmen.

De FA's beslissen uiteindelijk, eventueel na een stemronde onder de hele crew. En uiteraard heb ik in dit geval een belangrijke adviserende rol bij de keuze!

dinsdag 18 maart 2003 @ 21:24:14 #16
    30919 mitt
    Michael Corleone
    pi_9216253
    Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:
    [13:57:43] &lt;@Daggla&gt; ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
      dinsdag 18 maart 2003 @ 21:24:28 #17
    23322 Kennyman
    Rasliberaal
    pi_9216259
    Ik zou het eerlijk gezegd wel willen, maar ik heb hier geen breedbandverbinding (pas sinds een paar dagen wel een 56k6 angeschaft). Echter, omdat de telefoonrekening wel eens 2000 gulden (voor 2 maanden) was door mijn al te ijverige internet check alleen me meel op dit moment.

Maar ik wil het wel. Moet ff kijken hoe het met breedband hier zit en als dat goed zit wil ik best kandidaat worden.

"Kut-Marokkanen", zei deze geintegreerde VVD-er.
      dinsdag 18 maart 2003 @ 21:25:35 #18
    28034 jellyrose
    BoggleMeister
    pi_9216300
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 21:17 schreef EnderOnline het volgende:
    Goed idee! Ik stem voor!
    Thoughts arrive like butterflies.
    Red de zeehond!
      dinsdag 18 maart 2003 @ 21:26:18 #19
    41223 Wile_E_Coyote
    Thank God I'm an atheist
    pi_9216327
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 21:23 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Uhhhh.... nou.... nee!

Fok! is geen democratie, en dat willen we zo houden. Stel je voor dat Abu Jahjah zich met een paar vrienden hier regged en zich in de crew laat stemmen.

De FA's beslissen uiteindelijk, eventueel na een stemronde onder de hele crew. En uiteraard heb ik in dit geval een belangrijke adviserende rol bij de keuze!

* Wile_E_Coyote gaat op zoek in alle topics naar hobby&#347; en voorkeuren van Kozzmic
    pi_9216352
    nouja iig adviseren aan de hand van een polletje en betogen van de kandidaten want anders krijg je idd dat mensen zwaar gaan multien enzo maar gewoon om te kijken wie het debat wint
      dinsdag 18 maart 2003 @ 21:27:22 #21
    28034 jellyrose
    BoggleMeister
    pi_9216356
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 21:23 schreef Kozzmic het volgende:

[..]

Uhhhh.... nou.... nee!

Nou moe Nomineren dan? Net zoals bij Big Brother? En dan zijn de FA's en de crew het Nederlandse publiek! ah toe.. ah toe?
    Red de zeehond!
    pi_9216607
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 21:27 schreef jellyrose het volgende:

[..]

Nou moe Nomineren dan? Net zoals bij Big Brother? En dan zijn de FA's en de crew het Nederlandse publiek! ah toe.. ah toe?

Voor nominaties is dit topic uiteraard bedoeld!

...en ik heb 'm echt niet voor de show geopend hoor...

pi_9216686
    of de FA's kiezen een paar kandidaten en daarna verkiezingen voor de uiteindelijke keuze
    pi_9216701
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 21:38 schreef EnderOnline het volgende:
    of de FA's kiezen een paar kandidaten en daarna verkiezingen voor de uiteindelijke keuze
    Allemaal erg fraudegevoelig.
      dinsdag 18 maart 2003 @ 21:40:27 #25
    28034 jellyrose
    BoggleMeister
    pi_9216737
    quote:
    Op dinsdag 18 maart 2003 21:36 schreef Kozzmic het volgende:

[..]
    Voor nominaties is dit topic uiteraard bedoeld!

Jaaaa.. maar als er nou 10 namen uitkomen, mogen wij er dan zeg maar 5 wegstemmen? Dan hebben jullie als crew er toch nog 5 om uit te kiezen.. lijkt mij een goeie deal
    Red de zeehond!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')