dus ik voel me natuurlijk klote, ook omdat ie het via msn uitmaakt maar hij zei dattie nog wel vrienden enzo wilde blijven, dat ik gewoon langs mocht blijven komen, gaat hij daarna offline, wil later iemand me toevoegen op msn, ik druk op accepteren, vraag wie het is, blijkt het een meisje te zijn die verteld dat zij verkering met Tjim heeft, dat hij het gewoon had verzonnen dat hij vrijgezel wilde blijven en dat zij van de week al met hem naar bed was geweest, terwijl hij het gister nog met mij gedaan had... dus toen werd ik echt kwaad, dattie me gewoon voorliegt waar ik bijsta en dan gaat die nieuwe vriendin me ook nog helemaal de grond inboren...
ik vind het echt zo'n naaistreek van hem hij zei dattie vrienden wilde blijven, maar voor mij hoeft dat echt niet meer
wel lullig ja!
[Dit bericht is gewijzigd door Tiezzz op 16-03-2003 21:56]
ik zou em dus maar gewoon uit me hoofd zetten en der vooral niet mee zitten... zown klootzak is jou niet waard...
quote:erg subtiel
Op zondag 16 maart 2003 21:54 schreef NordCore het volgende:
Das lullig voor je, maar hij heeft je wel nog ff lekker genomen?
quote:ik ben 16 hoor, en ik had verwacht dat er niet zulke kinderachtige reacties kwamen ( zoals van jou) het is hier geen onzinforum
Op zondag 16 maart 2003 21:56 schreef NordCore het volgende:
Maarjah wat wil je ook 15 jaar en dan al neuken?
* Jolan verkneukelt zich enorm maar neemt je verhaal wel serieus en wenst je alle medeleven toe.
btw, ik zou iets nooit doen....neuken?
mail maar naar mn hotmail, dan geef ik je mn msn
quote:wat wil je dat we antwoorden.?
Op zondag 16 maart 2003 21:57 schreef Sylvana het volgende:[..]
ik ben 16 hoor, en ik had verwacht dat er niet zulke kinderachtige reacties kwamen ( zoals van jou) het is hier geen onzinforum
zo van: HIJ is een klootzak, jij bent zielig..?
nou.. bij deze:
HIJ is een klootzak
jij bent het slachtoffer... sterkte meis!
edit:
ik zou wel effe je cu2 aanpassen:
quote:
Gekste plek waar je "het" ooit gedaan hebt:
ben nog maagd
[Dit bericht is gewijzigd door mabit op 16-03-2003 22:02]
quote:nouja zeg..
Op zondag 16 maart 2003 22:01 schreef Dagootje het volgende:
Je bent dus gewoon een slet?
quote:Op je 16e hoor je niet na 6 weken al met iemand naar bed te gaan; en zo wel, tja -> consequenties.
Op zondag 16 maart 2003 22:01 schreef Tiezzz het volgende:[..]
nouja zeg..
quote:ach doe niet zo gierig
Op zondag 16 maart 2003 22:01 schreef Dagootje het volgende:
Je bent dus gewoon een slet?
zulke meisjes moet je ook hebben..anders moeten de jongere pubers zo lang w8en
Het is niet netjes van hem, maar je was wel heel easy dan.....
Je wist niet dat jongens zo konden zijn ? of was het "dat gebeurd mij niet ?"
Je kunt hier maar 1 ding mee. : leer ervan, en denk volgende keer wat
beter na. (en wees blij dat je het zo snel weet, niet dat ie je eerst
een paar weken played. helemaal lullig)
/edit
wel lullig voor je, heel nederland weet wie je bent en waar je woont..... je bent wel heel vrijgevig met je prive gegevens...
[Dit bericht is gewijzigd door DirkuZ op 16-03-2003 22:11]
maar wat een kutstreek zeg, maar mijn gevoel zegt dat je bij zon type al kon weten dat er zoiets zou gebeuren en jah..het is jammer maar gebeurt gewoon, let volgende keer gewoon op met wat voor types je het bed deelt, of juist niet
quote:ja ok.. maar ik zou het IETS subtieler verwoorden..
Op zondag 16 maart 2003 22:03 schreef Dagootje het volgende:[..]
Op je 16e hoor je niet na 6 weken al met iemand naar bed te gaan; en zo wel, tja -> consequenties.
breezahdrinkertje ofzo..
quote:vergeet dit niet:
Op zondag 16 maart 2003 22:00 schreef mabit het volgende:
hoelang 'hadden' jullie iets?! waar ken je hem van? als het inderdaad zo'n boerenlul is als jij zegt wees maar blij dat het uit is, zo'n iemand krijgt later wel met zichzelf te maken en wordt door iedereen gedisst, wees blij dat jij nu naar een echte jongen op zoek kan...edit:
ik zou wel effe je cu2 aanpassen:
[..]
quote:
Jammer jongens, ik ben lekker bezet, ik heb verkering met de allerliefste jongen van de hele wereld: Tjim
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:07 schreef Tiezzz het volgende:
topictitel maar veranderen in:Boerenlul heeft me bedrogen.
quote:Dat zegt meteen heel erg veel over de generatie die nu aan het werk is, dus.
Op zondag 16 maart 2003 22:05 schreef mabit het volgende:
wat een gelul allemaal dat 16 jaar te jong is voor een meisje, het is nog altijd boven de gemiddelde leeftijd dat een meisje voor het eerst met iemand naar bed toegaat....
gaan we hem massaal adden en zeggen dat we al 3 weken met elkaar naar bed gaan..
jij en die gene dan.. niet die gene en boerenlul
quote:* Sharkdoggie komt even niet bij van dit leedvermaak...
Jammer jongens, ik ben lekker bezet, ik heb verkering met de allerliefste jongen van de hele wereld: Tjim
of mag dit niet?
edit: nee mag niet ivm prive-gegevens
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 16-03-2003 23:22]
quote:Denk niet dat de bedoeling is dat het forum hem gaat opzoek
Op zondag 16 maart 2003 22:19 schreef TheMax het volgende:
beetje speurwerk zo gevonden..*profile weggehaald ivm prive-gegevens*
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 16-03-2003 23:23]
quote:
Op zondag 16 maart 2003 22:22 schreef Sharkdoggie het volgende:
Denk niet dat de bedoeling is dat het forum hem gaat opzoeken
quote:wat een sjonnie is dat zeg....
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 16-03-2003 23:24]
Sinds wanneer ben je een slet als je vriend je belazert? Als een vaste forumbezoekster precies hetzelfde verhaal had gepost, was het 'oh wat een lul' en 'wat zielig', maar op de een of andere manier moet dit meiske geheel de grond in worden geboord. Erg typisch...
On topic... ik vind het vooral erg raar van die nieuwe vriendin dat ze het jou nog zo nodig even moet vertellen en je daarvoor zelfs toevoegt op MSN, ik zou een deel ervan maar met een korreltje zout nemen. Misschien wil ze je gewoon zieken. Het klinkt in elk geval wel een beetje vreemd.
Verder...het is heel erg vervelend, maar het slijt uiteindelijk wel, helaas kun je er weinig tegen doen. Heel veel sterkte in elk geval...
Keep yer head up...je bent nog jong...d'r komen wel andere (en betere) over tijdje kun je er om lachen dat je iets in die kneus hebt gezien.
Dit gaat dus te ver.
Hij had het ook eerst even fatsoenlijk uit kunnen maken VOORDAT hij met een ander naar bed gaat.
Een beetje stijlloos vond ik het
quote:wat zij zei
Op zondag 16 maart 2003 22:25 schreef Angeles het volgende:
Beetje rare, hatelijke reacties...Sinds wanneer ben je een slet als je vriend je belazert? Als een vaste forumbezoekster precies hetzelfde verhaal had gepost, was het 'oh wat een lul' en 'wat zielig', maar op de een of andere manier moet dit meiske geheel de grond in worden geboord. Erg typisch...
quote:Speurneus!
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 16-03-2003 23:25]
quote:Juist jij... en wel omdat je dat zegt.. haha!
Op zondag 16 maart 2003 22:26 schreef Nilis het volgende:
Men are piggz! (nie allemaal hoor, ikke niet bijvoorbeeld)
Nee joh... ik maak maar een geintje Kun je wel tegen toch?
OMG!! daar ga je toch niet mee naar bed ???!!!!
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 16-03-2003 23:25]
Breezer?
quote:Wat 'n hond zeg!
beetje speurwerk zo gevonden..*q2u profile weggehaald ivm prive-gegevens*
[Dit bericht is gewijzigd door RemCow op 16-03-2003 23:21]
Walgelijke manier om zo een einde te maken aan een relatie.. of ie nou een maand met je gaat of een jaar.. Ik vind hem een laag ventje.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 17-03-2003 21:51]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |