Meer fans?
quote:IMDb
I think it's one of the funniest shows I have ever seen in my life. The characters are the best of almost any series I have ever seen as well.
Met Linda Cardellini (Scooby-Doo, Legally Blond), wel jammer dat ze nu zo'n chick is, nu is het 'schatje-gehalte' er wel een beetje vanaf. Wat ziet ze er trouwens in al die films iedere keer totaal anders uit. Verder nog James Franco (Spider-Man).
Net 5: 14:45u
Kijk anders ook even op IMDb en lees de reacties enz., er zijn ook veel artikelen te vinden over dat het zo jammer is dat deze show na één seizoen is gecancelled. Echt het proberen waard deze serie! Zeker voor de 'Malcolm in the Middle' fans.
DVD-petitie: http://www.freaksandgeeks.com/dvd
Het is dus een serie die opgenomen is in 1999 en moet het idee wekken dat het zich in de jaren 80 afspeelt. En dat hebben ze perfect gedaan.
Want ik kwam er pas achter dat het in 1999 opgenomen is toen ik die Linca Cardellini zag verschijnen in een psychopatische film van vorig jaar. haha...ik stond echt raar te kijken. Ik dacht, die is vast een jaar of 35 nu .. ja dat was niet slim.
quote:Jammer, zo'n serie is toch interessant, omdat ze nu es niet van die perfecte modellen hebben gecast.
Op zaterdag 14 juni 2003 18:09 schreef TheFrankey het volgende:
Dan kom je ook te weten dat deze serie stopgezet is omdat te weinig mensen keken.
quote:Nou ik vind het een leuke serie hoor
Op zondag 23 maart 2003 14:14 schreef Navelpluisje het volgende:
Ik ga het zo zeker kijken om vervolgens mijn bevindingen in dit topic te spuien
Er zijn al veel van dit soort series geweest, maar ik vind het zeker wel een aardige serie.
Ah, da's dus de verklaring waarom in bijv. Knocked up wel 8 mensen van de F&G cast zittenquote:Op donderdag 27 september 2007 23:02 schreef LaSalle het volgende:
En nog een kick!
Nu de ciritici ook doorhebben dat Judd Apatow een komisch genie is na films als "The 40-Year-Old Virgin", "Knocked Up" en "Superbad", wordt het misschien eens tijd voor IEDEREEN om Freaks & Geeks en Undeclared te gaan kijken!
Ik heb erg genoten van Freaks and Geeks. Ontzettend jammer dat er niet nog een seizoen kwam. Liever een extra seizoen Freaks and Geeks dan heel Undeclared.quote:Op woensdag 12 mei 2010 14:10 schreef vivelafete het volgende:
Ik heb deze serie een tijdje terug ook bekeken. Erg leuke en herkenbare serie! Ik moest er wel even in komen, maar daarna was het super. Wat wel jammer is dat er niet echt een bevredigend einde aan zit.
Undeclared heb ik naar aanleiding van deze serie ook bekeken, maar dat vond ik waardeloos, voor mij de slechtste serie die ik heb bekeken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |