quote:Neu maar wat wil je daarmee dan?
Op maandag 31 maart 2003 23:25 schreef Seborik het volgende:
Heeft iemand nog een setlist?
UIt het blote hoofd en zonder pretentie van de goede volgorde herkende ik: Dr. Jeep, Crash and Burn, Detonation Boulevard, Burn, Dominion, We are the same, Suzanne, Will I dream, Flood 1 en 2, First and last and always, Anaconda, Neverland, Vision Thing, Temple of Love, On the wire, Giving Ground,.
quote:Hahaha, we komen er wel... I don't exist when you don't see mee...
Op dinsdag 1 april 2003 20:52 schreef Kolkus het volgende:
........en War on drugs, Capricorn, Snub nose (instrumentaal), When you don't see me en Summer
quote:Wat dacht je van de nummers in die volgorde draaien?
Op dinsdag 1 april 2003 15:41 schreef hoppe het volgende:[..]
Neu maar wat wil je daarmee dan?
UIt het blote hoofd en zonder pretentie van de goede volgorde herkende ik: Dr. Jeep, Crash and Burn, Detonation Boulevard, Burn, Dominion, We are the same, Suzanne, Will I dream, Flood 1 en 2, First and last and always, Anaconda, Neverland, Vision Thing, Temple of Love, On the wire, Giving Ground,.
quote:nee
Op dinsdag 1 april 2003 21:45 schreef Wodan het volgende:
Hmm, speelden ze niet eens "This Corrosion" ?
quote:Jaah, en Ofra Haza deed ook al niet meer mee om een maxi uitvoering van Temple of Love ten gehore te kunnen brengen
Op dinsdag 1 april 2003 22:18 schreef ongekend41 het volgende:
en Temple of Love speelde ze niet helemaal...
quote:Nou, de versie zonder is toch beter vind ik. Maar waarom ze die nou zo kort speelden?
Op dinsdag 1 april 2003 22:27 schreef hoppe het volgende:[..]
Jaah, en Ofra Haza deed ook al niet meer mee om een maxi uitvoering van Temple of Love ten gehore te kunnen brengen
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dankzij Seborik ga ik ook Sisters Of Mercy luisteren. Vielsmals dank voor deze enlightning, aangezien ik een paar uur geleden nog dacht dat Sisters Of Mercy een depressief meidenbandje was, dat weliswaar de grondlegster van de gothic is (want dat wist ik dan weer wel) maar gelukkig is dat misverstand opgehelderd.
.
quote:Jeugdsentiment vergoedde veel maar je hebt wel gelijk.
Op woensdag 2 april 2003 11:13 schreef Kolkus het volgende:
Het schijnt dat ze na de tournee de studio ingaan voor een nieuw album dat dit jaar nog moet uitkomen. Ben benieuwd, ik hoop dat Andrew beter zingt dan afgelopen zondag.........
quote:Sorry elegy, ik ga echt een bordje maken met "ik ben kamagurka van fok!" en op mijn rug hangen
Op maandag 31 maart 2003 00:20 schreef Elegy het volgende:
Het was koel!Maar waar was Kamagurka nou
Trouwens, vonden jullie het voorprogramma ook zo suf?
Maar het voorpragomma was hemeltergend slecht idd! Nog nooit zo'n overgang van reteslechte muziek naar hemels goede muziek gehoord Twas ook de eerste keer dat ik SOM zag, maar t is te horen dat ze op elkaar zijn ingespeeld en tevens hebben ze hun archetypische 80s sound live kompleet intact
Sterk optreden, wel jammer van this corrosion idd!
quote:Zo'n sandwichbord
Op woensdag 2 april 2003 12:32 schreef kamagurka het volgende:[..]
Sorry elegy, ik ga echt een bordje maken met "ik ben kamagurka van fok!" en op mijn rug hangen
quote:Ik ben al jaren fan van The Sisters !!!
Op zondag 16 maart 2003 12:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
The Sisters of MercyDe band die voor mij persoonlijk de maker is van zowel het beste gothic-rock nummer (Temple of Love als de beste gothicplaat[/i]Floodland[/i]. De invloed van de band op latere bands in het genre (vooral in de metal) is erg groot. Twee van de meest succesvolle Gothicmetal bands, Paradise Lost[b] en [b] Type O Negative steken niet onder stoelen en banken dat ze niet beinvloed zijn door deze band.
Discografie:
The Damage Done [ep]:1980
Alice [ep]: 1982
The Reptile House [ep]: 1983
Body and Soul [ep]: 1984First and Last and Always: 1985
Floodland: 1987
Vision Thing: 1990Enter the Sisters [complicatie]: 1991
Some Girls Wander By Mistake [complicatie]: 1992
A Slight Case of Overbombing: Greatest Hits: 1993Er kunnen fouten in zitten
Gelijk ff mijn boot en rare lijst er onder zetten, en ik bezit nog maar 1/3 van wat er te krijgen is aan boot opnamen
Dit is wat ik momenteel heb,.....
Als eerst de studio albums
- First and last and always
- First and last and always (Vinyl picture disk)
- Floodland
- Floodland (Vinyl)
- Floodland (Vinyl Single This corrosion)
- Some Girls wander By Mistake
- Vision Thing
- Vision Thing (cd single More)
- Slight case of over bombing
Studio album onder een andere naam/ of complicatie
- SisterHood - the Gift
- James Ray - Performance & Gangwar
Vinyl en CD opnamens
- Radio Land (John Peel session / Kid Jenden session)
- Some Boy's wander By mistake (Alle B side songs van de vinyl single's - studio vers.)
- Wide Receiver (Demo songs van bestaande nummers, en niet uitgebrachte nummers)
- Thoughts and Prayers - intervieuw picture (cd)disk
- Acoustics from the Behive - demo's
- Radio Land - acuoustic session
- Super rock - 08-08-1998
- Under the Gun (Promotion cd 1993)
- Under the Gun (Promotion Vinyl 1993 inc. mini poser)
- Golden edition (Offenbach 14.7.96)
- M'eldritch Luna (2000 Live in Hildesheim)
- Dark X-mas in Londen (London 21.12.1993)
- Victorian Night (London 10.6.97)
- Electric live (ik vermoed 1994)
- Holocaust (London 18.6.85)
- Mini cd single --> inc. Italiaanse vers. song text boek. (songs Emma & Ghost Rider)
- Vinyl picture disk - Shut The Fuck Up (een geweigerde studio album)
- Vinyl picture disk - Intervieuw
- Promotion for MR box only (komt uit een 8 cd box en is zeer zeldzaam)
- Exile on Euphoria 06-09-2000 (2cd)
- Smoke and Mirrors Live at the Heineken Music Hall te Amsterdam 30-03-2003 (2cd)
Video band / en MPG opnamen
Live
- First Last and Alway's (incomplete 3.58 min
- Marian (full) No Time To Cry (half)
- Temple Of Love (short version)
- Temple of Love (short live version feat Ofra Haza opnamen van de BBC)
- Walk Away (full) Possession (half)
- a Rock and a Hard place / Floorshow
- Rev.Shot 2.0 (Alle video clips van TV)
quote:Nee, dit topic is een afzeiktopic
Op maandag 11 augustus 2003 15:35 schreef Shadow_Smile het volgende:
Zijn hier nog The Sisters fans ???? op het forum ?
Serious: Fan, ach, ik ben er eigenlijk pas eens naar gaan luisteren, Semtex vond ze wel leuk geloof ik, dus toen ben ik eens gaan luisteren. En ik vond het echt koel. Naar nu blijkt ken ik ze gedeeltelijk nog van vroeger, maar nooit geweten dat die songs van tSoM waren...
quote:check
Op maandag 11 augustus 2003 15:35 schreef Shadow_Smile het volgende:
Zijn hier nog The Sisters fans ???? op het forum ?
15 April zag ik ze nog in Düsseldorf in de Philipshalle. Daarna ben ik ze uit het oog verloren. Tijd dat er na 10 jaar weer een album komt. Een DVD vind ik ook niet erg...
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 12-08-2003 11:18]
quote:Ik heb Düsseldorf moeten laten schieten
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:17 schreef sjun het volgende:[..]
check
15 April zag ik ze nog in Düsseldorf in de Philipshalle. Daarna ben ik ze uit het oog verloren. Tijd dat er na 10 jaar weer een album komt. Een DVD vind ik ook niet erg...
En na 10 jaar mag er wel degelijk een nieuw album aan komen. Maar Ome A.Eldritch heeft al meer dan 10 jaar ruzie met z'n platen maatschappij, en wil niets meer onder die naam uitbrengen. (Toch zijn er genoeg geruchten dat er een nieuw album aan komt) Tevens wachten de wij (alle fans) al 2 jaar op de DVD die maar niet uit wil komnen
Tis wachten !!!
Zover ik weet zijn er boor.DVD's in omloop. En het nieuwe album moet al 7 jaar jang uit komen. Er gaan geruchten rond over een officiele DVD maar de fan club, is poor, en geeft slechte info.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:12 schreef Kolkus het volgende:
Wat ik begrepen heb, is dat ze van de laatste toer opnames hebben gemaakt voor een eventuele DVD. Op de officiële site staat hier niks over vermeld.
Dus; weet iemand hier meer van?!?!
In principe heb ik het "nieuwe"album wel, maar dan wel in bootleg-vorm.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:15 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn er boor.DVD's in omloop. En het nieuwe album moet al 7 jaar jang uit komen. Er gaan geruchten rond over een officiele DVD maar de fan club, is poor, en geeft slechte info.
Tot nu toe alleen geruchten !!!
Wat ik ook jammer vind, is dat er geen nieuwe tour is
dus jij hebt opnamensquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:35 schreef Kolkus het volgende:
[..]
In principe heb ik het "nieuwe"album wel, maar dan wel in bootleg-vorm.
Kwalitatief vind ik de nieuwe nummers goed genoeg om op cd uit te brengen, maar dit zal er waarschijnlijk wel nooit van komen.
Heb in mijn bestanden wel een blauwdruk van de DVD opnamens, een versie van het nieuwe nummer Suzanne die klinkt als een klok. Alleen vind ik juist de vocalen, normaal naar mijn mening de sterkste troef, van onze grote vriend Eldritch niet erg denderend.
Misschien vind 'ie dit zelf ook, waardoor de DVD nooit zal uitkomen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |