De band die voor mij persoonlijk de maker is van zowel het beste gothic-rock nummer (Temple of Love als de beste gothicplaat[/i]Floodland[/i]. De invloed van de band op latere bands in het genre (vooral in de metal) is erg groot. Twee van de meest succesvolle Gothicmetal bands, Paradise Lost[b] en [b] Type O Negative steken niet onder stoelen en banken dat ze niet beinvloed zijn door deze band.
Discografie:
The Damage Done [ep]:1980
Alice [ep]: 1982
The Reptile House [ep]: 1983
Body and Soul [ep]: 1984
First and Last and Always: 1985
Floodland: 1987
Vision Thing: 1990
Enter the Sisters [complicatie]: 1991
Some Girls Wander By Mistake [complicatie]: 1992
A Slight Case of Overbombing: Greatest Hits: 1993
Er kunnen fouten in zitten
quote:Haal die er dan ff uit,
Op zondag 16 maart 2003 12:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Er kunnen fouten in zitten
SOM zijn voor mij ook van grote invloed geweest qua muzieksmaak. Ondertussen is het voor mij meer jeugdsentiment geworden. 'k Zal hun cd's eens onder het stof uit trekken. Wordt wel tijd om het weer eens te draaien, .
Je kunt ze binnenkort nog gaan aanschouwen.
Het is niet m'n favoriete gothicrockband, dat zijn de Fields, maar Temple of Love vind ik wel een heel cool nummer (wel het originele dan, dus zonder die vrouw ertussendoor) en een aantal andere zijn ook wel okay.
Is het nog steeds alleen Eldritch?
quote:Wie gaan daar nog meer heen? Tot nu toe C2B, Kamagurka en ikke
Op zondag 16 maart 2003 13:22 schreef Seborik het volgende:
The Sisters of Mercy - 30 maart - HMH - Amsterdam.Je kunt ze binnenkort nog gaan aanschouwen.
Het is niet m'n favoriete gothicrockband, dat zijn de Fields, maar Temple of Love vind ik wel een heel cool nummer (wel het originele dan, dus zonder die vrouw ertussendoor) en een aantal andere zijn ook wel okay.
Is het nog steeds alleen Eldritch?
quote:Ik vind die vrouw ertussendoor wel erg mooi trouwens.
wel het originele dan, dus zonder die vrouw ertussendoor
quote:Is toevallig ook het enige nummer wat ik ken van hun
Op zondag 16 maart 2003 20:21 schreef Alfa_Drifter het volgende:
'No time to cry' vind ik nog steeds het mooiste nummer van deze band.
quote:Toch niet toevallig door Cradle of Filth?
Op zondag 16 maart 2003 21:31 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Is toevallig ook het enige nummer wat ik ken van hun
Paradise Lost heeft ook een goede cover gemaakt van Walk Away
Niet echt een aanrader, al staan er wel een paar juweeltjes op (zoals een inktzwarte versie van Gimme Shelter)
A Slight Case Of Overbombing: greatest hits volume 1, including two hits not on any other album
Dat vind ik nou een mooie plaat
Mijn favoriete nummer is Vision Thing - Temple of Love heb ik teveel gedraaid
Oja, en ze hebben een prima website: http://www.the-sisters-of-mercy.com/
quote:die site is zo grappig. Vooral het gedeelte 'dear doctor' is leuk. "Stel hier vragen aan onze drumcomputer", moeten ze gedacht hebben.
Op zondag 16 maart 2003 21:50 schreef Berkery het volgende:
Some Girls Wander By Mistake: primitive, a compilation of all the early indie singles and b-sidesNiet echt een aanrader, al staan er wel een paar juweeltjes op (zoals een inktzwarte versie van Gimme Shelter)
A Slight Case Of Overbombing: greatest hits volume 1, including two hits not on any other album
Dat vind ik nou een mooie plaat
![]()
![]()
Mijn favoriete nummer is Vision Thing - Temple of Love heb ik teveel gedraaid
Oja, en ze hebben een prima website: http://www.the-sisters-of-mercy.com/
Hebben ze ook nog een live CD uitgebracht? Het live spul dat ik van ze is zeer beroerd (vooral de zang).
Mijn favo's is This Corrosion, No Time To Cry en hoe verrassend Temple of Love.
Topicstarter: erg goed bezig!
quote:dank je.. ook voor de belangstelling
Op zondag 16 maart 2003 22:04 schreef smesjz het volgende:
Ik ken alleen floodland,vision thing en natuurlijk a slight case.Hebben ze ook nog een live CD uitgebracht? Het live spul dat ik van ze is zeer beroerd (vooral de zang).
Mijn favo's is This Corrosion, No Time To Cry en hoe verrassend Temple of Love.Topicstarter: erg goed bezig!
Temple of love - orginele versie
Alice
Marian (zo laag kan zelfs die van Type o negative niet zingen)
Heartland
This corrosion - lp versie (die van 10 minuten dus, met achtergrond zang van Terri Nunn van Berlin)
quote:Some Kind of Stranger dan ranja? Dat is iig mijn favo.
Op zondag 16 maart 2003 23:11 schreef ranja het volgende:
Favoriete nummers:Temple of love - orginele versie
Alice
Heartland
This corrosion - lp versie (die van 10 minuten dus, met achtergrond zang van Terri Nunn van Berlin)
quote:Tja eigenlijk is gewoon alles goed
Op maandag 17 maart 2003 08:45 schreef dolle_hond het volgende:[..]
Some Kind of Stranger dan ranja? Dat is iig mijn favo.
"I think you're Beautiful " is toch ontzettend mooi gezongen, het bijt zich een weg door de kamer naar je oor.
Favoriete nummers? Some Kind of Stranger, Nine While Nine, Allison, Amphetamine Logic, Marian, A Rock And A Hard Place
First and Last and Always toch wel mn favoriete album
quote:Godamn right my son!!
Op zondag 16 maart 2003 14:19 schreef Elegy het volgende:[..]
Wie gaan daar nog meer heen? Tot nu toe C2B, Kamagurka en ikke
Wel je vledermaus dragen hoor anders herken ik je weer niet
quote:Dat zijn zo ongeveer ook mijn favorieten
Op zondag 16 maart 2003 23:11 schreef ranja het volgende:
Favoriete nummers:Temple of love - orginele versie
Alice
Heartland
quote:is het al uitverkocht dan?
Op maandag 17 maart 2003 14:42 schreef Lady_Faolan het volgende:
Angieh meisje wil ook
quote:ghe pcies dezelfde vraag werd er in t andere topic aan me gevraagt..
Op maandag 17 maart 2003 14:43 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
is het al uitverkocht dan?
quote:Fields of the Nephilim
....Het is niet m'n favoriete gothicrockband, dat zijn de Fields....
Van de Sisters heb ik trouwens alles op EP en LP nog, ook voor mij jeugdsentiment
En wie gaan er vanavond?
Tot nu toe:
Ceased2be
Kamagurka
Elegy
Jij kocht de CD Floodland 2 weken geleden, ik kocht de LP Floodland 15 jaar geleden (ongeveer)
Zelfde muziek, maar nog steeds mooi
quote:
En wie gaan er vanavond?Tot nu toe:
Ceased2be
Kamagurka
Elegy
Aventura
Riert
Ranja
Lamaris
[Dit bericht is gewijzigd door Elegy op 30-03-2003 14:02]
quote:idd
Op zondag 30 maart 2003 13:44 schreef Faat het volgende:
Dat vind ik nou het mooie van muziek, het blijftJij kocht de CD Floodland 2 weken geleden, ik kocht de LP Floodland 15 jaar geleden (ongeveer)
Zelfde muziek, maar nog steeds mooi
quote:Misschien heb je vroeger naast mij gewoond?
Op zondag 30 maart 2003 13:49 schreef ThE_ED het volgende:
.. Ik vraag me alleen af waar ik ze nou van ken dan...
quote:i doubt it
Op zondag 30 maart 2003 14:04 schreef Faat het volgende:[..]
Misschien heb je vroeger naast mij gewoond?
Maar waar was Kamagurka nou
Trouwens, vonden jullie het voorprogramma ook zo suf?
Sisters of mercy was wel goed, maar geen top vond ik. Erg weinig nummers die ik herkende, eigenlijk wachten tot de toegift voor de bekende nummers voorbijkwamen. Alleen, Vision thing heb ik nooit zoveel mee gehad, en Temple of love in een 3 minuten versie is veel te kort.
Dr. Jeep in het begin en First and last and always waren wel super, verder vond ik de echt langzame nummers met een gewldig klagend klinkende gitaar het best. Maar nogmaals, wat meer herkenning had wel gemogen van mij...
maar tsjonge jonge jonge wat een voorpogramma een soort van: ripp alles gan NIN en maak er een soort onoriginele numetal van, terwijl je "UNDERSTAND ME" aan het gillen bent
Het was wel een lekker uiteenlopend publiek, dat is altijd wel cool
.
quote:Jij komt ook overal hè
Op maandag 31 maart 2003 17:46 schreef HD het volgende:
verslagje:
http://www.funprox.com/archive/sistersofmercy.asp
quote:Neu maar wat wil je daarmee dan?
Op maandag 31 maart 2003 23:25 schreef Seborik het volgende:
Heeft iemand nog een setlist?
UIt het blote hoofd en zonder pretentie van de goede volgorde herkende ik: Dr. Jeep, Crash and Burn, Detonation Boulevard, Burn, Dominion, We are the same, Suzanne, Will I dream, Flood 1 en 2, First and last and always, Anaconda, Neverland, Vision Thing, Temple of Love, On the wire, Giving Ground,.
quote:Hahaha, we komen er wel... I don't exist when you don't see mee...
Op dinsdag 1 april 2003 20:52 schreef Kolkus het volgende:
........en War on drugs, Capricorn, Snub nose (instrumentaal), When you don't see me en Summer
quote:Wat dacht je van de nummers in die volgorde draaien?
Op dinsdag 1 april 2003 15:41 schreef hoppe het volgende:[..]
Neu maar wat wil je daarmee dan?
UIt het blote hoofd en zonder pretentie van de goede volgorde herkende ik: Dr. Jeep, Crash and Burn, Detonation Boulevard, Burn, Dominion, We are the same, Suzanne, Will I dream, Flood 1 en 2, First and last and always, Anaconda, Neverland, Vision Thing, Temple of Love, On the wire, Giving Ground,.
quote:nee
Op dinsdag 1 april 2003 21:45 schreef Wodan het volgende:
Hmm, speelden ze niet eens "This Corrosion" ?
quote:Jaah, en Ofra Haza deed ook al niet meer mee om een maxi uitvoering van Temple of Love ten gehore te kunnen brengen
Op dinsdag 1 april 2003 22:18 schreef ongekend41 het volgende:
en Temple of Love speelde ze niet helemaal...
quote:Nou, de versie zonder is toch beter vind ik. Maar waarom ze die nou zo kort speelden?
Op dinsdag 1 april 2003 22:27 schreef hoppe het volgende:[..]
Jaah, en Ofra Haza deed ook al niet meer mee om een maxi uitvoering van Temple of Love ten gehore te kunnen brengen
quote:
Op maandag 31 maart 2003 13:35 schreef AudreyHepburn het volgende:
Dankzij Seborik ga ik ook Sisters Of Mercy luisteren. Vielsmals dank voor deze enlightning, aangezien ik een paar uur geleden nog dacht dat Sisters Of Mercy een depressief meidenbandje was, dat weliswaar de grondlegster van de gothic is (want dat wist ik dan weer wel) maar gelukkig is dat misverstand opgehelderd.
.
quote:Jeugdsentiment vergoedde veel maar je hebt wel gelijk.
Op woensdag 2 april 2003 11:13 schreef Kolkus het volgende:
Het schijnt dat ze na de tournee de studio ingaan voor een nieuw album dat dit jaar nog moet uitkomen. Ben benieuwd, ik hoop dat Andrew beter zingt dan afgelopen zondag.........
quote:Sorry elegy, ik ga echt een bordje maken met "ik ben kamagurka van fok!" en op mijn rug hangen
Op maandag 31 maart 2003 00:20 schreef Elegy het volgende:
Het was koel!Maar waar was Kamagurka nou
Trouwens, vonden jullie het voorprogramma ook zo suf?
Maar het voorpragomma was hemeltergend slecht idd! Nog nooit zo'n overgang van reteslechte muziek naar hemels goede muziek gehoord Twas ook de eerste keer dat ik SOM zag, maar t is te horen dat ze op elkaar zijn ingespeeld en tevens hebben ze hun archetypische 80s sound live kompleet intact
Sterk optreden, wel jammer van this corrosion idd!
quote:Zo'n sandwichbord
Op woensdag 2 april 2003 12:32 schreef kamagurka het volgende:[..]
Sorry elegy, ik ga echt een bordje maken met "ik ben kamagurka van fok!" en op mijn rug hangen
quote:Ik ben al jaren fan van The Sisters !!!
Op zondag 16 maart 2003 12:58 schreef Toffe_Ellende het volgende:
The Sisters of MercyDe band die voor mij persoonlijk de maker is van zowel het beste gothic-rock nummer (Temple of Love als de beste gothicplaat[/i]Floodland[/i]. De invloed van de band op latere bands in het genre (vooral in de metal) is erg groot. Twee van de meest succesvolle Gothicmetal bands, Paradise Lost[b] en [b] Type O Negative steken niet onder stoelen en banken dat ze niet beinvloed zijn door deze band.
Discografie:
The Damage Done [ep]:1980
Alice [ep]: 1982
The Reptile House [ep]: 1983
Body and Soul [ep]: 1984First and Last and Always: 1985
Floodland: 1987
Vision Thing: 1990Enter the Sisters [complicatie]: 1991
Some Girls Wander By Mistake [complicatie]: 1992
A Slight Case of Overbombing: Greatest Hits: 1993Er kunnen fouten in zitten
Gelijk ff mijn boot en rare lijst er onder zetten, en ik bezit nog maar 1/3 van wat er te krijgen is aan boot opnamen
Dit is wat ik momenteel heb,.....
Als eerst de studio albums
- First and last and always
- First and last and always (Vinyl picture disk)
- Floodland
- Floodland (Vinyl)
- Floodland (Vinyl Single This corrosion)
- Some Girls wander By Mistake
- Vision Thing
- Vision Thing (cd single More)
- Slight case of over bombing
Studio album onder een andere naam/ of complicatie
- SisterHood - the Gift
- James Ray - Performance & Gangwar
Vinyl en CD opnamens
- Radio Land (John Peel session / Kid Jenden session)
- Some Boy's wander By mistake (Alle B side songs van de vinyl single's - studio vers.)
- Wide Receiver (Demo songs van bestaande nummers, en niet uitgebrachte nummers)
- Thoughts and Prayers - intervieuw picture (cd)disk
- Acoustics from the Behive - demo's
- Radio Land - acuoustic session
- Super rock - 08-08-1998
- Under the Gun (Promotion cd 1993)
- Under the Gun (Promotion Vinyl 1993 inc. mini poser)
- Golden edition (Offenbach 14.7.96)
- M'eldritch Luna (2000 Live in Hildesheim)
- Dark X-mas in Londen (London 21.12.1993)
- Victorian Night (London 10.6.97)
- Electric live (ik vermoed 1994)
- Holocaust (London 18.6.85)
- Mini cd single --> inc. Italiaanse vers. song text boek. (songs Emma & Ghost Rider)
- Vinyl picture disk - Shut The Fuck Up (een geweigerde studio album)
- Vinyl picture disk - Intervieuw
- Promotion for MR box only (komt uit een 8 cd box en is zeer zeldzaam)
- Exile on Euphoria 06-09-2000 (2cd)
- Smoke and Mirrors Live at the Heineken Music Hall te Amsterdam 30-03-2003 (2cd)
Video band / en MPG opnamen
Live
- First Last and Alway's (incomplete 3.58 min
- Marian (full) No Time To Cry (half)
- Temple Of Love (short version)
- Temple of Love (short live version feat Ofra Haza opnamen van de BBC)
- Walk Away (full) Possession (half)
- a Rock and a Hard place / Floorshow
- Rev.Shot 2.0 (Alle video clips van TV)
quote:Nee, dit topic is een afzeiktopic
Op maandag 11 augustus 2003 15:35 schreef Shadow_Smile het volgende:
Zijn hier nog The Sisters fans ???? op het forum ?
Serious: Fan, ach, ik ben er eigenlijk pas eens naar gaan luisteren, Semtex vond ze wel leuk geloof ik, dus toen ben ik eens gaan luisteren. En ik vond het echt koel. Naar nu blijkt ken ik ze gedeeltelijk nog van vroeger, maar nooit geweten dat die songs van tSoM waren...
quote:check
Op maandag 11 augustus 2003 15:35 schreef Shadow_Smile het volgende:
Zijn hier nog The Sisters fans ???? op het forum ?
15 April zag ik ze nog in Düsseldorf in de Philipshalle. Daarna ben ik ze uit het oog verloren. Tijd dat er na 10 jaar weer een album komt. Een DVD vind ik ook niet erg...
[Dit bericht is gewijzigd door sjun op 12-08-2003 11:18]
quote:Ik heb Düsseldorf moeten laten schieten
Op dinsdag 12 augustus 2003 11:17 schreef sjun het volgende:[..]
check
15 April zag ik ze nog in Düsseldorf in de Philipshalle. Daarna ben ik ze uit het oog verloren. Tijd dat er na 10 jaar weer een album komt. Een DVD vind ik ook niet erg...
En na 10 jaar mag er wel degelijk een nieuw album aan komen. Maar Ome A.Eldritch heeft al meer dan 10 jaar ruzie met z'n platen maatschappij, en wil niets meer onder die naam uitbrengen. (Toch zijn er genoeg geruchten dat er een nieuw album aan komt) Tevens wachten de wij (alle fans) al 2 jaar op de DVD die maar niet uit wil komnen
Tis wachten !!!
Zover ik weet zijn er boor.DVD's in omloop. En het nieuwe album moet al 7 jaar jang uit komen. Er gaan geruchten rond over een officiele DVD maar de fan club, is poor, en geeft slechte info.quote:Op donderdag 22 april 2004 20:12 schreef Kolkus het volgende:
Wat ik begrepen heb, is dat ze van de laatste toer opnames hebben gemaakt voor een eventuele DVD. Op de officiële site staat hier niks over vermeld.
Dus; weet iemand hier meer van?!?!
In principe heb ik het "nieuwe"album wel, maar dan wel in bootleg-vorm.quote:Op donderdag 22 april 2004 22:15 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
Zover ik weet zijn er boor.DVD's in omloop. En het nieuwe album moet al 7 jaar jang uit komen. Er gaan geruchten rond over een officiele DVD maar de fan club, is poor, en geeft slechte info.
Tot nu toe alleen geruchten !!!
Wat ik ook jammer vind, is dat er geen nieuwe tour is
dus jij hebt opnamensquote:Op vrijdag 23 april 2004 18:35 schreef Kolkus het volgende:
[..]
In principe heb ik het "nieuwe"album wel, maar dan wel in bootleg-vorm.
Kwalitatief vind ik de nieuwe nummers goed genoeg om op cd uit te brengen, maar dit zal er waarschijnlijk wel nooit van komen.
Heb in mijn bestanden wel een blauwdruk van de DVD opnamens, een versie van het nieuwe nummer Suzanne die klinkt als een klok. Alleen vind ik juist de vocalen, normaal naar mijn mening de sterkste troef, van onze grote vriend Eldritch niet erg denderend.
Misschien vind 'ie dit zelf ook, waardoor de DVD nooit zal uitkomen![]()
De nieuwe nummers kun je, in zeer wisselende kwaliteit, je-weet-wellen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:53 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
dus jij hebt opnamens![]()
jij en Shadow_Smile muziek ruilen ???![]()
hier boven staat mijn lijst van wat ik zo heb in een van mijn posts
Het heeft lang geduurt eer dat het mogelijk was, maar ik heb goede opnamens van de HMH van the sisters gemaakt door een maat van mij.quote:Op zaterdag 24 april 2004 13:05 schreef Kolkus het volgende:
[..]
De nieuwe nummers kun je, in zeer wisselende kwaliteit, je-weet-wellen.
De opnames van "We are the same, Suzanne" voor de eventuele DVD kun je hiervandaan halen:
http://www.thesistersofme(...)m
Nee die heb ik helaas niet, heb de opnames zoals gezegd alleen als bootleg-cd.quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:59 schreef Shadow_Smile het volgende:
[..]
Het heeft lang geduurt eer dat het mogelijk was, maar ik heb goede opnamens van de HMH van the sisters gemaakt door een maat van mij.
Ik dacht dat jij video opnamens had
hoe kom je aan die lijst?quote:Op zondag 7 augustus 2005 23:25 schreef L3viathan het volgende:
Setlist van gister:
1) Crash & Burn
2) Ribbons
3) Come Together
4) Dr Jeep/ Det Blvd
5) Alice
6) Flood I
7) Giving Ground
8 ) Dominion/Mother Russia
9) Summer
10) First & Last & Always
11) Will I Dream
12) Anaconda
13) Temple Of Love
14) On The Wire/Teachers/On The Wire
15) Suzanne
16) Romeo Down
17) Flood II
------------------------------------
18 ) I Was Wrong
19) Neverland
20) Lucretia
------------------------------------
21) Top Night Out
22) Vision Thing
heerlijk vet geluid..
top avond!
Van een ander forum...quote:Op maandag 8 augustus 2005 11:26 schreef dolle_hond het volgende:
[..]
hoe kom je aan die lijst?
er staan enkele nummers bij die me niks zeggen. nieuw?
klinkt best goed idd.quote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef L3viathan het volgende:
De eerste bootleg van de show in Tilburg is overigens al verkrijgbaar
Een torrent link is hier te vinden.. beetje een matige site aangezien er een maximum aantal registraties geld.. na een aantal keer f5-en kon ik er opkomen (de accounts worden om de 10 minuten opgeschoond)
De opname klinkt wel aardig (voor een bootleg) zowiezo leuk om terug te horen als je er bij geweest bent..
Bedankt voor de linkquote:Op donderdag 11 augustus 2005 15:23 schreef L3viathan het volgende:
De eerste bootleg van de show in Tilburg is overigens al verkrijgbaar
Een torrent link is hier te vinden.. beetje een matige site aangezien er een maximum aantal registraties geld.. na een aantal keer f5-en kon ik er opkomen (de accounts worden om de 10 minuten opgeschoond)
De opname klinkt wel aardig (voor een bootleg) zowiezo leuk om terug te horen als je er bij geweest bent..
Tjsa, onze vriend Eldritch is ook geen achttien meerquote:Op donderdag 18 augustus 2005 22:56 schreef Tokus het volgende:
hier is de rook niet zo goed te zien, gelukkig:
[afbeelding]
genomen in de 013, vorige week
Serieus?quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 12:30 schreef ruesailmana het volgende:
Ik ben ook geweest
Het concert was geweldig, de band was echt tof, alleen het publiek was wat... apart.. Werd omringt door mensen die seks tegen me aan hadden, een hoop naakte mannen op de schouders van andere mannen, stevige vrouwen met blote borsten, mensen die een moshpit probeerden te bouwen en mensen die midden in de moshpit rookten.
Maar toch was het tof
quote:Op vrijdag 19 augustus 2005 11:59 schreef Tokus het volgende:
wat lul je nou over REM?
Ik vond hem prima bij stem. Hij jankte regelmatig als een wolf die goed hard in zijn kloten is getrapt en daar hou ik wel van.quote:Op zaterdag 20 augustus 2005 17:02 schreef kamagurka het volgende:
[..]![]()
![]()
Was Eldritch nog een beetje bij stem overigens? Dat scheen vorige keer de grote klacht voor de diehards (niet dat het mij verder was opgevallen...)
quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Gigantische kick, maar..........
24 februari staan The Sisters of Mercy weer in Paradiso. Voorverkoop begint 11 oktober.
Dat vroeg m'n ex idd bij het eerste concert in de HMH; 'waar zit die drummer ergens? ik zie hem niet door al die mist'quote:Op donderdag 9 oktober 2008 13:49 schreef Devlinsect het volgende:
Hoe was de drummer? Was die nog een beetje goed in zijn slagwerk?
quote:Op donderdag 9 oktober 2008 18:21 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dat vroeg m'n ex idd bij het eerste concert in de HMH; 'waar zit die drummer ergens? ik zie hem niet door al die mist'
Even goed over nadenken dus.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Gigantische kick, maar..........
24 februari staan The Sisters of Mercy weer in Paradiso. Voorverkoop begint 11 oktober.
Eh dat was de betreffende ex dusquote:Op vrijdag 10 oktober 2008 11:39 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
![]()
BTW, ik zie je fotoboek en heb je zien staan bij het NIN concert in Tilburg. Right? Was je met een griet met een lange jurk. Toen dacht ik zo van: bij de pit staan in een jurk. Dapper!
quote:Op vrijdag 5 november 2010 11:27 schreef Susi het volgende:
Datum: woensdag 23 februari 2011
Zaal open: 19:30 uur
Aanvang: 20:30 uur
Tickets: ¤ 35,00 EX. SERV. KOSTEN
Verkoop: START 23-10-2011
http://www.013.nl/event/3446_the_sisters_of_mercy
Leuk
het rolde allemaal wel lekker door .. al mogen ze something fast wel schrappen van mij.. wat een zeiknummer is dat zegquote:kiss the carpet
flood 1
marianne
crash & burn
ribbons
logic
alice
john, i'm only dancing
dominion
summer
giving ground
dr. jeep / det. boulevard
more
lucretia
this corrossion
flood 2
something fast
temple of love
first & last & always
pipeline
vision thing
Gerechtvaardigde kick: The Sisters staan op zondag 25 mei in de Melkweg. Inclusief lidmaatschap, service- en verzendkosten een strakke 100 euro voor 2 manquote:Op zaterdag 30 juli 2011 17:46 schreef Doedezemaar het volgende:
Op 2 december staan ze in Tivoli. Kost wel ¤39, dus ik twijfel nog even verder.
haha cool gedaan.. beat is inderdaad van Dominion. gitaar lijkt er ook erg op maar lijkt ook weer op iets anders.. net als de zang die me ook bekend voorkomt.quote:Op woensdag 30 april 2014 22:55 schreef MREn het volgende:
[..]
Gerechtvaardigde kick: The Sisters staan op zondag 25 mei in de Melkweg. Inclusief lidmaatschap, service- en verzendkosten een strakke 100 euro voor 2 man![]()
Kwam overigens weer bij mijn cd's en lp's van The Sisters terecht door dit YouTube-nummer, dat volgens mij wel érg gejat is:
(voeg zelf uw sneu-smilies in voor die Belgen...)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |