quote:Hamming gaat naar Veendam, dus de weg is vrij.
Op woensdag 16 april 2003 09:24 schreef planethugo het volgende:[..]
dan zal ie het toch moeilijk krijgen aangezien Hamming sterk bezig is
quote:krijgt ie toch nog zijn gouden carriere, hij heeft duidelijk de juiste keuze gemaakt zo'n 5 jaar geleden toen hij van allerhande clubs aanbiedingen kreeg maar toen hij toch nog een jaartje bij Fortuna wou blijven ivm zijn ontwikkeling
Op woensdag 16 april 2003 09:24 schreef zjroentje het volgende:[..]
Hamming gaat naar Veendam, dus de weg is vrij.
gaat ie echt weg?
quote:Bron: www.vi.nl
Vertrek Stam nabij na 'lachwekkend' bod Lazio16/4/2003 9 :35
Het lijkt zeer waarschijnlijk dat Jaap Stam aan het einde van dit seizoen vertrekt bij Lazio Roma. De international verklaarde niet in te gaan op de contractvoorstellen die de Romeinse club heeft gedaan voor de laatste maanden van dit seizoen en het gehele volgende seizoen. 'Een lachertje.'
Lazio kampt met grote financiële problemen. De club moet flink bezuinigen om te kunnen overleven en één van de maatregelen om de begroting omlaag te krijgen, is het snijden in spelerssalarissen. Tot en met de maand maart kregen alle spelers nog het 'normale' salaris overgemaakt, maar over het loon van de komende vier maanden en dat voor komend seizoen heeft Lazio alle spelers onlangs een voorstel gedaan.Stam, op zijn website Icons.com: 'Ten eerste hebben ze aangeboden om het salaris voor de resterende vier maanden van dit seizoen uit te betalen in aandelen van de club. Ten tweede willen ze dat de gehele selectie akkoord gaat met een loonsverlaging van 45 procent voor volgend seizoen. In mijn ogen is dit aanbod een lachertje.'
Spelers die niet akkoord gaan met het voorstel, komen terecht op de transferlijst, zo waarschuwde de clubleiding van Lazio. Stam ligt er niet wakker van. 'Als de club het aanbod niet heroverweegt, dan zal ik op de transferlijst terechtkomen. Dan ben ik zeer geīnteresseerd om te zien welke clubs mij een contract waard vinden. Ik wacht af en zie wel wat er gebeurt.'
'Ik begrijp dat de club in een moeilijke positie verkeert, maar ik kan niet naar de supermarkt en groenten voor mijn familie kopen met aandelen', schertst de dertigjarige verdediger. 'Een contract is een contract en ik verwacht dat Lazio nakomt wat beide partijen ongeveer twee jaar geleden hebben afgesproken.'
Bovendien maakt Stam zich erg boos op geruchten die zouden zijn verspreid. In Italiaanse media verschenen onlangs verhalen dat Stam 'gewoon' akkoord zou gaan met Lazio omdat zijn vrouw zwanger is en zijn kinderen gesetteld zijn in Rome. 'Dat is niet waar. Ik wil niet weer de boel oprakelen, maar ik laat me ook niet gijzelen door de club, die ten onrechte denkt dat ik zo ingeburgerd ben in Rome, dat ik een vertrek niet zou overwegen.'
Niet echt een transfer gerucht, maar hij gaat dus weg. En uit eerde geruchten zou Stam waarschijnlijk naar een Nederlandse club gaan. Ik zie hem graag bij Ajax komen, maar ben bang dat Ajax z'n salaris niet kan betalen.
quote:pffff hij heeft de laatste jaren al zo een mager salarisje ontvangen he. Ok contract is contract maar Jaapie moet beseffen dat iedereen een stap terug moet doen in de voetbalwereld...
'Ik begrijp dat de club in een moeilijke positie verkeert, maar ik kan niet naar de supermarkt en groenten voor mijn familie kopen met aandelen'
quote:Geruchten he.
Op woensdag 16 april 2003 09:34 schreef planethugo het volgende:gaat ie echt weg?
quote:Jaap moet niet zaniken en terug naar United komen.
Op woensdag 16 april 2003 14:53 schreef methodmich het volgende:
Denk dat als Jaap gaat kiezen tussen Ajax en PSV - want hij wil volgens eigen zeggen echt terug naar Nederland ipv naar Juve of Milan -, dat hij dan voor PSV kiest. Al mag ie van mij best bij Ajax komen ballen.
quote:Moet ie wel een helm kopen ivm met losvliegende voetbalschoenen.
Op woensdag 16 april 2003 14:55 schreef zjroentje het volgende:[..]
Jaap moet niet zaniken en terug naar United komen.
Of Ferguson het wil of niet.
quote:Hij had zelf gezegd, hoorde ik, dat het hem niks uitmaakte.
Denk dat als Jaap gaat kiezen tussen Ajax en PSV - want hij wil volgens eigen zeggen echt terug naar Nederland ipv naar Juve of Milan -, dat hij dan voor PSV kiest. Al mag ie van mij best bij Ajax komen ballen.
quote:bij Arsenal kennen we nog wel een fatsoenlijke verdediger gebruiken
quote:Hij wil nooit meer naar Engeland.
Op woensdag 16 april 2003 19:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
bij Arsenal kennen we nog wel een fatsoenlijke verdediger gebruiken
quote:Mwah, hij heeft bij PSV toch veel leuks meegemaakt. Als Jaap een voetballer is die verder kijkt dan geld, zal hij dat toch meenemen? Begrijp me goed, van mij mag hij naar Ajax komen, maar het lijkt me net zo vreemd als Frank de Boer bij PSV bijvoorbeeld.
Op woensdag 16 april 2003 19:38 schreef keeper het volgende:[..]
Hij had zelf gezegd, hoorde ik, dat het hem niks uitmaakte.
quote:Stam gaat zeker niet naar Ajax, als Stam bij PSV 1miljoen kan krijgen, en bij Ajax 2miljoen, dan gaat hij nog naar PSV.
Op donderdag 17 april 2003 15:27 schreef methodmich het volgende:[..]
Mwah, hij heeft bij PSV toch veel leuks meegemaakt. Als Jaap een voetballer is die verder kijkt dan geld, zal hij dat toch meenemen? Begrijp me goed, van mij mag hij naar Ajax komen, maar het lijkt me net zo vreemd als Frank de Boer bij PSV bijvoorbeeld.
quote:
Tijani Babangida is heel dichtbij een overgang naar de Chinese competitie. Dat laat de aanvaller zelf tenminste weten in Nigeriaanse media. Deze week zou hij met Ajax om de tafel willen gaan zitten om te praten over ontbinding van zijn contract dat nog tot 2004 duurt. Hij heeft naar eigen zeggen een uitstekende aanbieding ontvangen. Eerder waren er al berichten dat hij ween week op stage was in China bij Tianjin Master-Kang.
De zakenwaarnemer van Real Sociedad spits Darko Kovacevic heeft bevestigd dat er diverse Europese topclubs zich gemeld hebben voor de Serviër, zowel uit Italië als uit Spanje. Zowel Lazio als Sociedad hebben zeggenschap over een transfer van Kovacevic, een situatie die het bepaald niet makkelijker maakt.
Volgens Kodro Menaf, zakenwaarnemer van Kovacevic, hebben er diverse Europese topclubs aan de deur geklopt. "Darko heeft op dit moment een geweldige tijd bij Sociedad, maar er zijn al aanbiedingen gedaan door clubs als AS Roma en FC Barcelona, zeker niet de minste", aldus Menaf
[even de offtopic plak en knip fout verwijderd
)
[Dit bericht is gewijzigd door Doc op 19-04-2003 18:04]
quote:Mooi.. komt er teminste een beetje een swingend tintje in dat elftal
Op vrijdag 18 april 2003 11:49 schreef BobRooney het volgende:
Ronaldinho naar Man Utd....voor Giggs die naar Inter gaat
quote:Goed, afgesproken: jullie Frank de Boer, wij Jaap Stam.
Op donderdag 17 april 2003 15:27 schreef methodmich het volgende:[..]
Mwah, hij heeft bij PSV toch veel leuks meegemaakt. Als Jaap een voetballer is die verder kijkt dan geld, zal hij dat toch meenemen? Begrijp me goed, van mij mag hij naar Ajax komen, maar het lijkt me net zo vreemd als Frank de Boer bij PSV bijvoorbeeld.
quote:mee eens, dat wordt nog wat de nederlands competitie wordt er zo alleen maar sterker op, de top 3 teams blijven bijna volledig intact. t gat met de nummer 4 wordt dus alleen maar groter
Op vrijdag 18 april 2003 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Goed, afgesproken: jullie Frank de Boer, wij Jaap Stam.
quote:Barcelona defender Frank De Boer has revealed he is ready to join Blackburn if he is not offered a new contract by the Catalan club
Op vrijdag 18 april 2003 13:07 schreef Dylan Dog het volgende:[..]
Goed, afgesproken: jullie Frank de Boer
BBC-site ( http://news.bbc.co.uk/sport1/hi/football/teams/b/blackburn_rovers/2960429.stm )
quote:Yeah right
I am very honoured that Blackburn want to have me
quote:Je weet toch wel hoe je dat moet lezen
Op zaterdag 19 april 2003 18:35 schreef keeper het volgende:[..]
Yeah right
.
quote:
I am very happy that Blackburn want to pay me lots of money
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |