abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9574575
Chelsea have signed PSV Eindhoven's Belgium under-17 keeper Yves Bukasa as a long-term successor to Carlo Cudicini. They will have to pay the Dutch side £150,000 compensation (The Sun).
House is a feeling. And if you don't feel it, it can't be house
Nu ook Zuid Afrika
pi_9574680
Didulica naar Austria Wien volgens De Telegraaf.
pi_9575087
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 09:55 schreef SCH het volgende:
Didulica naar Austria Wien volgens De Telegraaf.
niet de meest betrouwbare bron lijkt mij..................
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
pi_9575109
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:24 schreef aldostuta het volgende:

[..]

niet de meest betrouwbare bron lijkt mij..................

Wat voetbal betreft zitten ze meestal wel goed hoor:

'Didulica vindt onderdak in Oostenrijk'

4/4/2003 8 :31

Austria Wien is de nieuwe club voor Ajax-doelman Joey Didulica. Volgens De Telegraaf heeft de Australiër aan akkoord bereikt met de Oostenrijkse club, die getraind wordt door Christoph Daum.
Didulica is sinds begin dit jaar op zoek naar een nieuwe club. Ajax wilde de Australische keeper wel een nieuw contract geven, maar de Amsterdamse club was niet bereid aan de eisen van de doelman te voldoen. Dat bleek in januari, toen de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis definitief werden gestaakt.

Didulica (25), die achter Bogdan Lobont tweede doelman is, maakte zich weinig zorgen over zijn toekomst. Mede dankzij zijn optreden in het Champions League-duel met Valencia zouden verschillende Europese topclubs belangstelling hebben gehad voor de Australiër. In de zoektocht naar een nieuwe club dook half maart de naam van Austria Wien op. De Oostenrijkse club deed Didulica ook een aanbieding, die volgens De Telegraaf geresulteerd heeft in een akkoord.

Didulica kwam in 1999 via de Australische club Melbourne Knights naar Amsterdam. Hij werd door Ajax vorig seizoen uitgeleend aan de Belgische satellietclub Germinal Beerschot Antwerpen, maar keerde nog tijdens hetzelfde seizoen weer terug. Bij de Oostenrijkse koploper Austria Wien krijgt de Australiër te maken met Duitse trainer Christoph Daum.

pi_9575246
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:26 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat voetbal betreft zitten ze meestal wel goed hoor:

'Didulica vindt onderdak in Oostenrijk'

4/4/2003 8 :31

Austria Wien is de nieuwe club voor Ajax-doelman Joey Didulica. Volgens De Telegraaf heeft de Australiër aan akkoord bereikt met de Oostenrijkse club, die getraind wordt door Christoph Daum.
Didulica is sinds begin dit jaar op zoek naar een nieuwe club. Ajax wilde de Australische keeper wel een nieuw contract geven, maar de Amsterdamse club was niet bereid aan de eisen van de doelman te voldoen. Dat bleek in januari, toen de onderhandelingen over een nieuwe verbintenis definitief werden gestaakt.

Didulica (25), die achter Bogdan Lobont tweede doelman is, maakte zich weinig zorgen over zijn toekomst. Mede dankzij zijn optreden in het Champions League-duel met Valencia zouden verschillende Europese topclubs belangstelling hebben gehad voor de Australiër. In de zoektocht naar een nieuwe club dook half maart de naam van Austria Wien op. De Oostenrijkse club deed Didulica ook een aanbieding, die volgens De Telegraaf geresulteerd heeft in een akkoord.

Didulica kwam in 1999 via de Australische club Melbourne Knights naar Amsterdam. Hij werd door Ajax vorig seizoen uitgeleend aan de Belgische satellietclub Germinal Beerschot Antwerpen, maar keerde nog tijdens hetzelfde seizoen weer terug. Bij de Oostenrijkse koploper Austria Wien krijgt de Australiër te maken met Duitse trainer Christoph Daum.

Hij kan volgens mij wel bij een beter ploeg terecht, waarom gaat hij in godsnaam naar Oostenrijk?
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:47:47 #106
52164 pfaf
pfief, pfaf, pfoef!
pi_9578250
dom dom dom , ze moeten lobont naar Wenen doen en zeker niet didulica
  vrijdag 4 april 2003 @ 12:47:53 #107
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_9578255
En Arsenal wil nu weer de Argentijnse doelman Cavallero bij Celta de Vigo proberen weg te halen. Gerucht nummer zoveel omtrent de doelmannen van Arsenal.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9578815
Didulica is definitief. Hij heeft een contract getekend
Aardige promotie dus.
pi_9579784
quote:
Op woensdag 2 april 2003 09:44 schreef twi het volgende:

[..]

Als ze maar van 'm afblijven Nouja, naar Lyon zie ik 'm in ieder geval niet gaan. Valencia wel, die hebben niet de jongste verdediging meer.

De rechtsbacks van Valencia zijn juist wel redelijk jong.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_9579798
Ajax probeert ook Boschker te strikken als 3e doelman.
www.thuisuiteten.nl
pi_9579991
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 13:55 schreef methodmich het volgende:
Ajax probeert ook Boschker te strikken als 3e doelman.
Waarom zou Boschker in godsnaam 3e doelman willen worden?
pi_9580939
Boschker moet überhaupt blij zijn als Ajax hem een aanbod doet!
www.thuisuiteten.nl
pi_9581062
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 14:55 schreef methodmich het volgende:
Boschker moet überhaupt blij zijn als Ajax hem een aanbod doet!
Haha - als 3e keeper. Hou toch op. Zo'n goede keeper gaat toch niet ergens 3e keeper zitten wezen, of het moet in het buitenland zijn. Op zijn leeftijd wil je toch spelen? Volgens mij kan hij best ergens een prima club krijgen waar hij 1e keeper kan zijn. Hij is trouwens beter dan de keepers die Ajax nu heeft dus het is een schandalig aanbod.

Jij bent wel erg onrealistisch over Ajax (aan het worden.)

pi_9581155
Denk ook niet dat hij dat bod aanneemt, maar hij is echt niet beter dan Lobont. Nog wel dan Stekelenburg, dus zal ie wel 2e keeper kunnen worden ook.
www.thuisuiteten.nl
pi_9581189
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:04 schreef methodmich het volgende:
Denk ook niet dat hij dat bod aanneemt, maar hij is echt niet beter dan Lobont. Nog wel dan Stekelenburg, dus zal ie wel 2e keeper kunnen worden ook.
Blijft staan dat het nogal een arrogant aanbod is en ook jouw opmerking dat hij blij moet zijn met een aanbod van Aja.x. Kom op zeg. Hij is geen 17...
pi_9581252
Mwah, ik denk dat elke speler in Nederland blij moet zijn met een aanbieding van Ajax. Geldt ook voor een aanbieding van Feyenoord of PSV. Hoger kun je nationaal immers niet reiken. Zeker niet op de leeftijd van meneer Boschker.
www.thuisuiteten.nl
pi_9581322
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 15:07 schreef methodmich het volgende:
Mwah, ik denk dat elke speler in Nederland blij moet zijn met een aanbieding van Ajax. Geldt ook voor een aanbieding van Feyenoord of PSV. Hoger kun je nationaal immers niet reiken. Zeker niet op de leeftijd van meneer Boschker.
Ook als hij op de bank zou moeten zitten? C'mon
Hij zal daar in die kille Arena al snel heimwee hebben naar een veel leukere club als Twente. Kijk geld kan een motief zijn, maar voor de rest is het vooral leuk daar als je jong bent.
  vrijdag 4 april 2003 @ 15:16:56 #118
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_9581486
EINDHOVEN (ANP) - PSV-coach Guus Hiddink heeft voorzitter Harry van Raaij geadviseerd om de Zuid-Koreaan Young-Pyo Lee te contracteren. De international is gehuurd van de Koreaanse club Anyang LG.

In het huurcontract is een optie tot koop opgenomen en die wordt waarschijnlijk op korte termijn gelicht, zo meldt de website van de club.

De Egyptische speler Mohamed Zidan, die de afgelopen week op proef was bij PSV, hoeft niet meer terug te komen. De Kroaat Ante Milas hoort na zijn stage van tien dagen op trainingscomplex De Herdgang of hij in aanmerking komt voor een contract.

There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  maandag 7 april 2003 @ 11:47:33 #119
23234 zjroentje
DiFontaine
pi_9632072
quote:
Leeds United's Harry Kewell is being lined up for a £6m summer switch to Manchester United, according to reports.
Manchester United boss Sir Alex Ferguson is understood to be keen to capture Kewell, who may be sacrificed to ease the ongoing Elland Road financial crisis.

Kewell has yet to agree a new contract, and has only 12 months left on his current deal before he could leave Leeds on a free transfer.

Zal DIGGER blij mee zijn.
While we're living, the dreams we have as children fade away
AFC Ajax | Borussia Mönchengladbach] | Kansas City Chiefs | Alabama Crimson Tide
pi_9634881
Kewell zou een erg goede versterking wezen. Zou dit niet betekenen dat Giggs weggaat?
pi_9635888
quote:
Roy Makaay is 60 miljoen waard

LA CORUNA, 7 april 2003 14:14 - Chelsea en AS Monaco hebben serieuze interesse getoond in Roy Makaay. In een eerder stadium had ook AS Roma al aangegeven Makaaij graag over te nemen van Deportivo la Coruña. De naam van Makaay is blijven hangen in Italië na twee goede optredens van de psits in de duels tussen Juventus en Deportivo. De Galicische club wil Makaay echter graag behouden. Augusto Cesar Ledoiro, de voorzitter van Deportivo was heel resoluut: "Makaay is niet te koop". Maar hij liet de deur wel op een kier staan. "Als er een club komt die 60 miljoen euro op tafel legt, dan valt er te onderhandelen over een transfer", aldus Ledoiro.

maandag 7 april 2003 @ 15:15:49 #122
16447 Chielus
Dial M for me.
pi_9636458
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Blijkbaar Bayern munchen ook al.....

(trouwens 60 mil. lijkt me een beetje veel voor Chelsea.....

Save the cheerleader. Save the World.
Dream as if you'll live forever. Live as if you'll die today James Dean
  Moderator / Redactie Sport / Weblog maandag 7 april 2003 @ 20:05:40 #123
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_9642479
quote:
Op maandag 7 april 2003 15:15 schreef Chielus het volgende:

[..]

Blijkbaar Bayern munchen ook al.....

(trouwens 60 mil. lijkt me een beetje veel voor Chelsea.....

niet alleen voor chelsea volgens mij.............
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_9642499
quote:
Op maandag 7 april 2003 14:51 schreef Duiveltja het volgende:

[..]

Lijkt me niet eens dat ie naar of Chelsea of Monaco zou willen.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
pi_9648486
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:06 schreef mitt het volgende:
Lijkt me niet eens dat ie naar of Chelsea of Monaco zou willen.
Idd, hij wil naar Ajax natuurlijk. Net zoals Wapenaar trouwens. En Koeman ontkent het ook niet meer .
quote:
Ronald Koeman heeft vanmiddag bevestigd in gesprek te zijn met Harold Wapenaar over een mogelijke overgang van FC Utrecht naar Ajax. Koeman zelf heeft al gesproken met de doelman. Binnenkort zal Ajax de onderhandelingen starten over de financiële eisen van de transfervrije keeper.
http://ajax.netwerk.to
Die Welt ist alles was der Fall ist.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')