Amorphis - Privilege of Evil
Gaaf (en gelukkig) dat ik hier nog aan kom komen! 6 oude Amorphis tracks (uit de Death Metal periode), waarvan er een aantal op het debuutalbum gekomen zijn. Een waardevol collector's item.
Ulver - Teachings in Silence
Ik heb er lang op moeten wachten, maar nu heb ik hem eindelijk. Deze cd bevat de twee EP's Silencing the Singing en Silence Teaches You How to Sing, die al snel niet meer te krijgen waren vanwege zeer beperkte oplages. Gaaf dat ik dit cdtje nu heb, want van deze zijn er maar 1000 geperst! De nummers staan min of meer in het verlengde van Perdition City, dus een mengelmoes van trip-hop, ambient en electro. Als je deze cd wilt bezitten, zou ik snel handelen en hopen dat het lot je goed gezind is.
Abigor - Opus IV
Het derde album en vierde 'opus' van deze geniale Oostenrijkse Black Metal band. Van alle bands waar ik materiaal van verzamel is Abigor een van de meest lonende.
"SFX / Astral Projection Unreleased Tracks (1989-1994)"
Oldskool, Battlestar Galactica samples en maar een paar mix-channels zo te horen, erg goed
"Hallucinogen in Dub" - Hallucinogen remixed by OTT
De beste psychedelic 'chill' cd ever.
"L.S.D. - World Sheet of Closed String" mix is fantastisch,
ongelovelijk hoe je van Psy-Trance Dub-muziek kan maken!!!
Dikke aanrader !
[Dit bericht is gewijzigd door L.Denninger op 14-03-2003 23:24]
My Chemical Romance - I Brought You My Bullets You Brought Me Your Love
ZSK - Riot Radio
Overkill - Killbox 13 (Pre-Order)
Het nieuwste album van Overkill! En ik kan je nu al vertellen hij is geweldig! Heerlijke metal zoals het hoort, en die geweldige stem! Devil by the tailllllll!
Opeth - Damnation (Pre-Order)
[Dit bericht is gewijzigd door OphiOn op 15-03-2003 10:50]
quote:Waar haal jij ergens die Astral Projection cd's? Ik wil zelf ook graag de cd "Another World" kopen maar ik kan hem nergens vinden
Op vrijdag 14 maart 2003 23:21 schreef L.Denninger het volgende:
Nieuwste CD van Tosca ('Delhi9' I think)
Erg relaxed en ook gewaardeerd door vriendin en co."SFX / Astral Projection Unreleased Tracks (1989-1994)"
Oldskool, Battlestar Galactica samples en maar een paar mix-channels zo te horen, erg goed"Hallucinogen in Dub" - Hallucinogen remixed by OTT
De beste psychedelic 'chill' cd ever.
"L.S.D. - World Sheet of Closed String" mix is fantastisch,
ongelovelijk hoe je van Psy-Trance Dub-muziek kan maken!!!
Dikke aanrader !
.
En ik heb de eerste week niks anders meer geluisterd.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 10:17 schreef _Flea_ het volgende:
Golden Earing - Millbrook USA
quote:Is die al uit!!? Ik dacht dat da nog ff zou duren, maar dan bestelt deze jonge hem ook maar es ff....Jack Poels is genialer Dan Mick Jagger en John Lennon bijmekaar.
Op zaterdag 15 maart 2003 14:19 schreef PogueMahone het volgende:
heb net Rowwen Heze - Blieve Loepe binnen via de post...nog niet geluisterd
Therion - Deggial
Gewoon een wereldplaat die behoort bij de Therionklassiekers vind ik. En die moest dus nog bij de collectie (en is wat Therion betreft nog niet compleet)
Ayreon - Actual Fantasy
Eindelijk compleet in de Ayreon series. Slaapt toch iets beter he, met die gedachte.
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 18:37 schreef Freddie_Taylormaycon het volgende:[..]
Jack Poels is genialer Dan Mick Jagger en John Lennon bijmekaar.
fantastische cd
8 schitterende nummers, kan nie wachten op full album
quote:nee is niet de nieuwste die heet volgens mij Dageraad...Blieve Loepe (die ik binnen heb gekregen) is hun eerste cd
Is die al uit!!? Ik dacht dat da nog ff zou duren, maar dan bestelt deze jonge hem ook maar es ff....Jack Poels is genialer Dan Mick Jagger en John Lennon bijmekaar.
Jack Poels genialer dan Mick Jagger en John Lennon bij elkaar? Ruim, kan Bob Dylan er ook nog bij
nee dat nou ook weer niet maar rowwen heze is echt wel beter dan een carnavalsband die ze vaak genoemd worden...
quote:Haha, die heb ik ook op mijn lijst staan! Maar 22 minuten vind ik wel erg kort! Nou ja, als het langer duurde werd het waarschijnlijk flauw.
Op zaterdag 15 maart 2003 20:02 schreef metalbazzz het volgende:
Prosthetic Cunt - Fucking Your Daughter With A Frozen Vomit Fuck Stick
Geweldige hillarische grind, 40 nummers die samen een speelduur van 22 minuten maken. Meer info op www.prostheticcunt.com
Perished - Seid
Leuke Black Metal plaat met leden van oa Gorelord en Wurdulak!
quote:Heb van de week ook Skyfire - Timeless Departure gehaald, voor 2,69 bij Free Record Shop, kende de band niet maar afgaande op hoesje/boekje had ik m meegenomen. Klinkt goed, maar soms ben ik dat geschreeuw gewoon beu, maar net als instrumentale intronummer is al gelijk vet.
Op zaterdag 15 maart 2003 21:24 schreef Summoner het volgende:
Skyfire - Mind_Revolution
Tof nieuw album van deze frisse melodieuze Death Metal band!
Therapy? - Shameless (4,99)
Monaco - s/t (1,99)
Dat zijn betere prijzen.
quote:2,69?! Dat is zeker een typo.
Op zaterdag 15 maart 2003 22:17 schreef metalbazzz het volgende:
Heb van de week ook Skyfire - Timeless Departure gehaald, voor 2,69 bij Free Record Shop, kende de band niet maar afgaande op hoesje/boekje had ik m meegenomen. Klinkt goed, maar soms ben ik dat geschreeuw gewoon beu, maar net als instrumentale intronummer is al gelijk vet.
Op het nieuwe album spelen keyboards een iets minder prominente rol, daardoor klinkt de muziek wat harder en wat agressiever. Maar er zit nog steeds veel melodie in, en het orkestrale tintje is zonder meer aanwezig. Dit nieuwe album komt overigens pas in mei uit.
quote:nee: Crazy Prices actie bij Free Record Shop, met beetje geluk vind je echt nog leuk tot erg leuk spul voor zulke prijzen.
Op zondag 16 maart 2003 01:11 schreef Summoner het volgende:[..]
2,69?! Dat is zeker een typo.
Op het nieuwe album spelen keyboards een iets minder prominente rol, daardoor klinkt de muziek wat harder en wat agressiever. Maar er zit nog steeds veel melodie in, en het orkestrale tintje is zonder meer aanwezig. Dit nieuwe album komt overigens pas in mei uit.
quote:Wow, wat een prijzen!!!!!!!
Op zondag 16 maart 2003 01:14 schreef metalbazzz het volgende:
nee: Crazy Prices actie bij Free Record Shop, met beetje geluk vind je echt nog leuk tot erg leuk spul voor zulke prijzen.
En trouwens die Prosthetic Cunt cd is dan ook een mini-cd en kost 8 euro bij Displeased.
Hmn, nu ik dat weet van Prostetic Cunt zal ik hem bij de volgende bestelling doen, bedankt voor je tip!
quote:Onlangs gekocht, zeer goed album!
Op zondag 16 maart 2003 00:20 schreef shift het volgende:Calexico - Feast of Wire
quote:Haha ja sorry mensen ik had iets te lang in de kantine gezeten, maar dat neemt niet weg dak Rowwen Heze super leuk vind. Maar qua zang schat ik mick eigelijk ook niet zo hoog in.
Is die al uit!!? Ik dacht dat da nog ff zou duren, maar dan bestelt deze jonge hem ook maar es ff....Jack Poels is genialer Dan Mick Jagger en John Lennon bijmekaar.
: Keiharde gitaren met volksmuziek : MEESTERLIJK!!!
heerlijk ceedeetjuh!
het is allemaal wat funkier... En dat mag ik wel. Weer een prima cd van moloko.
Alice Cooper - Brutally Live dvd
Rolling Stones - Bridges to Babylon dvd
November 2002, toen ie net een dag uit was
Staind - Dysfunction
Ouwe cd maar wel een lekkere
Allebei afgelopen donderdag gekocht.
nu zal ik maar weer even rustig gaan doen anders kunnen we niet meer op vakantie
Tool - Ænima
Als echte fan vond ik dat ik 'm maar origineel moest hebben
Heerlijke nummers, nu kan ik eindelijk die vermaledijde mp3's wegpleuren.
Ook de originele (had eerst gekopieerde ) cd van Sinead O'Connor gekocht, 'So far the best of...' Ook heel goed, als je er van houdt tenminste..
zo en nu moet ik maar eens even rustig aan doen met cd's kopen. De 3 eerstgenoemde trouwens voor spotprijzen bij kortingswinkel.nl (http://www.kortingswinkel.nl/documentviewer.html?sDocName=pageDiscountShop&uCatID=161493&uSubCatID=161529) gekocht
[Dit bericht is gewijzigd door metalbazzz op 19-03-2003 16:45]
[Dit bericht is gewijzigd door PogueMahone op 20-03-2003 10:22]
Boh Foi Toch - Foi Foi Toch: 10 jaar Boh Foi Toch live
De Dijk - Het Beste Van 82-83
De Dijk - Nooit Genoeg
Roel Esseboom - Vuur
De Gracht - De Vogelstraat
Manic Street Preachers - The Holy Bible
Esseboom, De Gracht en Boh Foi Toch heb ik al geluisterd, de Gracht heeft nogal matige teksten, Esseboom soms ook maar de muziek valt mee vooral bij de Gracht
en Boh Foi Toch...is gewoon Boh Foi Toch
quote:gewoon doen wat er staat, die cds bestellen en het werk per machtiging.
Op donderdag 20 maart 2003 08:58 schreef PogueMahone het volgende:
dat kortingwinkel, hoe werkt da?
heerlijk
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 21:00 schreef Sylvana het volgende:
mijn broer heeft net de cd escapology van Robbie Williams voor me gebrand en die heb ik voor 2 euro van hem gekocht
quote:oke, ik weet het, het past niet echt bij de rest van me cd's, maar Robbie vind ik gewoon leuk om naar te luisteren
Op donderdag 20 maart 2003 21:14 schreef metalbazzz het volgende:[..]
quote:ik heb het over het feit dat ie gebrand is en je het dan koopt voor 2 euro...
Op donderdag 20 maart 2003 21:27 schreef Sylvana het volgende:[..]
oke, ik weet het, het past niet echt bij de rest van me cd's, maar Robbie vind ik gewoon leuk om naar te luisteren
quote:mja, me broer heeft cd's moeten kopen, moeite voor moeten doen, dus dan heb ik die 2 euro er wel voor over
Op donderdag 20 maart 2003 21:48 schreef metalbazzz het volgende:[..]
ik heb het over het feit dat ie gebrand is en je het dan koopt voor 2 euro...
11 cd's tjokvol Chopin door de meester
35 euro... laatste exemplaar in de winkel...
Pet Shop Boys - Disco 3
The best of Burt Bacharach
Emperor - Scattered Ashes, A Decade of Emperial Wrath
Dubbelverzamelcd, met weinig nieuws, maar toch noodzakelijk als je je Emperor collectie compleet wil houden.
Mayhem - Wolf's Lair Abyss
Schandalig dat ik deze nog niet had. Nu kan ik eindelijk overgaan op de live albums van Mayhem.
quote:Hee, goed.
Op vrijdag 21 maart 2003 12:17 schreef Seborik het volgende:
Michel Petrucciani - Au theatre des Champs-ElyseesSolo jazzpiano op aanraden van Zander.
April March - Triggers
Throwing muses - Throwing muses (2003, digipack)
beide via nlstore gekocht.
No Use For A Name - Live in a Dive. Leuke livecd van deze SoCal punkrock band. Je hoort soms nauwelijks dat het live is, spelen live zeer strak.
en over achteraan hobbelen gesproken:
Nirvana - nirvana -> ik voelde me meteen weer helemaal 15, in 1 woord GEWELDIG!
The Gathering - Souvenirs
Het nieuwe album van The Gathering. Uiterst sfeervol en experimenteel werk.
en ik wacht gvd nog steeds op Ani DiFranco
quote:Bedoel je niet gewoon "Edward The Great" ?
Op maandag 24 maart 2003 17:59 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Iron Maiden - King Edward
quote:Uhm, ja...
Op maandag 24 maart 2003 18:00 schreef Seborik het volgende:Bedoel je niet gewoon "Edward The Great" ?
Queen - A Night At The Opera (LP, Centenary Edition - 180 grams vinyl )
Queen - A Night At The Opera (LP, Japanse versie)
Queen - A Day At The Races (LP, Millenium Edition, ook 180 grams vinyl )
Queen - Heaven For Everyone (cd-single NL - kartonnen hoesje)
Queen - Heaven For Everyone (duitse promo)
Queen - Too Much Love Will Kill You (USA cd-single - karton)
Queen - Too Much Love Will Kill You (USA promo)
Queen & George Michael - Five Live (US versie)
Brian May - Business (USA promo)
Freddie Mercury & Montserrat Caballé - Barcelona (1992 cd-single)
tsja - je moet wat als verzamelaar
Evergrey - Recreation Day (toppertje!!!! )
En dan kom ik er ook nog een lp versie tegen van A Real Live One, ook van Maiden natuurlijk.
en als klap op de vuurpijl, nou dat heeft me wel even een vermogen gekost, een vinyl versie van:
super tof cd'tje alleen wel een beetje kort.. mjah da mag de pret niet drukken igg.
quote:bestel jij gewoon dure cd's of heb jij een adres dat ik niet ken?
Op dinsdag 25 maart 2003 18:42 schreef Litpho het volgende:
Vandaag binnen over de post: The Cardigans - Long Gone Before Daylight
quote:Bij de NLStore en die ken je (heb ik je pas nog cd's zien bestellen)
Op dinsdag 25 maart 2003 21:35 schreef ranja het volgende:
bestel jij gewoon dure cd's of heb jij een adres dat ik niet ken?
quote:Hm vind ik op het randje, daarvoor kan ik 'm waarschijnlijk ook wel bij Mediamarkt halen. In tegenstelling to zoiets als Bangles wat waarschijnlijk nergens komt te staan in de winkel
Op dinsdag 25 maart 2003 21:38 schreef Litpho het volgende:[..]
Bij de NLStore en die ken je (heb ik je pas nog cd's zien bestellen)
.
Splinternieuwe cd voor ¤18,63 inclusief verzendkosten kan ik best mee leven qua prijs.
quote:Ongetwijfeld kan het voor dat geld ook bij de Mediamarkt oid, maar het komt mij qua werktijden erg goed uit om cd's maar gewoon te laten bezorgen. De Bangles heb ik nog niet in een platenzaak zien staan, maar er zal toch vast wel ergens een kopie van Doll Revolution verborgen worden achter de Greatest Hits? BTW Prima album trouwens, lijkt verreweg het meest op All over the place.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:52 schreef ranja het volgende:
Hm vind ik op het randje, daarvoor kan ik 'm waarschijnlijk ook wel bij Mediamarkt halen. In tegenstelling to zoiets als Bangles wat waarschijnlijk nergens komt te staan in de winkel
quote:die is al in bestelling bij cdwow (14.99), krijg ik deze of volgende week thuis.
Op dinsdag 25 maart 2003 21:56 schreef Litpho het volgende:[..]
Ongetwijfeld kan het voor dat geld ook bij de Mediamarkt oid, maar het komt mij qua werktijden erg goed uit om cd's maar gewoon te laten bezorgen. De Bangles heb ik nog niet in een platenzaak zien staan, maar er zal toch vast wel ergens een kopie van Doll Revolution verborgen worden achter de Greatest Hits? BTW Prima album trouwens, lijkt verreweg het meest op All over the place.
Various Artists - The Heart of Roadrunner Records
Met oa King Diamond, Fear Factory, Obituary, Type O Negative,
Stone Sour, Killswitch Engage...
net binnen:
Uriah Heep - You Cant't Keep A Good Band Down
Topkwaliteit muziek verdeelt over 7 cd's. De cd's zien eruit als mini-lp's met hoesjes e.d. Erg leuk gedaan. De muziek zelf is natuurlijk ook super. De volgende 7 cd's zitten in de box:
- Very 'Eavy, Very 'Umble (1970, net geluisterd enne )
- Salisbury (1971, zit er nu in)
- Look At Yourself (1971, met leuke spiegelhoes)
- Demons And Wizards (1972)
- The Magician's Birthday (1972, mijn broertje keek naar de titel van dit album en vroeg of Uriah heep ook een album getiteld de Philospher's Stone had gemaakt )
- Uriah Heep Live (1973)
- High & Mighty (1976)
tussen live en high & mighty missen er een paar maar die zoek er dan wel los bij. Verder zijn ze zonder bonustracks uitgevoerd maar vind ik
niet zo erg
in ieder geval ben ik weer erg blij hiermee
En verder voor 9,99 de Doe Maar DVD van Hees Van Ahoy. En dat is geen cd, maar ik ben er toch wel erg blij mee. Zat al een tijdje in de gaten te houden wanneer deze DVD eindelijk in de aanbieding zou komen.
Aerosmith - Toys In The Attic
Paul Weller - Heliocentric
zometeen even luisteren
Oh, en de nieuwprijs van die John Guilt-CD is slechts 14 euro, geloof ik. Best te doen.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 27-03-2003 16:40]
Voor mezelf:
Various artists Gatecrasher experience 20
Run DMC - King of rock
Public Domain - Hard hop superstars
New Order - Republic
Various Artists - Mystery land 2002 + dvd
Thomas Dolby - 12 x 12 original remixes
Madness - Absolutely
Madness - 7
Peter Gabriel - III
t Vrouwtje wil ook wat:
Various artists - Ministry of s. chillout
Various artists - Chill out in ibiza 3
Various artists - Essential chill out
Various artists - Ibiza chillout session
Phil Collins - Hits
Moet nog geleverd worden:
New Order - Brotherhood
U2 - Million dollar hotel
Deze:
quote:Ah fijn, die heb ik ook. Heerlijk relaxed, dromerig...
Op donderdag 27 maart 2003 22:29 schreef Elegy het volgende:
Vandaag voor een tientje: Hagelaz Runedance - Volven
Deze:
quote:En het mooiste: Hij was maar tien treuro. In de Boudisque!
Op donderdag 27 maart 2003 22:41 schreef Summoner het volgende:[..]
Ah fijn, die heb ik ook. Heerlijk relaxed, dromerig...
Frigga's web wil ik ook nog wel hebben. Binnenkort maar weer eens naar Lalaland
quote:Haha! "Volven" heb ik voor fullprice gekocht, en al snel werd 'ie overal afgeprijst. Met "Frigga's Web" wacht ik daarom even.
Op donderdag 27 maart 2003 22:46 schreef Elegy het volgende:
En het mooiste: Hij was maar tien treuro. In de Boudisque!
Frigga's web wil ik ook nog wel hebben. Binnenkort maar weer eens naar Lalaland
Er is ook nog een EP, "Urd - That Which Was", met een Ulver remix als ik het me goed herinner.
Daarvoor 13 cd's Bad Religion...
quote:fijne aktie he bij de free record shop, bij mij moet million dollar hotel ook nog binnenkomen, veel andere die je besteld heb ik wel aan gedacht maar niet besteld...
Op donderdag 27 maart 2003 18:12 schreef Eazzz het volgende:
Zojuist mijn bestellinkje van de frs opgehaaldt:Voor mezelf:
Various artists Gatecrasher experience 20
Run DMC - King of rock
Public Domain - Hard hop superstars
New Order - Republic
Various Artists - Mystery land 2002 + dvd
Thomas Dolby - 12 x 12 original remixes
Madness - Absolutely
Madness - 7
Peter Gabriel - IIIt Vrouwtje wil ook wat:
Various artists - Ministry of s. chillout
Various artists - Chill out in ibiza 3
Various artists - Essential chill out
Various artists - Ibiza chillout session
Phil Collins - HitsMoet nog geleverd worden:
![]()
New Order - Brotherhood
U2 - Million dollar hotel
quote:Op de Volven cd staan ook twee remixes. Ook die van Urd. Ik heb de digipack, weet niet of dat wat uitmaakt.
Op donderdag 27 maart 2003 22:51 schreef Summoner het volgende:[..]
Haha! "Volven" heb ik voor fullprice gekocht, en al snel werd 'ie overal afgeprijst. Met "Frigga's Web" wacht ik daarom even.
Er is ook nog een EP, "Urd - That Which Was", met een Ulver remix als ik het me goed herinner.
Bij de large hadden ze 'm ook in een box, met poster, shirt en nog wat. Maar ja, ik krijg de large niet meer omdat ik er al drie jaar nix meer uit bestel
Human League - Secrets
Manu Chao - Clandestino
Smashing Pumpkins - Siamese Dream
Stone Temple Pilots - Shangri-La Dee Da
Alice in Chains - Dirt
quote:Ach ja, inderdaad leuke actie. Een beetje op zondag middag de frs lijst doorlopen met zijn 2en en echt allemaal van die cd's besteldt, die je normaal niet zo snel zal bestellen. Zal best wel wat bagger tussen zitten, maar voor die prijs
Op vrijdag 28 maart 2003 09:01 schreef PogueMahone het volgende:[..]
fijne aktie he bij de free record shop, bij mij moet million dollar hotel ook nog binnenkomen, veel andere die je besteld heb ik wel aan gedacht maar niet besteld...
quote:En dan wou ik daar de Jesus Christ Superstar soundtrack (nieuwe versie) nog even aan toevoegen
Op donderdag 27 maart 2003 18:12 schreef Eazzz het volgende:
....
Verzamel CD met remixes van dit muzikaal genie, klinkt erg lekker tot nu toe.
quote:En hoe is de cd van Sukilove? Ik heb er zelf wel hoge vewachtingen van. Ik ga hem sowieso binnenkort luisteren. Ik hoorde dat één van de twee drijvende personen achter Metal Molly deel uit maakt van de band en dat maakt mij wel nieuwsgierig.
Op vrijdag 28 maart 2003 17:58 schreef Grobbel het volgende:
Vandaag wat gehamsterd bij een verhuur/tweedehands/nieuw-tegen-korting-zaak in Oss...Super Furry Animals - Radiator
Handsome 3some - Quab
Sonic Youth - Sonic Death/Early Sonic 1981-1983
Sukilove - Sukilove
A Perfect Circle - Mer de Noms
Fennesz - Endless Summer
2ehands Nirvana - Nevermind. tsja die moet je toch ook hebben, al weet ik al lang wat er op staat natuurlijk, voor 7,50 liet ik hem niet liggen
Mike Oldfield - Tubular Bells (LP)
Ik kende de tune al wel van The Exorcist natuurlijk, maar er zit toch een veel uitgebreider nummer achter, leuk!
God Dethroned - Into the lungs of hell DIGI-2-CD
Katatonia - Viva emptiness CD
Marduk - World funeral CD
Thyrfing - Urkraft DIGIPAK CD
quote:Pascal Deweze inderdaad... Doet ook aan nadrukkelijke muzikale kruisbestuiving met Carole van Dijk van Bettie Serveert (zowel in Chitlin' Fooks als in Shadowgraphic City), overigens.
Op vrijdag 28 maart 2003 18:25 schreef -Wepeel2- het volgende:[..]
En hoe is de cd van Sukilove? Ik heb er zelf wel hoge vewachtingen van. Ik ga hem sowieso binnenkort luisteren. Ik hoorde dat één van de twee drijvende personen achter Metal Molly deel uit maakt van de band en dat maakt mij wel nieuwsgierig.
[Dit bericht is gewijzigd door Grobbel op 29-03-2003 16:21]
Aeternus - Ascension of Terror
Vette Death Metal!
Katatonia - Viva Emptiness
Geweldige nieuw album! Na de altrock kraker "Last Fair Deal
Gone Down" nu een album met wat meer afwisseling en een zwaardere
sound. Klasse!
op de B-kant staat 'Ode to the big sea', beiden met een remix.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 31-03-2003 02:24]
Supercd btw! Erg goed!
Bangles - Doll revolution
nog geen tijd gehad om te draaien, ga ik nu zo doen.
quote:heet dat geen dubbel lp?
Op dinsdag 1 april 2003 21:58 schreef haaahaha het volgende:
Prodigy - Music For The Jilted People 2x12"
quote:Nee, dat heet k*i*c*k*e*n
Op dinsdag 1 april 2003 22:13 schreef ranja het volgende:
heet dat geen dubbel lp?
quote:2x12" is een EP meestal geloof ik...
Op dinsdag 1 april 2003 22:13 schreef ranja het volgende:[..]
heet dat geen dubbel lp?
quote:dat past vast ook op 1 12" dan hoor.
Op woensdag 2 april 2003 00:44 schreef Theeboon het volgende:[..]
2x12" is een EP meestal geloof ik...
quote:oja LP(/cd) heet Music for the jilted generation. Zal wel iets anders zijn dan.
Op woensdag 2 april 2003 00:44 schreef Theeboon het volgende:[..]
2x12" is een EP meestal geloof ik...
Errug blij mee
quote:En die bedoel ik
Op woensdag 2 april 2003 00:58 schreef Theeboon het volgende:
Hij zal deze wel bedoelen...OK genoeg hierover
De laatste twee voor 15 euro bij elkaar.
Dimension F3H - Reaping The World Winds
Skyfire - Mind_Revolution
Alice In Chains - Dirt (had ik al gekopieerd, maar wou de originele hebben)
Ozzy Osbourne - Tribute (Rhandy Roads) - goeie dingen over gehoord
Pearl Jam - Vs. (reden zie alice in chains)
Pearl Jam - Vitalogy (zie hierboven)
quote:Die had ik vorige week: Reden: ik had m al jaaren op bandje, en moest m toch maar eens op cd hebben. Wereld plaat!
Op donderdag 3 april 2003 14:53 schreef PogueMahone het volgende:Alice In Chains - Dirt (had ik al gekopieerd, maar wou de originele hebben)
quote:inderdaad
Op donderdag 3 april 2003 15:15 schreef Sellars het volgende:[..]
Die had ik vorige week: Reden: ik had m al jaaren op bandje, en moest m toch maar eens op cd hebben. Wereld plaat!
plaatselijke platenboer hield uitverkoop, dit wist ik er nog uit te vissen tussen Hepie & Hepie - Hun grootste succesen en Best Of Mega Dance 96 Vol.223
En van Vork nog voor m'n verjaardag King Crimson - Discipline gehad.
quote:Mooie oogst, Sebbo!
Op vrijdag 4 april 2003 23:52 schreef Seborik het volgende:
aankopen
mijn bescheiden oogst van vandaag:
Pestilence - Spheres
Progressieve, technische Death Metal in de stijl van Cynic en Atheist. Nederlandse band, nogwel. Helaas al lang verloren...
Underworld - Second Thoughest Infants
Fatboy Slim - Halfway Between The Gutter And The Stars
En deze, niet in de uitverkoopbakken:
Røyksopp - Melody A.M. (incl. remix + video CD)
The Band - Last Waltz DVD (15,-)
Jaarbeurs roelt!!!
E.H.B.O. - Enske Metaal
Een twaalftal nummers van metalbands uit Enschede.
quote:Het zal wel van Enschede en omstreken zijn.
Op zaterdag 5 april 2003 21:20 schreef Tokus het volgende:
die komen niet allemaal uit Enschede toch?
quote:Je koopt echt te veel muziek jij! Luister jij welleens naar al je platen die je koopt?
Op zaterdag 5 april 2003 21:15 schreef Summoner het volgende:
Karnak - Melodies of Sperm Composes
Vreemde, technische Death Metal met invloeden van bands als Cynic, Atheist en Pestilence.E.H.B.O. - Enske Metaal
Een twaalftal nummers van metalbands uit Enschede.
quote:Dit is werk, Ophion.
Op zaterdag 5 april 2003 22:03 schreef OphiOn het volgende:
Je koopt echt te veel muziek jij! Luister jij welleens naar al je platen die je koopt?
cd
Mylene Farmer - L'autre (10.00)
France Gall - Laiise tomber les filles (10.50)
Cranes - Loved (5.00)
cd-single
The audience - A pessimist is never dissapointed (1e band van sophie ellis bextor, 3.50)
The audience - I know enough (3.50)
Belinda Carlisle - Lay down your arms (+ 3 postcards) (4.00)
Dandy warhols - Not if you were the last junkie on earth (met 2 live nummers, opgenomen in Paradiso, 2.50)
lp
O.M.D. - Orchestral manoeuvres in the dark
Motels - Shock (1.00)
White stripes - Elephant (2 lp, 22.50)
Beatles - Greatest (3.00
Doors - Strange days (3.00)
Magazine - Play (7.00)
Bauhaus - The sky's gone out (2 lp, 16.00)
Smiths - Strangeways here we come (3.00)
Talking heads - More songs about buildings and food (2.00)
Buddy Holly - Portraits in music (2 lp, 2.00)
Diana Ross & the Supremes - 20 greatest hits (2.00)
Grauzone - Grauzone (10.00)
Squeeze - Cool for cats (3.00)
Selecter - Celebrate the bullet (6.00)
King Diamond - Them (10.00)
Stiff little fingers - Nobody's heroes (7.00)
Ideal - Der ernst des lebens (7.00)
Isabelle Adjani - idem (6.00)
7"
Beastie boys - No sleep til Brooklyn (5.00
Debbie Gibson - Out of the blue (3.00)
Transvision vamp - Landslide of love (picture disc, 4.00)
Isabelle Adjani - Pull marine (3.00)
France Gall et ses petits amis - Sacre Charlemagne (4 tracks, 5.00)
All about Eve - December (numbered picture disc, 4.00)
Jane Wiedlin - Inside a dream (posterbag, 3.00)
dvd
French and Saunders - Live
[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 06-04-2003 17:13]
Beatles - Revolver (m'n eerste beatles-album)
Nick Cave & The Bad Seeds - Nocturama
Crowded House - Afterglow
Bob Dylan - Highway 61 Revisited
Bob Dylan - Blonde On Blonde
Bob Dylan - Nashville Skyline
Bob Dylan - New Morning
Chris Isaak - Wicked Game
Passengers - Original Soundtracks Vol. I
Pink Floyd - Animals
Roxy Music - Avalon
aaah, had nog zoveel meer willen kopen maarja het geld was op...
B-52's - Cosmic Thing
Jeff Beck - Jeff Beck Group, Rough and Ready en Beck, Bogert en Appice
Deep Purple - Who do we think we are?
Al diMeola - Elegant Gipsy
Eurythmics - Greatest Hits
Rory Gallagher - Irish Tour
Garbage - Daytripper (bootleg)
Garbage - Milk, Queer, Shut Your Mouth, Stupid Girl (cd-singles)
Genesis - The Demos Down on Broadway en Awed Man Out (bootleg 1975)
Iron Maiden - Rock in Rio
King Crimson - Beat en Red
Rolling Stones - Forty Licks
Joe Satriani - The Extremist
quote:goeie aankoop, zeer sterk album
Op zondag 6 april 2003 16:56 schreef Litpho het volgende:
Net terug van de Jaarbeurs in Utrecht:Rory Gallagher - Irish Tour
Pink Floyd - Is There Anybody out There (The Wall Live '80-'81)
Manu Chao - Esperanza
Iron Maiden - Iron Maiden
Iron Maiden - Killers
Iron Maiden - The Number of the Beast
Iron Maiden - Somewhere in Time
Iron Maiden - No Prayer for the Dying
Megadeth - Rust in Peace
Is toch mooi als je zo voor weinig geld (5 euro ps) goeie cd's in huis kan halen!
Circle of Dead Children - Human Harvest
Grindcore gecombineerd met Death, Black en Thrash Metal.
My Shameful - Of All the Wrong Things
Ultratrage Doom Metal, depressief en duister.
Temple of Baal - Servants of the Beast
Gitzwarte necro Black Metal, met een ware kutsound.
Until Death Overtakes Me - Prelude to Monolith
Nog meer ultramegasupertrage Doom Metal, gevangen in zeer lange nummers.
quote:Oehhhhhh Summoner very nice indeed.
Op woensdag 9 april 2003 23:49 schreef Summoner het volgende:
Trollheims Grott - Bloodsoaked and Ill-Fated
Moderne Black Metal met elektro-invloeden.Circle of Dead Children - Human Harvest
Grindcore gecombineerd met Death, Black en Thrash Metal.My Shameful - Of All the Wrong Things
Ultratrage Doom Metal, depressief en duister.Temple of Baal - Servants of the Beast
Gitzwarte necro Black Metal, met een ware kutsound.Until Death Overtakes Me - Prelude to Monolith
Nog meer ultramegasupertrage Doom Metal, gevangen in zeer lange nummers.
quote:Ja, je kunt "Bizarre Troll Technology" aanschaffen, maar deze is ook zeer aardig. Je moet wel over die clinische, rauwe sound kunnen. Luister eerst maar eens Satyricon's "Rebel Extravaganza". Als dat je bevalt, is Trollheims Grott ook wel wat voor je.
Op donderdag 10 april 2003 15:29 schreef OphiOn het volgende:
Oehhhhhh Summoner very nice indeed.Trollheims Grott is dat wat? Ik zag de cd op de Frontpage van Displeased.
gewonnen bij Aloha:
Sinead O' Connor - Sean-Nós Nua (gesigneerd door Sinead)
Als je een mailtje of briefkaart stuurde naar Aloha kon je een gesigneerde Sean-Nós Nua winnen. Wie niet waagt wie niet wint, dus gedaan en warempel nog gewonnen ook. Erg leuk
Low: Trust. Gewoon bloedmooi.
Fields of The Nephilim - From The Fire (rode single)
Fields of THe Nephilim - Earth Inferno
The Sisters of Mercy - A Slight Case of Overbombing: Greatest Hits, Vol. 1
The Police - Reggatta De Blanc
Van deze cd heb ik de 8,99 versie gekocht, maar ik kreeg per ongeluk de nieuwe 2003 reissue versie mee (wel in het oude hoesje). Die kost 22 euro. Dus dat was een mooie meevaller.
Het is tevens mijn eerste SACD.
Nu nog een SACD speler.
ik heb nu alle cd's van hun
quote:zozo... vast geen officiele cd...
Op vrijdag 11 april 2003 20:03 schreef Sylvana het volgende:
bad religion- into the unknown
Offspring - Offspring
NOFX - The Decline
Beasty Boys - Hello Nasty
Daftpunk - Homework
Moby - Animal Rights
Nirvana - Incesticide
Guano Apes - Proud Like a God
Guano Apes - Don't Give Me Names
Guano Apes - Walking on A Thin Line
Charly Lownoise & Mental Theo - Charlotteburg
William Orbit - Adagio For strings (single)
The Prodigy - Experience
Sash - It's My Life
en vandaag ff gehaald: Moby - Everything is Wrong
en vorige week ook nog Röyksopp - Melody A.M.
quote:hoezo???
Op vrijdag 11 april 2003 20:06 schreef Tokus het volgende:[..]
zozo... vast geen officiele cd...
quote:1. omdat er maar 10.000 van zijn gemaakt
Op vrijdag 11 april 2003 20:30 schreef Sylvana het volgende:[..]
hoezo???
quote:je hebt gelijk hoor, me broer heeft hem gebrand
Op vrijdag 11 april 2003 20:34 schreef Tokus het volgende:[..]
1. omdat er maar 10.000 van zijn gemaakt
2. de band zelf het liefst dat album vergeet
3. er waaaanzinnig veel illegale versies van te krijgen zijn, omdat de originelen niet makkelijk te krijgen zijn (collectors items zijn dat geworden. dit komt door puntje 2).
[Dit bericht is gewijzigd door Sylvana op 11-04-2003 22:12]
quote:Da's geen kopen
Op vrijdag 11 april 2003 20:47 schreef Sylvana het volgende:
je hebt gelijk hoor, ik heb hem gebrandi
quote:jewel, want me broer heeft hem gebrand en van hem heb ik hem gekocht
Op vrijdag 11 april 2003 21:09 schreef Zander het volgende:[..]
Da's geen kopen
Mayhem - Live in Leipzig
De beruchte show uit 1990, met wat velen als de ultieme Mayhem line-up zien.
Judas Iscariot - To Embrace the Corpses Bleeding
Sterk old school werkje, van een van de beste Black Metal (eenmans)bands van de VS.
Bathory - Hammerheart
Schandalig dat ik hem nog niet had, het tweede album van de Viking trilogie (Blood Fire Death, Hammerheart en Twilight of the Gods). Dit album inspireerde talloze bands die later Viking Metal gingen spelen.
Ehmzz that would be .... Enia ofzo, das een soort Keltische muziek voor me ma lievvvvvv. Maar der is geen ruk aan
Pink Floyd-The Piper At The Gates Of Dawn (mono version in een leuk doosje)
Bob Dylan-Love And Theft
Bruce Springsteen-Born To Run (had em al gekopieerd)
en via de post:
OST-Million Dollar Hotel
Conquestador - A Four Month History
democd van deze Nederlandse heavy metal band. lekker pure heavy metal, duidelijk geïnspireerd door o.a. Iron Maiden.
Placebo - Black Market Music
Placebo - Without You I'm Nothing
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
Opeth - Damnation (Limited Edition, Digipack)
samen met de Secret World Live DVD van Peter Gabriel
quote:o.k. Summoner je kan ook overdrijven.
Op vrijdag 11 april 2003 22:17 schreef Summoner het volgende:
Abigor - Channeling the Quintessence of Satan
De zevende release van deze briljante Oostenrijkse Black Metal band, en de eerste met Thurisaz op zang.Mayhem - Live in Leipzig
De beruchte show uit 1990, met wat velen als de ultieme Mayhem line-up zien.Judas Iscariot - To Embrace the Corpses Bleeding
Sterk old school werkje, van een van de beste Black Metal (eenmans)bands van de VS.Bathory - Hammerheart
Schandalig dat ik hem nog niet had, het tweede album van de Viking trilogie (Blood Fire Death, Hammerheart en Twilight of the Gods). Dit album inspireerde talloze bands die later Viking Metal gingen spelen.
quote:
Op maandag 14 april 2003 16:33 schreef Anthraxx het volgende:
Opeth - Damnation (Limited Edition, Digipack)
quote:Niet als het op het aanschaffen van muziek aankomt.
Op maandag 14 april 2003 17:24 schreef OphiOn het volgende:
o.k. Summoner je kan ook overdrijven.
Nu nog mijn cd bonnen opmaken.. maar voor wat?
quote:Alleen het beste is goed genoeg voor een cd-bon!
Op dinsdag 15 april 2003 09:24 schreef Man_in_a_Shed het volgende:
Nu nog mijn cd bonnen opmaken.. maar voor wat?
Opeth - Damnation (hoe verrassend)
Binnengekregen:
Fear Factory - Hatefiles
Boysetsfire - Tomorrow Come Today
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |