abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9091508
Vervolg op deel 1

En weer verder over deze topserie! .

Op donderdag 15 april 2004 13:52 schreef schatje het volgende:
SmashBro was echt een lieve jongen O+.
LaToya rules
pi_9091589
ik heb hierover maar 1 ding te zeggen: VETTE SERIE!!!
Mijn games
He jij daar! ja jij! Doorlopen nu!
pi_9093499
Heeft iemand toevallig dan wel het programma over apen opgenomen waar Marshal het over had? Ik ben best wel nieuwsgierig eigenlijk.

And there was much rejoicing.
pi_9094429
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:05 schreef Neejoh het volgende:
Btw, wééér geen "Alias" scherm aan het einde he! Gelijk na het laatste woordje komt de reclame, normaal zie je altijd een scherm met de naam van de serie en de makers ervan ofzo, maar hier gaat hij gelijk naar de reclame? Ik hoop altijd dat hij nog even verder gaat
10 minuten ervoor ging ie ook door
(toen werdt het beeld langzaam zwart, leek net of dat het einde was, kwam er reclame, en daarna gingen ze weer verder)

Maar idd stom dat ze dat eindscherm niet meer laten zien..

quote:
Op donderdag 13 maart 2003 16:09 schreef SuperSiem het volgende:
Heeft iemand toevallig dan wel het programma over apen opgenomen waar Marshal het over had? Ik ben best wel nieuwsgierig eigenlijk.

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_9154030
Marshall is hilarisch....

*.....did u hear that?, that was my mind exploding.....*

hahaha

pi_9158374
quote:
Op zondag 16 maart 2003 12:49 schreef Jacky123 het volgende:
Marshall is hilarisch....

*.....did u hear that?, that was my mind exploding.....*

hahaha

Hijs gewoon elke week (normaal gesproken that is ) weer even dom Prachtkerel
pi_9212756
Leuk artikel over Jennifer Garner in de nieuwste Veronica gids.,
Er staat echter wel in dat vanaf week 14 Net 5 de nieuwe afleveringen van seizoen 2 uitzendt.

huh?

wie begrijpt er nog iets van???
Volgens mij hebben ze aflevering 16/17 t/m 22 van seizoen 1 nog nooit laten zien.

pi_9213353
Episode 219 truth takes time was weer enorm tof.

Ik zie graag SARK een grotere rol krijgen in deze serie, hoewel hij steeds meer in beeld komt.

My loyalties are flexible.
pi_9213436
dat was episode 2.18 , 2.19 wordt pas op 30 maart uitgezonden en heet End Game

Was een goede aflevering jah, je vraagt je af hoe ze het zo goed kunne houden en hoe lang nog.....er is altijd wel iets verrassends..

pi_9221227
Vanavond weer Alias!

En op een betere tijd ook!

En deze + volgende aflevering speelt Quentin Tarantino er in mee! (als een van de overvallers)

En ik zag vandaag in de gids dat het deze week ook weer op een van de Belgische zenders komt!
(wel midden in de nacht.. )

[Dit bericht is gewijzigd door dikkebanaan op 19-03-2003 14:30]

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
pi_9223391
is het vandaag ook niet om 23.20? Na "up close and personal"?
  woensdag 19 maart 2003 @ 07:46:44 #12
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9223458
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:08 schreef SmashBro het volgende:
Vervolg op deel 1

[afbeelding]

En weer verder over deze topserie! .

Eigenlijk wel grappig dit plaatje: zo zul je ze nooit bij elkaar zien staan in de serie!!!!
pi_9228282
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 07:19 schreef Jacky123 het volgende:
is het vandaag ook niet om 23.20? Na "up close and personal"?
Volgens veronica.nl komt het om 22.45
pi_9230024
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 00:21 schreef dikkebanaan het volgende:
Vanavond weer Alias!

En op een betere tijd ook!

En deze + volgende aflevering speelt Quintin Tarantino er in mee! (als een van de overvallers)

En ik zag vandaag in de gids dat het deze week ook weer op een van de Belgische zenders komt!
(wel midden in de nacht.. )

Serieus? Wow Onwijs gaaf! Hij heeft toch verder niets met de serie te maken?
pi_9231531
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 13:27 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Serieus? Wow Onwijs gaaf! Hij heeft toch verder niets met de serie te maken?

Serieus ja

En nee, heeft er niets mee te maken want er komen nog meer bekende acteurs langs in de volgende afleveringen
(Roger Moore is de enige die ik me nu kan herrinneren, maar er komen er nog meer afaik)

pi_9241325
Vanavond om een iets normalere tijd dan vorige week: 22:45 - 23:40

Wel lache die gastrollen Dat mag ik wel in zo'n serie!

pi_9246875
Poe wat een aflevering zeg! Ik zit met klamme handen te kijken naar het verbluffende acteren van de acteurs (hoe logisch dit ook klinkt )

Superspannend Tot nu toe een van de beste eps. Ik ga snel weer liggen, want het begint na deze reclame weer

woensdag 19 maart 2003 @ 23:31:56 #18
13973 ranja
image means nothing
pi_9246916
shit weer vergeten

edit: laatste deel toch nog gezien. Gave afleveringen zijn dit... en de ontwikkelingen gaan nu snel. Moet nu niet weer vergeten te kijken graag

[Dit bericht is gewijzigd door ranja op 19-03-2003 23:44]

pi_9247227
oooooeeee wie zal dat zijn?
x
pi_9247262
And hello! Who is the lovely young girl Yep, mooi, héél mooie ep dit (edit: Het meisje is btw: Agnes Bruckner )

En vandaag wél weer een "Alias" eindscherm

woensdag 19 maart 2003 @ 23:51:09 #21
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9247399
Ik vond hem ook erg sterk!!!! Had die Tarantino nog nooit gezien. Wat een engerd zeg. Hij zette goed een gestoord type neer. Maar het lampje op de camera??? Alsof de gijzelnemers dat niet zien.

Maar, wie was nou ook weer die O'Neil?

woensdag 19 maart 2003 @ 23:52:00 #22
13973 ranja
image means nothing
pi_9247423
hm das het nadeel van halve afleveringen in de herhaling missen, ik weet nu niet wat wel en niet al te zien is geweest. Was dat meisje niet al eerder te zien of was dit (na laatste reclameblok) voor de eerste keer? En haar vader?
  woensdag 19 maart 2003 @ 23:54:51 #23
13973 ranja
image means nothing
pi_9247510
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:51 schreef whisko het volgende:
Ik vond hem ook erg sterk!!!! Had die Tarantino nog nooit gezien. Wat een engerd zeg. Hij zette goed een gestoord type neer. Maar het lampje op de camera??? Alsof de gijzelnemers dat niet zien.

Nou, als je zag hoe lang het duurde voor de gijzelaars het zagen (ik ben ineens alle namen kwijt) kun je je ook voorstellen dat de gijzelnemers het nog later zien, die hebben wel wat beters te doen.
Au, die naalden van Tarantino wel hard ook die gijzelnemers.... "ik krijg last van het syndroom van Stockholm" RAM!!
pi_9250461
Vaughn: "I think I'm gonna kick your ass"

(hopelijk gaat dat echt gebeuren.. wat een l*l is die ene gozer (Haladki) van de CIA zeg)

pi_9250696
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:46 schreef Neejoh het volgende:
And hello! Who is the lovely young girl Yep, mooi, héél mooie ep dit (edit: Het meisje is btw: Agnes Bruckner )
Yup: Agnes Bruckner

pi_9258363
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 23:51 schreef whisko het volgende:

Resevoir Dogs nooit gezien? Hij regiseerd hem, en heeft een klein rolletjes. Hij was geloof ik Mr. Brown in die film

O'Neil was toch haar vader? Die in de bak zit?

donderdag 20 maart 2003 @ 14:12:15 #27
13973 ranja
image means nothing
pi_9258481
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 14:07 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Resevoir Dogs nooit gezien? Hij regiseerd hem, en heeft een klein rolletjes. Hij was geloof ik Mr. Brown in die film

Of From dusk til dawn, is hij ook een hele tijd in te zien...
pi_9265726
Nou, NET5 gaat denk stoppen met de serie.
Gisteren maar 90.000 kijkers, dat is echt 10x niets en veels te weinig. Vooral omdat de programma;s die erom staan geprogrammeerd veel meer kijkers hebben.
  donderdag 20 maart 2003 @ 21:17:48 #29
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9268839
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:19 schreef CloudStrife het volgende:
Gisteren maar 90.000 kijkers, dat is echt 10x niets en veels te weinig. Vooral omdat de programma;s die erom staan geprogrammeerd veel meer kijkers hebben.
KUT!
Zullen we actie gaan voeren?
Overigens zag ik net in movie facts van tmf nog net een stukje van Jennifer!!!
pi_9270874
Ik snap het niet, hoe kan een serie als deze nou floppen
Als ik het goed heb is het in de usa een succes.......hebben we hier dan geen smaak meer ofzo?
Ik ben sinds de eerste ep al verkocht vaan de serie en heb nu alle eps hier thuis t/m 218.

Ik hoop dat ze de serie voort zetten.

pi_9271646
In de VS gaat de serie we ok, maar niet verbluffend goed.

En van de kijkcijfers bij net5, dat ligt geheel aan zichzelf. Niemand snapt meer wanneer het weer komt. Maat van me die het volgt, wist ook totaal niet dat het spontaan weer begon. De tijden zijn ook niet bepaald slim geprikt

donderdag 20 maart 2003 @ 23:30:42 #32
13973 ranja
image means nothing
pi_9272997
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 19:19 schreef CloudStrife het volgende:
Denk je dat of weet je dat?
pi_9275006
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 23:30 schreef ranja het volgende:

[..]

Denk je dat of weet je dat?

Denk. Ze maken het seizoen echt wel af hoor Wees daar maar niet bang voor.
pi_9275763
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 01:31 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Denk. Ze maken het seizoen echt wel af hoor Wees daar maar niet bang voor.

Gezien hun vorige acties zou ik er niet echt van opkijken als ze wéér helemaal stoppen met uitzenden..
pi_9286174
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 04:47 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Gezien hun vorige acties zou ik er niet echt van opkijken als ze wéér helemaal stoppen met uitzenden..

Ze hebben de uitzendrechten voor een heel seizoen moeten kopen, dus ze zullen goed gek zijn om hem dan niet daadwerkelijk uit te zenden (tenzij je V8 heet, en óók onderder SBS6 valt, en je de eerste 6 eps niet kan uitzenden omdat je vergeet dat de rechten afgelopen waren ).
pi_9286446
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:08 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Ze hebben de uitzendrechten voor een heel seizoen moeten kopen, dus ze zullen goed gek zijn om hem dan niet daadwerkelijk uit te zenden (tenzij je V8 heet, en óók onderder SBS6 valt, en je de eerste 6 eps niet kan uitzenden omdat je vergeet dat de rechten afgelopen waren ).

Even voor de duidelijkheid: Alias (s1) is al eens voor de helft (oid) uitgezonden op V8 (ergens t/m April 2002 ofzo, afaik).
(ik ben benieuwd hoelang die rechten voor s1 nog geldig zijn.. misschien is dat wel de reden waarom in de Veronica gids staat dat ze volgende week s2 gaan uitzenden? dat de rechten voor s1 nu, een jaar later, zijn komen te vervallen?)

En daar doelde ik eigenlijk ook op met die 'vorige acties' van dat hele SBS-prut bedrijf.
En daardoor zitten we nu met z'n allen in Nederland nog steeds naar s1 te kijken ipv s2

pi_9287605
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 16:20 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Even voor de duidelijkheid: Alias (s1) is al eens voor de helft (oid) uitgezonden op V8 (ergens t/m April 2002 ofzo, afaik).
(ik ben benieuwd hoelang die rechten voor s1 nog geldig zijn.. misschien is dat wel de reden waarom in de Veronica gids staat dat ze volgende week s2 gaan uitzenden? dat de rechten voor s1 nu, een jaar later, zijn komen te vervallen?)

En daar doelde ik eigenlijk ook op met die 'vorige acties' van dat hele SBS-prut bedrijf.
En daardoor zitten we nu met z'n allen in Nederland nog steeds naar s1 te kijken ipv s2

Hebben ze seizoen 2 al aan kunnen kopen dan? Hij is in de VS nog niet eens helemaal op de buis geweest? Meestal komt dat een tijdje erna
pi_9288081
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:15 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Hebben ze seizoen 2 al aan kunnen kopen dan? Hij is in de VS nog niet eens helemaal op de buis geweest? Meestal komt dat een tijdje erna

Tjah, als je de Veronica gids zou moeten geloven wel..
(maar die zitten er ook wel eens naast geloof ik )
pi_9298858
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 17:15 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Het maakt voor het kopen van de rechten niet echt uit of een seizoen al volledig is uitgezonden. V8 zond vorig jaar ook al Alias uit toen seizoen 1 nog niet klaar was in de VS. De BBC zendt nu 24 seizoen 2 uit, terwijl dat ook nog bezig is in de VS.

Ik heb net de afl. van afgelopen woensdag gezien, want die had ik opgenomen. Topaflevering weer. Ik kan dus echt niet wachten tot aanstaande woensdag.

zaterdag 22 maart 2003 @ 18:36:57 #40
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9305291
Ik heb niet eerder een serie gezien met zo'n goede cliffhangers: elke keer balen op woensdagavond als het net stopt als het zo spannend is. Vrijwel elke aflevering is van de vorm:

1. Cliffhanger wordt opgelost
2. Effe rust
3. Nieuw geval
4. Spanning
5. Nieuwe cliffhanger

Oplossing om jezelf te sparen: tape ze en kijk elke keer 3, 4, 5 en van de aflevering erna 1 en 2.

pi_9305504
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 18:36 schreef whisko het volgende:
1. Cliffhanger wordt opgelost
2. Effe rust
3. Nieuw geval
4. Spanning
5. Nieuwe cliffhanger
Rust? Waar? Die ben ik nog niet tegengekomen. Oh, je bedoelt de commercials.

Wat ook een oplossing is voor dit probleem: Kijk helemaal geen Alias meer en wacht tot 2 september, als in de VS de dvd's van seizoen 1 uitkomen. Linkje naar de bron.

pi_9307494
quote:
Greetings from Amazon.com!

You've previously signed up to be notified when "Alias - The Complete First
Season" (DVD) became available, and we're happy to inform you that it is
now available to pre-order!

If you would like to pre-order this item now, just follow the link below:

http://www.amazon.com/exec/obidos/ASIN/B00005JLF1/ref=t_th_em_po

Once you've placed your order, we will ship this item to you as soon
as it is released (your credit card will not be charged until this
item is ready for shipping).

If you do not want to purchase this item, there is no need to reply to
this message.

If you have any questions, please write to us at orders@amazon.com.
We hope to see you again soon at Amazon.com!

Enjoy,
Your Friends at Amazon.com

quote:
Availability: This item will be released on September 2, 2003. You may order it now and we will ship it to you when it arrives.
Hopelijk volgt de R2 (met nederlandse ondertiteling snel
This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_9308068
September?????

Dan hoop ik al lang s2 te hebben gezien..

pi_9308144
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 20:26 schreef existenz het volgende:

[..]

[..]

Hopelijk volgt de R2 (met nederlandse ondertiteling snel

Ik kreeg precies hetzelfde mailtje.

Maar als er maar zo weinig mensen nog kijken naar Alias op Net5 wordt de kans wel kleiner dat er een uitgave komt met Nederlandse ondertiteling.

pi_9308553
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 21:14 schreef SuperSiem het volgende:
wordt de kans wel kleiner dat er een uitgave komt met Nederlandse ondertiteling.
Ach, wie wil er nou Nederlandse ondertiteling.. veel van die vertalingen kloppen toch vaak helemaal niet.
als er een grap oid wordt gemaakt mis je die vaak in de NL ondertiteling
pi_9310164
quote:
Op zaterdag 22 maart 2003 21:40 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Ach, wie wil er nou Nederlandse ondertiteling.. veel van die vertalingen kloppen toch vaak helemaal niet.
als er een grap oid wordt gemaakt mis je die vaak in de NL ondertiteling

Ja, klopt, ik heb ook de regio 1 Buffy dvd's. Kosten de helft van de regio 2 dvd's en het enige wat anders is, is de ondertiteling.

Maar zoveel woordgrappen worden er ook weer niet gemaakt in Alias, bij bijvoorbeeld Friends stoor ik me meer aan de Nederlandse ondertiteling aangezien daar veel woordspelingen e.d. inzitten, die slecht worden vertaald.

pi_9354129
Oeh!
Net daredevil gezien met Jennifer Garner !!
pi_9356198
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 01:07 schreef Neejoh het volgende:
Oeh!
Net daredevil gezien met Jennifer Garner !!
En hoe is het film? Wist niet dat hij al uit was! Hoorde dat het een slechte versie van spiderman moest zijn. Ben wel benieuwd! Ben Affleck is ook lekkerrrrrrr! Leuke combi van hun beide!
pi_9356256
Ik ben toch zo benieuwd of Sidney en mister CIA, ben ff zijn naam kwijt (Michael Vartan) een echte relatie krijgen. Er hangt al best van die heerlijke spanning tussen hun! Maar zo snel als de serie gaat, zo langzaam gaat die relatie!
pi_9357921
Vaughn
pi_9365664
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 11:15 schreef dikkebanaan het volgende:
Vaughn
Dat was het thanx!
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:40:00 #52
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9365964
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:48 schreef heksehiel het volgende:
Ik ben toch zo benieuwd of Sidney en mister CIA, ben ff zijn naam kwijt (Michael Vartan) een echte relatie krijgen. Er hangt al best van die heerlijke spanning tussen hun! Maar zo snel als de serie gaat, zo langzaam gaat die relatie!
Of een relatie met Will natuurlijk (Sydney bedoel ik, niet Vaughn)
pi_9366104
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:40 schreef whisko het volgende:

[..]

Nee joh, Vaughn is miljoen keer leuker dan Will, die moet gewoon een goede vriend blijven....
pi_9369740
yummy
pi_9378225
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 09:46 schreef heksehiel het volgende:

[..]

En hoe is het film? Wist niet dat hij al uit was! Hoorde dat het een slechte versie van spiderman moest zijn. Ben wel benieuwd! Ben Affleck is ook lekkerrrrrrr! Leuke combi van hun beide!

Het is gewoon een lekkere wegkijk film. Hij had wel onwijs veel trekjes van Spiderman inderdaad, maar dat hebben toch al die verfilmde comics Groot pluspunt tegenover Spiderman vond ik dat dit er niet allemaal gerenderd (computerachtig) uitzag
Ik heb me zéker wel vermaakt. Als je Spiderman leuk vond, vind je dit ook leuk. Zolang je maar niet gaat denken "dit lijkt hier op, dit lijkt daarop" Dan verneuk je het voor jezelf
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:40 schreef whisko het volgende:

[..]

Heerlijk geforumuleerd weer
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 16:45 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Nee joh, Vaughn is miljoen keer leuker dan Will, die moet gewoon een goede vriend blijven....

Gij zult mijn naam niet ijdel gebuiken

En van mij mag Vaughn het wel worden, maar nu nog niet. Will heeft genoeg aan z'n secretaresje

pi_9380770
Vanavond is het eindelijk weer zo ver.... lekker soppen achter de tv... (vaughn, jummie, jummie, ) Ik vind de serie verder ook goed hoor! Syd is een schatje! Weet iemand hoelaat het komt??
pi_9382786
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 09:39 schreef heksehiel het volgende:
Weet iemand hoelaat het komt??
Programma: Alias
Zender: Net 5
Tijdstip: 26-3-2003 22:35-23:30

bron

pi_9399121
Is weer bijna zover!
  woensdag 26 maart 2003 @ 22:31:40 #59
13973 ranja
image means nothing
pi_9399607
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 22:17 schreef dikkebanaan het volgende:
Is weer bijna zover!
volgens net 5 komt zo Sex and the city?

edit laat maar, begint nu

pi_9401503

Je zou bijna medelijden gaan krijgen met Sloane..

Mooi einde.. (eerste keer dat er een 'echt' einde is in een aflevering?)

pi_9401602
Ooeeehhhh! Wat een mooie aflevering!

Vaughn: "This is a charge of C-4. I can tell, because it says 'C-4' everywhere..."
En Cole (Quentin T.): "You didn't wanna kiss me, but guess what, when i made you drink that champane, i spit in it " Ge-wel-dig!!! Ik had het echt niet meer. (Al weet ik niet mee rwat hij precies zei )

En bij een mooie ep, hoord een mooi plaatje

pi_9406584
Volgens mij zei Quentin T. dat die wat had "backwashed".
Live fast, die young...
  Moderator donderdag 27 maart 2003 @ 11:58:26 #63
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_9407558
Ik heb gisteren aflevering 17 gezien van seizoen 2 en deze serie blijft verrassen. Er blijven maar onverwachte wendingen komen.

Toch zou ik graag een einde aan de serie zien...het kan niet aan de gang blijven, op een gegeven moment heb je alle wendingen wel gezien.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 08:58:11 #64
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9445795
Ik begreep 1 ding niet: wat heeft Dixon nou met de CIA, is hij ook dubbelspion??? Hij stuurde ze toch een mailtje?
pi_9446083
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 08:58 schreef whisko het volgende:
Ik begreep 1 ding niet: wat heeft Dixon nou met de CIA, is hij ook dubbelspion??? Hij stuurde ze toch een mailtje?
Dixon denkt dat SD6 een onderdeel van de CIA is, dus hij vraagt ze om hulp toen heel SD6 was uitgeschakeld. Of hij is ook een dubbelspion, je weet het maar nooit bij Alias.
  zaterdag 29 maart 2003 @ 10:09:30 #66
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9446273
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 09:41 schreef CeeJee het volgende:

[..]

Dixon denkt dat SD6 een onderdeel van de CIA is, dus hij vraagt ze om hulp toen heel SD6 was uitgeschakeld. Of hij is ook een dubbelspion, je weet het maar nooit bij Alias.

O ja, natuurlijk, hij denkt ook (zoals Sydney dat eerst dacht) dat ze bij de CIA horen.

Vies he, toen Jack Sloanes vinger af ging knippen... Jammer dat ie er weer aangezet wordt... Was vast en zeker te lastig om in de rest van de serie altijd maar weer daar rekening mee te moeten houden.

Zouden ze ook nog een keer een opdracht in A'dam krijgen?

pi_9449753
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 10:09 schreef whisko het volgende:

[..]

O ja, natuurlijk, hij denkt ook (zoals Sydney dat eerst dacht) dat ze bij de CIA horen.

Vies he, toen Jack Sloanes vinger af ging knippen... Jammer dat ie er weer aangezet wordt... Was vast en zeker te lastig om in de rest van de serie altijd maar weer daar rekening mee te moeten houden.

Zouden ze ook nog een keer een opdracht in A'dam krijgen?

Dunno, maar áls ze daad werkelijk daar gaan filmen (haha, echt niet ) weet ik waar ik ben die dag
  zaterdag 29 maart 2003 @ 18:43:00 #68
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9453256
quote:
Op zaterdag 29 maart 2003 14:41 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Dunno, maar áls ze daad werkelijk daar gaan filmen (haha, echt niet ) weet ik waar ik ben die dag

JAAAAA! Ik ga met je mee! Jennifer in het echt zien. Ooh man!
pi_9453495
Jullie moeten echt seizoen 2 zien... zo geniaal...

ff tussendoor....... vaughn is ZOOOOOOOOOO tasty!!!!!!!!!:Y

pi_9497296
Schokkend eind van endgame.....maar ik vind dat ze maar eens wat meer aandacht aan rambaldi moeten bestenden.
pi_9529106
Vanavond mogen we weer........... I can't hardly wait.... Nieuw onderwerp lijkt me of niet? Aangezien die andere zo mooi was afgerond!
pi_9545383
Vanaf volgende week zijn er weer nieuwe afleveringen van Charmed, Buffy en Angel. Heeft er iemand al de tv-gids zodat hij/zij even kan kijken wat er dan met Alias gebeurt? Ik hoop maar dat Alias uitgezonden wordt na Angel en dat Net5 niet stopt met uitzenden.

Eigenlijk toch belachelijk dat je maar iedere week moet hopen of een serie nog wordt uitgezonden.

pi_9545508
oh no.....
volgens de veronica gids 9 april geeeeeeeeeen Alias
pi_9545624
en zo te zien ook niet op een andere dag
ik denk dat het alweer voorbij is peeps.!!
je wordt er moedeloos van

mijn advies downbloaden maar, het wordt niks meer in Nld met die uitzendingen!

pi_9545631
quote:
Op woensdag 2 april 2003 21:40 schreef Jacky123 het volgende:
oh no.....
volgens de veronica gids 9 april geeeeeeeeeen Alias

daar kom ik ook net achter.. gvd

kut net5

woensdag 2 april 2003 @ 21:46:46 #76
18804 chello_rules_heftig
* Willow is liev *
pi_9545715
Ook VPRO-gids:
9 april 2003:
20:30 Charmed
21:25 Buffy Willow
22:15 Angel - EP "Deep Down"

maar geen Alias meer

psssst...tietjes kijken? klik [url=http://www.kleinetietjes.tk]hier[/url]
pi_9551453
Geen Alias meer, waarschijnlijk pas weer over 22 weken.

NET5

pi_9559040
Zucht.. dat wordt (voor mij iig) de 4e keer alle eerste afleveringen van Alias kijken om vervolgens (hopelijk) eindelijk eens de laatste paar afleveringen van s1 te kunnen zien..

Vrijdag, VRT TV1 (belgië): 00:45-01:27

pi_9564288
quote:
Op donderdag 3 april 2003 15:00 schreef dikkebanaan het volgende:
Vrijdag, VRT TV1 (belgië): 00:45-01:27

Hoe ver zijn ze op Belgie?
pi_9565098
quote:
Op donderdag 3 april 2003 18:51 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Hoe ver zijn ze op Belgie?

Vrijdag wordt aflevering 5 van s1 uitgezonden.

Gisteren (woensdag) werd op Net5 aflevering 14 uitgezonden.

---

En ik vind het een erg goede serie maar om nou steeds de eerste 14 afleveringen te zien en daarna weer terug te gaan naar een van de eerste afleveringen is ook niet erg leuk..
Ik wil weten wat er in de laatste afleveringen van s1 gebeurd (maar die stomme k<piep>lote SBS zenders kappen de hele serie steeds af )

* dikkebanaan denkt erover om al die SBS troep maar uit de programmering van z'n tv te gooien.. ik zie liever niets van een nieuwe serie dan alleen maar de eerste helft.

FOK!-Schrikkelbaas donderdag 3 april 2003 @ 22:59:41 #81
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_9570053
weet iemand hoeveel afleveringen er in seizoen 2 zitten?
Ik heb net aflevering 19 gezien (Endgame), maar daarna kan ik er geen meer vinden
goed, de titel wijst er wel enigzins op dat dit de laatste van het seizoen is
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_9573274
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:59 schreef Tokus het volgende:
Ik heb net aflevering 19 gezien (Endgame), maar daarna kan ik er geen meer vinden
http://alias-tv.com -> Episodes
pi_9574946
Ik heb de aardige mensen bij Net5 () even gemaild, meestal heb ik binnen 1 werkdag wel een antwoord. Misschien helpt het als andere mensen ook een mailtje sturen.
quote:
Geachte heer/mevrouw,

Toen ik de tv-gids voor volgende week bekeek, zag ik dat er in het vervolg op woensdag weer afleveringen komen van Charmed, Buffy en Angel. Op zich hartstikke leuk, alleen wel jammer dat er nu geen ruimte meer is voor Alias.

Graag zou ik willen weten wanneer Net5 verdergaat met het uitzenden van seizoen 1.

Met vriendelijke groeten,

vrijdag 4 april 2003 @ 22:50:50 #84
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9597461
misschien een domme vraag... maar waar kan je de afleveringen downloaden van Alias??? zeker geen ondertiteling maar jah
  zaterdag 5 april 2003 @ 23:11:51 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_9608824
Kwor gek! Hartstiekke leuk hoor, Charmed Buffy en Angel terug, maar dat Alias nou weer stopgezet wordt :

Ik kan nog steeds niet uitstaan dat ik niet weet hoe de aflevering eindigde waarin Sidney's vader gevangen was genoemen en hij haar dood moest schieten van de enge gijzelaars

Enniewee, zit je er net weer een beetje in stoppen ze WEER!!!! Grmbl.

Welke aflevering zijn we nou precies eik, dan ga ik de volgende wel downloaden

Wel irri.

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_9608879
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 19:32 schreef Jacky123 het volgende:
yummy
[afbeelding]
Die zat net in Never Been Kissed en die was wel erg
  zaterdag 5 april 2003 @ 23:17:43 #88
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_9608908
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 23:16 schreef Minnie_ het volgende:

[..]

Die zat net in Never Been Kissed en die was wel erg

Jah, die's niet geheel onsmakelijk
pi_9611292
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 23:11 schreef Vivi het volgende:
Welke aflevering zijn we nou precies eik, dan ga ik de volgende wel downloaden
quote:
Op donderdag 3 april 2003 19:48 schreef dikkebanaan het volgende:
Gisteren (woensdag) werd op Net5 aflevering 14 uitgezonden.
  zondag 6 april 2003 @ 13:44:04 #90
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_9615168
quote:
Op zondag 6 april 2003 01:50 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

[..]

zondag 6 april 2003 @ 16:36:32 #91
42788 MR_White
Shellslaaf
pi_9618435
quote:
Op donderdag 3 april 2003 22:59 schreef Tokus het volgende:
Op irc hadden ze het over 22 afleveringen, het lijkt me sterk dat endgame, de laatste ep van season 2 is, zal dat zo zijn dan vind ik het een slap einde om een seizoen mee te sluiten.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 april 2003 @ 16:37:57 #92
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_9618468
quote:
Op zondag 6 april 2003 16:36 schreef MR_White het volgende:

[..]

Op irc hadden ze het over 22 afleveringen, het lijkt me sterk dat endgame, de laatste ep van season 2 is, zal dat zo zijn dan vind ik het een slap einde om een seizoen mee te sluiten.

nou dat wat er op het eind nog gebeurt zorgt er in ieder geval wel voor dat je wil weten hoe seizoen 3 begint, als dit de laatste aflevering was.
pi_9618706
De volgende afleveringen worden de komende tijd in de Vs nog uitgezonden:

2.20: Countdown
2.21: Second Double
2.22: ??

2.20 wordt pas op 27 april in de VS uitgezonden! dus in de tussentijd herhalingen

FOK!-Schrikkelbaas zondag 6 april 2003 @ 16:51:09 #94
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_9618757
shit, dat wordt dus weer even wachten
pi_9630363
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 10:17 schreef SuperSiem het volgende:
Ik heb de aardige mensen bij Net5 () even gemaild, meestal heb ik binnen 1 werkdag wel een antwoord. Misschien helpt het als andere mensen ook een mailtje sturen.
[..]
He goeie actie, als je bericht krijgt, laat dan ff weten wat het antwoord is. Welk mail adres moet ik heen sturen om mijn klacht kwijt te kunnen? Ik ben echt razend pissigog klote Net 5
pi_9637925
quote:
Op maandag 7 april 2003 10:07 schreef heksehiel het volgende:

[..]

He goeie actie, als je bericht krijgt, laat dan ff weten wat het antwoord is. Welk mail adres moet ik heen sturen om mijn klacht kwijt te kunnen? Ik ben echt razend pissigog klote Net 5

Ik dacht info@net5.nl (kan ook info@sbs.nl of info@sbsnet.nl wezen.. gewoon zoeken naar de betreffende website en dan 'info@' ervoor zetten)

Je kan trouwens geen antwoord verwachten wanneer je een 'razend pissig klote' mailtje stuurt..
(zoals ik vorige keer heb gedaan )

pi_9643410
quote:
Op maandag 7 april 2003 16:18 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Je kan trouwens geen antwoord verwachten wanneer je een 'razend pissig klote' mailtje stuurt..
(zoals ik vorige keer heb gedaan )

Ik had dus een redelijk beleefd mailtje gestuurd, maar nog steeds geen antwoord.

Gelukkig heb ik een andere 'zender' gevonden die Alias 'uitzendt'.

pi_9650688
quote:
Op maandag 7 april 2003 20:47 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ik had dus een redelijk beleefd mailtje gestuurd, maar nog steeds geen antwoord.

Gelukkig heb ik een andere 'zender' gevonden die Alias 'uitzendt'.

wat dan België 1 en hoe ver zijn ze daar en op welke dag/tijdstip?
pi_9657513
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 09:10 schreef heksehiel het volgende:

[..]

wat dan België 1 en hoe ver zijn ze daar en op welke dag/tijdstip?

Hehe, begint met een 'i', en eindigt op 'nternet'
pi_9658338
quote:
Op dinsdag 8 april 2003 15:08 schreef Neejoh het volgende:

[..]

Hehe, begint met een 'i', en eindigt op 'nternet'

Juist. Vandaar ook de aanhalingstekens om zender.
  dinsdag 8 april 2003 @ 23:11:42 #101
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_9668452
K*T-NET5
  woensdag 9 april 2003 @ 23:58:21 #102
52767 dancrazyman
nou ja ook goed
pi_9689932
even een schrale troost

in september zal seizoen 1 van Alias op dvd worden uitgebracht

Bassie wat is er? Bassie wat heb je? Bassie ik versta je niet
pi_9825786
Vrijdag Afl. 7 op TV1 (België)
En Net5 is bij afl. 14 gestopt..

Duurt dus nog wel ff voordat we afl. 15 zien

pi_9825907
Ik heb de afgelopen weken seizoen 1 van Alias afgekeken.

Ik zal het er maar even inwrijven bij de mensen die wachten tot ze op tv komen: het is echt geweldig!

Als ik binnenkort tijd heb, moet ik maar eens aan seizoen 2 beginnen.

pi_9956443
-spoiler alert-

Is die vrouw op dat plaatje wie ik denk dat het is? .

Grappige slogan trouwens. .

quote:
Spying.
Stealing.
Murder.

And you think your family has issues.

LaToya rules
pi_9956580
quote:
Op woensdag 23 april 2003 11:50 schreef SmashBro het volgende:
-spoiler alert-

Is die vrouw op dat plaatje wie ik denk dat het is? .

Grappige slogan trouwens. .

Wie denk jij? m.a.m.s?
[..]

pi_9956597
ennuh is dat plaatje van nieuwe seizoen ofzo?
pi_9956599
Ik denk inderdaad the m-word ja. .
LaToya rules
  dinsdag 29 april 2003 @ 13:11:11 #109
42788 MR_White
Shellslaaf
pi_10090592
Jah eindelijk naar 3 weken w8 is de nieuw alias ep hier COUNTDOWN
en zoals normaal is ie weer heeeeeel spannend zeker het kijken waard.Eindelijk gaan ze nu weer eens wat dieper in op Rambaldies werk.
pi_10092503
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 13:11 schreef MR_White het volgende:
Jah eindelijk naar 3 weken w8 is de nieuw alias ep hier COUNTDOWN
en zoals normaal is ie weer heeeeeel spannend zeker het kijken waard.Eindelijk gaan ze nu weer eens wat dieper in op Rambaldies werk.
Countdown?? Je bedoelt te downloden? Of komt alias weer op Net5?
pi_10093565
voor the lucky few was afgelopen zondag in de USA aflevering 20 can season 2, Countdown te zien ja. (en dus ook te downloaden)

A.s. zondag de season finale, met maar liefst 2 episodes aan elkaar!

(en ja, dat is SpyMom op die foto :-) )

I love it when a plan comes together !
  dinsdag 29 april 2003 @ 22:48:22 #112
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_10103299
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:16 schreef DJKoster het volgende:

Wie rekent even uit wanneer?
  donderdag 1 mei 2003 @ 12:15:22 #113
42788 MR_White
Shellslaaf
pi_10128453
quote:
Op dinsdag 29 april 2003 14:18 schreef heksehiel het volgende:

[..]

Countdown?? Je bedoelt te downloden? Of komt alias weer op Net5?

jeps ik download alias al sinds ik de eerste ep hier in NL op tv zag, en helemaal verkocht was . Dus aankomende 2 zondagen nog 2 eps en dan is season 2 in de US weer voorbij......Moet zeggen dat season 2 beter is dan season 1......er worden namlijk wat nieuwe characters geintroduceerd, en de afleveringen zijn een stuk spannender en onverw8.

-edit-

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 01-05-2003 12:16]

dinsdag 6 mei 2003 @ 13:28:13 #114
42788 MR_White
Shellslaaf
pi_10244298
ok gister heb ik de laatste 2 afleveringen gezien van season 2, ze werden afgelopen zondag beide tegelijk gereleased.
Maar wat een serie, en het einde was nog beter.......best wel minder moet nu weer 6 maanden w8 voor het nieuwe seizoen start......
pi_10244920
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 13:28 schreef MR_White het volgende:
ok gister heb ik de laatste 2 afleveringen gezien van season 2, ze werden afgelopen zondag beide tegelijk gereleased.
Maar wat een serie, en het einde was nog beter.......best wel minder moet nu weer 6 maanden w8 voor het nieuwe seizoen start......
t einde was "raar"

hier onder wat spoilers van laatste ep :p
S

P

O

I

L

E

R

S

P

A

C

E

ik hoop niet dat ze echt 2 jaar verder zijn. dat zou kut zijn. moeten ze weer helemaal niet verhaal.
misschien heeft sloane haar wel "gerambaldiet" met "The Telling" XD

dinsdag 6 mei 2003 @ 14:01:19 #116
42788 MR_White
Shellslaaf
pi_10245277
s
p
o
i
l
e
r
s
p
a
c
e

jah dat vroeg ik me dus ook al af, en wat der met de blinde darm van sidney gebeurt is.......wat ik wel een beetje jammer vond is dat vaughn al getrouwd was binnen een termijn van 2 jaar.
Wat ik wel hoop is dat ze SARK in de serie houden en niet dat ie er inees uit is omdat ie gevangen is genomen. waarom nu gvd te lang w8 op de aakomede season 3 eps..hou die acteurs eens aan het werk.

pi_10247474
denken jullie dat Alias ooit nog terug komt op Net5???
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 8 mei 2003 @ 22:39:35 #118
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_10309003
heb ook net de laatste 2 eps van seizoen 2 gezien.... maar MY GOD wat een einde!
  vrijdag 9 mei 2003 @ 09:08:05 #119
44964 whisko
a^2 + b^2 =c^2
pi_10313092
quote:
Op dinsdag 6 mei 2003 15:15 schreef heksehiel het volgende:
denken jullie dat Alias ooit nog terug komt op Net5???
IK hoop van niet, want dan zit je er weer helemaal in, na een paar afleveringen en dan...

Nee, mijn hoop is gevestigd op de Belg.

Moderator zondag 11 mei 2003 @ 10:40:51 #120
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_10350616
Het einde van seizoen 2: er gebeurt een hoop in zo'n aflevering, maar ik was toch wat teleurgesteld.

Het was geen einde waarbij ik meteen het volgende deel wilde zien.

In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_10350937
Afgelopen vrijdag afl. 9 op TV1
En volgende week afl. 12

zaterdag 17 mei 2003 @ 01:21:41 #122
33825 dikkebanaan
banaantjuh!
pi_10486882
Zucht.. dit is al de 5e of 6e keer dat ik deze aflevering ('the box' deel 1, op België) heb gezien
pi_10559042
Deze week op TV1: 13de aflevering: "The box" (deel 2)

Mooi moment om er weer in te komen...
Volgende week helaas geen Alias en daarna ...

dinsdag 20 mei 2003 @ 14:08:30 #124
33825 dikkebanaan
banaantjuh!
pi_10560580
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 13:16 schreef DJKoster het volgende:
Volgende week helaas geen Alias en daarna ...
Nee he, niet weeeeeeeeer... *vloekt* *tv door bushokje tieft*
pi_10580632
voor de mensen die s2 gezien hebben, of geen bezwaar hebben tegen (hele minor) spoilers, kijk hier eens voor een geweldige spoof die ze gemaakt hebben voor het 50-jarig bestaan van ABC (de zender waarop Alias wordt uitgezonden in de USA)

http://alias-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=NewDownloadsDate&selectdate=1053400909

Moderator woensdag 21 mei 2003 @ 11:50:46 #126
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_10581671
quote:
Op woensdag 21 mei 2003 10:57 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
voor de mensen die s2 gezien hebben, of geen bezwaar hebben tegen (hele minor) spoilers, kijk hier eens voor een geweldige spoof die ze gemaakt hebben voor het 50-jarig bestaan van ABC (de zender waarop Alias wordt uitgezonden in de USA)

http://alias-media.com/modules.php?name=Downloads&d_op=NewDownloadsDate&selectdate=1053400909

Die was heel leuk! Tnx!

Overigens waren het behoorlijk grote spoilers hoor, als je seizoen 2 nog niet gezien hebt.

pi_10732980
quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:08 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

Die week daarna wel weer..
Maar dan afl. 11
* DJKoster niet snapt...
pi_10914823
quote:
Op woensdag 28 mei 2003 14:11 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Die week daarna wel weer..
Maar dan afl. 11
* DJKoster niet snapt...

En daarna afl. 14..
* DJKoster gaat maar gewoon kijken vanaf vrijdag...
pi_11208426
Ah, ik zag net tijdens het zappen dat ze al weer een heel stuk verder zijn met Alias op VRT TV1, is het misschien toch nog eens mogelijk om de laatste paar afleveringen te zien

Vrijdag:
http://www.tvgids.nl/detail.php?pid=628617&tab=1

pi_11255486
quote:
Op woensdag 16 april 2003 21:16 schreef DJKoster het volgende:

Vanavond afl. 15 op TV1 om 23:30
pi_11262743
Hm, lijkt erop dat het de vorige weken helemaal niet meer is geweest op TV1

Nouja dan maar leuk verder kijken, zolang er maar niet nog een zomerstop of kijkcijfertekortstop aankomt vind ik alles best

pi_11265642
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 03:57 schreef dikkebanaan het volgende:
Hm, lijkt erop dat het de vorige weken helemaal niet meer is geweest op TV1

Nouja dan maar leuk verder kijken, zolang er maar niet nog een zomerstop of kijkcijfertekortstop aankomt vind ik alles best

Het is er nog elke week voor geweest volgens mij...
Maar de aflevering van gisteren was weer top
pi_11269518
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 12:11 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Het is er nog elke week voor geweest volgens mij...
Maar de aflevering van gisteren was weer top

Tja, ik heb het toch echt een aantal weken niet gezien.

Gisteren gingen ze verder met de aflevering waarbij Sydney aan dat touw hing en werd beschoten (aan het begin, jeweetwel - tijdens het afluisteren van mr. Sark).
De laatste aflevering die ik een paar weken (of zelfs al meer dan een maand volgens mij) terug heb gezien eindigde met precies datzelfde moment.

Of ben ik nu gek

Zie ook een van m'n vorige posts:

quote:
Op dinsdag 20 mei 2003 14:08 schreef dikkebanaan het volgende:

[..]

pi_11275461
quote:
Op zaterdag 21 juni 2003 15:28 schreef dikkebanaan het volgende:

...

Of ben ik nu gek

Zie ook een van m'n vorige posts:
[..]

Hmm. je kan wel eens gelijk hebben..
Heb het niet zo gevolgd de laatste tijd.., maar dit was wel de aflevering na de laatste van Net5
  vrijdag 4 juli 2003 @ 20:10:40 #135
33825 dikkebanaan
banaantjuh!
pi_11567948
Vanavond/vannacht (0:10) komt volgens mij de aflevering die ze toen vorig jaar bij Net5 (of een van die andere SBS zenders, weet ik al niet eens meer) als laatst hebben uitgezonden voordat ze de serie stop hebben gezet.

Het heeft een jaartje geduurd maar nu is dan toch _eindelijk_ te zien hoe het verder gaat

zondag 20 juli 2003 @ 15:08:24 #136
46593 zjeckyll16
Stupid is as stupid doe
pi_11891486
Op welke zender?
Dj Tiesto in concert-Magik
  zondag 20 juli 2003 @ 15:48:10 #137
33825 dikkebanaan
banaantjuh!
pi_11892034
quote:
Op zondag 20 juli 2003 15:08 schreef zjeckyll16 het volgende:
Op welke zender?
VRT TV1

(tis een Belgische/Vlaamse (whatever ) zender, dus er komt geen irri reclame tussendoor )

pi_12024301
Vandaag: Episode 20: The Solution
Totaal 22 eps. dus bijna voorbij..
Op naar seizoen 2
pi_12177992
Vandaag aflevering 21..

spoiler:

omg.. alles wat fout kan gaan gaat fout.. Dixon heeft Sidney herkend, die ene gast met die bril weet eindelijk wat voor werk ze doet, mr. Sark vlucht weg (en kan niet worden gevolgd ivm die bloedspoeling oid) ..

't was iig goed te merken dat dit de 1-na-laaste aflevering van s1 was

pi_12314817
En vandaag was de laatste aflevering van Seizoen 1.
Volgende week gaan ze door met seizoen 2
pi_12314859
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 00:15 schreef DJKoster het volgende:
...
Volgende week gaan ze door met seizoen 2
Live fast, die young...
pi_12315758
en seizoen 2 is nog beter geloof me, nog 1,5 maand dan met seizoen 3 van start
pi_12326422
Thank you thank you oh lord!!!!!
lang gewacht en dan eindelijk seizoen 2, ook al heb ik het al gezien, ik wil het nu ook op groter tv beeld zien. dit wordt fantabulous!!

Bij de spoilers voor seizoen 3 vrees ik dat menig fan een rolling krijgt, je valt van de ene uuuhhh? in de andere aaaargghhhh?

pi_12329910
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2003 01:13 schreef MR_White het volgende:
en seizoen 2 is nog beter geloof me, nog 1,5 maand dan met seizoen 3 van start
Season 2 is inderdaad wel VIES GOED gewoon Kan na het zien van de laatste ep van 2 écht niet meer wachten op season3. Einde van season2 was wel ...euhh...
pi_12330791
De DVD set van Se1 en 2 komen er aan! Zowel R2 als R1! Hieronder de details van Season 1. Van season 2 is nog niet zoveel bekend qua discs en extra's.

Details

quote:
Starring: Jennifer Garner, See more
Encoding: Region 1 (U.S. and Canada only. This DVD will probably NOT be viewable in other countries. Read more about DVD formats.)
Format: Color, Closed-captioned, Box set, Dolby
Rated: Unrated
Studio: Buena Vista Home Entertainment
DVD Release Date: September 2, 2003

DVD Features:
Pilot production diary
Deleted scenes
"A Mission Around the World"
Marshall Finkman's gadget gallery
Auditions
Gag reel
Audio commentaries
Special season 2 preview
PS2 game sneak peak
DVD-ROM web puzzle, script link & season 3 preview link
Number of discs: 6

Amazon:
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B00005JLF1/qid=1060471795/sr=1-1/ref=sr_1_1/002-8523445-9216068?v=glance&s=dvd
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/detail/-/B0000ALF8I/qid=1060471795/sr=1-2/ref=sr_1_2/002-8523445-9216068?v=glance&s=dvd

Play:
http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=127503

PlayUsa:
http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=116437
http://www.playusa.com/playusa.asp?page=title&r=R1&title=126933

This message is intended for the addressee shown. It contains information that is confidential and protected from disclosure. The contents of this message do not necessarily represent the views or policies of myself.
pi_12366786
Had het leuk gevonden als Alias op een nederlandse zender werd uitgezonden bijvoorbeeld het nieuwe Veronica. Eerst 5 weken herhalingen op elke werkdag een aflevering en dan seizoen 2!!

Ik vind dat meer mensen Al;ias moeten kijken

Laatste gossip uit VS; Jennifer Garner is sinds april gescheiden en nu wordt beweerd dat ze iets heeft met haar tegenspeler uit Alias, nl Michael Vartan.
Jennifer; goede smaak heb je meid, hehehe,

pi_12564410
Laatste gossip uit VS; Jennifer Garner is sinds april gescheiden en nu wordt beweerd dat ze iets heeft met haar tegenspeler uit Alias, nl Michael Vartan.
Jennifer; goede smaak heb je meid, hehehe,
[/quote]
Het is door Jennifer Garner bevestigd dat sinds de opnamens weer zijn begonnen zijn begonnen van het 3e seizoen (die in de VS 28 september begint) ze een relatie heeft met Michael Vartan.
-edit: opzouten met die spoilers-

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 20-08-2003 21:22]

pi_12564780
Hmmm...
Ik kijk het om de week..
pi_12569508
quote:
Op maandag 11 augustus 2003 22:26 schreef Jacky123 het volgende:
Had het leuk gevonden als Alias op een nederlandse zender werd uitgezonden bijvoorbeeld het nieuwe Veronica. Eerst 5 weken herhalingen op elke werkdag een aflevering en dan seizoen 2!!
Nederlandse zender : no can do , maar nederlandstalig wel: TV1 (Vrt België) zendt elke vrijdagavond (+/- 23.00 denk ik) ALIAS uit.
Denk trouwens dat ze net aan seizoen 2 begonnen zijn na de herhalingen van seizoen 1.
And then you realize that the light at the end of the tunnel is just a freight train comin' your way...
pi_12569714
quote:
Op dinsdag 19 augustus 2003 23:16 schreef walhalla123 het volgende:
-edit: spoiler-
Als jij nou eens even niet gaat lopen spoileren voor de mensen die nog niet klaar zijn met het kijken van seizoen 2!
En die laatste zin: dat weet je helemaal niet....

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 20-08-2003 21:22]

woensdag 20 augustus 2003 @ 20:25:16 #151
19126 Pichu
Pichupacabra
pi_12585631

Zou het wat worden? En wie hier gaat het kopen?

Pichu --&gt; Pikachu --&gt; Raichu
pi_12586894
quote:
Op woensdag 20 augustus 2003 08:47 schreef JohnHannibalSmith het volgende:

[..]

En die laatste zin: dat weet je helemaal niet....

Het spijt me dat ik voor heb lopen spoilen en dat ik het nu weer zal doen, want die laatste zin weet ik wel 100% cker!!!!!!!!!!!
pi_12808698
Ik had aan het eind van de zomervakantie nog even tijd voor een Aliasinhaalmarathon, in minder dan een week heb ik de laatste 14 afleveringen van seizoen 2 bekeken en: wat een afleveringen!! Ik heb echt de ene na de andere aflevering gekeken. Ik kan dan ook niet wachten tot seizoen 3 begint, nog maar een maandje wachten.
pi_12813111
Tja..

* dikkebanaan had vorige week 2x02 gemist op TV1 gemist (in slaap gevallen, paar uur voordat het begon) en heeft daardoor die aflevering moeten downloaden..

Maar ik kon niet wachten dus ik ben nu aan het wachten op 2x06 en 2x07

Deze serie is echt vreselijk GOED en het wordt alleen maar beter!

pi_12860076
Heb ik de videorecorder goed ingesteld, begint Alias later..
Band stopt op het moment dat Sydney de muziekdoos moet vernietigen..
(Gelukkig -of helaas- was dat al aan het einde volgens de Episode Guide
pi_12864341
quote:
Op zondag 31 augustus 2003 22:54 schreef DJKoster het volgende:
Heb ik de videorecorder goed ingesteld, begint Alias later..
Band stopt op het moment dat Sydney de muziekdoos moet vernietigen..
(Gelukkig -of helaas- was dat al aan het einde volgens de Episode Guide
Dan heb je het belangrijkste gemist:

spoiler:

Sydney komt onder het ijs terecht nadat ze Sark ontmoet in de grot en het ijs vriest dicht in een tijd van 4 seconden (zoals Dixon eerder al opmerkte) waardoor ze niet meer onder het ijs vandaan kan komen......

to be continued enzo..

pi_12864346
oh laat maar.. stond ook al in de guide..
pi_12864505
quote:
Op maandag 1 september 2003 02:39 schreef dikkebanaan het volgende:
oh laat maar.. stond ook al in de guide..
Toch bedankt
pi_12893454

Ze stoppen met Alias op TV1...
Nu komt er op vrijdag 'Mersey Beat'
pi_12924253
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:00 schreef DJKoster het volgende:

Echt belachelijk dat ze er weer mee stoppen, en dat na afl 3 van serie 2.

Vorig stopte tv1 na 14 afl.

Gewoon slecht.

ps. ik heb TV1 een mailtje gstuurd, om te vragen waneer ze verder gaan.

[Dit bericht is gewijzigd door tim1981 op 03-09-2003 21:12]

pi_12964264
quote:
Op dinsdag 2 september 2003 15:00 schreef DJKoster het volgende:

en op een van de vele (en overbodige) Nederlandse zenders wordt het helemaal niet meer uitgezonden

Nederlandse zenders hebben geen smaak
(het is dat ze s2 van 24 nog uitzenden want anders had ik die tv + kabel abbo het raam uitgegooid)

* dikkebanaan is blij dat ie vorige week t/m aflevering 9 ('the passage - 02' ) heeft gekeken via de minder legale bronnen, dit wordt niets meer.
(helaas zijn die minder legale bronnen er ook al mee gestopt.. grrrr )

vrijdag 5 september 2003 @ 22:02:06 #162
52767 dancrazyman
nou ja ook goed
pi_12971501
Het wordt tijd dat Alias net als in de states op Dvd uitkomt regio 2 met ondertiteling als het kan ook op Video voor die minder bedeelden die nog geen dvd speler hebben

we hebben het hier wel over een absolute kwaliteitsserie die zich meer dan eens heeft bewezen en als de hoofdfiguur (jennifer garner) een prijs krijgt voor haar performance, lijkt het mij normaal dat ieder hiervan kan gaan genieten zonder afhankelijk te zijn van welke Sullige Omroep dan ook.

ik heb gezegd

Bassie wat is er? Bassie wat heb je? Bassie ik versta je niet
  zondag 7 september 2003 @ 00:43:39 #163
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_12992914
Gelukkig heb ik seizoen 2 volledig op mijn harde schijf staan
Laten we eerlijk zijn; de nederlandse tv-makers herkennen nog geen goeie serie als je ze ermee voor hun harses mept, laat staan dat ze kwaliteit zoals Alias herkennen.
Ik heb zonet aflevering 12, 13 en 14 van seizoen 2 gekeken en het zijn absolute toppers. Net als je denkt dat ze er nu wel doorheen zijn, krijg je als laatste scene toch weer iets te zien waardoor je niet kan wachten om de volgende aflevering te kijken.

Op 28 september gaat seizoen 3 van start in de VS en ik hoop dat m'n digitale videorecorder (lees: het internet) dan weer z'n werk goed gaat doen.

Oh, en ik weet niet of dit al gemeld is, dus doe ik het maar even:
http://www.r2-dvd.org/article.jsp?sectionId=2&articleId=5716

Seizoen 1 komt eind deze maand als 6-DVD versie uit....

pi_13136207
"Alias: het vervolg in 2004

Begin september liep onze reeks uitzendingen van Alias ten einde. In de loop van volgend jaar nemen we de draad terug op, maar de exacte datum en het uitzenduur liggen nog niet vast. We hebben alvast reeks 3 aangekocht, zodat u nog heel wat avonturen van Sydney Bristow te goed heeft..." Bron

Als ze nou gewoon na seizoen 1 waren gestopt en in 2004 verder waren gegaan...

Live fast, die young...
pi_13195477
Tja.. ik ga het dus iig niet meer op TV zien

btw. Leuk weetje, in aflevering 12 van s2 gebruiken ze (bij de CIA) the GIMP om die zwart/wit foto te laten zien van dat enge mens die overal met haar neus in zit.
spoiler:

en bijna Jack & Sydney ontmaskert...

(en in de aflevering daarvoor was te zien dat Marshall achter een pc met daarop KDE zat )

Wordt trouwens weer erg spannend nu aan het eind van a12

pi_13198069
ik heb net een alias evening gehouden
de laatste 6 afleveringen van seizoen 2....
argh was het al maar 30 september...

lang leve the Big I

Groeien doe je je hele leven
Speelt graag avocado van de duivel...
en taalspelletjes.
  dinsdag 16 september 2003 @ 09:57:43 #167
7957 Chevalric
pi_13201220
quote:
Op maandag 15 september 2003 22:59 schreef dikkebanaan het volgende:
Tja.. ik ga het dus iig niet meer op TV zien

btw. Leuk weetje, in aflevering 12 van s2 gebruiken ze (bij de CIA) the GIMP om die zwart/wit foto te laten zien van dat enge mens die overal met haar neus in zit.
spoiler:

en bijna Jack & Sydney ontmaskert...

(en in de aflevering daarvoor was te zien dat Marshall achter een pc met daarop KDE zat )

Wordt trouwens weer erg spannend nu aan het eind van a12

Ik heb nog 2 afleveringen van s2 te gaan, en ik kan je vertellen, het wordt alleen maar spannender... De tagline voor s3 is niet voor niets "The story has just begun"
pi_13220358
quote:
Op dinsdag 16 september 2003 09:57 schreef Chevalric het volgende:

[..]

Ik heb nog 2 afleveringen van s2 te gaan, en ik kan je vertellen, het wordt alleen maar spannender... De tagline voor s3 is niet voor niets "The story has just begun"

Dat geloof ik graag

* dikkebanaan gaat nu 13 kijken
spoiler:

de aflevering waarin blijkt dat Emely nog leeft en alles in scene was gezet.. had ik echt niet verwacht
pi_13223563
omg!

a13 is tot nu toe nog de allerbeste aflevering !!
(best goede sfx trouwens met dat vliegtuig.. )

De schrijvers (en acteurs/trices -> Sydney ) enzo achter deze serie zijn echt multi-geniaal

pi_13234543
spoiler:
Die scene met z'n drieen op een rijtje aan het gunnen
in s2e8, dat was toch wel een van de hoogtepunten van S2

wanneer ze U2 - all that you can't leave behind instarten dat is toch wel een 'Hallmark-moment'

pi_13278461
quote:
Op woensdag 17 september 2003 13:42 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
spoiler:
Die scene met z'n drieen op een rijtje aan het gunnen
in s2e8, dat was toch wel een van de hoogtepunten van S2

wanneer ze U2 - all that you can't leave behind instarten dat is toch wel een 'Hallmark-moment'

Was idd wel mooi ja

* dikkebanaan net e16 gezien heeft
spoiler:

hopelijk krijgen echte terroristen nooit zo'n zelfde soort wapen in handen als dat Sloane nu heeft, lijkt me niet echt prettig om van binnenuit (2000 graden!?) te ver/ontbranden...
pi_13424432
Nog 2 afleveringen..

spoiler:

Zou sydney er in e21 eindelijk achter komen dat Francie Francie niet is?

Enne, in s3 komt er misschien ook een aflevering met Charisma Carpenter in een gastrol

pi_13514512
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa gister ep 1 gezien van seizoen 3......vond hem alleen beetje vaag, hij had naar mijn menig wat spannender kunnen zijn.

Maar goed ben al lang blij dat het weer op tv is

Moderator dinsdag 30 september 2003 @ 10:22:26 #174
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13539112
Tja, ik heb de eerste aflevering van seizoen 3 ook gezien. Er moet veel uitgelegd worden voor we verder kunnen, dat snap ik wel. Maar m'n interesse zakt echt een beetje weg...

Ze moeten met een wel heel spectaculair verhaal komen, want het is de laatste tijd flink achteruit gegaan allemaal.

pi_13564099
Ik had een mailt gestuurd naar infoveronica:
quote:
Beste AleSyS,

Vriendelijk bedankt voor je mail.

Het is momenteel onduidelijk of er nieuwe afleveringen (seizoen 3) van The
Shield worden gemaakt in Amerika. Mocht het zover komen dan zullen we deze
uiteraard trachten aan te kopen en uit te zenden op Veronica.

Alias zal voorlopig helemaal niet terugkeren op een van de drie SBS
zenders (SBS6, Net 5 en Veronica) omdat de kijkcijfers beneden verwachting
waren.

Helaas kunnen we je niet beter berichten.

Met vriendelijke groet,

M. Smit
Communicatieafdeling SBS Broadcasting B.V.
Tel: +31 20 8007 394
Fax:+31 20 8007 554
Quintet Office Park
Rietlandpark 333
1019 DW Amsterdam

pi_13566388
quote:
waren.
Jammer.., heel jammer..
pi_13578266
quote:
Op maandag 29 september 2003 10:16 schreef MR_White het volgende:
...

Maar goed ben al lang blij dat het weer op tv is

Welke zender?
  woensdag 1 oktober 2003 @ 20:50:35 #178
69609 DePeer
Leve de postbank! Hoera! Hoera
pi_13581055
* DePeer s3e1 ook gezien heeft en uitkijkt naar die van volgende week

spoiler:

Ben best wel heel erg benieuwd naar wat er is gebeurd in die 2 jaar.
Misschien heeft het te maken met dat Project Christmas?

* DePeer vraagt zich ook af of er nog iets gaat gebeuren met dat Rambaldi spul..
spoiler:

Lijkt me niet dat die verhaallijn zomaar ophoudt met maar 1 simpel woord? ('peace')
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 09:24 schreef AleSyS het volgende:
Ik had een mailt gestuurd naar infoveronica:

..

waren.

..

Ja duh, zijn die gasten daar debiel ofzo?
Natuurlijk zijn de kijkcijfers beneden verwachting als je het bijna midden in de nacht uitzendt..
Dat is nou de kracht van de Postbank. Grrrauw!
  woensdag 1 oktober 2003 @ 21:01:36 #179
69609 DePeer
pi_13581340
quote:
Op woensdag 1 oktober 2003 18:57 schreef DJKoster het volgende:

[..]

Welke zender?

Wordt atm alleen in Amerika uitgezonden (door ABC, iirc <-- hint! ), over een tijdje ook in Engeland (Sky?), nooit in NL en over een jaar op TV1 (Belgie).
  zondag 5 oktober 2003 @ 23:53:10 #180
42788 MR_White
Shellslaaf
pi_13678763
JAAAAAAAH vet hoor ep 2 van season 3 net gezien,

spoiler:

en SARK is back, en dit keer independent

maar ik twijfel of dat Arvin Sloane, wel echt op het rechte pad is en dat de uitkomst van het rambaldie project wel echt is dat hij zegt dat het is:S

Want in de eerdere eps kon rambaldi je toch eeuwig leven schenken.....iemand

Voortaan de spoiler-tag gebruiken aub.

[Dit bericht is gewijzigd door Mike op 05-10-2003 23:55]

zondag 5 oktober 2003 @ 23:57:39 #181
42788 MR_White
Shellslaaf
pi_13678850
min excuses voor de niet spoiler tags,......hoe gebruikik die w8 ik zoek het wel ff op
pi_13992046
spoiler:
Weet iemand hoe het precies zit met dat medusa project in season3 van alias?

[Dit bericht is gewijzigd door Ares op 19-10-2003 20:52]

Moderator zondag 19 oktober 2003 @ 20:51:57 #183
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13992099
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 20:50 schreef Ares het volgende:
Weet iemand hoe het precies zit met dat medusa project in season3 van alias?
Aangezien de afleveringen in Amerika ook pas bij aflevering 4 zijn in Amerika, neem ik aan dat niemand het weet.
pi_13992165
ok hir kom ik dan met me spoiler tags

spoiler:

Ik vraag het me ook af, ik kon het ff niet volgens, geloof dat het met die statliet te maken heeft!
Hoe denk jij over slone, is ie zuiver ?
  Moderator zondag 19 oktober 2003 @ 20:55:21 #185
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13992203
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 20:54 schreef MR_White het volgende:
ok hir kom ik dan met me spoiler tags

spoiler:

Ik vraag het me ook af, ik kon het ff niet volgens, geloof dat het met die statliet te maken heeft!
Hoe denk jij over slone, is ie zuiver ?

spoiler:

Ik kan het me niet voorstellen, anders heeft die vent nooit meer wat te doen in de serie. Ik denk dat er nog wel een soort masterplan onthuld zal worden.
pi_13992324
oe MIKE volgt het ook

i'm not alone

pi_13992330
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 20:55 schreef Mike het volgende:

[..]

spoiler:

Ik kan het me niet voorstellen, anders heeft die vent nooit meer wat te doen in de serie. Ik denk dat er nog wel een soort masterplan onthuld zal worden.

spoiler:
Ja ik volgde het effe niet meer in die 3e episode wat ze allemaal precies bedoelde met dat medusa project. Ik denk dat Sloane iets te verbergen heeft. En dat die moeder van Sydney ervoor gezorgd heeft dat Sark ineens zoveel geld kreeg ofzo. Denk dat die moeder ondertussen nog steeds bezig is met iets.
  Moderator zondag 19 oktober 2003 @ 21:03:48 #188
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13992437
Blijven jullie het leuk vinden, of ligt het aan mij dat ik het echt een stuk minder vind dan aan het begin van seizoen 2 bv.
pi_13992495
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:03 schreef Mike het volgende:
Blijven jullie het leuk vinden, of ligt het aan mij dat ik het echt een stuk minder vind dan aan het begin van seizoen 2 bv.
Jah had ik ook vooral tone ik ep 1 had gezien, d8 ik ok....ep 2 maakt het wel goed spoiler:
ze hadden wel wat beters kunnen doen met rambaldi, en rambaldi kon toch onstervelijkheid geven :S

maar zelf denk ik dat het nog op gang moet komen.
pi_13992538
Ik vond het vet irritant dat ze het hele verhaal lijn in eens door de war hebben gehaald.

Maar Sark blijft cool. Vind het ook irritant dat die spoiler:

hele climax naar dat Rambaldi gedoe zo opgeblazen werd in 2 seizoenen, om achteraf met zon simpel iets te komen als peace
.
pi_13993186
ep 4 is weer vol spanning, maar de eerste drie vond ik ook wat tegenvallen. Syd was vorige week gewoon irritant zelfs...

Eindelijk weer eens een soort van einde-aflevering-cliffhanger!

pi_13994035
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:32 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ep 4 is weer vol spanning, maar de eerste drie vond ik ook wat tegenvallen. Syd was vorige week gewoon irritant zelfs...

Eindelijk weer eens een soort van einde-aflevering-cliffhanger!

Heb ep 4 pas over een uurtje binnen. Van irc gedownload. Dus moet hem nog kijken. Sydney was vorige episode idd irritant. Al dat sentimitele gezeik om niks.
pi_13994244
btw zomaar een vraag ( weet niet of het mag)

waar halen jullie je eps vandaan? als het niet mag mail me aub dan ff

widthocean@hotmail.com

Moderator zondag 19 oktober 2003 @ 22:13:20 #194
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_13994312
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 22:10 schreef MR_White het volgende:
btw zomaar een vraag ( weet niet of het mag)

waar halen jullie je eps vandaan? als het niet mag mail me aub dan ff

widthocean@hotmail.com

Dat mag inderdaad niet. En ook niet erom vragen.
  zondag 19 oktober 2003 @ 23:34:32 #195
69609 DePeer
pi_13996217
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 21:03 schreef Mike het volgende:
De vorige aflevering(en) vond ik wat minder, maar de aflevering van vandaag (of gisteren, weet niet hoe dat zit met die tijden in de USA enzo) was zeker wel ok!

Enne:
spoiler:

Ze heeft Vaughn neergestoken!! argh!! moord!! brand!!
pi_13996351
over ep 4 van season 3

spoiler:

jah wat kan ik zeggen, ik kan niet echt een verhaallijn vinden, elke ep gaat weer over een andere missie... het is niet zoals season 2!, Vraag me af wanneer sydney's moeder terug keert!? en ach een beetje evolved ebola kan toch geen kwaad
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 oktober 2003 @ 01:15:06 #197
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_13997927
quote:
Op zondag 19 oktober 2003 23:40 schreef MR_White het volgende:
over ep 4 van season 3

spoiler:

jah wat kan ik zeggen, ik kan niet echt een verhaallijn vinden, elke ep gaat weer over een andere missie... het is niet zoals season 2!, Vraag me af wanneer sydney's moeder terug keert!? en ach een beetje evolved ebola kan toch geen kwaad

spoiler:

wat dacht je van "Sydney die probeert te achterhalen wat er nou met haar gebeurd is, en die hele Covenant waar ze achteraan zitten?
Lijkt me toch wel een verhaallijn eigenlijk.

pi_13998740
spoiler:
Die Simon blijkt dus de ex te zijn van Sydney/Julia in die 2 jaar tijd.

Die covenant wilt met dat 2e virus (artificial virus) het ebola virus genetisch manipuleren zodat dat virus alleen de door hun afgestemde mensen kan infecteren.

Maaruh toen op het einde, heb ik nog geen x Sydney dat virus zien taggen/labelen zodat de CIA het kan tracken. Denk dat ze die Vaugn heeft getagged ofzo zodat de C.I.A. hem kan vinden omdat die gewond is omdat hij neergestoken is door haar. Maarja dan zijn ze ook gelijk de track kwijt op dat virus.

Die sloane is btw wel cool hehe, loopt heletijd die blonde te irriteren met haar verleden + vader.

[Dit bericht is gewijzigd door Ares op 20-10-2003 03:49]

pi_14172042
Ep 5

spoiler:

Jezus toffe ep, en je had gelijk sidney had de tracker op vaughn geplaatst .
Wat ik me nu afvraag is of sloane dubbelspel speelt of, de cia voor de domme houd......
  maandag 27 oktober 2003 @ 19:38:27 #200
69609 DePeer
pi_14179695
Sloane is evil! !!

Enne, is het iemand anders opgevallen dat supergeheime informatie in Alias meestal bestaat uit Makefiles en meer van dat soort prut?
ach.. het lijkt iig echter dan die flashy interfaces die je vaak in films ziet

zondag 2 november 2003 @ 23:35:27 #201
69609 DePeer
pi_14333974
Marshall rulez!

* DePeer net e6 gezien heeft

maandag 3 november 2003 @ 01:39:58 #202
64920 semafoor
Dommel en nog eens dommel
pi_14336166
Lekker ot, iemand toevallig vandaag de film Alias gezien op canal+, best een leuke film (voor een Belgenfilm ).
"Als ik Amsterdamt hoort, heb ik al een wielklem"
  Moderator maandag 3 november 2003 @ 09:52:21 #203
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14338009
Ik heb er even aan zitten denken om halverwege de nieuwe aflevering maar gewoon te stoppen met kijken. Het was al vaak niet geloofwaardig, maar ondertussen slaat het echt allemaal nergens meer op.

Omdat het verhaal wat ze hebben geschreven eigenlijk voor anderhalf seizoen bedoeld was, moeten ze nu de meest rare sprongen uithalen om het nog interessant te houden...nog even en het heeft voor mij afgedaan...

FOK!-Schrikkelbaas maandag 3 november 2003 @ 11:11:06 #204
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_14339667
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:52 schreef Mike het volgende:
Het was al vaak niet geloofwaardig, maar ondertussen slaat het echt allemaal nergens meer op.
zeg, het is een tv-show die toch al niet pretendeert geloofwaardig te zijn...
  Moderator maandag 3 november 2003 @ 11:38:29 #205
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_14340340
quote:
Op maandag 3 november 2003 11:11 schreef Tokus het volgende:

[..]

zeg, het is een tv-show die toch al niet pretendeert geloofwaardig te zijn...

Nee, dat snap ik uiteraard...er zijn al meer dan genoeg vreemde dingen gebeurd. Maar ik heb het idee dat ze, om op hetzelfde niveau te blijven, dermate rare sprongen moeten gaan maken, dat het ten koste gaat van de serie.
pi_14351664
quote:
Op maandag 3 november 2003 09:52 schreef Mike het volgende:
Ik heb er even aan zitten denken om halverwege de nieuwe aflevering .............om het nog interessant te houden...nog even en het heeft voor mij afgedaan...
ben het helemala met je eens, de kwaliteti van alias is helemaal afgezwakt.
Aan het eind van seizoen 2 kon ik niet w8 tot het volgende seizoen, maar toen ze verder gingen in seizoen 3 had ik echt zoiets van.......wat matig.
Hopelijk word het nog spannend, ga zo de nieuwe ep kijken 306, so i will let you know.
  maandag 10 november 2003 @ 21:54:33 #207
69609 DePeer
pi_14537582
Nou.. e6 en e7 beginnen toch weer een beetje de Alias sfeer te krijgen
(ie. aan het eind van een aflevering is het weer zo dat ze opeens stoppen, je het Alias logo te zien krijgt en je in spanning wordt achtergelaten - en andere dingen die aan de oudere afleveringen doen denken)

spoiler:

En het lijkt erop dat Syd en Vaughn weer dichter bij elkaar komen

Weg met Lauren Reed!
Syd

pi_14538037
Deze maand verschijnt seizoen 1 toch op DVD met NL ondertiteling?
pi_14712424
Iemand die kan confirmeren dat woensdag de DVD uitkomt?
  dinsdag 18 november 2003 @ 07:07:13 #210
69609 DePeer
pi_14720407
Deze week geen Alias dankzij die music awards in de US

spoiler:

En in de aflevering na de volgende wordt Sloane weer een echte badguy!!
pi_14762398
quote:
Op maandag 17 november 2003 21:06 schreef CloudStrife het volgende:
Iemand die kan confirmeren dat woensdag de DVD uitkomt?
Ja, hij komt. Bron.

Ik ben ook begonnen met seizoen 3, heb net de eerste twee afleveringen gezien. Ik kan er nog niet al teveel over zeggen, het moet geloof ik allemaal nog een beetje op gang komen.

pi_14766957
quote:
Op woensdag 19 november 2003 16:38 schreef SuperSiem het volgende:

[..]

Ja, hij komt. Bron.

Ik ben ook begonnen met seizoen 3, heb net de eerste twee afleveringen gezien. Ik kan er nog niet al teveel over zeggen, het moet geloof ik allemaal nog een beetje op gang komen.

19 nov. Vandaag dus uitgekomen
Gelijk bestellen dan maar.
  zondag 23 november 2003 @ 16:35:26 #213
69609 DePeer
pi_14865216
En deze week kunnen we pas Alias kijken nadat het in de US op tv is geweest omdat er geen wild feeds meer zijn
  maandag 1 december 2003 @ 23:24:40 #214
69609 DePeer
pi_15076216
Ha! Erg wazige ep deze keer, maar het wordt wel weer steeds beter, imho

Eindelijk ook wat minder dat gezeur met die 3-hoeksverhouding..

Moderator dinsdag 2 december 2003 @ 11:31:04 #215
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_15084027
quote:
Op maandag 1 december 2003 23:24 schreef DePeer het volgende:
Ha! Erg wazige ep deze keer, maar het wordt wel weer steeds beter, imho

Eindelijk ook wat minder dat gezeur met die 3-hoeksverhouding..

Het was een beetje een David Lynch-aflevering.

Behoorlijk interessant dus...en met een leuke cliffhanger.

dinsdag 2 december 2003 @ 12:33:44 #216
69609 DePeer
pi_15085729
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 11:31 schreef Mike het volgende:
Het was een beetje een David Lynch-aflevering.
Je bedoelt David Cronenberg?
quote:
Behoorlijk interessant dus...en met een leuke cliffhanger.
Eigenlijk heb ik een vreselijke hekel aan cliffhangers, maar Alias zonder cliffhanger is geen Alias, ben dus ook blij dat dat weer wat meer terug is
(en alweer dat nummer 47 ...)

En ik ben nog blijer dat ze weer richting het verhaal met de Rambaldi zooi gaan.
Heel wat interessanter dan een relatie tussen Syd, Vaughn en Lauren.
misschien moeten ze eens een trio proberen..

Moderator dinsdag 2 december 2003 @ 13:08:56 #217
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_15086619
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 12:33 schreef DePeer het volgende:

[..]

Je bedoelt David Cronenberg?

Nee, ik bedoelde toch echt David Lynch.
quote:
En ik ben nog blijer dat ze weer richting het verhaal met de Rambaldi zooi gaan.
Heel wat interessanter dan een relatie tussen Syd, Vaughn en Lauren.
misschien moeten ze eens een trio proberen..
Ik vertrouw die Lauren niet...het is echt zo'n personage dat straks OF slecht blijkt te zijn OF op een tragische manier aan d'r einde komt.
  dinsdag 9 december 2003 @ 01:17:13 #218
69609 DePeer
pi_15266122
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:08 schreef Mike het volgende:

[..]

Nee, ik bedoelde toch echt David Lynch.

Ow, dan moet ik meer films kijken geloof ik..
quote:
Ik vertrouw die Lauren niet...het is echt zo'n personage dat straks OF slecht blijkt te zijn OF op een tragische manier aan d'r einde komt.
Hm, eigenlijk hoop ik wel op het eerste, maar ook weer op het laatste...

Ep van vandaag was iets minder, maar toch best nog wel te doen.

spoiler:

en Will is back!!

nu maar hopen dat die Francie-kloon ook echt kapot is......

En ik ben zooooo blij dat Lindsey ook eindelijk is neergeschoten
Vreselijk irritante gast was dat.

maandag 22 december 2003 @ 20:58:30 #219
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_15620280
Ben zelf net sinds ca. 1,5 maand Alias aan het volgen op aandringen van m'n vriend. Zit nu ergens halverwege seizoen 2. Van de week hoorde ik op 3FM een nummer wat ik ook in 1 van de afleveringen van Alias heb gehoord maar ik heb geen idee wie het zingt en laat staan wat de titel van het liedje is

Ik weet alleen dat hij de laatste tijd vaak gedraaid wordt op 3FM (volgens mij een megahit geweest) en dat het volgens mij gedraaid werd bij een stuk uit Alias waarbij Sidney verdrietig was/aan het huilen was (volgens mij einde seizoen 1/begin seizoen 2). Hopelijk weet iemand over welk nummer ik het heb !

dinsdag 23 december 2003 @ 19:29:48 #220
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_15647871
Na 2 dagen zoeken heb ik het antwoord op m'n eigen vraag gevonden. Voor degenen die het ook een mooi nummer vinden, het gaat om Gary Jules met "Mad World"
  Moderator maandag 12 januari 2004 @ 22:19:24 #221
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_16201495
spoiler:
quote:
Op dinsdag 2 december 2003 13:08 schreef Mike het volgende:

maandag 12 januari 2004 @ 23:00:36 #222
69609 DePeer
pi_16203219
quote:
Op maandag 12 januari 2004 22:19 schreef Mike het volgende:
spoiler:

[..]

----

Veel onthullingen deze keer, zeker het kijken waard

maandag 12 januari 2004 @ 23:03:53 #223
69609 DePeer
pi_16203327
Dit betekent trouwens dat
spoiler:

Sidney en Vaughn (ooit) weer bij elkaar kunnen komen

Veel beter dan zo'n 3-hoeks-verhouding, wat ik best irritant vond worden..
(maar dat had ik al een paar keer gezegd, geloof ik )

pi_16671922
Alias terug bij de Belgen
quote:
Alias: het vervolg in 2004

Begin september liep onze reeks uitzendingen van Alias ten einde. Maar nu nemen we de draad terug op met het vervolg van de avonturen van Sydney Bristow .

We starten op 30 januari met 3 heruitzendingen telkens op vrijdag om 23u45'. Vanaf 27 februari loopt dan de nieuwe reeks van seizoen 2.

http://www.tv1.be/
  donderdag 29 januari 2004 @ 00:25:54 #225
69609 DePeer
pi_16674974
Bah, ABC begint al net zo irritant te worden als SBS..
(nu alwéér een paar weken wachten op een nieuwe aflevering (15 Februari))

En leuk dat het weer op TV1 komt.. ga denk ik toch nog maar een keer kijken
(dit is echt de enige serie ooit die ik meerdere keren heb bekeken (s1 in totaal al 5x))

zondag 15 februari 2004 @ 09:08:46 #226
69609 DePeer
pi_17190082
'Kill Bill's' Fox and Tarantino Take the Fight to 'Alias'

Tarantino komt vannacht weer eens langs

Moderator zondag 15 februari 2004 @ 11:02:44 #227
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17190794
quote:
Op donderdag 29 januari 2004 00:25 schreef DePeer het volgende:
Bah, ABC begint al net zo irritant te worden als SBS..
(nu alwéér een paar weken wachten op een nieuwe aflevering (15 Februari))
Het is echt erg irritant. Het systeem in Amerika werkt helaas zo, niet alleen bij Alias, maar bij alle series. Je moet in Amerika echt de gids uitlpluizen om te weten of je favo-serie nu wel of niet komt in een week.

Vanavond dus weer een nieuwe aflevering...heb er wel weer zin in.

pi_17227061
omg wat een vette ep was dit, echt weer blij dat alias back on screen is.
Waar smallville (serie die ik ook volg ) slechter word, word alias alleen maar spannender.

spoiler:

Hoorde ik het nou goed dat SARK, JULIUS genoemd werd?
  maandag 16 februari 2004 @ 17:03:09 #229
69609 DePeer
pi_17227582
quote:
Op zondag 15 februari 2004 11:02 schreef Mike het volgende:

[..]

Het is echt erg irritant. Het systeem in Amerika werkt helaas zo, niet alleen bij Alias, maar bij alle series. Je moet in Amerika echt de gids uitlpluizen om te weten of je favo-serie nu wel of niet komt in een week.

Hm, dus eigenlijk is het in Nederland zo gek nog niet..

Komende vrijdag op TV1 wordt het trouwens ook weer eens overgeslagen...

quote:
Vanavond dus weer een nieuwe aflevering...heb er wel weer zin in.
Yup, nog een uurtje wachten..
pi_17227713
spoiler:
Julian, niet Julius
pi_17227714
quote:
Op maandag 16 februari 2004 17:03 schreef DePeer het volgende:

Komende vrijdag op TV1 wordt het trouwens ook weer eens overgeslagen...

Een beetje raar ja..
Die muziekdoos in het ijs was toch de laatste die we op TV1 gezien hebben toch?
* DJKoster gaat vanaf 27 februari weer kijken
  maandag 16 februari 2004 @ 22:10:16 #232
69609 DePeer
pi_17238773
Weet niet of die muziekdoos de laatste was.. (ben vrijdag in slaap gevallen )

* DePeer heeft net de laatste gezien en vond em ook weer erg goed
Marshall & Carry Flinkman ... hilarisch

pi_17772455
Heey Eindelijk wat meer alias fans gevonden, ik download alias sinds het op belgie voor het eerst kwam. net 5 gaat het niet meer uitzenden tenminste voorlopig niet door de kijkcijfers - vind je het gek ze zenden het rond middenacht uit - anyway volgen jullie seizoen 3 ook?
Er staan wat clips over seizoen 1/2 muziek clips over sydney en eentje over sydney en vaughn op www.allesovertv.tk alleen de site is verhuisd dus je moet ff zoeken maar het staat in iedergeval onder downloads bij aot clips. http://www.entertain-dom.nl/sites/allesovertv/montages.htm
anyway op www.wsno.tk hebben we wat alias lijsten, kijk wel uit voor spoilers:
http://www24.brinkster.com/wsno/tvfilmlijstenseriesalias.htm
En dan nog deze ned. link site: http://alias.startkabel.nl
pi_17941346
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 11:24 schreef Faith5321 het volgende:
anyway volgen jullie seizoen 3 ook?
Jazeker! En de aflevering van afgelopen zondag (s3e16) was goed. Vooral het einde was leuk
Kan niet wachten op de volgende aflevering
"I like your energy Kim, use it" Chloe O'Brian, 24
  donderdag 25 maart 2004 @ 14:28:51 #235
80023 Build.1984
Shut the fuck up, Donny.
pi_17959146
Heb net het eerste seizoen op DVD besteld
Let me explain something to you. Um, I am not Mr. Lebowski. You're Mr. Lebowski. I'm the Dude. So that's what you call me. You know, that or uh, His Dudeness, or uh, Duder, or El Duderino if you're not into the whole brevity thing.
pi_17964695
Die serie zit zo goed inelkaar!
  donderdag 25 maart 2004 @ 18:25:24 #237
12621 tcr
*nix 4ever
pi_17964989
Ik heb de seizoen 1 en 2 op DiVX gekeken en inmiddels seizoen 1 ook op DVD gekocht (alleen jammer van die GROTE ondertitels ). Inmiddels ook met deel 3 bezig natuurlijk en aflevering 16 van afgelopen zondag had weer eens een joekel van een clifhanger. Oh was het maar weer maandag .
pi_17966974
Zeer belangrijke clifhanger idd. Kan ook niet wachten
  donderdag 25 maart 2004 @ 22:13:13 #239
87681 Sark
Shellslaaf
pi_17970507
ik word er zo moe van, is eindelijk de nieuwe ep hier na die lange uitstel wat zo normaal is in amerika om een seizoen te rekken goddamn! is die bok die normaal de HDTV version ript, het vergeten te rippen, omdat ie na moest blijven op school ofzo grrrrrrr

Hoe dan ook dan maar de VCD versie en ik kan zeggen, het was weer een ep op goed niveau
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
If you always do what you always did you always get what you always got!
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 maart 2004 @ 22:46:26 #240
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17971536
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 22:13 schreef Sark het volgende:
ik word er zo moe van, is eindelijk de nieuwe ep hier na die lange uitstel wat zo normaal is in amerika om een seizoen te rekken goddamn! is die bok die normaal de HDTV version ript, het vergeten te rippen, omdat ie na moest blijven op school ofzo grrrrrrr
Wat lul je nou dom? Er is gewoon een hdtv rip (meerdere zelfs. svcd en xvid).
  Moderator donderdag 25 maart 2004 @ 23:20:12 #241
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_17972436
Ben ik de enige die die 'wie is de vader van Sydney'-twist al zag aankomen vanaf het begin van seizoen 1? Ik weet zeker op de manier waarop ze Sloane toen lieten reageren dat dit verhaal al in de maak was....
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 maart 2004 @ 23:23:18 #242
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_17972520
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:20 schreef Mike het volgende:
Ben ik de enige die die 'wie is de vader van Sydney'-twist al zag aankomen vanaf het begin van seizoen 1?
Nee.

maar de serie kennende komen er nog 4 plottwists, waardoor Sloan toch weer niet de vader blijkt te zijn.
pi_17972930
quote:
Nee.

maar de serie kennende komen er nog 4 plottwists, waardoor Sloan toch weer niet de vader blijkt te zijn.
klopt, al zijn het er geen 4, maar een grote bocht
pi_17973547
quote:
Op donderdag 25 maart 2004 23:20 schreef Mike het volgende:
Ben ik de enige die die 'wie is de vader van Sydney'-twist al zag aankomen vanaf het begin van seizoen 1? Ik weet zeker op de manier waarop ze Sloane toen lieten reageren dat dit verhaal al in de maak was....
heb er eerlijk gezegd toen niet zo op gelet.

heb season 2 gezien tot waar TV1 (België) is, moet nog eens de tijd nemen die afleveringen te bekijken Weet dus niet in hoeverre daar aanleiding is om dit te zien aankomen
  zondag 28 maart 2004 @ 00:27:20 #245
12621 tcr
*nix 4ever
pi_18014567
Goed nieuws voor de box verzamelaars, deel 1 is zoals al gezegd voor 30 euro bij "van Leest" te koop. Seizoen 2 komt begin juni uit en is bij BOL.com slechts 26,99 . Gelijk besteld dus, mijn verjaardagskado voor mezelf .
pi_18045504
Kheb net s3e17 gezien
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan niet wachten tot volgende week
  maandag 29 maart 2004 @ 19:17:54 #247
12621 tcr
*nix 4ever
pi_18046416
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:30 schreef khazad het volgende:
Kheb net s3e17 gezien
SPOILER
SPOILER
pi_18046562
quote:
Op maandag 29 maart 2004 19:17 schreef tcr het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
pi_18050961
quote:
Op woensdag 17 maart 2004 11:24 schreef Faith5321 het volgende:
Heey Eindelijk wat meer alias fans gevonden, ik download alias sinds het op belgie voor het eerst kwam.
Via Kazaa?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 29 maart 2004 @ 22:06:42 #250
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_18051417
quote:
Op maandag 29 maart 2004 18:30 schreef khazad het volgende:
Kheb net s3e17 gezien
SPOILER
ik vond het maar een flauwe aflevering, eigenlijk. Het was te verwachten dat ze zo'n soort oplossing zouden vinden voor die mol.
pi_18053950
lauw idd, hoopte dat Jack de mol terplekke tegen de grond zou werken. Op die actie moeten we nog ff w88, gok ik
  Moderator dinsdag 30 maart 2004 @ 09:06:55 #252
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18056775
We zijn ondertussen ook wel gewend aan dit soort oplossingen. Het is ook gewoon niet mogelijk voor Lauren om onopgemerkt te blijven: ze voert in d'r eentje de helft uit van alle Covenant-actie in Amerika. Logisch dat je meteen een berg bewijs tegen d'r vindt als je gaat zoeken. Ze is daarnaast ook al een keer of vier door het oog van de naald gekropen...dat ze net niet ontmaskerd werd.

Het enige voordeel is denk ik dat ze dit niet veel vaker kunnen doen. De verdenking ligt er nu toch wel op...
  Moderator maandag 5 april 2004 @ 19:52:44 #253
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18201355
quote:
LOS ANGELES (Zap2it.com) - While ABC won't officially announce its fall schedule until May, "Alias" star Jennifer Garner says that she and the spy series will be part of the line-up.

"We are coming back for next year, which we are thrilled about," Garner tells Zap2it.com. "I don't know if it's been announced, but I'll be back. We hired new writers, we hired new cast members, so it's happening."

"Alias" has been a critical favorite since its premiere and has a devoted fan following. However, its ratings have never been more than mediocre, earning it the dubious honor of being a "cachet show" -- one that might not perform well overall, but a good project for a network to be associated with as well as the lone program viewers who don't normally visit the alpahbet network will make a point of watching.
One of the new cast members is Mia Maestro ("Frida") who will play the sister of Garner's character in the last three episodes of this season and will more than likely be a regular come fall.

The additions to the writing staff will also help "Alias" creator J.J. Abrams manage his time, since he currently has two pilots in the works for the network: "Lost" revolves around a group of plane crash survivors building new lives and stars Dominic Monaghan ("The Lord of the Rings"), Matthew Fox ("Party of Five"), Ian Somerhalder ("Smallville") and Daniel Dae Kim ("24," "Angel"); "The Catch" (for midseason) follows the adventures of a bounty hunter played by "Alias" supporting cast member Greg Grunberg.
pi_18206785
quote:
Op maandag 29 maart 2004 21:53 schreef 21 het volgende:

[..]

Via Kazaa?
Kazaa en bittorrent, mag hier verder nix over zeggen volgens mij dus mail maar anders

Anyway jeee Alias renewed volgens Jennifer. Seizoen 4 wordt zoooooo coool. hoe doen jullie zo'n spoiler ding eigelijk? met dat het wit blijft?
  Moderator woensdag 7 april 2004 @ 19:10:51 #255
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18254448
quote:
Op maandag 5 april 2004 22:30 schreef Faith5321 het volgende:

[..]

Kazaa en bittorrent, mag hier verder nix over zeggen volgens mij dus mail maar anders

Anyway jeee Alias renewed volgens Jennifer. Seizoen 4 wordt zoooooo coool. hoe doen jullie zo'n spoiler ding eigelijk? met dat het wit blijft?
[ spoiler ] blabla [/ spoiler]

En dan zonder spaties tussen de haken.

Zie ook de FAQ.
pi_18258241
oke thanks gelijk ff uitproberen:

spoiler:
SPOILER
  Moderator woensdag 7 april 2004 @ 21:32:07 #257
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_18258899
quote:
Op woensdag 7 april 2004 21:12 schreef Faith5321 het volgende:
oke thanks gelijk ff uitproberen:

spoiler:
SPOILER
Nadeel is nu alleen wel dat iedereen die spoiler van je moet lezen om te weten waar het over gaat.
pi_18260261
hm ja oke nou ja hier spoilers over zus van syndey:
SPOILER
pi_18262481
ok, Faith5321, wel ff bronvermelding erbij gooien, is wel zo netjes. nu weet ik toevallig dat dit van Kristin van E-online komt.

Kijk ook eens www.spoilerfix.com. Daar staat alles netjes bij elkaar van meerdere bronnen als je echt spoilers wil lezen.

en PS, je gooide dus alsnog iets buiten de spoilertags bij je 2e post hiervoor...
pi_18284328
pff eerst moet ik zeggen waar de spoiler over gaat en daarna mag ik geen spoiler voor het spoiler bericht zetten :-S sorry van de bron het was meer ff een test, ik ken alle spoiler sites wel maar vond dat stukje over wat sloane had gehoordt wel leuk
  vrijdag 9 april 2004 @ 18:23:42 #261
69609 DePeer
pi_18305556
pi_18307011
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 18:23 schreef DePeer het volgende:
Promo voor ep18
Eindelijk de ontmaskering van Lauren
  maandag 12 april 2004 @ 14:41:51 #263
12621 tcr
*nix 4ever
pi_18368359
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 19:28 schreef khazad het volgende:

[..]

Eindelijk de ontmaskering van Lauren
Nee weer een enorme cliffhanger, damn en volgende week ga ik op vakantie (naar de States ), maar te laat om daar aflevering 19 te zien. Dat wordt dus pas volgende maand dat ik 19 en de rest die dan is uitgekomen kan zien (ga niet daar 21 kijken als ik 20 niet gezien heb).

k*t k*t, ik heb de sypnosis van aflevering 19 gelezen (zocht naar uitzendtijden van reruns) en weet nu al te veel. Denk dat ik toch maar bij het bezoek aan familie deel 19 ga bittorrenten en dan die avond deel 20 kijken. Lijkt me wel cool om Alias in de States te kijken. En dan de week erop deel 21 (en zover ik kan zien de laatste van dit seizoen ).

[ Bericht 11% gewijzigd door tcr op 12-04-2004 14:48:29 ]
pi_18378135
nee hoor, er komen gewoon 22 afleveringen, tenzij ze 21 als double doen, dus van 2 uur, wat dus 21+22 oplevert.
  maandag 12 april 2004 @ 22:41:30 #265
69609 DePeer
pi_18379922
Volgens tvtome zijn er in totaal 21 afleveringen (laatste aflevering = 'Legacy'), nu nog 3 dus

Daarna moeten we waarschijnlijk weer tot September wachten..
pi_18380061
Bah, weer geen ontmaskering. Maar wel een vette aflevering
  maandag 12 april 2004 @ 22:59:08 #267
69609 DePeer
pi_18380378
Hm, volgende week speelt David Carradine (jeweetwel; 'Bill' van Kill Bill) weer een gastrol.. speelde hij in S2 niet voor die monnik (oid) waar Sloane iets (boodschap? dat groenne spul? super powers van Mars? ) van kreeg?
pi_18380583
Ik moet nodig serie 2 eens gaan kijken
pi_18386996
ok, nog een keer. tvtome is ook maar een hobbysite hoor. zij krijgen hun info ook van allerlei bronnen. De 22e en laatste aflevering van s3 komt op 16 mei op ABC, en de titel is nog niet bekend.
uitzendscheme vanaf nu:
alias [s03e020 | 2004-04-25 - Blood Ties]
alias [s03e021 | 2004-05-02 - Legacy]
alias [s03e022 | 2004-05-16 - n.n.b.]

Carradine speelde (speelt) inderdaad die monnik die iets van Rambaldi wist.
pi_18432902
ABC heeft vandaag bekend gemaakt dat ze iets anders uitzenden op 16 mei in het timeslot van Alias. Het is nog niet bekend of het een uur later komt, of naar 23 mei gaat, of een dubbel op 2 mei.
  zondag 18 april 2004 @ 18:00:56 #271
69609 DePeer
pi_18518392
Ah, leuk dat er dan nog een ep komt
Minder leuk dat we dan al weer 2 of 3 weken moeten wachten

---

Promo voor ep19
spoilers!
  maandag 19 april 2004 @ 22:45:18 #272
69609 DePeer
pi_18549143
Hmmm, eindelijk weer eens een heel érg goede ep
(vooral aan het einde met die muziek!)
SPOILER
Leuk dat ze ook eindelijk eens hebben verteld (Carradine) wat Sloane te lezen kreeg aan het einde van S2.. duurde wel heel erg lang voordat ze daar weer mee verder gingen.

[ Bericht 6% gewijzigd door DePeer op 20-04-2004 04:43:28 ]
pi_18549209
Moet hem nog zien te downloaden
  dinsdag 20 april 2004 @ 01:57:18 #274
51157 Dirrrrk
zo niet, dan toch
pi_18552551
quote:
Op maandag 19 april 2004 22:45 schreef DePeer het volgende:
SPOILER
SPOILER
vijfhonderd stuks
pi_18576453
Ik heb hem eindelijk gezien, kicken aflevering
SPOILER
pi_18606922
Het lijkt erop dat de season finale van s3 pas op 23 mei wordt uitgezonden, dat betekent dus 3 (drie!) weken wachten na aflevering 21... :-(

Laten we hopen dat het de laan uit sturen van het huidige management van ABC helpt. Ze hebben nu wat mensen van Disney en Touchstone (die o.a. Alias maken) op die plekken benoemd.
pi_18608407
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 01:57 schreef Dirrrrk het volgende:

[..]
SPOILER
Daarom heeft 24 in mijn ogen meer ballen. Zij durven tenminste, Alias niet.
Niet dat Alias slecht is hoor, maar toch....
  zaterdag 24 april 2004 @ 19:34:03 #278
69609 DePeer
pi_18657498
promo 1 (ep 20: Bloodties)
promo 2 (ep 20: Bloodties)

* DePeer vindt het best jammer dat Irina niet (meer) terugkomt en nu alleen nog maar te 'zien' is via MSN-messenger venstertjes
  maandag 26 april 2004 @ 12:12:20 #279
69609 DePeer
pi_18690552
quote:
Op dinsdag 13 april 2004 10:57 schreef JohnHannibalSmith het volgende:
ok, nog een keer. tvtome is ook maar een hobbysite hoor. zij krijgen hun info ook van allerlei bronnen. De 22e en laatste aflevering van s3 komt op 16 mei op ABC, en de titel is nog niet bekend.
uitzendscheme vanaf nu:
alias [s03e020 | 2004-04-25 - Blood Ties]
alias [s03e021 | 2004-05-02 - Legacy]
alias [s03e022 | 2004-05-16 - n.n.b.]
Okee, je had gelijk.. staat nu ook op tvtome
(23-05-04 )

Wat ook op tvtome staat is het volgende:
quote:
This is the first time J.J. Abrams has not wrote the season finale.
Weet niet of ik daar nou echt blij om moet zijn...
(hopelijk gaat het ook goed met het volgende seizoen en de nieuwe schrijvers)
quote:
Carradine speelde (speelt) inderdaad die monnik die iets van Rambaldi wist.
En zoals zovaak is ie wéér uit een film/serie gegaan door een moord... die kerel wordt echt altijd vermoord in films/series
pi_18705119
Vond episode 20 niet echt super
SPOILER
  maandag 26 april 2004 @ 22:09:24 #281
69609 DePeer
pi_18706606
Sloane is en blijft een klootzak
En Irina ook
En JJ ook, omdat ie Sloane
SPOILER
quote:
Op maandag 26 april 2004 21:22 schreef khazad het volgende:
SPOILER
Mischien in de laatste ep?
SPOILER
pi_18727589
Je kan hier de trailer van s3e21 downloaden. Ziet er weer spectaculair uit
quote:
SPOILER
SPOILER
  zaterdag 1 mei 2004 @ 00:04:33 #283
69609 DePeer
pi_18802622
quote:
Op dinsdag 27 april 2004 19:24 schreef khazad het volgende:
Je kan hier de trailer van s3e21 downloaden. Ziet er weer spectaculair uit
Idd
quote:
SPOILER
Tja, lees dit maar (let op: spoilers!!): http://alias-media.com/...
SPOILER
---

btw. Over een half uurtje komt "Phase One" van s2 op TV1.
pi_18868778
Op naar de laatste aflevering alweer van season 3, geloof ik.
Was niet zo onder de indruk van aflevering 21. Tis nog maar afwachten wat er afgesloten gaat worden in de laatste episode en wat ze voor zich uitschuiven.
  zondag 9 mei 2004 @ 23:17:23 #285
87681 Sark
Shellslaaf
pi_19007274
ik had net een discussie met een vriend van mij wie nou THE MAN kon wezen
SPOILER
Wie vinden jullie een potentieel leider voor de covenant?
SPOILER
dus iemand een idee
If you always do what you always did you always get what you always got!
pi_19007367
SPOILER
pi_19058233
o my god 21 was zooo cooool
SPOILER
pi_19093448
In tegenstelling tot 24 season 3, vind ik bij Alias dat de spanning aan het einde van het seizoen al weg is, terwijl bij 24 mn nagels in de bank staan
pi_19222330
ik heb 24 nooit echt gevolgd, weet dat het een goede serie is maar ik heb een afl gekeken en werd gek van het camera werk maar ja, 24 heeft in iedergeval wel weer een nieuw seizoen gekregen jeee

owww en hebben jullie gehoort dat alias pas in januari 2005 weer op tv is en dan achterelkaar zonder herhalingen, wat wel weer beter is maar WE MOETEN HARDSTIKKE LANG WACHTEN
grr
zal wel door 'lost' komen.

anyway ik wil zoooooooooooo de laatste afl zien whoehoe
  Moderator woensdag 19 mei 2004 @ 01:29:36 #290
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_19233755
quote:
ABC's announced lineup for the fall includes eight new shows -- two comedies, four dramas and two unscripted series -- with three others ready to jump in at midseason. Several veteran series, notably "8 Simple Rules" and "My Wife and Kids," have moved to new time periods, while "Alias" won't premiere until January, but will run without repeats for its entire season.
Dat wordt dus 7 maanden wachten.
pi_19236830
Eerst maar de laatste aflevering van season 3 afwachten, volgende week
pi_19248307
als dat een cliffhanger wordt moeten we zoooooo lang wachten noooooooooooo dat hou ik nooit vol snik
pi_19260901
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 17:15 schreef Faith5321 het volgende:
als dat een cliffhanger wordt moeten we zoooooo lang wachten noooooooooooo dat hou ik nooit vol snik
Dat wordt het zeker, aangezien het ook zeker is dat er een 4e seizoen komt. En tsja, schrijvers moeten er toch op een manier voor zorgen dat mensen graag het volgende seizoen weer kijken
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 mei 2004 @ 01:52:14 #294
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19261260
zal wel weer een cliffhanger zijn die ook gelijk een grote plotwending met zich meebrengt, die het verhaal nog ongeloofwaardiger maakt dan het al is. Straks komen ze er bij uit dat Sydney niet Jack's dochter is, maar dat haar moeder nog maagd was en ineens zwanger was van haar. Kortom, ze is een vrouwelijke Jezus.

Dat is dus het probleem wat ik steeds meer krijg met de serie: de verhaallijnen worden te ver gezocht en dat gaat erg ten koste van het kijkplezier vind ik.
pi_19264749
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 01:52 schreef Tokus het volgende:
zal wel weer een cliffhanger zijn die ook gelijk een grote plotwending met zich meebrengt, die het verhaal nog ongeloofwaardiger maakt dan het al is. Straks komen ze er bij uit dat Sydney niet Jack's dochter is, maar dat haar moeder nog maagd was en ineens zwanger was van haar. Kortom, ze is een vrouwelijke Jezus.

Dat is dus het probleem wat ik steeds meer krijg met de serie: de verhaallijnen worden te ver gezocht en dat gaat erg ten koste van het kijkplezier vind ik.
Daar heb jij groot gelijk in, aan de andere kant de hele serie berust op zeer onwaarschijnlijke zaken. Al vanaf het eerste seizoen.
Ik wacht het verder wel af, kan altijd besluiten om het gewoon niet meer te volgen
pi_19266325
wat ik nog het vreemdst vind is dat ze de helft van dit seizoen zat te zeuren over dat ze zich nix kon herinneren blabla en dan opeens lalala video gezien en dan is het van ow nou ja dan gaan we maar weer verder, alsof het nix was. en volgens mij herinnerd ze het zich zelf ook nog niet. anyway wat nog vreemder is is het feit dat jack na 2 jaar in de cel opeens weer bij de cia mocht en dan OP MSN MET IRENA PRAAT en dat ze opeens overal alles kunnen zeggen terwijl ze vroeger daar een apparaatje voor gebruikte...

maar goed verder klaag ik niet hehe sark en lauren worden trouwens steeds cooler
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 20 mei 2004 @ 12:34:40 #297
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_19266624
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 11:16 schreef khazad het volgende:

aan de andere kant de hele serie berust op zeer onwaarschijnlijke zaken. Al vanaf het eerste seizoen.
dat klopt, maar er is een grens aan tot waar het leuk blijft, en waar het absurd wordt.
pi_19270235
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:22 schreef Faith5321 het volgende:
wat ik nog het vreemdst vind is dat ze de helft van dit seizoen zat te zeuren over dat ze zich nix kon herinneren blabla en dan opeens lalala video gezien en dan is het van ow nou ja dan gaan we maar weer verder, alsof het nix was. en volgens mij herinnerd ze het zich zelf ook nog niet. anyway wat nog vreemder is is het feit dat jack na 2 jaar in de cel opeens weer bij de cia mocht en dan OP MSN MET IRENA PRAAT en dat ze opeens overal alles kunnen zeggen terwijl ze vroeger daar een apparaatje voor gebruikte...

maar goed verder klaag ik niet hehe sark en lauren worden trouwens steeds cooler
Vond het meer op ICQ lijken, niet dat wat boeit

Sark is idd wel leuk in de serie, maar die Lauren irriteert wel hoor
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:34 schreef Tokus het volgende:
dat klopt, maar er is een grens aan tot waar het leuk blijft, en waar het absurd wordt.
Is idd wel behoorlijke overkill aan onwaarschijnlijkheden. Ik hoop dat de schrijvers zich dat ook realiseren, voor het 4e seizoen.
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:36:12 #299
7957 Chevalric
pi_19271794
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 12:34 schreef Tokus het volgende:

[..]

Je kunt natuurlijk ook stoppen met kijken als je het niet meer leuk vindt
Even serieus, Alias heeft inderdaad zoveel plottwists dat het me nog meevalt dat Sydney en Vaughn nog niet achter zichzelf zijn uitgekomen en de geloofwaardigheid is ook redelijk laag. Maar dat is ook wel de kracht van de serie. Vergelijk het maar met James Bond, daar gebeuren ook allerlei dingen die redelijk onmogelijk zijn, maar toch is het leuk om te kijken .

Jack en Irina gebruiken trouwens Trillian om te communiceren, dus het kan zowel MSN als ICQ als AIM als Yahoo IM zijn
pi_19363358
SPOILER
hmm..
pi_19373783
zo, dat was een season finale...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')