Succes ermee
Ontopic:
Ik voel me wel goed Lekker weer, zometeen lekker trainen.. En vanavond wat leuks doen, ik heb er zin in
zoiets ongeveer...
( en schuldig dat ik weer de tel rekening zit op te schroeven)
We hebben al zoveel gepraat
Ik ben heel blij voor iedereen die zich lekker voelt
Heaven7 zoals het nu gaat tussen je vriend gaat het niet goed....je gaat er zo helemaal aan kapot meis....kijk er mee uit, en denk aan jezelf!!!
quote:Leer met jezelf te leven
Op donderdag 13 maart 2003 14:23 schreef heaven7 het volgende:
Ja, het is beter om het uit te maken maar ik heb ergens het gevoel dat ik niet zonder hem kan
quote:Dat hoeft ook niet, maar als iets heel erg belangrijk is voor de een, dan is het toch niet meer dan normaal dat de ander daar een beetje rekening mee houdt
Op donderdag 13 maart 2003 14:57 schreef Moonah het volgende:[..]
Leer met jezelf te leven
. Durf je eigen zwakheden onder ogen te zien en doe er iets mee. Succes.
Nu ben je alleen maar naar 'hem' aan het wijzen, hij doet volgens jou alles fout. Maar dat schiet niet op, hij verandert toch niet voor je.
Maar met MIJ gaat alles uiteraard weer uitstekend
Wat een bende!
quote:* Ilsjuhh knuffelt EggsTC
Op donderdag 13 maart 2003 16:26 schreef EggsTC het volgende:
* EggsTC geeft ilsjuhh een deken
ja ik ben in een knuffelbui
quote:mag ik dan ook een knuffel
Op donderdag 13 maart 2003 16:30 schreef Ilsjuhh het volgende:
ja ik ben in een knuffelbui![]()
quote:tuurlijk
Op donderdag 13 maart 2003 16:32 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
mag ik dan ook een knuffel
* Ilsjuhh knuffelt NemesisDivina
quote:* NemesisDivina geeft Ilsjuhh een knuffel terug
Op donderdag 13 maart 2003 16:32 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
tuurlijk
* Ilsjuhh knuffelt NemesisDivina
en zoooooooooooooooown zin in dit weekend
* -Sum- is inwendig aan het stuiteren
Ik mis alleen wel een ding van een relatie. .
quote:Wat heb je toch de laatste tijd, je bent veranderd van een meisje wat vaak vrolijk was naar een meisje wat zich vaak kut voelt
Op donderdag 13 maart 2003 18:26 schreef Ilsjuhh het volgende:
moe, en minder vrolijk
quote:mja...dat viel mezelf ook al op...en ik ben er totaal niet blij mee, maar t gaat alweer de goede kant op hoor
Op donderdag 13 maart 2003 18:27 schreef juss het volgende:[..]
Wat heb je toch de laatste tijd, je bent veranderd van een meisje wat vaak vrolijk was naar een meisje wat zich vaak kut voelt
.
quote:Het moe en minder vroelijk zijn lijkt te heersen
Op donderdag 13 maart 2003 18:31 schreef NemesisDivina het volgende:
ik ben ook moe en minder vrolijk...
khad net owk helemaal geen trek in eten dus heb maar 2 kleine stukjes pizza gegeten...
misschien dak vanavond weer honger krijg ofzow..
vooral moe, al vanaf vanmorgen 8 uur....
Mja, what else is new?
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:18 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik mis alleen wel een ding van een relatie..
Hoe ik me voel? Ik zit megalekker in m'n hernieuwde strakke vel. Ik voel me weer jong, zelfverzekerd en zeg de hele dag tegen mezelf dat ik enorm cool ben en zo voel ik me dan ook...
Mijn lichaam en geest zijn weer 1
quote:Heb je geblowd?
Op donderdag 13 maart 2003 18:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Hoe ik me voel? Ik zit megalekker in m'n hernieuwde strakke vel. Ik voel me weer jong, zelfverzekerd en zeg de hele dag tegen mezelf dat ik enorm cool ben
en zo voel ik me dan ook...
Mijn lichaam en geest zijn weer 1
quote:nee, wat is dat toch, waarom trekken mensen dat altijd in twijfel?
Op donderdag 13 maart 2003 18:46 schreef sizzler het volgende:[..]
Heb je geblowd?
.
quote:Hmmm, moet je mij ook eens leren dan. Ik baal altijd van de negatieve dingen.
Op donderdag 13 maart 2003 18:48 schreef SEMTEX het volgende:[..]
nee, wat is dat toch, waarom trekken mensen dat altijd in twijfel?
Ik word gewoon enorm blij van mijn lichaam
En als alles goed gaat, kan dat me heel erg opbeuren
Ik focus me gewoon altijd op positieve dingen en het werkt
quote:maar de zon scheen?
Op donderdag 13 maart 2003 18:53 schreef matthijn99 het volgende:
Wat een godvergeten allejezuskuthoerezooi dag vandaag weer... leuk man, bouwvakker zijn...
quote:Ah gelukkig, anders moet je maar ff hier aan de bel trekken
Op donderdag 13 maart 2003 18:28 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
mja...dat viel mezelf ook al op...en ik ben er totaal niet blij mee, maar t gaat alweer de goede kant op hoor
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:34 schreef Nachtapotheker het volgende:
mwa mwa..
Ik voel me eik wel nog steeds oke. Vandaag gehoord dat ik het verslag wat ik als 1 van de weinige uit de klas op tijd had ingeleverd goed heb gemaakt, deed me wel ff goed .
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:58 schreef heaven7 het volgende:
Nog eenzamer
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 18:41 schreef SEMTEX het volgende:[..]
SEX
![]()
Maar even leuk nieuws! Ik heb voor eind april een reisje naar Engeland geboekt. Lekker een weekje rondhangen in Leeds met een grote vriendenkring van mijn vorige vakantie, wordt echt zwaar über!
Eeeen:
quote:Nou, ik heb wel preferences hoor.
we've just been discussing where we can take you and what to do with you. have you any preferences???
Ik voel me genezen. Net een griep van 5 dagen gehad en ik heb de tijd gehad om eens goed na te denken.
Verder wil ik meteen ff de gelegenheid nemen om mede te delen dat ik afstand ga nemen van deze site. Ik vind Fok een kinderachtige site. Er is geen ander woord voor. Volwassenheid is hier vaak ver te zoeken en het wemelt hier van de trollen die de boel willen verzieken. Hier draait het vaak alleen maar erom om elkaar af te zeiken en te overtreffen. Ook lijkt het hier te draaien om post-aantal opfokkers, hoe meer posts des te stoerder men zich voelt. Lekker kinderachtig ga vooral zo door, er is meer in het leven dan fok.
Ik ga dit keer anders afscheid nemen en niet door te vragen of mijn account gedelete kan worden.
Ik heb nog andere fora waar gelukkig wel volwassen mensen rondlopen. Dus ik ben niet afhankelijk van Fok. Gelukkig niet.
De enkeling die ik wel mocht die weten dat vast wel en die wens ik het beste. De rest kan me de pot op.
Groeten,
Danny
quote:Ja, dat wel ja, afgewisseld met af en toe een toch wel flinke koude wind...
Op donderdag 13 maart 2003 18:54 schreef racoon2002 het volgende:
maar de zon scheen?
quote:Hoe gaat het met je klasje?
Op donderdag 13 maart 2003 19:10 schreef Fannetje het volgende:
Na gisteren een klotedag gehad te hebben, ging 't vandaag weer allemaal heel lekker! Ik heb volgende week een leuke week in 't vooruitzicht en voel me dus wel okee!
* Ilsjuhh zingt ongelovelijk vals mee met der muziek
quote:*knuffel*
Op donderdag 13 maart 2003 21:47 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik mis me pavoel me verdrietig nu dus
quote:Kom op
Op donderdag 13 maart 2003 21:47 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
ik mis me pavoel me verdrietig nu dus
Vandaag een leuke dag gehad en een leuk dvd'tje gekocht om mezelf te verwennen
quote:Je bent toch ook hartstikke jong, mutsje
Op donderdag 13 maart 2003 18:41 schreef SEMTEX het volgende:knip
Ik voel me weer jong,
On topic; ik ben aan het loskomen van iemand waarvan ik me al maanden emotioneel afhankelijk voelde en dat voelt goed
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 22:02 schreef Noayla_ het volgende:
On topic; ik ben aan het loskomen van iemand waarvan ik me al maanden emotioneel afhankelijk voelde en dat voelt goed
On me: ik voel me goed maar er is altijd ruimte voor beter.
quote:Het voelt zelfs als een ehm..soort van bevrijding; ik zie ineens de zon weer een beetje schijnen
Op donderdag 13 maart 2003 22:07 schreef thoth het volgende:[..]
Definitief een actie die garant staat voor een goed gevoel.
quote:Je voelt je al gauw een oud wijf als je niet meer studeert, werkt met allemaal oude mannen en vrouwen en als je een vriendje van 33 hebt
Op donderdag 13 maart 2003 22:02 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Je bent toch ook hartstikke jong, mutsje
![]()
(we here at mtv do not endorse any canabalistic behavior under influence of mind altering substances)
Gr Filmnut
En verder ga ik nu gelukkig lekker dromen...
quote:Heb je de afzender al bedankt?
Op donderdag 13 maart 2003 23:18 schreef sundae het volgende:
Bang.
En dat komt voor het grootste deel door een k*tmailtje dat ik net gehad heb
Met zo'n leuk eng plaatje ineens op je beeldscherm
(Dat ik er zelfs nog intrap)En verder ga ik nu gelukkig lekker dromen...
Voor de geïnteresseerden: alleen. Kan niet wennen aan de stilte in mijn nieuwe huis. Niemand op straat, niet eens een auto die voorbij rijdt. Geen "hallo" als je moe van je werk thuis komt, niemand die vraagt hoe je dag was, geen geklets aan mjn hoofd als ik geconcentreerd met iets bezig ben. Niemand die hier hardop praat (behalve ik dan, occasionally tegen de katten). Wat kan een huis stil zijn als je alleen woont.
't Is week 3 hier en de 1e week dat ik mezelf heb weten te motiveren om na mijn werk naar huis te gaan ipv naar mijn stamkroeg. Heb zelfs al gekookt en het ook heel saai alleen opgegeten. Boring.
Na 7 jaar studentenhuis en 4 jaar samenwonen, voor het eerst alleen. Ik vind er geen kut aan, .
quote:Nee nog niet.. Goed idee
Op donderdag 13 maart 2003 23:28 schreef _Lynne_ het volgende:[..]
Heb je de afzender al bedankt?
Vorige week een relatie beëindigd met een man die tegen me bleek te liegen maar nu dus weer een weekend alleen voor de boeg. En on top of that net een mailtje van m'n ex dat hij een huis heeft gekocht met z'n nieuwe vriendin. Gun het hem van harte maar kan het nu net even niet hebben
quote:Goed? Aangezien school de beste tijd van je leven is, veel beter dan werken iig.
Op vrijdag 14 maart 2003 09:53 schreef EggsTC het volgende:
Zit op school.... How YOU Think Im Feeling?
Ik voel me wel okay, dadelijk ff 7 uurtjes werken, kan ik volgende maand m'n eigen auto kopen. Die gedachte vrolijkt me helemaal op
en verders zit ik ook nog eens op school, hek nu een tussenuur (net ook al) en hek zometeen les, weer een tussenuur, en dan weer les....
GATVERDAMME!!
ff een vraagje, kent iedereen elkaar hier?
ik voel me vandaag vreselijk kut, het is mooi weer en ik heb nergens zin in, wil het huis niet uit. gatverdamme...
xx
Lies
quote:voel me ook niet zo lekker maar dat zit in me maag komt door het eten van BK
Op vrijdag 14 maart 2003 11:11 schreef Lies25 het volgende:
Hoi jongens,ff een vraagje, kent iedereen elkaar hier?
ik voel me vandaag vreselijk kut, het is mooi weer en ik heb nergens zin in, wil het huis niet uit. gatverdamme...
xx
Lies
quote:Ik kan eigenlijk alleen voor mezelf praten, maar ik denk dat het voor een groot deel van de mensen hier op gaat. Ik kende niemand hier toen ik hier ging posten, maar als je langer posten leer je sommige mensen begrijpen. Soms koemn er vriendschappen uit voort en ga je meeten. Juist het aspect dat niemand mij kent spreekt mij aan. Je kunt makkelijker praten over je gevoelens. Ik heet je dan ook welkom en misschien dat we je leren kennen
Op vrijdag 14 maart 2003 11:11 schreef Lies25 het volgende:
Hoi jongens,ff een vraagje, kent iedereen elkaar hier?
xx
Lies
On-topic:
Ik voel me goed. Net een vruchtbaar gesprek gehad met m'n afstudeerbegeleiders, ze vinden alles top en ik loop nog steeds op schema. Wat wil je nog meer?
WEEKEND
Maar eerst nog maar even verder werken.
Oh ja, ik voel ook dat de lente weer in aankomst is. Ben opeens vatbaar voor allerlei kleine verliefdheidjes, maar doorbreken doet het nog niet.
We hebben waarschijnlijk een ander huis, maar ik ben nog niet echt vrolijk. Komt vast nog wel als het wat definitiever is, met verhuisdatum etc.
Verder heb ik de hele ochtend theezakjes zitten knippen, met als gevolg dat ik me vrij nutteloos voel. Hier zitten internetten werkt dan ook niet heel erg mee, maar ik moet toch wat
Strakjes maar even naar de kinderboerderij, daar knap ik meestal wel lekker van op. Het weekend gaan we naar mijn ouders, en dat is ook een welkom uitje!
mzzl!
raar... beetje raar gevoel van binnen, en ik kan niet zeggen waar het vandaan komt..
ben boos op iemand, omdat WEER mijn vertrouwen is beschaamd...
quote:Tsja, helaas heb ik ook the hard way moeten leren dat je eigenlijk niemand echt kunt vertrouwen... Pas na heel lang kun je sommige mensen wel wat meer in vertrouwen nemen.. i guess
Op vrijdag 14 maart 2003 14:58 schreef Faithy het volgende:
ik voel me... euhm..raar... beetje raar gevoel van binnen, en ik kan niet zeggen waar het vandaan komt..
ben boos op iemand, omdat WEER mijn vertrouwen is beschaamd...
![]()
Wat een luilak zeg
De kattenbak is alweer verschoond, de boodschappen zijn gedaan en mijn lief heeft zelfs de ramen al gewassen.
Ik ga straks koken en dan maak ik lasagne HMMMMMMM
quote:En ontspanningsoefeningen helpen niet?
Op vrijdag 14 maart 2003 15:34 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Kut...weer hoofdpijn, de magnetiseur heeft vandaag niet geholpen en ik zit nog steeds vol met onrust. Ik dacht dat het was omdat ik het tot een paar weken terug knetterdruk had, nu heb ik t een stuk rustiger, maar de onrust gaat maar niet weg...ik weet nou ook niet meer waar t vandaan komt hoor
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 16:36 schreef miss_bleu het volgende:
Ik ben nu echt onwijs hyper. Ik heb samen met een goede vriend namelijk op het laaste moment besloten morgen toch nog naar teqnology te gaan... heb er echt onwijs veel zin in. ... ben onwijs hyper
Net ff lekker een stuk met de auto gereden ... heerlijk met die zon.
Nu ff een heerlijk stukje muziek opgezet ... Massive Attack
quote:Dank je duchessX dit had ik even nodig
Op vrijdag 14 maart 2003 16:41 schreef DuchessX het volgende:[..]
Veel plezier Miss_Bleu
quote:Dat is de puberteit en gaat gelukkig over
Op vrijdag 14 maart 2003 15:03 schreef Ilsjuhh het volgende:
....mja daar heb ik gewoon niet altijd zin in...en zeker niet omdat ik me de laatste tijd tevaak kutvoel en het meestal van korte duur is....en als ik dan ga praten met der, dan blijf ik me langer kut voelen....dusja....
quote:Letterlijk of figuurlijk
Op vrijdag 14 maart 2003 16:52 schreef Faithy het volgende:
ik voel me genaaid....
en dan kan ik er voorlopig weer ff tegenaan hoop ik
quote:Oh! Dat herken ik wel. Had ik twee jaar terug ook. Voor het eerst echt alleen wonen.
Op donderdag 13 maart 2003 23:58 schreef Barb het volgende:
Na 7 jaar studentenhuis en 4 jaar samenwonen, voor het eerst alleen. Ik vind er geen kut aan,.
quote:Niet zo geweldig, al gaat het beter sinds woensdag, toen ik het er dus allemaal uit heb gegooid tegenover een collega. Ik hoef voortaan nog maar 2 dagen per week in de klas en ga 3 dagen remedial teaching voor de klas doen. Een stuk rustiger dus, want 5 dagen in de week in die klas is écht teveel.
Op donderdag 13 maart 2003 19:41 schreef Moonah het volgende:[..]
Hoe gaat het met je klasje?
quote:
Op vrijdag 14 maart 2003 17:26 schreef amnesiac het volgende:[..]
Letterlijk of figuurlijk
quote:Oeh! Had je het allemaal zo lang voor jezelf gehouden? Goed dat je nu openheid van zaken hebt gegeven. En ze zullen je er echt niet op afrekenen hoor. Invallen is hardstikke lastig, en zomaar halverwege het jaar een klas overnemen ook. Zeker als je nog maar net begint. Laat je niet onzeker maken door deze ervaring. Sterker nog: je kunt ervan leren. Fijn weekend
Op vrijdag 14 maart 2003 18:39 schreef Fannetje het volgende:[..]
Niet zo geweldig, al gaat het beter sinds woensdag, toen ik het er dus allemaal uit heb gegooid tegenover een collega. Ik hoef voortaan nog maar 2 dagen per week in de klas en ga 3 dagen remedial teaching voor de klas doen. Een stuk rustiger dus, want 5 dagen in de week in die klas is écht teveel.
En ergste is, ik weet waarom sommige niet enthousiast doen, en dat heeft niet eens iets met mij te maken...
pff... ff frustraties weg getypt.. nu ga ik maar eerst slapen.. misschien voel ik me dan beter..
quote:He wat lullig.
Op vrijdag 14 maart 2003 18:45 schreef racoon2002 het volgende:
Bah...
Gadver...
* JJJJEEEEEEUUUEUEUEUEUEUEHHHHHHHHHH!!!!!!!!! *
Gefeliciteerd!
quote:Dat is heel erg lief.. had ik stiekum wel een beetje nodig..
Op vrijdag 14 maart 2003 18:48 schreef Moonah het volgende:[..]
He wat lullig.
Let op Racoon, komtie, mss helpt het een beetje:* JJJJEEEEEEUUUEUEUEUEUEUEHHHHHHHHHH!!!!!!!!! *
Gefeliciteerd!
quote:Heb gevoel dat ik zelfs daar te onrustig voor ben, het broeit echt van binnen, het knaagt en vreet me steeds verder op...Heb ook niet echt goede ontspanningsoefeningen. Ooit wel eens van die visualisatieoefeningen gedaan die rust zouden moeten geven maar dat is jaren geleden. Heb geloof ik ook nog zo'n relaxcd...toch maar weer eens opzoeken.
Op vrijdag 14 maart 2003 16:17 schreef Halinalle het volgende:[..]
En ontspanningsoefeningen helpen niet?
Huilbuien zijn ook weer present vandaag. Geweldig.
Hoop dat alkemade en bloemen vanavond leuk wordt en ik toch nog weer weet hoe ik moet lachen vandaag.
(dat ik dat nog mee mag maken.... )
Ik lijk verdorie wel ECHT oud te worden
over een uurtje staat mijn lift op de stoep woei
lekker bieren en wijnen
quote:waarom krijgt de pubertijd altijd overal de schuld van, ik voel me gewoon kut....al een langere tijd en dat heb ik dus eigenlijk nooit....en t begon toen ik gedumpt werd....dus waarom is het dan ineens de pubertijd weer....
Op vrijdag 14 maart 2003 17:11 schreef Noayla_ het volgende:[..]
Dat is de puberteit en gaat gelukkig over
quote:Daar heb ik dus ook last van
Op vrijdag 14 maart 2003 21:13 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
waarom krijgt de pubertijd altijd overal de schuld van, ik voel me gewoon kut....al een langere tijd en dat heb ik dus eigenlijk nooit....en t begon toen ik gedumpt werd....dus waarom is het dan ineens de pubertijd weer....
en dit is dus ook weer een deel van de puberteit, individu worden enzo, *zucht*.
quote:ja dat vind ik dus ook...!!
Op vrijdag 14 maart 2003 21:15 schreef BlaatschaaP het volgende:[..]
Daar heb ik dus ook last van
. Alle problemen die ik heb worden afgeschreven op de puberteit.. Ja, dus? Ik heb er toch niks aan dat het beestje een naam heeft? Ik wil een oplossing en geen gezeur over dat iedereen dit meemaakt, dat het overgaat en dat het de puberteit heet
.
en dit is dus ook weer een deel van de puberteit, individu worden enzo, *zucht*.
enne ik voel me moe, maar best goed...zo maar es optijd me bedje in...
net lekker uit eten geweest met 2 klasgenoten...sirieus gepraat enzo....toen nog ff ijsje bij de mac gegeten, bij 1 klasgenoot gtst gekeken...enne toen weer naar huis...enne normaal doe ik weinig overdag en s'avonds....dus gewoon moe van het vanalles doen vandaag
quote:meisje zoals ik al eerder heb gezegt, is therapie volgens mij best een goed idee, sommige dingen kun je nu eenmaal niet in je eentje oplossen, daar heb je hulp bij nodig, die hulp kun je krijgen, dus maak er gebruik van zou ik zeggen!! en morgen zie je je vriendje weer, dan kun je met m praten en lekker tegen m aankruipen in bed, dus denk daar maar aan!!
Op vrijdag 14 maart 2003 21:47 schreef NemesisDivina het volgende:
voel me echt zwaar verneukt*snikjes*
kweet echt nie meer wat ik moet doen...
me vriendje zegt dattik therapie moet maar ik weet ut niej meer en nou gaat ie offline omdat ie morgen om 06:00 moet beginnen met werken en blijf ik met al me vraagtekens zitten*huilt*
*knuffel*
quote:1 ding je stelt je niet aan!!!!
Op vrijdag 14 maart 2003 22:04 schreef NemesisDivina het volgende:
thnx meis
ik weet het echt niet, weet niet of ik het wil, weet niet of ik het durf.. ik weet het allemaal echtniet..
misschien loop ik me wel gewoon aan te stellen...
maar ben bang dak weer iemand krijg diek niej mag
quote:dan zoek je een ander, en kijk je of je die wel aardig vind...en vraag dan bij t intake gesprek of je ook kennis mag maken met degene die je moet gaan helpen....dan kijk je of hij/zij bevalt, zo niet, dan ga je naar een ander...je moet namelijk wel iemand hebben waar jeje op je gemak voelt...
Op vrijdag 14 maart 2003 22:10 schreef NemesisDivina het volgende:
mjah... had ik vorige keer ook gedaan... en die intake ging onwijs goed, was een onwijze aardige mevrouw en toen kreeg ik voor therapie in1s iemand diek helemaal niet mocht, en voor gezinstherapie (wegens de ruzies met me ouders, vooral me moeder) had ik ook al zown onaardige vent... mjah en me ouders mochten die mensen wel... zal wel aan mij liggen..maar ben bang dak weer iemand krijg diek niej mag
nu weer ff ontopic anders krijg ik zo weer boze gezichten omdat ik teveel slowchat
ik voel me goed, ga zo lekker in me bedje liggen die hopelijk minder koud is als vannacht...
ontopic: voel me wel klein beetje beter... traantjes zijn tenminste weg
quote:dankje, jij ook lekker slapen hoor...enne veel plezier morgen bij je vriendje!!
Op vrijdag 14 maart 2003 22:25 schreef NemesisDivina het volgende:
weltruste meissieslaap lekker
Ik voel me trouwens goed, ben mijn gevoelens en gedachten aan het
opschrijven.. Het was gezellig vandaag met mijn liefje..
Maar ik zie tegen volgende week op
quote:*toch probeert*
Op zaterdag 15 maart 2003 12:28 schreef BlaBlub het volgende:
Ik voel me lelijkEn niemand die het uit me hoofd krijgt geluld, verder best en hongerig
Zin in zo
Je bent helemaal niet lelijk.
quote:Bedankt voor de poging
Op zaterdag 15 maart 2003 12:29 schreef Mike het volgende:[..]
*toch probeert*
Je bent helemaal niet lelijk.
quote:Ik ga even uit van de foto's.
Op zaterdag 15 maart 2003 12:34 schreef BlaBlub het volgende:[..]
Bedankt voor de poging
Maar jij hebt mij nog niet eens echt gezien, dus jou geloof ik al helemaal niet
quote:Zeg eens niet van die rare dingen, Blubje.
Ik voel me lelijkEn niemand die het uit me hoofd krijgt geluld, verder best en hongerig
Zin in zo
quote:Dat is optisch bedrog
Op zaterdag 15 maart 2003 12:40 schreef Mike het volgende:[..]
Ik ga even uit van de foto's.
quote:Door al die lieve reacties ben ik iig al wat vrolijker
Op zaterdag 15 maart 2003 12:43 schreef matthijn99 het volgende:[..]
Zeg eens niet van die rare dingen, Blubje.
.
Je bent een schatje hoor..
voel me wazig.... ben helemaal hyper in me hoofd... wor der helemaal para van... whaaaaaaaa
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 13:04 schreef milagro het volgende:
verdrietig
troost me
alsjeblieft
quote:* Ilsjuhh kijkt in fotoboek
Zin in zo
ik voel me goed, net ff lekker buiten van het weer zitten genieten en zo ga ik lekker in me bedje lezen
nouja slapen zal dat wel worden...en ik ben net 2uur wakker
whehe asociaal
erm ik voel me moe (broertje wat 's ochtends je kamer inkomt is niet leuk), alleen (ga eens niet zo lang werken ), koud, verveeld (18 mb downloaden met een 56k modem
)
Voor de rest wel ok allemaal, gisteren naar crematie van oma geweest en zometeen ff Generals doen over LAN hier
Er is een zin die maar niet uit mn hoofd wil.
Life is a bitch who sucks,
then you marry one who doesn't
then you die.
fijn he?
quote:Life is a bitch,
Op zaterdag 15 maart 2003 14:29 schreef Mirion het volgende:
Er is een zin die maar niet uit mn hoofd wil.Life is a bitch who sucks,
then you die.fijn he?
Het is een mooie dag, mooi weer, geen problemen eigenlijk.
En toch een rotgevoel. Dammit.
quote:dito
[b]Op zaterdag 15 maart 2003 14:57 schreef Loesje29 het volgende:
Ik zit met een grote berg onrust in mijn lijf
quote:Eind fietsen of een eind skaten kan wonderen doen,
Op zaterdag 15 maart 2003 14:57 schreef Loesje29 het volgende:
Ik zit met een grote berg onrust in mijn lijf
En ik weet niet hoe het komt.Het is een mooie dag, mooi weer, geen problemen eigenlijk.
En toch een rotgevoel. Dammit.
quote:Oeh! Sterkte
Op zaterdag 15 maart 2003 15:13 schreef PrivateRyan het volgende:
Verstandskies komt door..
quote:Spoelen met vodka,
Op zaterdag 15 maart 2003 15:13 schreef PrivateRyan het volgende:
Verstandskies komt door..
quote:Skaten, dat is nog eens een goed idee...
Op zaterdag 15 maart 2003 15:10 schreef Barb het volgende:[..]
Eind fietsen of een eind skaten kan wonderen doen,
Oja, hoe ik me voel... Wel redelijk, geloof ik. Dankzij het mooie weer voel ik me voor het eerst in tijden weer helemaal goed, zonder zorgen erdoorheen of wat dan ook... Ach, ik wil er maar niet teveel over nadenken, want dan slaat het misschien weer om, en dat zou zonde zijn...
Dadelijk lekker ff op de fiets naar de winkel voor mams, en ijsjes halen...
Cabaret en dance classics feest gister was leuk en ben gelukkig weer uit de dip gekropen...vandaag dus alleen moe....en ik moet straks nog een observatie doen voor school, ik hoop dat ik mijn ogen open kan houden....*gaap*
Mijn afspraak van vanaaf heeft afgezegd, dus ik zit lekker thuis vanaaf
Op zich niet zoveel problemen mee... maar ach...
Gisteren lekker avondje gehad, spelletje gespeeld en Goldeneye gekeken
Zwoepen roels overigens
Ga vanaaf maar ER kijken denk ik, en misschien komt er verder nog wat op TV...
voel me beetje blergh... alleen... op het moment, en denk dat vanaaf alleen nog erger gaat worden... maar ik sla me er wel weer doorheen...
En verder.. Heb ik hopelijk een leuke avond en nacht voor de boeg, dus daar heb ik heel erg veel zin in
quote:Een variant die ik ooit eens heb gelezen [en waar ik meteen aan moest denken]:
Op zaterdag 15 maart 2003 14:29 schreef Mirion het volgende:
Despressief, k heb rekeningen betaald en ben niet naar de sportschool geweest.Er is een zin die maar niet uit mn hoofd wil.
Life is a bitch who sucks,
then you die.fijn he?
Life ain't no bitch
life is a beautiful woman.
You only call her a bitch because you ain't getting no pussy!
Boodschapjes gehaald en ff gezellig gegeten met vrienden.
Vanavond ff relaxt aan doen, ben verder kapot.
Lekker dvd'tje checken met wat gezelschap.
Ik zwelg vandaag in zelfmedelijden en zo ken ik mezelf niet. Dan word ik daar weer boos om, op mezelf, dus dat komt mijn humeur ook niet echt ten goede.
Ben naar buiten geweest (hond enorm blij) voor een lang stuk wandelen. Hoofd weer fris, was de bedoeling. Ik was vijf minuten binnen en voelde me weer net zoals daarvoor... Zie op tegen de rest van dit weekend en da´s niet oké natuurlijk
Beetje vreemd.
Ik mis mijn vriend en ik weet niet zo goed wat ik met hem aan moet en dat maakt me verdrietig.
Ik heb nieuwe talenten ontdekt van mezelf deze week en die maken me zelfverzekerder.
En vanavond heerlijk buizen en me ongans eten aan chips en noga.
Ik geloof dat ik me daadwerkelijk tevreden voel op dit moment.
I'm so excited, and i just can't hide it
ofzo
Behoorlijke last van mijn maag trouwens, na een uitgebreid etentje, en als ik alcohol drink wordt het erger. Eerdere pogingen om in de Gonzo alleen fris te drinken zijn niet gelukt. Ik hoop maar dat de tablet die ik daarnet heb ingenomen werkt
[Dit bericht is gewijzigd door Fogerty op 16-03-2003 00:17]
en ach.. ik ben vrij makkelijk over te halen qua dat soort dingen, dus lift geregeld, en daarheen gegaan, lekker vroeg alweer terug, en ik ga nu lekker nog even ER kijken
woei
ik voel me een beetje raar nog steeds.. ik weet niet wat ik voel voor wie en waarom... maakt me erg in de war... want dat zou concequenties kunnen hebben voor maarliefst 3 mensen, including myself...
waaarom moet ik altijd alles zo lastig doen...
truste..
pff ik voel me dus zwaar chagrijnig en alleen...
*ontopic*
ik voel me wel oke vandaag... beter dan gister iig... kga zow lekkers naar het strand wandelen met me ouders en me vriend
Grmbl.
quote:Gewoon doen. Geen groter plezier in het leven dan iemand anders blij maken. Voel je je zelf vaak ook beter door,
Op zondag 16 maart 2003 10:22 schreef BlaatschaaP het volgende:
Eigenlijk voel ik me wel heel okay, het zonnetje schijnt, alle taken van vandaag heb ik al volbracht en tja.. ik heb gewoon vrij. Maar mijn oma wil dat allemaal door elkaar gooien en me meesleuren naar een of andere stenenbeurs omdat ze niet alleen kan. Maar ik heb echt geen zin. En dan begint ze weer over dat ik ook wel eens wat voor haar mag doen enzo
.
Grmbl.
Hier gaat het wel wat beter dan gister maar de onrust is zeker nog aanwezig. Het gevoel dat het ook zo kan omslaan maakt het er ook niet beter op. Dit is dag 12 van de Seroxat. zweethanden zijn er ook nog steeds. zucht..
Dalijk maar naar het bos hierachter met vriend en ons dochtertje. zal haar goed doen.
kusssssssssssssssssssssss
Lies
dit wordt een kutdag... dat weet ik nu al... maar ik weet niet waarom...
Ik ga lekker de hele dag muziek luisteren...
quote:Self-fulfilling prophecy heet dat...
Op zondag 16 maart 2003 11:44 schreef Faithy het volgende:dit wordt een kutdag... dat weet ik nu al... maar ik weet niet waarom...
![]()
Ik ga lekker de hele dag muziek luisteren...
En Al Jarreau met z'n Roof Garden maakt alles af...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |