klopt, die kwam van mechelen , dacht ikquote:Op woensdag 25 februari 2009 19:11 schreef Knip het volgende:
Jacques Brel toch als eerste. Raymond van het Groenewoudt een goede tweede. k'S Choice nog daarbij en Arno Hintjes.
Wat Ludwig VAN Beethoven ook niet van oorsprong een Belg? Maar die telt natuurlijk niet mee.

Zag haar in De Wereld Draait Door... wat was dat ongelofelijk en ontzettend slecht zeg.quote:

Triest inderdaad, maar ze hoort toch niet thuis in het groepje van Geniale Belgen?quote:Op zaterdag 27 juni 2009 14:07 schreef Frederic het volgende:
De Vlaamse muziek- en televisiewereld is in diepe rouw na het plotse overlijden van Yasmine, zangeres en tv-presentatrice van de VRT. Ze pleegde zelfmoord. Ze kon de breuk met haar vrouw niet verwerken...
Heel erg triest... Ze was 37.

In haar vakgebied was ze best geniaal.quote:Op zondag 12 juli 2009 12:40 schreef warpozio het volgende:
[..]
Triest inderdaad, maar ze hoort toch niet thuis in het groepje van Geniale Belgen?

Solo volgens mij nog niet, maar als bandlid van Zita Swoon natuurlijk wel.quote:

quote:Op zaterdag 11 juli 2009 22:19 schreef NEC-Nijmegen het volgende:
De enige geniale Belg is de zanger van de Makakkendans.

) Ik geloof dat 'Surgery for Zebra' van Metal Molly toch wel tot een van mijn meest favoriete albums aller tijden en aller werelddelen hoort
 ) Ik geloof dat 'Surgery for Zebra' van Metal Molly toch wel tot een van mijn meest favoriete albums aller tijden en aller werelddelen hoort  

Tja, maar ZIta Swoon wordt natuurlijk met name gezien als het vehikel van Stef Kamil Carlens.quote:Op zondag 12 juli 2009 18:53 schreef methodmich het volgende:
[..]
Solo volgens mij nog niet, maar als bandlid van Zita Swoon natuurlijk wel.
Prima bezig met die soloplaten in het Vlaams, onze Tom!

Was 3fm maar zoals Studio Brussel..quote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef ruud.nl het volgende:
Jij luistert zeker ook vaak naar Studio Brussel?

Ik ben getrouwd met Stubruquote:Op donderdag 5 november 2009 13:10 schreef ruud.nl het volgende:
Jij luistert zeker ook vaak naar Studio Brussel?

Chiel zou er wel weer mee aan de haal gaan. Net als destijds bij Milow:quote:Op donderdag 5 november 2009 18:15 schreef Frenkel het volgende:
Maar ik ben wel benieuwd hoe lang het duurt voordat 3fm Envoi oppakt,
en natuurlijk hebben hun het dan weer ontdekt..

Belgie? Het blijft Engelstalige troep.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:23 schreef bigshadow het volgende:
Toch lijkt het of de geniale stroom van belgen een beetje is opgedroogd.

Onlangs werd dit verschil aangehaald op de Belgische tv. Daar zei iemand dat het te maken had met het feit dat Belgie pal op de grens tussen de Germaanse en Latijnse cultuur ligt. Muzikanten zouden beïnvloed worden door beide werelden...quote:Op zaterdag 27 maart 2010 13:47 schreef fredjanssen het volgende:
Ik verbaas me al jaren over het niveauverschil tussen België en Nederland qua bands. België heeft gewoon veel leukere muziek.

:
 : 

Mintzkov - Opening Fire
  Mintzkov - Opening Fire   

Die hebben zelfs een eigen topic!quote:Op vrijdag 23 april 2010 21:54 schreef neok het volgende:
Yes! Het hele topic doorzocht op Mintzkov maar niets gevonden. Het is al een tijdje een grote hit in Belgie en kan zeker vergeleken worden met Deus & Absynthe Minded.
Mintzkov - Opening Fire

Nou dan wordt het hoogtijd dat 3FM daar primetime helemaal daar helemaal niks aan doet en dat we hier weer worden opgezadeld met Kane, Di-rect, Jurk, Miss Montreal, Bertolf, Anouk, Alain Clarke.quote:Op zondag 28 maart 2010 19:39 schreef Frederic het volgende:
Onlangs werd dit verschil aangehaald op de Belgische tv. Daar zei iemand dat het te maken had met het feit dat Belgie pal op de grens tussen de Germaanse en Latijnse cultuur ligt. Muzikanten zouden beïnvloed worden door beide werelden...
Weet niet of het klopt, maar feit is dat er heel veel en goeie muziek gemaakt wordt in België. Volgens mij spelen Humo (Humo's Rock Rally) en StuBru hier ook een grote rol in...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |