En nee, het lijkt me niet echt smakelijk
quote:Deel die ervaring eens......
Op dinsdag 11 maart 2003 12:08 schreef speknek het volgende:
Ja daar heb ik ervaring mee, nee dat is niet prettig.
quote:heb jij serieus een vinger in je plasbuis gestoken?????
Op dinsdag 11 maart 2003 12:08 schreef speknek het volgende:
Ja daar heb ik ervaring mee, nee dat is niet prettig.
quote:liever niet
Op dinsdag 11 maart 2003 12:09 schreef Brammert het volgende:[..]
Deel die ervaring eens......
quote:Wederom, een vrouwelijk geslachtsdeel is daarvoor gemaakt. een mannelijk niet echt
Op dinsdag 11 maart 2003 12:09 schreef Mirage het volgende:
en een vuist in een poesje willen jullie allemaal vast wel proberen....
stelletje saaie mensen !
Bij vrouwen is het BTW ook normaal om van alles in elk gat te steken hoor, alleen mannen zijn daar niet zo van gediend
quote:Nee hoor.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:09 schreef Mirage het volgende:
en een vuist in een poesje willen jullie allemaal vast wel proberen....
stelletje saaie mensen !
Maar ik heb weleens een filmpje gezien van een vent die 2 penlites in zijn pisbuis stak en dat was idd erg ranzig.
[Dit bericht is gewijzigd door Byte_Me op 11-03-2003 12:15]
quote:is dat zo ?
Op dinsdag 11 maart 2003 12:11 schreef GWD het volgende:[..]
Wederom, een vrouwelijk geslachtsdeel is daarvoor gemaakt. een mannelijk niet echt
.
Bij vrouwen is het BTW ook normaal om van alles in elk gat te steken hoor, alleen mannen zijn daar niet zo van gediend
quote:JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Op dinsdag 11 maart 2003 12:13 schreef Mirage het volgende:[..]
is dat zo ?
hoort er een hand in een vagina '?
Hoort een penis in een kontgaatje ?
Hoort je penis in een mond ?
quote:Het antwoord op alle 3 is ja, toch?
is dat zo ?
quote:moet jij es opletten...
Op dinsdag 11 maart 2003 12:12 schreef Mikkie het volgende:[..]
Een amsterdammertje in je pisbuis? Ik wil niet vervelend doen...maar dat past toch nooit?
quote:Volgens mij wel ja...
Op dinsdag 11 maart 2003 12:14 schreef Vibromass het volgende:[..]
Het antwoord op alle 3 is ja, toch?
je hebt het maar te nemen !
quote:baby heeft een hand en een kontgat en komt toch echt uit de vagina
is dat zo ?
quote:en sommigen ook de penis in de mond.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:15 schreef LauLau het volgende:[..]
baby heeft een hand en een kontgat en komt toch echt uit de vagina
bij de geboorte
quote:dat zeg ik net daar zijn mannen niet echt van gediend
Op dinsdag 11 maart 2003 12:15 schreef Mirage het volgende:
en zo hoort een vinger ook in je pisbuisje als ze dat leuk vindt om te doen...je hebt het maar te nemen !
quote:Dat gaat niet. Bovendien, als je ze een vinger geeft, nemen ze de hele hand
Op dinsdag 11 maart 2003 12:15 schreef Mirage het volgende:
en zo hoort een vinger ook in je pisbuisje als ze dat leuk vindt om te doen...je hebt het maar te nemen !
quote:dat gaat niet ??
Op dinsdag 11 maart 2003 12:17 schreef Vibromass het volgende:[..]
Dat gaat niet. Bovendien, als je ze een vinger geeft, nemen ze de hele hand
ik wil hem wel ffe oprekken voor je hoor
quote:Niet echt een sexueel stimulerende plek lijkt me. Misschien als je op pijn kickt maar dan nog. Liever dat er wat uitkomt tijdes/na de sex dan er iets in!
Op dinsdag 11 maart 2003 12:20 schreef Mirage het volgende:[..]
dat gaat niet ??
dat kan je toch zien op die filmpjes ???ik wil hem wel ffe oprekken voor je hoor
quote:Nederlandse les wel, zo te zien...
Op dinsdag 11 maart 2003 12:25 schreef housemouse het volgende:
Euhh hailo zeg, sexuele voorligting mis gelopen?
Ontopic: ach, ieder het zijne toch? Het enige dat eigenlijk 'hoort', is neuken, voor de voortplanting. Al het andere hebben mensen erbij bedacht voor genot, en dat mag toch...
quote:Mirage je komt over als iemand die teveel liefde in zich heeft
Op dinsdag 11 maart 2003 12:20 schreef Mirage het volgende:[..]
dat gaat niet ??
dat kan je toch zien op die filmpjes ???ik wil hem wel ffe oprekken voor je hoor
quote:Nee een vinger past niet, maar je schrikt (als je daar staat zeker) met wat een dokter je aan kan doen.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:10 schreef GWD het volgende:
heb jij serieus een vinger in je plasbuis gestoken?????
quote:Dat meeltje was errug goor
Op dinsdag 11 maart 2003 12:34 schreef ijzersmijter het volgende:
ff serieus.. het zijn freaks! de een stopt een dildo in ze pik, de ander snijdt ze eikel in tweeen, chopt ze dop eraf, ramt enorme spijkers in de ballen of legtem tussen een bankschroef. Wat bezielt die mensen?
quote:Erhh .. wat heb je dan nog aan dat ding??
ff serieus.. het zijn freaks! de een stopt een dildo in ze pik, de ander snijdt ze eikel in tweeen, chopt ze dop eraf, ramt enorme spijkers in de ballen of legtem tussen een bankschroef. Wat bezielt die mensen?
quote:Wel een staaf, maar echt geen zachte watten hoor.
Op dinsdag 11 maart 2003 13:13 schreef lamaris het volgende:
Als je als man naar de uroloog ofzo moet, stoppen ze ook een wattenstaaf in je plasbuis..lijkt me niet fijn...en dat zeg ik als vrouw zijnde.
quote:bij dit bericht krijg ik een NIET zo lekker gevoel in mn nether regions eigenlijk
Wat mijn man en eigenlijk iedere man waarbij ik het heb gedaan lekker vind is een tong in de plasbuis steken.
Nou ja het is niet echt erin steken, meer een poging tot
quote:Bij een man doet dat heel veel pijn ja
Op dinsdag 11 maart 2003 14:04 schreef ijzersmijter het volgende:
wat denk je van een cateter (of hoe je et ook schrijft)?
Maar dat elke vrouw nou een vuist erin stopt...
ik niet hoor...
dat past geeneens ( denk ik ) en je moet er behoorlijk voor uitgelubberd zijn....
quote:Bij een vrouw is de urinebuis volgens mij niet echt veel groter dan bij een man hoor... Alleen een stukje korter.
Op dinsdag 11 maart 2003 14:09 schreef Debs het volgende:[..]
Bij een man doet dat heel veel pijn ja
quote:Dus je punt is??
Op dinsdag 11 maart 2003 14:26 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Bij een vrouw is de urinebuis volgens mij niet echt veel groter dan bij een man hoor... Alleen een stukje korter.
quote:Dat de vrouwelijke vagina niet gelijk kan worden gesteld met de pisbuis van een man
Op dinsdag 11 maart 2003 14:27 schreef Debs het volgende:[..]
Dus je punt is??
Een vagina is toch echt HEEL wat anders dan de urine wegen... ik zie ook niet veel vrouwen gevingerd worden in HUN pisbuis.
quote:Dat er bij een vrouw ook geen vuist in past, zoals jij suggereert... En een vrouw met een uitgelubberde urinebuis heb ik ook nog nooit gezien...
Op dinsdag 11 maart 2003 14:27 schreef Debs het volgende:[..]
Dus je punt is??
quote:Ik heb het ook helemaal niet over een urinebuis wat die vuist betreft
Op dinsdag 11 maart 2003 14:40 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Dat er bij een vrouw ook geen vuist in past, zoals jij suggereert... En een vrouw met een uitgelubberde urinebuis heb ik ook nog nooit gezien...
Bij die urinebuis had ik het over een catheter dat dat bij een vrouw minder pijn doet.....
quote:Die heb ik gezien jah, das echt ranzig
Op dinsdag 11 maart 2003 12:12 schreef Byte_Me het volgende:[..]
Nee hoor.
Maar ik heb weleens een filmpje gezien van een vent die 2 penlites in zijn pisbuis stak en dat was idd erg ranzig.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 12:06 schreef GWD het volgende:
Ik zag da laatst ergens op internet, heel gruwelijk smerig. Iemand met zo'n mini dildotje in zijn pisbuis.
Ik werd er echt fucking misselijk van, heeft iemand hier ervaringen mee? en is dit nou echt lekker, want ik ga het zelf niet proberen
quote:Waren het duracell batterijen? Dat gaat veel langer mee!
Op dinsdag 11 maart 2003 12:12 schreef Byte_Me het volgende:[..]
Nee hoor.
eng
PS het was een staafbatterij
geen blokje van 9V
quote:Toch zijn er mensen die dit voor de lol doen, catheters inbrengen, als sexspel.....
Op woensdag 12 maart 2003 16:04 schreef Vaan_Banaan het volgende:
Dit lijkt me een heftige variant op docking Dus met 2 eikels langs elkaar schuren of met de voorhuid van de 1 over de eikel van de ander.
Lijkt me behoorlijk pijnlijk. Ik heb nog nooit van mensen gehoord, dat ze een catheter inbrengen lekker vonden.
Ik kan me er niets bij voorstellen, en om eerlijk te zijn, dat soort dingen vind ik niet echt iets voor de lol, dat moet door deskundige mensen gedaan worden(onder medische indicatie en anders niet dus).
Maarja zo zijn er ook mensen die het leuk vinden in elkaar te snijden, of injectienaalden in elkaar te prikken, of elkaar te brandmerken.
Valt in mijn ogen een beetje in hetzelfde straatje.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:37 schreef ManTra het volgende:[..]
Dat de vrouwelijke vagina niet gelijk kan worden gesteld met de pisbuis van een man
Een vagina is toch echt HEEL wat anders dan de urine wegen... ik zie ook niet veel vrouwen gevingerd worden in HUN pisbuis.
quote:HAAAAAAAHAHAHAHH ik lig echt helemaal dubbel hier
Op dinsdag 11 maart 2003 12:17 schreef ijzersmijter het volgende:[..]
en sommigen ook de penis in de mond.
Mjah dat filmpje met die penlites was geen trucage iig.
Er bestaan gewoon mensen die dat fijn vinden...als je even oefent dan rekt alles. Zo simpel is het.
Dus als jullie het niet erg vinden ga ik nu weer verder met mijn analfist sessie
quote:hoort er een hand in een vagina 'Nee daar heeft een man een ander lichaams deel voor.
is dat zo ?
quote:uh das ook nie helemaal waar hoor.... ik breng regelmatig catheters in *en neej niet voor de lol, maar voor mijn werk* en het doet echt niet zeerder bij een man hoor....ligt net aan de pijngrens van die persoon die je catheteriseert.. en dat kan per persoon verschillend zijn, ongeacht het geslacht en natuurlijk maakt het ook nog wel een beetje uit wat de diameter van de catheter is...
Op dinsdag 11 maart 2003 14:42 schreef Debs het volgende:[..]
Ik heb het ook helemaal niet over een urinebuis wat die vuist betreft
Bij die urinebuis had ik het over een catheter dat dat bij een vrouw minder pijn doet.....
tis net als een injectie geven... sommige mensen zijn panisch en lopen te gillen als ze de naald alleen al zien... en andere mensen kijken lachend hoe de naald de huid ingaat.....
quote:Ik haal ze er altijd voor de lol uit
Op woensdag 12 maart 2003 19:33 schreef erodome het volgende:[..]
Toch zijn er mensen die dit voor de lol doen, catheters inbrengen, als sexspel.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |