Kom ik gefrustreerd over, sorry
Ik bedoelde ook eerlijkheid. Dat vind ik uberhaupt de basis van een relatie. En op tweede plaats trouw, maar dat hangt al samen met eerlijkheid. Als je zegt niet vreemd te gaan, wees dan zo eerlijk om het ook niet te doen! (ja trauma's I know)
[Dit bericht is gewijzigd door DarkElf op 11-03-2003 12:18]
quote:Met dat kontje?
Op dinsdag 11 maart 2003 12:07 schreef Frenkie het volgende:
dat ze een lekker kontje heeft natuurlijk
ow en dat je er mee kan lachen
quote:Zoals waarschijnlijk iedereen wel zal gaan zeggen... Toch blijf ik deze het belangrijkste vinden (humor ook trouwens)
Op dinsdag 11 maart 2003 11:53 schreef Dwan het volgende:
Liefde
Vertrouwen
Eerlijkheid
quote:En daar sluit ik me bij aan. k Moet er niet aan denken, zo'n slet die buiten de relatie actiever is dan er binnen.
Op dinsdag 11 maart 2003 12:18 schreef Frenkie het volgende:
als ik het zo lees is iedereen op zoek naar een veilige haven...
Genegenheid
Een luisterend oor (= interesse in elkaar)
Spanning
quote:Nieta aan toe te voegen. Of het zou geweldige sex moeten zijn
Op dinsdag 11 maart 2003 11:40 schreef neliz123 het volgende:
Hmmm... evenwicht, denk ik toch wel.
onvoorwaardelijke liefde dus !!
( en dat is wat ik gevonden heb ! )
quote:ja....
Op dinsdag 11 maart 2003 11:22 schreef HighLander het volgende:
en eerlijkheid zonder vertrouwen wel?
ik ben slecht van vertrouwen... ontdanks dat zij goud eerlijk is moet ik ieder keer weer knokken om het vertrouwen op te brengen...
ik voel me soms een eikel... maar we vechten ons daardoor!
quote:'K denk het
Op dinsdag 11 maart 2003 12:18 schreef Frenkie het volgende:
als ik het zo lees is iedereen op zoek naar een veilige haven...
quote:Ja dat bedoelde ik dus..
Op dinsdag 11 maart 2003 14:43 schreef Pulsemaster het volgende:
'K denk het
Meesten geven hier van die JEUK!!! cliche opmerkingen...... terwijl er uiteindelijk toch ook dingen als : leuk uiterlijk, humor ed van belang zijn, niet alleen vertrouwen en dat soort viva gezeur
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:46 schreef Frenkie het volgende:[..]
Ja dat bedoelde ik dus..
eerlijkheid en vertrouwen zijn van die legen begrippen.
ik vind gezamenlijke interesses, gevoel voor humor, looks, intelligentie etc. ook wel heel belangrijk
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:22 schreef on_the_mike het volgende:
SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX SEX !!!!!
echt, geen goede sex =
quote:Ik vind deze toch wel één van de belangrijkste denk ik..... Je moet samen dingen kunnen doen, die je beiden ook leuk vindt...
Op dinsdag 11 maart 2003 14:46 schreef Frenkie het volgende:
ik vind gezamenlijke interesses
Als jij bijv. ontzettend van reizen houdt en jouw partner staat liever met z'n caravan op een camping in zuid-limburg.. dan kunnen dit soort verschillen op den duur toch ontzettend gaan botsen... Je kan dan wel compromissen sluiten, maar je geniet toch minder van bepaalde dingen als je weet dat je partner er geen moer aan vindt..
[Dit bericht is gewijzigd door Qarinx op 11-03-2003 14:52]
quote:Alsof goede sex alleen afhankelijk is van je partner...
Op dinsdag 11 maart 2003 14:49 schreef Phuturistixxx het volgende:
echt, geen goede sex =
quote:Idd! hoe vaker je concessies moet doen, deste sneller het mis gaat.
Op dinsdag 11 maart 2003 14:50 schreef Qarinx het volgende:[..]
Ik vind deze toch wel één van de belangrijkste denk ik..... Je moet samen dingen kunnen doen, die je beiden ook leuk vindt...
Als jij bijv. ontzettend van reizen houdt en jouw partner staat liever met z'n caravan op een camping in zuid-limburg.. dan kunnen dit soort verschillen op den duur toch ontzettend gaan botsen...
quote:Juist er zijn gewoon dingen die je samen moet doen, natuurlijk moet elk zijn eigen ding ook kunnen doen. Maar een vrouw die niet van wintersport houdt (zouden die bestaan?
Op dinsdag 11 maart 2003 14:50 schreef Qarinx het volgende:
Ik vind deze toch wel één van de belangrijkste denk ik..... Je moet samen dingen kunnen doen, die je beiden ook leuk vindt...
Bovendien kan een gezamenlijke passie je ook dichter bij elkaar brengen!
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:51 schreef Qarinx het volgende:[..]
Alsof goede sex alleen afhankelijk is van je partner...
(maar als je partner van lieve knuffelsex houdt, terwijl jij er het liefst met een zweep op losgaat, kan dat botsen )
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 17:33 schreef MrTorture het volgende:
(maar als je partner van lieve knuffelsex houdt, terwijl jij er het liefst met een zweep op losgaat, kan dat botsen)
quote:YEAH BABY!!!!
Op dinsdag 11 maart 2003 17:33 schreef MrTorture het volgende:
(maar als je partner van lieve knuffelsex houdt, terwijl jij er het liefst met een zweep op losgaat, kan dat botsen)
(en alweer een beetje gefrustreerd.....)
Mist er 1 is het geen relatie in mijn ogen.
quote:(Wederzijds) Respect en eerlijkheid.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:19 schreef EmilyStrange het volgende:Voor mij is dat eerlijkheid. Je moet van elkaar weten waar je aan toe bent en als er problemen zijn, die bespreken.
quote:Ik weet het, het is een beetje oftopic, maar heb je met vertrouwen niet al vrijheid? Doordat je iemand vertrouwd, en doordat je vertrouwd wordt geef en krijg je toch al vrijheid??
Op dinsdag 11 maart 2003 22:04 schreef Barb het volgende:
Vertrouwen, vrijheid, passie, respect.
Weet niet, maar dat schiet me ineens te binnen.
quote:Helemaal mee eens!!
Op dinsdag 11 maart 2003 13:10 schreef Harmonius het volgende:
quote:Niet persé. Iemand kan je vertrouwen, maar toch het liefst alles met jou willen doen en het erg moeilijk vinden dat jij je eigen leven wilt leiden. Of op de bank gaan zitten wachten tot je klaar bent met je eigen leven leiden. Zaken waar ik ècht niet tegen kan,
Op dinsdag 11 maart 2003 22:11 schreef dolfina-chica het volgende:
Ik weet het, het is een beetje oftopic, maar heb je met vertrouwen niet al vrijheid? Doordat je iemand vertrouwd, en doordat je vertrouwd wordt geef en krijg je toch al vrijheid??Weet niet, maar dat schiet me ineens te binnen.
Spanning, je op je gemak voelen, elkaar alles kunnen vertellen, altijd voor de ander klaarstaan als hij/zij je nodig heeft, de ander (je laten) begrijpen.
Vanzelfsprekend....
Nu nog een jongen vinden die dit alles heeft....
maar wat ook zou moeten in een relatie zijn gewoon goede gesprekken met elkaar, zoals je die ook met gewone vrienden hebt (ik maak nog wel eens mee dat dat opeens weg is als je met diegene hebt)
Vertrouwen en de liefde die iemand me geeft.
Zoals mijn vriendin op het moment niet echt meer doet....
quote:Communicatie en vriendschap zijn inderdaad erg belangrijk
Op woensdag 12 maart 2003 09:39 schreef 0_o het volgende:
Communicatie
Vertrouwen
Vriendschap
maaruh ook dat je jezelf helemaal bent en de ander ook! is mega belangrijk! Ook dezelfde hobbies en allebei gek opelkaar zijn helpen goed...
enne als alles klopt en echt alles perfect is, kun je na een paar jaar wel in het bootje stappen!
(als je er allebei klaar voor bent...)
helaas ben ik gewoon iemand die zoiets toch nooit tegenkomt!
ik heb het volgens mij al een keer gehad, maaruh het was niet wederzijds... na 2,5 jaar iig niet meer...
dussuh wat weet ik ervan...
sommige mensen verdienen het gewoon niet...
ben er dus 1 van...
Mijn vriend en ik hebben totaal niet dezelfde hobby's....maar we leren wel van elkaar. Ik leer zijn muziek kennen, hij die van mij. Waarom zou je gezamenlijke hobby's moeten hebben?
quote:idd.....moet er niet aan denken!
Op woensdag 12 maart 2003 11:49 schreef -Mellowdy- het volgende:
Dezelfde hobby's ?Mijn vriend en ik hebben totaal niet dezelfde hobby's....maar we leren wel van elkaar. Ik leer zijn muziek kennen, hij die van mij. Waarom zou je gezamenlijke hobby's moeten hebben?
zit ik elke avond kralen te reigen en de Wehkamp van voor tot achter door te spitten en dan moeten we vechten wie achter de pc gaat zitten om te UT2003'en en te FlashFXP'en
quote:Ik zou het ook niet echt geruststellend vinden als mijn vriend in 1 keer in een musical gaat spelen
Op woensdag 12 maart 2003 11:52 schreef Doopy-X- het volgende:[..]
idd.....moet er niet aan denken!
zit ik elke avond kralen te reigen en de Wehkamp van voor tot achter door te spitten en dan moeten we vechten wie achter de pc gaat zitten om te UT2003'en en te FlashFXP'en
quote:lees de nuances eens dom wicht..
Op woensdag 12 maart 2003 11:49 schreef -Mellowdy- het volgende:
Dezelfde hobby's ?Mijn vriend en ik hebben totaal niet dezelfde hobby's....maar we leren wel van elkaar. Ik leer zijn muziek kennen, hij die van mij. Waarom zou je gezamenlijke hobby's moeten hebben?
want voor mij is belangrijk dat mn vriendin me laat gaan en staan waar ik wil..
kan praten tegen wie ik wil praten/ op vakantie gaan met wie en waarheen ik dan ook wil etc etc..
Heb ik dit niet dan stop ik met de relatie..
houden van is ook elkaar los kunnen laten..
Ik ben een type die als hij geen vrijheid heeft in paniek raakt..
communicatie met en zonder woorden dus
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 13:39 schreef Ms_Furious het volgende:
Liefde
Vertrouwen
Eerlijkheid
Sex
humor
Respect
communicatie; Heerlijk om thuis te komen en als je je rot voelt lekker in de armen van je geliefde te springen en alleen maar geknuffeld t worden net zolang tot je je weer beter voelt.communicatie met en zonder woorden dus
quote:dan doet jou vriend(in) toch iets verkeerds
Op donderdag 13 maart 2003 14:11 schreef heaven7 het volgende:
Elkaar het gevoel geven belangrijk te zijn.Hetgeen mij nooit gebeurd
quote:hmm kan zijn...kan ik geen oordeel over doen natuurlijk maaruh anders zit 't wel een beetje verkeerd....
Op donderdag 13 maart 2003 14:31 schreef heaven7 het volgende:
Ja, moet zeggen dat ik nu ookwel erg kwaad ben en dingen misschien erger zie dan ze zijn.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:19 schreef Tiereliertje het volgende:
eerlijkheid/vertrouwen
liefde
respect
humor
op elkaar kunnen bouwen
overal over kunnen praten
ongeveer dezelfde interesses
|
Forum Opties | |
---|---|