Ik voel me heel moe, maar ben trots dat ik toch doorzet
Door m'n moeheid, en doordat ik mn medicijnen nog niet heb genomen
begin ik ook een beetje chagrijnig te worden
quote:Snel die medicijnen nemen dan
Op maandag 10 maart 2003 23:46 schreef Wolkje het volgende:
Deel 70 is alweer vol,
Hier dus weer verder..Ik voel me heel moe, maar ben trots dat ik toch doorzet
Door m'n moeheid, en doordat ik mn medicijnen nog niet heb genomen
begin ik ook een beetje chagrijnig te worden
quote:Volgens mij werken ze niet zo goed meer,
Op maandag 10 maart 2003 23:47 schreef DuchessX het volgende:[..]
Snel die medicijnen nemen dan
quote:Ze helpen zéker niet als je ze niet regelmatig inneemt.
Op maandag 10 maart 2003 23:48 schreef Wolkje het volgende:[..]
Volgens mij werken ze niet zo goed meer,
maar ik ga ze inderdaad toch maar eens nemen zo..
omdat ik anders morgen een enorme tegenslag krijg..
quote:Done
Op maandag 10 maart 2003 23:48 schreef Wolkje het volgende:[..]
maar ik ga ze inderdaad toch maar eens nemen zo..
Ik wil slapen ..
But deeper than the darkness of the sky
Is the darkness of my soul
For it is covered by the deepest black
It sees the light no more
Empty and cold
The night settles
And I wonder
If I will ever see the light again
zo mn laatste proefwerk, geschiedenis, over het Israelisch-Palestijns Conflict
daarna lekker al om half 11 vrij, en morgen de hele dag vrij
woei
Vanmorgen, na een veel te korte nacht, toch nog het laatste werkstuk afgemaakt, waardoor ik nu te laat ben voor m'n eerste les. Ergens is dat wel een rustgevend idee, dat ik toch al te laat ben voor school.
Alleen moet ik dadelijk nog naar het kantoor van m'n vader en daarna naar school fietsen, en lessen volgen, voor ik eindelijk dat rotding kan inleveren. En daar zie ik enorm tegenop.
Het liefst zou ik meteen in bed kruipen en er de eerste 2 dagen niet meer uit komen. Maar ja, donderdag moet het volgende werkstuk af zijn. Lang leve de tweede fase.
Pff, ik kan niet meer... Waarom ziet niemand dat nou?
So pardon me while I burst into flames...
[Dit bericht is gewijzigd door Mini_rulez op 11-03-2003 09:05]
Alleen vanaf donderdag 5 dagen naar de Cebit ( saaie kut beurs ) 5 dagen lang staan bah maarja hoort bij mijn werk....
klote regen bdw
Verder gaat het met mij goed, ben alleen een beetje moe . Ik heb gisteravond Capatalism II herontdekt en tot laat zitten spelen en daarna had ik mijn hoofd zo vol plannen dat ik om 4:00 nog niet sliep. Wel lekker als dan om 7:00 je wekker gaat
Dat wordt weer een dagje stijf staan van de koffie
quote:jeetje
Op dinsdag 11 maart 2003 09:37 schreef Peregrijn het volgende:
Sterkte DE'tje, een normaal leven zal je niet kunnen bereiken, maar wel een normaler leven en ik hoop dat je dat luktJe bent een verdomd krachtige meid en, in ieder geval voor mij, een inspiratie als ik in een dipje zit. Bedankt daarvoor.
quote:nou sterkte vandaag dan maar he?
Verder gaat het met mij goed, ben alleen een beetje moe. Ik heb gisteravond Capatalism II herontdekt en tot laat zitten spelen en daarna had ik mijn hoofd zo vol plannen dat ik om 4:00 nog niet sliep. Wel lekker als dan om 7:00 je wekker gaat
Dat wordt weer een dagje stijf staan van de koffie
ik heb een 7 voor mijn mondeling Duits waar ik zo bang voor was en waarvan ik dacht dat ik het had verknald
Verder, heb net door de stromende regen naar huis gefietst, zit nu beetje op te drogen en heb de verwarming op 20 graden gezet
even lekker genieten dus... straks lunchen met een broodje bapao en een tosti
*woei* heb ik wel verdiend, nu de proefwerkweek erop zit..
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:26 schreef Faithy het volgende:
trotsik heb een 7 voor mijn mondeling Duits waar ik zo bang voor was
en waarvan ik dacht dat ik het had verknald
Verder, heb net door de stromende regen naar huis gefietst, zit nu beetje op te drogen en heb de verwarming op 20 graden gezet
even lekker genieten dus... straks lunchen met een broodje bapao en een tosti
*woei* heb ik wel verdiend, nu de proefwerkweek erop zit..
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:36 schreef Jamai het volgende:
Ik voel me kiplekker!
Na al die drukke dagen even lekker ontspannen achter mijn pc'tje
quote:Mijn manager zegt dat mensen graag besodemieterd willen worden. Ergens heeft hij wel gelijk denk ik, want ze blijven allemaal kijken!
Op dinsdag 11 maart 2003 10:40 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik was voor jim
Doorgestokenkaart-troep
quote:Ik niet,.. vond het een stelletje flikkers die denken dat ze marco borsato zijn
Op dinsdag 11 maart 2003 10:41 schreef Jamai het volgende:[..]
Mijn manager zegt dat mensen graag besodemieterd willen worden. Ergens heeft hij wel gelijk denk ik, want ze blijven allemaal kijken!
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:45 schreef Vortexx het volgende:
Moe, geen zin om zo naar school te gaan...
en geirriteerd door Idols, het was leuk, maar nu is de lol eraf en al helemaal met die kutnummers van Jim en Jamai in m'n hoofd...
Maar verder.... ach ja, tgaat wel okeej hoor...
*bounce*
toch ga ik zo even slapen denk ik
Vanavond naar een leuke Shakespeare voorstelling in Naaldwijk: The Complete works of Shakespeare --> in anderhalf uur
Dat moet gewoon gaaf worden
wat betreft Idols: ik was voor mezelf, maar ik was te laat voor de audities
*must concentrate*
quote:Ik wel.. heb al vaker een blik in jouw fotoboek geworpen. Alleen jammer dat er geen foto staat
Op dinsdag 11 maart 2003 10:53 schreef Vortexx het volgende:
En kheb een nieuw plaatje want volgens mij wist niemand dat ik een meisje was... ehhh ben
quote:*foto toevoegen gaat...*
Op dinsdag 11 maart 2003 10:58 schreef EggsTC het volgende:[..]
Ik wel.. heb al vaker een blik in jouw fotoboek geworpen. Alleen jammer dat er geen foto staat
quote:Alsof Jamai 'uw popidool' onder zijn naam zou zetten... Maar goed
Op dinsdag 11 maart 2003 10:36 schreef Jamai het volgende:
Ik voel me kiplekker!
Na al die drukke dagen even lekker ontspannen achter mijn pc'tje
Sorry. Even ontopic:
Ik voel me een beetje brakkies Terwijl ik toch gisteren keurig op tijd naar bed ben gegaan.
quote:waarom ?? is dat wel nuttig ?
Op dinsdag 11 maart 2003 12:24 schreef Evil-Cherry het volgende:
Beetje vrolijk en ONT-ZET-TEND WOEST
ik voel me 101% verliefd.
ben echt helemaal in de wolken, met de lessons learned van de vorige relatie (3,5 jaar) en de afgelopen 4 maand als vrijgezel moet ik nu toch op een verantwoorde wijze een heel eind kunnen komen..
YJJJJJipppieeeaaahh
quote:*knuffel*
Op dinsdag 11 maart 2003 12:15 schreef Knut het volgende:
En we zijn weer terug bij gebruikt.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:37 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Opgelucht zag als een berg op tegen de begravenis , maar al met al viel het heel erg mee.
Ik vond het wel zielig voor mijn opa voor de 2de weer zijn vrouw begraven, maar hij hield zich kranig.
Het is een raar eng leeg gevoel, janken staat me dichterbij dan het lachen om dit moment.
Ik kan mezelf in dit soort buien niet uitstaan
quote:Je hebt mail meis
Op dinsdag 11 maart 2003 14:15 schreef DarkElf het volgende:
Ik ben weer bezig met zelf-isolatie en da's niet zo goed maar wel o zo fijn. Lekker in mijn eigen wereldje waar ik niks voel en niemand mij kan raken
quote:* Breuls doet knuf
Op dinsdag 11 maart 2003 14:46 schreef miss_bleu het volgende:
Ik voel me leeg, nutteloos, moe omdat ik vanacht niet in slaap kon komen. Kennelijk toch nog teveel dingen aan me hoofd zodat ik niet in slaap kon komen.Het is een raar eng leeg gevoel, janken staat me dichterbij dan het lachen om dit moment.
Ik kan mezelf in dit soort buien niet uitstaan
*knufff*
sterkte meissie, je weet me te vinden
quote:Wat heb je nou weer geflikt?
Op dinsdag 11 maart 2003 15:48 schreef thoth het volgende:
Verward. Misschien is het gewoon niet verstandig om een relatie met een getrouwde vrouw te hebben.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 15:17 schreef DuchessX het volgende:[..]
Je hebt mail meis
Ik ben weer bezig met zelf-isolatie
en da's niet zo goed maar wel o zo fijn. Lekker in mijn eigen wereldje waar ik niks voel en niemand mij kan raken
quote:Sterkte kerel.. denk wel dat je de juiste keuze heb gemaakt
Op dinsdag 11 maart 2003 16:13 schreef scope-online het volgende:
door de war, verdrietig etc.. maar wel leuke dingen in het vooruitzicht gelukkig
quote:mja vriendin van me voelt zich zwaar kut en zit heel erg over na te denken om een einde aan der leven te maken
Op dinsdag 11 maart 2003 16:01 schreef EggsTC het volgende:[..]
??
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 16:29 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
mja vriendin van me voelt zich zwaar kut en zit heel erg over na te denken om een einde aan der leven te maken
quote:oke nou ruzie met die "vriendin" ik gun haar geen geluk zegt ze....
Op dinsdag 11 maart 2003 16:29 schreef Ilsjuhh het volgende:[..]
mja vriendin van me voelt zich zwaar kut en zit heel erg over na te denken om een einde aan der leven te maken
quote:thx
Op dinsdag 11 maart 2003 16:20 schreef EggsTC het volgende:[..]
Sterkte kerel.. denk wel dat je de juiste keuze heb gemaakt
quote:Hallo
Op dinsdag 11 maart 2003 19:03 schreef Wolkje het volgende:
Ik heb een heel fijn gesprek gehad vandaag..
Dus ik voel me wel fijn
(ik nog steeds gigantisch misselijk en ik kan zelfs niet roken, ja ik weet roken slecht voor me is, dus in dat opzicht is ziek zijn best oke )
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 19:10 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Hallo
![]()
quote:roken is niet goed voor je
(ik nog steeds gigantisch misselijk en ik kan zelfs niet roken, ja ik weet roken slecht voor me is, dus in dat opzicht is ziek zijn best oke)
quote:Tja, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet opvatten.
Op dinsdag 11 maart 2003 15:17 schreef DuchessX het volgende:
Ik ben weer bezig met zelf-isolatieen da's niet zo goed maar wel o zo fijn. Lekker in mijn eigen wereldje waar ik niks voel en niemand mij kan raken
Zie je wel in Duch dat je op deze manier je proces zelf ondermijnt?
Je houdt zo je ellende zelf in stand.
quote:Ik ben me er nog niet eens zo lang van bewust dat het gebeurd. En idd het is niet goed. Maar soms heb ik het gewoon nog nodig om even 'time-out' te gaan. Tevens een goede manier om te onderzoeken wat nu triggers zijn voor dit 'gedrag'.
Op dinsdag 11 maart 2003 19:37 schreef Moonah het volgende:[..]
Tja, ik weet niet zo goed hoe ik dit moet opvatten.
Ik vind het een beetje kortzichtig overkomen. Je weet dat het je niet goeddoet, je hebt inmiddels ook vast geleerd om er anders mee om te gaan, en toch grijp je terug (bewust!!) op je oude patronen.
Zie je wel in Duch dat je op deze manier je proces zelf ondermijnt?
Je houdt zo je ellende zelf in stand.
Senks for your concern Moena-Poena
quote:Ah kijk, dit sluit mooi aan: ik kwam namelijk tijdens het opruimen allemaal dingen (lesboeken, proefwerken,
Op dinsdag 11 maart 2003 19:39 schreef Moonah het volgende:
Ik ben erg moe.
Hele drukke dag gehad op mijn werk. Morgen lekker vrij, uitslapen.
quote:Oke, fijn dat je het zo opvat
Op dinsdag 11 maart 2003 19:57 schreef DuchessX het volgende:
Senks for your concern Moena-Poena
quote:Ah, goed te lezen
Op dinsdag 11 maart 2003 19:57 schreef Fogerty het volgende:
ik kwam namelijk tijdens het opruimen allemaal dingen (lesboeken, proefwerken,bedankbriefjes van leerlingen
) tegen van toen ik nog lesgaf, en nu krijg ik er ineens weer heel veel zin in.
quote:Zo mogelijk nog verwarder... maar dat zal wel de bedoeling zijn, gezien de
Op dinsdag 11 maart 2003 15:48 schreef thoth het volgende:
Verward. Misschien is het gewoon niet verstandig om een relatie met een getrouwde vrouw te hebben.
quote:Je hebt daar gelijk in, op therapie verloor ik zo het contact en daarmee de verbinding met anderen. Maar het is zo verleidelijk...veilig en onkwetsbaar. Maar om er dan uit zien te komen is zó moeilijk! Daarom mag ik het van mezelf wel als ik alleen ben thuis ofzo
Op dinsdag 11 maart 2003 20:04 schreef Moonah het volgende:[..]
Oke, fijn dat je het zo opvat
.
Maar realiseer je goed dat dit ook een valkuil kan zijn.
Moonah je bent een lieffie
Ontopic:
Ik voel me fijn want ik zit met mijn allerbeste vriendin op icq
quote:Hé blauw vrouwtje, het gaat helemaal niet zo goed met jou de laatste tijd hé? Ik hoop dat je in de gelegenheid bent om je situatie te veranderen (o.i.d.) zodat je je weer beter gaat voelen...
Op dinsdag 11 maart 2003 20:40 schreef miss_bleu het volgende:
Op dit moment compleeet leeg van binnen
Ik ben dus terug van de tandarts, en twee vullingen rijker . De prik was echt vreselijk eng, maar ik ben er overheen (de verdoving jammergenoeg nog niet
.)
Verder ben ik wat chagerijnig (wanneer niet), en boos op de NS die ons drie keer lieten overstappen terwijl we dat niet hoefden .
Ah well, ik heb iig mijn huiswerk voor de komende week af .
quote:* Knuffel voor miss_bleu
Op dinsdag 11 maart 2003 20:40 schreef miss_bleu het volgende:
Op dit moment compleeet leeg van binnen
owjah... voor KonnieKipke en Addicted to Jellybeans: ik ben bezig alles op te schrijven, maar of het allemaal op Fok! komt weet ik nog niet... kzie wel.. als je zin hebt om een lang verhaal te lezen wel iig
mjah... thnx voor gister trouwens jullie zijn lief
quote:Ik doe me best
Op dinsdag 11 maart 2003 20:45 schreef DuchessX het volgende:[..]
Hé blauw vrouwtje, het gaat helemaal niet zo goed met jou de laatste tijd hé? Ik hoop dat je in de gelegenheid bent om je situatie te veranderen (o.i.d.) zodat je je weer beter gaat voelen...
quote:zin om te seksen?
Op dinsdag 11 maart 2003 21:00 schreef sabientje het volgende:
ja goed hoor! lekker gebadderd en dadelijk heerlijk zonnebankje... en dan... tja... kep best zin
quote:stuur het maar eens op hoor als je daar behoefte aan hebt.
Op dinsdag 11 maart 2003 21:17 schreef NemesisDivina het volgende:
ik voel me uhm.... moe vooral... denk dak zow maar ff me bedje in ga...owjah... voor KonnieKipke en Addicted to Jellybeans: ik ben bezig alles op te schrijven, maar of het allemaal op Fok! komt weet ik nog niet... kzie wel.. als je zin hebt om een lang verhaal te lezen wel iig
![]()
mjah... thnx voor gister trouwens jullie zijn lief
Heb me de tering gewerkt en dan dit.. Allemaal nog niet zeker maar mijn gevoel zegt me dat het niet goed zit.
Net een uur flink getraind maar zit nog boordevol frustratie en boosheid. Denk dat de boekenkast het weer gaat ontgelden vanavond
ik heb ECHT geen zin.. maar ja studiepuntjes he.. BAH!
quote:Het gaat erom hoe je je NU voelt.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:18 schreef SEMTEX het volgende:
Ik voel me prettig gestoord
Niet hoe je bent.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:22 schreef tong80 het volgende:[..]
Het gaat erom hoe je je NU voelt.
Niet hoe je bent.
Maar morgen voel ik me brak want ik ga te laat slapen
quote:GO FOR IT!!!
Op woensdag 12 maart 2003 07:18 schreef Mini_rulez het volgende:
Klote... Ik heb zin om terug in bed te kruipen, en op dit moment zie ik geen reden om dat niet te doen.
quote:Jij bent volmaakt
Op woensdag 12 maart 2003 07:53 schreef Kwark het volgende:
Waarom posten hier alleen mensen die zichkut klote, danwel zwaar vertieft
voelen?
Verder wel goed
Blij dat de zon schijnt maar raar omdat de liefde die ik had voor mijn vriendin vervaagt.... doordat ze niet zoveel moeite meer doet is bij mij de liefde nogal weg nu... erger me nu steeds meer aan dingen die ze doet...
Heb na drie maanden werkloosheid gedonder en veel geld lenen van iedereen een baan
Nooit gedacht dat je daar zo enorm happy van kon worden.
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 10:18 schreef miss_bleu het volgende:
behoolijk brak. Kon vanacht weer niet in slaap komen
quote:Goh, dus die van jou neemt je wel serieus?
Op woensdag 12 maart 2003 10:21 schreef spookie het volgende:
me mams zegt dat ik een beetje overspannen ben..
quote:Ja waarom dan?
Op woensdag 12 maart 2003 10:39 schreef Mini_rulez het volgende:[..]
Goh, dus die van jou neemt je wel serieus?
quote:zo natuurlijk is dat helaas voor sommigen onder ons niet
Op woensdag 12 maart 2003 10:44 schreef spookie het volgende:[..]
Ja waarom dan?
quote:he jasses wat vervelend
Op woensdag 12 maart 2003 10:47 schreef Peregrijn het volgende:
Zwaar geslooptHad ik gisteren al weinig geslapen, vannacht heb ik helemaal slecht geslapen. Viel ik eindelijk in slaap, werd ik een uur later weer wakker omdat mijn bed in elkaar viel
Ik weet dat ik veel woel in mijn slaap, maar een beetje bed moet dat toch wel kunnen hebben. Klotebedden tegenwoordig ook, vroeger was alles beter.
quote:Hmm die snap ik niet helemaal denk ik? ik bedoel meer dat ik een beetje last van stress heb
Op woensdag 12 maart 2003 10:44 schreef DarkElf het volgende:[..]
zo natuurlijk is dat helaas voor sommigen onder ons niet
maaruh verders wil ik er niets meer over kwijt!
quote:Ja, ach, ik moet vanavond als ik thuis kom maar eens wat met keilbouten ofzo gaan knutselen. Zullen we eens zorgen dat het bed nooit meer uit elkaar kan. Wordt handig als ik straks weer moet verhuizen
Op woensdag 12 maart 2003 10:49 schreef DarkElf het volgende:[..]
he jasses wat vervelend
Maak je nu niet te druk DE'tje, het zal vast wel loslopen met je moeder. Anders dan wordt het alleen maar moelijker, dan ben je al gesloopt voordat je haar ontmoet. Probleem is echter dat ik je geen tips kan geven om het je niet zo aan te trekken Ik ben zelf nogal een stresskip.
quote:succes
Op woensdag 12 maart 2003 11:06 schreef Peregrijn het volgende:[..]
Ja, ach, ik moet vanavond als ik thuis kom maar eens wat met keilbouten ofzo gaan knutselen. Zullen we eens zorgen dat het bed nooit meer uit elkaar kan. Wordt handig als ik straks weer moet verhuizen
Maak je nu niet te druk DE'tje, het zal vast wel loslopen met je moeder. Anders dan wordt het alleen maar moelijker, dan ben je al gesloopt voordat je haar ontmoet. Probleem is echter dat ik je geen tips kan geven om het je niet zo aan te trekken
Ik ben zelf nogal een stresskip.
nee ik weet dat ik me niet druk moet maken, maar ja eens een stresskip altijd een stresskip he?
quote:'Ze' doelden er meer op dat je blij mag zijn dat je zo'n begripvolle moeder hebt. Sommige mensen die hier posten missen dat begrip nog wel eens, dus wat dat betreft mag je je gelukkig prijzen. Wat betreft het gevoel van opgebrand raken, probeer iets te vinden waar je rust in kan vinden. Even je gedachten op iets anders. Bijvoorbeeld iets creatiefs of sporten?
Op woensdag 12 maart 2003 10:50 schreef spookie het volgende:[..]
Hmm die snap ik niet helemaal denk ik? ik bedoel meer dat ik een beetje last van stress heb
Ik heb me in weken niet zo goed gevoeld!
Sinds de carnaval heb ik weer een nieuwe vlam, dus wat de liefde betreft gaat het ook geweldig! Enigste nadeeltje is dat ik nog niet helemaal bekomen ben van de carnaval. (zoals 90 % van carnaval-vierend nederland) Maar ook dat gaat weer de goede kant op! Dus : mijn dag kan niet meer stuk!
quote:Nee hoor
Op woensdag 12 maart 2003 11:07 schreef DarkElf het volgende:
nee ik weet dat ik me niet druk moet maken, maar ja eens een stresskip altijd een stresskip he?
quote:ik doe erg mijn best hoor
Op woensdag 12 maart 2003 12:02 schreef Moonah het volgende:[..]
Nee hoor
. Je kunt ook leren om anders om te gaan met dergelijke situaties (Kost wel veel tijd en moeite maar er is hoop
).
quote:Ohh zo bedoelt ze dat nou goed ja gelukkig is mijn moeder wel zo ja, sporten doe ik al het help zo nu en dan wel eens maar het is meer als ik ga slapen ofzo dan ga ik malen en ga zo maar door
Op woensdag 12 maart 2003 11:09 schreef Peregrijn het volgende:[..]
'Ze' doelden er meer op dat je blij mag zijn dat je zo'n begripvolle moeder hebt. Sommige mensen die hier posten missen dat begrip nog wel eens, dus wat dat betreft mag je je gelukkig prijzen. Wat betreft het gevoel van opgebrand raken, probeer iets te vinden waar je rust in kan vinden. Even je gedachten op iets anders. Bijvoorbeeld iets creatiefs of sporten?
Maar ik ga straks (om 10 voor half 2 de bus) naar de stad met bovengenoemd mannelijk persoon, dus ik zie 'm iig wel vandaag. Misschien dat ik meteen wel wat kleren ga kopen..
kmoet vaker van die opdr88 hebben
Moet nog een helehoop in het huishouden doen, maar heb er eigenlijk niet zo'n zin in, ik loop het ieder halfuur een halfuur uit te stellen
maar toen ik net naar huis fietste (na afloop van een succesvol mondeling nederlands ), zoow lekker door mn buurtje, muziekje op...toen voelde ik me heel even simpelweg gelukkig
quote:tja, en dan ben je het punt al voorbij...
Op dinsdag 11 maart 2003 21:21 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Ik doe me best
en we blijven lachen
morgen zit mijn vakantie er weer op en das dan wel ff wat minder en ik moet 2 weekenden achter elkaar werken...(niet goed voor mijn sociale leven)
maar das ook zo weer voorbij!
op dit moment heb ik eigenlijk wel eventjes een arm om me heen nodig... maarjah.... der is hier niemand... jammers dan
Verder voel ik me bijzonder oké!
Ongesteld-af
quote:knuf
Op woensdag 12 maart 2003 14:28 schreef sundae het volgende:
Ik wil een knuffel.. En dan lekker fijn in bed liggen, lekker warm
Voel me een beetje duf vandaag...
quote:Dan zet je de wekker op een bepaalde tijd
Op woensdag 12 maart 2003 16:22 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik heb zin om zo lekker in me bedje te gaan liggen lezen...maar t is zo koud op me kamer....en ik weet zeker dat ik dan in slaap val....
Ik voel me echt op en top, wel druk, maar erg goed in mn sas!
Nouja, we zien wel
quote:ik heb 3 weekjes thuis gezeten zonder werk
Op woensdag 12 maart 2003 09:30 schreef ratpack het volgende:
Erg HappyHeb na drie maanden werkloosheid gedonder en veel geld lenen van iedereen een baan
![]()
Nooit gedacht dat je daar zo enorm happy van kon worden.
mandat was al kut kan ik je zeggen. was echt blij dat ik weer werk had
ohja ontopic. ik voel me best ok alleen heb soms wat vaag buiksteken. Terwijl ik straks een wedstrijd heb
vandaag weer van collega's op mijn stage gehoord dat ik weer geweldig goed was
dat geeft even zelfvertrouwen.
quote:Grauwe dag misschien ? Heb ik ook vandaag gehad. Ik denk als het zonnetje weer lekker schijnt dat er niks meer tegen houdt om te glimlachen.
Op woensdag 12 maart 2003 18:57 schreef Wolkje het volgende:
Ik weet het niet..
Op zich wel goed, maar er is iets dat dat tegenhoudt..
en ik weet niet wat
quote:You go girl!
Op woensdag 12 maart 2003 18:34 schreef Riann het volgende:
Ik voel me goedvandaag weer van collega's op mijn stage gehoord dat ik weer geweldig goed was
![]()
![]()
dat geeft even zelfvertrouwen.
Ik ben moe en zit nu aan de chocola. Dat zegt wel weer genoeg denk ik
quote:Kom op DuchessX
Op woensdag 12 maart 2003 19:36 schreef DuchessX het volgende:[..]
You go girl!
Ik ben moe en zit nu aan de chocola. Dat zegt wel weer genoeg denk ik
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 14:21 schreef SEMTEX het volgende:
Ik moet weer ongesteld worden
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 16:15 schreef Loesje29 het volgende:
Ongesteld-af
Ik voel me prima. Vanmiddag een lieve vriendin die ik niet zo vaak zie weer gezien .
quote:ja ben ook maandelijks een paar dage depressief en chagerijnig maar nu ben ik...
Op woensdag 12 maart 2003 19:46 schreef ArmaniMania het volgende:
Nou...... ik vind na die emancipatie dat ik als man er mag voor uit komen dat ik ook best ongesteld mag worden.
En boodschappen doen.
En de afwas ook maar eens.
quote:*knuffel* enne je moet ook niet zoveel werken, is niet goed voor je!!
Op woensdag 12 maart 2003 21:20 schreef KonnieKipke het volgende:
moe, kapot, verrot. Werk deze week bijna 75 uur....
quote:ik vind de tijden die ik naar school moet (das niet langer als 7uur perdag als t nie minder is) al veels te lang...maar dat kan ook wel komen omdat ik dus op dit moment nergens zin in heb....
Op woensdag 12 maart 2003 21:23 schreef KonnieKipke het volgende:
57 uur in het ziekenhuis en dan nog 8 uur mn bijbaantje.
Overdreef wat. Maar nog veel te veel...
vandaag is precies een jaar geleden dat mijn opa is overleden, en ik kreeg vandaag iets negatiefs te horen over mijn bijna-vriendin (of dat waar is of niet weet ik niet, maar het doet ALTIJD wel iets met me....)
quote:Ah het valt wel mee hoor, alleen is er weer een lijnpoging mislukt
Op woensdag 12 maart 2003 19:37 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Kom op DuchessX
Morgen weer een nieuwe dag dan maar.
quote:Tjeezus dat is wel errug veel!!
Op woensdag 12 maart 2003 21:20 schreef KonnieKipke het volgende:
moe, kapot, verrot. Werk deze week bijna 75 uur....
Doe je wel goed voor jezelf zorgen??
quote:He!
Op woensdag 12 maart 2003 21:56 schreef Ilsjuhh het volgende:
moe, ik wil niet meer....
* heaven7 knuffelt Ilsjuhh ook flink!
quote:Niet meer op reageren, reageer alleen op de mensen die je ook daadwerkelijk wat willen zeggen
Op woensdag 12 maart 2003 22:03 schreef heaven7 het volgende:
Ziedend dus.
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 22:01 schreef Mini_rulez het volgende:
Teleurgesteld in iemand.
quote:*knuffelt terug
Op woensdag 12 maart 2003 22:05 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Niet meer op reageren, reageer alleen op de mensen die je ook daadwerkelijk wat willen zeggen
*toch ff knuffel geeft*
quote:mini *beeb*
Op woensdag 12 maart 2003 22:01 schreef Mini_rulez het volgende:
knip
ontopic:
voel me goed
quote:Ik ga je ff een hele grote knuffel geven!!!!!!!
Op woensdag 12 maart 2003 23:34 schreef Wolkje het volgende:
Ik begin me irriteren aan hele kleine dingetjes,
en ik heb hoofdpijn.. dus ik ga maar slapen ..
quote:En dat terwijl ik chagrijnig ben
Op woensdag 12 maart 2003 23:35 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Ik ga je ff een hele grote knuffel geven!!!!!!!
Ik vind je lief en gezellig
Moet toch maar eens een wat duidelijker dag/nacht ritme aanhouden, voor de rest boven verwachting goed
* Ilsjuhh vind heaven7 lief
dankje voor je knuf gisteravond...las ik alleen nu net pas
jammer dat het dan weer met mijn collega's is
ben eigenlijk redelijk vrolijk...
quote:Whahahahahaha voor het eerst?
Op donderdag 13 maart 2003 10:36 schreef SEMTEX het volgende:
Ik heb me voor 't eerst verslapen!![]()
Voel me redelijk, weekend in zicht.. alleen moet nu 6 pagina´s tiepen voor een werkstuk. Naja, kon erger
naja, zal me wel weer aanstellen denk ik..
voor iedereen
quote:ja, het is echt lekker buiten. Ik heb me net ook weer bezig gehouden met "non-adventurious off-road walking on short distances". Ofwel met z'n allen een rondje UT
Op donderdag 13 maart 2003 13:22 schreef Moonah het volgende:
Jippie! Prachtig weer.
Lekker naar buiten.
Die klotevriend van mij weet hoe slecht het gaat met me en hij krijgt het voor elkaar om me 2 dagen niet te bellen, te smsen, te emailen of uberhaupt online te komen.
KLOOTZAK
quote:hey meis, bel m op dan ofzo???
Op donderdag 13 maart 2003 13:50 schreef heaven7 het volgende:
Ongelooflijk eenzaam en in de steek gelaten.Die klotevriend van mij weet hoe slecht het gaat met me en hij krijgt het voor elkaar om me 2 dagen niet te bellen, te smsen, te emailen of uberhaupt online te komen.
KLOOTZAK
iig *knuffel*
Hij zal wel weer kwaad worden als hij dit leest, dat ik zomaar dingen van "ons" hierneer zet maar het kan me niks bommen hoor.
Wat een ontzettende eikel is het, hij weet toch dat ik op instorten sta? Waarom laat hij me dan in de steek? Ik heb echt het gevoel dat ik door de week totaasl niet belangrijk ben, leuk voor het weekeinde alleen, leuk als opvullertje ofzo..
HET IS EEN ONGELOOFLIJKE ZAK EN IK HOEF HEM NIET MEERT ZO!
niet gelijk het ergste denken van mensen, misschien heeft hij het druk en heeft hij geen tijd gehad om je te bellen.. ik ken hem natuurlijk niet, maar ik ga er vanuit dat hij echt wel van je houdt..
ik kan het zelf ook niet hebben als mijn vriendje niet opneemt of niet belt als ik me zow kut voel, maar je kan het hem ook niet altijd kwalijk nemen...
mjah... maar ik snap wel wat je voelt...
quote:dat heb ik idd ook heel vaak gehad ja... kweet niet echt wat je er tegen kan doen, ik weet niet hoe het tussen jullie zit... als jij denkt dat het echt niet langer gaat zow moet je er een punt achter zetten..
Op donderdag 13 maart 2003 13:55 schreef heaven7 het volgende:
Bovendien ben ik het zat om steeds achter hem aan te lopen, als ik hem niet bel, sms of wat dan ook dan hoor ik weken niks van hem
maar zou er iig eens met hem over praten...
quote:praten met m lijkt me idd het beste...
Op donderdag 13 maart 2003 13:58 schreef NemesisDivina het volgende:[..]
dat heb ik idd ook heel vaak gehad ja... kweet niet echt wat je er tegen kan doen, ik weet niet hoe het tussen jullie zit... als jij denkt dat het echt niet langer gaat zow moet je er een punt achter zetten..
maar zou er iig eens met hem over praten...
take care meis
Is 1 smsje overdag zoveel moeite? Hij weet hoe belangrijk dat is voor me, even laten weten dat hij me niet is vergeten dat schijnt een gigantische opgave te zijn want HIJ DOET HET NOOIT!
Eens bellen om een kletspraatje te maken? NOOIT!
We hebben al zovaak afgesproken dat hij zijn best zal gaan doen maar er veranderd niks, en vervolgens is zijn sig, hier wel "ik weet niet wat er met je aan de hand is en hoe ik je moet helpen" Ik neem aan dat dat op mij slaat maar godverdomme BEL ME DAN OP ZN MINST OFZO!!!!
quote:misschien weet hij wel niet hoe hij der mee om moet gaan als jij je kut voelt...en dan maar niets doet...omdat hij bang is anders iets verkeerds te doen?
Op donderdag 13 maart 2003 14:02 schreef heaven7 het volgende:
Ach, we hebben zoveel gepraat. Bv, als het aan hem ligt laat hij de hele dag niks van zich horen, en 's avonds.. wanneer het hem uitkomt komt hij eens rond 9 uur online om hoi te zeggen en vervolgens voetbal te gaan kijken.Is 1 smsje overdag zoveel moeite? Hij weet hoe belangrijk dat is voor me, even laten weten dat hij me niet is vergeten dat schijnt een gigantische opgave te zijn want HIJ DOET HET NOOIT!
Eens bellen om een kletspraatje te maken? NOOIT!
We hebben al zovaak afgesproken dat hij zijn best zal gaan doen maar er veranderd niks, en vervolgens is zijn sig, hier wel "ik weet niet wat er met je aan de hand is en hoe ik je moet helpen" Ik neem aan dat dat op mij slaat maar godverdomme BEL ME DAN OP ZN MINST OFZO!!!!
Want posten op fok! Kan hij wel, en praten met jan en alleman uit zijn msnlijst, maar mij even smsen? Homaar.
Vroeger kreeg ik geregeld 's nachts een smsje "ik mis je, kan niet wachten tot vrijdag" en ik werd ook geregeld wakker gebeld, gewoon om mijn stem even te horen.
Dat alles gebeurd werkelijk NOOIT meer.
En hebben we het erover dan "doet ie dat echt niet bewust".
Maar even WEL bewust een smsje sturen omdat hij weet dat dat zoveel goeds doet is er weer niet bij.
Ja, hij zal best druk zijn met school en dat krijg ik dan ook altijd als excuus te horen maar hij heeft toch wel momenten van rust? Hij zit per dag minstens een half uur in de trein alleen al, is sms (25 sec) zoveel moeite? Hij moet toch ook eten? Bovendien kan ik wel de telefoon opnemen onder de les dus zo druk is het blijkbaar niet.
Ik voel me nooit speciaal en belangrijk bij hem. Er loopt vast beter rond..
quote:als je zo over m denkt, dan zit er iets niet goed, hoelang heb je met m?
Op donderdag 13 maart 2003 14:10 schreef heaven7 het volgende:
Sorry als dit verhaal hier niet hoort maar ik weet echt niet meer wat ik met hem moet doen hoorIk voel me nooit speciaal en belangrijk bij hem. Er loopt vast beter rond..
On-topic: Ik voel me een beetje kriebelig, in mijn buik dan.
* Peregrijn denkt dat hij misschien een klein verliefdheidje heeft opgelopen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |