Ik dacht altijd dat er een mannetje in de boxen zat, dus toen ik een keer beneden was heb ik de coners eraf gesloopt .
Kleuren huis: Wit/blauw.
Ik vroeg dus, wat voor kleur wordt de schuur? Mn pa: Orangje met groen.
Ik: Nee joh! Net doen, zelfde kleur als het huis, veel mooier. En zo geschiedde het..
tot vorig jaar dacht ik dat t bobbelsteen was en jah, ik ben 18 oef schaamtevol
Mijn grote neef maakte mij altijd bang dat als ik met een elastiek in mijn haar ging slapen dat dan mijn staart eraf zou vallen, dit was bij hem ook gebeurd en daarom had hij nu kort haar Grappig dat je dat allemaal gelooft als kind.
quote:De Bijbel valt te bewijzen, de inhoud niet.
Op maandag 10 maart 2003 23:49 schreef Coolgoza het volgende:
Dingen die ik nog steeds niet begrijp.Bijbel versus oerknal
beide zijn niet te bewijzen.
[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 10-03-2003 23:55]
quote:beetje offtopic maar wat heb je al allemaal begrepen met je 'gefilosofeer'?
Op maandag 10 maart 2003 23:57 schreef Reintje het volgende:
Dat het Bibliotheek was een niet bibiotheek, en ook Links en Rechts, heb ik nog steeds wel moeite mee eigenlijk...
In de film overigens weet ik niet meer precies wat haar vriend antwoordde, maar hij was niet blij toen ze in de radio uitzending nietsvermoedend het woordje geil een aantal keren achter elkaar gebruikte. Maar goed.
Dat doet me trouwens ook denken aan de keer dat we (en dat was nog wel op de middelbare school) een vriend van ons wijsgemaakt hadden dat beffen 'hard fietsen' was. We hebben HEEL hard gelachen toen hij vervolgens op school verkondigde dat ie me toch gebeft had!
[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 11-03-2003 00:07]
quote:Dat is te verwaarlozen, maar elke gedachte is een filosofie op zich
Op dinsdag 11 maart 2003 00:04 schreef Fixxxer het volgende:[..]
beetje offtopic maar wat heb je al allemaal begrepen met je 'gefilosofeer'?
ik zit nu in die fase dat trouwen en kinderen krijgen vies/taboe is..
als je de gaten niet lust , leg ze dan maar naast je bord neer
ik begreep maar niet hoe dat mogelijk was...
quote:
Dat als je op één oor ligt op je kussen dat stampende geluid geen reus is die je huis komt kapotstampen maar je eigen hartslag
- Ook snapte ik niet waarom ik niet meer speelgoed kreeg. Waarom gaf papa mij niet gewoon 1000 piek, dan zou ik een jaar niet meer zeuren.
- Ik dacht vroeger (5 jaar?) dat de nieuwslezer/es die ik op televisie zag mij ook kon zien. Ik weigerde dan m'n pyama aan te trekken voor de tv.
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
- De juf die ik had op de Christelijke kleuterschool wilde dan dat het heel stil was en dan moest je God kunnen horen. Ik hoorde helemaal niks joh.
Ik dacht vroeger best veel hè
quote:Hier ging het: Wing wang wokkie jo ho
Op maandag 10 maart 2003 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Maar ik denk dat jullie mandarijn of szechuan chinees zongen.. wij waren meer gericht op kantonees en klassiek chinees zie je.
quote:Wat was de truuk dan vertel even!!! (ik ben trouwens geen leraar
Op maandag 10 maart 2003 23:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
Toen ik in het laatste jaar basisonderwijs zat had ik een leraar die aan het begin van het jaar beweerde dat hij gedachten kon lezen. Hij beweerde ook dat hij dwars door zaken heen kon kijken.
Om dat te bewijzen liet hij mij en 2 andere klasgenoten iets op papier schrijven, dat in een envelop steken en dan dichtplakken. Daarna kwam hij de kamer binnen die hij voor ons schrijven had verlaten en ging hij met een hoop 'Ooooohhhmmmms' en 'abracadabra's' de enveloppes betasten.
Hij had alle 3 de zinnen goed geraden. Dat voelde toen als een shock want die leraar was er dus eentje om voor uit te kijken
Vorig jaar heb ik hem opgebeld en toen bleek het gewoon een truukje te zijn... Toch indrukwekkend als je zo in de waan wordt gelaten...
quote:rofl, nu je het zo zegt is het erg herkenbaar
Op dinsdag 11 maart 2003 01:34 schreef Chooselife het volgende:
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
quote:tja ik sneed ze dr gewoon altijd uit...
Op dinsdag 11 maart 2003 00:53 schreef koningkaas het volgende:
Vroeger zei mijn opa altijd als we gatenkaas aten :als je de gaten niet lust , leg ze dan maar naast je bord neer
ik begreep maar niet hoe dat mogelijk was...
quote:Dat snap ik nog niet... Maar dan in de politiek
Op maandag 10 maart 2003 23:38 schreef Khalein het volgende:
Wat links en rechts was, en dan bedoel ik niet in de politiek maar in het verkeer... Dat heeft bij mij nogal lang geduurd...![]()
Dagen heeft ie gehuild toen ie er achter kwam, dat dat niet helemaal de waarheid was...hij zou binnenkort namelijk zelf op schoolreisje gaan.
quote:Nou we het toch over complicaties hebben: ik dacht altijd dat complicaties betekende dat het dan beter ging. Ik vond complicatie namelijk erg op compliment lijken, en dat is iets positiefs
Op dinsdag 11 maart 2003 11:03 schreef cordia het volgende:
Dat een verzamel cd een compilatie is, en geen complicatie
quote:Waarom dan?
Op dinsdag 11 maart 2003 10:55 schreef aster-x het volgende:
waarom me neef zo een slurf heeft toen we onder de douche stonden
quote:Als kind dacht ik dat de natuur in Nederland vol verscheurende dieren zat. Daar was ik erg bang voor.
Op dinsdag 11 maart 2003 00:22 schreef TheFrankey het volgende:
* dat tijgers niet de vrouwtjes zijn van leeuwen
* dat wolven niet in Nederland wonen
Ook jaren geloofd dat er een tijger onder mijn bed zat snachts. Eentje die zich onzichtbaar wist te maken als je eronder keek. Mij maakten ze niks wijs: ik wist gewoon dat die daar zat. Ik hoorde hem zelfs heel zachtjes grommen in mijn fantasie.
quote:Ik dacht altijd dat er krokodillen onder in mijn bed (dus bij het voeteneinde) zaten. Had nl. een bed dat van de onderkant helemaal dicht was, dus eronder kon niks zitten.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:41 schreef Lurky het volgende:Ook jaren geloofd dat er een tijger onder mijn bed zat snachts. Eentje die zich onzichtbaar wist te maken als je eronder keek. Mij maakten ze niks wijs: ik wist gewoon dat die daar zat. Ik hoorde hem zelfs heel zachtjes grommen in mijn fantasie.
Toen ik 6 jaar was, zijn we verhuisd, maar ik wist me nog van het huis te herinneren dat de ramen in mijn kamer heel hoog zaten en dat het nachtlampje heel hoog boven de kast zat. Ik vroeg me dus echt af hoe mijn moeder dat elke avond er in deed.
Totdat ik er achter kwam dat ten opzichte van mij alles zo groot was, maar dat de ramen op normale hoogte zaten en de kast eik niet zo heel groot was, dus mijn moeder prima bij het stopcontact kon
ik snapte vroeger de mop niet:
ober: hoe vond u de biefstuk
klant: nou, ik tilde een aardappel op en daar lag ie
ik geloofde heilig in mn theorie dat als je auto rijdt, dat je dan niet zelf verschuift ten op zichte van de aarde, maar dat je, (net zoals zoon tonnetje in een speeltuin waar je opstaat en gaat rennen) de aarde liet draaien
.........
Ook vroeg ik me af, toen ik een keer een sexlijn had gebeld, waarom alles 'geel' was.
juf ik ben een riller!!!!!!!!!!!!!!
(een ridder dus)
en uit eigen ervaring:
ik las hier pas dat bassie = japie
en al die verhalen die ouders aan kinderen vertellen, KEI VET, da ga ik later ook doen bij mijn kindjes!
Dat je edit niet uitspreekt als eedit.
Dat alle telefoons direct met elkaar verbonden stonden ( toen waren er ook nog een draadloze phone's )
Verder moet ik even graven .
quote:Quote is al van een tijdje geleden maar toch
Op zondag 6 januari 2002 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat "ausfart" op de duitse autowegen geen plaats in dld is!
Ik heb, destijds met een paar maanden middelbareschoolduits, heel lang gedacht dat dat een routebeschrijving was naar een crematorium of begraafplaats... dat mensen die naar de uitvaart wilden de bordjes "Ausfahrt" moesten volgen
Tot mijn 14e geloof ik (hoe dom kun je zijn) heb ik dit gelooft. Ik zei toen een keer tegen een vriendinnetje die niet kon fluiten dat ze vroeger vast geen korstjes op at.........je raad het al....ben vierkant uitgelachen
Oh ja, volgens mij dacht ik vroeger ook dat ik "geloofde", aangezien het op mij overkwam alsof de goeden geloofde en de slechten niet, zoiets. Totdat ik erachter kwam wat "geloven" inhield, en dat leek me wel erg onwaarschijnlijk allemaal... (zelfs voor een kind)
En natuurlijk dacht ook ik dat wanneer iemand anders mijn tekening niet mooi vond ik die van de ander dus ook niet mooi hoorde te vinden.
quote:Dacht je niet gewoon dat er dan een barst in de ruit kwam, zoals bij Test Drive wanneer je niet op tijd doorschakelde.
Op dinsdag 11 maart 2003 23:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik dacht altijd dat een motor/auto/grasmaaier ontplofte als je volgas gaf. We hadden vroeger zo'n benzine loopmaaier, en die durfde ik nooit op volgas te zetten als ik het gras ging maaien omdat ik bang was dat ie ontplofte(tot mn 12e jaar ofzo
)
Ik dacht altijd dat autoexe een racepelletje was alleen het werkte niet. ( en toen ik het verwijderde de computer ook niet meer )
quote:Komt zeer bekend voor....
Op woensdag 12 maart 2003 01:16 schreef Tommeh het volgende:
Nog eenIk dacht altijd dat autoexe een racepelletje was alleen het werkte niet. ( en toen ik het verwijderde de computer ook niet meer
)
[Dit bericht is gewijzigd door ramses op 12-03-2003 15:32]
quote:Aaaaaaaahahahahahha LOL
Op dinsdag 11 maart 2003 11:48 schreef eperon het volgende:
ik snapte vroeger de mop niet:
ober: hoe vond u de biefstuk
klant: nou, ik tilde een aardappel op en daar lag ie
het is toch wel rozebottels?
quote:Ik dacht dat het een land was... eigen taal, eigen vlag, volkslied, het eindigt op land
Op woensdag 12 maart 2003 16:01 schreef zZaZz het volgende:
Ik dacht op de kleuterschool dat friesland een onderdeel van ijsland was.
Dat zeeland ook een eigen dialect heeft een eigen vlag en een volkslied, daar stond ik toen niet bij stil.
En gezien het aantal posts dat ik al geplaatst heb in dit topic, was ik vroeger niet al te slim...
En tijdens een aardrijkskundeles moet iemand een stukje voorlezen. En leest vrolijk over een piepeliene die ergens door Rusland loopt (pipeline)
Verder zaten we een keer in de auto en mijn 3 jaar oudere broer legde toen uit waar de pedalen voor waren, gas geven, remmen en nog een ander pedaal, maar daar moest je dus niet op drukken want dan waren we bang dat je overdekopging (het woord koppeling dus wel gehoord, maar ietsje anders geinterpreteerd). Inmiddels heb ik mijn rijbewijs en ben nog nooit over de kop gegaan (klop klop).
Jompels,
Slaapmeisje
quote:Ik moest altijd na de laatste Loekie de leeuw naar bed, maar ja dat eindigt dus nooit eigenlijk, waar ik na een paar weken ook achterkwam en dat fijn tegen m'n moeder zei, maar helaas wist ze me toch te overtuigen om te gaan slapen
Op woensdag 12 maart 2003 16:26 schreef Soep het volgende:
dat sesamstraat WEL iedere dag op tv kwam.
En dus ook als mijn moeder beweerde dat het die dag niet bij ons op de tv kwam, dus dat we rustig naar bed konden
Ik durfde vroeger ook nooit een duikbril op omdat ik bang was dat ie er niet meer af zou gaan omdat ie zich vast hoorde te zuigen
quote:Dus jij was ook vroeger al een wijsneusje?
Op woensdag 12 maart 2003 23:09 schreef voodoolady het volgende:Ik moest altijd na de laatste Loekie de leeuw naar bed, maar ja dat eindigt dus nooit eigenlijk, waar ik na een paar weken ook achterkwam en dat fijn tegen m'n moeder zei, maar helaas wist ze me toch te overtuigen om te gaan slapen
Uhm.. ff denken...
Ik had vast wel van die dingen maar ik kan er nu even niet meer opkomen!!
quote:Is dat niet zo dan?
Op woensdag 12 maart 2003 23:24 schreef TrenTs het volgende:
Ohja! Dat je aan de stippen op een lieveheersbeestje kon zien hou oud-ie was.
quote:Toch heeft ze gelijk. Het is dan wel niet 'vervliegen' maar door oxydatie verdwijnen de vitaminen weldegelijk.
Op vrijdag 11 januari 2002 10:11 schreef Fling het volgende:[..]
Ah, moeders. De mijne vertelde me dat als ik versgeperste sinaasappelsap langer dan vijf minuten liet staan, de vitaminen 'vervlogen'. Ergste is dat ze het zelf nog steeds gelooft.
Ontopic: ik realiseerde mij veel later dat 'gas' in 'gasfornuis' een betekenis had en ik had het dan ook doodleuk over een electrisch gasfornuis.
Ik sprak 'zakdoek' altijd uit als 'zaddoek' en bedacht pas later 'zak' en 'doek'.
Dacht vroeger dat waar de vangrail de grond in gaat, het ondergronds doorloopt. Voelde mij heel betrapt toen van Kooten en De Bie dat in een sketch ook deden.
"Ajax speelt van links naar rechts"
Ik heb dus heel lang gedacht dat ze veel lange passes gaven en de buitenkanten goed gebruikten.
[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 13-03-2003 13:45]
quote:Dat gevoel heb ik ook altijd
Op donderdag 13 maart 2003 09:53 schreef Middlevillage het volgende:
Dacht vroeger dat de wereld ook zwart wit was als ik weer eens een filmpje uit 18 zoveel op tv zag
quote:lol, zo heb ik heel lang gedacht als er stond
Op donderdag 13 maart 2003 13:34 schreef R_ON het volgende:
Vroeger verscheen er altijd onder in beeld bij Studio Sport:"Ajax speelt van links naar rechts"
Ik heb dus heel lang gedacht dat ze veel lange passes gaven en de buitenkanten goed gebruikten.
"Piet voor Klaas"
dat Piet voor Klaas speelde in beeld en ik altijd maar denken, ze veranderen toch steeds van plaats. Heeft lang geduurd voor ik begreep dat dat om wisselen ging.
Ik vind dit trouwens wel een geinig topic, maar kan me eigenlijk niks herinneren dat ik pas jaaaaaaaaaaaaaaaaren later begreep...
quote:killjoy
Op donderdag 13 maart 2003 14:55 schreef distrexx het volgende:
volgens men heb ik net als alle andere zeg maar de standaard dingen gehad... dat als er zwart/wit beeld op de tv was er ook geen echte kleuren in het leven waren... en dat als je het gaspedaal van een auto los liet deze meteen stopteallemaal van deze dingen... volgens mijn heeft iedereen die wel tot een bepaalde tijd gehad
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:19 schreef aster-x het volgende:
killjoy
quote:*blik van herkenning*
Op dinsdag 11 maart 2003 11:58 schreef Chayenn het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat als je sprong in een vliegtuig of bus, dat de bus of het vliegtuig dan doorreed/vloog maar jij op dezelfde plek bleef.
quote:Heb ik nog eens een keer uitleg over gevraagd aan de natuurkundeleraar op de middelbare school (was 15 gok ik zo)
Op donderdag 13 maart 2003 15:47 schreef Riedel1 het volgende:
*blik van herkenning*
Later vertelde mn pa dat dit niet zo was
Toen wij op vakantie waren hadden we heel veel watermeloenen gehaald. Maakte ze me wijs dat je de fiets van Mien erin kon zien. "Kijk, zie je 'em gaan? De fiets van Mien??" Ik kijken... "Ik zie niks, ik zie niks, waar dan?!" Vitamien.........
Mijn zus was vroeger weg van Madonna, had ze met een vriend van haar mij wijsgemaakt dat Madonna onsterfelijk was omdat zij op een moment in haar navel was geinjecteerd met een vloeistof en daardoor onsterfelijk was geworden. Ik dacht woww.. die gaat echt niet dood...
Vriendinnetje vroeg aan ander vriendinnetje van mij of haar zus zich al had laten vingeren door haar vriend. Haha, ik was 12, ik zag het zo voor me van met elkaars vingers elkaar betasten op elkaars vingers! Haha, ik dacht is dat dan zo erg als ze dat heeft gedaan.....
De dag voor mijn verjaardag had mijn zus mee (wederom) wijgemaakt dat als ik die morgen blij was dat ik dan "geil" moest zeggen. Om dit uit te leggen ging ze speciaal een stukje fietsen (deed ze anders nooit, vond dat al speciaal). En ja, volgende dag, ik blij met kadootjes, ik: "Geil, geil geil!" En ja het staat op band.......... haha, papa alles gefilmd....
Ik dacht dat eskimo's in IJsland woonden.. en dat er alleen maar ijs was..
Mijn zus dacht vroeger dat alle Engelse woorden die ze nog niet wist gewoon Nederlandse woorden waren die je met een Engels accent moest uitspreken! Ha!
Ik weet pas sinds een jaar wat LOL betekend, ROFL weet ik nog niet..
Vroeger dacht ik altijd dat oorlog nooit langer dan een dag duurde, omdat de soldaten 's nachts moesten gaan slapen
quote:ROFL = Rolling On Floor Laughing
Op zaterdag 15 maart 2003 00:17 schreef Leila het volgende:Ik weet pas sinds een jaar wat LOL betekend, ROFL weet ik nog niet..
Vroeger als ik "Bommelding" las, dan dacht ik dat dat een ding was dat bommelt (wat dat ook mag wezen) ipv een melding van een bom...
quote:ja ik dacht al zoiets, maar ik kwam er niet uit met de afkorting, ik dacht in nl....
Op zaterdag 15 maart 2003 00:33 schreef Duckman het volgende:[..]
ROFL = Rolling On Floor Laughing
quote:Dat duurde bij mij ook wel ff, maar goed, toen ik 15 was had ik het toch wel door
Op zondag 16 maart 2003 11:59 schreef Vortexx het volgende:
Ik hoorde net Keddengedeng (Ter spoor ofzo?) van Guus Meeuwis en nu begrijp ik de zin "En 's nachts gaat het ritme door... Keddengedeng etc." pas...
Bij mij in de klas zat trouwens een jongen (en dan heb ik het over 6VWO) die dacht dat Den Haag de hoofdstad van Nederland was
(zou ook veel logischer zijn, maar goed da's weer een ander topic).
Streekpost zie boven
Ik naar boven kijken, alleen maar een vliegtuig ... AHA, streekpost is dus voor héél ver weg en gaat met het vliegtuig !!
Ik wist het helemaal, vond mezelf zooo slim dat ik dat helemaal zelf uitgevonden had!
Jaaaaren later (toen ik 20 was ofzo) postte ik een brief en zag dat weer eens staan en bedacht mezelf ... "Hey, dat is in de streek, waar moet ik dan kijken ... aha! Daar dus, op het schema!"
quote:wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....
Op woensdag 12 maart 2003 16:26 schreef Soep het volgende:
dat sesamstraat WEL iedere dag op tv kwam.
En dus ook als mijn moeder beweerde dat het die dag niet bij ons op de tv kwam, dus dat we rustig naar bed konden
Dit hebben ze pas een paar jaar geleden verteld
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:49 schreef rique het volgende:[..]
wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:49 schreef rique het volgende:wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....
Ik ken nog wel een leuke, al kunnen de personen in kwestie het vast niet meer herinneren.
Mijn nichtjes aten thuis altijd pas om een uur of 7 en moesten dan gelijk daarna naar bed.
Wij aten thuis rond 5 uur, dus toen mijn nichtjes bij ons logeerden mochten ze na het eten nog heel lang spelen. Ze zeiden toen dat ze bij ons veel later naar bed mochten.
Bleek dat mijn moeder ze om half 8 naar bed stuurde, terwijl ze thuis om 8 uur erin lagen
quote:En hoe werkte dat trucje, lijkt me cool om te doen.
Op maandag 10 maart 2003 23:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
Toen ik in het laatste jaar basisonderwijs zat had ik een leraar die aan het begin van het jaar beweerde dat hij gedachten kon lezen. Hij beweerde ook dat hij dwars door zaken heen kon kijken.
Om dat te bewijzen liet hij mij en 2 andere klasgenoten iets op papier schrijven, dat in een envelop steken en dan dichtplakken. Daarna kwam hij de kamer binnen die hij voor ons schrijven had verlaten en ging hij met een hoop 'Ooooohhhmmmms' en 'abracadabra's' de enveloppes betasten.
Hij had alle 3 de zinnen goed geraden. Dat voelde toen als een shock want die leraar was er dus eentje om voor uit te kijken
Vorig jaar heb ik hem opgebeld en toen bleek het gewoon een truukje te zijn... Toch indrukwekkend als je zo in de waan wordt gelaten...
Je stopt het allemaal onder je neus!
En dan zei ik telkens natuurlijk: Nee hoor! Ik Stop het in me mond!
Pas 1 jaar geleden ofzo snapte ik het eindelijk
Ik pest mijn broertje nu altijd met dat gaatje in zijn buik :p
"Wat zit daar nau?" "Huh er zit een gaatje in je buik! Wat is dat nau?"
quote:Nou je het zegt, ik dacht dat werd gecontroleerd of je genoeg saldo hebt
Op dinsdag 18 maart 2003 11:08 schreef Bigsmile het volgende:
Ik heb jaaaaarenlang niet begrepen wat een Postbank geldautomaat bedoelde met de mededeling "Uw geld wordt geteld." Ik dacht dan dat er iemand het geld op mijn bankrekening zat na te tellen om te controleren of ik wel genoeg had. En ineens begreep ik dat die opmerking slaat op het geld dat uit de automaat komt.
en toen ging ik het vertellen tegen me ouders... terwijl ik dus echt dacht dat het een mop was... pas toen ik 10 werd snapte ik wrm ze niet moesten lachen...
quote:Shell -> schelp.. engels -> nederlands...
Op dinsdag 18 maart 2003 22:41 schreef nijntje-pg het volgende:
Misschien dom, maar wat betekend die schelp dan
quote:nee.. was toch iets met dat het oorspronkelijk opgericht was door (een) schelpen verzamelaar(s)? zoiets staat me bij, maar wellicht ben ik over een paar posts weer een illusie armer
Op dinsdag 18 maart 2003 22:43 schreef Cheiron het volgende:[..]
Shell -> schelp.. engels -> nederlands...
En links en rechts..heb ik ook lang over gedaan, en dat als je gaat zwemmen niet hoort te zinken.. (vandaar dat ik pas in groep 8 mijn diploma kreeg)
Oja en ik ben er sinds kort achter dat het geen minutie is maar munitie...
quote:en dan nu nog snappen dat het clitoris is
Op dinsdag 18 maart 2003 23:08 schreef shavirah het volgende:
en ik heb er lang over gedaan om te begrijpen dat het geen clioteris is maar clitores
quote:Vaak genoeg schrijft de mens ook clitores.. ookal is het offlicieel clitoris...
Op dinsdag 18 maart 2003 23:16 schreef Rewimo het volgende:[..]
en dan nu nog snappen dat het clitoris is
quote:O.
Op dinsdag 18 maart 2003 23:23 schreef shavirah het volgende:[..]
Vaak genoeg schrijft de mens ook clitores.. ookal is het offlicieel clitoris...
quote:Goh.. Heb ik toch zowaar nog wat geleerd zo op de late avond
Op dinsdag 18 maart 2003 23:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat het verfomfaaid is en niet verfromfraaid
1ste keer : wijs gemaakt dat er kakkerlakken in de etalage liepen, dus hem met een draagbaar radiootje vastgetaped op een auto antenne en hem dan de koptelefoon op laten zetten en de etalage in gestuurd om ze te zoeken.... errug leuk gezicht op de drukke zaterdag.
2e keer : wijs maken dat we geen "scrotumknuppels" meer hadden en hem dan naar de intertoys sturen, waar hij serieus vroeg of ze scrotumknuppels verkochten...
Nog eentje van mezelf... toen ik 11 was en tegen een vriendje aan het opscheppen was over m'n nieuwe radio en hij vroeg of ik ook kabel had (kabel radio) ik hem doodleuk antwoordde jaah kijk maar... wijzend naar de stroomkabel
(ik was 10 ofzo, en ja, ik had wel door dat het ervoor zorgde dat je weer verder mocht )
quote:nou je het zegt ik vond het altijd al zo ongelooflijk dat je je pasje maar in een muur hoefde te steken en er gratis geld uit haalde
Op dinsdag 18 maart 2003 11:08 schreef Bigsmile het volgende:
Ik heb jaaaaarenlang niet begrepen wat een Postbank geldautomaat bedoelde met de mededeling "Uw geld wordt geteld." Ik dacht dan dat er iemand het geld op mijn bankrekening zat na te tellen om te controleren of ik wel genoeg had. En ineens begreep ik dat die opmerking slaat op het geld dat uit de automaat komt.
Dat het logeerkamer is en niet joleerkamer. .
Kerstman en Sinterklaas uiteraard...
En vroeger had ik het idee dat mopperen betekende dat je elkaar moppen ging vertellen...
quote:sinds wanneer kennen ze dan wel engels praten, nooit wat van gemerkt.
Op woensdag 19 maart 2003 22:07 schreef LSD het volgende:
Vroeger dacht ik dat duitsers alleen duits konden praten en bijvoorbeeld geen engels (zelfde gelde ook voor polen en fransen. . .)
quote:Dat duurde bij mij ook vrij lang...
Op dinsdag 25 maart 2003 10:10 schreef Rolex het volgende:
Dat het logo van albert heijn geen soort van krakeling is, maar de initialen zijn A H ..
Ik had er laatst nog 1, maar ben 'em weer vergeten...
quote:Oma laatst tegen nichtje: 'nog ff geld pakken hoor' en doet de kast open.
Op woensdag 19 maart 2003 14:25 schreef Dr_SnUgGles het volgende:nou je het zegt ik vond het altijd al zo ongelooflijk dat je je pasje maar in een muur hoefde te steken en er gratis geld uit haalde
- Mijn broer snapte vroeger nooit waarom hij zichzelf niet kon optillen
- dat het adams appel is ipv adems appel
- dat niet heel de wereld denkt in het nederlands
- als ik een kuil graafde dat men zei "als je diep genoeg graaft kom je uit in niew zeeland" dat ik dan dacht dat je daar onderste boven uit zou komen.. l
- waarom niet iedereen elkaar een gulden gaf, want dan was iedereen toch rijk
etc etc
Weet nog steeds niet goed waar ze wel voor zijn. Iets met statische electriciteit ofzo?
Als ik maar alle letters van het Engelse alfabet uit m'n hoofd ging leren zou ik vloeiend Engels kunnen spreken. Helaas werkte het zo niet
quote:Ik geloof dat het iets met de bliksem te maken heeft. Mocht de bliksem in de grond inslaan dan komt het niet in je auto, of alstie in je auto inslaat, dan wordt het naar de grond afgevoerd ofzo... Maar dat laatste kan weer niet geloof ik, want zo'n ding zal wel van rubber zijn?
Op dinsdag 25 maart 2003 10:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dacht altijd dat die draadjes die onder sommige auto's hangen en over de grond slepen ervoor waren dat de inzittenden niet autoziek werden.Weet nog steeds niet goed waar ze wel voor zijn. Iets met statische electriciteit ofzo?
quote:Dat is ook om niet autoziek te worden hoor. Ik had daar vroeger ook last van en toen hebben mijn ouders zo'n rubberen ding gekocht. Het heeft niet geholpen, maar het was daar wel voor hoor echt waar...
Op dinsdag 25 maart 2003 10:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dacht altijd dat die draadjes die onder sommige auto's hangen en over de grond slepen ervoor waren dat de inzittenden niet autoziek werden.Weet nog steeds niet goed waar ze wel voor zijn. Iets met statische electriciteit ofzo?
...toch. Nee het is daar wel voor hoor. Ik weet alleen niet hoe het werkt.
quote:Het werkt ook niet. Het is een placebo
Op dinsdag 25 maart 2003 15:41 schreef ramses het volgende:[..]
Dat is ook om niet autoziek te worden hoor. Ik had daar vroeger ook last van en toen hebben mijn ouders zo'n rubberen ding gekocht. Het heeft niet geholpen, maar het was daar wel voor hoor echt waar...
quote:Ik dacht dat ze gewoon overal Nederlands spraken
Op woensdag 19 maart 2003 22:07 schreef LSD het volgende:
Vroeger dacht ik dat duitsers alleen duits konden praten en bijvoorbeeld geen engels (zelfde gelde ook voor polen en fransen. . .)Dat het logeerkamer is en niet joleerkamer. .
Kerstman en Sinterklaas uiteraard...
En vroeger had ik het idee dat mopperen betekende dat je elkaar moppen ging vertellen...
Ik dacht vroeger ook dat je klaar was met school na groep 8, toen mijn zus naar de middelbare school was ik een behoooooorlijke illusie armer .
En natuurlijk dat de kinderen die (wist ik dan dus niet) op de middelbare school al "grote mensen" waren
quote:Is dat dan niet zo?
Op maandag 10 maart 2003 23:48 schreef Svyatagor het volgende:
Dat 'horizontaal' is afgeleid van 'horizon'
quote:Damn, nu weet ik het helemaal niet meer!
Op dinsdag 25 maart 2003 15:41 schreef ramses het volgende:[..]
Dat is ook om niet autoziek te worden hoor. Ik had daar vroeger ook last van en toen hebben mijn ouders zo'n rubberen ding gekocht. Het heeft niet geholpen, maar het was daar wel voor hoor echt waar...
Hoort dus eigenlijk in een topic 'dingen die je jaren later nog niet begrijpt'
quote:is dat dan niet zo
Op dinsdag 11 maart 2003 01:34 schreef Chooselife het volgende:
quote:Inderdaad, dat is toch ook zo?
Op dinsdag 25 maart 2003 19:14 schreef krengetje het volgende:[..]
is dat dan niet zo
![]()
niet doorvertellen, maar ik noem ze nog steeds zo, automatisme denk ik
quote:en floppy's of andere voorwerpen niet in een cdspeler kunnen
Op dinsdag 25 maart 2003 21:51 schreef kattuhbak het volgende:
dat je in een videorecorder geen boterhammen kunt roosteren.
"Papa, wanneer zet je weereens zo'n grote zwarte cd op ?"
Ik geloofde vroeger dat ik alleen kon slapen als ik op mijn linkerzij lag. Dus ik altijd links liggen. Heb ik echt ZO lang gedaan, dat het een wonder is dat ik niet scheefgegroeid ben ofzo.
quote:Nee hoor, onze auto geeft ook vrolijk 220 km/uur aan, maar hij haalt met moeite 150
Op dinsdag 25 maart 2003 20:20 schreef ramses het volgende:[..]
Inderdaad, dat is toch ook zo?
En toen viel bij mij het kwartje: Ik begreep ineens dat ik onze uitdrukking 'naar iemands pijpen dansen' altijd verkeerd had begrepen.
Ik dacht zomaar altijd aan broekspijpen!
Terwijl het letterlijk 'dansen naar de melodie
die iemand op zijn fluit speelt' betekent......natuurlijk begreep ik altijd wel de strekking van dit gezegde....
Abort, Ignore, Retry (spreek uit retrie)
NOOIT geweten wat dat was, tot ik 'es oplette bij Engels....
Ik gebruikte Retry nooooit, geen idee.....
- we hadden vroeger een formule 1 spelletje op de pc, iets met grand prix, maar ik sprak het uit op z'n engels, dan werd het iets van grend priks (was toen een jaar of 8, 9 denk ik)
quote:
Dat het logo van albert heijn geen soort van krakeling is, maar de initialen zijn A H ..
quote:Nou, dat hangt er toch vanaf welke tram?Als je 't over Amsterdam hebt: in sommige trams zit geen controleur maar in de trams waar ze wel zitten, moet je toch echt je OV laten zien wil je kunnen doorlopen!!!!!!!
Op zondag 30 maart 2003 10:23 schreef ChrisJX het volgende:
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat je je OV niet hoeft te laten zien als je de tram in stapt
quote:Den Haag
Op zondag 30 maart 2003 10:54 schreef lamaris het volgende:Nou, dat hangt er toch vanaf welke tram?Als je 't over Amsterdam hebt: in sommige trams zit geen controleur maar in de trams waar ze wel zitten, moet je toch echt je OV laten zien wil je kunnen doorlopen!!!!!!!
quote:Ik hoor hier ook opeens een kwartje vallen.
Op zondag 30 maart 2003 10:10 schreef lamaris het volgende:
Gister zag ik op tv een Amerikaanse serie waarin werd gezegd: ' I'm not dancing to your tune'.En toen viel bij mij het kwartje: Ik begreep ineens dat ik onze uitdrukking 'naar iemands pijpen dansen' altijd verkeerd had begrepen.
die iemand op zijn fluit speelt' betekent......natuurlijk begreep ik altijd wel de strekking van dit gezegde....
Doet me opeens denken aan een Duitse collega waar ik ooit bevriend mee was. Samen liepen we een keer naar een andere vriendin van ons en toen we bij haar huis aankwamen, zagen we dat haar raam (ze woonde op de tweede verdieping) open stond. Waarop mijn Duitse collega de onsterfelijke woorden sprak: "Kun jij pijpen?" Hij dacht dat dat wel Nederlands voor fluiten zou zijn. "Eeeeh, je hebt me zojuist een behoorlijk vreemde vraag gesteld."
[Dit bericht is gewijzigd door rooierooie op 30-03-2003 13:06]
quote:
Op zondag 30 maart 2003 12:57 schreef rooierooie het volgende:Waarop mijn Duitse collega de onsterfelijke woorden sprak: "Kun jij pijpen?" Hij dacht dat dat wel Nederlands voor fluiten zou zijn. "Eeeeh, je hebt me zojuist een behoorlijk vreemde vraag gesteld."
quote:
Gister zag ik op tv een Amerikaanse serie waarin werd gezegd: ' I'm not dancing to your tune'.En toen viel bij mij het kwartje: Ik begreep ineens dat ik onze uitdrukking 'naar iemands pijpen dansen' altijd verkeerd had begrepen.
Links en Rechts natuurlijk. Moest altijd mijn handen voor me houden en de hand waar de duim en wijsvinger een L vormden was dan links.
quote:Kwist geeneens dat je er zo achter kon komen wat links en rechts was
Op zondag 30 maart 2003 14:25 schreef dfr0st het volgende:
Ik dacht dat "last action hero" de laatse film zou zijn waarin Arnold Schwarzenegger zou spelen.Links en Rechts natuurlijk. Moest altijd mijn handen voor me houden en de hand waar de duim en wijsvinger een L vormden was dan links.
Verder snapte ik het 'dreigement' : " Ik zal je neus 's tussen 2 oren zetten " niet... Was altijd bang dattet veel pijn ging doen enzo, snappem pas sinds mn 14e ofzo (rare leeftijd eik, 14, maarja
)
quote:Die heb ik nog nooit gehoord...
Op zondag 30 maart 2003 16:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:Verder snapte ik het 'dreigement' : " Ik zal je neus 's tussen 2 oren zetten " niet...
Oh, en dat 'kornet bief' 'corned beef' is..
quote:Kornet bief
Op zondag 30 maart 2003 20:19 schreef Scandalous het volgende:
Ik ging deze week voor het eerst in jaren weer eens zwemmen en toen kwam ik er ineens zelf achter (jaja) dat het borst CRAWL is en niet borstkrol
Oh, en dat 'kornet bief' 'corned beef' is..
quote:Hehe
*volgt topic*
quote:Oh.
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat je je OV niet hoeft te laten zien als je de tram in stapt
Begreep nooit hoe ze van tevoren kon weten dat ze s-avonds hoofdpijn zou hebben.
quote:Ach, snapte ik ook pas toen ik 10 was
Op donderdag 3 april 2003 13:56 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Pas onlangs: dat een T-shirt zo heet omdat de vorm een T is.
quote:Vergeet niet: Adriaan = Baron
Op dinsdag 11 maart 2003 14:20 schreef amaranta het volgende:
en uit eigen ervaring:
ik las hier pas dat bassie = japie
quote:Wist ik nog geeneens
Op donderdag 3 april 2003 17:07 schreef timmeeeh het volgende:[..]
Vergeet niet: Adriaan = Baron
Maar dat was alleen in het begin geloof ik.
Ik kwam daar trouwens ook pas een half jaar geleden achter.
daar zeg je me wat hahaha..
*weer wat geleerd*
quote:
quote:...
Bedankt Mijnheer_Willem, weer wat geleerd *schaamt zich*
[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 03-04-2003 23:06]
quote:Dat wist ik eik helemaal niet...
Op donderdag 3 april 2003 23:01 schreef Beathoven het volgende:
Dat cappuccino in feite gewoon op-ge-klopte melk is![]()
Tot ik op een dag leerde lezen en ineens Nederland boven de kaart zag staan
quote:Hehehe
Op donderdag 3 april 2003 23:12 schreef Leshy het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat Nederland in de atlas Rusland was. Omdat Rusland het grootste land ter wereld was, moest het wel het vaakst in de atlas staan, nietwaar?Tot ik op een dag leerde lezen en ineens Nederland boven de kaart zag staan
quote:Ik heb twee enorme atlassen liggen, die op zich ook best gedetailleerde kaarten hebben van andere landen. Alhoewel ik geloof dat die van Nederland beter zijn omdat er in staan met verschillende schaal-groottes
Op donderdag 3 april 2003 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het eik wel jammer dat alleen Nederland zo supergedetailleerd is. Ik zou dat voor andere landen van West-Europa ook wel handig vinden. Toch maar eens op zoek naar een Duitse atlas
quote:*kloink*
Kwam er een jaartje geleden achter dat het col-trui is en niet colt-trui.
En ik kwam er tijdens mijn mondeling Nederlands achter dat een Bint ook nog iets anders kan betekenen dan een aardappel.
quote:Das een boek en Bintje is een friese meisjenaam (daar is de aardappel ook naar vernoemd).
Op donderdag 3 april 2003 23:21 schreef Lexie het volgende:En ik kwam er tijdens mijn mondeling Nederlands achter dat een Bint ook nog iets anders kan betekenen dan een aardappel.
quote:Ik had het boek gelezen
Op donderdag 3 april 2003 23:22 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Das een boek en Bintje is een friese meisjenaam (daar is de aardappel ook naar vernoemd).
quote:Haha, ik weet er plots weer 1. Ik begreep nooit waarom in de tv-gids nooit stond wanneer programma's waren afgelopen, alleen de begintijd stond er overal bij!
Op woensdag 12 maart 2003 01:18 schreef RemCow het volgende:
Toen ik dacht te weten hoe de gids werkte mocht ik voorlezen wanneer een bepaald programma was. In de gids stond 13:20-14:10, dus ik zeg doodleuk "ah om 13:20 en om 14:10!"
Dus om 14:10 de tv aan, is 't afgelopen... daarna ook nooit meer fout gedaan
edit: er komen er nog meer boven:
Dat de in sierlijke letters geschreven Disney voor Disney stond, en niet voor Disnep
uit buitenland afkomstige vriend van me, die dacht dat 'een appeltje met iemand schillen' positief is, heeft ie 15 jaar lang gebruikt met goede bedoelingen
[Dit bericht is gewijzigd door Semjase op 04-04-2003 01:47]
Mijn zus slikte kort daarna ook een pitje door, en was niet meer stil te krijgen...
Vooral omdat mijn vader altyd van dat soort grapjes maakte
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 16:17 schreef Mr.KleZe het volgende:
Dat de doffe kant van zilverfolie aan de buitenkant moet als je iets koud wilt houden, en de glanzende kant buiten als je iets heet wilt houden.
quote:Oh....
Dat de doffe kant van zilverfolie aan de buitenkant moet als je iets koud wilt houden, en de glanzende kant buiten als je iets heet wilt houden.
En ik maar denken waarom die gijzelaars nou bevrijdt waren..
quote:Dat hoeft volgens mij helemaal niet?
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:02 schreef Alcatraz het volgende:
En waarom nette mensen met 2 woorden praten.. Ik dacht: dan kan je toch alsnog hele vieze dingen zeggen??
quote:Idd verwarrend
Op vrijdag 4 april 2003 17:25 schreef Alcatraz het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een martelaar iemand is die gemarteld wordt (door een beul) en een gijzelaar iemand is die gegijzeld wordt (door een gijzelnemer)..En ik maar denken waarom die gijzelaars nou bevrijdt waren..
quote:Een martelaar is iemand die voor zijn geloof gestorven is.
Op vrijdag 4 april 2003 20:35 schreef ChrisJX het volgende:[..]
Idd verwarrend
Maar een martelaar is toch ook iets van een held? Ik snap het iig niet...
quote:Was beter geweest als je daar pas over 3 jaar achter gekomen was
Op zaterdag 5 april 2003 00:31 schreef Gerdo het volgende:
Ik heb vrolijk een poosje meegelurkt, en kan alleen maar zeggen: wat een geniaal topic!
quote:Hoe heet degene die martelt?
Op vrijdag 4 april 2003 21:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:[..]
Een martelaar is iemand die voor zijn geloof gestorven is.
Verwarrend nietwaar
quote:dat is dus de beul....
Op zaterdag 5 april 2003 00:42 schreef FluxC5 het volgende:[..]
Hoe heet degene die martelt?
Wij hebben in een uitgaansgelegenheid met 6 man een gastje 100 gulden per persoon aangeboden als hij zijn pik plat op tafel zou leggen.
Dat gastje zag die 600 piek wel zitten, maar hij vond het nogal ver gaan in de drukte. Nou ja..toen het eenmaal wat later en minder druk was, kwammie of het ook op het tafeltje in de hoek mocht....ok dat mocht als wij mochten kijken.
Legtie zn snikkel op tafel...roepen wij heel hard:
Jammerrrrrr...hij is niet plat !!
De arme kerel kreeg nog een herkansing....hij kreeg geen 100 maar voor 25 gulden per persoon als we 2 eieren op zijn hoofd kapot mochten slaan........
quote:En hij trapte erin???
Op zaterdag 5 april 2003 01:06 schreef Sleepie het volgende:
De arme kerel kreeg nog een herkansing....hij kreeg geen 100 maar voor 25 gulden per persoon als we 2 eieren op zijn hoofd kapot mochten slaan........
We hebben hem trouwens maanden niet meer gezien daarna.
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 01:09 schreef Sleepie het volgende:
Bijna niet te geloven...maar ja hij trapte er met 2 voeten in.
Als een kip lang op een ei zit, wordt het een kuiken en als 'ie er niet op gaat broeden wordt het een ei (voor in de koekenpan)?
quote:Als een ei bevrucht is (door een haan) komt er normaal gesproken een kuiken uit het ei, mits de kip gaat zitten broeden.
Op zaterdag 5 april 2003 01:36 schreef R_ON het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe het nou zit:Als een kip lang op een ei zit, wordt het een kuiken en als 'ie er niet op gaat broeden wordt het een ei?
quote:Hahhaha!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 5 april 2003 14:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat ik pas jaren later begreep was dat er dus geen drank in borrelnootjes zit
quote:Wil je nu zeggen dat er geen tijgers in tijgernoten zijn verwerkt?
Op zaterdag 5 april 2003 14:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wat ik pas jaren later begreep was dat er dus geen drank in borrelnootjes zit
Ik altijd gedacht dat het een spelfout was ('In Stereo were available' -> in stereo was beschikbaar ), maar een tijdje terug kwam ik er toch echt achter dat het 'In Stereo waar beschikbaar' moest zijn
quote:Mja, ik dacht altijd dat het "In Stereo we're available" moest betekenen. Was ook niet al te lang geleden dat ik ineens 'where' las en dacht "Oh."
Op zaterdag 5 april 2003 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij Amerikaanse 'comedy'-series (Married With Children, Rosanne) stond altijd tijdens de intro onderaan in beeld 'In Stereo where available'.Ik altijd gedacht dat het een spelfout was ('In Stereo were available' -> in stereo was beschikbaar
), maar een tijdje terug kwam ik er toch echt achter dat het 'In Stereo waar beschikbaar' moest zijn
quote:Een schoenendief
Op zaterdag 5 april 2003 20:07 schreef Oorlog84 het volgende:
Een aantal jaren terug zat ik in de kantine van mijn toenmalige vakantiebaantje en las de krant. Een kopje was betiteld: "Voetgangster overreden?". Daarna ik met mijn slimme opmerking: "W.T.F. is een Voet-Gangster?" Daar ben ik later erg vaak mee lastig gevallen.
quote:Hehe, zo hadden wij een keer tijdens de 4-daagse een standaard-pakket gekregen mat daarin zalf voor je voeten.
Op zaterdag 5 april 2003 20:23 schreef EdSchouten het volgende:[..]
Een schoenendief
quote:A-Dolf
Van de Alfred J. Kwak aflevering dat ze dus Dolf eigenlijk als Adolf Hitler bedoelen, check ze snorretje en die KraaienPartij (lijkt op de NSDAP) Zag de connecties pas later..
gaat er een belletje rinkelen ?
quote:Hehehe nou dat zeggen ze dus allemaal bij mijn vriendin thuis he, ook d'r ouders, de eerste keer toen ik dat hoorde dacht ik, waar de fok hebben die het nou weer over
Op zondag 30 maart 2003 20:36 schreef WheeleE het volgende:[..]
Kornet bief
Je bent niet de enige hoor...daar ben ik ook later pas achter gekomen
Weet je hoe dat is gekomen?
In de 2e wereldoorlog dropten de Amerikanen/Engelsen voedselpakketten op ons land.
Daar zaten blikken corned beef in (houdbaar vlees, dus handig voor voedselpakketten.)
In die tijd hadden mensen geen televisie en spraken maar weinig mensen Engels - het gewone volk (jij en ik) kwam in die tijd veeeel minder in aanraking met de Engelse taal dan nu.
Dus werd het kornet bief, en dat is het ook altijd gebleven.
quote:Bij mij is het ook zo in de familie
Op vrijdag 4 april 2003 17:35 schreef Alcatraz het volgende:
Wij noemden thuis mijn ooms en tantes altijd gewoon bij voornaam. Toen moest ik eens op school een soort stamboom maken van al mijn ooms en tantes. Kwam ik huilend thuis omdat iedereen ooms en tantes had en ik niet..
Die tantes van pappie en mammie houd ik nooit uit elkaar
quote:en in babyolie zitten GEEN baby's
Op zaterdag 5 april 2003 19:47 schreef EaL het volgende:[..]
Wil je nu zeggen dat er geen tijgers in tijgernoten zijn verwerkt?
maar over baby's
Toen ik 4 was zaten we te eten en ergens in de familie was iemand zwanger dus mijn moeder vertelde dat x een baby in haar buik had...
ik vroeg me af of diebaby in haar buik niet vreselijk vies werd als die persoon at (eten komt ook in je buik)
quote:Een beetje Brontosaurus, Diplodocus of Ultrasaurus moet daar toch zeker niet al te ver vanaf zitten
Op zondag 6 april 2003 20:43 schreef psycho-magnet het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat dinosaurussen zo groot waren als een blok rijtjes-huizen
quote:Jamaar met een blok bedoel ik dus...ja hoe leg je dat uit...een voetbalveld ofzo?
Op zondag 6 april 2003 20:45 schreef Leshy het volgende:[..]
Een beetje Brontosaurus, Diplodocus of Ultrasaurus moet daar toch zeker niet al te ver vanaf zitten
quote:Nou, inclusief staart...
Op zondag 6 april 2003 20:54 schreef psycho-magnet het volgende:Jamaar met een blok bedoel ik dus...ja hoe leg je dat uit...een voetbalveld ofzo?
quote:Een voetbalveld zit aan de 100 meter. Een gemiddelde sauropode komt op een volledige lengte van 25-27 meter. Dus als je denkt dat ze een voetbalveld lang zijn, dan zit je toch iets te groot
Op zondag 6 april 2003 20:59 schreef ChrisJX het volgende:
Nou, inclusief staart...
quote:Oh, is een voetbalveld 100 meter? Weer wat geleerd!
Op zondag 6 april 2003 21:01 schreef Leshy het volgende:Een voetbalveld zit aan de 100 meter. Een gemiddelde sauropode komt op een volledige lengte van 25-27 meter. Dus als je denkt dat ze een voetbalveld lang zijn, dan zit je toch iets te groot
quote:hahaha,die is cool!
Op zondag 6 april 2003 21:09 schreef korenwolf het volgende:
Ik dacht vroeger dat je als je het deurtje van een watertoren open deed, dan al het water er uit zou stromen...
quote:
Op zondag 6 april 2003 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook nog wel een goede...niet van mezelf...ben redelijk op de hoogte van auto's...
M'n oma heeft dus gewoon bijna d'r hele leven lang gedacht dat de versnellingspook van een auto bedoeld was om door de benzine te roeren...(om te voorkomen dat de benzine zou gaan klonteren ofzo
)
Dat verklaart ook waarom ze in een automaat reed...die had uit zichzelf al zo'n mixer...
quote:Ik geloofde ook niet dat ze door de schoorsteen gingen. Mijn ouders zeiden dat ze de voordeur open lieten voor sint en piet. Toen kreeg ik s'nachts altijd nachtmerries over dat er inbrekers binnen kwamen
Op donderdag 3 april 2003 23:22 schreef Leshy het volgende:
Ik heb overigens ook jaren geloofd dat Sinterklaas niet door de schoorsteen ons huis binnenkwam, maar dat er achter de verwarming een luik zat dat mijn moeder voor hem opendeed. Al kon ik nooit enig bewijs vinden van de aanwezigheid van een luik achter de radiator. :/
quote:en dan er ook nog eens uitzien als een zware bodybuilder
Op vrijdag 4 april 2003 01:41 schreef Semjase het volgende:
uit buitenland afkomstige vriend van me, die dacht dat 'een appeltje met iemand schillen' positief is, heeft ie 15 jaar lang gebruikt met goede bedoelingen
En ik heb mijn zus jaaaaaren lang wijsgemaakt dat ik met mijn ogen open kon slapen
Ondanks dat deze vrouw blijkbaar geen sexuele voorlichting had gekregen was ze er toch in geslaagd zwanger te worden. Toen ze moest bevallen kwam de vroedvrouw, die een koffertje bij zich had met allemaal "bevallingsspulletjes". De vrouw die moest bevallen wees op het koffertje en vroeg: "Zit daar de baby in?"
Volgens mij had zij wel een paar levenslessen gemist.
quote:Je bent zwanger, je krijgt een baby!
Op woensdag 9 april 2003 20:36 schreef Lexie het volgende:
De vrouw die moest bevallen wees op het koffertje en vroeg: "Zit daar de baby in?"![]()
![]()
"Mam, jij kunt echt de beste boerenkool maken van de hele wereld!"
"tis andijvie-stamppot "
"...... o Jah, da's toch hetzelfde?...
"
Dus
prrrrrrr
quote:Gek,... wij noemen dat altijd stamppot rauwe andijvie
Op woensdag 9 april 2003 22:21 schreef Pridemeid het volgende:
Vandeweek nog, dat boerenkool niet hetzelfde is als rauwe andijvie-stamppot.
quote:Hehe, in deze film zijn er 5 Clint Eastwood's door heen gegaan.
Op woensdag 9 april 2003 22:47 schreef Kemania het volgende:
Ik d8 vroeger dat mensen die in films dood gingen ook in echt het echt dood gingen...
quote:Geldt ook op het station als de trein eraankomt.....
(In mijn eigen verdediging, het was maandagochtend)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |