abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 maart 2003 @ 23:36:38 #1
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9024366
Deel 1: Dingen die je pas jaaaaaaaren later hebt begrepen
Deel 2: Dingen die je pas jaaaaaaren later hebt begrepen 2

Ik dacht altijd dat er een mannetje in de boxen zat, dus toen ik een keer beneden was heb ik de coners eraf gesloopt .

pi_9024399
Wat links en rechts was, en dan bedoel ik niet in de politiek maar in het verkeer... Dat heeft bij mij nogal lang geduurd...
The prettiest people do the ugliest things
  maandag 10 maart 2003 @ 23:41:11 #3
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_9024484
Die mop van Hoe Lang (zoals je het uitspreekt dan) is een Chinees.....

pi_9024518
Jaren geloofd, dat ik de kleur van de schuur heb mogen kiezen.

Kleuren huis: Wit/blauw.

Ik vroeg dus, wat voor kleur wordt de schuur? Mn pa: Orangje met groen.

Ik: Nee joh! Net doen, zelfde kleur als het huis, veel mooier. En zo geschiedde het..

[i]Sperma kan voor kunstmatige inseminatie diepgevroren jarenlang worden bewaard (zie spermabank).[/i]
pi_9024544
Ik was met mijn ouders en oom en tante in de dierentuin in Emmen. En toen hadden ze me wijsgemaakt (ik was nogal jong) dat mijn oom die nacht alle wegwijs-bordjes die nacht daar had neergezet.
If you have a problem and no one else can help, I probably can't either, but I'll try.
pi_9024575
we hebben een boRRelsteen (steen, waar water door komt) in de tuin...

tot vorig jaar dacht ik dat t bobbelsteen was en jah, ik ben 18 oef schaamtevol

Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9024577
toen ik 12 was hoorde ik Youp van 't Hek. Snapte er maar weinig van. Pas een paar jaar later ging ik alles langzaam begrijpen.
pi_9024615
Ik heb heel lang gedacht dat het NijmWegen was ipv Nijmegen.

Mijn grote neef maakte mij altijd bang dat als ik met een elastiek in mijn haar ging slapen dat dan mijn staart eraf zou vallen, dit was bij hem ook gebeurd en daarom had hij nu kort haar Grappig dat je dat allemaal gelooft als kind.

pi_9024617
Toen ik in het laatste jaar basisonderwijs zat had ik een leraar die aan het begin van het jaar beweerde dat hij gedachten kon lezen. Hij beweerde ook dat hij dwars door zaken heen kon kijken.
Om dat te bewijzen liet hij mij en 2 andere klasgenoten iets op papier schrijven, dat in een envelop steken en dan dichtplakken. Daarna kwam hij de kamer binnen die hij voor ons schrijven had verlaten en ging hij met een hoop 'Ooooohhhmmmms' en 'abracadabra's' de enveloppes betasten.
Hij had alle 3 de zinnen goed geraden. Dat voelde toen als een shock want die leraar was er dus eentje om voor uit te kijken
Vorig jaar heb ik hem opgebeld en toen bleek het gewoon een truukje te zijn... Toch indrukwekkend als je zo in de waan wordt gelaten...
www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  maandag 10 maart 2003 @ 23:48:07 #10
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_9024636
Dat 'horizontaal' is afgeleid van 'horizon'
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
  maandag 10 maart 2003 @ 23:49:50 #11
5717 Coolgoza
Nature WILL strike back.
pi_9024682
Dingen die ik nog steeds niet begrijp.

Bijbel versus oerknal

beide zijn niet te bewijzen.

pi_9024689
bij onze duitse methode was er een deel met hele zinnen: 'Reemittel'. Twee weken geleden kwam de geniale ingeving wat de vertaling daarvan is (geen wonder dat ik altijd een 3,5 had)
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
pi_9024701
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:49 schreef Coolgoza het volgende:
Dingen die ik nog steeds niet begrijp.

Bijbel versus oerknal

beide zijn niet te bewijzen.

De Bijbel valt te bewijzen, de inhoud niet.
En is de/een oerknal niet 'bewezen' sinds de/een achtergrondstraling kunnen meten. Om van de computermodellen van vorig jaar (op discovery geweest) nog maar te spreken... Enfin, bewijs voelt pas hard als je het in je hand hebt. En in deze gevallen zullen we nooit van echt hard bewijs kunnen spreken.

[Dit bericht is gewijzigd door seriewoordenaar op 10-03-2003 23:55]

www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
  maandag 10 maart 2003 @ 23:57:39 #14
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_9024864
Dat het Bibliotheek was een niet bibiotheek, en ook Links en Rechts, heb ik nog steeds wel moeite mee eigenlijk...
Action is the enemy of thoughts
pi_9025064
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:57 schreef Reintje het volgende:
Dat het Bibliotheek was een niet bibiotheek, en ook Links en Rechts, heb ik nog steeds wel moeite mee eigenlijk...
beetje offtopic maar wat heb je al allemaal begrepen met je 'gefilosofeer'?
Metal Up Your Ass!! Bouque de Pheauteau
  dinsdag 11 maart 2003 @ 00:06:08 #16
8179 TripleM
Deathwing-EU
pi_9025108
Heel vroeger keek ik de film over Loretta Lynn (voor de cultuurbarbaren: een bekende Amerikaanse countryzangeres, goede vriendin van haar collega Patsy Cline) en daarin ging ze met haar vriend worst kopen voordat ze in een radio uitzending zouden komen. Haar vriend zei toen "je weet wat ze van die worst zeggen he. je wordt er geil van!", waarop Loretta (boerentrien) vroeg wat dat was, geil. Iedereen in de film lachen, mijn ouders keken al bang en ja hoor. Van mij ook de vraag wat dat was, waarop mijn ouders me geloof ik niet echt een helder antwoord gaven. Wat geil was begreep ik pas jaren later, al weet ik niet meer precies wanneer.

In de film overigens weet ik niet meer precies wat haar vriend antwoordde, maar hij was niet blij toen ze in de radio uitzending nietsvermoedend het woordje geil een aantal keren achter elkaar gebruikte. Maar goed.

Dat doet me trouwens ook denken aan de keer dat we (en dat was nog wel op de middelbare school) een vriend van ons wijsgemaakt hadden dat beffen 'hard fietsen' was. We hebben HEEL hard gelachen toen hij vervolgens op school verkondigde dat ie me toch gebeft had!

[Dit bericht is gewijzigd door TripleM op 11-03-2003 00:07]

pi_9025138
Vrouwen, onee dat is meer dingen die je pas jaaaaaaaaren later gaat begrijpen.
GoTta rule![br]Gezocht: die andere...[br][url=http://www.degraslanden.com] Mijn toekomstig stekkie [/url]
  dinsdag 11 maart 2003 @ 00:08:30 #18
17447 Reintje
Zet je aan het denken!
pi_9025167
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 00:04 schreef Fixxxer het volgende:

[..]

beetje offtopic maar wat heb je al allemaal begrepen met je 'gefilosofeer'?

Dat is te verwaarlozen, maar elke gedachte is een filosofie op zich
Action is the enemy of thoughts
pi_9025188
Dat het galerij is, en niet gadderij.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9025376
dat meisjes opeens niet meer vies is...
en zoenen al helemaal niet ..
en ja sex..:9

ik zit nu in die fase dat trouwen en kinderen krijgen vies/taboe is..

Doh!
pi_9025445
* dat tijgers niet de vrouwtjes zijn van leeuwen
* dat wolven niet in Nederland wonen
  dinsdag 11 maart 2003 @ 00:53:26 #22
49897 koningkaas
KoningKaas = de baas
pi_9026015
Vroeger zei mijn opa altijd als we gatenkaas aten :

als je de gaten niet lust , leg ze dan maar naast je bord neer

ik begreep maar niet hoe dat mogelijk was...

zij sloeg haar ogen open , hij sloeg haar ogen dicht
pi_9026337
Deze heb ik ff gestolen uit Deel 1... met dank aan MadScientist!
quote:
Dat als je op één oor ligt op je kussen dat stampende geluid geen reus is die je huis komt kapotstampen maar je eigen hartslag

Héé... Ik was niet de enige! (Nou ja, bij mij was het een wolf die door mijn matras heen probeerde te knagen om vervolgens aan mij te beginnen.. Nachten kunnen érg lang zijn..)

Dat r.s.v.p betekend dat je ff moet laten weten dat je komt.. dat wist ik wel. Alleen waar de letters voor stonden had ik (tot 2 maanden geleden tot mijn schaamte) geen idee van.. (hé, nooit frans gehad op school hoor! )

Ook dacht ik als kind altijd dat andere landen (ondanks de naam) ook allemaal Nederland heetten, de mensen daar allemaal Nederlands spraken en allemaal hetzelfde over ons dachten..

Hoe een versnelling werkt (van een auto) Zelfs ondanks de cijfertjes erop snapte ik er geen fluit van

Mijn ouders hadden mijn broertje wijs gemaakt (na huilbuien en scénes van hem) dat als op tv mensen doodgeschoten werden, ze niet echt dood waren maar alleen maar sliepen omdat ze verdoofd waren.. lol!
A smell can bring you back in memory so hard, it hurts.
-
Ik was een kind hoe kon ik weten - dat het voorgoed voorbij zou gaan...
-
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:30:48 #24
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_9026578
Dat uitvinders als ze het over hun "laatste uitvinding" hadden, dat ze dan niet bedoelde dat ze niets meer gingen uitvinden. Maar dit deze uitvinding dan zeg maar de nieuwste is.
lege ton
  dinsdag 11 maart 2003 @ 01:33:10 #25
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_9026599
Dat het toch echt horloge is in plaats van harloge (nee, zelfs Van Dale weet er niks van ) en dan het de raket is en niet het (het raket klinkt toch veel beter?)
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_9026615
- Ik dacht als kind altijd dat het woord "geil" hetzelfde was als gierig.

- Ook snapte ik niet waarom ik niet meer speelgoed kreeg. Waarom gaf papa mij niet gewoon 1000 piek, dan zou ik een jaar niet meer zeuren.

- Ik dacht vroeger (5 jaar?) dat de nieuwslezer/es die ik op televisie zag mij ook kon zien. Ik weigerde dan m'n pyama aan te trekken voor de tv.

- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.

- De juf die ik had op de Christelijke kleuterschool wilde dan dat het heel stil was en dan moest je God kunnen horen. Ik hoorde helemaal niks joh.

Ik dacht vroeger best veel hè

dinsdag 11 maart 2003 @ 01:39:09 #27
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_9026659
Ik dacht vroeger ook dat de VS het aller geweldigste land was wat er bestaat. Nu weet ik dat juist het omgekeerde waar is
lege ton
pi_9026717
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:28 schreef ChrisJX het volgende:
Hier ging het: Wing wang wokkie jo ho

Maar ik denk dat jullie mandarijn of szechuan chinees zongen.. wij waren meer gericht op kantonees en klassiek chinees zie je.

pi_9026853
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
Toen ik in het laatste jaar basisonderwijs zat had ik een leraar die aan het begin van het jaar beweerde dat hij gedachten kon lezen. Hij beweerde ook dat hij dwars door zaken heen kon kijken.
Om dat te bewijzen liet hij mij en 2 andere klasgenoten iets op papier schrijven, dat in een envelop steken en dan dichtplakken. Daarna kwam hij de kamer binnen die hij voor ons schrijven had verlaten en ging hij met een hoop 'Ooooohhhmmmms' en 'abracadabra's' de enveloppes betasten.
Hij had alle 3 de zinnen goed geraden. Dat voelde toen als een shock want die leraar was er dus eentje om voor uit te kijken
Vorig jaar heb ik hem opgebeld en toen bleek het gewoon een truukje te zijn... Toch indrukwekkend als je zo in de waan wordt gelaten...
Wat was de truuk dan vertel even!!! (ik ben trouwens geen leraar )
pi_9027963
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:34 schreef Chooselife het volgende:
- Ik dacht ook dat een auto net zo hard kon als de kilometerteller aangaf. Voor mij was een auto waar bijvoorbeeld 240 op de kilometerteller stond meer waard dan een met 220. Hoe meer op de teller, hoe stoerder.
rofl, nu je het zo zegt is het erg herkenbaar
Een wijs man doorziet de valsheid van wat de algemene domheid bewondert.
pi_9028477
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 00:53 schreef koningkaas het volgende:
Vroeger zei mijn opa altijd als we gatenkaas aten :

als je de gaten niet lust , leg ze dan maar naast je bord neer

ik begreep maar niet hoe dat mogelijk was...

tja ik sneed ze dr gewoon altijd uit...
pi_9028765
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:38 schreef Khalein het volgende:
Wat links en rechts was, en dan bedoel ik niet in de politiek maar in het verkeer... Dat heeft bij mij nogal lang geduurd...
Dat snap ik nog niet... Maar dan in de politiek
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:01:22 #33
46986 RudyHoltkamp
To catan or not catan!
pi_9029181
Mijn zwager vroeg vroeger toen hij klein was aan zijn opa toen zij naast een grote vrachtwagen stonden vol met varkens: "Waar gaan die varkens in die vrachtwagens heen?". "Nou", zei opa, "Die zijn op schoolreisje."

Dagen heeft ie gehuild toen ie er achter kwam, dat dat niet helemaal de waarheid was...hij zou binnenkort namelijk zelf op schoolreisje gaan.

Mijn slurf is korter.....
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:49:32 #34
2759 Matra
Het kost wat
pi_9030298
Bij "buisjes in de oren" (bij kinderen met chronische oorontsteking) moest ik altijd aan die electriciteits-buizen van PVC denken. En ik begreep maar niet hoe dat in een oor kon passen.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 10:55:25 #35
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_9030456
waarom me neef zo een slurf heeft toen we onder de douche stonden
Linux is like a wigwam, no gates, no windows, and an apache inside !
pi_9030709
Dat een verzamel cd een compilatie is, en geen complicatie
pi_9030752
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:03 schreef cordia het volgende:
Dat een verzamel cd een compilatie is, en geen complicatie
Nou we het toch over complicaties hebben: ik dacht altijd dat complicaties betekende dat het dan beter ging. Ik vond complicatie namelijk erg op compliment lijken, en dat is iets positiefs
pi_9030899
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 10:55 schreef aster-x het volgende:
waarom me neef zo een slurf heeft toen we onder de douche stonden
Waarom dan?
Zo gaan wij níet met elkaar om in Nederland
pi_9030933
Van eddy murphy de stand ups Raw en delirious!!
Vroger keek ik er al na met mijn broer en zijn vrienden toen ik net zo oud was begreep ik pas waarom ze helemaal krom lagen van het lachen!!
  dinsdag 11 maart 2003 @ 11:38:30 #40
46911 Mjam
Zweven is leven
pi_9031727
Toen ik een jaar of 10 was hadden we het thuis over littekens en hoe je daar aan gekomen was. M'n moeder had ergens een littekentje (ik geloof bij haar wenkbrauw of zo) en mijn vader zei toen: "Ben je door een minnaar gebeten soms". M'n moeder: "Niet doen, de kinderen..."
Minnaar? Gebeten? Huh? Toch maar niks gevraagd, maar heb 't wel tot de dag van vandaag onthouden.
pi_9031803
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 00:22 schreef TheFrankey het volgende:
* dat tijgers niet de vrouwtjes zijn van leeuwen
* dat wolven niet in Nederland wonen
Als kind dacht ik dat de natuur in Nederland vol verscheurende dieren zat. Daar was ik erg bang voor.

Ook jaren geloofd dat er een tijger onder mijn bed zat snachts. Eentje die zich onzichtbaar wist te maken als je eronder keek. Mij maakten ze niks wijs: ik wist gewoon dat die daar zat. Ik hoorde hem zelfs heel zachtjes grommen in mijn fantasie.

pi_9031975
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:41 schreef Lurky het volgende:

Ook jaren geloofd dat er een tijger onder mijn bed zat snachts. Eentje die zich onzichtbaar wist te maken als je eronder keek. Mij maakten ze niks wijs: ik wist gewoon dat die daar zat. Ik hoorde hem zelfs heel zachtjes grommen in mijn fantasie.

Ik dacht altijd dat er krokodillen onder in mijn bed (dus bij het voeteneinde) zaten. Had nl. een bed dat van de onderkant helemaal dicht was, dus eronder kon niks zitten.
Dus ik ging elke avond slapen met mijn benen opgetrokken. En 's ochtends was er natuurlijk niks aan de hand

Toen ik 6 jaar was, zijn we verhuisd, maar ik wist me nog van het huis te herinneren dat de ramen in mijn kamer heel hoog zaten en dat het nachtlampje heel hoog boven de kast zat. Ik vroeg me dus echt af hoe mijn moeder dat elke avond er in deed.
Totdat ik er achter kwam dat ten opzichte van mij alles zo groot was, maar dat de ramen op normale hoogte zaten en de kast eik niet zo heel groot was, dus mijn moeder prima bij het stopcontact kon

pi_9032017
ik d8 vroeger dat als je niet op de witte strepen op het zebrapad liep, er een auto kwam en je omver reed

ik snapte vroeger de mop niet:
ober: hoe vond u de biefstuk
klant: nou, ik tilde een aardappel op en daar lag ie

ik geloofde heilig in mn theorie dat als je auto rijdt, dat je dan niet zelf verschuift ten op zichte van de aarde, maar dat je, (net zoals zoon tonnetje in een speeltuin waar je opstaat en gaat rennen) de aarde liet draaien

.........

pi_9032297
Ik dacht vroeger altijd dat als je sprong in een vliegtuig of bus, dat de bus of het vliegtuig dan doorreed/vloog maar jij op dezelfde plek bleef.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 12:16:03 #45
42123 Manji
Cursed with Immortality
pi_9032794
Ik had vroeger erg vreemde gedachten bij het begrip 'luchtpost'.

Ook vroeg ik me af, toen ik een keer een sexlijn had gebeld, waarom alles 'geel' was.

The Horizons Of The Spring
Glare Of Autumn
...And Winter Becomes
  dinsdag 11 maart 2003 @ 14:20:39 #46
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_9036065
uit mn stageklas:

juf ik ben een riller!!!!!!!!!!!!!!
(een ridder dus)

en uit eigen ervaring:
ik las hier pas dat bassie = japie

en al die verhalen die ouders aan kinderen vertellen, KEI VET, da ga ik later ook doen bij mijn kindjes!

pi_9038620
Vroeger dacht ik altijd dat je televisieprogramma's kon doorspoelen omdat iemand ergens het videokanaal op 3 had zitten en hij zat door te spoelen. .

Dat je edit niet uitspreekt als eedit.

Dat alle telefoons direct met elkaar verbonden stonden ( toen waren er ook nog een draadloze phone's )

Verder moet ik even graven .

pi_9041874
quote:
Op zondag 6 januari 2002 17:55 schreef Da_Ripper het volgende:
Dat "ausfart" op de duitse autowegen geen plaats in dld is!
Quote is al van een tijdje geleden maar toch

Ik heb, destijds met een paar maanden middelbareschoolduits, heel lang gedacht dat dat een routebeschrijving was naar een crematorium of begraafplaats... dat mensen die naar de uitvaart wilden de bordjes "Ausfahrt" moesten volgen

Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_9042465
Wij hadden een ventje op school wijsgemaakt dat een mengpaneel hetzelfde was als een dildo. Stond ie overal te vertellen dat ie zóóó'n dildo had..
  dinsdag 11 maart 2003 @ 22:19:33 #50
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9049250
Vroeger lustte ik geen korstjes (van mijn brood), mijn ouders hadden toen badcaht dat het leuk zou zijn om te zeggen dat als je geen korstjes eet je nooit zal kunnen fluiten. Ik heb dus vanaf toen steeds braaf mijn korstjes opgegeten en idd op een dag kon ik fluiten.....

Tot mijn 14e geloof ik (hoe dom kun je zijn) heb ik dit gelooft. Ik zei toen een keer tegen een vriendinnetje die niet kon fluiten dat ze vroeger vast geen korstjes op at.........je raad het al....ben vierkant uitgelachen

Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
  dinsdag 11 maart 2003 @ 23:45:08 #51
35843 j22flyingdownwind
Jay Twentie Fowh!
pi_9051615
Ik dacht altijd dat een motor/auto/grasmaaier ontplofte als je volgas gaf. We hadden vroeger zo'n benzine loopmaaier, en die durfde ik nooit op volgas te zetten als ik het gras ging maaien omdat ik bang was dat ie ontplofte (tot mn 12e jaar ofzo )
'99 MB E320 CDI T-model
  woensdag 12 maart 2003 @ 01:03:06 #52
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_9053195
Ik dacht dat auto's vooruit gingen door de lucht die door de uitlaat naar buiten werd geblazen. Net als bij vliegtuigen zeg maar. Nog niet eens zo heel raar gedacht eigenlijk. Toch?

Oh ja, volgens mij dacht ik vroeger ook dat ik "geloofde", aangezien het op mij overkwam alsof de goeden geloofde en de slechten niet, zoiets. Totdat ik erachter kwam wat "geloven" inhield, en dat leek me wel erg onwaarschijnlijk allemaal... (zelfs voor een kind)

En natuurlijk dacht ook ik dat wanneer iemand anders mijn tekening niet mooi vond ik die van de ander dus ook niet mooi hoorde te vinden.

woensdag 12 maart 2003 @ 01:07:33 #53
22598 SurfDude
Wat denk je zelf?!
pi_9053253
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:45 schreef j22flyingdownwind het volgende:
Ik dacht altijd dat een motor/auto/grasmaaier ontplofte als je volgas gaf. We hadden vroeger zo'n benzine loopmaaier, en die durfde ik nooit op volgas te zetten als ik het gras ging maaien omdat ik bang was dat ie ontplofte (tot mn 12e jaar ofzo )
Dacht je niet gewoon dat er dan een barst in de ruit kwam, zoals bij Test Drive wanneer je niet op tijd doorschakelde.
pi_9053361
Nog een

Ik dacht altijd dat autoexe een racepelletje was alleen het werkte niet. ( en toen ik het verwijderde de computer ook niet meer )

FOK!fossiel woensdag 12 maart 2003 @ 01:18:37 #55
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_9053388
Toen ik dacht te weten hoe de gids werkte mocht ik voorlezen wanneer een bepaald programma was. In de gids stond 13:20-14:10, dus ik zeg doodleuk "ah om 13:20 en om 14:10!"
Dus om 14:10 de tv aan, is 't afgelopen... daarna ook nooit meer fout gedaan
Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_9064874
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 01:16 schreef Tommeh het volgende:
Nog een

Ik dacht altijd dat autoexe een racepelletje was alleen het werkte niet. ( en toen ik het verwijderde de computer ook niet meer )

Komt zeer bekend voor....

[Dit bericht is gewijzigd door ramses op 12-03-2003 15:32]

pi_9064888
Ik was vroeger sowieso altijd heel erg bang dat ik de computer kapot maakte als ik op een verkeerd knopje drukte.
Ik was dus altijd heel erg voorzichtig. Totdat mijn vader me een keertje verzekerde dat hij nooit kapot kon gaan door op verkeerde knopjes te drukken. Had hij dat maar nooit gezegd....
  woensdag 12 maart 2003 @ 15:34:57 #58
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_9065043
Stond een keer met mijn moeder af te wassen, was een jaartje of 7. We hadden het over mijn oom, die toen een jaar of 23 geweest moest zijn. Hij was destijds vrijgezel en woonde alleen in een flatje; wat in onze fam. ongebruikelijk was, want iedereen was er keurig getrouwd en had of begon aan kinderen. Ik zei opeens ' Oh, dan is ie zeker homo!' .
Kennelijk had ik de bel al wel horen luiden, maar wist nog niet waar de klepel hing...Mijn moeder zei snel: ' Welneeeee'. Jaren later wisten we allemaal wel beter: mijn ooms is inderdaad homoseksueel..Had ik het toch goed gezien met mijn kinderlogica!!
pi_9065811
Ik dacht op de kleuterschool dat friesland een onderdeel van ijsland was.
pi_9065901
dat het mannetje dat we op mijn 5e verjaardag in het bos tegenkwamen, die voor iedereen een snoepje had, gewoon mijn vader was........
Het drong zelfs niet tot me door toen ik een week later diezelfde baard in de verkleedkist vond.
  woensdag 12 maart 2003 @ 16:10:36 #61
10017 Vaan_Banaan
Geen banaanvragen a.u.b.
pi_9066098
dat als een vrouw met een probleem komt, lang niet altijd een oplossing zoekt, maar gewoon een luisterend oor. Zeer verwarrend, kan er nog steeds niet goed mee omgaan. Je mag het dan wat mij betreft ook tegen de muur zeggen. Dan hoef ik het niet aan te horen.
ik ben de dorpsgek
Met een lange jas aan en geen onderbroek.
Loituma
pi_9066548
dat sesamstraat WEL iedere dag op tv kwam.
En dus ook als mijn moeder beweerde dat het die dag niet bij ons op de tv kwam, dus dat we rustig naar bed konden
pi_9066848
dat het een adams appel is ipv een adEms appel!!
pi_9067456
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:48 schreef eperon het volgende:
ik snapte vroeger de mop niet:
ober: hoe vond u de biefstuk
klant: nou, ik tilde een aardappel op en daar lag ie
Aaaaaaaahahahahahha LOL
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9073236
dat het rozebottels zijn ipv van rozewortels. Dat heb ik echt tot pas paar jaar terug gedacht.

het is toch wel rozebottels?

pi_9073912
Dat Den Haag HS niet HoofdStation, maar Holland Spoor betekent
pi_9075314
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 16:01 schreef zZaZz het volgende:
Ik dacht op de kleuterschool dat friesland een onderdeel van ijsland was.
Ik dacht dat het een land was... eigen taal, eigen vlag, volkslied, het eindigt op land

Dat zeeland ook een eigen dialect heeft een eigen vlag en een volkslied, daar stond ik toen niet bij stil.

En gezien het aantal posts dat ik al geplaatst heb in dit topic, was ik vroeger niet al te slim...

pi_9076863
Ik weet nog dat mijn leraar Engels in de brugklas vroeg wie er bij ons in de klas al wist hoe de dagen in het Engels heten. Dus de hele klas vol ijverige brugklassertjes (inclusief mezelf) riep vervolgens: mondee, tjoesdee, wet-nes-dee... Wisten wij veel dat je woensdag in het Engels zo niet uitspreekt.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 12 maart 2003 @ 22:52:24 #69
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_9076942
Leraar Engels vraagt aan Henk-Jan wat een kapstok is in het Engels: capstick zegt ie

En tijdens een aardrijkskundeles moet iemand een stukje voorlezen. En leest vrolijk over een piepeliene die ergens door Rusland loopt (pipeline)

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 12 maart 2003 @ 22:58:01 #70
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_9077130
Als klein meisje vroeg ik eens aan mijn oma waar dat knopje midden op de buik voor was (nu weet ik gelukkig dat dat navel heet). Mij oma waarschuwde mij daar nooit aan te komen omdat anders mijn armen en benen eraf zouden vallen Nu weet ik gelukkig wel beter, al heb ik er nu nog steeds een ongezonde fascinatie voor navels aan overgehouden.

Verder zaten we een keer in de auto en mijn 3 jaar oudere broer legde toen uit waar de pedalen voor waren, gas geven, remmen en nog een ander pedaal, maar daar moest je dus niet op drukken want dan waren we bang dat je overdekopging (het woord koppeling dus wel gehoord, maar ietsje anders geinterpreteerd). Inmiddels heb ik mijn rijbewijs en ben nog nooit over de kop gegaan (klop klop).

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_9077531
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 16:26 schreef Soep het volgende:
En dus ook als mijn moeder beweerde dat het die dag niet bij ons op de tv kwam, dus dat we rustig naar bed konden
Ik moest altijd na de laatste Loekie de leeuw naar bed, maar ja dat eindigt dus nooit eigenlijk, waar ik na een paar weken ook achterkwam en dat fijn tegen m'n moeder zei, maar helaas wist ze me toch te overtuigen om te gaan slapen

Ik durfde vroeger ook nooit een duikbril op omdat ik bang was dat ie er niet meer af zou gaan omdat ie zich vast hoorde te zuigen

woensdag 12 maart 2003 @ 23:23:05 #72
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9077976
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 23:09 schreef voodoolady het volgende:

Ik moest altijd na de laatste Loekie de leeuw naar bed, maar ja dat eindigt dus nooit eigenlijk, waar ik na een paar weken ook achterkwam en dat fijn tegen m'n moeder zei, maar helaas wist ze me toch te overtuigen om te gaan slapen

Dus jij was ook vroeger al een wijsneusje?

Uhm.. ff denken...
Ik had vast wel van die dingen maar ik kan er nu even niet meer opkomen!!

Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
  woensdag 12 maart 2003 @ 23:24:04 #73
38929 TrenTs
_O_ Jimi Hendrix _O_
pi_9078006
Ohja! Dat je aan de stippen op een lieveheersbeestje kon zien hou oud-ie was.
Overwhelmed as one would be, placed in my position
Such a heavy burden now to be the one
Born to bear and read to all
The details of our ending
pi_9082983
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 23:24 schreef TrenTs het volgende:
Ohja! Dat je aan de stippen op een lieveheersbeestje kon zien hou oud-ie was.
Is dat niet zo dan?
* WheeleE is weer een illusie armer.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  donderdag 13 maart 2003 @ 09:53:21 #75
36644 Middlevillage
Fuck life, live life.
pi_9083025
Dacht vroeger dat de wereld ook zwart wit was als ik weer eens een filmpje uit 18 zoveel op tv zag
Slimheid is gebaseerd op Logica!
  donderdag 13 maart 2003 @ 12:20:29 #76
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_9086431
quote:
Op vrijdag 11 januari 2002 10:11 schreef Fling het volgende:

[..]

Ah, moeders. De mijne vertelde me dat als ik versgeperste sinaasappelsap langer dan vijf minuten liet staan, de vitaminen 'vervlogen'. Ergste is dat ze het zelf nog steeds gelooft.

Toch heeft ze gelijk. Het is dan wel niet 'vervliegen' maar door oxydatie verdwijnen de vitaminen weldegelijk.

Ontopic: ik realiseerde mij veel later dat 'gas' in 'gasfornuis' een betekenis had en ik had het dan ook doodleuk over een electrisch gasfornuis.

Ik sprak 'zakdoek' altijd uit als 'zaddoek' en bedacht pas later 'zak' en 'doek'.

Dacht vroeger dat waar de vangrail de grond in gaat, het ondergronds doorloopt. Voelde mij heel betrapt toen van Kooten en De Bie dat in een sketch ook deden.

I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_9088453
Vroeger verscheen er altijd onder in beeld bij Studio Sport:

"Ajax speelt van links naar rechts"

Ik heb dus heel lang gedacht dat ze veel lange passes gaven en de buitenkanten goed gebruikten.

[Dit bericht is gewijzigd door R_ON op 13-03-2003 13:45]

High hopes and aspirations, and years, above my station
Maybe
but all this time I've tried to walk with dignity and pride
pi_9088603
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 09:53 schreef Middlevillage het volgende:
Dacht vroeger dat de wereld ook zwart wit was als ik weer eens een filmpje uit 18 zoveel op tv zag
Dat gevoel heb ik ook altijd
  donderdag 13 maart 2003 @ 13:44:18 #79
50487 Droopy763
Hoppatee, hapseflats.
pi_9088751
Wat ik later altijd pas begreep was dat Ajax werkelijk voetbalde....
There's always a bigger fish. So let's catch cook and eat it. :p
pi_9090267
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 13:34 schreef R_ON het volgende:
Vroeger verscheen er altijd onder in beeld bij Studio Sport:

"Ajax speelt van links naar rechts"

Ik heb dus heel lang gedacht dat ze veel lange passes gaven en de buitenkanten goed gebruikten.

lol, zo heb ik heel lang gedacht als er stond

"Piet voor Klaas"

dat Piet voor Klaas speelde in beeld en ik altijd maar denken, ze veranderen toch steeds van plaats. Heeft lang geduurd voor ik begreep dat dat om wisselen ging.

pi_9090860
Nou we het toch over voetbal hebben: het heeft ook ff geduurd voordat ik begreep wat buitenspel was.
pi_9090907
* dikkebanaan dacht vroeger dat er (echte) amandelen in m'n keel en neus zaten.. (totdat ze eruit geknipt werden )
Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  donderdag 13 maart 2003 @ 14:52:08 #83
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_9090952
Tja, sommige grensrechters snappen het nog steeds niet

Ik vind dit trouwens wel een geinig topic, maar kan me eigenlijk niks herinneren dat ik pas jaaaaaaaaaaaaaaaaren later begreep...

donderdag 13 maart 2003 @ 14:55:01 #84
47472 distrexx
Mentaly Insane
pi_9091035
volgens men heb ik net als alle andere zeg maar de standaard dingen gehad... dat als er zwart/wit beeld op de tv was er ook geen echte kleuren in het leven waren... en dat als je het gaspedaal van een auto los liet deze meteen stopte allemaal van deze dingen... volgens mijn heeft iedereen die wel tot een bepaalde tijd gehad
"Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic, and so am I"
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:19:55 #85
31580 aster-x
I'm a bridgebuilder
pi_9091908
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 14:55 schreef distrexx het volgende:
volgens men heb ik net als alle andere zeg maar de standaard dingen gehad... dat als er zwart/wit beeld op de tv was er ook geen echte kleuren in het leven waren... en dat als je het gaspedaal van een auto los liet deze meteen stopte allemaal van deze dingen... volgens mijn heeft iedereen die wel tot een bepaalde tijd gehad
killjoy
Linux is like a wigwam, no gates, no windows, and an apache inside !
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:36:14 #86
45176 Riedel1
Stuck in the Middle With You
pi_9092438
* Dat 'Hiele' (Keeper Feyenoord) de bal niet mn z'n hielen tegenhield, maar dat dat zn naam was. (ik vond 'm een ongelovelijke mazzelaar).
* Dat kennis niet overdraagbaar is door het opeten van iemand anders hersenen
* Wat een klisma is
* Dat vogeltjes geen katten eten
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:38:49 #87
47472 distrexx
Mentaly Insane
pi_9092533
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:19 schreef aster-x het volgende:
killjoy
"Roses are red, violets are blue, I'm a schizophrenic, and so am I"
pi_9092579
Dat je van dichtbij en veel tv kijken helemaal geen vierkante oogjes krijgt.....kwam ik een menneke tegen in de supermarkt die zijn oog had afgeplakt met een vierkante pleister.....ik natuurlijk vragen of hij soms teveel tv had gekeken
  donderdag 13 maart 2003 @ 15:47:16 #89
45176 Riedel1
Stuck in the Middle With You
pi_9092783
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 11:58 schreef Chayenn het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat als je sprong in een vliegtuig of bus, dat de bus of het vliegtuig dan doorreed/vloog maar jij op dezelfde plek bleef.
*blik van herkenning*
pi_9092808
Ja, wat is dat eigenlijk, een klisma?
pi_9092881
quote:
Op donderdag 13 maart 2003 15:47 schreef Riedel1 het volgende:
*blik van herkenning*
Heb ik nog eens een keer uitleg over gevraagd aan de natuurkundeleraar op de middelbare school (was 15 gok ik zo)
"Dat is omdat er in die zich voortbewegende lichamen een eigen atmosfeer is, waar jij je dan in bevindt."
pi_9124106
Toen ik 7-8 jaar was vroeg mijn meester op school wie er een spagaat kon maken. Pas toen een meisje daadwerkelijk een spagaat maakte begreep ik dat een spagaat niks met spaghetti te maken heeft.
pi_9124818
Dat de koningin in Den-Haag woonde wist ik wel.
Dus de link was toen makkelijk gelegd dat zij ook nog eens de burgemeester was van Den-Haag

Later vertelde mn pa dat dit niet zo was

Kom ook eens spammen in mijn fotoboek :') **En ja, ik zie er goed uit dat hoef je niet nog eens te vermelden! ** ( hihi )
pi_9130655
Vroeger las ik een x in de Okkie een verhaal over dat er iemand bij je kon komen "logeren", wow, iemand kon blijven slapen. Wilde ik ook, sprak het jarenlang uit als loggeren...

Toen wij op vakantie waren hadden we heel veel watermeloenen gehaald. Maakte ze me wijs dat je de fiets van Mien erin kon zien. "Kijk, zie je 'em gaan? De fiets van Mien??" Ik kijken... "Ik zie niks, ik zie niks, waar dan?!" Vitamien.........

Mijn zus was vroeger weg van Madonna, had ze met een vriend van haar mij wijsgemaakt dat Madonna onsterfelijk was omdat zij op een moment in haar navel was geinjecteerd met een vloeistof en daardoor onsterfelijk was geworden. Ik dacht woww.. die gaat echt niet dood...

Vriendinnetje vroeg aan ander vriendinnetje van mij of haar zus zich al had laten vingeren door haar vriend. Haha, ik was 12, ik zag het zo voor me van met elkaars vingers elkaar betasten op elkaars vingers! Haha, ik dacht is dat dan zo erg als ze dat heeft gedaan.....

De dag voor mijn verjaardag had mijn zus mee (wederom) wijgemaakt dat als ik die morgen blij was dat ik dan "geil" moest zeggen. Om dit uit te leggen ging ze speciaal een stukje fietsen (deed ze anders nooit, vond dat al speciaal). En ja, volgende dag, ik blij met kadootjes, ik: "Geil, geil geil!" En ja het staat op band.......... haha, papa alles gefilmd....

Ik dacht dat eskimo's in IJsland woonden.. en dat er alleen maar ijs was..

Mijn zus dacht vroeger dat alle Engelse woorden die ze nog niet wist gewoon Nederlandse woorden waren die je met een Engels accent moest uitspreken! Ha!

Ik weet pas sinds een jaar wat LOL betekend, ROFL weet ik nog niet..

Vind ik
pi_9130919
Dat het poolshoogte is en niet polshoogte.

Vroeger dacht ik altijd dat oorlog nooit langer dan een dag duurde, omdat de soldaten 's nachts moesten gaan slapen

zaterdag 15 maart 2003 @ 00:33:32 #96
1175 Duckman
Is me er eendje
pi_9130956
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 00:17 schreef Leila het volgende:

Ik weet pas sinds een jaar wat LOL betekend, ROFL weet ik nog niet..

ROFL = Rolling On Floor Laughing

Vroeger als ik "Bommelding" las, dan dacht ik dat dat een ding was dat bommelt (wat dat ook mag wezen) ipv een melding van een bom...

"Dat de geschiedenis zich herhaalt, is vooral daarom zo leerzaam, omdat zij zich nooit op dezelfde wijze herhaalt. Men kan dus even goed beweren, dat de geschiedenis altijd weer nieuw is." - Simon Vestdijk
pi_9131016
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 00:33 schreef Duckman het volgende:

[..]

ROFL = Rolling On Floor Laughing

ja ik dacht al zoiets, maar ik kwam er niet uit met de afkorting, ik dacht in nl....
Vind ik
pi_9153207
Ik hoorde net Keddengedeng (Ter spoor ofzo?) van Guus Meeuwis en nu begrijp ik de zin "En 's nachts gaat het ritme door... Keddengedeng etc." pas...
pi_9153220
quote:
Op zondag 16 maart 2003 11:59 schreef Vortexx het volgende:
Ik hoorde net Keddengedeng (Ter spoor ofzo?) van Guus Meeuwis en nu begrijp ik de zin "En 's nachts gaat het ritme door... Keddengedeng etc." pas...
Dat duurde bij mij ook wel ff, maar goed, toen ik 15 was had ik het toch wel door

Bij mij in de klas zat trouwens een jongen (en dan heb ik het over 6VWO) die dacht dat Den Haag de hoofdstad van Nederland was
(zou ook veel logischer zijn, maar goed da's weer een ander topic).

zondag 16 maart 2003 @ 12:38:25 #100
20741 generalist
Watch me do it!
pi_9153830
de brievenbussen van de PTT (ja, die rode)

Streekpost zie boven

Ik naar boven kijken, alleen maar een vliegtuig ... AHA, streekpost is dus voor héél ver weg en gaat met het vliegtuig !!

Ik wist het helemaal, vond mezelf zooo slim dat ik dat helemaal zelf uitgevonden had!
Jaaaaren later (toen ik 20 was ofzo) postte ik een brief en zag dat weer eens staan en bedacht mezelf ... "Hey, dat is in de streek, waar moet ik dan kijken ... aha! Daar dus, op het schema!"

Above all things, never be afraid. The enemy who forces you to retreat is himself afraid of you at that very moment.[br]Andre Maurois (1885 - 1967)
  zondag 16 maart 2003 @ 18:29:58 #101
50718 Dr.DarkXL
RKM streetwear..
pi_9160637
ik snapte die......hmmz nee ik snap het nog steeds niet, laat maar zitten:?
"Some people say that I am sneaky, evil, and cruel. True, and I have many other fine qualities as well."
  zondag 16 maart 2003 @ 19:49:31 #102
35485 rique
with Canon, I can
pi_9162263
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 16:26 schreef Soep het volgende:
wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....

Dit hebben ze pas een paar jaar geleden verteld

verslaafd aan de cirkelkwadratuur
  zondag 16 maart 2003 @ 19:50:36 #103
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_9162282
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:49 schreef rique het volgende:

[..]

wij moesten altijd na sesamstraat naar bed en mijn ouders namen het ook altijd op. Als ze ons om 4uur al zat waren zetten ze een oude aflevering op en wij dachten dat het daarna tijd was om te slapen.....

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_9163284
quote:
Op zondag 16 maart 2003 19:49 schreef rique het volgende:

Ik ken nog wel een leuke, al kunnen de personen in kwestie het vast niet meer herinneren.
Mijn nichtjes aten thuis altijd pas om een uur of 7 en moesten dan gelijk daarna naar bed.
Wij aten thuis rond 5 uur, dus toen mijn nichtjes bij ons logeerden mochten ze na het eten nog heel lang spelen. Ze zeiden toen dat ze bij ons veel later naar bed mochten.
Bleek dat mijn moeder ze om half 8 naar bed stuurde, terwijl ze thuis om 8 uur erin lagen

zondag 16 maart 2003 @ 20:41:47 #105
43696 jammin4life
Still Breathin' ;)
pi_9163382
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:47 schreef seriewoordenaar het volgende:
En hoe werkte dat trucje, lijkt me cool om te doen.
Als niemand luistert naar niemand, vallen er doden in plaats van woorden.
  maandag 17 maart 2003 @ 22:37:33 #106
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_9192334
toen ik een jaar of 4 was heeft m'n moeder me wijsgemaakt dat meisjes met gaatjes in hun oren werden geboren, kwam er op mn 11e achter dat t niet zo is
voor de rest ben ik wel redelijk normaal hoor
pi_9200040
Ik heb jaaaaarenlang niet begrepen wat een Postbank geldautomaat bedoelde met de mededeling "Uw geld wordt geteld." Ik dacht dan dat er iemand het geld op mijn bankrekening zat na te tellen om te controleren of ik wel genoeg had. En ineens begreep ik dat die opmerking slaat op het geld dat uit de automaat komt.

O(+> There's so much hate goin' round. Hard to not let it get you down. Least we can do is make a joyful sound.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 11:23:33 #108
38302 DooZjUh
Malajusted freak.
pi_9200430
Hahaha mijn opa zei altijd tegen mij als ik zat te eten:

Je stopt het allemaal onder je neus!

En dan zei ik telkens natuurlijk: Nee hoor! Ik Stop het in me mond!

Pas 1 jaar geleden ofzo snapte ik het eindelijk

Ik pest mijn broertje nu altijd met dat gaatje in zijn buik :p

"Wat zit daar nau?" "Huh er zit een gaatje in je buik! Wat is dat nau?"

Naarmate het niveau daalt, stijgt de stemming.
pi_9205508
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:08 schreef Bigsmile het volgende:
Ik heb jaaaaarenlang niet begrepen wat een Postbank geldautomaat bedoelde met de mededeling "Uw geld wordt geteld." Ik dacht dan dat er iemand het geld op mijn bankrekening zat na te tellen om te controleren of ik wel genoeg had. En ineens begreep ik dat die opmerking slaat op het geld dat uit de automaat komt.

Nou je het zegt, ik dacht dat werd gecontroleerd of je genoeg saldo hebt
pi_9215097
ik hoorde een x me buurjongen wat vertellen over ontmaagd in de pizzaria. Ik d8 dus ontmaagd, maagd, maag iets met eten en het werd nog duidelijker met pizzaria erbij, daar eet je tenslotte...

en toen ging ik het vertellen tegen me ouders... terwijl ik dus echt dacht dat het een mop was... pas toen ik 10 werd snapte ik wrm ze niet moesten lachen...

..!
  dinsdag 18 maart 2003 @ 21:38:06 #111
31922 florisje
er zit een aap in de koelkast!
pi_9216662
waarom het logo van shell een schelp is. dat duurde echt tot ik 22 was ofzo heb inmiddels gelukkig lotgenoten gevonden die het ook niet wisten...
knolraap en lof schorseneren en prei
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:41:26 #112
43808 nijntje-pg
zoeken naar het oude leven
pi_9218792
Misschien dom, maar wat betekend die schelp dan
Voor de goden hoef je niet te vrezen. Over de dood hoef je je geen zorgen te maken. Het goede is eenvoudig te verkrijgen. Het afschuwelijke is gemakkelijk te verdragen.
  dinsdag 18 maart 2003 @ 22:43:37 #113
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9218871
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:41 schreef nijntje-pg het volgende:
Misschien dom, maar wat betekend die schelp dan
Shell -> schelp.. engels -> nederlands...
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9219135
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 22:43 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Shell -> schelp.. engels -> nederlands...

nee.. was toch iets met dat het oorspronkelijk opgericht was door (een) schelpen verzamelaar(s)? zoiets staat me bij, maar wellicht ben ik over een paar posts weer een illusie armer
pi_9219344
Ik heb er jaren over gedan om te begrijpen dat als iemand zegt "je willetje ligt achter de deur" dat dat niet letterlijk opgevat moet worden. Volgens mij heb ik wel dagen verspeeld met zoeken naar mijn willetje..ik dacht dat het er altijd uitzag als een wiel ofzo haha..

En links en rechts..heb ik ook lang over gedaan, en dat als je gaat zwemmen niet hoort te zinken.. (vandaar dat ik pas in groep 8 mijn diploma kreeg)

Oja en ik ben er sinds kort achter dat het geen minutie is maar munitie...

dinsdag 18 maart 2003 @ 23:03:24 #116
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_9219493
Als iemand wat pikt uit een winkel, dan roep je "Houten dief!!! "

pi_9219554
Dit jaar ben ik er nog achter gekomen dat het bezoedelen is in plaats van bedoezelen
pi_9219657
en ik heb er lang over gedaan om te begrijpen dat het geen clioteris is maar clitores
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 23:15:54 #119
13151 crew  Rewimo
pi_9219821
Dat het verfomfaaid is en niet verfromfraaid
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 23:16:31 #120
13151 crew  Rewimo
pi_9219842
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:08 schreef shavirah het volgende:
en ik heb er lang over gedaan om te begrijpen dat het geen clioteris is maar clitores
en dan nu nog snappen dat het clitoris is
pi_9220019
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:16 schreef Rewimo het volgende:

[..]

en dan nu nog snappen dat het clitoris is

Vaak genoeg schrijft de mens ook clitores.. ookal is het offlicieel clitoris...
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 18 maart 2003 @ 23:25:10 #122
13151 crew  Rewimo
pi_9220056
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:23 schreef shavirah het volgende:

[..]

Vaak genoeg schrijft de mens ook clitores.. ookal is het offlicieel clitoris...

O.

dinsdag 18 maart 2003 @ 23:34:57 #123
22930 Wolve000
Het loopt wel los
pi_9220293
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 23:15 schreef Rewimo het volgende:
Dat het verfomfaaid is en niet verfromfraaid
Goh.. Heb ik toch zowaar nog wat geleerd zo op de late avond
(Over woorden gesproken die je al een eeuwigheid niet hebt gehoord zeg...)
NT650V - XJR1300 - R1100GS - GTR1000 - XL600R - ZZR600
pi_9220842
wij hebben 2 keer een collega (niet al te snugger) in de maling genomen,

1ste keer : wijs gemaakt dat er kakkerlakken in de etalage liepen, dus hem met een draagbaar radiootje vastgetaped op een auto antenne en hem dan de koptelefoon op laten zetten en de etalage in gestuurd om ze te zoeken.... errug leuk gezicht op de drukke zaterdag.

2e keer : wijs maken dat we geen "scrotumknuppels" meer hadden en hem dan naar de intertoys sturen, waar hij serieus vroeg of ze scrotumknuppels verkochten...

Nog eentje van mezelf... toen ik 11 was en tegen een vriendje aan het opscheppen was over m'n nieuwe radio en hij vroeg of ik ook kabel had (kabel radio) ik hem doodleuk antwoordde jaah kijk maar... wijzend naar de stroomkabel

woensdag 19 maart 2003 @ 12:44:17 #125
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_9228988
Wat "Continue" betekende. Ik heb jaren "kontinuuee" gezegd...

(ik was 10 ofzo, en ja, ik had wel door dat het ervoor zorgde dat je weer verder mocht )

Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_9229188
Wij hadden vroeger een computer (zonder windows), maar er stonden wel allemaal vakjes op het beeldscherm, die je dus kon indrukken en dan ging je naar een submenu.
Dus iemand vraagt of ik Windows heb. Ik vraag wat dat is, zegtie 'met die vakjes'. Dus ik: dat hebben wij
pi_9229994
dat Enschede uitgesproken moet worden als Enschede .. als mje snapt wat ik bedoel..
  woensdag 19 maart 2003 @ 14:25:08 #128
43613 Dr_SnUgGles
*click here for verbal abuse*
pi_9231356
quote:
Op dinsdag 18 maart 2003 11:08 schreef Bigsmile het volgende:

nou je het zegt ik vond het altijd al zo ongelooflijk dat je je pasje maar in een muur hoefde te steken en er gratis geld uit haalde
  woensdag 19 maart 2003 @ 22:07:19 #129
21397 LSD
[Snellius]
pi_9244248
Vroeger dacht ik dat duitsers alleen duits konden praten en bijvoorbeeld geen engels (zelfde gelde ook voor polen en fransen. . .)

Dat het logeerkamer is en niet joleerkamer. .

Kerstman en Sinterklaas uiteraard...

En vroeger had ik het idee dat mopperen betekende dat je elkaar moppen ging vertellen...

catch you on the flipside
  woensdag 19 maart 2003 @ 22:47:50 #130
27619 victorinox
Big, fuck-off shiny ones
pi_9245482
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:07 schreef LSD het volgende:
Vroeger dacht ik dat duitsers alleen duits konden praten en bijvoorbeeld geen engels (zelfde gelde ook voor polen en fransen. . .)
sinds wanneer kennen ze dan wel engels praten, nooit wat van gemerkt.
The thoughts of others screech at them like the forced laughs of a billion art house movie patrons.
IMDb Vote History
pi_9356741
Dat het logo van albert heijn geen soort van krakeling is, maar de initialen zijn A H ..
pi_9356770
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:10 schreef Rolex het volgende:
Dat het logo van albert heijn geen soort van krakeling is, maar de initialen zijn A H ..
Dat duurde bij mij ook vrij lang...

Ik had er laatst nog 1, maar ben 'em weer vergeten...

pi_9356791
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 14:25 schreef Dr_SnUgGles het volgende:

nou je het zegt ik vond het altijd al zo ongelooflijk dat je je pasje maar in een muur hoefde te steken en er gratis geld uit haalde

Oma laatst tegen nichtje: 'nog ff geld pakken hoor' en doet de kast open.
Zegt nichtje: oh, mama haalt dat altijd uit de muur!
pi_9356925
Ik heb er nog wel meer..

- Mijn broer snapte vroeger nooit waarom hij zichzelf niet kon optillen
- dat het adams appel is ipv adems appel
- dat niet heel de wereld denkt in het nederlands
- als ik een kuil graafde dat men zei "als je diep genoeg graaft kom je uit in niew zeeland" dat ik dan dacht dat je daar onderste boven uit zou komen.. l
- waarom niet iedereen elkaar een gulden gaf, want dan was iedereen toch rijk
etc etc

dinsdag 25 maart 2003 @ 10:30:53 #135
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9357040
Dacht altijd dat die draadjes die onder sommige auto's hangen en over de grond slepen ervoor waren dat de inzittenden niet autoziek werden.

Weet nog steeds niet goed waar ze wel voor zijn. Iets met statische electriciteit ofzo?

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  dinsdag 25 maart 2003 @ 10:31:51 #136
16918 flipsen
Argentinie-specialist!
pi_9357060
Omdat ik al wist dat 'no' nee betekende in het Engels, dacht ik dat voor elke letter in het alfabet een andere letter in het Engelse alfabet was. Dus de Nederlandse 'e' is in het Engels een 'o'.

Als ik maar alle letters van het Engelse alfabet uit m'n hoofd ging leren zou ik vloeiend Engels kunnen spreken. Helaas werkte het zo niet

Ik hou me bezig met het organiseren van reizen naar Argentinie, Chili en Peru voor Tipica Reizen.
pi_9357068
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Dacht altijd dat die draadjes die onder sommige auto's hangen en over de grond slepen ervoor waren dat de inzittenden niet autoziek werden.

Weet nog steeds niet goed waar ze wel voor zijn. Iets met statische electriciteit ofzo?

Ik geloof dat het iets met de bliksem te maken heeft. Mocht de bliksem in de grond inslaan dan komt het niet in je auto, of alstie in je auto inslaat, dan wordt het naar de grond afgevoerd ofzo... Maar dat laatste kan weer niet geloof ik, want zo'n ding zal wel van rubber zijn?
  dinsdag 25 maart 2003 @ 11:09:35 #138
11485 Alfa_Drifter
Enfant Terrible
pi_9357760
Dat je "Marillion" (die band) niet op z'n frans uitspreekt maar op z'n engels.
Da's toch nie normaal, das abnormaal, tis gewoon nie te gleuven!!!
pi_9364255
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 10:30 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

Dat is ook om niet autoziek te worden hoor. Ik had daar vroeger ook last van en toen hebben mijn ouders zo'n rubberen ding gekocht. Het heeft niet geholpen, maar het was daar wel voor hoor echt waar...

...toch. Nee het is daar wel voor hoor. Ik weet alleen niet hoe het werkt.

Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 25 maart 2003 @ 15:43:58 #140
13151 crew  Rewimo
pi_9364314
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:41 schreef ramses het volgende:

[..]

Dat is ook om niet autoziek te worden hoor. Ik had daar vroeger ook last van en toen hebben mijn ouders zo'n rubberen ding gekocht. Het heeft niet geholpen, maar het was daar wel voor hoor echt waar...

Het werkt ook niet. Het is een placebo
pi_9365302
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 22:07 schreef LSD het volgende:

Dat het logeerkamer is en niet joleerkamer. .

Kerstman en Sinterklaas uiteraard...

En vroeger had ik het idee dat mopperen betekende dat je elkaar moppen ging vertellen...

Ik dacht dat ze gewoon overal Nederlands spraken .

Ik dacht vroeger ook dat je klaar was met school na groep 8, toen mijn zus naar de middelbare school was ik een behoooooorlijke illusie armer .

En natuurlijk dat de kinderen die (wist ik dan dus niet) op de middelbare school al "grote mensen" waren

dinsdag 25 maart 2003 @ 16:20:23 #142
33465 Smurfer
Knuffelbaar
pi_9365407
quote:
Op maandag 10 maart 2003 23:48 schreef Svyatagor het volgende:
Dat 'horizontaal' is afgeleid van 'horizon'
Is dat dan niet zo?
Some people are chicken, other people eat chicken
  dinsdag 25 maart 2003 @ 16:21:47 #143
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_9365431
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 15:41 schreef ramses het volgende:

[..]

Damn, nu weet ik het helemaal niet meer! Klinkt toch niet erg logisch dat zo'n draadje onder de auto je van autoziekte af kan helpen...

Hoort dus eigenlijk in een topic 'dingen die je jaren later nog niet begrijpt'

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
pi_9369307
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:34 schreef Chooselife het volgende:

is dat dan niet zo
pi_9371176
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 19:14 schreef krengetje het volgende:

[..]

is dat dan niet zo

Inderdaad, dat is toch ook zo?
pi_9372933
Dacht ik net aan: ik noemde vroeger Gangmakers (weet je wel die koeken) altijd Deurzakkers... .
Ik weet ook niet waarom

niet doorvertellen, maar ik noem ze nog steeds zo, automatisme denk ik

pi_9373672
dat je in een videorecorder geen boterhammen kunt roosteren.
pi_9375317
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 21:51 schreef kattuhbak het volgende:
dat je in een videorecorder geen boterhammen kunt roosteren.
en floppy's of andere voorwerpen niet in een cdspeler kunnen
pi_9377050
Mijn broertje, toen mijn vader een lange tijd geen LP's had gedraaid:

"Papa, wanneer zet je weereens zo'n grote zwarte cd op ?"

Ik geloofde vroeger dat ik alleen kon slapen als ik op mijn linkerzij lag. Dus ik altijd links liggen. Heb ik echt ZO lang gedaan, dat het een wonder is dat ik niet scheefgegroeid ben ofzo.

It's my party and I'll cry if I want to.
pi_9377279
quote:
Op dinsdag 25 maart 2003 20:20 schreef ramses het volgende:

[..]

Inderdaad, dat is toch ook zo?

Nee hoor, onze auto geeft ook vrolijk 220 km/uur aan, maar hij haalt met moeite 150
bergaf dan wel
pi_9460751
Gister zag ik op tv een Amerikaanse serie waarin werd gezegd: ' I'm not dancing to your tune'.

En toen viel bij mij het kwartje: Ik begreep ineens dat ik onze uitdrukking 'naar iemands pijpen dansen' altijd verkeerd had begrepen.
Ik dacht zomaar altijd aan broekspijpen!
Terwijl het letterlijk 'dansen naar de melodie
die iemand op zijn fluit speelt' betekent......natuurlijk begreep ik altijd wel de strekking van dit gezegde....

zondag 30 maart 2003 @ 10:20:28 #152
25284 jra2k
Maar Grote Smurf zegt...
pi_9460773
in m'n DOS periode... (lang, lang geleden....)

Abort, Ignore, Retry (spreek uit retrie)

NOOIT geweten wat dat was, tot ik 'es oplette bij Engels....
Ik gebruikte Retry nooooit, geen idee.....

Hey !!..........................wacht op mij !!!
pi_9460781
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat je je OV niet hoeft te laten zien als je de tram in stapt
pi_9460820
- dat het houdgreep is en niet houtgreep

- we hadden vroeger een formule 1 spelletje op de pc, iets met grand prix, maar ik sprak het uit op z'n engels, dan werd het iets van grend priks (was toen een jaar of 8, 9 denk ik)

pi_9460851
quote:
Leven is liefde,
Liefde is leven,
Leef in liefde,
Laat liefde leven!
pi_9460873
quote:
Op zondag 30 maart 2003 10:23 schreef ChrisJX het volgende:
Ik kwam er een tijdje geleden achter dat je je OV niet hoeft te laten zien als je de tram in stapt
Nou, dat hangt er toch vanaf welke tram?Als je 't over Amsterdam hebt: in sommige trams zit geen controleur maar in de trams waar ze wel zitten, moet je toch echt je OV laten zien wil je kunnen doorlopen!!!!!!!
pi_9460878
quote:
Op zondag 30 maart 2003 10:54 schreef lamaris het volgende:

Nou, dat hangt er toch vanaf welke tram?Als je 't over Amsterdam hebt: in sommige trams zit geen controleur maar in de trams waar ze wel zitten, moet je toch echt je OV laten zien wil je kunnen doorlopen!!!!!!!

Den Haag
Ik kom ook maar uit de provincie...
pi_9461963
quote:
Op zondag 30 maart 2003 10:10 schreef lamaris het volgende:
Gister zag ik op tv een Amerikaanse serie waarin werd gezegd: ' I'm not dancing to your tune'.

En toen viel bij mij het kwartje: Ik begreep ineens dat ik onze uitdrukking 'naar iemands pijpen dansen' altijd verkeerd had begrepen.
die iemand op zijn fluit speelt' betekent......natuurlijk begreep ik altijd wel de strekking van dit gezegde....

Ik hoor hier ook opeens een kwartje vallen.

Doet me opeens denken aan een Duitse collega waar ik ooit bevriend mee was. Samen liepen we een keer naar een andere vriendin van ons en toen we bij haar huis aankwamen, zagen we dat haar raam (ze woonde op de tweede verdieping) open stond. Waarop mijn Duitse collega de onsterfelijke woorden sprak: "Kun jij pijpen?" Hij dacht dat dat wel Nederlands voor fluiten zou zijn. "Eeeeh, je hebt me zojuist een behoorlijk vreemde vraag gesteld."

[Dit bericht is gewijzigd door rooierooie op 30-03-2003 13:06]

pi_9462101
quote:
Op zondag 30 maart 2003 12:57 schreef rooierooie het volgende:

Waarop mijn Duitse collega de onsterfelijke woorden sprak: "Kun jij pijpen?" Hij dacht dat dat wel Nederlands voor fluiten zou zijn. "Eeeeh, je hebt me zojuist een behoorlijk vreemde vraag gesteld."

pi_9462545
quote:

!
Het kwartje valt hier ook ineens..
Zo leer ik nog eens wat
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
pi_9463347
Ik dacht dat "last action hero" de laatse film zou zijn waarin Arnold Schwarzenegger zou spelen.

Links en Rechts natuurlijk. Moest altijd mijn handen voor me houden en de hand waar de duim en wijsvinger een L vormden was dan links.

x
pi_9465389
quote:
Op zondag 30 maart 2003 14:25 schreef dfr0st het volgende:
Ik dacht dat "last action hero" de laatse film zou zijn waarin Arnold Schwarzenegger zou spelen.

Links en Rechts natuurlijk. Moest altijd mijn handen voor me houden en de hand waar de duim en wijsvinger een L vormden was dan links.

Kwist geeneens dat je er zo achter kon komen wat links en rechts was

Verder snapte ik het 'dreigement' : " Ik zal je neus 's tussen 2 oren zetten " niet... Was altijd bang dattet veel pijn ging doen enzo, snappem pas sinds mn 14e ofzo (rare leeftijd eik, 14, maarja )

... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
pi_9465598
quote:
Op zondag 30 maart 2003 16:19 schreef blubikbeneenknoop het volgende:

Verder snapte ik het 'dreigement' : " Ik zal je neus 's tussen 2 oren zetten " niet...

Die heb ik nog nooit gehoord...
pi_9465659
Ik maar zat Ik wil naar 't terras! maarja, ontopic maar weer
... te zijn bij die warme, natte, christelijke, lauwe, binnebroekse, rukkerrrr; Rick Felderhof. En dat je 'm dan een paar dagen mag martellen door 'm uit te schelden voor vunzig glijmiddel, gereformeerde kutvoyeur en luizige artiestenvlo...
  zondag 30 maart 2003 @ 20:19:38 #165
48575 Scandalous
pew pew pew
pi_9470056
Ik ging deze week voor het eerst in jaren weer eens zwemmen en toen kwam ik er ineens zelf achter (jaja) dat het borst CRAWL is en niet borstkrol

Oh, en dat 'kornet bief' 'corned beef' is..

pi_9470450
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:19 schreef Scandalous het volgende:
Ik ging deze week voor het eerst in jaren weer eens zwemmen en toen kwam ik er ineens zelf achter (jaja) dat het borst CRAWL is en niet borstkrol

Oh, en dat 'kornet bief' 'corned beef' is..

Kornet bief
Je bent niet de enige hoor...daar ben ik ook later pas achter gekomen
  maandag 31 maart 2003 @ 13:26:12 #167
10532 hotlips
duss....een fiets is geen bus
pi_9482387
dat mensen met blauwe ogen niet alleen de kleuren blauw zagen, en mensen met groene ogen groen etc... en dat ik dus niet speciaal was dat ik alle kleuren zag......
tja....
even goed engels of nederlands
pi_9483009
quote:
Hehe

*volgt topic*

"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  maandag 31 maart 2003 @ 14:05:24 #169
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9483076
quote:
Oh.
  maandag 31 maart 2003 @ 14:10:54 #170
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_9483153
Van dat liedje:
"Maar vanavond, heb ik hoofdpijn"

Begreep nooit hoe ze van tevoren kon weten dat ze s-avonds hoofdpijn zou hebben.

Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
  donderdag 3 april 2003 @ 13:56:26 #171
29940 Mijnheer_Willem
Nee he, *hij* weer!
pi_9557473
Pas onlangs : dat een T-shirt zo heet omdat de vorm een T is.
I wish I could remember, but my selective memory won't let me
pi_9557510
quote:
Op donderdag 3 april 2003 13:56 schreef Mijnheer_Willem het volgende:
Ach, snapte ik ook pas toen ik 10 was
  donderdag 3 april 2003 @ 17:07:29 #173
36752 timmeeeh
provocateur et penseur
pi_9562488
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 14:20 schreef amaranta het volgende:
en uit eigen ervaring:
ik las hier pas dat bassie = japie
Vergeet niet: Adriaan = Baron
Maar dat was alleen in het begin geloof ik.
Ik kwam daar trouwens ook pas een half jaar geleden achter.
"Maar ja, echt ontspannen zaten we niet meer te bingoën"
pi_9564520
quote:
Op donderdag 3 april 2003 17:07 schreef timmeeeh het volgende:

[..]

Vergeet niet: Adriaan = Baron
Maar dat was alleen in het begin geloof ik.
Ik kwam daar trouwens ook pas een half jaar geleden achter.

Wist ik nog geeneens
pi_9565085
[quote]Op zondag 30 maart 2003 10:32 schreef belanov het volgende:
- dat het houdgreep is en niet houtgreep

daar zeg je me wat hahaha..
*weer wat geleerd*

pi_9565180
quote:
pi_9565213
quote:
...

Bedankt Mijnheer_Willem, weer wat geleerd *schaamt zich*

"Great spirits have always found violent opposition from mediocrities. The latter cannot understand it when a man does not thoughtlessly submit to hereditary prejudices but honestly and courageously uses his intelligence."
pi_9565385
Ik heb met mijn zwemlessen een jaar ofzo gedacht dat ik 7 meter DIEP ipv VER moest zwemmen.... geen grapje.
pi_9570121
Dat cappuccino in feite gewoon op-ge-klopte melk is

[Dit bericht is gewijzigd door Beathoven op 03-04-2003 23:06]

donderdag 3 april 2003 @ 23:10:07 #180
38638 Purgatorio
WATCH MORE TV
pi_9570394
Ik dacht vroeger altijd dat het Rustland was i.p.v. Rusland, een soort bejaardenhuis maar dan een heel land als bejaardenhuis (zo omschreef ik dat dan )
Everything you know is wrong
pi_9570457
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:01 schreef Beathoven het volgende:
Dat cappuccino in feite gewoon op-ge-klopte melk is
Dat wist ik eik helemaal niet...
  donderdag 3 april 2003 @ 23:12:49 #182
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9570487
Ik dacht vroeger altijd dat Nederland in de atlas Rusland was. Omdat Rusland het grootste land ter wereld was, moest het wel het vaakst in de atlas staan, nietwaar?

Tot ik op een dag leerde lezen en ineens Nederland boven de kaart zag staan

pi_9570558
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:12 schreef Leshy het volgende:
Ik dacht vroeger altijd dat Nederland in de atlas Rusland was. Omdat Rusland het grootste land ter wereld was, moest het wel het vaakst in de atlas staan, nietwaar?

Tot ik op een dag leerde lezen en ineens Nederland boven de kaart zag staan

Hehehe
Ik vind het eik wel jammer dat alleen Nederland zo supergedetailleerd is. Ik zou dat voor andere landen van West-Europa ook wel handig vinden. Toch maar eens op zoek naar een Duitse atlas
pi_9570589

Ik verwachtte een explosie

donderdag 3 april 2003 @ 23:20:26 #185
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9570709
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:14 schreef ChrisJX het volgende:
Ik vind het eik wel jammer dat alleen Nederland zo supergedetailleerd is. Ik zou dat voor andere landen van West-Europa ook wel handig vinden. Toch maar eens op zoek naar een Duitse atlas
Ik heb twee enorme atlassen liggen, die op zich ook best gedetailleerde kaarten hebben van andere landen. Alhoewel ik geloof dat die van Nederland beter zijn omdat er in staan met verschillende schaal-groottes
pi_9570723
quote:

*kloink*

Kwam er een jaartje geleden achter dat het col-trui is en niet colt-trui.

En ik kwam er tijdens mijn mondeling Nederlands achter dat een Bint ook nog iets anders kan betekenen dan een aardappel.

donderdag 3 april 2003 @ 23:22:44 #187
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9570776
Ik heb overigens ook jaren geloofd dat Sinterklaas niet door de schoorsteen ons huis binnenkwam, maar dat er achter de verwarming een luik zat dat mijn moeder voor hem opendeed. Al kon ik nooit enig bewijs vinden van de aanwezigheid van een luik achter de radiator. :/
pi_9570782
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:21 schreef Lexie het volgende:

En ik kwam er tijdens mijn mondeling Nederlands achter dat een Bint ook nog iets anders kan betekenen dan een aardappel.

Das een boek en Bintje is een friese meisjenaam (daar is de aardappel ook naar vernoemd).
pi_9570843
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:22 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Das een boek en Bintje is een friese meisjenaam (daar is de aardappel ook naar vernoemd).

Ik had het boek gelezen . Mij leraar vroeg wat Bint eigenlijk betekende. Ik: "Uhhh, een soort aardappel?". (Ik vond het al zo verdacht weinig met het boek te maken hebben). Toen kwam ik er dus achter dat het ook een steunbalk voor het plafond is...
pi_9572939
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 01:18 schreef RemCow het volgende:
Toen ik dacht te weten hoe de gids werkte mocht ik voorlezen wanneer een bepaald programma was. In de gids stond 13:20-14:10, dus ik zeg doodleuk "ah om 13:20 en om 14:10!"
Dus om 14:10 de tv aan, is 't afgelopen... daarna ook nooit meer fout gedaan
Haha, ik weet er plots weer 1. Ik begreep nooit waarom in de tv-gids nooit stond wanneer programma's waren afgelopen, alleen de begintijd stond er overal bij!

edit: er komen er nog meer boven:
Dat de in sierlijke letters geschreven Disney voor Disney stond, en niet voor Disnep

uit buitenland afkomstige vriend van me, die dacht dat 'een appeltje met iemand schillen' positief is, heeft ie 15 jaar lang gebruikt met goede bedoelingen

[Dit bericht is gewijzigd door Semjase op 04-04-2003 01:47]

vrijdag 4 april 2003 @ 01:53:38 #191
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_9573022
Mijn zus zag in een aflevering van (goh hoe heet die kikker nu weer?) dat ie een pit van een appel per-on-ge-luk door slikte, toen groeide er een boom uit zijn hoofd.

Mijn zus slikte kort daarna ook een pitje door, en was niet meer stil te krijgen...

Vooral omdat mijn vader altyd van dat soort grapjes maakte

Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_9573074
Dat er een verschil is tussen een kampeerplaats en een parkeerplaats..
pi_9583093
Dat de doffe kant van zilverfolie aan de buitenkant moet als je iets koud wilt houden, en de glanzende kant buiten als je iets heet wilt houden.
  vrijdag 4 april 2003 @ 16:25:58 #194
38638 Purgatorio
WATCH MORE TV
pi_9583330
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 16:17 schreef Mr.KleZe het volgende:
Dat de doffe kant van zilverfolie aan de buitenkant moet als je iets koud wilt houden, en de glanzende kant buiten als je iets heet wilt houden.
  vrijdag 4 april 2003 @ 16:25:58 #195
26063 Frankieboy
Maar we blijven vrienden....
pi_9583331
quote:
Oh....
handig, weet ik dat ook weer.
Het is half november, we hebben het net voor de eerste keer gedaan. We liggen naakt in bed met de dekens weggeslagen. Zij is de grootste koukleum die ik ken. Dus ik kruip lekker dicht tegen haar aan. Zij mompelt: "Rot op, ik heb het warm."
pi_9584763
Ik kwam er pas achter dat een martelaar iemand is die gemarteld wordt (door een beul) en een gijzelaar iemand is die gegijzeld wordt (door een gijzelnemer)..

En ik maar denken waarom die gijzelaars nou bevrijdt waren..

pi_9584909
Bij bier-reclames: "Geniet, maar drink met mate". Die zin snapte ik nooit. Was 'mate' (op z'n engels) nou een soort bedrijf ofso? En waarom schreven ze niet gewoon 'mateN'??
pi_9584935
Wij noemden thuis mijn ooms en tantes altijd gewoon bij voornaam. Toen moest ik eens op school een soort stamboom maken van al mijn ooms en tantes. Kwam ik huilend thuis omdat iedereen ooms en tantes had en ik niet..
  vrijdag 4 april 2003 @ 17:38:39 #199
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_9584975
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 89% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:22:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  vrijdag 4 april 2003 @ 17:50:49 #200
6915 Faithy
Kutwijf.
pi_9585155
Dat de trein tussen Zoetermeer en Den Haag de SpRinter heet, en niet de Splinter...

Doei.
pi_9585353
En waarom nette mensen met 2 woorden praten.. Ik dacht: dan kan je toch alsnog hele vieze dingen zeggen??
  vrijdag 4 april 2003 @ 18:24:13 #202
33213 SpleeffY
Ja, wat hij zegt ->
pi_9585715
quote:
Dat hoeft volgens mij helemaal niet?
pi_9586309
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 18:02 schreef Alcatraz het volgende:
En waarom nette mensen met 2 woorden praten.. Ik dacht: dan kan je toch alsnog hele vieze dingen zeggen??
pi_9588392
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 17:25 schreef Alcatraz het volgende:
Ik kwam er pas achter dat een martelaar iemand is die gemarteld wordt (door een beul) en een gijzelaar iemand is die gegijzeld wordt (door een gijzelnemer)..

En ik maar denken waarom die gijzelaars nou bevrijdt waren..

Idd verwarrend
Maar een martelaar is toch ook iets van een held? Ik snap het iig niet...
pi_9590197
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 20:35 schreef ChrisJX het volgende:

[..]

Idd verwarrend
Maar een martelaar is toch ook iets van een held? Ik snap het iig niet...

Een martelaar is iemand die voor zijn geloof gestorven is.
Verwarrend nietwaar
~Leonard Cohen
  zaterdag 5 april 2003 @ 00:31:56 #206
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_9594196
Ik heb vrolijk een poosje meegelurkt, en kan alleen maar zeggen: wat een geniaal topic!
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  zaterdag 5 april 2003 @ 00:36:57 #207
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9594285
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:31 schreef Gerdo het volgende:
Ik heb vrolijk een poosje meegelurkt, en kan alleen maar zeggen: wat een geniaal topic!
Was beter geweest als je daar pas over 3 jaar achter gekomen was
pi_9594438
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 21:57 schreef Forau_Diavolina het volgende:

[..]

Een martelaar is iemand die voor zijn geloof gestorven is.
Verwarrend nietwaar

Hoe heet degene die martelt?
  zaterdag 5 april 2003 @ 00:44:42 #209
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9594474
Hoe hij wil dat je hem noemt, natuurlijk
  zaterdag 5 april 2003 @ 00:52:38 #210
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_9594627
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 00:42 schreef FluxC5 het volgende:

[..]

Hoe heet degene die martelt?

dat is dus de beul....
  zaterdag 5 april 2003 @ 01:06:19 #211
51699 Sleepie
What's in a nickname?
pi_9594851
't was niet jaren later dat deze arme kerel (ik was het gelukkig niet) het begreep, maar ik vind m toch wel passen in dit topic.

Wij hebben in een uitgaansgelegenheid met 6 man een gastje 100 gulden per persoon aangeboden als hij zijn pik plat op tafel zou leggen.
Dat gastje zag die 600 piek wel zitten, maar hij vond het nogal ver gaan in de drukte. Nou ja..toen het eenmaal wat later en minder druk was, kwammie of het ook op het tafeltje in de hoek mocht....ok dat mocht als wij mochten kijken.
Legtie zn snikkel op tafel...roepen wij heel hard:
Jammerrrrrr...hij is niet plat !!

De arme kerel kreeg nog een herkansing....hij kreeg geen 100 maar voor 25 gulden per persoon als we 2 eieren op zijn hoofd kapot mochten slaan........

~ Respect is Everything ~
pi_9594870
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 01:06 schreef Sleepie het volgende:
De arme kerel kreeg nog een herkansing....hij kreeg geen 100 maar voor 25 gulden per persoon als we 2 eieren op zijn hoofd kapot mochten slaan........
En hij trapte erin???
  zaterdag 5 april 2003 @ 01:09:52 #213
51699 Sleepie
What's in a nickname?
pi_9594906
Bijna niet te geloven...maar ja hij trapte er met 2 voeten in.
Is zich toen van ellende gaan schoonspoelen in een plaatselijke fontein

We hebben hem trouwens maanden niet meer gezien daarna.

~ Respect is Everything ~
pi_9594920
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 01:09 schreef Sleepie het volgende:
Bijna niet te geloven...maar ja hij trapte er met 2 voeten in.
pi_9595331
Ik weet nog steeds niet hoe het nou zit:

Als een kip lang op een ei zit, wordt het een kuiken en als 'ie er niet op gaat broeden wordt het een ei (voor in de koekenpan)?

Maybe
pi_9595354
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 01:36 schreef R_ON het volgende:
Ik weet nog steeds niet hoe het nou zit:

Als een kip lang op een ei zit, wordt het een kuiken en als 'ie er niet op gaat broeden wordt het een ei?

Als een ei bevrucht is (door een haan) komt er normaal gesproken een kuiken uit het ei, mits de kip gaat zitten broeden.
Alstie niet broedt, blijft het ei koud en kan het kuiken zich niet ontwikkelen.
Is een ei niet bevrucht: nooit een kuiken.
pi_9600261
Wat ik pas jaren later begreep was dat er dus geen drank in borrelnootjes zit
~Leonard Cohen
pi_9600294
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 14:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Hahhaha!!!!!!!!!!!
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:47:06 #219
31801 EaL
Yep, it's me
pi_9605311
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 14:17 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Wil je nu zeggen dat er geen tijgers in tijgernoten zijn verwerkt?
The mystery of life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced!
Las hiervoor: Het transgalactisch liftershandboek deel 2 van Douglas Adams
Leest nu: De Butlerse Jihad van Brian Herbert en Kevin J. Anderson.
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:53:19 #220
27454 InTrePidIvity
Looks like it's broken...
pi_9605426
Bij Amerikaanse 'comedy'-series (Married With Children, Rosanne) stond altijd tijdens de intro onderaan in beeld 'In Stereo where available'.

Ik altijd gedacht dat het een spelfout was ('In Stereo were available' -> in stereo was beschikbaar ), maar een tijdje terug kwam ik er toch echt achter dat het 'In Stereo waar beschikbaar' moest zijn

...it's rielie broken... It's rielie, rielie broken... Let's go wecycle!
[Tournament] Beste Remake
pi_9605451
Dat er barweinig mensen op de wereld zijn met wie je over 10 jaar nog mee om gaat.
  zaterdag 5 april 2003 @ 19:58:35 #222
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9605527
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:53 schreef InTrePidIvity het volgende:
Bij Amerikaanse 'comedy'-series (Married With Children, Rosanne) stond altijd tijdens de intro onderaan in beeld 'In Stereo where available'.

Ik altijd gedacht dat het een spelfout was ('In Stereo were available' -> in stereo was beschikbaar ), maar een tijdje terug kwam ik er toch echt achter dat het 'In Stereo waar beschikbaar' moest zijn

Mja, ik dacht altijd dat het "In Stereo we're available" moest betekenen. Was ook niet al te lang geleden dat ik ineens 'where' las en dacht "Oh."
pi_9605710
Een aantal jaren terug zat ik in de kantine van mijn toenmalige vakantiebaantje en las de krant. Een kopje was betiteld: "Voetgangster overreden?". Daarna ik met mijn slimme opmerking: "W.T.F. is een Voet-Gangster?" Daar ben ik later erg vaak mee lastig gevallen.
pi_9605993
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:07 schreef Oorlog84 het volgende:
Een aantal jaren terug zat ik in de kantine van mijn toenmalige vakantiebaantje en las de krant. Een kopje was betiteld: "Voetgangster overreden?". Daarna ik met mijn slimme opmerking: "W.T.F. is een Voet-Gangster?" Daar ben ik later erg vaak mee lastig gevallen.
Een schoenendief
  zondag 6 april 2003 @ 12:04:25 #225
10107 Forau_Diavolina
Sine Missione
pi_9613836
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 20:23 schreef EdSchouten het volgende:

[..]

Een schoenendief

Hehe, zo hadden wij een keer tijdens de 4-daagse een standaard-pakket gekregen mat daarin zalf voor je voeten.
Alleen is een vriendin van mij redelijk dyslectisch(hoe? ehm, woordblind) en dacht dat de verzorgende zalf
voet-engel was, dus spreken we nu van voet engel wanneer we onze voeten insmeren
~Leonard Cohen
pi_9615857
quote:
Van de Alfred J. Kwak aflevering dat ze dus Dolf eigenlijk als Adolf Hitler bedoelen, check ze snorretje en die KraaienPartij (lijkt op de NSDAP) Zag de connecties pas later..
A-Dolf

gaat er een belletje rinkelen ?

zondag 6 april 2003 @ 14:36:51 #227
16839 Sander_P
Turning Around
pi_9616032
quote:
Op zondag 30 maart 2003 20:36 schreef WheeleE het volgende:

[..]

Kornet bief
Je bent niet de enige hoor...daar ben ik ook later pas achter gekomen

Hehehe nou dat zeggen ze dus allemaal bij mijn vriendin thuis he, ook d'r ouders, de eerste keer toen ik dat hoorde dacht ik, waar de fok hebben die het nou weer over
pi_9617398
Corned beef (Kornet bief) wordt door zoveel massa's mensen verkeerd gezegd dat het een legitiem Nederlands woord is geworden.

Weet je hoe dat is gekomen?

In de 2e wereldoorlog dropten de Amerikanen/Engelsen voedselpakketten op ons land.
Daar zaten blikken corned beef in (houdbaar vlees, dus handig voor voedselpakketten.)

In die tijd hadden mensen geen televisie en spraken maar weinig mensen Engels - het gewone volk (jij en ik) kwam in die tijd veeeel minder in aanraking met de Engelse taal dan nu.

Dus werd het kornet bief, en dat is het ook altijd gebleven.

pi_9617463
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 17:35 schreef Alcatraz het volgende:
Wij noemden thuis mijn ooms en tantes altijd gewoon bij voornaam. Toen moest ik eens op school een soort stamboom maken van al mijn ooms en tantes. Kwam ik huilend thuis omdat iedereen ooms en tantes had en ik niet..
Bij mij is het ook zo in de familie

Die tantes van pappie en mammie houd ik nooit uit elkaar

pi_9617873
Wtf is kornet bief (corned beef) ?
  zondag 6 april 2003 @ 18:15:05 #231
49296 ds_polleke
Apostel Paulus de boskabouter
pi_9620199
quote:
Op zaterdag 5 april 2003 19:47 schreef EaL het volgende:

[..]

Wil je nu zeggen dat er geen tijgers in tijgernoten zijn verwerkt?

en in babyolie zitten GEEN baby's

maar over baby's

Toen ik 4 was zaten we te eten en ergens in de familie was iemand zwanger dus mijn moeder vertelde dat x een baby in haar buik had...

ik vroeg me af of diebaby in haar buik niet vreselijk vies werd als die persoon at (eten komt ook in je buik)

If my answers scare you.. stop asking scary questions.
pi_9620704
Dat sinterklaas ed niet bestaan ?

Heb ook nog steeds moeite met links en rechts

zondag 6 april 2003 @ 20:10:12 #233
17979 MissMSX
Knightmare
pi_9622205
Vriend van me kwam er vanmiddag achter dat weekend week einde betekent
Daar leef je dan 33 jaar voor
Het is maar FOK!... Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?
50.000 O+
pi_9622963
Ik vroeg vroeger aan m'n moeder: "Hoe groot zijn dinosaurussen?"
M'n moeder zei: "héél groot"
Ik heb jarenlang gedacht dat dinosaurussen zo groot waren als een blok rijtjes-huizen
  zondag 6 april 2003 @ 20:45:06 #235
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9623004
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:43 schreef psycho-magnet het volgende:
Ik heb jarenlang gedacht dat dinosaurussen zo groot waren als een blok rijtjes-huizen
Een beetje Brontosaurus, Diplodocus of Ultrasaurus moet daar toch zeker niet al te ver vanaf zitten
pi_9623290
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:45 schreef Leshy het volgende:

[..]

Een beetje Brontosaurus, Diplodocus of Ultrasaurus moet daar toch zeker niet al te ver vanaf zitten

Jamaar met een blok bedoel ik dus...ja hoe leg je dat uit...een voetbalveld ofzo?
pi_9623405
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:54 schreef psycho-magnet het volgende:

Jamaar met een blok bedoel ik dus...ja hoe leg je dat uit...een voetbalveld ofzo?

Nou, inclusief staart...
  zondag 6 april 2003 @ 21:01:03 #238
44679 Leshy
Held met sokken.
pi_9623463
quote:
Op zondag 6 april 2003 20:59 schreef ChrisJX het volgende:
Nou, inclusief staart...
Een voetbalveld zit aan de 100 meter. Een gemiddelde sauropode komt op een volledige lengte van 25-27 meter. Dus als je denkt dat ze een voetbalveld lang zijn, dan zit je toch iets te groot
pi_9623509
quote:
Op zondag 6 april 2003 21:01 schreef Leshy het volgende:

Een voetbalveld zit aan de 100 meter. Een gemiddelde sauropode komt op een volledige lengte van 25-27 meter. Dus als je denkt dat ze een voetbalveld lang zijn, dan zit je toch iets te groot

Oh, is een voetbalveld 100 meter? Weer wat geleerd!
pi_9623687
Ik dacht vroeger dat je als je het deurtje van een watertoren open deed, dan al het water er uit zou stromen...
pi_9623756
quote:
Op zondag 6 april 2003 21:09 schreef korenwolf het volgende:
Ik dacht vroeger dat je als je het deurtje van een watertoren open deed, dan al het water er uit zou stromen...
hahaha,die is cool!
  zondag 6 april 2003 @ 21:24:58 #242
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_9624076
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 87% gewijzigd door Sander op 16-05-2011 23:22:00 ]
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_9626309
quote:
Op zondag 6 april 2003 21:24 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb ook nog wel een goede...niet van mezelf...ben redelijk op de hoogte van auto's...
M'n oma heeft dus gewoon bijna d'r hele leven lang gedacht dat de versnellingspook van een auto bedoeld was om door de benzine te roeren... (om te voorkomen dat de benzine zou gaan klonteren ofzo )

Dat verklaart ook waarom ze in een automaat reed...die had uit zichzelf al zo'n mixer...

(Echt) Heeeeeeerlijk!
Maybe
pi_9626882
quote:
Op donderdag 3 april 2003 23:22 schreef Leshy het volgende:
Ik heb overigens ook jaren geloofd dat Sinterklaas niet door de schoorsteen ons huis binnenkwam, maar dat er achter de verwarming een luik zat dat mijn moeder voor hem opendeed. Al kon ik nooit enig bewijs vinden van de aanwezigheid van een luik achter de radiator. :/
Ik geloofde ook niet dat ze door de schoorsteen gingen. Mijn ouders zeiden dat ze de voordeur open lieten voor sint en piet. Toen kreeg ik s'nachts altijd nachtmerries over dat er inbrekers binnen kwamen
pi_9628589
quote:
Op vrijdag 4 april 2003 01:41 schreef Semjase het volgende:
uit buitenland afkomstige vriend van me, die dacht dat 'een appeltje met iemand schillen' positief is, heeft ie 15 jaar lang gebruikt met goede bedoelingen
en dan er ook nog eens uitzien als een zware bodybuilder
x
pi_9628630
dat het geen closetpapier is maar toiletpapier
en dat
het geen warmhoudteefje is maar een warmhoudtreefje....
  dinsdag 8 april 2003 @ 09:41:06 #247
50745 indewar
ik hou niet van wildplassers
pi_9651034
dat Dolfje uit Alfred Jodokus Kwak eigenlijk Hitler is!!
ik schrok er best van
ik ben Lieke. en mijn hobbies.. zijn hobbies!
pi_9651355
Ik dacht altijd dat peugeot peugot was.

En ik heb mijn zus jaaaaaren lang wijsgemaakt dat ik met mijn ogen open kon slapen

pi_9685722
Mijn oma/moeder (weet niet meer wie precies) vertelde eens een verhaal over een nogal naïeve vrouw uit het dorp of zo.

Ondanks dat deze vrouw blijkbaar geen sexuele voorlichting had gekregen was ze er toch in geslaagd zwanger te worden. Toen ze moest bevallen kwam de vroedvrouw, die een koffertje bij zich had met allemaal "bevallingsspulletjes". De vrouw die moest bevallen wees op het koffertje en vroeg: "Zit daar de baby in?"

Volgens mij had zij wel een paar levenslessen gemist.

pi_9686902
quote:
Op woensdag 9 april 2003 20:36 schreef Lexie het volgende:
De vrouw die moest bevallen wees op het koffertje en vroeg: "Zit daar de baby in?"
Je bent zwanger, je krijgt een baby!
x
  woensdag 9 april 2003 @ 22:21:10 #251
14614 Pridemeid
dromenvanger
pi_9687867
Vandeweek nog, dat boerenkool niet hetzelfde is als rauwe andijvie-stamppot.

"Mam, jij kunt echt de beste boerenkool maken van de hele wereld!"
"tis andijvie-stamppot "
"...... o Jah, da's toch hetzelfde?... "

Dus

prrrrrrr

If you're not confused, you're not paying attention
  woensdag 9 april 2003 @ 22:46:55 #252
38638 Purgatorio
WATCH MORE TV
pi_9688445
quote:
Op woensdag 9 april 2003 22:21 schreef Pridemeid het volgende:
Vandeweek nog, dat boerenkool niet hetzelfde is als rauwe andijvie-stamppot.
Gek,... wij noemen dat altijd stamppot rauwe andijvie
pi_9688458
Ik d8 vroeger dat mensen die in films dood gingen ook in echt het echt dood gingen...
Die Unheil geschwängerte Nacht zum 19.November 1942 ist hereingebrochen.
Stille liegt über dem Land.
Nur die Stimme aus Moskau hämmert unermüdlich, monoton.
pi_9692337
quote:
Op woensdag 9 april 2003 22:47 schreef Kemania het volgende:
Ik d8 vroeger dat mensen die in films dood gingen ook in echt het echt dood gingen...
Hehe, in deze film zijn er 5 Clint Eastwood's door heen gegaan.
~Leonard Cohen
  donderdag 10 april 2003 @ 11:42:54 #255
52571 Anahka2309
I excel at not giving a fuck..
pi_9694627
quote:
Geldt ook op het station als de trein eraankomt.....

(In mijn eigen verdediging, het was maandagochtend)

pi_9694674
quote:
Op donderdag 10 april 2003 11:42 schreef Anahka2309 het volgende:

Geldt ook op het station als de trein eraankomt.....

(In mijn eigen verdediging, het was maandagochtend)

Hahaha! Dat doe ik nou nog net niet
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')