op dit moment gaat alles wel "goed" met me, weer veel contact met me vrienden, elk weekend stappe enzo..
Maar..
ik begin me nu toch serieus wat dingen af te vragen (ze had/heeft een depressie) en in de periode dat het uit was, en dat ze me terug wou, hing ze geregeld midden in de nacht aan de telefoon, huilend.. en zeggend dat ze het allemaal niet meer aan kon.. het leven etc... ze had ook een keer bijna geprobeerd om "uit het leven te stappen".. Als je dit midden in de nacht hoort, van iemand waar je op dat moment nog van houdt, dan hou je het niet droog.. ze zei dat ze met niemand kon praten over haar problemen, alleen met mij, ze vond het fijn om met mij te praten...
wat ik me afvraag is dit: waren die "verhalen" van haar een soort van "trucje" om mij terug te krijgen, of was het "for real",.. want op dit moment hoor ik helemaal niks meer van haar.. ja ok, het is me EX, en meestal hoor je daar ook niks meer van, maar.. ze heeft toch "grote" problemen en ze kon toch alleen met mij praten?....
misschien slecht van mij om dit te denken.. maar ja.. gaat vanzelf.. de vraag is eigenlijk of ik haar hier mee moet confronteren...ik denk niet dat het veel zin heeft, omdat ze toch niet zal toegeven als ik "gelijk" heb, maar af en toe heb ik zin om haar te bellen en het gewoOn te vragen... maar ja.. het is me ex.. en eigenlijk is het mijn "zaak" niet meer.............
quote:dat zal zij ook denken denk ik.
Op maandag 10 maart 2003 21:20 schreef rubstar het volgende:
en eigenlijk is het mijn "zaak" niet meer.............
Ik acht de kans dan ook vrij groot dat ze toneel speelde.
quote:waarschijnlijk wel ja... dus eigenlijk moet ik het laten zitten....
Op maandag 10 maart 2003 21:22 schreef MarkyB het volgende:[..]
dat zal zij ook denken denk ik.
quote:Het kan ook zijn dat ze ff ruimte nodig had om haarzelf weer op orde te krijgen omdat ze ook zoiets had van het is toch uit , ik moet ff met mijn gevoelens verder . Alleen hoe meer je het contact uitstelt hoe moeilijker het vaak word om zelf weer contact op te nemen , uiteindelijk denk je dan zelf ook vaak van ok diegeen zit toch niet meer te wachten op een teken van leven van mij.
Op maandag 10 maart 2003 21:24 schreef gifkikker het volgende:
Kritiek op vrouwen is zeker niet onterecht en mag best weleens genoemd worden. Ik ken het gevoel dat sommige mensen helemaal niets meer van zich laten horen. Zelf houd ik het dan maar op de 30-dagen regel: als je 30 dagen niets gehoord hebt, is de vriendschap al minder hecht geworden (tenzij er bijzonder omstandigheden gelden, zoals verre reizen, drukke projecten) en na 60 dagen kun je het wel shaken, tenzij je zelf initiatief tot contact neemt.Ik acht de kans dan ook vrij groot dat ze toneel speelde.
quote:.. waarschijnlijk blijf ik ermee zitten omdat ik nog steeds "gevoelens" voor haar heb, het is immers pas 1 maand echt uit.. en het is natuurlijk een "zwaar" onderwerp.. ivm zelfmoord enzo. Als ze dat soort dingen gebruikt als een soort trucje dan is dat natuurlijk niet te geloven..
Op maandag 10 maart 2003 21:26 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Ik denk dat je voor je zelf na moet gaan wat er is waardoor ermee blijft zitten
maar ja.. ik blijf met de gedachte spelen dat ze me heeft "gefopt" en dat is niet zo fijn..
quote:kun je het niet gewoon aan haar vragen?
Op maandag 10 maart 2003 21:54 schreef rubstar het volgende:
het is gewoon een vervelende situatie.. want het is me ex en dan ga je mekaar niet elke dag bellen over hoe het met je gaat etc. ik denk dat zij dat ook denkt.. zovan het is me ex...maar ja.. ik blijf met de gedachte spelen dat ze me heeft "gefopt" en dat is niet zo fijn..
quote:.. nee, helemaal niet meer. Sinds ons laatste gesprek in begin februari heb ik haar niet meer gesproken...
Op maandag 10 maart 2003 22:01 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
Hebben jullie nog steeds contact?
en ik kan het haar wel gaan vragen maar ja.. waarschijnlijk denkt ze dan dat ik wil, dat het weer "goed" komt enzo.. en dat werkt waarschijnlijk nogal averechts...
quote:..naja.. ik vind het gewoon vaag.. toen het de 1ste keer uitging belt ze me op met verhalen over hoe zwaar het allemaal is.. en nu het weer uit is doet ze dat opeens niet meer.. hierdoor ga ik twijfelen aan het feit of de verhalen die ze bij de eerste keer vertelde wel kloppen...
Op maandag 10 maart 2003 22:04 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
[...]
het zou natuurlijk ook kunnen dat ze het niet meer zo moeilijk heeft als eerst, en dat ze daarom geen behoefte meer heeft aan het bespreken van haar situatie.. en dat is haar goed recht..
quote:dan zeg je toch van tevoren dat je er verder niks mee bedoeld maar dat je er wel mee zit, ik denk niet dat wij je probleem kunnen oplossen!!
Op maandag 10 maart 2003 22:04 schreef rubstar het volgende:[..]
.. nee, helemaal niet meer. Sinds ons laatste gesprek in begin februari heb ik haar niet meer gesproken...
en ik kan het haar wel gaan vragen maar ja.. waarschijnlijk denkt ze dan dat ik wil, dat het weer "goed" komt enzo.. en dat werkt waarschijnlijk nogal averechts...
quote:Weet je misschien heeft ze van de eerste keer dat het uitging geleerd en wil ze dat niet weer zo doen. En ja klinkt hard maar de eerste keer daarna ging het weer aan , nu heeft ze waarschijnlijk gewoon iets van over is over .
Op maandag 10 maart 2003 22:11 schreef rubstar het volgende:[..]
..naja.. ik vind het gewoon vaag.. toen het de 1ste keer uitging belt ze me op met verhalen over hoe zwaar het allemaal is.. en nu het weer uit is doet ze dat opeens niet meer.. hierdoor ga ik twijfelen aan het feit of de verhalen die ze bij de eerste keer vertelde wel kloppen...
het zou natuurlijk ook kunnen dat ze het niet meer zo moeilijk heeft als eerst, en dat ze daarom geen behoefte meer heeft aan het bespreken van haar situatie.. en dat is haar goed recht..
quote:ik denk dat je daar wel gelijk in hebt.. daarom twijfel ik ook of ik weer contact moet zoeken om te vragen hoe en wat... aan de ene kant wil ik het wel weten.. maar aan de andere kant moet ik gewoon door gaan met me eigen leven...
Op maandag 10 maart 2003 22:17 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:[..]
nu heeft ze waarschijnlijk gewoon iets van over is over .
[new info]
ik heb er ff een dagje over nagedacht.. en ik denk dat ik haar binnenkort even ga vragen over het hoe en wat... want het zit me toch aardig dwars.. jammer genoeg
[/end new info]
[Dit bericht is gewijzigd door rubstar op 11-03-2003 22:17]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |