abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:16:22 #1
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_8297042
hoi! ik heb hier nog nooit wat gepost, wel alles doorgelezen enzo, maarre... nu is de tijd aangebroken om toch wat te posten, het is een lang verhaal maar goed.. ik moet het ff kwijt , het kan een beetje vaag over komen, maar ik moet dit verhaal in ongeveer 5 minuten typen..

BTW: dit is een relatie over lange afstand, ik woon in de buurt van leiden, en zij woont in de buurt van Zaandam

[KORTE VERSIE]

2,5 jaar een relatie gehad, op een gegeven moment zei ze dat ze niet meer van me hield, het was uit! in de maanden dat het uit was, kwam ik erachter dat ze al erg lang depressief was, problemen met school en stage etc. Ik gevraagd of dat geen reden kon zijn voor haar beslissing om het uit te maken!.. zij vond van niet..

ik heb na een paar maanden besloten om niks meer van me te laten horen (ik kon dat gewoon niet volhouden, want ik hield nog vaan haar).. ik wou al het contact verbreken, geen MSN, geen telefoon gesprekken etc etc, dan kon ik het ff verwerken zeg maar... Op dat moment zei ze in een mailtje dat het toch een foute beslissing was geweest, en dat ze me terug wou. Ik heb hier over gepraat met haar, en ik heb toen besloten om toch weer samen te zijn... mede door haar verhalen over wat ze allemaal wilde doen op sex gebied als het weer goed was.. (dom dom)

alles ging OK, tot aan vorige week.. toen zei ze opeens, via de telefoon: Ik weet niet of ik echt bij je wil zijn voor altijd, ik wil eerst nog plezier hebben in het leven, en mezelf ontdekken voordat ik me hele leven bij iemand ben..toen was het voor my dus genoeg.. ik ga morgen al haar spullen terug brengen die nog bij mij liggen, en dan is het

ik heb er opzich wel vrede mee, ik vind het alleen een ERG lage streek van haar.. ik had me NOOIT om moeten laten praten.... . Ik vind het ook raar/vervelend dat ze om de paar maanden een andere mening en gevoel heeft, ik bedoel, ene moment wil ze wel bij elkaar zijn, en opeens weer niet.... erg vervelend...

maja.. ik denk dat het gewoon beter is, als het uit is.. ze moet gewoon zichzelf op orde krijgen...

[LANGE VERSIE]

Ik heb 2,5 jaar een relatie gehad, en het was echt relaxed, naar mijn mening dan, want eind november zat ik een vrijdagavond lekker bij mijn vriendin thuis, op de bank.. en toen zei ze opeens van "ik denk dat ik niet meer verliefd op je ben".. gewoon zomaar opeens.. op dat moment schrok ik onwijs, want ik had het echt niet verwacht! Ik moest onwijs etcetc. Maar ik ben toen toch die vrijdag avond nog blijven slapen, we hebben die avond nog veel gepraat, maar ze gaf geen goede reden waarom ze het uit wou maken (doen vrouwen nooit)..

Zaterdagochtend werden we wakker, en ik vroeg voor een laatste keer of ze het echt zeker wist... toen zei ze: "Ik wil het niet uitmaken!!, ik weet zeker dat ik bij je wil blijven, ik hou van je etc etc". Ik geloofde het niet helemaal, maar goed.. ik ging zondag naar huis.. die week gewoon naar school gegaan, en haar elke avond gebeld, was gewoon weer normaal... totaan donderdag, ik was vroeg uit van school, ik dacht ik ga ff langs, want ja, das gezellie. Maar toen ik haar belde om te vragen of ze thuis was, drukte ze me steeds weg, en na verloop van tijd stond haar telefoon uit. Ik ben toen gewoon naar haar toe gegaan, want ik voelde al nattigheid. Om een lang verhaal kort te maken: Ik heb ongeveer 1,5 uur voor haar deur gestaan, omdat ze net deed alsof ze niet thuis was, maar ik zag haar jas aan de kapstok hangen dus ik wist dat ze er was. Na die 1,5 uur, mocht ik eindelijk naar binnen, en toen zei ze dat het echt uit was..

ik had het eigenlijk wel verwacht, maar het kwam toch hard aan, na een tijdje praten, en , ben ik naar huis gegaan.. ik heb na die dag nog wel contact met haar gehad via telefoon en MSN enzo, en ik voelde dat er 'iets' aan de hand was... 1 maand nadat het uit was zei ze dat ze al ongeveer 8 maanden depressief was, ik heb toen informatie gezocht over dit onderwerp, en haar dat gemaild.. en gevraagd of ze niet een foute beslissing heeft genomen door haar depressie, je voelt je dan natuurlijk niet 100%, en dan kan het zijn dat je denkt dat het door je relatie komt, ze zei dat het echt niet zo was..en ze bleef bij haar beslissing..

Rond December vorig jaar, had ik er genoeg van, ik heb toen gezegd dat ik al het contact met haar ging verbreken, omdat ik gewoon ff tijd voor mezelf moest hebben...dus geen telefoon gesprekken, geen MSN etc etc. Een paar dagen nadat ik haar dat had verteld kreeg ik een mail, de strekking van die mail was: "ik wil je terug", " ik kan er niet tegen als je met iemand anders gaat, ik hou van je". Maar ja, ik had net besloten dat het voor altijd voorbij was...dat was dus een dillemma!..ik heb haar toen gebeld om te vragen of ze een keer in het echie hier over wou praten, in dit gesprek heb ik me eigenlijk over laten halen.. kwam mede door het feit dat ze nogal op de seksuele toer ging, ze vertelde wat ze allemaal wilde doen, als het weer goed was..(dom) dus begin Januari 03 zijn we weer bij elkaar 'gekomen'...

(ze was/is nog steeds depressief btw) Ze zei elke dag dat ze voor altijd bij me wou zijn, en dat ze onwijs veel van me houd, ik geloofde haar niet helemaal, maar ik dacht, het komt wel goed na verloop van tijd. Ze zei ook van "ik weet dat het raar is om nu bij elkaar te zijn, maaar ik wil gewoon bij je zijn, dat rare gevoel gaat wel weg"..maar, daar komt ie,31 januari haar aan de telefoon gehad, zegt ze.. ja.. ik weet niet of ik nog wel voor altijd bij je wil zijn.... ik wil gewoon nog plezier hebben in me leven, voordat ik me hele leven bij iemand ben!...

Dus waar het op neer komt is, dat het nu (weer) echt uit is...ik heb er opzich wel vrede mee, maar ik vind het gewoon EEN HELE GEMENE STREEK van haar...

damn... errrug lang geworden

[edit] typo's [/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door rubstar op 05-02-2003 19:22]

pi_8297175
shit man!! kut voor je!!

sterkte...

[url]www.f-orum.tk[/url]
pi_8297214
Ja kut man heb het zelf ook mee gemaakt
maarja er zijn genoeg meisjes op de wereld dus probeer scheit aan haar te krijgen
pi_8297253
blaat
pi_8297257
is ze haar seksuele beloftes nog nagekomen ?
"Wie geen plezier vindt in eenzaamheid zal niet van de vrijheid houden."
"Verleden en toekomst bestaan slechts voorzover wij eraan denken."
"De kunst van liefde is de kunst van het volhouden."
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding Overal"
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:29:54 #6
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_8297329
eh.. gedeeltelijk wel..
pi_8297348
Goeie zaak
pi_8297392
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:30 schreef Disher het volgende:
Goeie zaak
Hoe heet dat nummer waar je icoontje van komt ook alweer

[ontopic]
rubstar, Nog iets boeiends bereikt met het vertellen van dit slaapverwekkende verhaal?
[/ontopic]

pi_8297405
Heb je nu ook niet het gevoel dat die tijd (tussen het moment dat ze terug wat met je wou en nu) totaal verspilde tijd is? en dat je je tijd in zoveel andere dingen/mensen had kunnen steken? In ieder geval, u nie late doen... al wordt het ooit terug heel hard om te weerstaan... veel sterkte en geluk me deze zaak!
  woensdag 5 februari 2003 @ 19:33:52 #10
30307 Disher
Sors Salutis
pi_8297443
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:32 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Hoe heet dat nummer waar je icoontje van komt ook alweer

uuuuhm..... Argh ik ben het vergeten

Kan iemand anders m'n geheugen even opfrissen ???

pi_8299283
Weggedrukt aan de telefoon, telefoon uitgezet, 1,5 uur voor een dichte deur gestaan terwijl ze wel degelijk thuis was....

Some people just can't take a hint.....

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
  FOK!fossiel woensdag 5 februari 2003 @ 20:46:04 #12
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8299318
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 19:33 schreef Disher het volgende:
[..]
uuuuhm..... Argh ik ben het vergeten

Kan iemand anders m'n geheugen even opfrissen ???

Junior Senior - Move Your Feet ... right?

Voor de rest... klote ja..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  woensdag 5 februari 2003 @ 20:53:38 #13
17275 Mr_Brownstone
Believe it... or not.
pi_8299514
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 20:44 schreef Argento het volgende:
Weggedrukt aan de telefoon, telefoon uitgezet, 1,5 uur voor een dichte deur gestaan terwijl ze wel degelijk thuis was....

Tsja, als je een relatie van 2½ jaar met die persoon hebt. Dat gooi je niet zomaar weg als je nog verliefd bent op de ander.
Yes, that sequence of words I just said made perfect sense.
I've got my propaganda, I've got revisionism. I've got my violence in hi-def ultra-realism. All a part of this great nation. I've got my fist, I've got my plan, I've got survivalism.
pi_8299835
Dit lijkt sterk op het verhaal van mij en mijn ex. telkens als het uitwas wegens een vage reden.. en ik ging meer zelf leven kwam ze terug. Nu is het definitief uit, ik heb nu een andere vriendin... moet nogwel veel aan m'n ex denken en praat ook weleens met haar, MSN en tel.

Lijkt goede vrienden maar nogsteeds doet ze vreemd. al zegt ze niet wat.

Alles wat je kan doen.. wat nu nog niet gaat lukken denk ik.. is verder leven. mij lukt dat ook nog niet echt helemaal.. maar ben op de goede weg. lees anders mijn post hiero ergens.. vind je vastwel... herken je vastwel...

Suc6! ga je nodig hebben ook als ik 't zo lees!

woensdag 5 februari 2003 @ 21:44:59 #15
45788 marc20
Love sucks.....
pi_8300799
Ik heb dus ongeveer hetzelfde gehad, na 1,5jr... Was in september uitgeweest omdat ze twijfelde, en 3 weken geleden heeft ze het weer uitgemaakt met dezelfde reden, EN omdat ze zichzelf wilde ontdekken... Haar familie (vooral d'r broer) zei altijd van 'een relatie is niks, je moet eerst feesten enzo'.
Denk dat ze teveel met d'r broer om is gegaan ofzo... Nu hebben we ruzie en gedraagt ze zich als een gediplomeerde icequeen....
  woensdag 5 februari 2003 @ 22:16:44 #16
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_8301643
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 20:44 schreef Argento het volgende:

sja.. als jij het normaal vind dat iemand na 2,5 jaar niet eens ff normaal kan praten over het feit dat het uit is....
  woensdag 5 februari 2003 @ 22:21:15 #17
45788 marc20
Love sucks.....
pi_8301757
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 22:16 schreef rubstar het volgende:

[..]

sja.. als jij het normaal vind dat iemand na 2,5 jaar niet eens ff normaal kan praten over het feit dat het uit is....

Na 1,5jr heeft mijn ex precies hetzelfde.... Ik heb nu echt zoiets van: heb ik 1,5jr in een waas geleefd en d'r anders gezien dan ze werkelijk is? Of is ze nu zo erg veranderd???
pi_8303066
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 22:16 schreef rubstar het volgende:

[..]

Ik vind het normaal als je iemand even met rust laat als diegene nogal ondubbelzinnig aangeeft even geen zin te hebben om te praten. En telefoonoproepen wegdrukken, de telefoon helemaal uitzetten en zelfs een drammert voor de duur van 1,5 uur voor je deur laten staan (ik had na een kwartier de politie al gebeld) vind ik nogal ondubbelzinnig ja.

Ik vind het volledig absurd om anderhalf uur lang voor een dichte deur te gaan staan om op die manier een gesprek af te dwingen. Dat is me allemaal iets te fanatiek. Haar even de tijd gunnen is er niet bij. En dan nog, ze is je natuurlijk geen tekst en uitleg verschuldigd. Uiteraard zou het onbeschoft zijn als ze uiteindelijk niet de moeite zou nemen om duidelijkheid te scheppen, maar dat is dan aan haar. Het is ook onbeschoft om het een en ander op deze nogal privacybedreigende manier af te dwingen.

When you're racing, it's life. Anything that happens before or after is just waiting.
pi_8306819
..............Bitches they come they goooooooooo
Lambo of Rekt
  donderdag 6 februari 2003 @ 18:46:33 #20
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_8317535
quote:
Op woensdag 5 februari 2003 23:13 schreef Argento het volgende:

[..]

Ik vind het normaal als je iemand even met rust laat als diegene nogal ondubbelzinnig aangeeft even geen zin te hebben om te praten. En telefoonoproepen wegdrukken, de telefoon helemaal uitzetten en zelfs een drammert voor de duur van 1,5 uur voor je deur laten staan (ik had na een kwartier de politie al gebeld) vind ik nogal ondubbelzinnig ja.

Ik vind het volledig absurd om anderhalf uur lang voor een dichte deur te gaan staan om op die manier een gesprek af te dwingen. Dat is me allemaal iets te fanatiek. Haar even de tijd gunnen is er niet bij. En dan nog, ze is je natuurlijk geen tekst en uitleg verschuldigd. Uiteraard zou het onbeschoft zijn als ze uiteindelijk niet de moeite zou nemen om duidelijkheid te scheppen, maar dat is dan aan haar. Het is ook onbeschoft om het een en ander op deze nogal privacybedreigende manier af te dwingen.

ik moet toegeven dat je gedeeltelijk gelijk hebt,... maar het probleem is, dat het op dat moment nog niet uit was.. ja, ingewikkeld verhaal.. maarre.. ik wou gewoon ff op bezoek gaan, en als ik dan voor de deur moet blijven wachten, en zelf moet gokken of het uit of aan is , is dat niet echt rilekst...

als ze meteen had gezegd, via een sms of gewoon aan de foon van " het is uit!" dan had ik natuurlijk niet langs gegaan.....

pi_8317669
Sorry dat ik het zeg hoor maar in een relatie heb je toch ook ruimte nodig , als degeen telefoon uitzet is voor mij duidelijk dat ze ff niet wil , en om dan meteen voor haar deur te gaan bivakkeren .
Ik kan het best begrijpen maar ik kan ook begrijpen dat het voor haar verstikkend werkt en zeker als je depressief ben dan wil je alleen zijn met al je sores .
Lullig dat het op zo'n manier ging maar ik denk gewoon dat beide fout zijn geweest in de situatie en niet een persoon .
We are the weirdo's mr - The Craft
  donderdag 6 februari 2003 @ 21:18:08 #22
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8320641
*schrik* the story of my afgelopen jaar dus (bijna)
mja, in zulke situaties is het moeilijk om je 'hoofd helder' te houden... en die 'streken' van je ex zijn moeilijk te verkroppen... soms lopen dingen gewoon spaak omdat er niet over gepraat wordt... eerlijk zijn en open zijn tegenover elkaar is wel het belangrijkste in een 'relatie'... "ik wil nog zoveel doen" en "ik weet niet of ik wel voor altijd bij je wil zijn" zijn misschien in haar ogen valide stellingen en gevoelens, maar als 'uitgemaakte' komt dit als klinklare onzin over... hoe hard je ook je best doet om t te begrijpen... snappen is een ander verhaal, maar begrijpen is nog een stukkie moeilijker kop op, doorzetten met die handel en vergeet haar gewoon.. je zal altijd nog wel van haar blijven houden (doe ik ook nog) op een manier die misschien ooit nog eens goed zal zijn... maar je moet zeker jezelf niet vergeten in dit soort situaties!! zij heeft het recht niet om je zo aan t lijntje te houden, niemand verdient dat... poep gebeurt nou 1maal, kwestie van je schoenen afvegen en doorlopen, of rennen

sterkte

[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
  donderdag 6 februari 2003 @ 23:24:26 #23
40632 rubstar
rustig an dennis..
pi_8323053
quote:
Op donderdag 6 februari 2003 21:18 schreef djurny het volgende:
"ik wil nog zoveel doen" en "ik weet niet of ik wel voor altijd bij je wil zijn" zijn misschien in haar ogen valide stellingen en gevoelens, maar als 'uitgemaakte' komt dit als klinklare onzin over... hoe hard je ook je best doet om t te begrijpen... snappen is een ander verhaal, maar begrijpen is nog een stukkie moeilijker
..ik probeer het te begrijpen, en te verklaren (wat nooit zal lukken denk ik).. maar ik heb ook zoiets van.. "laat maar hangen".. het heeft geen zin om hier de hele tijd over na te denken toch?...
  vrijdag 7 februari 2003 @ 14:00:23 #24
43457 djurny
Tupperware Tuning Technologies
pi_8331180
misschien niet neej, maar t risico is dan wel dat je het niet 'verwerkt' krijgt als je jezelf zo opstelt... ikzelf heb er bewust voor gekozen destijds om mezelf er zoveel mogelijk mee te confronteren en geen afleiding te zoeken, hetgeen me zwaar was komen te vallen en alles leed eronder, maar uiteindelijk toch wel beter op de langere termijn merk ik nu je wordt er gek van als je inderdaad continu met je kop bij de ander zit, het maar probeert te begrijpen, maar je ziet dan ook na verloop van tijd de dingen die je niet wil zien of wil accepteren: "HET IS OVER EN UIT" dr zijn zat anderen die je zullen behandelen zoals je behandeld wilt worden... en het maakt niet uit wat de onderliggende redenen van haar geweest zijn, bottom line is: ze heeft je gekwetst en naar jouw idee misbruikt... of dat dan ook zo is maakt helemaal niet uit, als jij dat zo voelt en vindt, dan is dat zo...

je moet gewoon doen wat je hart je ingeeft, en dat zal niet zoiets zijn als "och laat maar waaien" denk ik zo achteraf zitten van "had ik dit maar, had ik dat maar" is erger dan ff door de zure appel heenbijten!

aan deze uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend en zijn puur ervaringen van mijn eigen persoontje (djurny)...suuk6

[vul hier een quasi-intellectuele uitspraak in] NOT!!! bwaha
  maandag 7 april 2003 @ 11:26:55 #25
25737 spookie
Banaantje?
pi_9631632
oops ohh my ...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')