abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_9016412
Heb jij een huisdier die ongewone dingen eet?
Dus niet zijn eigen voedsel zoals honden brokken.
Ik begin wel:
Mijn hond Nouska eet regelmatig Appel en is gek op drop ook is onze bononschaal niet veilig
  maandag 10 maart 2003 @ 19:51:09 #2
25865 Bill_E
vijf plus 98!
pi_9016475
onze hond is dol op alle soorten fruit en groente.

Verder moeten de katte brokjes op een veilige plaats staan

maandag 10 maart 2003 @ 19:51:34 #3
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9016491
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:49 schreef Patries86 het volgende:
Ik begin wel:
Mijn hond Nouska eet regelmatig Appel en is gek op drop ook is onze bononschaal niet veilig
Je bedoelt bon bon schaal

overigens moet je uitkijken met wat je ze laat eten. Als ze iets lekkers vinden wil dat niet gelijk zeggen dat het ook goed voor ze is

[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
pi_9016558
uhm ... chocolade is giftig voor een hond
onder
pi_9016569
hou maar eens tandpasta voor een hond zijn neus. Hij smikkelt het meteen op. Komt omdat er wel een soort zoetstof in zit waar die beesten dol op zijn

Of het gezond is.... nee niet echt

Moest bij onze honden altijd de tandenborstel ver weg houden

MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_9016595
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:51 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

Je bedoelt bon bon schaal

overigens moet je uitkijken met wat je ze laat eten. Als ze iets lekkers vinden wil dat niet gelijk zeggen dat het ook goed voor ze is

Idd, het schijnt dat honden van chocolade dood kunnen gaan !! Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik heb in elk geval de hond van mijn tante NOOIT chocolade gevoerd als ik ben hen aan het oppassen was. (al bedelde hij er wel om)(Ik voerde m trouwens nooit wat, was veel te bang dat ie rare dingen ervan ging doen ensow).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_9016605
Theobromine, een bestanddeel van chocolade, is giftig voor honden. Wat het effect op de hond is, hangt af van de hoeveelheid chocolade die de hond heeft gegeten en het gewicht van de hond. Bij eenzelfde hoeveelheid zal het effect bij een kleine hond groter zijn dan bij een grote hond. .
De reactie verschilt van hond tot hond. Sommige honden zullen een beetje last van diarree krijgen, of slechts wat overgeven, terwijl andere honden hartritmestoornissen, epileptische aanvallen en zelfs een hartstilstand kunnen krijgen. Theobromine kan ook het spijsverteringskanaal gaan irriteren, waardoor interne bloedingen kunnen ontstaan.

voor het hele artikel

http://users.pandora.be/ferdinand.le.sage1/Medische-Duitseherder/Chocolade%20giftig.htm

onder
  maandag 10 maart 2003 @ 19:57:10 #8
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_9016687
die hond van Patries heeft een keer stiekem de bon bon schaal leegegevreten, ze is er goed misselijk van geworden...
[b]Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:[/b]
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  maandag 10 maart 2003 @ 19:58:46 #9
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_9016744
honden ook nooit eieren voeren, kunnen ze hun poep nie meer ophouden
mijn kat eet bijna alles tot taart aan toe, niet dat ie dat krijgt hoor maar er valt wel es iets op de grond, behalve goedkoop kattenvlees
pi_9016752
Mijn konijn eet:
Knekker Broodjes
Tomaten
en voor de rest pakt hij maar wat hij krijgen kan
[14.gif]
pi_9016759
Een hond eet hondevoer, een kat kattevoer, een cavia caviavoer.

Dat de mens nu allerlei dingen eet die giftig voor zichzelf is.

pi_9016766
Was net een ijsje aan het eten (zo zuivel met yoghurt schepijsje).
Eet m'n kat dus het ijs zo van m'n lepel af.
Dacht dat is vast te koud voor haar, maar nee hoor ze wou nog meer.
pi_9016789
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:49 schreef Patries86 het volgende:
Ik begin wel:
Onze hond:
Rauwe groente (witlof, bloemkool)
Alle soorten gekookte groente
Helemaal gek van nasi en pasta
Sinaasappel of mandarijn wordt hij ook helemaal wild van

Eigenlijk eet hij alles wat wij ook eten; zijn eigen brokken eet hij meestal met tegenzin

pi_9016798
onze hond probeert stenen te eten
pi_9017007
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:57 schreef MikeyMo het volgende:
die hond van Patries heeft een keer stiekem de bon bon schaal leegegevreten, ze is er goed misselijk van geworden...
offtopic
over wie ging het toen heen?

ontopic
Mijn hamster eet ook wel eens mensenvinger

pi_9017537
Er zijn honden en katten die hun eigen baasje aangevreten hebben nadat deze overleden was. Ik vraag me af of die beesten dan beseffen dat het hun baasje is die ze aan het opvreten zijn.....
There are times we will remember, there are nights we won't forget.
If we value every moment we will never feel regret.
pi_9017626
Mijn katten eten alles wat ze te pakken kunnen krijgen.
pi_9019426
Wunna(spreek uit woena), mijn goldenteef eet alles, echt alles behalve ui..........

Zo heeft ze eens de voorraadkast opengemaakt(was vergeten hem op slot te doen) en echt alles ondersteboven gehaalt...

Een emmertje majonaise, schoon gelikt en wel.
Een pak eieren, operdepop.
Meel, was interresant maar was blijkbaar minder lekker
Komkommer, er lag nog een kontje
Tomaat, jummy blijkbaar heb niets teruggevonden behalve het zakje
Alle koekjes en het snoeggoed, pak chips erbij.

Dat en een halve zak hondenvoer(zak a 20 kilo) vond ze wel genoeg..

Heb nog nooit zo'n dikke hond gezien, maar met een klein beetje zout was dat probleem zo opgelost(was doodsbang voor een torsie, zo dik was ze).

Ook is Wunna een liefhebber van kattepoep, niets helpt hiertegen, zelfs zelfgemaakte eierkoeken niet, ze komt niets tekort aan vitamine's en mineralen, ze vind het gewoon lekker........

Ming mijn kruising siamees is dol op meloen, galia of suikermeloen om presies te zijn, daar doet ze een moord voor.

Krovo gaat uit zijn dag als de frietpan aangaat, frietjes is hij dol op, maar dat is zo gek nog niet.
Waar hij ook van uit zijn dak gaat is kip, hij is echt dol op kip, hij mag het bijna nooit van me, maar hij doet alles om eraan te komen, hij belt je helemaal gek(hij heeft een bel in zijn kooi, die gebruikt hij eigenlijk alleen als hij wat te snaaien wil).

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_9021291
onze ene hond (buffy) eet alles wat ze tegen komt maar dan ook echt alles! moet dus altijd goed uitkijken of er iets op de grond ligt als ze ergens is..
ze is al eens goed misselijk geworden van een kamerplant..
Verder is ze vooral gek op komkommer, appel en tomaat

onze andere hond (droopy) is vooral erg gek op komkommer, verder niet veel bijzonders

en onze kat shopt wel voor zichzelf, hij is al eens thuisgekomen met:
- een halfje brood, nog in de dichte zak..
- een makreel
- een rookworst in opengebeten verpakking
- een zak prei

moeten onze buren maar leren geen boodschappen open en bloot neer te leggen

pi_9022728
Nouska heeft een keer de snoeptrommel opgemaakt en alle mars en bounty's netjes uit hun verpakking gehaald echt super netjes en toen alles opgegeten ook gooit ze regelmatig mijn prullebak om.. vooral als er afgekloven maiskolven in zitten van me hamster
  dinsdag 11 maart 2003 @ 23:25:29 #21
44025 henkkk
Nazzgul is lief
pi_9051166
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:58 schreef Chen het volgende:
Mijn konijn eet:
pakt hij maar wat hij krijgen kan
ik ken er nog zo een..
altijd op zoek naar eten..
Henk heeft geen ballen maar is wel stoer!
pi_9053206
Mijn 'lieve' hondje met oud en nieuw: schaal met 15 oliebollen enzo in 15 minuten weg......
pi_9054163
wij hebben een kat en die vreet van die grote hondenbrokken

we hebben dus ook een hond

Het leven is wat je gebeurt terwijl je andere plannen maakt - Jonh Lennon
  † In Memoriam † woensdag 12 maart 2003 @ 11:22:51 #24
7074 moussy
kuttekop
pi_9058148
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:53 schreef Haanibal het volgende:
uhm ... chocolade is giftig voor een hond
1 van onze honden heeft vannacht een pak chonelly's opgevreten

Voor de rest eet onze schoonmaakploeg alles, van rauwe uien tot drop. De katten zijn wat kieskeuriger, maar ach, daar zijn ze kat voor.

Latka onze witte herder is gek op snoepen, het maakt niet uit wat het is, maar een snoepje gaat er altijd wel in. Zwart witjes rammelt ze door dr bek alsof dr kiezen los zitten en een zak pectolannetjes (keelsnoepies) jat ze van tafel en wij kwamen weken lege papiertjes tegen op de grond, maar de zak was niet te bekennen. Die had ze keurig netjes onder dr mat in dr kennel verstopt en af en toe kwam ze rammelend dr kennel uit

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_9058160
onze cavia at alles wat normaal in de groencontainer ging, die hadden we dan ook nie nodig
inmiddels is ie dood
  woensdag 12 maart 2003 @ 12:10:03 #26
34313 glossy
trotse mama van esmee
pi_9059377
ik heb 2 katten de 1 is heel kieskeurig en die andere vreet alles wat ie maar te pakke kan krijgen
chips,koekjes,rauwvlees,laatst binna 3/4 van mijn blikje choco slimfast hij heeft het geweten hij was 3 dagen aan de schijt,maarja had ik het maar niet op tafel moeten laten staan toen ik ff naar de wc ging
  woensdag 12 maart 2003 @ 17:27:15 #27
28309 Wunk
Komt gewoon door die konijnen
pi_9068221
quote:
Wunna(spreek uit woena), mijn goldenteef eet alles, echt alles behalve ui..........
Da's maar goed ook, want zowel Uien als chocola zijn giftig voor honden
pi_9068319
Vroeger thuis nog hadden we een kat waar een steekje aan los zat. Mandarijntjes en sinaasappels moest je echt verstoppen want hij kon er niet afblijven. Vrat ze met schil en al. Blaadjes sla idem, vond-ie ook geweldig. Maar een bord spaghetti was wel het ultieme genot voor hem!
als homosexualiteit een ziekte is bellen we de baas wel; *sorry, kan niet werken, nog steeds lesbisch*
pi_9068389
Ik had vroeger een konijn die sinasijsjes at,thee dronk en gek was op koffiekoekjes....hij heeft niet zo lang geleefd
Back in business.
  woensdag 12 maart 2003 @ 17:36:41 #30
45963 Kiezel
Niet van steen, wel een kei!
pi_9068428
Honden vreten gewoon alles. Een hond zal zichzelf ook dood eten als je onbeperkt eten neerzet. Uitkijken dus met honden: jij moet bepalen wat ze wel mogen en hoeveel. De hond zelf is niet zo kieskeurig
wOOps
  woensdag 12 maart 2003 @ 17:39:58 #31
3498 Barb
Graduated Fool
pi_9068511
Mijn vorige kat at erwtensoep, spaghetti en ijs. Mijn huidige katten eten alleen kattebrokjes en talen niet nar andere dingen (behalve pluisjes, de jongste eet alle pluisjes die ie kan vinden op).
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
  woensdag 12 maart 2003 @ 17:41:42 #32
45920 WeckelB
It's me Leclerc
pi_9068554
Mijn fret is helemaal zot van "PINDAKAAS"
verder eet 'ie : krenten, rozijnen, ei
drinkt 'ie : mijn speeksel , melk, vruchtensap

maar geloof me, ik geef hem echt alleen frettenbrokjes (en frettensnoep of course), en een beschaaft bakje water

My best is worst enough
  zaterdag 15 maart 2003 @ 19:59:53 #33
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_9143673
Het konijn hier kan je ook vanalles voeren:
van gewone konijnvoer tot chocola.

het probleem met dit konijn is dat hij niet echt meer voortanden heeft en dus soms problemen heeft met wegeten. Dan zie je hem weer op en neer gaan met zijn hoofd, dan krijg ie het even niet weg!

pi_9147502
M'n papegaai eet graag chips.

Zodra de zak opengaat, meteen kijken wat er allemaal komen gaat

zondag 16 maart 2003 @ 00:26:42 #35
24399 TechXP
www.biteback.be
pi_9148774
quote:
Op zaterdag 15 maart 2003 23:20 schreef The-What het volgende:
M'n papegaai eet graag chips.

Zodra de zak opengaat, meteen kijken wat er allemaal komen gaat

Alle chips of vind hij de ene lekkerder dan de ander?
  zondag 16 maart 2003 @ 15:39:29 #36
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9157109
Ja
Polle heeft vannacht/vanochtend een wafel (zonder suiker oid) uit een pak koek gerausd en op de grond opgesmikkeld. Vanochtend lagen er allemaal restjes koek op de vloer. Ze had gewoon trek in iets afwisselends, blijkbaar. Vraag me alleen wel af wat dit nu voor haar blaasgruis betekent.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  zondag 16 maart 2003 @ 17:03:45 #37
36343 Anzjie
Jump..Jump..
pi_9159119
Ik heb een parkietje gehad dat dol was op bier...Dan ging die op de rand van mijn glas zitten "nippen" Hij is ook een keer een beetje dronken geweest was niet de bedoeling maar was wel grappig..Hij waggelde echt, ik heb hem toen maar op de bodem van zijn kooitje gezet om zijn roes uit te slapen
pi_9159222
Senna is onze vuilnisbak en vreet bijna alles (rauwe groenten, fruit, brood, aardappels, rijst, kattenvoer, pepertjes) behalve champignons.

Zito heeft meer een gourmettaste; hij houdt wel van hartige dingen maar niet van zoete dingen.

Onze kat eet bijna alles wat de honden ook eten en hij te pakken kan krijgen

#geen
pi_9159350
Vrienden van mij hebben een hond gek is op tomaten en andere 'gezonde' groenten, maar niet van vlees houdt....
pi_9159409
quote:
Op woensdag 12 maart 2003 17:36 schreef Kiezel het volgende:
Honden vreten gewoon alles. Een hond zal zichzelf ook dood eten als je onbeperkt eten neerzet. Uitkijken dus met honden: jij moet bepalen wat ze wel mogen en hoeveel. De hond zelf is niet zo kieskeurig
Mijn hond, Duitse Herder, eet wanneer die wil.
Hij laat rustig zijn brokken een dag staan hoor.

Golden Retrievers daarentegen vreten zich helemaal vol.
De bak is in no time op, dus wat jij zegt, geld niet voor alle honden.

pi_9159473
quote:
Op zondag 16 maart 2003 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ja
Polle heeft vannacht/vanochtend een wafel (zonder suiker oid) uit een pak koek gerausd en op de grond opgesmikkeld. Vanochtend lagen er allemaal restjes koek op de vloer. Ze had gewoon trek in iets afwisselends, blijkbaar. Vraag me alleen wel af wat dit nu voor haar blaasgruis betekent.
1 keertje is niet erg hoor.
Wiske at ook af en toe iets wat niet mocht.
Omdat ik zelfs een keer geen dieet-voer meer had, heb ik voer van de buren gegeven.
2 dagen later (na het weekend, dierenarts was weer open) weer haar eigen voer, en dat is ook goed gegaan.
Dus ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken

geef Polle eens ongelijk, altijd maar hetzelfde vreten

zondag 16 maart 2003 @ 19:53:27 #42
18772 pos
@@sweet@@
pi_9162353
Onze kat Ruud is gek op asperges en mn papagaaien zijn gek op drop chocolade en stroopsoldaatjes
But maybe I'm crazy?
Maybe you're crazy?
Maybe we're crazy?
Probably!
  zondag 16 maart 2003 @ 20:27:01 #43
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_9163054
quote:
Op zondag 16 maart 2003 17:21 schreef Bluezz het volgende:
geef Polle eens ongelijk, altijd maar hetzelfde vreten
Dat zei ik ook al tegen hoe-die-nie, ze had vast eens zin in iets anders
Maar heel erg bedankt Bluezz, ik maakte me al zorgen en was bijna naar de dierenarts gerend

[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-03-2003 22:40]

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_9165528
quote:
Op maandag 10 maart 2003 19:51 schreef Bill_E het volgende:
onze hond is dol op alle soorten fruit en groente.

Verder moeten de katte brokjes op een veilige plaats staan

De kat eet soms pas als ik erbij blijf staan.
Ze drinkt niet uit het drinkbakje van zichzelf maar wel uit de drinkbak van mijn hond en af en toe neemt ze ook nog een hondebrokje
als de hond niet in de buurt is.

En de hond wilt eerst 2 sneeën bruinbrood voordat ie aan de brokken begint.

[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 17-03-2003 02:56]

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_9165717
Mijn kat eet 2e hands voer .. dwz wat de andere kat net uitge heeft vreet zij weer gezellig op

Verder eet die kat eigenlijk ook alles.... koek, chips, nootjes, brood.... beest is dan ook flink vet

- I warned you, but did you listen to me? Oh, no, you knew it all, didn't you? Oh, it's just a harmless little bunny, isn't it? Well, it's always the same. I always tell them...... - Oh shut up!
pi_9169501
Onze hond eet poep :S
Van sommige mensen vraag ik me af hoe ze ooit het snelste zaadcelletje hebben kunnen zijn
pi_9170484
quote:
Op maandag 17 maart 2003 00:40 schreef EminemRulezz het volgende:
Onze hond eet poep :S
het is een kwestie van smaak
Dat is geen ramp. Ze eten ook wel eens paardevijgen.

[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 17-03-2003 03:11]

<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_9171113
Geef de hond geen normale CHOCOLADE zoals wij mensen gebruiken.
Want er zit Cacaoboter in en het bevat de stof theobromine.
Kleine hoeveelheden zet dit stofje de nieren aan tot extra produktie.
In grotere hoeveelheden kan het verlammend werken op de hartspier.
De hond is zo gevoelig voor theobromine, dat deze wat grotere hoeveelheden zeer snel zijn bereikt.

hondechocolade mag wel

pi_9171163
onze hond eet alles
Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
pi_9171172
Mijn honden doen vet vaag met fruit

en mn jongste krijgt dik snel de hik van Ham

't gaat me te snel, als adsl..
pi_9171222
quote:
Op maandag 17 maart 2003 03:42 schreef TriuMpH het volgende:
Mijn honden doen vet vaag met fruit

en mn jongste krijgt dik snel de hik van Ham

Rauw varkensvlees (koken dus) kan dodelijk (pseudo-hondsdolheid - voor de mens niet gevaarlijk, maar voor de hond absoluut dodelijk)
zijn voor de hond.
Dus kijk uit wat je de hond voert

[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 17-03-2003 04:05]

pi_9207471
de parkiet van mijn ouders is dol op wijn. vooral rood

1x zo erg geweest dat we haar maar in de kooi moesten neer zetten, want verder dan 2 meter vliegen kwam ze niet

Problemen bestaan niet, je weet alleen de oplossing niet.
pi_9207604
1 kat is helemaal weg van toetjes, de ander van Chinees en Italiaans alles met sliertjes vind ie heerlijk.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_9223737
Mijn kat eet wel eens kaas en valt me aan zodra ik dat franse spul op toostjes smeer... paturain (das pas fijn) heet dat geloof ik. En we hebben een tijdje een muis gehad die vrolijk de kattenbrokjes stal beetje omgekeerde wereld hiero...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')