Verder moeten de katte brokjes op een veilige plaats staan
quote:Je bedoelt bon bon schaal
Op maandag 10 maart 2003 19:49 schreef Patries86 het volgende:
Heb jij een huisdier die ongewone dingen eet?
Dus niet zijn eigen voedsel zoals honden brokken.
Ik begin wel:
Mijn hond Nouska eet regelmatig Appel en is gek op drop ook is onze bononschaal niet veilig
overigens moet je uitkijken met wat je ze laat eten. Als ze iets lekkers vinden wil dat niet gelijk zeggen dat het ook goed voor ze is
Of het gezond is.... nee niet echt
Moest bij onze honden altijd de tandenborstel ver weg houden
quote:Idd, het schijnt dat honden van chocolade dood kunnen gaan !! Ik weet niet precies hoe het zit, maar ik heb in elk geval de hond van mijn tante NOOIT chocolade gevoerd als ik ben hen aan het oppassen was. (al bedelde hij er wel om)(Ik voerde m trouwens nooit wat, was veel te bang dat ie rare dingen ervan ging doen ensow).
Op maandag 10 maart 2003 19:51 schreef MikeyMo het volgende:[..]
Je bedoelt bon bon schaal
overigens moet je uitkijken met wat je ze laat eten. Als ze iets lekkers vinden wil dat niet gelijk zeggen dat het ook goed voor ze is
voor het hele artikel
http://users.pandora.be/ferdinand.le.sage1/Medische-Duitseherder/Chocolade%20giftig.htm
Dat de mens nu allerlei dingen eet die giftig voor zichzelf is.
quote:Onze hond:
Op maandag 10 maart 2003 19:49 schreef Patries86 het volgende:
Heb jij een huisdier die ongewone dingen eet?
Dus niet zijn eigen voedsel zoals honden brokken.
Ik begin wel:
Mijn hond Nouska eet regelmatig Appel en is gek op drop ook is onze bononschaal niet veilig
Eigenlijk eet hij alles wat wij ook eten; zijn eigen brokken eet hij meestal met tegenzin
quote:offtopic
Op maandag 10 maart 2003 19:57 schreef MikeyMo het volgende:
die hond van Patries heeft een keer stiekem de bon bon schaal leegegevreten, ze is er goed misselijk van geworden...
ontopic
Mijn hamster eet ook wel eens mensenvinger
Zo heeft ze eens de voorraadkast opengemaakt(was vergeten hem op slot te doen) en echt alles ondersteboven gehaalt...
Een emmertje majonaise, schoon gelikt en wel.
Een pak eieren, operdepop.
Meel, was interresant maar was blijkbaar minder lekker
Komkommer, er lag nog een kontje
Tomaat, jummy blijkbaar heb niets teruggevonden behalve het zakje
Alle koekjes en het snoeggoed, pak chips erbij.
Dat en een halve zak hondenvoer(zak a 20 kilo) vond ze wel genoeg..
Heb nog nooit zo'n dikke hond gezien, maar met een klein beetje zout was dat probleem zo opgelost(was doodsbang voor een torsie, zo dik was ze).
Ook is Wunna een liefhebber van kattepoep, niets helpt hiertegen, zelfs zelfgemaakte eierkoeken niet, ze komt niets tekort aan vitamine's en mineralen, ze vind het gewoon lekker........
Ming mijn kruising siamees is dol op meloen, galia of suikermeloen om presies te zijn, daar doet ze een moord voor.
Krovo gaat uit zijn dag als de frietpan aangaat, frietjes is hij dol op, maar dat is zo gek nog niet.
Waar hij ook van uit zijn dak gaat is kip, hij is echt dol op kip, hij mag het bijna nooit van me, maar hij doet alles om eraan te komen, hij belt je helemaal gek(hij heeft een bel in zijn kooi, die gebruikt hij eigenlijk alleen als hij wat te snaaien wil).
onze andere hond (droopy) is vooral erg gek op komkommer, verder niet veel bijzonders
en onze kat shopt wel voor zichzelf, hij is al eens thuisgekomen met:
- een halfje brood, nog in de dichte zak..
- een makreel
- een rookworst in opengebeten verpakking
- een zak prei
moeten onze buren maar leren geen boodschappen open en bloot neer te leggen
quote:ik ken er nog zo een..
Op maandag 10 maart 2003 19:58 schreef Chen het volgende:
Mijn konijn eet:
pakt hij maar wat hij krijgen kan
we hebben dus ook een hond
quote:1 van onze honden heeft vannacht een pak chonelly's opgevreten
Op maandag 10 maart 2003 19:53 schreef Haanibal het volgende:
uhm ... chocolade is giftig voor een hond
Voor de rest eet onze schoonmaakploeg alles, van rauwe uien tot drop. De katten zijn wat kieskeuriger, maar ach, daar zijn ze kat voor.
Latka onze witte herder is gek op snoepen, het maakt niet uit wat het is, maar een snoepje gaat er altijd wel in. Zwart witjes rammelt ze door dr bek alsof dr kiezen los zitten en een zak pectolannetjes (keelsnoepies) jat ze van tafel en wij kwamen weken lege papiertjes tegen op de grond, maar de zak was niet te bekennen. Die had ze keurig netjes onder dr mat in dr kennel verstopt en af en toe kwam ze rammelend dr kennel uit
quote:Da's maar goed ook, want zowel Uien als chocola zijn giftig voor honden
Wunna(spreek uit woena), mijn goldenteef eet alles, echt alles behalve ui..........
maar geloof me, ik geef hem echt alleen frettenbrokjes (en frettensnoep of course), en een beschaaft bakje water
het probleem met dit konijn is dat hij niet echt meer voortanden heeft en dus soms problemen heeft met wegeten. Dan zie je hem weer op en neer gaan met zijn hoofd, dan krijg ie het even niet weg!
quote:Alle chips of vind hij de ene lekkerder dan de ander?
Op zaterdag 15 maart 2003 23:20 schreef The-What het volgende:
M'n papegaai eet graag chips.Zodra de zak opengaat, meteen kijken wat er allemaal komen gaat
Zito heeft meer een gourmettaste; hij houdt wel van hartige dingen maar niet van zoete dingen.
Onze kat eet bijna alles wat de honden ook eten en hij te pakken kan krijgen
quote:Mijn hond, Duitse Herder, eet wanneer die wil.
Op woensdag 12 maart 2003 17:36 schreef Kiezel het volgende:
Honden vreten gewoon alles. Een hond zal zichzelf ook dood eten als je onbeperkt eten neerzet. Uitkijken dus met honden: jij moet bepalen wat ze wel mogen en hoeveel. De hond zelf is niet zo kieskeurig
Golden Retrievers daarentegen vreten zich helemaal vol.
De bak is in no time op, dus wat jij zegt, geld niet voor alle honden.
quote:1 keertje is niet erg hoor.
Op zondag 16 maart 2003 15:39 schreef SEMTEX het volgende:
Ja
Polle heeft vannacht/vanochtend een wafel (zonder suiker oid) uit een pak koek gerausd en op de grond opgesmikkeld. Vanochtend lagen er allemaal restjes koek op de vloer. Ze had gewoon trek in iets afwisselends, blijkbaar. Vraag me alleen wel af wat dit nu voor haar blaasgruis betekent.
geef Polle eens ongelijk, altijd maar hetzelfde vreten
quote:Dat zei ik ook al tegen hoe-die-nie, ze had vast eens zin in iets anders
Op zondag 16 maart 2003 17:21 schreef Bluezz het volgende:
geef Polle eens ongelijk, altijd maar hetzelfde vreten
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 16-03-2003 22:40]
quote:De kat eet soms pas als ik erbij blijf staan.
Op maandag 10 maart 2003 19:51 schreef Bill_E het volgende:
onze hond is dol op alle soorten fruit en groente.Verder moeten de katte brokjes op een veilige plaats staan
En de hond wilt eerst 2 sneeën bruinbrood voordat ie aan de brokken begint.
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 17-03-2003 02:56]
Verder eet die kat eigenlijk ook alles.... koek, chips, nootjes, brood.... beest is dan ook flink vet
quote:het is een kwestie van smaak
Op maandag 17 maart 2003 00:40 schreef EminemRulezz het volgende:
Onze hond eet poep :S
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 17-03-2003 03:11]
hondechocolade mag wel
en mn jongste krijgt dik snel de hik van Ham
quote:Rauw varkensvlees (koken dus) kan dodelijk (pseudo-hondsdolheid - voor de mens niet gevaarlijk, maar voor de hond absoluut dodelijk)
Op maandag 17 maart 2003 03:42 schreef TriuMpH het volgende:
Mijn honden doen vet vaag met fruiten mn jongste krijgt dik snel de hik van Ham
[Dit bericht is gewijzigd door -CRASH- op 17-03-2003 04:05]
1x zo erg geweest dat we haar maar in de kooi moesten neer zetten, want verder dan 2 meter vliegen kwam ze niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |