quote:Super Pocket
Op dinsdag 11 maart 2003 21:29 schreef Mosqja het volgende:
Weet iemand trouwens waar die "SP" voor staat? Ik kan me iets met "Pocket" voorstellen ofzo...
en het lichtje natuurlijk
verder istie nu echt perfect broekzak formaat waardoor het wel heel makkelijk word om hem mee te nemen in de trein en bus (gba past niet in mijn broekzak).
Let op terwijl ik wisselkoersen magie toepas....
Amerikaanse GBA SP prijs: $ 99 = € 92
Europeaanse GBA SP prijs: $150 = €139
€139 - €92 = €47,- (=104GULDENS!!)
Kijk dan is importeren ineens heel erg aantrekkelijk toch??
quote:Komt nog wel 19 % belasting bij, volgens mij geen douane kosten. Maar je moet ook nog rekening houden met verzend kosten.
Op vrijdag 14 maart 2003 17:06 schreef supadupagama het volgende:
Een vraagje aan iedereen: Ligt het aan mij of worden we hier in Nederland nu opgelicht door Nintendo??Let op terwijl ik wisselkoersen magie toepas....
Amerikaanse GBA SP prijs: $ 99 = € 92
Europeaanse GBA SP prijs: $150 = €139
€139 - €92 = €47,- (=104GULDENS!!)Kijk dan is importeren ineens heel erg aantrekkelijk toch??
Ik denk dat het dus alleen aantrekkelijk is als je toch naar het buitenland gaat.
Dat we genaait worden ben ik met je eens. Maar das het zelfde met ngc hier 199, daar 149 en een cooler gratis spel.
quote:We worden keihard genaaid door de meeste winkels hier
Op vrijdag 14 maart 2003 17:06 schreef supadupagama het volgende:
Een vraagje aan iedereen: Ligt het aan mij of worden we hier in Nederland nu opgelicht door Nintendo??Let op terwijl ik wisselkoersen magie toepas....
Amerikaanse GBA SP prijs: $ 99 = � 92
Europeaanse GBA SP prijs: $150 = �139
�139 - �92 = �47,- (=104GULDENS!!)Kijk dan is importeren ineens heel erg aantrekkelijk toch??
maar gelukkig komen de meeste topgames toch eerder uit in de States en met het internet and all is het goedkoper dan ooit
quote:lang leven DVDboxoffice.com
Op vrijdag 14 maart 2003 18:51 schreef sp3c het volgende:
mjah helaas, importeren is idd een stuk goedkoper tegenwoordig.maar gelukkig komen de meeste topgames toch eerder uit in de States en met het internet and all is het goedkoper dan ooit
Nog een nieuwtje.. Er komt een muppet game naar de GBA .
Hier een klein faqje:
quote:
Developed by Vicarious Visions, this laugh-out-loud, handheld title features eight mini-games, two of which are unlockable, and is sure to entertain kids of all ages:-Kermit the FrogTM tries to entertain with his banjo from a boat, while simultaneously avoiding Muppets swimming through the (cardboard) waves. Miss PiggyTM keeps horning in on the act.
-The Swedish Chef'sTM cooking show turns into a pitched battle with the rats who keep stealing his weird food items.
-Dr. Bunsen HoneydewTM and BeakerTM frantically work to avoid the typical disaster involving strange equipment and bizarre ingredients.
-The Great GonzoTM wows the audience with his daredevil motorcycle act. He drives through the obstacles. Ouch!
-Miss Piggy rescues Kermit the Frog from the giant Jurassic Pork that emerges from Bunsen and Beaker's new time machine.
-Animal'sTM musician friends, the Electric Mayhem BandTM, all want to get in on his act and jam together with mixed results!
quote:YES !!
Op vrijdag 14 maart 2003 18:56 schreef BMH het volgende:
Nog een nieuwtje.. Er komt een muppet game naar de GBA.
Hier een klein faqje:
[..]
andere coole games die er aan zitten te komen
Wing Commander
Need for Speed
CT special forces 2
James Bond: Nightfire
quote:heee..heeft mrmop eindelijk een screen vrijgegeven of is dit en oude?
Op zaterdag 15 maart 2003 11:30 schreef sp3c het volgende:
Need for Speed
maar ik er staan geen auto's op en die track is zeker uit need for speed (zit ook in de pc versie) en ik kan me niet voorstellen dat het uiteindelijke resultaat er bizar veel beter uit gaat zien
Was het maar vast de 28ste! Het duurt zo laaaaang!!!
Ik heb trouwens al een gewone GBA. Als ik de SP heb ga ik een beetje experimenteren met multiplayer. Als dat me gaat vervelen dan geef ik hem aan een vriendin van me die ook redelijk obsessief is
quote:ik zou niet weten waarom
Op dinsdag 18 maart 2003 15:21 schreef Djaser het volgende:
Nee alleen maar slechter denk ik...
quote:Heb je Duke Nukem en Lost Vikings voor de gameboy advance gespeeld? Die zitten alle 2 grafisch toch echt slechter in elkaar dan de originelen.
ik zou niet weten waarom
En ik voel me nog steeds zwaar genaait..
* Refund knopje gaat zoeken op Nintendo website
quote:wat heeft dat er nou weer mee te maken
Op dinsdag 18 maart 2003 18:16 schreef Djaser het volgende:[..]
Heb je Duke Nukem en Lost Vikings voor de gameboy advance gespeeld? Die zitten alle 2 grafisch toch echt slechter in elkaar dan de originelen.
een gba (SP) is wel ff iets kleiner dan een pc logisch dat het grafisch een stuk minder in elkaar steekt.
Ik zie trouwens niet in wat dat te maken heeft met het feit dat de uiteindelijke versie van dit spel er minder goed uit gaat zien dan de work in progress screenshot die ik al gepost had
Lost vikings is trouwens nog niet eens uit en dat spel gaat er exact hetzelfde uitzien als het origineel (alleen dan breedbeeld).
quote:Dat was een voorbeeld snppie
wat heeft dat er nou weer mee te maken
quote:Ehm bevestig je nu nou niet mn punt
een gba (SP) is wel ff iets kleiner dan een pc logisch dat het grafisch een stuk minder in elkaar steekt.
quote:Die screenshot van Speed was toch van de pc versie?
Ik zie trouwens niet in wat dat te maken heeft met het feit dat de uiteindelijke versie van dit spel er minder goed uit gaat zien dan de work in progress screenshot die ik al gepost had
quote:Nog niet op cartridge nee maar wel als online demo. En ik heb de graphics met het origineel vergeleken.
Lost vikings is trouwens nog niet eens uit en dat spel gaat er exact hetzelfde uitzien als het origineel (alleen dan breedbeeld).
quote:* err meldt
Op dinsdag 18 maart 2003 15:40 schreef tsuihark het volgende:
Wie hebben er verder nog last van obsessieve gevoelens bij de gedachte aan een mooie nieuwe glanzende GBA SP?Was het maar vast de 28ste! Het duurt zo laaaaang!!!
quote:3x
Op dinsdag 18 maart 2003 19:55 schreef Djaser het volgende:[..]
Dat was een voorbeeld snppie
[..]Ehm bevestig je nu nou niet mn punt
[..]Die screenshot van Speed was toch van de pc versie?
[..]
quote:ja ik heb die demo ook gespeeld ik vind het wel meevallen als ik eerlijk moet zijn ... zie geen verschillen eerlijk gezegd (al heb ik het origineel niet meer liggen).
Nog niet op cartridge nee maar wel als online demo. En ik heb de graphics met het origineel vergeleken.
Zijn wel meer exacte conversies van oude games op de markt, ik noem maar de mario advance serie
quote:Ik dus wel dus geloof me nou maar. Het verschil is niet reusachtig groot maar het is er wel. bijv. de baard van de rode viking bestaat uit minder kleuren.
ja ik heb die demo ook gespeeld ik vind het wel meevallen als ik eerlijk moet zijn ... zie geen verschillen eerlijk gezegd (al heb ik het origineel niet meer liggen).
quote:Ja maar dat waren ook nintendo spellen he 8-)maargoed daar kan ik niet over oordelen heb de originelen daar te lang geleden voor gespeeld.
Zijn wel meer exacte conversies van oude games op de markt, ik noem maar de mario advance serie
quote:Ehm ik heb me laten vertellen dat het scherm de kwaliteit heeft van een telivisie scherm.
ja logisch er zit dan ook geen kleurentelevisie op je GBA
1. Kurukuru kururin (van alle roms is deze het beste)
2. Harry Potter 2 (Hadden ze verkeerd geprijsd bij de Intertoys, was maar 15 euri, dus meenemen die hap
En tja, volgende week vrijdag gewwon slapen voor de deur
Maar mij lijkt zwart het mooiste. Wat voor eentje kopen jullie en waarom? Ik zwart omdat ik die gewoon stoer eruit vind zien.
kan ik dat donkere scherm gelijk testen (75 % van wing commander ingame = zwart volgens mij )
Harry Potter heb ik trouwens geen 15 euro voor over Megaman Battle Network, daarvoor wel!
Een step down converter kost daar nog geen 5 euro.
Een gewone GBA SP incl step down conv kost daar 119 euro (das nog goedkoper dan in NL ja)
Dat is eignelijk toch te gek voor woorden? Deze jongen gaat een CC aanschaffen, een freeloader, en zich opgeven bij Lik-Sang en DVD Boxoffice...
quote:Vergeet niet dat je wel iets van 40 euro aan verzend kosten betaald en achteraf ook nog eens een leuke brief van de douane kan verwachten dat invoer rechten + BTW moet betalen...
Op woensdag 19 maart 2003 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga misschien de FF:TA GBA SP kopen vanuit Japan. Via Lik-SangEen step down converter kost daar nog geen 5 euro.
Een gewone GBA SP incl step down conv kost daar 119 euro (das nog goedkoper dan in NL ja)
Dat is eignelijk toch te gek voor woorden? Deze jongen gaat een CC aanschaffen, een freeloader, en zich opgeven bij Lik-Sang en DVD Boxoffice...
quote:En je hebt hem waarschijnlijk eerder.
Op donderdag 20 maart 2003 09:49 schreef timostanovic het volgende:
Ik zei toch dat gewoon in de winkel kopen makkelijker (en goedkoper) is
quote:Nee joh, geen 40 euro.. Toch?
Op donderdag 20 maart 2003 09:48 schreef Phydomir het volgende:[..]
Vergeet niet dat je wel iets van 40 euro aan verzend kosten betaald en achteraf ook nog eens een leuke brief van de douane kan verwachten dat invoer rechten + BTW moet betalen...
Anders doe ik het niet , en laat ik er wel een meenemen door mensen van de Studiereis
quote:Kijk, die wil ik wel hebben. Graag nog vóór juli (kan ik spelen in het vliegtuig)
Op donderdag 20 maart 2003 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Boxart van Advance Wars 2
quote:Ik heb deel 1 inmiddels gekocht, ik ben benieuwd!
Op donderdag 20 maart 2003 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk, die wil ik wel hebben. Graag nog vóór juli (kan ik spelen in het vliegtuig)
dan ligtie volgens mij nog geeneens in japan in de winkels
quote:Dat zijn de verzend mogelijkheden die je hebt als je via Lik-Sang een GBA Sp besteld.
Selecteer de gewenste verzendmethode:Verzending via AIRMAIL: $29.00 (~26.85 EUR)
Aanbevolen voor kleinere en niet-dringende bestellingen, als alternatief voor de koeriersdiensten. Verzending via luchtpost duurt afhankelijk van de bestemming ongeveer tussen de 7 dagen en 1 maand.
De status van een luchtpost zending kan niet online gevolgd worden..Verzending via UPS: $33.00 (~30.56 EUR)
verzending duurt gewoonlijk tussen de 1 en 3 dagen naar de grote(re) bestemmingen.
De status van de zending kan online gevolgd worden. Aanbevolen!Verzending via EMS: $41.00 (~37.96 EUR)
Koeriersdienst, verzending duurt gewoonlijk drie a vier dagen naar de grote(re) bestemmingen
De status van deze zending kan niet online gevolgd worden, wereldwijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |