Strollie > waar heb je hem gespeeld? Was zaterdag nog bij mediamarkt maar daar is ie nog niet...
Je kon hem overigens ook pas vanaf 28 maart kopen.
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 10-03-2003 13:13]
quote:hij schijnt ook al in nederland te bespelen te zijn las ik op insidegamer...
Op maandag 10 maart 2003 13:12 schreef Strolie75 het volgende:
Bij de FNAC in Cannes, ze hadden een display model waar je Metroid op kon spelen.
speelt vet lekker moet ik zeggen, beter dan een gba met afterburner installed iig.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 01:09 schreef lindaatje het volgende:
Ik vind die spelletjes van de GBA maar niks eigenlijk, volgens mij heb ik het beste spel al gespeeld, Golden Sun. Is er nog wel leven na GS vraag ik me af?? Andere spelletjes zien er vaak minder mooi uit.
Nintendo kan wel met de SP komen, maar als die spelletjes zo blijven, dan is er toch niks aan. Een gaar spelletje die je op een beter scherm kan spelen
quote:Je hebt duidelijk 0% kennis van de GBA
Op dinsdag 11 maart 2003 01:09 schreef lindaatje het volgende:
Ik vind die spelletjes van de GBA maar niks eigenlijk, volgens mij heb ik het beste spel al gespeeld, Golden Sun. Is er nog wel leven na GS vraag ik me af?? Andere spelletjes zien er vaak minder mooi uit.
Nintendo kan wel met de SP komen, maar als die spelletjes zo blijven, dan is er toch niks aan. Een gaar spelletje die je op een beter scherm kan spelen
Weet iemand of ie nou echt op de 28ste vanaf 's ochtends verkrijgbaar is? Of komt ie dan in de loop van de dag pas binnen?
quote:Waarschijnlijk is ie al iets eerder binnen... Ja, hij is vanaf sochtends verkrijgbaar dus!
Op dinsdag 11 maart 2003 09:28 schreef err het volgende:[..]
Je hebt duidelijk 0% kennis van de GBA
Weet iemand of ie nou echt op de 28ste vanaf 's ochtends verkrijgbaar is? Of komt ie dan in de loop van de dag pas binnen?
http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12487
[Dit bericht is gewijzigd door piet_pelle op 11-03-2003 10:23]
golden sun vind ik juist 1 van de mindere spellen die er is.
het ziet er mooi uit maar het verhaal is zwak, de gameplay is saai (klik 10.000x A en 12x B en je hebt het uitgespeeld) ... maar het geluid is wel cool
mwah er zitten zeker coole spellen aan te komen hoor maar de belangrijkste waar ik op zit te wachten is toch echt payback
http://www.apex-designs.net/
er zijn trouwens wel degenlijk veel leuke spellen op de markt.
ik noem er een paar
Doom2, Kuru Kuru Kururin, mario kart, f1 2002, metroid fusion, lord of the rings TTT moet ik doorgaan?
quote:Golden Sun vond ik juist zo leuk door al die punten die je noemt. Gameplay vond ik ook wel goed hoor, leuke wapens die je allemaal kan gebruiken tijdens zo'n gevecht. En zo makkelijk uit te spelen was hij niet, net goed vond ik.
Op dinsdag 11 maart 2003 11:56 schreef sp3c het volgende:
geen goede spellen na golden sun?golden sun vind ik juist 1 van de mindere spellen die er is.
het ziet er mooi uit maar het verhaal is zwak, de gameplay is saai (klik 10.000x A en 12x B en je hebt het uitgespeeld) ... maar het geluid is wel cooler zijn trouwens wel degenlijk veel leuke spellen op de markt.
ik noem er een paar
Doom2, Kuru Kuru Kururin, mario kart, f1 2002, metroid fusion, lord of the rings TTT moet ik doorgaan?
Weet iemand anders me nog een paar leuke spelletjes op te noemen? Met mooie grafix en goede gameplay (niet te moeilijk) aub.
Dan moet ik voorlopig even vooruit kunnen.
quote:Id-T??
Op dinsdag 11 maart 2003 21:29 schreef Mosqja het volgende:
Weet iemand trouwens waar die "SP" voor staat? Ik kan me iets met "Pocket" voorstellen ofzo...
Lekker zelf zoeken knulletje
quote:Wat ik me nou afvraag, wat is daar zo leuk aan? Correct me if im wrong maar dat ding is toch om Nes games te spelen op van die E-Cards ofzo?
Op dinsdag 11 maart 2003 23:09 schreef Khadgar het volgende:
Goed nieuws voor jullie! De E-Reader komt waarschijnlijk WEL naar Europa, en past ook in de GBA SP! (ik had mijn twijfels erover toen ik m'n Ereader naast de demohuls van de SP hield)
quote:Ding is voor:
Op dinsdag 11 maart 2003 23:11 schreef Snok het volgende:[..]
Wat ik me nou afvraag, wat is daar zo leuk aan? Correct me if im wrong maar dat ding is toch om Nes games te spelen op van die E-Cards ofzo?
1) Games te spelen vanaf cards (oa NES, Game&Watch en andere zut)
2) Animal Crossing kaartjes te gebruiken (helaas geen animal crossing hier)
3) Pokemon kaarten te lezen (extra info over pokemon en soms een minigame of iets anders)
Oh en ik heb uit Amerika een speciale Mario Party voor de Ereader meegenomen (met speelbord en veel kaarten). Spel is best leuk, en je hebt MINIGAMES!!!
quote:ja
Op dinsdag 11 maart 2003 10:18 schreef piet_pelle het volgende:
Vinden jullie de GBA bezitters het echt waard om er een SP bij te kopen?
quote:Ik heb al een backlit GBA, die ik direct voor een prikkie de deur uit doe als ik de SP in handen heb. Dat zal zijn vanaf uur 0
Ik kan het me bijna niet voorstellen, want beter is ie niet, toch?
Op back light en zo na dan, maar das echt die 150 ballen (het zal vast wel ergens in die richting zijn, iig te veel) niet waard.
Of niet, maar dat gaan jullie me nu vertellen dan denk ik.
quote:ja het is een pure gta kloon, alleen kun je nu wel in gebouwen en stealth en shit en het geluid word geweldig
Op dinsdag 11 maart 2003 15:29 schreef Djaser het volgende:
Is dat een soort GTA?
en aangezien gta3 maar niet van de grond lijkt te komen voor de GBA word dit de shit voor 2003
quote:mega man battle network 1, 2, 3
Op dinsdag 11 maart 2003 20:25 schreef lindaatje het volgende:[..]
Golden Sun vond ik juist zo leuk door al die punten die je noemt. Gameplay vond ik ook wel goed hoor, leuke wapens die je allemaal kan gebruiken tijdens zo'n gevecht. En zo makkelijk uit te spelen was hij niet, net goed vond ik.
Maar mariokart heb ik gespeeld, wel leuk, maar op een gegeven moment heb je het wel gezien.
Lord of the rings was niet zo vond ik. Het ging alleen maar om slaan slaan en nog es slaan.
Van puzzelspelletjes als Kuru Kuru Kururin hou ik niet zo.
Metroid Fusion schijnt wel leuk te zijn ja, die ga ik nog wel binnenkort spelen, als ik tijd heb.Weet iemand anders me nog een paar leuke spelletjes op te noemen? Met mooie grafix en goede gameplay (niet te moeilijk) aub.
Wat zal ik arm zijn eind dit jaar
quote:*als achtergrond instelt
Op woensdag 12 maart 2003 17:54 schreef Strolie75 het volgende:
Reclamecampagne voor de SP!
KNIP
quote:Voor zover ik weet worden GBA spellen niet verhuurd, althans niet hier in den haag
Op woensdag 12 maart 2003 19:21 schreef G1Ace het volgende:
weet iemand hier toevallig of metroid fusion kan worden gehuurt ofzo?(gba spellen in algemeen)
dit ben ik trouwens @ nintendo (nl) HQ met GBA SP
[Dit bericht is gewijzigd door sp3c op 13-03-2003 20:22]
quote:Lucky Bastard!!!1
Op donderdag 13 maart 2003 20:02 schreef sp3c het volgende:
nee niet dat ik weet nee, maar als je een adresje weet dan houd ik me aanbevolendit ben ik trouwens @ nintendo (nl) HQ met GBA SP
http://www.dse.nl/~3da/sp3c1.jpg
[/img
vooral het schermpje valt heel erg op ik heb nu afterburner in mijn gba zitten (althans ik had hem er inzitten) en dat is toch echt een stuk minder mooi (AB is erg fel).
die shoulder buttons zijn wel ff wennen maar je krijgt er geen kramp van ofzo net zoals nu
links = GBA met afterburner (die paarse vlekjes in het midden horen er niet te zijn, dat zijn luchtbelletjes)
rechts = GBA SP
spel = SEGA rally
quote:Super Pocket
Op dinsdag 11 maart 2003 21:29 schreef Mosqja het volgende:
Weet iemand trouwens waar die "SP" voor staat? Ik kan me iets met "Pocket" voorstellen ofzo...
en het lichtje natuurlijk
verder istie nu echt perfect broekzak formaat waardoor het wel heel makkelijk word om hem mee te nemen in de trein en bus (gba past niet in mijn broekzak).
Let op terwijl ik wisselkoersen magie toepas....
Amerikaanse GBA SP prijs: $ 99 = € 92
Europeaanse GBA SP prijs: $150 = €139
€139 - €92 = €47,- (=104GULDENS!!)
Kijk dan is importeren ineens heel erg aantrekkelijk toch??
quote:Komt nog wel 19 % belasting bij, volgens mij geen douane kosten. Maar je moet ook nog rekening houden met verzend kosten.
Op vrijdag 14 maart 2003 17:06 schreef supadupagama het volgende:
Een vraagje aan iedereen: Ligt het aan mij of worden we hier in Nederland nu opgelicht door Nintendo??Let op terwijl ik wisselkoersen magie toepas....
Amerikaanse GBA SP prijs: $ 99 = € 92
Europeaanse GBA SP prijs: $150 = €139
€139 - €92 = €47,- (=104GULDENS!!)Kijk dan is importeren ineens heel erg aantrekkelijk toch??
Ik denk dat het dus alleen aantrekkelijk is als je toch naar het buitenland gaat.
Dat we genaait worden ben ik met je eens. Maar das het zelfde met ngc hier 199, daar 149 en een cooler gratis spel.
quote:We worden keihard genaaid door de meeste winkels hier
Op vrijdag 14 maart 2003 17:06 schreef supadupagama het volgende:
Een vraagje aan iedereen: Ligt het aan mij of worden we hier in Nederland nu opgelicht door Nintendo??Let op terwijl ik wisselkoersen magie toepas....
Amerikaanse GBA SP prijs: $ 99 = � 92
Europeaanse GBA SP prijs: $150 = �139
�139 - �92 = �47,- (=104GULDENS!!)Kijk dan is importeren ineens heel erg aantrekkelijk toch??
maar gelukkig komen de meeste topgames toch eerder uit in de States en met het internet and all is het goedkoper dan ooit
quote:lang leven DVDboxoffice.com
Op vrijdag 14 maart 2003 18:51 schreef sp3c het volgende:
mjah helaas, importeren is idd een stuk goedkoper tegenwoordig.maar gelukkig komen de meeste topgames toch eerder uit in de States en met het internet and all is het goedkoper dan ooit
Nog een nieuwtje.. Er komt een muppet game naar de GBA .
Hier een klein faqje:
quote:
Developed by Vicarious Visions, this laugh-out-loud, handheld title features eight mini-games, two of which are unlockable, and is sure to entertain kids of all ages:-Kermit the FrogTM tries to entertain with his banjo from a boat, while simultaneously avoiding Muppets swimming through the (cardboard) waves. Miss PiggyTM keeps horning in on the act.
-The Swedish Chef'sTM cooking show turns into a pitched battle with the rats who keep stealing his weird food items.
-Dr. Bunsen HoneydewTM and BeakerTM frantically work to avoid the typical disaster involving strange equipment and bizarre ingredients.
-The Great GonzoTM wows the audience with his daredevil motorcycle act. He drives through the obstacles. Ouch!
-Miss Piggy rescues Kermit the Frog from the giant Jurassic Pork that emerges from Bunsen and Beaker's new time machine.
-Animal'sTM musician friends, the Electric Mayhem BandTM, all want to get in on his act and jam together with mixed results!
quote:YES !!
Op vrijdag 14 maart 2003 18:56 schreef BMH het volgende:
Nog een nieuwtje.. Er komt een muppet game naar de GBA.
Hier een klein faqje:
[..]
andere coole games die er aan zitten te komen
Wing Commander
Need for Speed
CT special forces 2
James Bond: Nightfire
quote:heee..heeft mrmop eindelijk een screen vrijgegeven of is dit en oude?
Op zaterdag 15 maart 2003 11:30 schreef sp3c het volgende:
Need for Speed
maar ik er staan geen auto's op en die track is zeker uit need for speed (zit ook in de pc versie) en ik kan me niet voorstellen dat het uiteindelijke resultaat er bizar veel beter uit gaat zien
Was het maar vast de 28ste! Het duurt zo laaaaang!!!
Ik heb trouwens al een gewone GBA. Als ik de SP heb ga ik een beetje experimenteren met multiplayer. Als dat me gaat vervelen dan geef ik hem aan een vriendin van me die ook redelijk obsessief is
quote:ik zou niet weten waarom
Op dinsdag 18 maart 2003 15:21 schreef Djaser het volgende:
Nee alleen maar slechter denk ik...
quote:Heb je Duke Nukem en Lost Vikings voor de gameboy advance gespeeld? Die zitten alle 2 grafisch toch echt slechter in elkaar dan de originelen.
ik zou niet weten waarom
En ik voel me nog steeds zwaar genaait..
* Refund knopje gaat zoeken op Nintendo website
quote:wat heeft dat er nou weer mee te maken
Op dinsdag 18 maart 2003 18:16 schreef Djaser het volgende:[..]
Heb je Duke Nukem en Lost Vikings voor de gameboy advance gespeeld? Die zitten alle 2 grafisch toch echt slechter in elkaar dan de originelen.
een gba (SP) is wel ff iets kleiner dan een pc logisch dat het grafisch een stuk minder in elkaar steekt.
Ik zie trouwens niet in wat dat te maken heeft met het feit dat de uiteindelijke versie van dit spel er minder goed uit gaat zien dan de work in progress screenshot die ik al gepost had
Lost vikings is trouwens nog niet eens uit en dat spel gaat er exact hetzelfde uitzien als het origineel (alleen dan breedbeeld).
quote:Dat was een voorbeeld snppie
wat heeft dat er nou weer mee te maken
quote:Ehm bevestig je nu nou niet mn punt
een gba (SP) is wel ff iets kleiner dan een pc logisch dat het grafisch een stuk minder in elkaar steekt.
quote:Die screenshot van Speed was toch van de pc versie?
Ik zie trouwens niet in wat dat te maken heeft met het feit dat de uiteindelijke versie van dit spel er minder goed uit gaat zien dan de work in progress screenshot die ik al gepost had
quote:Nog niet op cartridge nee maar wel als online demo. En ik heb de graphics met het origineel vergeleken.
Lost vikings is trouwens nog niet eens uit en dat spel gaat er exact hetzelfde uitzien als het origineel (alleen dan breedbeeld).
quote:* err meldt
Op dinsdag 18 maart 2003 15:40 schreef tsuihark het volgende:
Wie hebben er verder nog last van obsessieve gevoelens bij de gedachte aan een mooie nieuwe glanzende GBA SP?Was het maar vast de 28ste! Het duurt zo laaaaang!!!
quote:3x
Op dinsdag 18 maart 2003 19:55 schreef Djaser het volgende:[..]
Dat was een voorbeeld snppie
[..]Ehm bevestig je nu nou niet mn punt
[..]Die screenshot van Speed was toch van de pc versie?
[..]
quote:ja ik heb die demo ook gespeeld ik vind het wel meevallen als ik eerlijk moet zijn ... zie geen verschillen eerlijk gezegd (al heb ik het origineel niet meer liggen).
Nog niet op cartridge nee maar wel als online demo. En ik heb de graphics met het origineel vergeleken.
Zijn wel meer exacte conversies van oude games op de markt, ik noem maar de mario advance serie
quote:Ik dus wel dus geloof me nou maar. Het verschil is niet reusachtig groot maar het is er wel. bijv. de baard van de rode viking bestaat uit minder kleuren.
ja ik heb die demo ook gespeeld ik vind het wel meevallen als ik eerlijk moet zijn ... zie geen verschillen eerlijk gezegd (al heb ik het origineel niet meer liggen).
quote:Ja maar dat waren ook nintendo spellen he 8-)maargoed daar kan ik niet over oordelen heb de originelen daar te lang geleden voor gespeeld.
Zijn wel meer exacte conversies van oude games op de markt, ik noem maar de mario advance serie
quote:Ehm ik heb me laten vertellen dat het scherm de kwaliteit heeft van een telivisie scherm.
ja logisch er zit dan ook geen kleurentelevisie op je GBA
1. Kurukuru kururin (van alle roms is deze het beste)
2. Harry Potter 2 (Hadden ze verkeerd geprijsd bij de Intertoys, was maar 15 euri, dus meenemen die hap
En tja, volgende week vrijdag gewwon slapen voor de deur
Maar mij lijkt zwart het mooiste. Wat voor eentje kopen jullie en waarom? Ik zwart omdat ik die gewoon stoer eruit vind zien.
kan ik dat donkere scherm gelijk testen (75 % van wing commander ingame = zwart volgens mij )
Harry Potter heb ik trouwens geen 15 euro voor over Megaman Battle Network, daarvoor wel!
Een step down converter kost daar nog geen 5 euro.
Een gewone GBA SP incl step down conv kost daar 119 euro (das nog goedkoper dan in NL ja)
Dat is eignelijk toch te gek voor woorden? Deze jongen gaat een CC aanschaffen, een freeloader, en zich opgeven bij Lik-Sang en DVD Boxoffice...
quote:Vergeet niet dat je wel iets van 40 euro aan verzend kosten betaald en achteraf ook nog eens een leuke brief van de douane kan verwachten dat invoer rechten + BTW moet betalen...
Op woensdag 19 maart 2003 21:42 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ga misschien de FF:TA GBA SP kopen vanuit Japan. Via Lik-SangEen step down converter kost daar nog geen 5 euro.
Een gewone GBA SP incl step down conv kost daar 119 euro (das nog goedkoper dan in NL ja)
Dat is eignelijk toch te gek voor woorden? Deze jongen gaat een CC aanschaffen, een freeloader, en zich opgeven bij Lik-Sang en DVD Boxoffice...
quote:En je hebt hem waarschijnlijk eerder.
Op donderdag 20 maart 2003 09:49 schreef timostanovic het volgende:
Ik zei toch dat gewoon in de winkel kopen makkelijker (en goedkoper) is
quote:Nee joh, geen 40 euro.. Toch?
Op donderdag 20 maart 2003 09:48 schreef Phydomir het volgende:[..]
Vergeet niet dat je wel iets van 40 euro aan verzend kosten betaald en achteraf ook nog eens een leuke brief van de douane kan verwachten dat invoer rechten + BTW moet betalen...
Anders doe ik het niet , en laat ik er wel een meenemen door mensen van de Studiereis
quote:Kijk, die wil ik wel hebben. Graag nog vóór juli (kan ik spelen in het vliegtuig)
Op donderdag 20 maart 2003 11:05 schreef Strolie75 het volgende:
Boxart van Advance Wars 2
quote:Ik heb deel 1 inmiddels gekocht, ik ben benieuwd!
Op donderdag 20 maart 2003 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kijk, die wil ik wel hebben. Graag nog vóór juli (kan ik spelen in het vliegtuig)
dan ligtie volgens mij nog geeneens in japan in de winkels
quote:Dat zijn de verzend mogelijkheden die je hebt als je via Lik-Sang een GBA Sp besteld.
Selecteer de gewenste verzendmethode:Verzending via AIRMAIL: $29.00 (~26.85 EUR)
Aanbevolen voor kleinere en niet-dringende bestellingen, als alternatief voor de koeriersdiensten. Verzending via luchtpost duurt afhankelijk van de bestemming ongeveer tussen de 7 dagen en 1 maand.
De status van een luchtpost zending kan niet online gevolgd worden..Verzending via UPS: $33.00 (~30.56 EUR)
verzending duurt gewoonlijk tussen de 1 en 3 dagen naar de grote(re) bestemmingen.
De status van de zending kan online gevolgd worden. Aanbevolen!Verzending via EMS: $41.00 (~37.96 EUR)
Koeriersdienst, verzending duurt gewoonlijk drie a vier dagen naar de grote(re) bestemmingen
De status van deze zending kan niet online gevolgd worden, wereldwijd.
quote:
Op donderdag 20 maart 2003 11:55 schreef Phydomir het volgende:[..]
Dat zijn de verzend mogelijkheden die je hebt als je via Lik-Sang een GBA Sp besteld.
GVD !
Nou ja... dan niet...
kostie 125 dollar en 15 dollar verzendkosten. Ben je ongeveer net zoveel kwijt als in NL, maar heb je hem iets eerder.
Wat de X-box controller is voor kleine handen, is de GBA SP voor grote
quote:*blij is met kleine handen
Op donderdag 20 maart 2003 14:48 schreef Robino het volgende:
Ik heb er even op gespeeld. Die knopjes zitten echt veel te dicht bij elkaar voor mijn handen, ik kreeg na 2 minuten al kramp.Wat de X-box controller is voor kleine handen, is de GBA SP voor grote
quote:Heel erg vaag... De tweede optie is goedkoper dan de derde en toch is de tweede optie sneller en beter dan de derde...
Op donderdag 20 maart 2003 11:55 schreef Phydomir het volgende:[..]
Dat zijn de verzend mogelijkheden die je hebt als je via Lik-Sang een GBA Sp besteld.
Alleen gister in de bus richting CeBit zat ik met een Gamegear te spelen, eigenlijk hetzelfde alleen dan 10 jaar eerder ....
quote:Daar maak ik me niet zo'n zorgen om, mijn GBA komt niet in handen van de lompe kleine kinderen die er ongetwijfeld op hebben lopen raggen...
Op donderdag 20 maart 2003 15:47 schreef TAG-Speedy het volgende:
Heb er even op gespeeld bij Nedgame (toen snel naar huis met Prime) en mij viel daar op dat de D-pad al wat "lam" was, Samus (Fusion zat erop) bleef soms gewoon naar beneden richten.
quote:duh, maar doelde op het scherm. Van de sega is zelfs nog beter imho (regelbaar, de SP heeft dit niet).
Op donderdag 20 maart 2003 16:10 schreef sp3c het volgende:
lol, de gba is wel ff iets krachtiger als de gamegear ... en kleiner ook
quote:
GBA SP een hit!
14 februari was de dag dat de GBA SP zijn intrede maakte in het land van de reizende zon. Hoe heeft hij het tot nu toe gedaan?
14 februari was de dag dat vele Japanners zich naar de winkels haastten om hun felbegeerde GBA SPtje op te halen. Inmiddels zijn we alweer een dikke maand verder en is de GBA SP de best verkochte console in Japan. Tot 16 maart zijn er maar liefst 365.000 consoles verkocht naast de 124.000 originele GBA's.De GBA SP heeft een flinke voorsprong genomen op haar "concurrenten". De Next-Gen generatie moet toch terrein inleveren ten opzichte van de handheld. The next best thing is de PS2 en die komt niet verder dan 287.000 verkochte units. Zeker niet mis, maar de GBA SP is gewoon HOT in het landje.
Nintendo is optimistisch en hoopt dit jaar 15 miljoen GBA SP's te verkopen wereldwijd. Andere analisten durven zelfs getallen te noemen in de buurt van de 17 miljoen exemplaren.
Op 28 maart verschijnt de GBA SP in Nederland. Of het hier ook zo'n ontzettende hype wordt is nog maar te bezien. Maar met een beetje geluk en goede games zal ook hier Nintendo's nieuwe handheld spoedig aanslaan. We wachten af...
quote:Ik heb juist gehoord dat het een van de betere RPG's was.
Op vrijdag 21 maart 2003 09:34 schreef sp3c het volgende:
ik vond golden sun maar matig eerlijk gezegd ... ziet er wel mooi uit enzo maar diepgang moet je niet zoeken
Nja, als het tegenvalt heb ik Zelda nog.
nog één weekje...
quote:Kapotte link
Op vrijdag 21 maart 2003 10:12 schreef Strolie75 het volgende:
Voor de laatste twijfelaars heeft IGN een uitgebreide review online gezet.
Anway, wat voor review was dat? Zelda?
Die heb ik toch al half uitgespeeld
Is review van de GBA SP met veel foto's.
quote:
Op vrijdag 21 maart 2003 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk anders gewoon even op www.ign.comIs review van de GBA SP met veel foto's.
Die neem ik ook mee uit de US denk ik
quote:Very Very Nice
Op vrijdag 21 maart 2003 12:00 schreef Strolie75 het volgende:
Kijk anders gewoon even op www.ign.comIs review van de GBA SP met veel foto's.
quote:btw check dit trouwens ... 3d formule 1 & shit
Op donderdag 13 maart 2003 20:02 schreef sp3c het volgende:
nee niet dat ik weet nee, maar als je een adresje weet dan houd ik me aanbevolendit ben ik trouwens @ nintendo (nl) HQ met GBA SP
http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12744
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 21-03-2003 15:14]
quote:Waar is die NintendoHQ dan? Ik woon namelijk in Nieuwegein vlak naast Nintendo Benelux. Daar heb ik ooit nog een losse nieuwe GBA voor een klein bedrag gekocht toen ik m'n GBA had gesloopt met het installeren van een Afterburner.
Op vrijdag 21 maart 2003 14:44 schreef sp3c het volgende:
kijk hier speel ik ermee ... zeker wel
[..]btw check dit trouwens ... 3d formule 1 & shit
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]http://gameboy.insidegamer.nl/ShowContent.asp?ContentID=12744
De GBA gesloopt door de afterburner? Weer een reden om de SP te kopen
quote:dat is het volgens mij (Nieuwegijn = toch bij Utrecht?)
Op vrijdag 21 maart 2003 15:14 schreef Lamer_Deluxe het volgende:[..]
Waar is die NintendoHQ dan? Ik woon namelijk in Nieuwegein vlak naast Nintendo Benelux. Daar heb ik ooit nog een losse nieuwe GBA voor een klein bedrag gekocht toen ik m'n GBA had gesloopt met het installeren van een Afterburner.
quote:Serieus? Kopen dan!!
Op vrijdag 21 maart 2003 19:27 schreef BMH het volgende:
DE GBA SP heeft een lampje
ik wilde er al heel lang een hebben.. maar kheb gewacht tot de SP kwam... kon ik de gewone voor weinig krijgen... ik ben er erg tevreden mee..... Mario Kart rulez gewoon bigtime!
quote:Ja, precies, Nieuwegein, 1 minuut lopen bij mij vandaan, is wel handig in noodgevallen
Op vrijdag 21 maart 2003 15:22 schreef sp3c het volgende:[..]
dat is het volgens mij (Nieuwegijn = toch bij Utrecht?)
quote:Must buy: Golden Sun, Super Mario Advance 3 (yoshi's island) & Metroid Fusion.
Op vrijdag 21 maart 2003 20:44 schreef Retarded het volgende:
Ik heb toevallig 3 dagen geleden een normale GBA overgekocht van een collega van me. Hij had er zo'n lichtje ingebouwd... Ik kreeg em voor 75 euro met officieel handtasje, accu + oplader, Mario Kart en Lady Sia..ik wilde er al heel lang een hebben.. maar kheb gewacht tot de SP kwam... kon ik de gewone voor weinig krijgen... ik ben er erg tevreden mee..... Mario Kart rulez gewoon bigtime!
quote:Golden Sun is zeker leuk en mooi.
Op vrijdag 21 maart 2003 23:07 schreef BMH het volgende:Must buy: Golden Sun, Super Mario Advance 3 (yoshi's island) & Metroid Fusion.
quote:Met wie rij je? Toad is het snelst. Alleen word je veel gebeukt als je niet kan rijden. Probeer anders Mario, die is redelijk all round
Op zaterdag 22 maart 2003 11:25 schreef lindaatje het volgende:[..]
Golden Sun is zeker leuk en mooi.
Maar wat is er zo leuk aan Mariokart?? De eerste keer vond ik het ook wel leuk hoor, maar ik krijg die andere circuits niet open. Moet ik ze allemaal met ranking A halen ofzo?? Dat lukt me echt nooit, ranking D is het hoogste wat ik kan halen.
quote:ja ik rij dus met Toad, die vind ik meestal het fijnst rijden. Maar moet je dus allemaal met ranking A afsluiten voordat je die nieuwe circuit kan openen?
Op zaterdag 22 maart 2003 11:44 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Met wie rij je? Toad is het snelst. Alleen word je veel gebeukt als je niet kan rijden. Probeer anders Mario, die is redelijk all round
quote:Volgens mij 100 muntjes... Dat staat toch gewoon in het boekje?
Op zaterdag 22 maart 2003 12:19 schreef lindaatje het volgende:[..]
ja ik rij dus met Toad, die vind ik meestal het fijnst rijden. Maar moet je dus allemaal met ranking A afsluiten voordat je die nieuwe circuit kan openen?
quote:Heb de rom gespeeld. Vet cool! Heb trouwens ook een filmpje ervan, gemaakt met VisualBoyAdvance. Wie hem wil hebben moet me maar ff toevoegen aan msn: timkraayvanger@hotmail.com
Op zaterdag 22 maart 2003 11:49 schreef Tizmo het volgende:
heeft iemand al SMB jr. gespeeld?
quote:ik heb geen boekje
Op zaterdag 22 maart 2003 12:22 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Volgens mij 100 muntjes... Dat staat toch gewoon in het boekje?
quote:Dan zal ik de mijne er eens bij pakken:
Op zaterdag 22 maart 2003 12:36 schreef lindaatje het volgende:[..]
ik heb geen boekje
*Opstaat*
Het staat er niet in...
IGN dan maar even checken!
Hmm, voor honderd euro wil ik eigenlijk ook wel zo'n dingetje hebben. Ik ben bijna jarig, en ik krijg nog geld terug van de belasting, dus wie weet. Dan zal ik hier ook vaker langskomen .
quote:Yoshi
Op zondag 23 maart 2003 20:57 schreef timostanovic het volgende:
Sonic Advance II is wel leuk, maar niet te leuk dat ik hem wil hebben. Ik spaar momenteel voor... Yoshi's Island & Super Monkey Ball Jr.
quote:
GBA SP Headphones
Velen vroegen zich al af waarom je niet gewoon je oordopjes op de GBA SP aan kon sluiten zonder een speciaal plugje. Nintendo antwoordt...
De GBA SP benadert voor vele gamers perfectie. Helaas is bijna iedereen het erover eens dat het gemis van een ingang voor je headphones een jammerlijk gemis is. De GBA SP is in Japan inmiddels al een tijdje gelaunched en ook in Amerika kunnen ze nu al van het apparaatje genieten. Maar overal doemde de vraag op waar de externe adapter bleef:
Met dit kleine randapperatuurtje kon je namelijk wel je oordopjes gebruiken. Maar met de launche in beide landen werd dit kleine stukje hardware niet gelanceerd. Vandaag bleek waarom.
Nintendo heeft namelijk zelf headphones voor de GBA SP ontwikkeld. Het zijn stereo headphones die in de achterkant van de GBA SP geplugged dienen te worden op de plaats waar nu de adapteruitgang zit. 31 maart zullen deze headphones via de winkel van Nintendo te koop zijn voor "slechts" $19,95. Ik zeg "slechts", want wanneer je de headphones bestelt zul je tevens 12 nummers van het Nintendo Power Magazine ontvangen. Een koopje dus. Zo zal het genot voor je oren eruit komen te zien:
Bron: www.insidegamer.nl
Is al bekend hoe het geluid is uit die dingen?
quote:Als Nintendo ze zelf ontwikkelt heeft zullen ze echt wel van goede kwaliteit zijn. Alleen hoe gaan ze dat hier doen met de prijs?
Op maandag 24 maart 2003 11:48 schreef sp3c het volgende:
zal wel weer van vet matige kwaliteit zijn, ik wil alleen weten hoe duur dat plugje is dan heb ik mijn eigen koptelefoon
quote:Nog iemand reactie hierop
Op maandag 24 maart 2003 10:00 schreef timostanovic het volgende:
Trouwes, ik ga deze week een game kiezen. Wat vinden jullie. Moet ik eerst SMBJ gaan kopen (Super Monkey Ball) of... Yoshi's Island???
quote:jaaaaaaaaaah, ik kan me nog dat koptelefoontje herinneren wat gratis bij de gb classic kwam
Op maandag 24 maart 2003 12:05 schreef nikanoru het volgende:[..]
Als Nintendo ze zelf ontwikkelt heeft zullen ze echt wel van goede kwaliteit zijn. Alleen hoe gaan ze dat hier doen met de prijs?
quote:NIEMAND EEN REACTIE?
Op maandag 24 maart 2003 12:24 schreef timostanovic het volgende:[..]
Nog iemand reactie hierop
????
Maar dat moet je zelf weten, ze zijn allebei geweldig!
Monkey Ball speel ik helemaal kapot op mijn Cube
En Yoshi's Island heb ik dood gespeeld op de SNES
nog ff een nieuwtje. Wing Commander komt 25 april in Nederland uit
volgens mij was de maximale grootte van een flashlinker 512 mbit, daar zou mijn colliectie al niet op passen
de grootste spellen zijn op het moment 128 mbit daarvan kun je er dus 4 op 1 zo'n ding kwijt terwijl de kleinste spellen 32 mbit zijn dus daar kun je er al wat meer van kwijt
quote:nee ik heb mn spellen bijna allemaal ook op mn pc staan
Op maandag 24 maart 2003 16:54 schreef sp3c het volgende:
neeeeeee je vind het makkelijk om al je spellen gratis te hebbenvolgens mij was de maximale grootte van een flashlinker 512 mbit, daar zou mijn colliectie al niet op passen
de grootste spellen zijn op het moment 128 mbit daarvan kun je er dus 4 op 1 zo'n ding kwijt terwijl de kleinste spellen 32 mbit zijn dus daar kun je er al wat meer van kwijt
quote:512 MB , weet je het zeker?????
Op maandag 24 maart 2003 17:35 schreef apengek het volgende:[..]
nee ik heb mn spellen bijna allemaal ook op mn pc staan
en ik heb hier een flashlinker van 512 MB niet Mb is gewoon handig... dan hoef ik niet al die dingen mee te slepen
Waar heb je die gehaald dan als ik vragen mag en dat betekent dat je ongeveer 60 spellen ofzo erop kwijt kan!!
En hoe duur??
quote:Het is 512 Mbit, 64 mb dus, kunnen 8 games op ongeveer
Op maandag 24 maart 2003 19:10 schreef Henk-E het volgende:[..]
512 MB , weet je het zeker?????
Waar heb je die gehaald dan als ik vragen mag en dat betekent dat je ongeveer 60 spellen ofzo erop kwijt kan!!
En hoe duur??
quote:Heb je daar een bron van? Ga ik hem morgen ook halen!
Op maandag 24 maart 2003 19:46 schreef err het volgende:
de SP schijnt vanaf vandaag (maandag) al bij dixons te liggen !
Ik had het moeten weten, "vanaf deze week verkrijgbaar" stond er in de folder..
Dat wordt morgen rennen dan
Waar is Eindhoven is ergens eens Dixons?
quote:van het insidegamer forum.
Bericht van Niels NGC op 24 maart 2003 om 6:53pm
Heb 'm gezien bij Dixons, Nijmegen! Hij was al te koop, vriend heeft een Blue meegenomen voor 135 euro. Ik heb zelf een pre-order bij Dimension Plus dus heb hem nog niet gekocht.
quote:Is geen warez , ik develop de gamez dus wil ze er graag zo uittesten
Op maandag 24 maart 2003 19:14 schreef Strolie75 het volgende:
Kappen over flashlinkers en andere warez-shit graag!
Wordt dus gewoon tot vrijdag wachten.
nieuwe payback screenshotjes
spel gaat zwaar rulen, komt multiplayer bij en alles het is gewoon GTA1 maar dan 3d
tis ook al bijna klaar als het goed is alleen hebben ze nog geen uitgever
quote:Ik vind alle knopjes beter, ze zijn veel stroever. Nedeel, hij breekt als je het scherm helemaal naar de tafel wilt hebben
Op dinsdag 25 maart 2003 15:11 schreef timostanovic het volgende:
Wat vinden jullie mooi en niet mooi aan de GBA SP. Niet mooi: het knopje van het licht is te klein. Mooi: Vooral het opklapbare.
quote:Dat zijn dummys
Op dinsdag 25 maart 2003 15:54 schreef apengek het volgende:
ik heb em hier wel zien liggen bij de dixons... bij discovery hadden ze em niet want die is failliet
quote:als dat er dan nog is ja.... het was echt f*cking druk
Op dinsdag 25 maart 2003 16:27 schreef BMH het volgende:
was net ook bij discovery. Voor men cube een RGB calble gehaalt en voor me PC MOHAA:spearhead40% korting. Morgen ga ik een GBA to GC snoer kopen
quote:Wat ik niet zie aan de plaatjes: is dat nou zo'n prop-in-je-oor koptelefoontje of een hang-om-je-oor geval? Ik wil m wel in m'n oor kunnen proppen!
Op dinsdag 25 maart 2003 17:45 schreef nikanoru het volgende:[..]
Die van Nintendo is vast harstikke goed man.
volgens mij gewoon voor in je oor en anders vallen ze ongetwijfeld wel te modden (doe ik zowieso wel denk ik )
quote:Nee, hij moet niet IN mijn oor
Op dinsdag 25 maart 2003 17:49 schreef tsuihark het volgende:[..]
Wat ik niet zie aan de plaatjes: is dat nou zo'n prop-in-je-oor koptelefoontje of een hang-om-je-oor geval? Ik wil m wel in m'n oor kunnen proppen!
quote:Idd, hopelijk zit het ding om je oor heen. Lijkt me niet erg fris als iemand anders dan je head-set op moet
Op dinsdag 25 maart 2003 18:14 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, hij moet niet IN mijn oor
Ik wil hem eromheen, en volgens mij heeft NIntendo door dat je dan beter geluid kan maken!
nog 2 dagen
totdat payback uitkomt ... ik ben echt een h00000ge payback fanboy, als ze merchandise hadden dan had ik het gekocht
Ik denk zelf aan Golden Sun.
quote:GS inderdaad, Zelda daarna en daarna pas AW, ivm verslaving enzo
Op woensdag 26 maart 2003 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wat moet ik eigenlijk als eerste gaan spelen? Golden Sun, Advance Wars of Zelda?Ik denk zelf aan Golden Sun.
quote:als je zelda nog niet kent (uitgespeeld) dan moet je die als eerste spelen daarna advance wars daarna golden sun (ik houd nu 1 keer niet van golden sun)
Op woensdag 26 maart 2003 11:22 schreef Strolie75 het volgende:
Wat moet ik eigenlijk als eerste gaan spelen? Golden Sun, Advance Wars of Zelda?Ik denk zelf aan Golden Sun.
als je zelda wel kent dan zou ik die voor het laatst bewaren ... maja met alle 3 die games ben je voorlopig nog niet klaar dus ik zou ze gewoon door elkaar spelen (variatie enzo )
ik ga trouwens denk ik toch maar mijn gba sp importeren, da's veel goedkoper en er komen ook een smak goede games uit in de VS (die ook weer veel goedkoper zijn) dan kan ik de de verzendkosten wat drukken door er gelijk 3 of 4 games (james bond, wing commander, lost vikings) bij te bestellen.
maar dan moet ik wel wachten (tot wing commander uit is).
M'n GBA Sp is binnen
tenk joe
quote:Aanschaffen dus!
Op woensdag 26 maart 2003 12:12 schreef sp3c het volgende:
nee, dit is een port van de (mega oude) snes versie the legend of zelda: A link to the past (ofzo).
quote:Waar had je hem besteld???
Op woensdag 26 maart 2003 12:01 schreef Phydomir het volgende:
M'n GBA Sp is binnen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
Op woensdag 26 maart 2003 12:31 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Waar had je hem besteld???
quote:En dat noem je weinig? Vind 40 best veel...
Op woensdag 26 maart 2003 12:38 schreef err het volgende:
alle winkels hebben hem vandaag binnen gekregen, dixons ook. De kleinere game winkels verkopen hem nu al, maar wees er snel bij; er is maar heel weinig bezorgd ! Waar ik hem kocht hadden ze er hoogstens 40 binnen
E-Plaza in Maastricht heeft hem nog niet binnen.
quote:Tuurlijk wel. Ik ga ook naar de Intertoys, vrijdagmiddag. Al die boeren hier in de buurt weten toch niet dat hij uit is, dus ik ben denk ik de enigste.
Op woensdag 26 maart 2003 12:40 schreef Artman het volgende:
ik ga op de 28e gewoon naar de locale intertoys (@ joure) of zou dat niet gaan werken??? anders ga ik daar ff lekker voor de deur liggen
quote:bart smit wil nog niet, dixons heeft hem binnen, en vooral de gamespeciaalzaken, heb je die niet in EH?
Op woensdag 26 maart 2003 12:41 schreef Strolie75 het volgende:
Als iemand hem in Eindhoven heeft gezien moet hij maar een gil geven.E-Plaza in Maastricht heeft hem nog niet binnen.
quote:Geen idee, ik werk hier alleen maar...
Op woensdag 26 maart 2003 12:47 schreef err het volgende:
bart smit wil nog niet, dixons heeft hem binnen, en vooral de gamespeciaalzaken, heb je die niet in EH?
Ik bel straks nog wel even op en, als ze hem hebben, dan ga ik hem daar wel halen!
quote:135 bij dixons en gameshop, ws. 130 bij mediamarkt.
Op woensdag 26 maart 2003 12:48 schreef sp3c het volgende:
wat kostie eigenlijk in NL ook alweer?
in de VS kost het 99 (goedkope) dollars, daar heb je (in de states) een spel voor!
nu ga ik het zeker weten importeren
quote:Ik zit elke dag 2 uur in de trein, dus ik verheug me er al een tijdje op! Ik word redelijk moe van Patience spelen op mijn GSM.
Op woensdag 26 maart 2003 13:27 schreef nikanoru het volgende:
Denk maar zo; heb ik em nu niet dan heb ik ik em volgende maand wel.
quote:en dan moet je de vertragingen er nog bij optellen
Op woensdag 26 maart 2003 13:36 schreef Strolie75 het volgende:[..]
Ik zit elke dag 2 uur in de trein, dus ik verheug me er al een tijdje op! Ik word redelijk moe van Patience spelen op mijn GSM.
maar gba met afterburner werkt gelukkig ook goed in het OV
"Onlangs werd bekend gemaakt dat er voor de launche van Europa door het hele continent 400.000 exemplaren te koop zullen zijn. In Engeland wordt nu al gevreesd dat er een tekort zal zijn tegen de tijd dat de GBA SP daar in de winkels ligt. David Gosen (the main man in Europa) had hierover het volgende te zeggen:
"We've seen a significant number of pre-orders, probably between thirty and forty per cent of the initial shipment figure as of last week, he said, hinting that supplies of the hotly anticipated gadget may be running low already.
Nintendo Europe raadt daarom ook aan om vrijdag vroeg naar de winkels te gaan wil je nog kans maken op de gadget. PS2 achtige tafferelen worden verwacht. Insidegamer heeft vernomen via haar correspondenten op het forum dat er al verschillende winkels zijn die de GBA SP vroegtijdig releasen.
Ons devies luidt; wees er als de kippen bij voor het te laat is!"
quote:Idd
Op woensdag 26 maart 2003 15:00 schreef Strolie75 het volgende:[..]
![]()
![]()
quote:Is die gameboy op dat plaatje nou pearl white of platinium?
Op woensdag 26 maart 2003 15:03 schreef timostanovic het volgende:[..]
Idd
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |