Voor Tong ook het mooiste doelpunt ooit.
De onbedwingbare behoefte om dit even mee te delen noopt mij tot het openen van dit topic. Neem het me niet kwalijk.
Juliie keuze?
Marco van Basten. EK-Finale '88.
Wat kan ik er meer over zeggen?
De doelman heette Dassajev.
quote:Die zal hoog gaan scoren.
Op maandag 10 maart 2003 01:15 schreef keeper het volgende:
Tja.Marco van Basten. EK-Finale '88.
En terecht.
Maar ik hoop wel dat er users zijn met orginaliteit c.q een orginele keuze.
En kom dan niet met z'n omhaal.
Goal van Bergkamp vorig jaar tegen Newcastle.
Cruijff, met tape in zijn hand, tegen Den Haag.
Ronaldo, met Barcelona, tegen Celta de Vigo. Geweldige solo.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 01:20 schreef Fulton het volgende:
-goal van pele dat niet gefilmd is
quote:ik was erbij natuurlijk
Op maandag 10 maart 2003 01:22 schreef Wisp het volgende:[..]
En hoe weet je dan dat ie zo mooi is?
[Dit bericht is gewijzigd door Fulton op 10-03-2003 01:24]
quote:Vertel.
Ik weet nog het debuut van Ronaldo voor PSV tegen Leverkusen.
Nam de bal van eigen helft en passeerde 48 spelers.
Om vervolgens te scoren.
Beetje overdreven maar het was wonderschoon.
quote:had dan ff handycam meegenomen, had je geld mee kunnen verdienen
Op maandag 10 maart 2003 01:23 schreef Fulton het volgende:
ik was erbij natuurlijk
Corner, bal wordt hoog voor gegeven en beland op miraculeuse wijze op m'n voorhoofd waarna de bal prachtig in de kruising verdwijnt.
Ik had gescoord. Dat was mij nog nooit overkomen.
quote:Mijn broertje kon niet echt voetballen.
Op maandag 10 maart 2003 01:24 schreef Elevation het volgende:
Het mooiste doelpunt ooit werd zo'n 6 jaar geleden gemaakt.Corner, bal wordt hoog voor gegeven en beland op miraculeuse wijze op m'n voorhoofd waarna de bal prachtig in de kruising verdwijnt.
Ik had gescoord. Dat was mij nog nooit overkomen.
Gaf ooit een voorzet vanaf dertig meter, belandde in de kruizing.
Wereldgoal.
Ik stond zo'n 30 meter van de goal, er was geen verdediger voor me. De keeper dacht, hahaha, gaat die nu al schieten. Maar de keeper stond zo'n 10 meter naast z'n goal en dat had die niet in de gaten
Hoezo amateurvoetbal.
quote:Ik weet niet meer, ik ben niet zo goed in m'n klassiekers
Op maandag 10 maart 2003 01:23 schreef tong80 het volgende:[..]
Vertel.
quote:Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.
Op maandag 10 maart 2003 01:29 schreef Fulton het volgende:
Ik weet niet meer, ik ben niet zo goed in m'n klassiekers
Maar ik had ooit op tv iets gezien van een goal dat Pele gescoord had bij z'n club, wat niet gefilmd was maar wat echt heel mooi moet zijn geweest.
En ze wilden daar een reconstructie van maken op basis van ooggetuige verslagen.
quote:Klopt, hebben ze ook gedaan weet echt niet meer hoe ie ging.
Op maandag 10 maart 2003 01:29 schreef Fulton het volgende:[..]
Ik weet niet meer, ik ben niet zo goed in m'n klassiekers
Maar ik had ooit op tv iets gezien van een goal dat Pele gescoord had bij z'n club, wat niet gefilmd was maar wat echt heel mooi moet zijn geweest.
En ze wilden daar een reconstructie van maken op basis van ooggetuige verslagen.
Z'n duizendste doelpunt was trouwens een strafschop.
Was er weken mee bezig om die mijlpaal te bereiken.
Het lukte 'm niet.
Tot die aanloop....het schot...de bevrijding.
quote:ja precies:
Op maandag 10 maart 2003 01:34 schreef keeper het volgende:[..]
Ja zo lust ik er ook nog wel een paar.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 01:41 schreef tong80 het volgende:
Kent iemand de hakbal van Madjer nog ?
Roy scoorde ook eens fraai met een hakkie trouwens.
quote:Maar niet in een EC-1 Finale tegen Duitsers.
Op maandag 10 maart 2003 01:49 schreef keeper het volgende:[..]
.
Roy scoorde ook eens fraai met een hakkie trouwens.
quote:In die context wil ik graag de goals van Sheringham en Solskjaer noemen, uit een CL-finale van niet lang geleden.
Op maandag 10 maart 2003 01:54 schreef tong80 het volgende:
Maar niet in een EC-1 Finale tegen Duitsers.
Keeper lees nog even het live verslagen topic door aub
Oh ja, het was 2 februari 1972 en dit is de bijbehorende foto:
en dit het bijbehorende filmpje:
http://www.johancruyff.nl/nl/fan/movie/jc9812.avi
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 10-03-2003 02:11]
quote:En die Kahn maar janken in z'n goal
Op maandag 10 maart 2003 01:58 schreef keeper het volgende:[..]
In die context wil ik graag de goals van Sheringham en Solskjaer noemen, uit een CL-finale van niet lang geleden.
quote:Schitterend doelpunt. En dan vooral de bal-aanname, het schot opzich is niet zo bijzonder.
Op maandag 10 maart 2003 02:08 schreef golfer het volgende:
Goal van JC tegen ADO: aanvoerderslint liet los, had ie in de hand, ziet Ton Thie voor het doel staan en schiet met mooie krul, nadat hij de bal ontvangen heeft, in 1 vloeiende beweging de bal over Thie heen in het doel.Oh ja, het was 2 februari 1972 en dit is de bijbehorende foto:
[afbeelding]
Het gekke is, ze laten altijd die goal zien.
Maar het doelpunt tegen België in 75 vind ik veel mooier.
Vanaf de achterlijn lobben over de keeper.
quote:Bal-aanname intussen ook even via filmpje te zien in mijn post.
Op maandag 10 maart 2003 02:12 schreef tong80 het volgende:Schitterend doelpunt. En dan vooral de bal-aanname, het schot opzich is niet zo bijzonder.
quote:Mooie beelden:
Op maandag 10 maart 2003 02:11 schreef Fulton het volgende:
En die Kahn maar janken in z'n goal
En nu weer ontopic .
Een Kwartfinale op een WK is wat anders dan Volendam-FC Twente.
Hoewel ik Pier Tol en Epie Drost wereldgoals heb zien maken.
Het doelpunt van Dennis Bergkamp vorig jaar tegen Newcastle United, waarbij hij Nikos Dabizas met een werkelijk ongelooflijk mooie beweging het bos in stuurt...
De goal van Finidi toen Alax tegen Bayern speelde. Hij schoot de bal na een aardige aanval snoei en snoei hard in de goal, met een apart effect. De bal krulde van onder naar boven via de onderkant lat in de goal.
Die was best lekker
quote:Dat waren dan ook mooie tijden met een EK en een WK in één jaar
Op maandag 10 maart 2003 09:44 schreef AirRaid het volgende:
Marco van Basten (EKfinale '88)
Dennis Bergkamp (WK halve finale 1988)
Overigens was de goal van Bergkamp op WK98/Halve finale een beauty en als laatste dan de goal van Dani in de wedstrijd Ajax - Glasgow Rangers (poulewedstrijd CL 1996/1997 of 1997/1998, geloof ik) waarbij hij de bal in een snoeiharde en zuivere streep de goal inblies.
Het zijn voor mij mooie doelpunten die zijn bijgebleven omdat er natuurlijk ook extra factoren meespeelde waardoor je die goals blijft herinneren
quote:Bedoel je niet die streep tegen Atletico Madrid?
[
als laatste dan de goal van Dani in de wedstrijd Ajax - Glasgow Rangers (poulewedstrijd CL 1996/1997 of 1997/1998, geloof ik) waarbij hij de bal in een snoeiharde en zuivere streep de goal inblies.
quote:Volgens mij was het tegen een schotse club, maar ik kan me vergissen natuurlijk. Ik weet wel dat het in oktober was en dat het doelpunt achteraf de doorslag gaf dat Ajax een ronde verder ging in de CL. Maar tegen welke club maakt verder eigenlijk niet uit, was gewoon een mooi doelpunt
Op maandag 10 maart 2003 11:29 schreef Xaus het volgende:[..]
Bedoel je niet die streep tegen Atletico Madrid?
Even verder gezocht voor de zekerheid, het was de uitwedstrijd tegen de Rangers (niet Glasgow dus)
Zie verder ook deze bron
ManU met tien man met de rug tegen de muur in de verlenging. Giggs pakt de bal op eigen helft, omspeelt 5 man en schiet de bal knalhard in de kruising. Werelddoelpunt.
quote:Het maakt inderdaad niet zoveel uit... Maar toch maar even de feiten goed op een rijtje zetten
Op maandag 10 maart 2003 11:49 schreef RoelerMF het volgende:Maar tegen welke club maakt verder eigenlijk niet uit, was gewoon een mooi doelpunt
Even verder gezocht voor de zekerheid, het was de uitwedstrijd tegen de Rangers (niet Glasgow dus)
Zie verder ook deze bron
16-10-1996 Ajax - Glasgow Rangers 4-1
2 x Dani
1 x Tijana Babangida
1 x Nordin Wooter
31-10-1996 Glasgow Rangers - Ajax 0-1
1 x Arnold Scholten
Dus moet het de thuiswedstrijd tegen de Rangers geweest zijn. Al moet ik zeggen dat ik nog steeds denk dat je die streep van een meter of 25 tegen Atletico Madrid bedoelt...
ps. Rangers FC en Glasgow Rangers is één club...
quote:Dani scoorde die wedstrijd 2 keer, waarvan 1x met het hoofd. Die goal die jij bedoelde was volgens mij geen goal, maar schoot hij op de lat.
Op maandag 10 maart 2003 11:18 schreef RoelerMF het volgende:
als laatste dan de goal van Dani in de wedstrijd Ajax - Glasgow Rangers (poulewedstrijd CL 1996/1997 of 1997/1998, geloof ik) waarbij hij de bal in een snoeiharde en zuivere streep de goal inblies.
Was wel een knappe knal trouwens .
quote:Ik vroeg me tijdens het lezen al af waar deze bleef! De mooiste, samen met die geniale actie van Bergkamp tegen NUFC
Op maandag 10 maart 2003 14:48 schreef trickster het volgende:
mwoah vond zelf ook de omhaal van van basten wel heel erg mooi tegen haarlem!
quote:Was die niet tegen Den Bosch?
Op maandag 10 maart 2003 14:48 schreef trickster het volgende:
mwoah vond zelf ook de omhaal van van basten wel heel erg mooi tegen haarlem!
quote:Scoren deed hij zeker weten aangezien hij anders niet zou gaan juichen
Op maandag 10 maart 2003 14:43 schreef keeper het volgende:[..]
Dani scoorde die wedstrijd 2 keer, waarvan 1x met het hoofd. Die goal die jij bedoelde was volgens mij geen goal, maar schoot hij op de lat.
Was wel een knappe knal trouwens
.
quote:De mandekker die hij passeerde is mijn voormalig aardrijkskundeleraar, Kees Weimar.
Op maandag 10 maart 2003 02:08 schreef golfer het volgende:
Goal van JC tegen ADO: aanvoerderslint liet los, had ie in de hand, ziet Ton Thie voor het doel staan en schiet met mooie krul, nadat hij de bal ontvangen heeft, in 1 vloeiende beweging de bal over Thie heen in het doel.Oh ja, het was 2 februari 1972 en dit is de bijbehorende foto:
[afbeelding]
en dit het bijbehorende filmpje:http://www.johancruyff.nl/nl/fan/movie/jc9812.avi
- Hagi tegen Colombia op WK '94.
- Ibrahimovic vs Olympique Lyon, de 1e goal.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 17:56 schreef methodmich het volgende:De mandekker die hij passeerde is mijn voormalig aardrijkskundeleraar, Kees Weimar.
Die zal dan nog wel jarenlang gepest zijn met de manier waarop ie te kakken werd gezet door Cruijff?
quote:Dan mag die van Kezman tegen Man U hier ook wel staan
- Ibrahimovic vs Olympique Lyon, de 1e goal.
http://www.psvonline.nl/mutelayout/web/pages/downloads/Filmpjes/MooisteGoals/KezmanManUtd.mpeg
quote:Jeliazkov, shit ja. Was een mooie voetballer.
Op maandag 10 maart 2003 20:48 schreef shepherd1 het volgende:
De omhaal van Andrej Jeliazkov in de wedstrijd Feyenoord - NEC in 1982. Prachtig.
Echt zo'n vergeten speler.
En Arie Haan tegen Italie:
members.lycos.nl/chwi/Arie Haan Nederland - Itaie 1978.mpeg
quote:Elk doelpunt tegen de Sperz is mooi
Op dinsdag 11 maart 2003 01:30 schreef ChillyWilly het volgende:
Deze van Bergkamp tegen de Spurs vind ik ook wel erg mooi:
members.lycos.nl/chwi/Dennis Bergkamp Arsenal - Spurs 1996 - 1997.mpeg
De soeplese, maar met name de ronduit brute kracht van de goal, het moet 1 van de hardste schoten ooit geweest zijn die erin vloog, vanaf een kleine 30 meter kon de keeper niks anders doen dan er bij staan en naar kijken.
(Maar goed, Diego tegen Engeland IS gewoon de mooiste)
quote:
quote:Overigens, zo scoorde hij wel vaker, het was een soort JPP (direct schieten) maar met een power erachter, ongeevenaard.
Op dinsdag 11 maart 2003 13:31 schreef DIGGER het volgende:
Yeboah voor Leeds tegen ik meen Wimbledon voor de competitie, is destijds ook verkozen tot doelpunt van het seizoen in de PL.De soeplese, maar met name de ronduit brute kracht van de goal, het moet 1 van de hardste schoten ooit geweest zijn die erin vloog, vanaf een kleine 30 meter kon de keeper niks anders doen dan er bij staan en naar kijken.
Helaas is z'n carriere vrij snel in het slop geraakt...
in het rijtje kunnen ook, die 3 doelpunten tegen leicester city
Bijna hetzelfde stijl maar toch vond ik die van die Koreaan erg mooi... maar er werd toen niet hevig over gereageerd op tv en ook door niemand anders..... raar maar jah... we zitten in NL he .....
ach, zijn er zoveel ongelofelijk mooie goals.
quote:Je mocht er nooit over beginnen van hem. Andere leerkrachten deden dat wel. Zeker toen Cruyff 50 werd en ze die goal zelfs bij het journaal lieten zine.
Op maandag 10 maart 2003 18:27 schreef golfer het volgende:[..]
Die zal dan nog wel jarenlang gepest zijn met de manier waarop ie te kakken werd gezet door Cruijff?
Cazzo weet vast nog wel tegen wie dat was.
quote:
Op dinsdag 11 maart 2003 13:51 schreef -Schorpioen- het volgende:
Die van der Vaart vanavond maakt mag er ook zijn...
quote:van achterlijn naar achterlijn tegen verona
Op dinsdag 11 maart 2003 18:23 schreef tong80 het volgende:
De solo van Weah voor AC milan vanaf eigen helft mag ook niet onvermeld blijven.Cazzo weet vast nog wel tegen wie dat was.
- Nayim tegen Seaman tijdens EC 2-finale Real Zaragoza - Arsenal
- "Bananenvrijetrap" Roberto Carlos op mini-WK tegen Frankrijk
quote:Welke club uit Verona, Hellas of Chievo?
Op dinsdag 11 maart 2003 19:18 schreef CAZZO het volgende:[..]
van achterlijn naar achterlijn tegen verona
quote:Hellas aangezien Chievo in het seizoen '96/'87 nog niet in de Serie A actief was
Op dinsdag 11 maart 2003 19:51 schreef Leatherface het volgende:[..]
Welke club uit Verona, Hellas of Chievo?
quote:Okay, thanks
Op dinsdag 11 maart 2003 19:52 schreef CAZZO het volgende:[..]
Hellas aangezien Chievo in het seizoen '96/'87 nog niet in de Serie A actief was
quote:Wat heet, ook nog niet eens in de Serie B.
Op dinsdag 11 maart 2003 19:52 schreef CAZZO het volgende:Hellas aangezien Chievo in het seizoen '96/'87 nog niet in de Serie A actief was
Hij kreeg de bal op de middenlijn, wipte hem omhoog, ving hem op met z'n hoofd en rende vanaf de middenlijn al koppend (dus de bal heeft de grond niet geraakt) naar de goal, om hem vervolgens koppend af te maken. De spelers van de tegenpartij konden alleen maar toekijken, ze probeerden nog geeneens iets.
Deze goal is niet vastgelegd op camera omdat in die tijd oefenwedstrijden dat het niet waard zijn. Nu heeft een New Yorks softwarebureau die goal nagereconstrueerd en komt dat volgens mij over een tijdje uit..
quote:Chievo promoveerde in het seioen 93 -94 uit de serie c1 naar de serie b
Op woensdag 12 maart 2003 13:13 schreef DIGGER het volgende:[..]
Wat heet, ook nog niet eens in de Serie B.
quote:Moet tegen zijn geweest, waarschijnlijk met Santos.
Op donderdag 13 maart 2003 20:29 schreef k00pa het volgende:
Voor de mensen die erbij zijn geweest is het doelpunt van Pele, met of tegen juventus, het jaartal weet ik niet, het mooiste doelpunt aller tijden.
Daarnaast is er ook Oktay in de wedstrijd Turkije-Belgie. Hierbij omspeelt hij 5 belgische tegenstanders voordat hij de bal in het doel legt.
quote:Tong was erbij.
Op vrijdag 14 maart 2003 20:09 schreef Buijssen het volgende:
Seedorf die de bal in de kruising poeiert tegen Belgie.(eerst poortte hij z'n tegenstander)
)
Kan me nog een schot van René van der Gijp herinneren dat ie ooit voor PSV scoorde.
bergkamp tegen argentinië... die aanname, de snelheid van handelen!
quote:Elke speler had tegen zo'n keeper gescoord
Op zaterdag 15 maart 2003 23:17 schreef Tim59 het volgende:
nayim in 1995 met zaragosa tegen arsenal... in de toegevoegde tijd van een europacup-finale zo'n goal scoren... emmers respect.
quote:Uitgerekend een oud Sperz speler die die goal scoorden.
Op zaterdag 15 maart 2003 23:17 schreef Tim59 het volgende:
nayim in 1995 met zaragosa tegen arsenal... in de toegevoegde tijd van een europacup-finale zo'n goal scoren... emmers respect.
BTW;I was there
Die heb ik afgelopen zaterdag zelf dunnetjes overgedaan. Zo af en toe weet ik mezelf en mijn teamgenoten positief te verrassen. Klein detail: ik heb de bal met links in de korte hoek gewerkt.
quote:
Op maandag 10 maart 2003 01:27 schreef GerardVanAs het volgende:
Ik heb ook een mooie gemaakt, gewoon brilliantIk stond zo'n 30 meter van de goal, er was geen verdediger voor me. De keeper dacht, hahaha, gaat die nu al schieten. Maar de keeper stond zo'n 10 meter naast z'n goal en dat had die niet in de gaten
Hoezo amateurvoetbal.
Ik kan mij dat moment en de ontlading daarna nog als de dag van gisteren herinneren, op dat moment had ik het ff niet meer.
Oja als jullie iets moois willen horen download dan even het commentaar van Jack van Gelder tijdens die wedstrijd, hier moet je gewoon naar luisteren en genieten.
Jack van Gelder @ WK 1998
Oja nog een mooi moment van Dennis Bergkamp tegen Newcastle - Arsenal. Ik heb dat moment al 100x bekeken maar het is gewoon zo slim en goed gedaan, echt super!
quote:een spits die in meer dan 100 wedstrijden maar 1 goal maakt, ja dan zou ik ook emotioneel zijn
Op maandag 17 maart 2003 12:28 schreef hoM3r het volgende:
27 mei 2001, NEC-PSV, René van Rijswijk, 2-2.
Wat een effect, wat een emotie, wat een doelpunt.
quote:Die zijn allebei mooi. Maar die van van Basten is toch geiler
Op maandag 17 maart 2003 14:35 schreef Flem het volgende:
kezman tegen man. utd in de kruisingnee ik denk toch de goal van van basten ek 88
quote:X marks the spot
Op woensdag 19 maart 2003 20:56 schreef tong80 het volgende:
Andy v d Meyden, in de legendarische wedstrijd AS Roma - Ajax tijdens het seizoen dat Ajax haar 5de europa cup-1 won.
En de amsterdammers leefden nog lang en gelukkig in eenzame klasse..
en natuurlijk de penanties van Neeskens....
quote:Heb je weinig doelpunten in je leven gezien dus,hij was aardig maar daar is alles mee gezegd
Op donderdag 20 maart 2003 15:45 schreef fruitmandje het volgende:
- van der meyde gister
quote:eens is
Op donderdag 20 maart 2003 15:51 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Heb je weinig doelpunten in je leven gezien dus,hij was aardig maar daar is alles mee gezegd
In een van de laatste minuten [2-1] achter, aan de zijlijn een meter over de middellijn, ik haal uit ....onderkant lat.
Wonderschoon al zeg ik het zelf [2-2].
penalty's ...
-ik scoor
-hun scoren alles
-en 2 van ons falen helaas
quote:Kunnen we die nog eens zien in de herhaling van een sportprogramma?
Op woensdag 26 maart 2003 00:12 schreef VSGdotcom het volgende:
Veel wedstrijden van mij staan op film maar deze ontbrak afgelopen jaar in de finale van de supercup die we verloren door penalty's.In een van de laatste minuten [2-1] achter, aan de zijlijn een meter over de middellijn, ik haal uit ....onderkant lat.
Wonderschoon al zeg ik het zelf [2-2].penalty's ...
-ik scoor
-hun scoren alles
-en 2 van ons falen helaas
quote:heb ik eerlijk veel geld voor over, veel support, finale, gelijkmaker, mooi afstandsdoelpunt, perfect gewoon!!!!
Op woensdag 26 maart 2003 00:19 schreef golfer het volgende:[..]
Kunnen we die nog eens zien in de herhaling van een sportprogramma?
Beloumi (Algerije) tegen West-Duitsland (1982), Duitse commentator: "Das kann nicht war sein!!"
Eder's lob tegen Schotland.
Aleinikov (Sovjetunie) tegen Hungarije (1986), vlotte combinatie afgerond met een geweldige pegel van grote afstand.
Josimar (Brazilie) tegen Noord-Ierland:
Quirarte tegen ?, combinatie in de kleine ruimte gevolgd door een doelpunt geschoten met een halve schaar.
Khairi (Marokko) tegen Portugal, hoge voorzet van rechts wordt met een vliegende sliding keihard ingeschoten.
Belanov (Sovjetunie) tegen Belgie.
Maradonna tegen Engeland natuurlijk
Oliseh (Nigeria) tegen Spanje (1998)
Het doelpunt zelf was niet zo spectaculair (ordinaire intikker), maar wel de voorbereidende actie van Redondo, die Berg helemaal het bos instuurde. Weergaloos.
DENNISS DENNISS!!!_O_
quote:
Op vrijdag 28 maart 2003 16:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Heracles - Veendam (1992 - 1993) - 44ste minuut Egbert Darwinkelschitterend doelpunt
darwinkel die scoort?
quote:Welke van de 3 die hij toen maakte?
Op vrijdag 28 maart 2003 16:26 schreef Hawk het volgende:
Een paar favoriete wk-doelpunten:
Belanov (Sovjetunie) tegen Belgie.
Ik neem aan die dribbel vanaf links naar binnen snijdend, as van het veld kruisend gevolgd door de diagonale pegel in de linker kruising?
(De andere goals waren ook mooi nl, that's why I'm asking)
quote:Precies, that's the one!
Op maandag 31 maart 2003 17:00 schreef DIGGER het volgende:Welke van de 3 die hij toen maakte?
Ik neem aan die dribbel vanaf links naar binnen snijdend, as van het veld kruisend gevolgd door de diagonale pegel in de linker kruising?
(De andere goals waren ook mooi nl, that's why I'm asking)
Ben niet de enige geloof ik...
Het was niet alelen een mooie actie en afwerking maar ook emotioneel heel mooi. Fenerbahce stond na 45 minuten 0-3 thuis achter terwijl ze thuis nog niks hadden laten liggen. In de 2e helft kregen ze echt prachtig mooie steun van de supporters en maakten er 4-3 van. Rapajic was de maker van de 4e.
Hier kan je hem zien. En bekijk de tribunes en de emoties is. Ik zelf stond ook te janken....
http://www.antu.com/naklen/fener_antep/0001fener4antep3orijinal.mpg
quote:Wilt u alstublieft uw mond houden
Op woensdag 19 maart 2003 15:50 schreef methodmich het volgende:
De goal van Wamberto tegen FCU in de bekerfinale was overigens de mooiste buitenspelgoal ooit!
Mooiste doelpunt: Dirk Kuyt tegen AZ thuis, dit seizoen.
Wat trouwens ook een supermooie goal was...
Een Senegalese (of ergens uit die buurt) verdediger van De Graafschap scoorde een paar seizoenen geleden met een vrije trap van 40 meter in de Galgenwaard. Niemand verwachtte dat ie van die afstand (paar meter over de middenlijn) in één keer zou schieten, de bal zeilde zo achter Wapenaar. Het mooie was dat, los van het doelpunt, De Galgenwaard doodstil van verbazing werd, algauw gevolgd door een luid applaus. Wát een doelpunt. Kijk, en da's nou het mooiste publiek van Nederland
quote:DOWNLOAD FILMPJE
Op woensdag 19 maart 2003 20:56 schreef tong80 het volgende:
Andy v d Meyden, in de legendarische wedstrijd AS Roma - Ajax tijdens het seizoen dat Ajax haar 5de europa cup-1 won.
de keeper kwam heel ver uit en trapte de bal weg, de tegenstander vangt de bal ongeveer bij de middellijn op en haalt inj een keer uit.......
doelpunt!!
dat was echt de mooiste goal die ik ooit heb gezien
Ik meen dat het Ernst was die scoorde.
- van Basten ´88
- van Basten - Den Bosch
- Finidi George - Bayern Munchen ½ finale CL
- Bergkamp ´98
- Bergkamp - Newcastle
- Mijn eigen goal laatst met zaalvoetbal! O_O
quote:Jared Borghetti, idd een practige goal. Was een beetje in een draai, dacht ik.
Op donderdag 17 april 2003 17:31 schreef GeFrenzy2 het volgende:
De kopbal met de rug naar het doel van een speler van Mexico tijdens het WK vorig jaar... briljant gewoon...
quote:Wil je alsteblieft nooit meer Dirk Kuijt in de zelfde zin zetten als San Marco....tjonge jonge wat een gek zeg!
Op donderdag 17 april 2003 17:35 schreef Poepoog het volgende:
...
De omhaal van van Basten en van Kuijt.
...
quote:idd hou's op daarmee.
Op donderdag 17 april 2003 18:35 schreef Buikwortel het volgende:[..]
Wil je alsteblieft nooit meer Dirk Kuijt in de zelfde zin zetten als San Marco....tjonge jonge wat een gek zeg!
quote:
Op woensdag 19 maart 2003 20:53 schreef FrankyMcG het volgende:
Pi-Air z'n onmogelijke vrijtrap tegen Freiburg vorig jaar in de UEFA Cup!
En idd de goal van Bergkamp tegen Newcastle
quote:Ja inderdaad. Net in de verre hoek met een boog. Ik zat de herhaling echt met open mond te kijken
Op donderdag 17 april 2003 18:03 schreef Leatherface het volgende:[..]
Jared Borghetti, idd een practige goal. Was een beetje in een draai, dacht ik.
quote:kippenvel, heerlijk om te horen Denis Bergkamp! Denis Bergkamp! Denis Bergkamp
Op maandag 17 maart 2003 16:04 schreef -Hans- het volgende:
Ik zeg 04-07-1998 (WK) Nederland - Argentinië , echt geweldig de pass van Frank de Boer en daarna DE actie van Dennis Bergkamp en de ontlading na het doelpunt was misschien nog mooier.Ik kan mij dat moment en de ontlading daarna nog als de dag van gisteren herinneren, op dat moment had ik het ff niet meer.
Oja als jullie iets moois willen horen download dan even het commentaar van Jack van Gelder tijdens die wedstrijd, hier moet je gewoon naar luisteren en genieten.
Jack van Gelder @ WK 1998Oja nog een mooi moment van Dennis Bergkamp tegen Newcastle - Arsenal. Ik heb dat moment al 100x bekeken maar het is gewoon zo slim en goed gedaan, echt super!
http://filebox.vt.edu/users/zhong/Soccer/vanbasten.avi
wat een k*t voorzet is het eigenlijk maar verder brilliant
en die uit 88 is natuurlijk ook geweldig, zeker omdat dat jaar het ek gewonnen werd, maakt zo'n goal toch weer mooier
Paar jaar geleden, toen de Europacup 2 nog bestond (voor bekerwinnaars).
Finale Atletico Madrid - Arsenal. Laatste seconde voor verlenging en Seaman staat 1 meter te ver voor zn goal. Op de middellijn een spanjaard waar ik zn naam van ben vergeten. Hij haalt aan en de bal past precies tussen de lat en de vingers van de achterovervallende Seaman.
Dennis Bergkamp in de wedstrijd Newcastle - Arsenal in 2002
Voor de liefhebbers hier te bekijken: *KLIK*
De doelpunten van van Basten (2x) waren natuurlijk ook briljant. Maar daar is toch een grote dosis geluk bij nodig. Dit doelpunt getuigd van complete controlle over de bal!
quote:Ja cool is dat! die Jack werd echt helemaal gek (positief gek dan)
Op zaterdag 19 april 2003 15:48 schreef robinvdt het volgende:[..]
kippenvel, heerlijk om te horen Denis Bergkamp! Denis Bergkamp! Denis Bergkamp
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:was dat niet tegen zaragoza ??
Op zaterdag 19 april 2003 16:06 schreef Shyte het volgende:
Jongensboekdoelpunt:Paar jaar geleden, toen de Europacup 2 nog bestond (voor bekerwinnaars).
Finale Atletico Madrid - Arsenal. Laatste seconde voor verlenging en Seaman staat 1 meter te ver voor zn goal. Op de middellijn een spanjaard waar ik zn naam van ben vergeten. Hij haalt aan en de bal past precies tussen de lat en de vingers van de achterovervallende Seaman.
quote:Klopt Naybet speelt bij Depor en het was tegen Zaragoza
Op zaterdag 19 april 2003 16:37 schreef DAMH het volgende:[..]
was dat niet tegen zaragoza ??
en volgens mij was het Naybet die nu bij Depor speelt ?
quote:Op het internet is ook een stukje van een uitzending van RTL 5 te vinden waar dit doelpunt ook te zien is (paar keer in herhaling + slomotion) en het commentaar van Bergkamp zelf. (kwaliteit is best in orde)
Op zaterdag 19 april 2003 16:07 schreef Hollie het volgende:
De onbetwiste nummer 1:Dennis Bergkamp in de wedstrijd Newcastle - Arsenal in 2002
Voor de liefhebbers hier te bekijken: *KLIK*
Ik heb het fragment wel alleen dat ding is ingepakt 21 MB, en ik heb maar een upload van 13 / 14 kb/s.
Maar als ik dat ding online moet zetten dan hoor ik het wel
quote:Naybet wel ja, maar de man die Seaman versloeg heette toch echt Mohammed Ali Nayim en speelt tegenwoordig geen voetbal meer.
Op zaterdag 19 april 2003 16:41 schreef El_Catalan het volgende:[..]
Klopt Naybet speelt bij Depor en het was tegen Zaragoza
Suerte Amigo Esta Noche!
quote:achja ik wist het ook nie meer precies vandaar die ?
Op zaterdag 19 april 2003 16:52 schreef methodmich het volgende:[..]
Naybet wel ja, maar de man die Seaman versloeg heette toch echt Mohammed Ali Nayim en speelt tegenwoordig geen voetbal meer.
quote:natuurlijk moet je die online zetten
Op zaterdag 19 april 2003 16:49 schreef -Hans- het volgende:[..]
Op het internet is ook een stukje van een uitzending van RTL 5 te vinden waar dit doelpunt ook te zien is (paar keer in herhaling + slomotion) en het commentaar van Bergkamp zelf. (kwaliteit is best in orde)
Ik heb het fragment wel alleen dat ding is ingepakt 21 MB, en ik heb maar een upload van 13 / 14 kb/s.
Maar als ik dat ding online moet zetten dan hoor ik het wel
quote:Okay
Op zaterdag 19 april 2003 17:21 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
natuurlijk moet je die online zetten
hier staat die dan, als iemand met een snellere verbinding bereid is om dit bestand te hosten heel graag want ik heb niet echt een snelle verbinding.
quote:Champions League 1996/1997 kwartfinale return in de 100e minuut
Op maandag 7 juli 2003 15:44 schreef Ez3 het volgende:
Ik vond die goal van Dani met Ajax tegen Atletico Madrid toen zo vet, ik heb die goal daarna nooit meer gezien... was in dezelfde wedstrijd dat Esnaider die penalty misteDat was een spannende wedstijd dat weet ik nog wel, ik weet niet meer welk jaar het was...
quote:Was dat niet een afstandschot? die was inderdaad erg mooi, volgens mij was dit ook het debuut van Dani voor Ajax in de Champions League.
Op maandag 7 juli 2003 17:40 schreef Saekerhett het volgende:Champions League 1996/1997 kwartfinale return in de 100e minuut
quote:Ik heb deze link er even uit gegooid (excuses voor de mensen die aan het downloaden waren!) want er is vandaag voor meer dan 450 MB gedownload vanaf mijn server.
Op zaterdag 19 april 2003 17:26 schreef -Hans- het volgende:hier staat die dan, als iemand met een snellere verbinding bereid is om dit bestand te hosten heel graag want ik heb niet echt een snelle verbinding.
Nu vind ik het niet erg als ik een uurtje of wat niet kan internetten, maar dit duurde mij toch wel iets te lang. Later op de avond (22:00) zal ik de link weer werkend maken..
.
.
Maar toch mogen de doelpunten van...
Bergkamp (vs Newcastle), van Basten (EK '88), Johan Cruijff (vs Den Haag), Kezman (vs Manchester United), van Basten (dé omhaal), Bergkamp (vs Argentinië), Penalty van JC en Lerby (een-tweetje) enz.
...er ook zijn
quote:was dat niet voor Bayern-Napoli halev finale UEFA Cup 89?
Op maandag 7 juli 2003 20:30 schreef Mr.Markuz het volgende:
Er zijn zoveel mooie doelpunten, maar die ene warming up van Maradona; bij een interland voor Argentinië houdt ie de bal hoog op de maat van de muziek in het stadion (Life is life).
quote:Verdomd. Dat klopt. Heb 'em net weer ff afgespeeld en idd, het is geen Argentinië (had licht blauwe kleur in me hoofd, maar dat waren alleen de sokken) maar Napoli.
Op maandag 7 juli 2003 20:32 schreef DutchGooner het volgende:[..]
was dat niet voor Bayern-Napoli halev finale UEFA Cup 89?
quote:Nee, hij heeft al eerder gespeeld, namelijk tegen Glasgow waar ie er 2 met de kop maakte, wanneer zijn debuut was weet ik niet, maar het zou heel goed uit bij Auxerre kunnen zijn (eerste wedstrijd).
Op maandag 7 juli 2003 19:43 schreef -Hans- het volgende:[..]
Was dat niet een afstandschot? die was inderdaad erg mooi, volgens mij was dit ook het debuut van Dani voor Ajax in de Champions League.
quote:via arnsenal.com was er ooit een link naar een fansite met al zijn doelpunten
Op zondag 16 maart 2003 01:09 schreef Qi het volgende:
Weet iemand waar ik veel Bergkamp goals kan vinden? Ik heb er al een aantal, maar de meeste van zijn goals zijn zowat onmogelijk te vinden op internet.
quote:http://www.ajax.nl/show/id=94892
Op dinsdag 8 juli 2003 13:59 schreef Ez3 het volgende:
Is er iemand die die goal van Dani tegen Atletico heeft?
staat ie tussen
quote:Daar moet ik me eerst voor registreren, en daar heb ik geen zin in... maar bedankt
Op dinsdag 8 juli 2003 14:41 schreef SqueaK het volgende:[..]
http://www.ajax.nl/show/id=94892
staat ie tussen
quote:lijkt me duidelijk
quote:Nee, en je kan die doelpunten ook neit opslaan
Op dinsdag 8 juli 2003 18:34 schreef Ez3 het volgende:[..]
Daar moet ik me eerst voor registreren, en daar heb ik geen zin in... maar bedankt
Zo heeft een tegenstander van mij in de B ooit op de middellijn een bal op z'n slof genomen die over z'n eigen keeper in de goal verdween.
Of die van die keeper van Colombia die tijdens een wedstrijd op een betonveld het hele veld voorbijspeelde om vervolgens te scoren.
Wat ik ook een hele mooie vond was er eentje van John de Wolf toen hij bij Feijenoord speelde. Feijenoord stond al ver voor en bij een corner pakte John met z'n hand de bal uit de lucht en schopte hem erin. Werd wel afgekeurd door een lachende scheids meer kreeg er geen kaart voor.
Mijn persoonlijke topper is echter de goal van Dennis Bergkamp tegen Argentinië tijdens het WK in Frankrijk op de lange bal van Frank de Boer. Echt een beauty.
quote:Was jesper Olsen.
Op maandag 7 juli 2003 20:30 schreef Mr.Markuz het volgende:
Penalty van JC en Lerby (een-tweetje) enz.
En bij een één-tweetje passeer je de tegenstander. Niet de penalty stip.
Verrassing:
- Rein van Duijnhoven (jaja, de keeper ) met zijn goal vanuit het eigen strafschopgebied. Vooral zijn commentaar na afloop: "Ja, ik wist dat daar ergens een opstaand polletje was"
en vergeet natuurlijk Resit Schuurman tegen PSV niet:
Waterreus gooit de bal uit maar komt per ongeluk bij Schuurman, ter hoogte van de middenlijn, terecht. Resit neemt m gelijk op de pantoffel en lobt m zo over de PSV doelman. "Toen ik m raakte voelde ik gelijk dat t een goal zou worden" was het scherpe commentaar van deze NEC middenvelder.
quote:Mooi?
Op maandag 10 maart 2003 02:13 schreef henkalex het volgende:
Het hakje van Nilis, waarbij hij zonder naar het doel te kijken al rennend de bal in het doel hakt.
quote:Duh,misschien niet mooi hoe die bal het doel in rolt maar wel technisch zeer knap
Op donderdag 10 juli 2003 10:09 schreef keepertje het volgende:[..]
Mooi?
hahaha
Zelf kan ik niet echt een keuze maken, er zijn zoveel mooie goals. De goal van Maradona tegen Engeland is mooi, die van Van Basten op het EK '88 is schitterend en Bergkamp tegen Argentinie is natuurlijk subliem.
quote:Laat die PSV'er ook zijn pleziertje hebben
Op donderdag 10 juli 2003 10:09 schreef keepertje het volgende:[..]
Mooi?
hahaha
Hun hebben nou eenmaal geen van der Vaart, Bergkamp, van Basten of Cruijff...
quote:ze komen er idd bekaaid af met vd Kuylen,Romario,Ronaldo en van Nistelrooij
Op donderdag 10 juli 2003 16:17 schreef Marla_Singer het volgende:[..]
Laat die PSV'er ook zijn pleziertje hebben
Hun hebben nou eenmaal geen van der Vaart, Bergkamp, van Basten of Cruijff...
quote:Precies, het is onzin te stellen dat PSV in de geschiedenis geen mooie doelpunten heeft gemaakt. Ik kan dat zelfs, als Ajacied zijnde, beamen. Op deze pagina kun je heel wat mooie goals van PSV bewonderen. Overigens vind ik de top 10 dubieus, ik zou hem zelf anders indelen, maar dat terzijde.
Op donderdag 10 juli 2003 16:18 schreef DutchGooner het volgende:[..]
ze komen er idd bekaaid af met vd Kuylen,Romario,Ronaldo en van Nistelrooij
quote:Denk dat PSV en ajax allebei in het verleden topspitsen hebben gehad waar menig grote club jaloers op zou zijn geweest
Op donderdag 10 juli 2003 16:22 schreef Qi het volgende:[..]
Precies, het is onzin te stellen dat PSV in de geschiedenis geen mooie doelpunten heeft gemaakt. Ik kan dat zelfs, als Ajacied zijnde, beamen. Op deze pagina kun je heel wat mooie goals van PSV bewonderen. Overigens vind ik de top 10 dubieus, ik zou hem zelf anders indelen, maar dat terzijde.
quote:die dribbel is zeker niet slecht,heb heel lang gedacht dat die Engelsman zelf de bal achter zijn eigen keeper schoot
Op donderdag 10 juli 2003 16:29 schreef Vikingo het volgende:
Persoonlijk vind ik het doelpunt van Maradonna tegen England de mooiste
Heb niet echt een nr 1 maar die van Bergkamp tegen Newcastle en die 3e van Romario tegen Steau in '89 waren technisch gezien 2 van de betere die ik gezien heb
quote:Mag ik dit een understatement noemen ?
Op donderdag 10 juli 2003 16:32 schreef DutchGooner het volgende:[..]
die dribbel is zeker niet slecht
Feyenoord kwam toen 1-0 na 1 minuut al ofzo voor en mn pa dacht de winst al binnen te houden. Even triomfantelijk als pesterig kwam het er dan ook uit 'moge de beste winnen'...
uiteindelijk bij de 3-1 en 4-1 kon ie het jennen niet meer aan (rest van de familie is voor Ajax en PSV, en DUS tegen Feyenoord) en heeft ie de ketchupfles tegen de muur gegooid en is naar boven vertrokken (mannen tijdens voetbal zijn net kleine kinderen ja ).
Anyway, het was een mooie 1-2 waarbij geloof ik Nilis en Eijkelkamp bij betrokken waren, waarbij de bal met een hakje terug werd gelegd en door Jonk werd afgemaakt (geloof ik; het staat me vaag bij, maar exact herinneren doe ik het niet).
God wat zou ik die wedstrijd nog wel eens terug willen zien...
hmmm
quote:Zoals U wenst Herr Tong80
Op donderdag 10 juli 2003 22:50 schreef tong80 het volgende:[..]
Mag ik dit een understatement noemen ?
quote:Als we zo gaan beginnen.
Op donderdag 10 juli 2003 23:10 schreef Fugie het volgende:
k vond mijn eigen treffer in de kruising (verre hoek kruising vanaf hoekpunt 16 meter) wel mooi, was de 2-2 tegen renesse. Speelden 3-3 gelijk, werdt heel spijtig in de laatste seconde gelijk*clubscheids:N*
Tong scoorde ooit als 6 jarig pupilletje vanaf de aftrap, passeerde 9 spelers.
Het was de tweede helft en wist nog niet dat je dan de andere kant op speelt.
quote:
Op donderdag 10 juli 2003 23:22 schreef tong80 het volgende:Als we zo gaan beginnen.
Vraag me soms af of je intussen wel het verschil al weet.
quote:
Op vrijdag 11 juli 2003 00:01 schreef golfer het volgende:[..]
Vraag me soms af of je intussen wel het verschil al weet.
quote:Hehe dat had ik ook ja toen ik 5/6 was
Op donderdag 10 juli 2003 23:22 schreef tong80 het volgende:[..]
Als we zo gaan beginnen.
De schitterende treffer van Marco van Basten uiteraard.
De goal van Denis Bergkamp tijdens de kwartfinale van het wk 98 tege argentinie. Blijft genieten om dat te zien
quote:
Op maandag 10 maart 2003 01:20 schreef keeper het volgende:
Goal van Bergkamp vorig jaar tegen Newcastle.
quote:krijg nou wat, zie ik nu pas dat ie in de link staat die net gegeven is: http://www.psvonline.nl/mutelayout/web/pages/downloads/Filmpjes/MooisteGoals/Jonk-Feyenoord.mpg
Op donderdag 10 juli 2003 22:55 schreef LuNaTiC het volgende:
eentje die mij altijd bij blijft is die 2e of 3e goal tegen Feyenoord een paar jaar terug, toen het 7-2 voor PSV werd.Feyenoord kwam toen 1-0 na 1 minuut al ofzo voor en mn pa dacht de winst al binnen te houden. Even triomfantelijk als pesterig kwam het er dan ook uit 'moge de beste winnen'...
uiteindelijk bij de 3-1 en 4-1 kon ie het jennen niet meer aan (rest van de familie is voor Ajax en PSV, en DUS tegen Feyenoord) en heeft ie de ketchupfles tegen de muur gegooid en is naar boven vertrokken (mannen tijdens voetbal zijn net kleine kinderen ja
).
Anyway, het was een mooie 1-2 waarbij geloof ik Nilis en Eijkelkamp bij betrokken waren, waarbij de bal met een hakje terug werd gelegd en door Jonk werd afgemaakt (geloof ik; het staat me vaag bij, maar exact herinneren doe ik het niet).
God wat zou ik die wedstrijd nog wel eens terug willen zien...
hmmm
http://www.geocities.com/Colosseum/8060/psvfey.htm
quote:was idd heel mooi alleen niet opzettelijk en daardoor al een heel stuk minder mooi.
Op dinsdag 25 november 2003 18:35 schreef erikh het volgende:
Heeft iemand de goal van Ger senden van Afgelopen weekend gezien?Damn die was mooi zeg.
quote:Dat heet een Wimpie Jansentje.
Op dinsdag 25 november 2003 18:35 schreef erikh het volgende:
Heeft iemand de goal van Ger senden van Afgelopen weekend gezien?Damn die was mooi zeg.
Wim Jansen scoorde zo ooit per abuis tegen AC Milan in het jaar dat Feijenoord de EC-1 won.
Het is de laatste speeldag van het seizoen, Barca moet winnen om CL te halen, in de 88e minuut (bij een stand van 2-2) heeft Fde Boer de bal in de buurt vd middenlijn.
Hij loopt een aantal meters naar voren en legt vervolgens de bal op de stropdas van Rivaldo.
Rivaldo, staat op de rand van de 16 meter, met z´n rug naar de goal.
Controleert de bal op de borst en dan......een omhaal in het uiterste hoekje.
Barca wint en speelt CL en rivaldo mag de club verlaten
Meesterlijke goal, maar ook het moment was prachtig !
Vergeet ik bijna nog de keer dat ik (weliswaar in een vriendschappelijke wedstrijd, maar wel op het veld !!) bij de aftrap de keeper te ver voor zijn doel zag staan en wij dus na een seconde of 3 al 1-0 voorstonden.
Ha ha ha, ik spreek die keeper nog wel eens en die vindt het nog steeds niet leuk om daaraan herinnert te worden !!
[Dit bericht is gewijzigd door Bjoro op 26-11-2003 09:07]
quote:Huh...dat soort goals zie je wekelijks in de reserve 6e klasse,
Op woensdag 26 november 2003 00:32 schreef bsa het volgende:
gerd muller
wk 74
duitsland nederland
Hier zijn ze nog eens te bekijken:
http://www.stud.tue.nl/~pphaira/zooi/filmpje/
Het hakkie van Willy Carbo was ook erg mooi. de bal komt achter hem, hij springt naar voren en maakt een hakkie. goal! prachtig!
hier heb ik nog een filmpje van ergens op m'n computer
quote:top
Op woensdag 26 november 2003 09:22 schreef Spicy_Mchaggis het volgende:http://www.stud.tue.nl/~pphaira/zooi/filmpje/
Leuk topic.
Zelfde geldt voor de briljante solo van Maradona tegen Engeland in '86
quote:Hoorde laatst de Argentijnse commentator tijdens dit doelpunt.
Op woensdag 26 november 2003 18:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Zelfde geldt voor de briljante solo van Maradona tegen Engeland in '86
'MARADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,
dank u god, dank u voor het schenken aan ons arme land van Maradona.'
quote:Maradona is de beste voetballer die ik bewust heb zien spelen. En die goal is de tweede die ik me kan herinneren. Daarna zelden een mooier doelpunt gezien. De omhaal van Van Basten is de enige die in de buurt komt
Op woensdag 26 november 2003 18:54 schreef tong80 het volgende:Hoorde laatst de Argentijnse commentator tijdens dit doelpunt.
'MARADOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA,
dank u god, dank u voor het schenken aan ons arme land van Maradona.'
De eerste was een kopbal van Lerby tegen Ajax
quote:Dat was de wind. Daarna heeft ie dat nooit meer zo kunnen doen.
Op woensdag 26 november 2003 18:44 schreef Tony_Montana67 het volgende:
Die vrije trap van Roberto Carlos blijft briljant. Hoe vaker ik hem zie, hoe mooier hij wordt
quote:zeker niet dat doelpunt gezien dat ie een tijdje terug scoorde in de wk kwalificatie? een minder raar effect dan die vrijetrap tegen frankrijk maar hij komt in de buurt.
Op woensdag 26 november 2003 19:26 schreef methodmich het volgende:[..]
Dat was de wind. Daarna heeft ie dat nooit meer zo kunnen doen.
quote:Dat maakt het doelpunt niet minder mooi. Van Basten heeft ook al eebs toegegeven dat hij dat doelpunt tegen de Russen nooit meer kon nadoen. Soms heb je geluk of hulp nodig bij een werelddoelpunt en dat was nu het geval
Op woensdag 26 november 2003 19:26 schreef methodmich het volgende:Dat was de wind. Daarna heeft ie dat nooit meer zo kunnen doen.
quote:Natuurlijk. Maar dan vind ik het meer een goal van de wind dan van Roberto.
Op donderdag 27 november 2003 19:06 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
Dat maakt het doelpunt niet minder mooi. Van Basten heeft ook al eebs toegegeven dat hij dat doelpunt tegen de Russen nooit meer kon nadoen. Soms heb je geluk of hulp nodig bij een werelddoelpunt en dat was nu het geval
quote:en dan nog...
Op vrijdag 28 november 2003 19:22 schreef methodmich het volgende:[..]
Natuurlijk. Maar dan vind ik het meer een goal van de wind dan van Roberto.
quote:was toch tegen AZ ?
Op woensdag 26 november 2003 20:30 schreef StofjeB het volgende:
Alfred Schreuder NAC - Ajax (volley van 45 meter over keeper heen)
quote:Wat te denken van www.doelpunten.nl ?
Op woensdag 26 november 2003 17:09 schreef pfaf het volgende:[..]
veel mooie doelpunten en oooooh ja! momenten
quote:wat te denken van www.worldfootball.tk
Op vrijdag 28 november 2003 20:52 schreef Bjoro het volgende:[..]
Wat te denken van www.doelpunten.nl ?
quote:hoe ging die goal???
quote:DIE OMHAAL TEGEN DEN BOSCH, van Van Basten
quote:Weten we niet. Hij is nooit gefilmd. Je moet dus zelf je beeld erbij bedenken, vandaar dat dit de mooiste ooit is.
Op zaterdag 29 november 2003 12:04 schreef cohen het volgende:[..]
hoe ging die goal???
Ajax - Feijenoord.
v.d. Vaart met een geniale hakbal.
Nu al legendarisch.
quote:
Op zondag 30 november 2003 19:58 schreef tong80 het volgende:
30 november 2003.Ajax - Feijenoord.
Nu al legendarisch.
quote:Heeft iemand misschien nog een filmpje van die goal?
Nu al legendarisch.
quote:geniaal inderdaad, en een filmpje zou mooi zijn.
Nu al legendarisch.
(mocht er een filmpje zijn dan wil ik die ook wel online zetten)
quote:Geluk.
Nu al legendarisch.
quote:Dwing je af.
Op zondag 30 november 2003 20:08 schreef Cart_man het volgende:[..]
Geluk.
Alsof van Basten zijn omhaal tegen FC den Bosch op de kruising heeft gericht.
quote:Hij speelde toen bij Ajax toch??
Op zondag 30 november 2003 20:10 schreef tong80 het volgende:[..]
Dwing je af.
oooooooooooooooow dan is het geluk
grmbl zielig gedoe altijd
quote:Zap gewoon langs alle (buitenlandse)zenders.
Op zondag 30 november 2003 20:04 schreef Viper-X het volgende:[..]
Heeft iemand misschien nog een filmpje van die goal?
Want dit doelpunt gaat de wereld over.
quote:Arme Feyenoorders die nu snel een last minute hebben geboekt om maar niet weer het doelpunt te hoeven zien.
Op zondag 30 november 2003 20:11 schreef tong80 het volgende:Want dit doelpunt gaat de wereld over.
Zonder geluk maak je geen wereldgoal trouwens.
quote:hahahahahahaha lig hier in een deuk !
Op zondag 30 november 2003 20:10 schreef tong80 het volgende:[..]
Dwing je af.
Maar ja, mijn mooiste doelpunt : v. basten omhaal die hij WEL heeft gericht in de kruising
quote:Ik was destijds in het stadion.
Op zondag 30 november 2003 20:18 schreef Mask0rz het volgende:[..]
hahahahahahaha lig hier in een deuk !
Maar ja, mijn mooiste doelpunt : v. basten omhaal
die hij WEL heeft gericht in de kruising
Ik zag hem duidelijk NIET richten hoor.
quote:En dat als Feyenoorder... respect!
Op zondag 30 november 2003 20:46 schreef Viper-X het volgende:
De goal van vd Vaart.
quote:Goed werk herman! damn hulde.
De goal van vd Vaart.
quote:Respect.
De goal van vd Vaart.
quote:De solo van Maradona tegen Engeland en de briljante hakbal van Nilis tegen Utrecht uitgezonderd, maar die goal van Van Der Vaart was een klein beetje geluk en een hoop pure klasse.
Op zondag 30 november 2003 20:17 schreef popolon het volgende:
Vrij aardig doelpuntZonder geluk maak je geen wereldgoal trouwens.
Je moet er maar opkomen in een wedstrijd als deze. Dat oefen je met wat vrienden op een pleintje of een veldje ergens in de wijk, maar niet in een stadion
quote:Klopt, maar ook met de goals die je noemt moet het een beetje meezitten, anders rolt die bal er net naast of geeft een verdediger er een tikje tegenaan..
Op zondag 30 november 2003 21:14 schreef Tony_Montana67 het volgende:[..]
De solo van Maradona tegen Engeland en de briljante hakbal van Nilis tegen Utrecht uitgezonderd, maar die goal van Van Der Vaart was een klein beetje geluk en een hoop pure klasse.
zo achteloos geschoten dat ik het bij mij echt lang duurde voordat het doordrong dat hij en had geschoten en had gescoord.
maar ja, als je gaat nadenken zijn zoveel doelpunten mooi, maar deze kwam gewoon als eerste in mij op.
Hoe hij die bal naast de verdediger werkt
[Dit bericht is gewijzigd door Kremers op 30-11-2003 22:26]
quote:Masochist...
De goal van vd Vaart.
quote:op mijn site: www.worldfootball.tk staan veel links.
Op dinsdag 2 december 2003 10:29 schreef JaWi het volgende:
Waar kan ik meer filmpjes vinden van doelpunten
Gewoon ook Ek's en Wk's van tijden terug, mooie CL doelpunten etc.
quote:Tong heeft zeker niet Mancini gezien in de Derby tegen Lazio een paar weken geleden...
Nu al legendarisch.
quote:thnx!
De goal van vd Vaart.
quote:dat was misschien wel DE perfecte hakbal
Op dinsdag 2 december 2003 13:42 schreef DIGGER het volgende:[..]
Tong heeft zeker niet Mancini gezien in de Derby tegen Lazio een paar weken geleden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |