Ik wil dus vragen aan de dames hoe hun ervaringen zijn , dat is toch een normale vraag! Ik vind het gewoon lekkerder.
quote:ze kan toch gewoon vraag stellen, wat is je probleem?
Op zondag 9 maart 2003 15:18 schreef Nadientje het volgende:
open in onzin ofzo en anders zoek je in de search zullen best wel al topics zijn hierover
quote:EDIT: Sorry miss bleu
Op zondag 9 maart 2003 15:18 schreef Nadientje het volgende:
quote:Ik ben zelf besneden en tot nu toe alleen maar goede reacties erover gehad. Thank you
Op zondag 9 maart 2003 15:17 schreef plukje84 het volgende:
Reageren dus. ander gaat hij straks weer dicht,.Ik wil dus vragen aan de dames hoe hun ervaringen zijn , dat is toch een normale vraag! Ik vind het gewoon lekkerder.
quote:Tuurlijk wel, iets andere manier dan wel, maar hier zijn vast wel dingen over te vinden. Ik kan me niet anders herinneren was ca. 3 jaar ofzo toen ik geopereerd ben. En ik heb over de sex nooit klachten gehad.
Op zondag 9 maart 2003 15:20 schreef Maanvis het volgende:
Geen ervaring mee helaasMaar kan je dan nog wel normaal masturberen als je velletje dur af is?
quote:Waarom ben je dan geopereerd?
Op zondag 9 maart 2003 15:23 schreef Tsjernobelg het volgende:[..]
Tuurlijk wel, iets andere manier dan wel, maar hier zijn vast wel dingen over te vinden. Ik kan me niet anders herinneren was ca. 3 jaar ofzo toen ik geopereerd ben. En ik heb over de sex nooit klachten gehad.
quote:Dat maakt het juist lekker zoet
Op zondag 9 maart 2003 15:25 schreef plukje84 het volgende:
Het is veel svchoner gewoon, want de laatste paar jongens die ik had die niet besnede waren hadden allemaal wit spul op hun pik, nou da pijp ik ze dus niet he, of ze moeten eerst wassen... meestal komt het dan dus neer op alleen neuken, nouja eigen schuld dus..
quote:Meestal wordt het gedaan uit geloofsovertuigingen of complicaties. Bij mij werd het gedaan om dat ik door te nauwe voorhuid bijna niet naar de WC, ook veel ontstekingen gehad enzo, dat weet ik niet meer, maar dat hoor je later.
Op zondag 9 maart 2003 15:25 schreef Maanvis het volgende:[..]
Waarom ben je dan geopereerd?
quote:Dat heet nou smegma. En dan heeft niet veel met besneden zijn te maken, maar met hygiëne.
Het is veel svchoner gewoon, want de laatste paar jongens die ik had die niet besnede waren hadden allemaal wit spul op hun pik, nou da pijp ik ze dus niet he, of ze moeten eerst wassen... meestal komt het dan dus neer op alleen neuken, nouja eigen schuld dus..
quote:Piemelbrie? Da's juist gezond!
quote:Schimmelkaasje
quote:Mensen hou het even serieus hier jah?
Op zondag 9 maart 2003 15:27 schreef Slarioux het volgende:[..]
Piemelbrie? Da's juist gezond!
quote:
Piemelbrie?
quote:
Op zondag 9 maart 2003 15:28 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Mensen hou het even serieus hier jah?
quote:Inderdaad
Op zondag 9 maart 2003 15:28 schreef Fillipe het volgende:[..]
Schimmelkaasje
Gatver wat ben jij een slet zeg.
quote:Wahahahaaaa!
Piemelbrie? Da's juist gezond!
edit:
doe nou niet joh, anders gaat dit topic ook dicht
quote:Wat een grap, serieus reageren op de topicstarter zeker.
Op zondag 9 maart 2003 15:28 schreef miss_bleu het volgende:[..]
Mensen hou het even serieus hier jah?
quote:jaloers ?
Op zondag 9 maart 2003 15:29 schreef JeRa het volgende:[..]
Inderdaad
quote:net als Rivella: een beetje vreemd, maar wel lekker
Op zondag 9 maart 2003 15:32 schreef Fillipe het volgende:[..]
Wat een grap, serieus reageren op de topicstarter zeker.
quote:Oftoppic:
Op zondag 9 maart 2003 15:28 schreef Fillipe het volgende:[..]
Schimmelkaasje
Gatver wat ben jij een slet zeg.
Ontopic maar.
Ben niet besneden zelf..maar wat maakt het voor een meisje fijner om met iemand te gaan die wel besneden is?? Is het aleen vanwege de hygiene of om meer?
quote:Als je serieus op ingaat www.watbenjedan.nl advies! Als de topicstarter werkelijk interesse had, was ze nu wel flink aan het reageren!
Op zondag 9 maart 2003 15:39 schreef pinkeltje0912 het volgende:[..]
Oftoppic:
Er werd gevraagd normaal te reagerenmaar goed
Ontopic maar.
Ben niet besneden zelf..maar wat maakt het voor een meisje fijner om met iemand te gaan die wel besneden is?? Is het aleen vanwege de hygiene of om meer?
quote:
Piemelbrie?
Overigens ontstaat piemelbrie als je je lul niet af en toe eens in de wasbak dompelt. Of je nou besneden bent of niet.
quote:Nou dus ook , omdat ie langer kan!! Ik las En heb nu ook zelf meegemaakt..
Op zondag 9 maart 2003 15:39 schreef pinkeltje0912 het volgende:[..]
Oftoppic:
Er werd gevraagd normaal te reagerenmaar goed
Ontopic maar.
quote:Te oordelen naar dit topic: Hoeveel geld verdient je vriend? is ze een kloon van BFHF
Op zondag 9 maart 2003 15:44 schreef Dethroned het volgende:
Maar ...... van wie is Plukje dan de kloon
quote:Om hoeveel 13-bijna-12 jongetjes hebben we het hier ?
Op zondag 9 maart 2003 15:46 schreef plukje84 het volgende:[..]
Nou dus ook , omdat ie langer kan!! Ik las En heb nu ook zelf meegemaakt..
dat jongens die besneden zijn veel langer kunnen!! Hun eikel is minder gevoelig en je woirdt helemaal gek, die andere jongens zijn vaak al veel te snel klaar.
Alweer een slotje. En probeer het maar niet opnieuw want je zal dit soort reacties blijven houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |