Aftercare P44 Rollator
Malibu lightweight push-down 4-wheeled Rollator
Dolomite Modell FUTURA
Esla Kickcycle
Kreon Rollator
Deluxe Prime Rollator
R4600 rollator
quote:Ik mis iets elektrieks..
Op zondag 9 maart 2003 02:32 schreef Conflict het volgende:
Post hier de mooiste en snelste rollators, ik begin welAftercare P44 Rollator
[afbeelding]Malibu lightweight push-down 4-wheeled Rollator
[afbeelding]Dolomite Modell FUTURA
[afbeelding]Esla Kickcycle
[afbeelding]Kreon Rollator
[afbeelding]Deluxe Prime Rollator
[afbeelding]R4600 rollator
[afbeelding]
quote:mooie quote
Op zondag 9 maart 2003 02:35 schreef Eightball het volgende:[..]
Ik mis iets elektrieks..
quote:dat zijn dan toch geen rollators meer?
Op zondag 9 maart 2003 02:35 schreef Eightball het volgende:[..]
Ik mis iets elektrieks..
quote:GMTA!
Op zondag 9 maart 2003 02:36 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
dat zijn dan toch geen rollators meer?
quote:Hallo, op een elektrieke step moet je hier en daar nog best een beetje steppen hoor..
Op zondag 9 maart 2003 02:36 schreef hoe-die-nie het volgende:
dat zijn dan toch geen rollators meer?
quote:die wil ik
Op zondag 9 maart 2003 02:38 schreef Conflict het volgende:
De Eureka
quote:sorry.. ben niet zo'n kenner
Op zondag 9 maart 2003 02:38 schreef Eightball het volgende:[..]
Hallo, op een elektrieke step moet je hier en daar nog best een beetje steppen hoor..
quote:Hey, daar kunnen HDN en ik samen op als we oud zijn
Op zondag 9 maart 2003 02:38 schreef Conflict het volgende:
De Eureka
quote:tegen de tijd dat jij oud bent leef ik al niet meer
Op zondag 9 maart 2003 02:39 schreef SEMTEX het volgende:[..]
Hey, daar kunnen HDN en ik samen op als we oud zijn
quote:Hoho, iets met een boardcomp en tractioncontrol ofzo...
Op zondag 9 maart 2003 02:37 schreef SEMTEX het volgende:
GMTA!![]()
Wist niet dat je in dit topic zat
quote:Ach zeik niet, ouwe
Op zondag 9 maart 2003 02:40 schreef hoe-die-nie het volgende:[..]
tegen de tijd dat jij oud bent leef ik al niet meer
quote:Dat ziet er heel high-tech uit Conflict!
Op zondag 9 maart 2003 02:39 schreef Conflict het volgende:
Alpha:
Kosta?
quote:Geen ideee eigenlijk
Op zondag 9 maart 2003 02:42 schreef Eightball het volgende:[..]
Dat ziet er heel high-tech uit Conflict!
![]()
Kosta?
Maar wie op zijn ouwe dag lekker wil lopen kijkt niet op een paar eurootjes
waar kan je ze bestellen?
deze heet the Rebell.. waarom?
gaat ie altijd de verkeerde kant op?
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:43 schreef hoe-die-nie het volgende:
[afbeelding]
quote:Nee maar wel naar een goeie rollator!
Op zondag 9 maart 2003 02:43 schreef Conflict het volgende:
Maar wie op zijn ouwe dag lekker wil lopen kijkt niet op een paar eurootjes
*bookmarkt topic voor later
quote:Zie je die steuntjes? Daar kun je op leunen als je ff naar lekkere wijven wilt staren en ze wilt nafluiten
Op zondag 9 maart 2003 02:44 schreef hoe-die-nie het volgende:
[afbeelding]deze heet the Rebell.. waarom?
gaat ie altijd de verkeerde kant op?
Voor als je ook na je 70e nog lekker wilt gassen, lief
[Dit bericht is gewijzigd door hoe-die-nie op 09-03-2003 02:49]
quote:Wow
Op zondag 9 maart 2003 02:47 schreef SEMTEX het volgende:
Model Sportster
[afbeelding]Voor als je ook na je 70e nog lekker wilt gassen, lief
quote:Is dit een 2 persoon rollator eigenlijk?
Op zondag 9 maart 2003 02:44 schreef Dr.Daggla het volgende:
Oeh de Esla Kickcycle..
[afbeelding]
quote:Rode kruis
Op zondag 9 maart 2003 02:48 schreef hoe-die-nie het volgende:
[afbeelding]
quote:Jah! dat bedoel ik maar dan wil ik graag ook een klein bit voortgetrokken worden, electriek welteverstaan...
Model Sportster
Voor als je ook na je 70e nog lekker wilt gassen, lief
Staat vast cool..
quote:Cool ding zeg, grote wielen. Echte off-road rollator !!
Model SportsterVoor als je ook na je 70e nog lekker wilt gassen, lief
quote:Pfew, regel een vrouw die een kind van je wil en je loopt in pak ém beet 9.5 maand
Op zondag 9 maart 2003 02:53 schreef MrCaBLeGuY het volgende:
Cool ding zeg, grote wielen. Echte off-road rollator !!
Echt!..
quote:
Op zondag 9 maart 2003 02:58 schreef tie-rep het volgende:
low-rider
[afbeelding]
quote:Ik ga voor de Eureka
Op zondag 9 maart 2003 04:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
coel topic
conflict!
quote:
Op zondag 9 maart 2003 04:54 schreef TheWilliedockSaints het volgende:
coel topic
conflict!
quote:
Op zondag 9 maart 2003 04:58 schreef Conflict het volgende:[..]
quote:De Esla Kickcycle moet je dus hebben
Op zondag 9 maart 2003 10:49 schreef Dropslurf het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik m'n 10.000 watt subwoofers kwijt moet in zo'n wagen? Moet natuurlijk nog wel een geluidje uitkomen als je over de boulevard cruised...
of model 'racer'
'marathon':
Maar bovenal: 'My First Rollator"
[Dit bericht is gewijzigd door Ole op 09-03-2003 17:14]
quote:
Op zondag 9 maart 2003 17:07 schreef Ole het volgende:
Maar bovenal: 'My First Rollator"
quote:Daar kan je dan als opa je kleinkinderen voor binden
Op zondag 9 maart 2003 02:40 schreef Ker_Plunk het volgende:
quote:Of als kleinkind je opa voorbinden...
Op dinsdag 22 april 2003 20:30 schreef KaAzKoP_ het volgende:[..]
Daar kan je dan als opa je kleinkinderen voor binden
.
quote:Dan zit je wel heel erg om je erfenis te springen
Op dinsdag 22 april 2003 20:31 schreef Kreator het volgende:[..]
Of als kleinkind je opa voorbinden...
.
quote:
Op dinsdag 22 april 2003 20:31 schreef Kreator het volgende:[..]
Of als kleinkind je opa voorbinden...
.
quote:Wow, dat strakke design, die uitstraling, dat gevoel van snelheid
Op zondag 9 maart 2003 02:32 schreef Conflict het volgende:
Aftercare P44 Rollator
ik wil graag de komende tijd niet achter zo'n ding hangen
maar ik vind ze allemaal niet mooi
mag dat ook
quote:Ik vindt zo'n boodschappenmandje toch wel een erg coole feature
Op dinsdag 22 april 2003 20:33 schreef ramses het volgende:
Mijn oma is de trotse bezitster van de deze:Maar dan in het paars!!!
[Dit bericht is gewijzigd door GizartFRL op 23-04-2003 17:05]
quote:Keramische schijfremmen
Op woensdag 23 april 2003 16:42 schreef FluxC5 het volgende:
Zijn er geen met schijfremmen? Met de snelheden die tegenwoordig gehald worden volstaat een handrem niet denk ik..
quote:Oeh, kan je die ook met LM velgen krijgen en radio/cd speler?
Model SportsterVoor als je ook na je 70e nog lekker wilt gassen, lief
quote:LM zal op veel modellen waarschijnlijk een optie zijn, omdat het lichter rolt.
Op woensdag 23 april 2003 17:35 schreef MaxiTitan het volgende:[..]
Oeh, kan je die ook met LM velgen krijgen en radio/cd speler?
Een CD speler kun je er wel opdoen, maar aansliten wordt moeilijk. Daar kun je toch beter een snormobiel voor hebben.
kwist niet dat je nog zo veel verschillende modellen had.
Kan geen electrieke vinden.
quote:
Op woensdag 23 april 2003 18:04 schreef LekkerRelaxt het volgende:
[afbeelding]
Rollator met model
Maar hoort zo'n post niet in B&H?
Maar, even serieus nu:
Vandaag bereikt ons het nieuws dat het aantal incidenten met een rollator toeneemt. Ongeveer 1000 ouderen belanden ieder jaar bij de eerstehulppost van een ziekenhuis. Dat lijkt niet zo veel, maar met de directe medische kosten van deze incidenten is zo'n 4,9 miljoen euro gemoeid.
De stichting Consument en Veiligheid zegt dat er vier belangrijke risicofactoren zijn bij het gebruik van een rollator: de veiligheid laat helaas nog wel eens te wensen over, er wordt te weinig uitleg gegeven over het gebruik, het apparaat wordt niet voldoende onderhouden en er zijn teveel oneffenheden in de ondergrond waar de rollator wordt gebruikt... ( http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35435 )
Dat aantal is toch wel akelig hoog...
[Dit bericht is gewijzigd door ilona-scuderia op 29-11-2003 02:55]
quote:
Op zaterdag 29 november 2003 02:25 schreef ilona-scuderia het volgende:het woord alleen al; rollator
Maar, even serieus nu:
Vandaag bereikt ons het nieuws dat het aantal incidenten met een rollator toeneemt. Ongeveer 1000 ouderen belanden ieder jaar bij de eerstehulppost van een ziekenhuis. Dat lijkt niet zo veel, maar met de directe medische kosten van deze incidenten is zo'n 4,9 miljoen euro gemoeid.
De stichting Consument en Veiligheid zegt dat er vier belangrijke risicofactoren zijn bij het gebruik van een rollator: de veiligheid laat helaas nog wel eens te wensen over, er wordt te weinig uitleg gegeven over het gebruik, het apparaat wordt niet voldoende onderhouden en er zijn teveel oneffenheden in de ondergrond waar de rollator wordt gebruikt... ( http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=35435 )Dat aantal is toch wel akelig hoog...
quote:misschein moeten ze is vering in die dingen gaan bouwen, hebben de ouwe van dagen niet zo'n last van de bulten
Op zaterdag 29 november 2003 22:22 schreef Dennis121 het volgende:
Misschien een leuk soepje.
Langs de andere kant, een Segway.. is dat geen mislukte electrische rolator?
Dat vond ik echt een kickass actie van haar.
quote:Ik ben benieuwd naar de 1e P.I.M.P. rollator, en de eerste ghettolator met van die naakte vrouwen erop ga-airbrushed.
Op zondag 9 maart 2003 10:49 schreef Dropslurf het volgende:
Ik ben benieuwd waar ik m'n 10.000 watt subwoofers kwijt moet in zo'n wagen? Moet natuurlijk nog wel een geluidje uitkomen als je over de boulevard cruised...
quote:Gewoon een dynamo op de wielen, moeten ze wel een beetje doorlopen natuurlijk.
Op woensdag 23 april 2003 17:38 schreef GizartFRL het volgende:Een CD speler kun je er wel opdoen, maar aansliten wordt moeilijk. Daar kun je toch beter een snormobiel voor hebben.
Specs:
Het voordeel van Premis EVA-banden
De Provo rollator is standaard uitgevoerd met semi-pneumatische EVA-banden van slijtvast PolyUrhetaan. Deze combineren het comfort van luchtbanden met het gemak van massieve banden. Schokjes worden prima opgevangen. En banden plakken is er niet meer bij. Dat is wel zo prettig en deze banden gaan 5 jaar mee.
Stokkenklem met bakje
Hiermee heeft u uw wandelstok altijd bij de hand en is de wandelstok tijdens het lopen met de Provo rollator veilig opgeborgen.
Boodschappenmand
In de royale mand passen alle dagelijkse boodschappen, terwijl het dienblad de mand afsluit tegen ongewenst 'mee winkelen', zodat u onbezorgd kunt winkelen en naar de auto of naar huis kunt lopen.
Dienblad
Kost het u moeite om de maaltijd van de keuken naar de eettafel te brengen, dan is het dienblad van de Provo rollator de uitkomst. Op het afneembare, transparante dienblad past de hele maaltijd. Ideaal dus voor gebruik in huis.
Comfortabel zitje
Een uitkomst voor als u onderweg, in een winkel, op het postkantoor of bij de bank op uw beurt moet wachten. De parkeerrem aan en zitten maar, zolang als nodig is om weer verder te kunnen. Met een simpele handbeweging (Flip) kunnen we weer verder.
Anatomisch gevormde handgrepen
Door optimale drukverdeling verhogen deze het steuncomfort. Met als resultaat een goede doorbloeding van het spierweefsel, waardoor uw spieren soepel en uw handen vrij van pijn blijven.
Actuele kleuren
De Provo rollator is verkrijgbaar in de kleuren blauw, groen en aubergine. Deze fraaie kleuren zorgen voor een sportieve en stijlvolle uitstraling.
In hoogte verstelbaar
Of u nu klein van stuk bent of juist erg lang, de Provo rollator past zich moeiteloos aan uw lengte aan. De duwstangen zijn eenvoudig in hoogte te verstellen van 78 tot 100 cm.
Standaard remsystemen
Standaard is de Provo rollator voor zien van een uitgekiend remsysteem, met hendels die u in kunt knijpen, zorgt ervoor dat de Provo rollator veilig in het gebruik is. Een parkeerrem geeft extra zekerheid.
Toelaatbaar gewicht
De Provo rollator is geschikt voor personen tot 100 kg. De rollator zelf weegt slechts 12 kg.
5 jaar garantie
op de Provo rollator bij normaal gebruik. Voor de remkabels wordt 1 jaar garantie, op fabrieks fouten, gegeven.
Allemaal gelezen? Dan moet je toch toegeven dat het een toprollator is!
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
-En dan nu de Fellow rollator!
De specificaties van de Fellow's
De Zweedse Fellow rollators zijn licht in gewicht en KBOH-TNO goedgekeurd, voorzien van het GQ Keurmerk.
GQ Keurmerk, lichtgewicht, geheel opklapbaar, goed hanteerbaar, zeer veilig in gebruik, enorm stabiel, zeer gebruiksvriendelijk, zeer wendbaar, correcte loophouding, verkrijgbaar in 6 verschillende uitvoeringen, comfortabele zitting, roestvrijstalen en knikvrij remkabels, veilige parkeerrem, reflectors voor en achter, kleur: Petrol Green.
Fellow 8800:
Fellow 8810:
Fellow 8820:
Fellow 8830:
Fellow 8850:
Fellow 8860:
DE FELLOW!!!!!!!:
De Zweedse FELLOW rollators zijn de allerbeste rollators!!!!!!
De Fellow rollators zijn goedgekeurd en voorzien van het KBOH-TNO GQ Keurmerk en hebben allemaal een veilige en automatische vergrendeling.
Dat de Fellow rollator de allerbeste, lichtste en mooiste rollator met het GQ keurmerk is, zeggen wij niet zomaar. De Fellow rollator heeft de loodzware KBOH-TNO testen zeer goed doorstaan en heeft als enige rollator de optionele duurzaamheidstest en de anti-corrosie test ondergaan. In de test van de Consumentenbond, staat de Fellow als enige rollator uit Europa bovenaan de lijst met de hoogste score. Veiligheid: zeer goed! Sterkte en duurzaamheid: goed! Inklappen: goed! Manoevreren: zeer goed! De Fellow is maar liefst 3 - 4 kilo lichter dan alle andere rollators uit de test. (zie compleet rapport september 2003) De Fellow rollator draagt met trots het GQ certificaat.
De Fellow rollator ontlast de onderarmen en rug. De gebruiker krijgt een veel correctere loophouding. De combinatie gebruiker-rollator gebruikt minder vloeroppervlak. Makkelijk manoeuvreren in een kamer vol meubilair. De remkabels zijn kort en lopen langs de framebuizen. De handsteunen zijn geheel naar de hand gevormd en geven een prettige maar vooral veilige steun.
De handgrepen vormen één geheel met de remhandels. Slechts één handel voor zowel de rem als de parkeerrem. Door de stand van de handgrepen loopt de gebruiker niet zozeer àchter, maar ìn de rollator. De Fellow heeft een enorme stabiliteit door het uitgekiende zwaartepunt, waardoor de rollator veel meer steun geeft en de gebruiker makkelijker het evenwicht kan bewaren.
ROLLATOR-RACE met hindernissen:
Meer info op www.rollator.nl
quote:Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat voor snelheden er gehaald worden in zo'n race.
Op zondag 7 december 2003 17:37 schreef DeStedebouwer het volgende:
Rollator race!
Lijpe dingen.. totaal niet stabiel. Vooral als je kijkt hoe menig omaatje ermee omgaan.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |