Romans door mekaar (maar wel gegroepeerd)
En nog iets ze verkopen mijn kleur Billy kastjes niet meer
stoute IKEA
Fictie is ongeveer gesorteerd op tijdstip van aankoop, en meer ook niet. Alleen de Star Trek DS9-serie staat op volgorde.
Andere fictie (SF, thrillers etc.):
Idem, maar dus wel los van literatuur.
Non-fictie:
Op onderwerp.
Ik heb b.v. de volgende groepjes boeken: Geschiedenis, Parijs, Reizen, Klassieke Oudheid, Biografieën, Sprookjes & Mythologie & Religie, Film & Muziek & Ander Amusement, Filosofie, Taalkunde etc.
Binnen één onderwerp zijn de boeken niet gesorteerd.
Is soms best lastig. Want waar zet ik een boek over Socrates? Bij Biografieën, Filosofie of Klassieke Oudheid? Ja, dat zijn moeilijke beslissingen...
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:01 schreef Bosbeetle het volgende:
ohja de die boeken die verfilmd zijn heb ik ook alle 3 naast elkaar staan (high fidelity, fear and loathing in las vegas, alice in wonderland)
wrom niet fear and loathing in las vegas is minstens zo vaag als alice in wonderland !quote:Op dinsdag 18 maart 2003 10:54 schreef deGVR het volgende:
dat meen je niet
En beduidend minder goed als literair (en vaag) meesterwerk.quote:Op donderdag 29 april 2004 15:51 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
wrom niet fear and loathing in las vegas is minstens zo vaag als alice in wonderland !
geen van beide zijn in mijn ogen literaire meesterwerken (want literaire meesterwerken snap ik niet )quote:Op donderdag 29 april 2004 15:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En beduidend minder goed als literair (en vaag) meesterwerk.
Niet mee eens maar goed....quote:Op donderdag 29 april 2004 15:52 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
En beduidend minder goed als literair (en vaag) meesterwerk.
Juist, zo heb ik het ook en zo hóórt het!quote:Op donderdag 29 april 2004 16:54 schreef Searcher het volgende:
* Fictie en non-fictie apart
* Non-fictie grofweg onderscheiden naar thema (bijv. geografie, kunst, natuur, popmuziek)
* Fictie op alfabetische volgorde van de achternamen van de schrijvers; heb ik meerdere werken van een schrijver, dan rangschik ik die in chronologische volgorde.
Da's dan weer minder...quote:N.B. Hoewel ik dit systeem liefst zo consequent mogelijk hanteer, heb ik met pijn in het hart besloten series van een bepaalde uitgever bij elkaar te houden (vb. m'n penguin classics, m'n blackbirds en m'n lijsters)...
quote:Op zaterdag 8 maart 2003 21:05 schreef Bosbeetle het volgende:
op kleur
briljant
Strips! Verhip! Hoe kon ik die vergeten!? Mijn comics zitten per serie chronologisch in archiefdozen en de archiefdozen zitten op coolheid gesorteerd per zes in drie op elkaar gestapelde bananendozen. De Europese strips zitten allemaal op serie en verder in willekeurige volgorde in een andere bananendoos.quote:Op donderdag 29 april 2004 20:41 schreef okee6 het volgende:
Strips
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |