*aanmoedig*quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef klaarbergen het volgende:
misschien is de serie met behulp van mijn banden toch nog (in het nederlands) compleet te krijgen
ik zal wat ik heb op dvd's zetten en kijken wat ik mis en kom hier dan op terug heb alleen wel tijd nodig en dat is schaars in mijn drukke bestaan
quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef klaarbergen het volgende:
misschien is de serie met behulp van mijn banden toch nog (in het nederlands) compleet te krijgen
ik zal wat ik heb op dvd's zetten en kijken wat ik mis en kom hier dan op terug heb alleen wel tijd nodig en dat is schaars in mijn drukke bestaan
Ben zéér benieuwd en kan bijna niet wachten!quote:Op zondag 4 juni 2006 15:26 schreef klaarbergen het volgende:
(...)
Slim!quote:Op donderdag 8 juni 2006 17:47 schreef DragonFire het volgende:
Interesant topic. Het klinkt alsof er een heel project zo wordt opgezet om de nl versie weer terug te krijgen. Is het trouwens niet veel makkelijker om van de oude vhs versies alleen het geluid te rippen. Deze dan door een noise filter te gooien en als extra soundtrack bij een rip van de DVD versies te plakken. Zo heb je perfect beeld met de orginele Nederlandse teksten.
"Even Apeldoorn bellen"quote:Op donderdag 8 juni 2006 18:35 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Slim!.
Als ze niet hebben zitten knippen natuurlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |