abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_20835004
oke, plaats dan jouw dvd's ff snel in alt.binaries.nl ofzo? Maak je een heleboel mensen blij
pi_20838376
quote:
Op zaterdag 24 juli 2004 21:15 schreef vicz het volgende:
Sinds juni op DVD (regio 1)

[afbeelding]

http://www.amazon.com/exe(...)87812?v=glance&s=dvd
Leuk... Maar ik denk dat het veel mensen te doen is om de NL nasynchronisatie.., want die was goed
Victory is mine!!
pi_20838401
quote:
Op zondag 25 juli 2004 01:02 schreef Dr_Evil het volgende:

[..]

Leuk... Maar ik denk dat het veel mensen te doen is om de NL nasynchronisatie.., want die was goed
Nou ja... de engelse versie heb ik nog nooit gehoord... misschien was die ook wel goed... misschien toch maar eens bestellen....
  zondag 25 juli 2004 @ 13:03:06 #130
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_20843150
Geloof me: De Nederlandse versie is veel en veel grapiger en droger dan de originele engelse versie.
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_20843486
Ben je jong, ben je oud, ben je klein of getrouwd; Are you young, are you old, are you small or married
pi_31086690
quote:
Op donderdag 8 januari 2004 21:30 schreef minilotje het volgende:

Ik vind het ook erg jammer, maar wellicht komt er ooit een dag dat Krizzy om te kopen is. Wie weet!
Is die dag al aangebroken?!
pi_31210789
Oh het is goed dat ik deze tip kreeg om eens in dit forum te neuzen!!!

Is de dag inderdaad al aangebroken?
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
pi_31545312
Ik was zelf ook op zoek naar de uncut (nederlandse) versie van deze supervette serie.
Helaas is die engelse DVD "4 Volume gift set" zo bagger omdat ze maarliefst van de originele ±1200 minuten maar 4 * 94 minuten hebben overgelaten (grofweg 30%). Zie reacties op amazon e.d.

Daarom krizzy.nl, jij bent echt de koning , en waarschijnlijk de enige in Nederland die dit zo volledig in het bezit heeft. Als ik jou was zou ik dus echt wel zelf jouw DVD set op de markt brengen,.. zoek ff uit wie de rechten heeft (Panmedia / CINAR Prod) zodat hun ook hun deel krijgen van de inkomsten, et voila, je doet een hoop nederlanders (en belgen?) een groot plezier.

BTW: als je dat maillijstje nog bijhoudt voeg lunyland@gmail.com ook maar toe a.u.b.
pi_35366550
Hallo allemaal

Ik ben hier nieuw

Ik kwam bij toeval op deze forum terecht over de tekenfilm serie "De Tovenaar van Oz", nadat ik informatie zocht over deze serie. Helaas is de hele serie nog niet uit op dvd in het Nederlands verschenen wat ik erg jammer vindt, ik zelf ben bang dat het ook nooit zal gebeuren. Daarom ben ik verder opzoek gegaan op het net, en kwam ik de hele serie tegen op dvd in het Frans in twee verschillende dvd boxen, waar ik erg blij om ben. Ook is er nog en dvd box verschenen in Amerika, maar daar hebben ze geknipt in de verhaal lijnen wat erg jammer is, en ook niet de moeie waard is om die te hebben

Ik heb ook al net als zo velen, naar de VARA geschreven, maar ik kreeg ook het antwoord dat ze de rechten niet meer hebben over de serie, dus geef ik de moet dan ook maar op.

En omdat er veel mensen op zoek zijn naar deze geweldige serie, wou ik het julie niet onthouden, dus voor de gene die geen problemen heeft met de franstalige uitgave, kan ik juliie deze aanraden. Hij is compleet met alle 52 afleveringen, in twee dvd boxen.

Ik ben bang dat dit het dichte bij is, wat we van de serie op dvd kunnen krijgen op dit moment, maar de Nederlandse versie was natuurlijk wel leuker en grappiger.

Dus ik hoop dat ik hier en aantal mensen blij mee kan maken.

aflevering 1-26

aflevering 27-52

Groeten Beechwood.

[ Bericht 2% gewijzigd door Beechwood op 22-02-2006 15:13:11 ]
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:08:45 #136
22457 Patch
FTR HUNK 2009-2007-2005-2004
pi_35397445
groot deel van de fans, zo niet alle..., wachten toch nog op de Nederlandse versie...
* Gewonnen FOK-Awards: Hunk (4x) * McDreamy * Brad Pitt * Wentworth Miller * Ewan McGregor * Walt Disney (3x) * Criterion (2x) * Nemo * Hitchcock * David Hasselhof * Academy *
pi_35397896
Ik zeker! Ik wacht ook nog steeds op een mailtje van iemand..
pi_35397990
Leuke serie idd...maar om het nou in het frans te gaan zitten bekijken..
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
  donderdag 23 februari 2006 @ 10:51:51 #139
119387 Zartos
Not a unique snowflake...
pi_35398482
tvp
The greatest of teachers won't hesitate to leave you there by yourself, chained to faith.
pi_35542797
ow... wat een leuk topic! ik krijg er tranen van in mijn ogen.. jeugd sentiment..
die site van krizzy bestaat helaas niet meer??
hoe kunnen we zorgen dat de serie op dvd komt??? Ik wil hem, ik wil hem, ik wil hem!!
Babe In Totale Control of Herself
pi_36083622
quote:
Op donderdag 23 februari 2006 10:29 schreef Smeich het volgende:
Ik zeker! Ik wacht ook nog steeds op een mailtje van iemand..
Ik heb mijn computer opnieuw moeten formateren ik heb geen email adr. en ook niet meer de serie op mijn hard disk als er nog genoeg liefhebers zijn dan begin ik op nieuw.
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:22:32 #142
45563 Djaser
Holy monk yorp
pi_36084105
Vreselijk enge serie was dat vroeger zeg, ik mocht er geloof ik van mijn christelijke ouders niet eens naar kijken.
  donderdag 16 maart 2006 @ 13:37:37 #143
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_36084631
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_36085165
Bedankt voor die link Smots Ik ga dat thuis eens beter bekijken! Vooral http://www.landvanoz.com/ Wat een fabuleuze site is dat zeg! Met die strips uit de Vara die ik ook allemaal had maar waarschijnlijk verloren is gegaan tijdens een verhuizing veeeeeeele jaren terug.

Vrederik, had jij mij dat mailtje gestuurd? Zonde om te horen zeg.. Wat bedoel je met opnieuw beginnen? Ik ben ook geinteresseerd hoe je in eerste instantie aan de serie bent gekomen!? ik neem aan dat je alles had opgenomen van de tv vroeger (die goeie oude tijd). Ik mag wel zeggen, ik ben bijzonder geinteresseerd!

Ik ben in ieder geval blij dat ik twee afleveringen op videoband heb staan. Man, wat een geweldige serie was dat zeg, sentimenteler over een televisieserie kan ik niet worden denk ik!
  donderdag 16 maart 2006 @ 15:11:29 #145
10785 Smots
pi_36087231
Op www.beeldengeluid.nl is er niks meer van te vinden.
The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
pi_36088216
Ik hoop dat hier ooit nog de dvd versie van uitkomt met nederlandse stemmen natuurlijk, die wil ik wel graag hebben. Hier keek ik mijn jeugd altijd naar.
  donderdag 16 maart 2006 @ 16:36:17 #147
10785 Smots
pi_36089799
Die kans lijkt me echt heel klein. En da's heel jammer.
pi_36090005
Krizzy... waar zit je toch???? HELLUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUP!!!!!!!
pi_36092956
Ja Smeich ik heb je in november/december gemailt dat ik de serie had op dvd in het nederlands en ook enkele van mijn mailling list heben de serie ook van me gekocht die ik nog op oude vhs banden had maar eind december was de pret over de harddisk ging in de fout en daar kon ik niks meer van af halen alleen op nieuw formateren. dus alles kwijt, en ik begin pas als er genoeg liefhebers zijn met het op dvd zetten. dus hou hoop misschien later.
  dinsdag 18 april 2006 @ 15:55:46 #150
28463 Ayers
'k Wil 'n Skippy!
pi_37064192
Desnoods ga ík aan de slag om deze serie om te zetten van VHS naar DVD! Moet alleen wel iemand de serie op VHS hebben God wat zou ik deze serie graag weer willen zien. Als er iemand is die een kopie heeft op VHS of DVD --> You are my hero!
There's no time like the present
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')