Hallo allemaal
Ik ben hier nieuw
Ik kwam bij toeval op deze forum terecht over de tekenfilm serie "De Tovenaar van Oz", nadat ik informatie zocht over deze serie. Helaas is de hele serie nog niet uit op dvd in het Nederlands verschenen wat ik erg jammer vindt, ik zelf ben bang dat het ook nooit zal gebeuren. Daarom ben ik verder opzoek gegaan op het net, en kwam ik de hele serie tegen op dvd in het Frans in twee verschillende dvd boxen, waar ik erg blij om ben. Ook is er nog en dvd box verschenen in Amerika, maar daar hebben ze geknipt in de verhaal lijnen wat erg jammer is, en ook niet de moeie waard is om die te hebben
Ik heb ook al net als zo velen, naar de VARA geschreven, maar ik kreeg ook het antwoord dat ze de rechten niet meer hebben over de serie, dus geef ik de moet dan ook maar op.
En omdat er veel mensen op zoek zijn naar deze geweldige serie, wou ik het julie niet onthouden, dus voor de gene die geen problemen heeft met de franstalige uitgave, kan ik juliie deze aanraden. Hij is compleet met alle 52 afleveringen, in twee dvd boxen.
Ik ben bang dat dit het dichte bij is, wat we van de serie op dvd kunnen krijgen op dit moment, maar de Nederlandse versie was natuurlijk wel leuker en grappiger.
Dus ik hoop dat ik hier en aantal mensen blij mee kan maken.
![]()
aflevering 1-26
![]()
aflevering 27-52
Groeten Beechwood.
[ Bericht 2% gewijzigd door Beechwood op 22-02-2006 15:13:11 ]