Wat er in één week allemaal niet kan gebeuren…
Vrederik, doe ons zo’n serie! Haha…jouw aanbod klinkt bijna te mooi om waar te zijn! Alle 52 afleveringen ongecomprimeerd op 9 dvd’s voor ¤35.- –weliswaar met videoruis en van aflevering 31 ca. 10 minuten ontbrekend. Maar da’s natuurlijk te gek!
Ik sluit me aan bij
MichaelKnight voor wat betreft de remastering; ik beschik over een semi-professionele home-studio waar ik, indien wenselijk, de audio kan nabewerken voor een nog mooier resultaat (ruisreductie). Ik heb je ook ge-emaild, als je me wil laten weten waar je woont zouden we best iets kunnen afspreken, zodat ik het materiaal ook kan beoordelen en een aanbod kan doen. En er heeft vast iemand die dit forum bijhoudt de complete aflevering 31, toch???
Ook beschik ik over kanalen met de mogelijkheid om VHS in een zgn. mastertransfercopy om te zetten naar dvd, dus zonder enig kwaliteitsverlies (NOB Hilversum).
Ik weet niet of je inmiddels al veel deals hebt gehad, maar als ik alleen al dit forum lees schat ik zo in dat er al zo’n 50-100 gegadigden zijn. In de petitie van Sef zijn (waren
![]()
) dit er honderden, en als je degenen meerekent die deze fora niet lezen of überhaupt geen internet hebben…
Dan word jij een rijk man, Vrederik!
Voor september de serie op dvd?