abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40391090
Wegens een technische fout ben ik de site van de Tovenaar van Oz petitie verloren.
Inmiddels heb ik alles weer op kunnen bouwen, maar de berichten die getekend zijn
(dat waren er al 131!!!) Zijn helaas verloren gegaan.
Nu is mijn vraag of jullie het kunnen opbrengen om wederom een bericht achter te laten
op de petitie? Om weer aan dat aantal te komen waar we waren.

Teken hier de petitie nogmaals: http://www.landvanoz.com/petitie/index.php?option=com_mospetition&Itemid=26

Excuses voor dit ongemak en alvast ontzettend bedankt,

Sef Thissen
pi_40391914
Balen dat de petitie verloren is gegaan! Ik ga meteen weer tekenen!
En ik zou net als Ayers ook graag willen weten aan wie de petitie wordt aangeboden en hoe het er t.n.t. voor staat. Zou echt geweldig zijn als het gaat lukken
pi_40392078
Apollin, kan je ook meerdere keren (onder verschillende namen uiteraard) de petitie tekenen? Of heeft dit toch geen nut, omdat het gecontroleerd wordt? Hoe langer de petitie hoe meer indruk hij maakt toch
  dinsdag 1 augustus 2006 @ 18:29:15 #279
28463 Ayers
'k Wil 'n Skippy!
pi_40392225
Da's zeker balen van de petitie, maar ik heb 'm weer getekend hoor Succes!
There's no time like the present
pi_40401384
Bedankt voor jullie berichten nogmaals!

Glitterzzzz, onder meerdere namen kan wel maar heeft weinig nut. Je kunt beter deze petitie doorgeven aan vrienden, familie en kennissen via een kettingbrief bijvoorbeeld. Dit geld voor iedereen. Voor een rechthebbende is het altijd gunstig om te weten hoeveel animo er is voor een serie waar hij de rechten van heeft.

Ik hoop jullie snel weer wat nieuws te vertellen!

Tot dan!

Sef
pi_40418052
Ayers en Apollin, hoe komen jullie aan die leuke afbeelding (blikkie en lappie)? Ik heb veel gezocht op google, maar kan geen afbeeldingen vinden die goed is voor dit forum (telkens te groot en bij verkleining heel slecht zichtbaar). Misschien een goeie site die ik kan bekijken? Landvanoz heeft hele mooie afbeeldingen maar kan ik helaas niet kopieren
pi_40418737
Puik initiatief dit. Vroeger veel naar gekeken. Ben benieuwd of er uiteindelijk een officieuze DVD box zal verschijnen!
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_40420114
Hey Glitterzzzz,

ik zal binnenkort eens wat van die kleine afbeeldingen maken, van een aantal figuren. Die kun je dan wel van mijn site afplukken.
pi_40432370
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 15:12 schreef Apollin het volgende:
Hey Glitterzzzz,

ik zal binnenkort eens wat van die kleine afbeeldingen maken, van een aantal figuren. Die kun je dan wel van mijn site afplukken.
Dank je wel! Laat je even via dit forum weten wanneer het je gelukt is?
pi_40571154
Daar ben ik weer als je de hele serie wil op dvds of de oude vhs banden geef dan je email
pi_40572438
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 13:47 schreef vrederik het volgende:
Daar ben ik weer als je de hele serie wil op dvds of de oude vhs banden geef dan je email
Heel graag! Mijn emailadres is marcokatja@planet.nl. Hoop dat dit geen grapje is, dus hoor graag snel van je.
  maandag 7 augustus 2006 @ 14:59:13 #287
28463 Ayers
'k Wil 'n Skippy!
pi_40573423
@vrederik
Meen je dit? Dat zou echt geweldig zijn! Mail wordt zeer gewaardeerd op testrik at hotmail.com
Thnx!
pi_40573895
@vrederik.

mijn emailadres staat in mijn profiel
Walk on, walk on, with hope in your heart,
And you'll never walk alone...
You'll never walk alone.
  maandag 7 augustus 2006 @ 16:50:13 #289
28390 FritsFlits
Ik heet geen Frits
pi_40577095
Mijn e-mail adres is ook te vinden in m'n profiel.

En toen bleek 't alleen te gaan om te kijken wie de dvd's wilt
"The greatest distance in the universe is that between two minds"
pi_40581943
ik wil ook dvd's!!
volgens mij staat mijn adres ook in mijn profiel!
Babe In Totale Control of Herself
pi_40581985
Nee dit is geen grap.
Ik heb de hele serie op 5 VHS banden en op 9 dvd’s.
In december 2005 heb ik hier al een aantal van verkocht naar tevredenheid.
En nu ik zie dat er van de officieel kant toch niets gebeurd en er nog veel vraag naar is wil ik wel weer een paar avonden achter de computer gaan zitten om iedereen weer een plezier te doen.
De VHS banden met alle afleveringen ben ik van plan om aan de hoogste bieder te verkopen.
De dvd’s (1 op 1 copy van de banden) zijn er voor iedereen.
Hoe ik dit ga doen en de prijs van de dvd’s weet ik nog niet maar ik wil het zo goedkoop mogelijk houden.
ik hoop zo rond de 30 a 40 ¤
Een ieder die zijn e-mail achter laat krijg binnen een week meer te horen.
pi_40582298
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:16 schreef Sassefras het volgende:
ik wil ook dvd's!!
Me too!!!
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_40582406
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:16 schreef Sassefras het volgende:
ik wil ook dvd's!!
nee niet dat ik zie
pi_40582505
kun je hem opschrijven?? dan haal ik hem er zo weer af.. merci!

saskia@axxius.nl

[ Bericht 18% gewijzigd door Sassefras op 09-08-2006 13:40:44 ]
Babe In Totale Control of Herself
pi_40614676
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:33 schreef Sassefras het volgende:

kun je hem opschrijven?? dan haal ik hem er zo weer af.. merci!
Sorry ik was al weg 8 8 06 / 10 u dan schrijf ik hem op.
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 18:28:27 #296
50150 Pugsley
Mr. Smarty Man
pi_40616333
Goed bezig, Vrederik. Adres staat in m'n profiel.
Zo gaat dat tegenwoordig...
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:05:07 #297
28463 Ayers
'k Wil 'n Skippy!
pi_40617440
Thnx voor je mail Vrederik, dit is echt geweldig nieuws!
Mail van mij komt er aan!
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 19:49:47 #298
73781 MichaelKnight
KITT tweaked for emu`s
pi_40618975
Vrederik, geweldig werk van je!

Over die banden; zou je een kleine (ruw mpeg2) sample van een latere aflevering kunnen posten op rapidshare oid, zodat ik de kwaliteit van de tapes kan beoordelen.

Mogelijk ben ik geinteresseerd in die tapes voor een nieuw remastering-proces
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 23:34:00 #299
66473 Opportunitor
(c) Stichting WF5
pi_40627170
Wat er in één week allemaal niet kan gebeuren…

Vrederik, doe ons zo’n serie! Haha…jouw aanbod klinkt bijna te mooi om waar te zijn! Alle 52 afleveringen ongecomprimeerd op 9 dvd’s voor ¤35.- –weliswaar met videoruis en van aflevering 31 ca. 10 minuten ontbrekend. Maar da’s natuurlijk te gek!

Ik sluit me aan bij MichaelKnight voor wat betreft de remastering; ik beschik over een semi-professionele home-studio waar ik, indien wenselijk, de audio kan nabewerken voor een nog mooier resultaat (ruisreductie). Ik heb je ook ge-emaild, als je me wil laten weten waar je woont zouden we best iets kunnen afspreken, zodat ik het materiaal ook kan beoordelen en een aanbod kan doen. En er heeft vast iemand die dit forum bijhoudt de complete aflevering 31, toch???

Ook beschik ik over kanalen met de mogelijkheid om VHS in een zgn. mastertransfercopy om te zetten naar dvd, dus zonder enig kwaliteitsverlies (NOB Hilversum).

Ik weet niet of je inmiddels al veel deals hebt gehad, maar als ik alleen al dit forum lees schat ik zo in dat er al zo’n 50-100 gegadigden zijn. In de petitie van Sef zijn (waren ) dit er honderden, en als je degenen meerekent die deze fora niet lezen of überhaupt geen internet hebben…
Dan word jij een rijk man, Vrederik!

Voor september de serie op dvd?
pi_40627787
Eindelijk begint dit alles een beetje vorm te krijgen! Goed om te zien
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')