Hierzo Vrouwen met touwtjes om de kuiten/onderbenen dan weten mensen wat ik bedoel
Ik vind die dingen zo fantastisch, ik heb ze hier alleen nog nooit in de winkel gezien.. wel in wehkamp en neckerman maar die hebben weer zo'n "platte" zool, en ik zou dan het liefst een beetje plateauzool hebben..
lekker hoerig
Iemand enig idee?
Oh, en weten mensen die dit hebben of zoiets niet gigantisch afzakt? Volgens mijn moeder moet je je bloed echt afknellen wil het blijven zitten.
Het hoeft overigens niet mn hele kuiten te bedekken, die om de enkel vind ik ookal leuk.
Nee, ik vind het gewoon mooi, maar hou niet van schoenen met een platte zool, behalve als het sportschoenen zijn natuurlijk.
quote:jij hebt het toch over "lekker hoerig"?
Op vrijdag 7 maart 2003 21:32 schreef heaven7 het volgende:
Zijn neckerman en wehkamp pervers dan?Nee, ik vind het gewoon mooi, maar hou niet van schoenen met een platte zool, behalve als het sportschoenen zijn natuurlijk.
Invito iig
En dat weet ik als man zelfs .
quote:Ja, bemoei je er verder maar niet mee ok? Wat heeft het nou voor nut om hier te gaan zitten zeiken over perversiteit? Ik vraag waar je die dingen kunt kopen
Op vrijdag 7 maart 2003 21:33 schreef fotoloog het volgende:[..]
jij hebt het toch over "lekker hoerig"?
quote:Invito, daar ben ik nou werkelijk nog nooit binnengeweest
Op vrijdag 7 maart 2003 21:36 schreef X-Ray het volgende:
Iedere beetje trendyschoenenwinkel verkoopt dat spul toch?Invito iig
En dat weet ik als man zelfs
.
quote:Neu, beetje een zuigsite
Op vrijdag 7 maart 2003 21:38 schreef funnyfox het volgende:
www.ziengs.nl ?
quote:Jup, die heeft veel van die schoenen, bedankt!
Op vrijdag 7 maart 2003 21:37 schreef fotoloog het volgende:
check eens www.sexy-shoes.nl
Toch ga ik het liefst naar een gewone winkel..
quote:Daar staan ze anders per 100.000
Op vrijdag 7 maart 2003 21:45 schreef heaven7 het volgende:[..]
Invito, daar ben ik nou werkelijk nog nooit binnengeweest
Alleen natuurlijk NIET in de winter!
quote:Om dezelfde reden dat slippers/open schoenen ed moeilijk te vinden zijn in de zomer
Op vrijdag 7 maart 2003 22:04 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
waarom niet ?
quote:In wat voor boerendorp woon je dan dat er geen Invito en look a like winkels te vinden zijn in de buurt?
Op vrijdag 7 maart 2003 22:09 schreef heaven7 het volgende:
Nou, allereerst zit hier geen invito binnen een straal van 60 km ofzo en hij is nogal duur geloof ik.
In dat soort winkels hebben ze dat soort schoenen ja.
En ja, natuurlijk zijn ze nogal duur, je wil toch mooi spul? Das nu eenmaal duur
.
quote:waar woon je dan ? maar inderdaad hij is prijzig
Op vrijdag 7 maart 2003 22:09 schreef heaven7 het volgende:
Nou, allereerst zit hier geen invito binnen een straal van 60 km ofzo en hij is nogal duur geloof ik.
-edit-
[Dit bericht is gewijzigd door hallo_mensen op 07-03-2003 22:17]
quote:Leuke en goede schoenen hoeven niet per definitie duur te zijn..
Op vrijdag 7 maart 2003 22:11 schreef X-Ray het volgende:[..]
En ja, natuurlijk zijn ze nogal duur, je wil toch mooi spul? Das nu eenmaal duur
.
quote:Amsterdam
Op zaterdag 8 maart 2003 10:57 schreef heaven7 het volgende:
Zara? Nooit van gehoordWaar ligt dat?
en in heel Spanje...
En over Spanje zullen we het maar helemaal niet hebben he.
quote:Neej, ik meen Rotterdam ook.....
Op zaterdag 8 maart 2003 11:02 schreef heaven7 het volgende:
Ik zit zo'n 120 km van Adam afWil je zeggen dat er maar 1 winkel van bestaat?
Moet je ff kijken op www.zara.nl
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag en Arnhem
Daar kan ik wel eens langsgaan
Dankjewel want uit die site word ik niet wijs..
Bij duurdere schoenen is toch meer aandacht besteed aan het comfort en het afzakgehalte van de touwtjes.
Ik heb deze laatst gekocht: van Silla.
Ik heb ze gekocht bij www.yoox.com
Deze lopen trouwens wel goed!
Staat op www.nationaletelefoongids.nl.
Hij vindt er maar 1 als ik zoek op Zara dus dat moet em wel zijn maar ik zie er niks bijstaan van winkels oid..
quote:Den Haag zitten ook een paar Tangos ja.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:21 schreef Scandalous het volgende:
Tango shoes heeft altijd leeeeeuke schoenen, daar vind je ze vast (vooral in de zomer) Zit in Rotterdam, ik weet niet of er nog meer zijn?
deze hebben ze bij Dolcis, weet iemand toevallig nog meer adressen waar ze dergelijke schoenen verkopen?? Ik wil heeeeeeeel graag van zulke schoenen!
Heel leuk alleen hetonderstel is niet echt juh van het
Zoiets dus maar dan met echte touwtjes Hoewel deze zool wel weer heel hoog is en moeilijk op te lopen wrs
-edit, is te hoog eigenlijk
edit-
Allemaal heel leuk maar het is het net niet..
Ik wil dus met touwtjes en plateau, maar die ben ik nog vrijwel nergens tegengekomen.
Het is of plateau met riempjes dan ofzo of touwtjes zonder plateau
[Dit bericht is gewijzigd door heaven7 op 09-03-2003 17:03]
quote:Online kun je ze hier wel kopen
Op zondag 9 maart 2003 16:51 schreef heaven7 het volgende:
[afbeelding]Heel leuk alleen hetonderstel is niet echt juh van het
Zoiets dus maar dan met echte touwtjes
Hoewel deze zool wel weer heel hoog is en moeilijk op te lopen wrs
-edit, is te hoog eigenlijk
edit-
Allemaal heel leuk maar het is het net niet..
Ik wil dus met touwtjes en plateau, maar die ben ik nog vrijwel nergens tegengekomen.
Het is of plateau met riempjes dan ofzo of touwtjes zonder plateau
Bv:
Alleen kosten ze daar rond de 90 euro, omdat ze vanuit Amerika ingevoerd worden... (kwaliteit is wel goed trouwens)
quote:Zo duur is Invito helemaal niet hoor... En anders ga je toch naar de Schoenenreus ofzo? Daar hebben ze ze ook vast wel. Vraag alleen niet wat voor kwaliteit...
Op vrijdag 7 maart 2003 23:37 schreef heaven7 het volgende:
Leuke en goede schoenen hoeven niet per definitie duur te zijn..
quote:Daar hebben ze vooralsnog dus helemaal niks, evenals Scapino. Denk je dat ik daar niet geweest ben?
Op zondag 9 maart 2003 20:39 schreef Coconut het volgende:[..]
Zo duur is Invito helemaal niet hoor... En anders ga je toch naar de Schoenenreus ofzo? Daar hebben ze ze ook vast wel. Vraag alleen niet wat voor kwaliteit...
quote:Momenteel hebben ze daar waarschijnlijk niks nee... Mja, het is dan ook winter. Over een paar maanden puilen die winkels uit met hun goedkope (stinkende) zomerschoenen. Lijkt me dat ze die schoenen die jij zoekt daar dan ook wel hebben.
Op zondag 9 maart 2003 21:08 schreef heaven7 het volgende:
Daar hebben ze vooralsnog dus helemaal niks, evenals Scapino. Denk je dat ik daar niet geweest ben?
quote:En bedankt
Op zondag 9 maart 2003 21:43 schreef Coconut het volgende:[..]
Momenteel hebben ze daar waarschijnlijk niks nee... Mja, het is dan ook winter. Over een paar maanden puilen die winkels uit met hun goedkope (stinkende) zomerschoenen. Lijkt me dat ze die schoenen die jij zoekt daar dan ook wel hebben.
Ik ben niet op zoek naar goedkope stinkende zomerschoenen hoor
quote:
Op maandag 10 maart 2003 11:05 schreef Yohan het volgende:
Heaven7, mag ik je even complimenteren met je smaak?
Bij deze dan.
quote:Die zijn trouwens wel heel mooi ja!
Op zondag 9 maart 2003 19:17 schreef Charys het volgende:[..]
Online kun je ze hier wel kopen
Bv:
Alleen kosten ze daar rond de 90 euro, omdat ze vanuit Amerika ingevoerd worden... (kwaliteit is wel goed trouwens)
Alleen heb ik er eigenlijk niet zoveel voor over
quote:Je schrijft je speciaal in om de jonge dame te helpen met je festishwinkeldochters?
Op maandag 10 maart 2003 11:31 schreef Yohan het volgende:
Heaven7, misschien kan ik je helpen. Uit welk deel van Nederland kom je precies?
kijk je uit Heaven7, het barst op Inet van de mannen die op jacht zijn naar meisjes als jij
[Dit bericht is gewijzigd door barman op 10-03-2003 12:54]
quote:
Op maandag 10 maart 2003 12:53 schreef barman het volgende:[..]
Je schrijft je speciaal in om de jonge dame te helpen met je festishwinkeldochters?
![]()
![]()
Ik mail jou wel.. ik ga mijn mailadres niet online zetten.
quote:Meisjes als ik?
Op maandag 10 maart 2003 12:53 schreef barman het volgende:[..]
Je schrijft je speciaal in om de jonge dame te helpen met je festishwinkeldochters?
![]()
![]()
kijk je uit Heaven7, het barst op Inet van de mannen die op jacht zijn naar meisjes als jij
Ik ben niet into sm, handcuffs, touw, zweepjes e.d hoor Yohan...
quote:Ik hoef niks van je hoor
Op maandag 10 maart 2003 12:53 schreef heaven7 het volgende:[..]
Ik mail jou wel.. ik ga mijn mailadres niet online zetten.
quote:Ja, dat bericht was ook voor hem bedoeld
Op maandag 10 maart 2003 12:57 schreef barman het volgende:[..]
Ik hoef niks van je hoor
Waarschuwde je alleen maar. Het is die newbie boven mij die jou zoekt.
Sorry, was dus onduidelijk..
quote:Ja. Heeft je moeder je nooit gewaarschuwd?
Op maandag 10 maart 2003 12:56 schreef heaven7 het volgende:[..]
Meisjes als ik?
quote:Ja maar hij wel
Ik ben niet into sm, handcuffs, touw, zweepjes e.d hoor Yohan...
Sorry Yohan, maar we passen hier een beetje op elkaar en helemaal op 'onze' Heaven7.
quote:Wat schattig
Op maandag 10 maart 2003 13:02 schreef barman het volgende:[..]
Ja. Heeft je moeder je nooit gewaarschuwd?
[..]Ja maar hij wel
Sorry Yohan, maar we passen hier een beetje op elkaar en helemaal op 'onze' Heaven7.
Maar uhm.. ik ben nou niet bepaald een meisje wie jongens graag verkrachten ofzo
En natuurlijk weet ik dat ik moet oppassen maar ik geef mijn adres niet, evenals achternaam
Wanneer komen de zomerschoenen weer in de winkels dan?
* heaven7 wacht ongeduldig!
Barman, het feit dat ik sinds vandaag pas post op dit forum zegt niks over mijn interesses of Internet-gebruik. Toch bedankt voor je alertheid.
Voor jullie informatie: ik heb niks met SM, zweepjes, klemmen of wat dan ook voor extreems. Alleen respect voor diegenen die dat wel hebben.
quote:Ik dus niet
Op maandag 10 maart 2003 13:13 schreef Yohan het volgende:
Tjonge, hoe een aardige geste van mijn kant door sommigen wordt gezien als poging voor het-een-of-ander.Barman, het feit dat ik sinds vandaag pas post op dit forum zegt niks over mijn interesses of Internet-gebruik. Toch bedankt voor je alertheid.
Voor jullie informatie: ik heb niks met SM, zweepjes, klemmen of wat dan ook voor extreems. Alleen respect voor diegenen die dat wel hebben.
Voor de duidelijkheid dus, ik vind zulke schoenen gewoon fantastisch en zou graag het "perfecte" paar hebben voor niet heel veel geld
En dan nu over naar de schoenenafdeling. Espadrilles heten die touwschoenen met sleehak en enkelbandje toch? De zg: Spaanse sloffen. Echt zomers.
* barman gaat zijn bier controleren.
On topic: heaven7, you've got mail.
quote:You 2 again
Op maandag 10 maart 2003 13:40 schreef Yohan het volgende:
Barman, ik heb het niet persoonlijk opgevat. No worries.Ik begrijp je reactie(s).
On topic: heaven7, you've got mail.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 21:26 schreef heaven7 het volgende:
Ik vind die dingen zo fantastisch, ik heb ze hier alleen nog nooit in de winkel gezien.. wel in wehkamp en neckerman maar die hebben weer zo'n "platte" zool, en ik zou dan het liefst een beetje plateauzool hebben..
lekker hoerig.
Zoiets?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |