Poll: Hoe slaap jij?
Ik zelf begin altijd op mijn rechterzij, en als ik dan begin te dommelen dan draai ik me altijd om naar mijn linkerzij en dan pas kan ik echt slapen, gek genoeg.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:27 schreef MarkyB het volgende:
ik weet niet hoe ik slaap... ik slaap dan
quote:Ik ook
Op vrijdag 7 maart 2003 18:32 schreef MUUS het volgende:
Ik val altijd in slaap op mijn linkerzij met mijn benen een beetje opgetrokken. Ligt gewoon lekker, geeft me een beetje een geborgen gevoel, denk ik.
quote:slecht . .
Hoe slaap jij?
ontopic : een mens draait gemiddeld 50-60x per nacht . .. dus je kunt helemaal niet zeggen dat iemand op 1 kant slaapt !
quote:ik ook
Op vrijdag 7 maart 2003 18:35 schreef Minnie_ het volgende:
Ik slaap afwisselend op m'n linker en op m'n rechterzij. Net wat het lekkerste ligt. Maar die optie kan ik niet kiezen in de poll
Begin met op me rug te liggen, dan ga ik op me buik, dan van me ene zij naar de andere en zo ga ik door tot ik slaap
quote:Totdat je dekbed van je bed valt
Op vrijdag 7 maart 2003 19:20 schreef Markster het volgende:
ik slaap op allesBegin met op me rug te liggen, dan ga ik op me buik, dan van me ene zij naar de andere en zo ga ik door tot ik slaap
quote:hier staat er meer over:
Op vrijdag 7 maart 2003 19:19 schreef ilona-scuderia het volgende:
Sinds 2 jaar op m'n buik omdat ik m'n sleutelbeen heb gebroken
Ik kan niet meer op mijn rechterzij slapen door de pijn die nog steeds in m'n schouder zit
Ik heb gehoord dat op je buik slapen niet echt goed is, weet iemand misschien of dat klopt?
Op de buik slapen
Slapen op de buik wordt afgeraden. Wanneer u op uw buik slaapt ligt de nek in een sterke draai. De kromming in de lenden vergroot, u ligt met een holle rug. Vroeg of laat zal deze houding rug- en/of nekklachten geven. Net als bij zitten is variatie goed voor de rug. Rug- en zijliggers kunnen gerust zijn: ze bewegen ongemerkt tot 60 keer per nacht. Buikslapers hebben de neiging om in die houding te blijven liggen. Het slapen met de armen achter het hoofd, of het hoofd rustend op de armen kan aanleiding geven tot pijnlijke schouders of armen.
[Dit bericht is gewijzigd door Sharkdoggie op 07-03-2003 19:26]
quote:Stalker
Op vrijdag 7 maart 2003 19:24 schreef FlyingFox het volgende:
naast de avater van -Mk-
quote:Bedankt, hier schrik ik toch wel van...
Op vrijdag 7 maart 2003 19:25 schreef Sharkdoggie het volgende:[..]
hier staat er meer over:
Op de buik slapen
Slapen op de buik wordt afgeraden. Wanneer u op uw buik slaapt ligt de nek in een sterke draai. De kromming in de lenden vergroot, u ligt met een holle rug. Vroeg of laat zal deze houding rug- en/of nekklachten geven. Net als bij zitten is variatie goed voor de rug. Rug- en zijliggers kunnen gerust zijn: ze bewegen ongemerkt tot 60 keer per nacht. Buikslapers hebben de neiging om in die houding te blijven liggen. Het slapen met de armen achter het hoofd, of het hoofd rustend op de armen kan aanleiding geven tot pijnlijke schouders of armen.
ik heb nog steeds niet de ultieme slaaphouding ontdekt!
Slaap dus op linker of rechterzij.
Als ik echt dood en dood en doodmoe ben, dan slaap ik zelfs op m'n buik, mocht ik anders niet in slaap vallen.
Verder maak ik me altijd vrij klein, terwijl ik toch een king-size 2 persoons-bed heb, ongeacht of ik alleen lig of niet
Na verloop van een jaar wordt het wel vaak wat anders. Dan kan ik gewoon van het ene op het andere moment niet meer in slaap komen op mijn rug, en dan wordt het weer een tijdje mijn buik. Vreemd?
quote:Lekker
Op vrijdag 7 maart 2003 18:23 schreef Schorpioen het volgende:
Hoe slaap jij?
quote:Wel handig, dat je als mod zijnde, je niet eens aan de pol houdt!
Op vrijdag 7 maart 2003 23:47 schreef Sphere het volgende:
Alleen.
-ONTOPIC-
Hoe slaap je nou Sphere, nou wil ik het weten ook!
Nieuwe kussen zoeken dan maar.
quote:Op mijn buik.
Op zaterdag 8 maart 2003 00:09 schreef The-What het volgende:[..]
Wel handig, dat je als mod zijnde, je niet eens aan de pol houdt!
-ONTOPIC-
Hoe slaap je nou Sphere, nou wil ik het weten ook!
quote:Ik ben niet zo zwaar.
Op vrijdag 7 maart 2003 23:07 schreef ramses het volgende:
Ik begrijp echt niet hoe iemand in godsnaam op z'n buik kan slapen!
Ik houd dat nog geen minuut vol...
quote:Ik ook niet
Op zaterdag 8 maart 2003 00:33 schreef Sphere het volgende:[..]
Ik ben niet zo zwaar.
Het sterke is nog, dat als ik op m'n buik slaap (heel zelden), dan kan ik alleen met m'n hoofd naar links.
Als m'n hoofd naar rechts is, krijg ik geen lucht?
Alleen op m'n buik wil het niet echt lukken.
quote:Alweer ben je scherp vandaag!
Op zaterdag 8 maart 2003 01:12 schreef Sphere het volgende:Per nacht verwissel je -tig keer van houding trouwens.
Op m'n rug kan ik ook niet slapen, mits ik al een aantal uur geslapen heb en te vroeg wakker wordt, dan doezel ik zelfs op m'n rug weer in
De andere 2 keer op m'n linker/rechter zij..
Ook de manier waarop je met je partner slaapt schijnt veel over jullie relatie te zeggen!
Als ik 's nachts wakker word door een "dooie" arm omdat ik erop gelegen heb, op me rug, armen buiten het bed hangend.
het helpt wel, had het eens ergens gelezen
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:29 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:
Op mijn rug, met mijn linkerarm over mijn hoofd
quote:geen idee, schijnt nochtans het gezondste te zijn, ik heb het minste last van m'n rug zo, dus prima
Op dinsdag 11 maart 2003 13:57 schreef Schorpioen het volgende:
Waarom slapen er zo weinig mensen op hun rug?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |