Ik betrap mezelf erop dat ik CNN niet meer (zo) betrouwbaar vindt als voorheen. Welke zender/site zal het meest actueel en objectief blijven tijdens "het gedonder in het oosten"
quote:In het arabisch? Dat zal lastig gaan denk ik, hoewel ik het wel grappig zou vinden om dat te kunnen volgen eik.
Op vrijdag 7 maart 2003 08:24 schreef Monk het volgende:
Op http://www.dsltv.nl/ kan je tegenwoordig Iraq Satellite Channel ontvangen, 't lijkt me wel lache om het eens van de andere kant te zien
quote:
Al-Jazeera: "Als Nederlanders ook naar al-Jazeera zouden kijken, dan drongen de verschrikkingen van de Amerikaanse bombardementen pas goed tot ze door. Ik heb daar de meest verschrikkelijke beelden gezien. Waarom zenden ze die hier niet uit. Ik begrijp dat niet." Gerard van der Broek van de buitenlandredactie van het NOS-Journaal beaamt dat lang niet alle beelden die worden ontvangen ook op het scherm komen: "Het NOS-standpunt is eenvoudig. Het mag niet te verschrikkelijk, niet te smerig zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door Nyrem op 07-03-2003 11:34]
quote:Neej dat is lekker objectief... net zoals CNN
Op vrijdag 7 maart 2003 11:26 schreef Nyrem het volgende:
Al Jazeera
quote:bush is maar wat blij met cnn, het is zijn eigen patriotistische spreekbuis. de regimes in het midden oosten kunnen die lui van al jazeera wel schieten...
Op vrijdag 7 maart 2003 16:22 schreef Vampier het volgende:[..]
Neej dat is lekker objectief... net zoals CNN
Echte objectiviteit vindt je nergens, en al helemaal niet in landen die zich mengen in deze oorlog.
quote:Nee hoor, dat is Fox News, CNN valt in het niet daarbij.
Op vrijdag 7 maart 2003 16:27 schreef gunhead het volgende:[..]
bush is maar wat blij met cnn, het is zijn eigen patriotistische spreekbuis. de regimes in het midden oosten kunnen die lui van al jazeera wel schieten...
quote:BBC/BBC World.
Op vrijdag 7 maart 2003 04:56 schreef Da_Ripper het volgende:
...zal het meest objectief blijven in de berichtgeving?Ik betrap mezelf erop dat ik CNN niet meer (zo) betrouwbaar vindt als voorheen. Welke zender/site zal het meest actueel en objectief blijven tijdens "het gedonder in het oosten"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |