abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!fossiel donderdag 6 maart 2003 @ 21:35:43 #1
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8920230
Juist ja. Hoe dacht je toen je klein was hoe sex te werk ging.... enzo.
En hoe je dacht hoe het werkte allemaal bij 't andere geslacht

* Vroeger dacht ik dat iemand van 't vrouwelijke geslacht 3 ("grote") gaten had. Een om te plassen, een waar een kind uit komt en een poepgat.

* Nog vroeger dacht ik dat mannen in de vrouwen pisten en zo kinderen krijgen

* Later dacht dat ze iets via de mond verkregen, waarom stonden ze anders de hele tijd zo raar te doen .

* Toen ik iets ouder was dacht ik dat vrouwen altijd ongesteld waren

Zo , en nu jullie!

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:38:51 #2
28565 CreatinE
100% zuivere...
pi_8920286
Herkenbare dingen RemCow!

Ik dagt egt serieus dat vrouwen echt een gat hadden, , onderaan de buik maar wel vooraan, en dat daar dan een "piemel" in moest

En dat een stijve piemel recht naar voren stond, soort van spies!

Maargoed toen was ik ook 7 ofzow

[edit:tikfout]

Fitnessen is fysiek en vooral sociaal verantwoord
pi_8920384
*hihihi* die spies vind ik wel kewl

Ik weet niet meer wat ik dacht, wel dat ik een keer een voorlichtingsboekje vond dat mijn vader had gekocht toen hij met mijn moeder trouwde. Stonden foto's in van blote mensen (met name de mannen waren interessant). Ik bladerde er weleens in, tot mijn moeder het weg had gegooid omdat ze in het poppenbedje van mijn zus een uitgescheurde pagina vond waar een man met een flinke erectie op stond Ik was die foto al kwijt...*hahahaha*, mijn zus had blijkbaar het boekje ook gevonden maar was niet zo slim om de blaadjes erin te laten.

Ik zie het nog zo voor me, groenige kaft met twee blote mensen die in een wei renden erop.

Ik had wel last van penisnijd, ik wilde altijd wel een piemel hebben, gewoon om es te zien hoe dat was. Ik heb ook pogingen gedaan om staand te plassen, maar die waren niet zo'n succes....

"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:02:22 #4
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8920707
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:35 schreef RemCow het volgende:
* Toen ik iets ouder was dacht ik dat vrouwen altijd ongesteld waren
En wat is er veranderd met nu dan
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_8920766
Ik kwam erachter waar de kindjes vandaan kwamen, toen ik in de bieb een boek leende over het menselijk lichaam. Ik heb dat stuk echt 10 keer gelezen voordat ik het snapte..
En toen dacht ik: mijn ouders
nah...
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:10:40 #6
47840 Snuk
The Assmaster
pi_8920888
Iets met ingewanden of zo
Running through my head... all the things she said...
pi_8920891
Ik dacht vroeger dat een man gewoon op de vrouw ging liggen en dat ze dan een kind kregen. Dat de man dat kind ff wakker ging maken en roepen dat het eruit kon komen.
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:20:08 #8
47840 Snuk
The Assmaster
pi_8921134
Ja zo doe ik het tegenwoordig... wil nie tlukken
Running through my head... all the things she said...
pi_8921218
ik was heel naief vroeger(7 jaar oud)
dacht gewoon dat als een man en een vrouw trouwden ze zomaar kinderen kregen
moh
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:30:31 #10
44361 lovegrrl
I depend on me
pi_8921378
eerst dacht ik aan de ooievaar, daarna zei mijn moeder altijd dat kindjes uit de boerenkool kwamen en zag ik altijd als ik boerenkool at kinderhoofdjes voor me.. over 'het' dacht ik nooit na dat bestond niet
pi_8921484
Ik had gewoon geen idee hoeveel gaten een vrouw daar beneden had of waar je hem in zou moeten stoppen.

Ik weet nog dat een vriend zei je je bij het sexen je lul er niet helemaal in kon steken want dat paste niet. Nee, alleen de eerste twee/drie centimeter. Toen dacht ik nog: "Nou, daar lijkt me ook niet veel aan..." .

"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_8924829
* Robkeuh woonde vroeger op een boerderij en had al zeer vroeg (4 a 5 jaar) een vermoeden van hoe het ongeveer in z'n werk ging

Ik wist dat hij "stijf" er ergens onderaan in moest bij de vrouw om kindjes te krijgen

*had gezien:
Beer op Zeug => even later kleine biggetjes
Hengst op Merrie => even later veulentje
Hond op Teef => even later puppieZz
& ook nog Konijnen & katten...

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:40:16 #13
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_8924968
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 21:35 schreef RemCow het volgende:
* Vroeger dacht ik dat iemand van 't vrouwelijke geslacht 3 ("grote") gaten had. Een om te plassen, een waar een kind uit komt en een poepgat.
Nou, volgens mij is dat nog steeds zo hoor. Alleen mag dat grote wel weg.

Overigens om het verhaal af te maken dacht ik dus dat als je getrouwd was, je van de burgemeester een kind kreeg overhandigd .

vrijdag 7 maart 2003 @ 00:50:57 #14
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_8925154
Ik d8 dat mijn mama te veel gegeten had, en daarom zo'n dikke buik had (ze was zwanger van mijn broertje)

Verder heb ik nooit echt sex ged88 gehad wat ik nog weet.

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  FOK!fossiel vrijdag 7 maart 2003 @ 01:10:18 #15
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_8925404
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 00:40 schreef JK het volgende:

[..]

Nou, volgens mij is dat nog steeds zo hoor. Alleen mag dat grote wel weg.

En daarom staat dat grote er, slimmerik

Kom nu opeens weer ergens op
* ik dacht dat vrouwen altijd 'melk konden geven'

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_8931186
hihi wij hadden altijd thuis een boekje waar alles in stond eerst van de kipjes en toen hondjes en toen mensjes enzo. Volgens mij wist ik dus altijd wel zon beetje hoe het in zn werk ging, vooral omdat mijn ouders er altijd heel open over waren, wat ik me nog wel herriner is dat mijn moeder overal de woorden vagina en penis had doorgestreept en er "plassertje" van had gemaakt.

Ghihi hoe koddig.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_8931317
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 22:23 schreef madjacksss het volgende:
ik was heel naief vroeger(7 jaar oud)
dacht gewoon dat als een man en een vrouw trouwden ze zomaar kinderen kregen
Dat dacht ik ook en toen ik erachter kwam dat er sex nodig was voor kinderen, was ik ervan overtuigd dat mijn ouders het maar 3 keer hadden gedaan, voor elk kind 1 keer.
;)
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:32:15 #18
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_8931385
Ik had van een vroegwijs vriendje gehoord wat neuken was. Neuken, dat was dat je je kleren uittrok en dat je dan tegen elkaar aan ging liggen.

Nou, ik een paar weken later proberen met buurmeisje (we waren iets van 8, 9 ofzo). Weinig aan, maar goed.

Kom ik thuis, vraagt mijn moeder: "Hee hallo, wat wil je op je boterham? Wat hebben jullie gedaan eigenlijk?" Ik: "O gewoon, geneukt."

vrijdag 7 maart 2003 @ 12:36:34 #19
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_8931498
ik heb eigenlijk nooit last gehad van dit soort misconcepties, liggen hier nogal wat van die kinderboeken over sex enzo
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:00:33 #20
22119 C0PP3R
het bewijs: ik was hier!
pi_8932098
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:29 schreef Ms_Furious het volgende:
Dat dacht ik ook en toen ik erachter kwam dat er sex nodig was voor kinderen, was ik ervan overtuigd dat mijn ouders het maar 3 keer hadden gedaan, voor elk kind 1 keer.
Hier kunnen we dus heel duidelijk over zijn... ouders doen NIET aan sex! punt!

De gedachte alleen al doet mij rillen

Fool me once, shame on me. Fool me twice... I'll take it out on you !!!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 13:04:27 #21
33160 akkien
nemo in amore videt
pi_8932195
ik dacht dat mannen sperma kochten en dat dan in hun ballen stopten zodat ze kindjes konden maken met een vrouw.

En ik dacht toen ik heel erg klein was dat asl een kind geboren werd dat dan de buik er werd afgehaald. (kwam door een barbiepop die dat kon)

imagination is more important than knowledge
pi_8933261
Mijn zus (2 jaar ouder) en ik speelden altijd met Barbies, en zij liet Barbie en Ken altijd de liefde bedrijven Ze legde ze dan in bed, op elkaar en ik bleef steeds vragen wanneer ze nou klaar waren. Dan zei ze 'ze zijn nog eitjes aan het maken, ze hebben er honderd nodig en daar zijn ze nog lang niet'.

Ik dacht dus jarenlang dat het zo ging

(ik weet dat hele gesprek nog omdat we per ongeluk op record hadden gedrukt op de cassetterecorder)

"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_8933408
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:29 schreef Ms_Furious het volgende:

[..]

die illusie heb ik nu nog steeds
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:05:51 #24
49662 AngelMouse
Where's me tingamijig?
pi_8935367
Volgens mij heb ik er vroeger nooit echt bij stil gestaan hoe kindjes geboren werden.... mn moeder had me wel eens iets verteld over dat een man en vrouw dan "knuffelde" en dat de vrouw dan zwanger raakte....
Dat heb ik maar braaf aangenomen van mn moeder.

Wel weet ik dat ik op wat latere leeftijd (8/9) de wildste fantasieen had over sex, iets met jongensplassertjes in meisjes plassertjes.... maar ik niet wist dat het ook echt bestond! Ik dacht toen dat als ik echt zoiets wilde er wel een dokter aan te pas moest komen
Wist ik veel dat ik daar nog een extra, iets groter gaatje voor had

I'm quite easy to get along with.... as long as you worship me
  vrijdag 7 maart 2003 @ 15:10:42 #25
49695 NemesisDivina
The Queen of Darkness
pi_8935506
haha.... ik dacht vroeger altijd dat twee mensen gewoon op mekaar gingen liggen en dat er dan na een tijdje een kindje kwam....

mja maar toen ik 8 was ofzow las ik al die dingen al in van die tijdschriften

KippKoRN I love you!
pi_8936465
Mij is altijd gezegd dat kindjes uit de bloemkool komen..

(preutse ouders..)

Do you ever have that feeling where you're not sure if you're awake or still dreaming?
  vrijdag 7 maart 2003 @ 18:14:11 #27
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8939678
Mijn ouders hadden van de bieb boeken meegenomen en die vondt ik op een dag zomaar in mijn slaapkamer tussen mijn voorlees boekjes. Nou ik was geschokt! Vrijen.. , jongens , aan mekaar zitten !

Ik dacht dat kindertjes gewoon kwamen.. niks geen gedoe aan vooraf.

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8940232
Ik dacht altijd dat ALLES via het plasgaatje moest (behalve poepen dan).
Great spirits have always found violent opposition from mediocrities
  vrijdag 7 maart 2003 @ 19:53:12 #29
11845 Jipje
Ik heb em gezien hoor, echt!
pi_8941795
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
hihi wij hadden altijd thuis een boekje waar alles in stond eerst van de kipjes en toen hondjes en toen mensjes enzo. Volgens mij wist ik dus altijd wel zon beetje hoe het in zn werk ging, vooral omdat mijn ouders er altijd heel open over waren, wat ik me nog wel herriner is dat mijn moeder overal de woorden vagina en penis had doorgestreept en er "plassertje" van had gemaakt.

Ghihi hoe koddig.

HAHA jij ook? Wij hadden inderdaad ook zo'n boekje "en dat gaan de man en vrouw heeeeeel dicht tegen elkaar liggen en dan gaat de piemel van de man in de vagina van de vrouw en dan komen er kindjes!" zoiets was het... Heel kinds iig..
Ik ben niet lui, ik bespaar energie
Loesje

Australie is veel te leuk! En tijd gaat veel te snel....
  vrijdag 7 maart 2003 @ 20:29:34 #30
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_8942649
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 19:53 schreef Jipje het volgende:

[..]

HAHA jij ook? Wij hadden inderdaad ook zo'n boekje "en dat gaan de man en vrouw heeeeeel dicht tegen elkaar liggen en dan gaat de piemel van de man in de vagina van de vrouw en dan komen er kindjes!" zoiets was het... Heel kinds iig..

Toen ik voor het eerst hoorde dat die piemel bij de vrouw naar binnen moest was mijn eerste gedachte dat dat onmogelijk was. Hoe kon je zo'n klijn slap dingetje (dat was het enige dat ik wel es had gezien bij mijn broertje die nog heel klein was) nou ergens in duwen? Op dat moment heb ik mijn kinderwens gedag gezegt...
pi_8942682
Ik dacht dat kindjes uit je kont kwamen.

Bij bevallingen op tv riepen ze altijd zo hard "PERSEN", dus vandaar. .

Oi!
Op maandag 5 april 2004 21:27 schreef Lorax het volgende:
Ik had die kop van SC wel willen zien toen MUUS 'm in z'n bek scheet
  vrijdag 7 maart 2003 @ 20:58:39 #32
11577 lizardtattoo
consecotaleofoob
pi_8943153
Mijn ouders hadden bij de voorlichting een kleinigheid vergeten te vertellen. Keurig uitgelegd van eitjes en zaadjes enzo, en waar en hoe het kindje groeit... alleen HOE die zaadjes bij het eitje kwamen, dat hadden ze niet verteld.

Ik heb dus jaren gedacht dat een man en een vrouw naast elkaar in bed gingen liggen, dat de zaadjes dan de man via zijn plasser "verlieten", door het bed naar de vrouw "wandelden", de ingang vonden en de eitjes bevruchtten

Gelukkig wisten klasgenootjes er wat meer van

Liefhebber, verzamelaar en beta-tester van adventuregames.
Op woensdag 19 januari 2011 09:49 schreef Rossdale het volgende: Liz is gewoon een wandelende gamesencyclopedie :P
  vrijdag 7 maart 2003 @ 21:06:33 #33
47722 _Pipo_
de Kloon van Mama Loe
pi_8943297
Mij en een even oud buurmeisje werd op veel te jonge leeftijd door een veel oudere buurjongen alles duidelijk gemaakt
reizen recht door zon en regen, langs de weide wereld wegen
pi_8947797
Tsja, ik vroeg ooit toen ik heel jong (4? 5?) was aan mijn ma "waar dat zakje onder de piemel voor is".. Heeft ze alles met zo'n voorlichtingsboekje laten zien.

Vervolgens mijn vriendinnetje van toen ook meteen even ingelicht en bij elkaar gekeken hoe dat dan precies zou zitten. We hebben nog tijden lang gedacht dat kindjes inderdaad uitgepoept werden.

I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_8987567
de je met de penis over de buik moest wrijven.
  zondag 9 maart 2003 @ 20:17:50 #36
26013 -KQwakie-
sterf.....
pi_8987945
quote:
Op zondag 9 maart 2003 20:06 schreef LenL het volgende:
de je met de penis over de buik moest wrijven.
ja zoiets dacht ik toen ook
was ik een jaar of acht
en jaar later hoorde hoe het werklijk in zijn werk ging
en toen moest ik er niets meer van weten....gatverdamme!!!
when i die bury me up side down so the whole world kan kiss my ass
pi_9000656
ik dacht dat als papa en mama veel; knuften dat papa dan kiikkervisjes hed die naar mama sprongen en dat mama dan zwanger was

(P.S. ik was pas 6)

grtz werty

maandag 10 maart 2003 @ 12:39:42 #38
18763 Bloodangel
Get it off, get it off!
pi_9003672
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:14 schreef BlackOrchid het volgende:
Mijn ouders hadden van de bieb boeken meegenomen en die vondt ik op een dag zomaar in mijn slaapkamer tussen mijn voorlees boekjes. Nou ik was geschokt! Vrijen.. , jongens , aan mekaar zitten !

Ik dacht dat kindertjes gewoon kwamen.. niks geen gedoe aan vooraf.

Subtiel tussen de voorlees boekjes

Kinderen koop je toch op de kindermarkt?

Je mag een blij niet zomaar voor elkaar zetten, of anders zijn. How do you do?
  maandag 10 maart 2003 @ 12:57:32 #39
11839 DemonRage
[ Eindhoven ]
pi_9004098
Dat mannelijk zaad een soort pitjes waren net als die zaadjes die je in de grond stopt waar je dan bloemetjes van krijgt.
  maandag 10 maart 2003 @ 13:15:04 #40
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_9004651
Voordat ik voor 't eerst een plaatje van een vagina zag vroeg ik me altijd of hoe je nou in GODSNAAM het goede gaatje moest vinden. Ik wist alleen dat er 3 gaten waren bij een vrouw, 1 om te plassen, 1 om te poepen en 1 waar je piemel dan in moest, maar ik snapte niet hoe je die dan uit elkaar moest houden
Heb het op een dag gewoon aan mijn moeder gevraagd (was ik 8 ofzo denk ik) en die heeft het toen uitgelegd en een nieuw voorlichtingsboekje gekocht met plaatjes

Verder moet ik zeggen dat de sexuele voorlichting over het algemeen heel subtiel in onze (ik en m'n zus) opvoeding werd verweven. Niets was onbespreekbaar. Toen ik later op de middelbare sexuele voorlichting kreeg heb ik iig niets nieuws meer geleerd, behalve dan dat kennelijk niet iedereen alles al wist, wat te merken was aan het kinderachtige gegiechel :|

'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  maandag 10 maart 2003 @ 14:36:52 #41
48909 Kwets
Soep eet je met broodjes.
pi_9007161
quote:
Op maandag 10 maart 2003 12:39 schreef Bloodangel het volgende:

[..]

Subtiel tussen de voorlees boekjes

Kinderen koop je toch op de kindermarkt?

In beverwijk?
Die kus mag je houden.
pi_9008010
Ik dacht dat je pijpen alleen met je handen deed en dat het een speciale manier van rukken was.
(zoiets had ik namelijk gelezen in de Yes van mijn zus)
If you obey all the rules, you miss all the fun!
  maandag 10 maart 2003 @ 17:40:21 #43
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_9013011
quote:
Op maandag 10 maart 2003 15:07 schreef Jummy het volgende:
Ik dacht dat je pijpen alleen met je handen deed en dat het een speciale manier van rukken was.
(zoiets had ik namelijk gelezen in de Yes van mijn zus)
Toch nog wat geleerd, dus
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 10 maart 2003 @ 18:27:45 #44
49968 Mysterygirl
Onze bijna hond..............
pi_9014157
Ik dacht als een man en een vrouw elkaar zoende dat daar kinderen van kwamen.
En dat is Kevin en dat is ik en dat is de bijna hond STITCH
pi_9098045
quote:
Op maandag 10 maart 2003 18:27 schreef Mysterygirl het volgende:
Ik dacht als een man en een vrouw elkaar zoende dat daar kinderen van kwamen.
Dat dacht mijn oma vroeger ook! Toen ze voor het eerst ongesteld werd (en zich dus niet lekker voelde) zei ze tegen haar moeder dat ze dacht dat ze zwanger was. Toen haar moeder vroeg hoe dat dan zou komen zei ze: "Door pappa!" (want die had haar een nachtzoen gegeven.....)
.
"I reject your reality and substitute my own"- Adam Savage
pi_9102153
Ik dacht vroeger altijd dat er maar 2 gaatjes waren inplaats van 3 1tje voor het 'sexen' (woordspeling toen ik nog klein was) / plassen en eentje voor te poepen en baby's door te krijgen..

even offtopic:
hallo allemaal ik ben nieuw hier

donderdag 13 maart 2003 @ 22:39:30 #47
43216 Yodium
.... voor open wonden
pi_9104545
Ik had vroeger trouwens een vriendin die dacht dat wanneer je ongesteld was je drie tampons nodig had. Voor elk gat een. Dit had ze van haar moeder. Vind ik echt schandalig dat die haar dat soort dingen wijs maakt! En ik kon haar maar niet aan het verstand brengen dat dat niet zo was....
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')