* Vroeger dacht ik dat iemand van 't vrouwelijke geslacht 3 ("grote") gaten had. Een om te plassen, een waar een kind uit komt en een poepgat.
* Nog vroeger dacht ik dat mannen in de vrouwen pisten en zo kinderen krijgen
* Later dacht dat ze iets via de mond verkregen, waarom stonden ze anders de hele tijd zo raar te doen .
* Toen ik iets ouder was dacht ik dat vrouwen altijd ongesteld waren
Zo , en nu jullie!
Ik dagt egt serieus dat vrouwen echt een gat hadden, , onderaan de buik maar wel vooraan, en dat daar dan een "piemel" in moest
En dat een stijve piemel recht naar voren stond, soort van spies!
Maargoed toen was ik ook 7 ofzow
[edit:tikfout]
Ik weet niet meer wat ik dacht, wel dat ik een keer een voorlichtingsboekje vond dat mijn vader had gekocht toen hij met mijn moeder trouwde. Stonden foto's in van blote mensen (met name de mannen waren interessant). Ik bladerde er weleens in, tot mijn moeder het weg had gegooid omdat ze in het poppenbedje van mijn zus een uitgescheurde pagina vond waar een man met een flinke erectie op stond Ik was die foto al kwijt...*hahahaha*, mijn zus had blijkbaar het boekje ook gevonden maar was niet zo slim om de blaadjes erin te laten.
Ik zie het nog zo voor me, groenige kaft met twee blote mensen die in een wei renden erop.
Ik had wel last van penisnijd, ik wilde altijd wel een piemel hebben, gewoon om es te zien hoe dat was. Ik heb ook pogingen gedaan om staand te plassen, maar die waren niet zo'n succes....
quote:En wat is er veranderd met nu dan
Op donderdag 6 maart 2003 21:35 schreef RemCow het volgende:
* Toen ik iets ouder was dacht ik dat vrouwen altijd ongesteld waren
Ik weet nog dat een vriend zei je je bij het sexen je lul er niet helemaal in kon steken want dat paste niet. Nee, alleen de eerste twee/drie centimeter. Toen dacht ik nog: "Nou, daar lijkt me ook niet veel aan..." .
Ik wist dat hij "stijf" er ergens onderaan in moest bij de vrouw om kindjes te krijgen
*had gezien:
Beer op Zeug => even later kleine biggetjes
Hengst op Merrie => even later veulentje
Hond op Teef => even later puppieZz
& ook nog Konijnen & katten...
quote:Nou, volgens mij is dat nog steeds zo hoor. Alleen mag dat grote wel weg.
Op donderdag 6 maart 2003 21:35 schreef RemCow het volgende:
* Vroeger dacht ik dat iemand van 't vrouwelijke geslacht 3 ("grote") gaten had. Een om te plassen, een waar een kind uit komt en een poepgat.
Overigens om het verhaal af te maken dacht ik dus dat als je getrouwd was, je van de burgemeester een kind kreeg overhandigd .
Verder heb ik nooit echt sex ged88 gehad wat ik nog weet.
quote:En daarom staat dat grote er, slimmerik
Op vrijdag 7 maart 2003 00:40 schreef JK het volgende:[..]
Nou, volgens mij is dat nog steeds zo hoor. Alleen mag dat grote wel weg.
Kom nu opeens weer ergens op
* ik dacht dat vrouwen altijd 'melk konden geven'
Ghihi hoe koddig.
quote:Dat dacht ik ook en toen ik erachter kwam dat er sex nodig was voor kinderen, was ik ervan overtuigd dat mijn ouders het maar 3 keer hadden gedaan, voor elk kind 1 keer.
Op donderdag 6 maart 2003 22:23 schreef madjacksss het volgende:
ik was heel naief vroeger(7 jaar oud)
dacht gewoon dat als een man en een vrouw trouwden ze zomaar kinderen kregen
Nou, ik een paar weken later proberen met buurmeisje (we waren iets van 8, 9 ofzo). Weinig aan, maar goed.
Kom ik thuis, vraagt mijn moeder: "Hee hallo, wat wil je op je boterham? Wat hebben jullie gedaan eigenlijk?" Ik: "O gewoon, geneukt."
quote:Hier kunnen we dus heel duidelijk over zijn... ouders doen NIET aan sex! punt!
Op vrijdag 7 maart 2003 12:29 schreef Ms_Furious het volgende:
Dat dacht ik ook en toen ik erachter kwam dat er sex nodig was voor kinderen, was ik ervan overtuigd dat mijn ouders het maar 3 keer hadden gedaan, voor elk kind 1 keer.
De gedachte alleen al doet mij rillen
En ik dacht toen ik heel erg klein was dat asl een kind geboren werd dat dan de buik er werd afgehaald. (kwam door een barbiepop die dat kon)
Ik dacht dus jarenlang dat het zo ging
(ik weet dat hele gesprek nog omdat we per ongeluk op record hadden gedrukt op de cassetterecorder)
quote:die illusie heb ik nu nog steeds
Op vrijdag 7 maart 2003 12:29 schreef Ms_Furious het volgende:[..]
Dat dacht ik ook en toen ik erachter kwam dat er sex nodig was voor kinderen, was ik ervan overtuigd dat mijn ouders het maar 3 keer hadden gedaan, voor elk kind 1 keer.
Wel weet ik dat ik op wat latere leeftijd (8/9) de wildste fantasieen had over sex, iets met jongensplassertjes in meisjes plassertjes.... maar ik niet wist dat het ook echt bestond! Ik dacht toen dat als ik echt zoiets wilde er wel een dokter aan te pas moest komen
Wist ik veel dat ik daar nog een extra, iets groter gaatje voor had
mja maar toen ik 8 was ofzow las ik al die dingen al in van die tijdschriften
(preutse ouders..)
Ik dacht dat kindertjes gewoon kwamen.. niks geen gedoe aan vooraf.
quote:HAHA jij ook? Wij hadden inderdaad ook zo'n boekje
Op vrijdag 7 maart 2003 12:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
hihi wij hadden altijd thuis een boekje waar alles in stond eerst van de kipjes en toen hondjes en toen mensjes enzo. Volgens mij wist ik dus altijd wel zon beetje hoe het in zn werk ging, vooral omdat mijn ouders er altijd heel open over waren, wat ik me nog wel herriner is dat mijn moeder overal de woorden vagina en penis had doorgestreept en er "plassertje" van had gemaakt.Ghihi hoe koddig.
quote:Toen ik voor het eerst hoorde dat die piemel bij de vrouw naar binnen moest was mijn eerste gedachte dat dat onmogelijk was. Hoe kon je zo'n klijn slap dingetje (dat was het enige dat ik wel es had gezien bij mijn broertje die nog heel klein was) nou ergens in duwen? Op dat moment heb ik mijn kinderwens gedag gezegt...
Op vrijdag 7 maart 2003 19:53 schreef Jipje het volgende:[..]
HAHA jij ook? Wij hadden inderdaad ook zo'n boekje
"en dat gaan de man en vrouw heeeeeel dicht tegen elkaar liggen en dan gaat de piemel van de man in de vagina van de vrouw en dan komen er kindjes!" zoiets was het... Heel kinds iig..
Bij bevallingen op tv riepen ze altijd zo hard "PERSEN", dus vandaar. .
Ik heb dus jaren gedacht dat een man en een vrouw naast elkaar in bed gingen liggen, dat de zaadjes dan de man via zijn plasser "verlieten", door het bed naar de vrouw "wandelden", de ingang vonden en de eitjes bevruchtten
Gelukkig wisten klasgenootjes er wat meer van
Vervolgens mijn vriendinnetje van toen ook meteen even ingelicht en bij elkaar gekeken hoe dat dan precies zou zitten. We hebben nog tijden lang gedacht dat kindjes inderdaad uitgepoept werden.
quote:ja zoiets dacht ik toen ook
Op zondag 9 maart 2003 20:06 schreef LenL het volgende:
de je met de penis over de buik moest wrijven.
(P.S. ik was pas 6)
grtz werty
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 18:14 schreef BlackOrchid het volgende:
Mijn ouders hadden van de bieb boeken meegenomen en die vondt ik op een dag zomaar in mijn slaapkamer tussen mijn voorlees boekjes. Nou ik was geschokt! Vrijen.., jongens
, aan mekaar zitten
![]()
!
Ik dacht dat kindertjes gewoon kwamen.. niks geen gedoe aan vooraf.
Kinderen koop je toch op de kindermarkt?
Verder moet ik zeggen dat de sexuele voorlichting over het algemeen heel subtiel in onze (ik en m'n zus) opvoeding werd verweven. Niets was onbespreekbaar. Toen ik later op de middelbare sexuele voorlichting kreeg heb ik iig niets nieuws meer geleerd, behalve dan dat kennelijk niet iedereen alles al wist, wat te merken was aan het kinderachtige gegiechel :|
quote:In beverwijk?
Op maandag 10 maart 2003 12:39 schreef Bloodangel het volgende:[..]
Subtiel tussen de voorlees boekjes
Kinderen koop je toch op de kindermarkt?
quote:Toch nog wat geleerd, dus
Op maandag 10 maart 2003 15:07 schreef Jummy het volgende:
Ik dacht dat je pijpen alleen met je handen deed en dat het een speciale manier van rukken was.
(zoiets had ik namelijk gelezen in de Yes van mijn zus)
quote:Dat dacht mijn oma vroeger ook! Toen ze voor het eerst ongesteld werd (en zich dus niet lekker voelde) zei ze tegen haar moeder dat ze dacht dat ze zwanger was. Toen haar moeder vroeg hoe dat dan zou komen zei ze: "Door pappa!" (want die had haar een nachtzoen gegeven.....)
Op maandag 10 maart 2003 18:27 schreef Mysterygirl het volgende:
Ik dacht als een man en een vrouw elkaar zoende dat daar kinderen van kwamen.
even offtopic:
hallo allemaal ik ben nieuw hier
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |