abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 6 maart 2003 @ 15:34:25 #1
49405 i.K.K.e
BRaBaNT De GeKSTe !!!
pi_8912658
Ik heb nu alweer een paar weken een vriendin,
echter begin ik me steeds een paar dingen af te vragen.

Namelijk: ze heeft der [ex]vriend toen der tijd gedumpt voor mij,
maar hoe zit het met mij over een tijdje, zal zoiets mij ook overkomen ?

Wie heeft er ervaringen mee en wil even serieus reageren ?

Thanx alvast!

donderdag 6 maart 2003 @ 15:35:55 #2
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8912685
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 15:34 schreef i.K.K.e het volgende:

Thanx alvast!

Tjah dat zal de tijd leren he.

Persoonlijk heb ik ook zoiets van, ze verlaat hem voor mij, dus wat als ze weer een andere leuke jongen tegenkomt?

You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 6 maart 2003 @ 15:36:51 #3
7488 Quintony
There is Fire in all of us
pi_8912709
quote:

Thanx alvast!

tja da's een probleem waar je altijd tegen aanloopt als je wat met iemand krijgt die zijn/haar ex voor jouw dumpt. Misschien eens een goed gesprek met haar voeren. Waarom was ze uitgekeken op de'r ex, heeft ze het al eerder uitgemaakt voor een nieuwe vriend, etc.
Live from the USA
pi_8912794
Elke situatie is anders en je weet nooit hoe iets gaat lopen. je nu al stressen lijkt me niet handig.

Een en ander is wel afhankelijk van hoe het is gegaan met haar ex. Kijk, ik kan het best respecteren als iemand het uitmaakt als ze verliefd wordt op een ander. Dat kan immers altijd gebeuren en het is eerlijker om de eerste relatie dan te stoppen dan om achter iemands rug om dingen te flkken.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8912796
Zo ging het ook bij mij,.. en JA ik ben gedumpt voor een nieuwe.
Lambo of Rekt
pi_8912836
Zo ging het ook bij mij, alleen dumpte ik haar aan het eind....
pi_8912898
Tja, een jongen dumpte zijn vriendin voor een goede vriendin van mij. Nu, een paar jaar later, is er een kindje onderweg en hebben ze een huis gekocht.

Wat ik bedoel aan te geven is: verliefd worden op een ander kan altijd. En hoe je er mee omgaat hangt ook sterk af van de relatie en de situatie.

Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_8913239
Wat Ripley zegt

Er is niets zekers in een relatie, dat is het risico dat je moet durven nemen. Je kan zelfs je eigen gevoel niet sturen, dus hoe kun je uberhaupt nu met zekerheid zeggen dat je over 10jaar nog samen zit?

Zolang een relatie goed zit, zit tie goed. Als iemand plotseling met een ander ervandoor gaat is dat jammer, maar zat het niet goed.

Live for the moment en ja, dat is soms lastig

pi_8913312
Mijn eerste echte liefde dumpte haar vriendje voor mij
En dat ging best lang goed
  donderdag 6 maart 2003 @ 17:23:32 #10
49405 i.K.K.e
BRaBaNT De GeKSTe !!!
pi_8915513
Frenkie was best lang dan ?!
Ist nu ngo steeds serieus,
ik ebn namelijk 20 binnenkort en ik ben wel eens toe aan een serieuse relatie
en ze is zwaar lekker, en kaai aardig
pi_8915633
Het hoeft natuurlijk helemaal niet fout te gaan. Bovendien wist je waar je aan begon toen je iets met haar kreeg, waarom zou je je nu opeens druk gaan maken?
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:20:22 #12
2365 Frenkie
ALLES GOED?
pi_8916550
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 17:23 schreef i.K.K.e het volgende:
Frenkie was best lang dan ?!
Ist nu ngo steeds serieus,
ik ebn namelijk 20 binnenkort en ik ben wel eens toe aan een serieuse relatie
voor mij is langer dan 6 weken al lang en dit was heel wat langer
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:38:48 #13
46906 Brave_Sir_Robin
He bravely ran away
pi_8916850
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 17:23 schreef i.K.K.e het volgende:
kaai?

Een mooie meid heb je nooit alleen. Er zullen altijd van die eikels zijn die indruk op haar proberen te maken, en het ligt helemaal aan haar hoe ze daarmee omgaat, en of het die gasten dus lukt. Kickt ze op de aandacht van anderen, of richt ze haar aandacht op jou?

Galantly he chickened out...
The tale of Sir Robin: http://www.youtube.com/watch?v=BZwuTo7zKM8
  donderdag 6 maart 2003 @ 18:40:32 #14
49405 i.K.K.e
BRaBaNT De GeKSTe !!!
pi_8916879
Ik denk dak nog maar eens een keer goed mee der ga praten :S

Thanx alvast voor jullie reacties, nieuwe reacties nog steeds welkom

btw. : kaai = kei = brabant voor heel erg

donderdag 6 maart 2003 @ 19:09:12 #15
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_8917385
Iedereen is anders, maar je hebt inderdaad meer kans dat ze je dan dumpt voor weer iemand anders als ze op je uit is gekeken. Vooral bij jonge meisjes (14-17) gebeurt dit vaak.
Let vooral op verdachte signalen als dat ze bijv. haar ex heel erg gaat lopen afkraken.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 6 maart 2003 @ 21:43:59 #16
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8920364
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 18:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:

[..]
Een mooie meid heb je nooit alleen. Er zullen altijd van die eikels zijn die indruk op haar proberen te maken, en het ligt helemaal aan haar hoe ze daarmee omgaat, en of het die gasten dus lukt. Kickt ze op de aandacht van anderen, of richt ze haar aandacht op jou?

Inderdaad.
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:30:15 #17
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_8921373
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 19:09 schreef Maanvis het volgende:
Iedereen is anders, maar je hebt inderdaad meer kans dat ze je dan dumpt voor weer iemand anders als ze op je uit is gekeken. Vooral bij jonge meisjes (14-17) gebeurt dit vaak.
Let vooral op verdachte signalen als dat ze bijv. haar ex heel erg gaat lopen afkraken.
Want dat betekent?
scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
pi_8921432
Elke situatie en elke relatie is anders. En jij kent je partner het beste, dus jij weet ook het beste hoe serieus die vorige relatie en hoe serieus deze relatie voor je partner was.
En verder is er inderdaad nooit iets zeker... Iemand die nog nooit iemand gedumpt heeft, kan iemand dumpen. En iemand die al tig keer iemand gedumpt heeft, kan nooit meer van je af te slaan zijn. Dus ik zou zeggen: als je er zelf een goed gevoel bij hebt en je partner vertrouwt... ga er dan voor! Garantie heb je sowieso toch nooit...
  donderdag 6 maart 2003 @ 22:46:09 #19
49109 toutunique
Winnaar Fok!Idols 3/2003
pi_8921936
quote:

Thanx alvast!

Als het goed is overkomt jouw het niet, als het fout zit dan wel.....
Goed dat weet je dus nooit. Ik denk dat het belangrijker is om naar je eigen gevoel te luisteren en daar van te genieten, dan leef je in ieder geval een heel prettig leven.
Alles wat ik schrijf is slechts een uiting van mijn essentie. Gezien die niet beschrijfbaar is, kan ik moeilijk uitleggen waarom ik dit schrijf.
pi_8924393
Er is geen banger hart dan dat van mij.....
  vrijdag 7 maart 2003 @ 00:14:23 #21
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_8924457
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 22:32 schreef Tiereliertje het volgende:
Elke situatie en elke relatie is anders. En jij kent je partner het beste, dus jij weet ook het beste hoe serieus die vorige relatie en hoe serieus deze relatie voor je partner was.
En verder is er inderdaad nooit iets zeker... Iemand die nog nooit iemand gedumpt heeft, kan iemand dumpen. En iemand die al tig keer iemand gedumpt heeft, kan nooit meer van je af te slaan zijn. Dus ik zou zeggen: als je er zelf een goed gevoel bij hebt en je partner vertrouwt... ga er dan voor! Garantie heb je sowieso toch nooit...
Maar ik zou het fijner als ze met me zou praten in plaats van vreemdgaan of me simpelweg dumpen voor een ander
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')