Namelijk: ze heeft der [ex]vriend toen der tijd gedumpt voor mij,
maar hoe zit het met mij over een tijdje, zal zoiets mij ook overkomen ?
Wie heeft er ervaringen mee en wil even serieus reageren ?
Thanx alvast!
quote:Tjah dat zal de tijd leren he.
Op donderdag 6 maart 2003 15:34 schreef i.K.K.e het volgende:
Ik heb nu alweer een paar weken een vriendin,
echter begin ik me steeds een paar dingen af te vragen.Namelijk: ze heeft der [ex]vriend toen der tijd gedumpt voor mij,
maar hoe zit het met mij over een tijdje, zal zoiets mij ook overkomen ?Wie heeft er ervaringen mee en wil even serieus reageren ?
Thanx alvast!
Persoonlijk heb ik ook zoiets van, ze verlaat hem voor mij, dus wat als ze weer een andere leuke jongen tegenkomt?
quote:tja da's een probleem waar je altijd tegen aanloopt als je wat met iemand krijgt die zijn/haar ex voor jouw dumpt. Misschien eens een goed gesprek met haar voeren. Waarom was ze uitgekeken op de'r ex, heeft ze het al eerder uitgemaakt voor een nieuwe vriend, etc.
echter begin ik me steeds een paar dingen af te vragen.Namelijk: ze heeft der [ex]vriend toen der tijd gedumpt voor mij,
maar hoe zit het met mij over een tijdje, zal zoiets mij ook overkomen ?Wie heeft er ervaringen mee en wil even serieus reageren ?
Thanx alvast!
Een en ander is wel afhankelijk van hoe het is gegaan met haar ex. Kijk, ik kan het best respecteren als iemand het uitmaakt als ze verliefd wordt op een ander. Dat kan immers altijd gebeuren en het is eerlijker om de eerste relatie dan te stoppen dan om achter iemands rug om dingen te flkken.
Wat ik bedoel aan te geven is: verliefd worden op een ander kan altijd. En hoe je er mee omgaat hangt ook sterk af van de relatie en de situatie.
Er is niets zekers in een relatie, dat is het risico dat je moet durven nemen. Je kan zelfs je eigen gevoel niet sturen, dus hoe kun je uberhaupt nu met zekerheid zeggen dat je over 10jaar nog samen zit?
Zolang een relatie goed zit, zit tie goed. Als iemand plotseling met een ander ervandoor gaat is dat jammer, maar zat het niet goed.
Live for the moment en ja, dat is soms lastig
quote:voor mij is langer dan 6 weken al lang en dit was heel wat langer
Op donderdag 6 maart 2003 17:23 schreef i.K.K.e het volgende:
Frenkie was best lang dan ?!
Ist nu ngo steeds serieus,
ik ebn namelijk 20 binnenkort en ik ben wel eens toe aan een serieuse relatie
en ze is zwaar lekker, en kaai aardig
quote:kaai?
Op donderdag 6 maart 2003 17:23 schreef i.K.K.e het volgende:
en ze is zwaar lekker, en kaai aardig
Een mooie meid heb je nooit alleen. Er zullen altijd van die eikels zijn die indruk op haar proberen te maken, en het ligt helemaal aan haar hoe ze daarmee omgaat, en of het die gasten dus lukt. Kickt ze op de aandacht van anderen, of richt ze haar aandacht op jou?
Thanx alvast voor jullie reacties, nieuwe reacties nog steeds welkom
btw. : kaai = kei = brabant voor heel erg
quote:Inderdaad.
Op donderdag 6 maart 2003 18:38 schreef Brave_Sir_Robin het volgende:[..]
Een mooie meid heb je nooit alleen. Er zullen altijd van die eikels zijn die indruk op haar proberen te maken, en het ligt helemaal aan haar hoe ze daarmee omgaat, en of het die gasten dus lukt. Kickt ze op de aandacht van anderen, of richt ze haar aandacht op jou?
quote:Want dat betekent?
Op donderdag 6 maart 2003 19:09 schreef Maanvis het volgende:
Iedereen is anders, maar je hebt inderdaad meer kans dat ze je dan dumpt voor weer iemand anders als ze op je uit is gekeken. Vooral bij jonge meisjes (14-17) gebeurt dit vaak.
Let vooral op verdachte signalen als dat ze bijv. haar ex heel erg gaat lopen afkraken.
quote:Als het goed is overkomt jouw het niet, als het fout zit dan wel.....
Thanx alvast!
quote:Maar ik zou het fijner als ze met me zou praten in plaats van vreemdgaan of me simpelweg dumpen voor een ander
Op donderdag 6 maart 2003 22:32 schreef Tiereliertje het volgende:
Elke situatie en elke relatie is anders. En jij kent je partner het beste, dus jij weet ook het beste hoe serieus die vorige relatie en hoe serieus deze relatie voor je partner was.
En verder is er inderdaad nooit iets zeker... Iemand die nog nooit iemand gedumpt heeft, kan iemand dumpen. En iemand die al tig keer iemand gedumpt heeft, kan nooit meer van je af te slaan zijn. Dus ik zou zeggen: als je er zelf een goed gevoel bij hebt en je partner vertrouwt... ga er dan voor! Garantie heb je sowieso toch nooit...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |