Ik ben blij omdat ik morgen m'n lieve poesje Polle uit het asiel ga halen en ik me daar enorm op verheug! Ik dans al de hele dag als 'n blij kind door de kamer!
Zo..
quote:we willen wel foto's zien in het Fotografie forum hoor
Op woensdag 5 maart 2003 00:11 schreef SEMTEX het volgende:
Joehoe! I'm back!Ik ben blij omdat ik morgen m'n lieve poesje Polle uit het asiel ga halen en ik me daar enorm op verheug! Ik dans al de hele dag als 'n blij kind door de kamer!
Zo..
... teveel wijn op en het is alweer veel later dan de bedoeling was...
Ohja, uiteraard moet ik morgen ook nog 's vroeger op dan dat ik graag zou willen...
Heb een verdrietige vriendin aan de telefoon gehad, nog een telefoontje met eerst heel positief en daarna heel negatief nieuws en ik mis m'n vriendinnetje vreselijk... maar die zie ik donderdag weer...
Dus hoe ik me voel... geen idee... raar
... 'k ga maar gauw slapen... welterusten allemaal...
quote:Fijn
Op woensdag 5 maart 2003 00:14 schreef DuchessX het volgende:
Ik voel me rustig en tevreden.Blij dat ik weer positiviteit kan voelen
ik zei toch dat je het kon?
Dus nu ben ik erg moe, en verheug ik me erg op vrijdag, als alles weer een beetje minder hectisch wordt.
Ben nu best moe en kruip lekker onder mijn dekbed... snel naar mijn afspraakje in dromenland
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:21 schreef shmoopy het volgende:
Heb vandaag de halve stad doorgereden met een klein mannetje achterop de fiets die luidkeels "Ik heb een toetoetoeter op m'n waterscooter" zong.
En ik maar kijken met zo'n blik van: Ja maar we draaien thuis alleen maar Kiri te Kanawa en de Stones enzo, hoor.Dus nu ben ik erg moe, en verheug ik me erg op vrijdag, als alles weer een beetje minder hectisch wordt.
Maar ontopic:
Ik voel me sterk
Wel koppijn ervan, maar nog steeds een fijn gevoel en heb een heerlijke 24 uur gehad met mijn liev.
Gelukkig zien we elkaar vrijdag alweer en my god wat hou ik toch van hem
*zucht*
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:17 schreef Faithy het volgende:[..]
Fijn
![]()
ik zei toch dat je het kon?
![]()
Ik wens het jou ook toe lieve Faithy.
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 00:21 schreef Shmoopy het volgende:Heb vandaag de halve stad doorgereden met een klein mannetje achterop de fiets die luidkeels "Ik heb een toetoetoeter op m'n waterscooter" zong.
quote:GE-NI-AAL
Heb vandaag de halve stad doorgereden met een klein mannetje achterop de fiets die luidkeels "Ik heb een toetoetoeter op m'n waterscooter" zong.
Schattig he? Kinderen?
En nu ga ik echt slapen
Verder voel ik me even helemaal opgevrolijkt.
Net een goeie vriend van me gesproken en die vrolijkt me altijd op en voel ik me altijd super op m'n gemak bij.
Too bad, dat ik die zo weinig zie door de afstand.
Na een behoorlijke "down" periode gaat het met soms kleine terugvallen steeds beter met me, ik houd steeds meer van mezelf en daardoor van het leven.
Vandaag maar eens aan de gang met speksteen.
ben alleen erg duf nu.
quote:
En ik maar kijken met zo'n blik van: Ja maar we draaien thuis alleen maar Kiri te Kanawa en de Stones enzo, hoor.
quote:Eminem weet wat muziek is....
Op woensdag 5 maart 2003 00:25 schreef Bluezz het volgende:[..]
![]()
Hier draaien ze Eminem, nog veel erger.
Alhoewel ze mijn muziek af en toe als er een "vette" remix van is gemaakt ook wel kunnen waarderen en gek opkijken als ik dát nieuwe nummer helemaal meezing
Naja, ontopic :
Moe, ondanks dat.. toch scherp.
En dat werd tijd!
Ik ben nu nog een beetje moe, maar al weer druk aan het werk.
Ik ga zo weer 'lekker' leren
tis weer niet echt lekker weer, maar ach.. je kan niet alles hebben...
still a little angry, maar dat kan ook mn eigen schuld zijn.....
*gil*
Voor de rest tja.. een sombere dag buiten, maar zelf voel ik me nog steeds goed.
quote:Gecondoleerd
Op woensdag 5 maart 2003 12:01 schreef Lord Dreamer het volgende:
Tja ..opa is net overleden ,vredig ingeslapen. Dus eigenlijk voel ik me opgelucht dat hij niet lang heeft geleden. En dat het allemaal snel is gegaan.Voor de rest tja.. een sombere dag buiten, maar zelf voel ik me nog steeds goed.
Liever prettig inslapen dan wat dan ook al niet meer...
ik vraag me af voor de mensen die ervaring hebben met seroxat, of die ook zulke heftige bijwerkingen hadden?
ik heb geen oog dichtgedaan vannacht omdat ik me zo raar voelde, geen enkele emotie meer hoewel ik me nu lichtelijk opgefokt voel.
alvast bedankt voor het antwoorden..!
fijne dag allemaal.
en dan is dr weer een dagje voorbij... hoezo Time flies?
quote:Hallo Lies25,
Op woensdag 5 maart 2003 12:08 schreef Lies25 het volgende:
hoi daar ben ik weer,ik vraag me af voor de mensen die ervaring hebben met seroxat, of die ook zulke heftige bijwerkingen hadden?
ik heb geen oog dichtgedaan vannacht omdat ik me zo raar voelde, geen enkele emotie meer hoewel ik me nu lichtelijk opgefokt voel.alvast bedankt voor het antwoorden..!
fijne dag allemaal.
Veel plezier hier.
quote:Mooi he
Op woensdag 5 maart 2003 10:41 schreef Peregrijn het volgende:
Vooral de Highlands waren echt imponerend. Al die grilligheid en woestheid.
Hier alles goed, want wat is het een mooie dag om vrij te hebben! Lekker uitgeslapen, boodschappen gedaan en daarnet anderhalf uur op de racefiets rondgesjeesd. Als je op de Zevenheuvelenweg met de zon in je gezicht naar beneden suist weet je weer wat Het Ware Geluk is.
Nu douchen en dan met een lekker muziekje aan en de ramen wijd open heel hard opruimen, want ik beloof een zeker iemand
al weken dat ik voor hem ga koken zodra het hier netjes is en ik gooi mijn eigen glazen in als ik daar nu niet eens heel snel werk van maak.
quote:Aaaah jij woont dicht bij de kust,vandaar dat het bij jou wat minder mooi weer is.
Op woensdag 5 maart 2003 11:24 schreef Faithy het volgende:
goeiemorgenIk ga zo weer 'lekker' leren
![]()
tis weer niet echt lekker weer, maar ach.. je kan niet alles hebben...
still a little angry, maar dat kan ook mn eigen schuld zijn.....
*gil*
Hier in het binnenland schijnt lekker het zonnetje 11 graden, heerlijk.
Ik zal het zonnetje jou kant uitblazen
<------------ loser
Oeh oeh en ik heb enóóóóórme trek in ijs.
quote:Doe dan na het etentje vanavond geen toetje nemen!
Op woensdag 5 maart 2003 15:48 schreef thoth het volgende:
...Oeh oeh en ik heb enóóóóórme trek in ijs.
Ehm.... ik bedoel... dan zorg ik er wel voor dat ik Ben & Jerries ijs bij me heb tijdens onze middernachtelijke date
Erg raar.
Gisteren lag ik om 20:00 in bed. Om 02:30 opgestaan om brood te eten en toen weer verder geslapen tot 10:30
Kan wel zeggen dat ik nu helemaal uitgeslapen ben
quote:Ik voelde me zondag pas raar
Op woensdag 5 maart 2003 17:27 schreef sundae het volgende:![]()
![]()
![]()
Erg raar.
Rare buien gaan voorbij gelukkig
quote:foto's willen we! Foto's!!!
Op woensdag 5 maart 2003 17:14 schreef SEMTEX het volgende:
Hongerig en nog steeds wel 'n beetje gespannen. Ik zie dat Polle zich meteen erg thuis voelt, maar ze is toch nog wat angstig..
Ik ben iig blij dat ze er is..
Zodra ik het huis uit ben, neem ik ook 2 kleine katjes zodat ze lekker aan elkaar kunnen wennen, of al gewend zijn --> zelfde nest, en dan ga ik er lekker vaak voor ze zijn....
* Faithy is jaloers op Semtex
quote:[Centraal] Katten Foto Topic Deel 3
Op woensdag 5 maart 2003 18:00 schreef Faithy het volgende:[..]
foto's willen we! Foto's!!!
Zodra ik het huis uit ben, neem ik ook 2 kleine katjes
zodat ze lekker aan elkaar kunnen wennen, of al gewend zijn --> zelfde nest, en dan ga ik er lekker vaak voor ze zijn....
![]()
* Faithy is jaloers op Semtex
quote:Ben je niet
Op woensdag 5 maart 2003 21:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Ik ben een gevoelloos ding.Dat is trouwens geen depri kreet om aandacht (en dat meen ik), maar een conclusie gebaseerd op ervaringen.
Verder moe.
Ikzelf: geen zin om te leren, maar ik ga me er zo toch maar toe zetten
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 21:27 schreef Faithy het volgende:
ook geen zin meer om te leren...ik kan het toch allemaal niet bijhouden...
zullen we afspreken, allebei nog een half uurtje te leren?
Shmoops, heb je mn mail gehad?
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 14:19 schreef Fogerty het volgende:
en dan met een lekker muziekje aan en de ramen wijd open heel hard opruimen, want ik beloofeen zeker iemand
al weken dat ik voor hem ga koken zodra het hier netjes is en ik gooi mijn eigen glazen in als ik daar nu niet eens heel snel werk van maak.
Maar ik heb wel een heel geweldig en nuttig iets gedaan: het lidmaatschap van allerlei organisaties en politieke partijen en tijdschriften waar ik allang geen lid meer van wilde zijn maar die ik vanwege verregaande laksheid toch steeds niet opzegde, opgezegd. Ik word rijk!
Ik voel me als iemand die altijd een enorme chaoot zal blijven en daar eigenlijk helemaal geen problemen mee heeft
Ben ook weer eens verliefd...
waarom val ik dan toch iedere keer op de foute mensjes...
Ik ga me eens proberen voor te nemen een flinke muur te bouwen, ik tref het toch nooit geloof ik
achja sorry voor mijn gezeur op deze zo mooi begonnen dag die zo slecht gaat eindigen
Had vandaag gewoon ff de behoefte om mijn gezeur op te schrijven denk ik...
Morgen vast weer goed, nu even geen zin..
[Dit bericht is gewijzigd door sundae op 06-03-2003 00:48]
Ook heb ik honger, voel ik me depressief maar sterk. Heb totaal geen zin om te praten, ik wil niks doen.
Ook niet slapen.
Laat me maar even bewusteloos zijn, daar heb ik zin in. (dat is niet depressief bedoeld, ik wil gewoon slapen zonder wakker te hoeven worden)
Als ik een bordje op mijn rug heb hangen met "KWETS MIJ", kan iemand dat er dan nu even afhalen? Bij voorbaat dank.
quote:Dat bordje heeft er bij mij ook een tijd gehangen..gaat er kloterig af denk ik
Op donderdag 6 maart 2003 01:16 schreef MUUS het volgende:
Als ik een bordje op mijn rug heb hangen met "KWETS MIJ", kan iemand dat er dan nu even afhalen? Bij voorbaat dank.
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 08:43 schreef Ilsjuhh het volgende:
bluh me moeder heeft me weer es vroeg uit bed gehaald...terwijl ik pas om 15.00uur hoef te beginnen....
Beetje laat gaan slapen gisteravond en in mijn slaap had ik het ook nog eens heel erg druk ...
quote:SAMMA
Op donderdag 6 maart 2003 09:43 schreef dikkiedik87 het volgende:
Klote, opgestaan met het idee dat het weer is een fantastische dag gaat worden NOT!!
*bounce*
ik voel me heel erg opgelucht nu
quote:Jahjah ben ik weer, jammer genoeg!!
Op donderdag 6 maart 2003 09:47 schreef EggsTC het volgende:[..]
SAMMA
![]()
![]()
Beetje laat gaan slapen gisteravond en in mijn slaap had ik het ook nog eens heel erg druk ...
Bah.
quote:krijg je daar geen vrij voor? wat is dat dan voor iets stoms...gewoon niet gaan werken hoor!! gewoon naar die begravenis toe gaan!! tenminste dat zou ik doen
Op donderdag 6 maart 2003 10:58 schreef zwaaibaai het volgende:
mijn opa wordt morgen begraven en ik krijg GEEN vrije dag. grmbl
quote:Djeez... Sterkte.
Op donderdag 6 maart 2003 10:58 schreef zwaaibaai het volgende:
mijn opa wordt morgen begraven en ik krijg GEEN vrije dag. grmbl
Ik voel me prima . Net eindelijk mijn badkamer gepoetst... Was al wel heeeeel lang geleden dat ik het zo grondig had gedaan
.
Maar, da's eik ook wel weer leuk, want hoe groter het contrast, des te meer voldoening .
Straks komt mijn jongste zussie gezellig logeren . Jeuheeuu!
quote:Als dat in je arbeidsovereenkomst/CAO staat...
Op donderdag 6 maart 2003 14:51 schreef Moonah het volgende:[..]
Djeez... Sterkte.
Voor zover ik weet heb je gewoon recht op verlof bij directe familieleden.
quote:En dat staat er niet......
Op donderdag 6 maart 2003 15:20 schreef Halinalle het volgende:[..]
Als dat in je arbeidsovereenkomst/CAO staat...
quote:Mag ik ook meekomen
Op donderdag 6 maart 2003 14:53 schreef DarkElf het volgende:
Goeie dag vandaag op therapie, vanavond lekker fillempie kijken met mijn mannetje, morgen schoonmaken
, en zaterdag komt mijn vriendinnetje uit Eindhoven
!
quote:
Op donderdag 6 maart 2003 15:31 schreef DuchessX het volgende:
Depressief, klein, zwak, energieloos. Tegengesteld aan hetgeen ik zou willen zijn
Voel me een levend wezen en dat is alles. Ik leef op het moment nu en kijk niet naar voren, naar achteren of naar links of rechts. Ik kijk nergens naar, alleen naar het nu moment.
Zometeen gezellig naar vriendinnetje dingetjes voor aankomende wintersport regelen.
En daarna hoop ik dat mijn favo Fokkert nog niet slaapt. Maar aangezien hij morgen kan uitslapen heb ik goede hoop
Alleen zijn is KLOTE MET DE KLEP dicht. Je kunt beter met 1000 mensen zijn dan in je eentje depri zijn.
Ik heb mensen om me heen nodig. Vrienden dus. Mensen waar ik mee kan omgaan. Waar ik dingen mee kan doen. Mensen heb ik nodig. Mensen zijn okey. Ik moet niet in mijn eentje gaan maar met velen.
Love is all
Mensen vullen de leegte die ik in me heb altijd.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 06-03-2003 20:09]
Kga nu lekker een tijdschriftje lezen
Tyfuszooi, zij was echt zo cool.
Jaloers, verdrietig en machteloos tegelijk. En de enige die ik de schuld kan geven ben ik zelf. Had ik maar eerder gezegd dat ik weer twijfelde. Misschien was het dan nog goed gekomen.
Nu dringt het pas echt goed door dat het definitief over is. Ik had achter in mijn hoofd nog altijd een beetje het beeld dat ik binnen een paar jaar met haar zou gaan samenwonen en dat we een toekomst hadden enzo. Helaas is dat nu definitief weg.
Komt nog bij dat ik me de laatste tijd al behoorlijk kut voelde (steeds aan de dood denken en weet ik het wat). Zo'n klap als dit erbij maakt het allemaal extra zwaar.
Ik begin gewoon een nieuw topic, kijken wat de ervaringen van anderen zijn
[Dit bericht is gewijzigd door GEsTOoRD op 06-03-2003 22:47]
Ben net wel heel erg opgevrolijkt, heb een heel mooi boeket bloemen (vrolijke gele) gekregen.
Zo lief, als iemand aan je denkt
Ik heb zin om dadelijk lekker tegen m'n vriendje aan te kruipen in bed...
quote:Wegjagen met kruidenbitter wil bij mij nog wel eens werken (en het is ook nog eens hartstikke lekker
Op donderdag 6 maart 2003 19:48 schreef Fogerty het volgende:
Ik voel me alsof ik WEER ziek ga worden maar daar heb ik pas dinsdag ofzo weer tijd voor. NU EVEN NIET!
Ik ga eens proberen of ik het tij kan keren met een rustig avondje op de bank, vitaminepillen en kopjes thee enzo
Juup (C) wil je daar echt bij zijn dan? Volgens mij kakelen die dames met zijn tweeen zo dat je oren drie weken er na er nog van suizen Al heeft Rtficial natuurlijk ook iemand nodig om die oorkwelling samen te ondergaan
On-topic: Met mij gaat het perfect. Al mijn kamergenoten komen pas om 10:00 of later binnen, dus ik ben nu al sinds 8:00 hard aan het werk met een cd'tje op de achtergrond (zeg maar gerust: heel hard ). Smash van The Offspring, daar krijg je wel energie van om te werken. En het is weer bijna weekend.
[Dit bericht is gewijzigd door Peregrijn op 07-03-2003 09:02]
Maar wel blij dat het weekend is daar heb ik wel weer zin in
Voel me verder tevreden en dankbaar voor alles. Getver ik lijk wel een EO-uitzending
En toch is het zo. Zo voel ik me. Wiehoeee!
quote:je moet
Op donderdag 6 maart 2003 16:33 schreef Juup© het volgende:[..]
Mag ik ook meekomen
voel me wel enorm brak nu ik pas voel hoeveel slaap ik gemist heb de laatste weken.
En aan de andere kant ben naar 4 weken eindelijk niet meer ongesteld!!
Vandaag is mijn vader jarig. Dus dat wordt vanavond lekker een biertje drinken
quote:Gefeliciteerd!
Op vrijdag 7 maart 2003 11:16 schreef yingyang het volgende:
Vandaag weer een mooie dag, zei Poeh. En zo is het maar net. Vandaag is weer een nieuwe schone dag. Gisteren telt niet mee.Vandaag is mijn vader jarig. Dus dat wordt vanavond lekker een biertje drinken
quote:Danke
Op vrijdag 7 maart 2003 11:23 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Gefeliciteerd!
Ik voel me in de stemming om iedereen te feliciteren vandaagNet alsof ik vannacht... laat maar.
Zuip ze, maar met mate. Als je n leuke avond hebt, is hetals je je die leuke avond de volgende dag niet meer kunt herinneren...
Ik ga rustig drinken. Anders sta ik voor Jan Lul bij familie.
Mijn vader is 51 geworden.
Gisteren zag ik op Oprah Winfrey een stuk over mensen die heel erg veel zijn afgevallen. Zij hebben gekozen om hun eigen leven te veranderen, en ik geloof er heilig in dat iedereen die dat wil, zijn eigen leven kan veranderen. En dat lukt me ook al wel een beetje... een heerlijk gevoel
en de verwarming staat al aan....
ga zo maar even douchen..
verder ben ik veelste hyper... blergh...
Voel me meteen een ander mens
edit: Zo voel ik me dus .. moe, gewoon moe.
[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 07-03-2003 15:20]
Verder ontzettend moe en dat terwijl ik vannacht ruim tien uur geslapen heb.
Nu maar weer verder zwoegen aan mijn evaluatie. Blegh.
ben mn haar aan het laten groeien (het was jongetjeskort heel lang), en ben zeker een jaar niet naar de kapper geweest, als je heb bijpunten door mezelf niet meerekent... ik wil wel weer iets richting laagjes ofzo.. dat het lekker valt enzo
net lekker gedouched, en ik heb het helemaal warm
net een CD gehad van een goeie vriend: Groeten uit Maaiveld, van Acda en de Munnik, geniale CD en luister hem al voor de 3e keer achter elkaar
even lekker relaxen, even slapen, en vanaaf naar een verjaardag.....
Morgehn weer werken
Net telefoon gehad van een vriendin van me...
een ex van me is zwaar gewond geraakt in Afghanistan, hij was nogeegeens op een missie, hij was een verslaggever aan het rondleiden en die stapte op een mijn, die was meteen dood, hoe het met hem voor de rest is weet ik niet alleen dattie dus erg zwaar gewond is...
Ik kwam hem een maand of 2 geleden nog tegen in de kroeg en toen vertelde hij dat hij weer wegging (landmacht) en toen zij ik dat ik hem wel over 3 jaar weer wou zien hier (bij wijze van grap, had hem ervoor nml ook al 3 jaar niet gezien)
Het is toch raar,.. maar hier schrik ik gewoon zo van...... het is ook in 1 x zo dichtbij... wetend dat hij nu in een ziekenboeg in Afghanistan ligt......
quote:Wel een dappere kerel
Op vrijdag 7 maart 2003 17:21 schreef Swatkat het volgende:
heel erg kut,... ik zit hier nu echt te janken.,.....Net telefoon gehad van een vriendin van me...
een ex van me is zwaar gewond geraakt in Afghanistan, hij was nogeegeens op een missie, hij was een verslaggever aan het rondleiden en die stapte op een mijn, die was meteen dood, hoe het met hem voor de rest is weet ik niet alleen dattie dus erg zwaar gewond is...
Ik kwam hem een maand of 2 geleden nog tegen in de kroeg en toen vertelde hij dat hij weer wegging (landmacht) en toen zij ik dat ik hem wel over 3 jaar weer wou zien hier (bij wijze van grap, had hem ervoor nml ook al 3 jaar niet gezien)
Het is toch raar,.. maar hier schrik ik gewoon zo van...... het is ook in 1 x zo dichtbij... wetend dat hij nu in een ziekenboeg in Afghanistan ligt......
Het is het risico van het vak. Als je bij de landmacht bent dan kan zoiets gebeuren
Ik voel me redelijk ben nu de disneyversie van Alice in Wonderland aan het downloaden een van de weinige disneyfilms die ik nog niet gezien had .
quote:*geen tijd, geen tijd, hoezeer het me ook spijt!*
Op vrijdag 7 maart 2003 19:09 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
Sterkte Swatkat.Ik voel me redelijk ben nu de disneyversie van Alice in Wonderland aan het downloaden een van de weinige disneyfilms die ik nog niet gezien had .
leuke film
quote:* Xtreem troost.....
Op vrijdag 7 maart 2003 20:05 schreef Gellarboy het volgende:
Ik ben zo verdrietig. Ik zou wel dood willen. Mijn leven is zwart.
Ik voel euh... BEN geweldig....Zeker vandaag ......
quote:verklaar je nader??
Op vrijdag 7 maart 2003 20:07 schreef Pjederdy het volgende:
Ik voel me een beetje, euhm, vreemd.
quote:Wat is er jochie
Op vrijdag 7 maart 2003 20:07 schreef Pjederdy het volgende:
Ik voel me een beetje, euhm, vreemd.
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:06 schreef Xtreem het volgende:
* Xtreem troost.....
quote:Sorry, verkeerde topic. Ik wil dood.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:05 schreef Luigi het volgende:
Ik voel me okay.
quote:Make up your mind!!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 20:08 schreef Luigi het volgende:[..]
Sorry, verkeerde topic. Ik wil dood.
quote:Neeeeeeeeeeeeeej,
Je hebt een leuke baan, een leuk leven!!!!
Niet doen!!!!
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:08 schreef Xtreem het volgende:
verklaar je nader??
quote:Nou, als ik met mijn vingers een beetje verder voel dan normaal dan , euhm, geeft dat een aparte sensatie, seg maar.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:08 schreef mvt het volgende:
Wat is er jochie
quote:Omgekeerd ook?
Op vrijdag 7 maart 2003 20:09 schreef Hennie het volgende:
Ik kwam laatst wat mensen tegen op m'n werk. Sindsdien wil ik graag dood.
quote:Je gaat dus over je nek??
Op vrijdag 7 maart 2003 20:10 schreef Pjederdy het volgende:[..]
[..]Nou, als ik met mijn vingers een beetje verder voel dan normaal dan , euhm, geeft dat een aparte sensatie, seg maar.
.
quote:Wat niet?
Op vrijdag 7 maart 2003 20:10 schreef yvonne het volgende:
Niet doen!!!!
quote:Vergeet je webcam niet aan te zetten
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:10 schreef mvt het volgende:[..]
Omgekeerd ook?
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:11 schreef mvt het volgende:[..]
Vergeet je webcam niet aan te zetten
quote:Ik geef ze graag aan je
Op vrijdag 7 maart 2003 20:11 schreef 3MinuteHero het volgende:
*vraagt zich af waar de tabletten staan*stuk of 150 .
quote:Of der collega's der ook dood willen hebben (wie weet wat de baas allemaal deed met de secretaresse.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:11 schreef Xtreem het volgende:[..]
Dat zou niet echt logisc hzijn..........
quote:Ja, maar het voelt wel, euh, prettig, eigenlijk. dus.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:11 schreef Xtreem het volgende:[..]
Je gaat dus over je nek??
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:12 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Ik geef ze graag aan je
quote:Dood willen
Op vrijdag 7 maart 2003 20:11 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Wat niet?
Leef zeg ik je!!!
quote:Ik ben de beroerdste niet
Op vrijdag 7 maart 2003 20:13 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
.
quote:Leef tot je er bij neervalt zeker?
Op vrijdag 7 maart 2003 20:13 schreef yvonne het volgende:
Leef zeg ik je!!!
[Dit bericht is gewijzigd door Pjederdy op 07-03-2003 20:15]
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:14 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Leef tot je er bij neervalt zeker? {.
quote:Dat komt omdat je onstabiel in het leven staat.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:13 schreef U-lerZzZ het volgende:
Mijn linker voet is stukken groter dan mijn rechter. Ik voel me onzeker!.
quote:Het is denk ik de tijd van de maand
Op vrijdag 7 maart 2003 20:14 schreef Ilsjuhh het volgende:
wat loopt iedereen hier negatief te doen
quote:Ik beschrijf enkel mijn gemoedstoestand.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:14 schreef Ilsjuhh het volgende:
wat loopt iedereen hier negatief te doen
quote:Ik heb er hier nog eentje voor je
Op vrijdag 7 maart 2003 20:15 schreef Uncle_Sam het volgende:
Als zelfs Yvonne al off-topic gaat en zich laat meevoeren in het simplistische geslowchat, rest mij niets anders dan grijpen naar het fileermes.
quote:Oh, zow
Op vrijdag 7 maart 2003 20:13 schreef mvt het volgende:[..]
Of der collega's der ook dood willen hebben (wie weet wat de baas allemaal deed met de secretaresse.
euh..... * Xtreem neemt vorige opmerking terug
quote:Jij bent echt de moeilijkste niet
Op vrijdag 7 maart 2003 20:16 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Ik heb er hier nog eentje voor je
Maar geestelijk zo
Zo meteen lekker eten en dan gezellig filmpie kijken.
[Dit bericht is gewijzigd door The-What op 07-03-2003 20:18]
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 20:16 schreef Ilsjuhh het volgende:
hou es op met dood willen
15 XTC tabletten -> geschikt voor overdosis
2 scheermesjes
3 sterke touwen
1 spoorboekje
allemaal ZGAN.....
quote:Ik help de mensen graag
Op vrijdag 7 maart 2003 20:17 schreef 3MinuteHero het volgende:[..]
Jij bent echt de moeilijkste niet
.
quote:Schopje naar v&a
Op vrijdag 7 maart 2003 20:18 schreef Xtreem het volgende:
Te koop aangeboden:15 XTC tabletten -> geschikt voor overdosis
2 scheermesjes
3 sterke touwen
1 spoorboekje
allemaal ZGAN.....
quote:nah, hier zijn meer potentiele kopers
Op vrijdag 7 maart 2003 20:19 schreef Nuongirl het volgende:[..]
Schopje naar v&a
quote:Misschien dat je dat gezellig samen hier kunt vieren
Op vrijdag 7 maart 2003 20:19 schreef Tedda het volgende:
Hoewel ik wel enorm verkouden ben en ik dat eigenlijk na 1 dag snotteren al weer zat ben voel ik me geweldig!! Ik zie mijn vriendje weer vannacht en we gaan morgen lekker samen vieren dat we elkaar een half jaar kennen
quote:Wat is er loos, deerne met uw frivole postuur?
Op vrijdag 7 maart 2003 20:21 schreef Faithy het volgende:
quote:hey, als je Faithy van me afpakt spring ik van pier in scheveningen.......
Op vrijdag 7 maart 2003 20:23 schreef Gellarboy het volgende:
Ik wou dat Faithy hier was. Dan kon ik lekker knuvelen..
quote:Ik spring wel mee. De wereld is niet eerlijk!!
Op vrijdag 7 maart 2003 20:25 schreef Xtreem het volgende:
hey, als je Faithy van me afpakt spring ik van pier in scheveningen.......![]()
.
.
.
quote:Zoek je eigen plekkie!!!!
Op vrijdag 7 maart 2003 20:26 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Ik spring wel mee. De wereld is niet eerlijk!!
.
.
.
Hilton is nog vrij
quote:Nee, daar heeft Lucille haar meet geloof ik!
Op vrijdag 7 maart 2003 20:27 schreef Xtreem het volgende:[..]
Zoek je eigen plekkie!!!!
Hilton is nog vrij
Goh wordt het nog moeilijk om een vrije ZMP plek te vinden .
quote:Het is wel doodserieus bedoeld, dus misschien dat je wat medelevender kunt zijn
Op vrijdag 7 maart 2003 20:32 schreef VixenFromHell het volgende:
Grrrrrrrrr de download van Alice duurt nogal lang
Alsof het zomaar iets is wat je zomaar doet
Geloof me. Zelfmoord pleeg je niet 1 2 3. Daar gaat veel meer inzitten. Jullie praten erover alsof het een eitje is.
quote:jammer dat jullie het niet serieus brengen
Op vrijdag 7 maart 2003 20:33 schreef Pjederdy het volgende:[..]
Het is wel doodserieus bedoeld, dus misschien dat je wat medelevender kunt zijn
.
quote:voor sommigen is het een eitje. Die doen het impulsief,
Op vrijdag 7 maart 2003 20:39 schreef yingyang het volgende:
Voelt iemand zich ff minder gaan ze meteen praten over zelfmoordAlsof het zomaar iets is wat je zomaar doet
![]()
![]()
Geloof me. Zelfmoord pleeg je niet 1 2 3. Daar gaat veel meer inzitten. Jullie praten erover alsof het een eitje is.
quote:Oftewel: voor de een is het een begin, voor de ander het eind...
Op vrijdag 7 maart 2003 20:41 schreef KonnieKipke het volgende:[..]
voor sommigen is het een eitje. Die doen het impulsief,
voor sommigen is het een proces.
quote:Ik vind ook net alsof ze ermee roepen alsof ze het niet bedoelen. Het komt verdomme erg ongeloofwaardig over. Ook aanstellerig. Sensatie belust ook.
Op vrijdag 7 maart 2003 20:40 schreef CasB het volgende:[..]
jammer dat jullie het niet serieus brengen
Dus niet serieus
quote:Wat leuk, ZeeuwsBlondje! Waar gaan jullie heen?
Op vrijdag 7 maart 2003 20:40 schreef ZeeuwsBlondje het volgende:
Ik voel me heel erg goed, vanavond m'n eerste uitje met een vriendje!
quote:De tienerdisco in Sint Heerenskerke ofzo?
Op vrijdag 7 maart 2003 20:44 schreef Gellarboy het volgende:[..]
Wat leuk, ZeeuwsBlondje! Waar gaan jullie heen?
quote:Sommige gevoelens kun je niet negeren, daar moet je gewoon aan toegeven!
Op vrijdag 7 maart 2003 20:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
weet je wat ik negeer het gewoon , klaar . Als zij het grappig vinden moeten ze het vooral niet laten .
quote:Hai!
Op vrijdag 7 maart 2003 20:45 schreef addicted_to_jellybeans het volgende:
weet je wat ik negeer het gewoon , klaar . Als zij het grappig vinden moeten ze het vooral niet laten .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |