Beetje onwaarschijnlijk, maar goed genoeg om mij een uur bezig te houden...
de John Doe site...ziet er goed uit btw!!
quote:Coldplay - Trouble
Op dinsdag 4 maart 2003 21:24 schreef Thomas B. het volgende:
hoe heet dat nummer dat net op het einde gedraait werd bij John Doe?
quote:24 werd op zondag herhaald op RTL 5...misschien John Doe ook wel...
Op dinsdag 4 maart 2003 21:17 schreef __Saviour__ het volgende:
Heb het niet gezien, maar wel even de site bekeken en het ziet er interessant uit. Wordt de aflevering van vandaag nog een keer herhaald?
[Dit bericht is gewijzigd door ForrestX op 04-03-2003 21:27]
... en het is ook niet onprettig om naar John Doe himself te kijken
quote:precies..... is wel ok
Op dinsdag 4 maart 2003 21:27 schreef Muurbloempje het volgende:
Net gezien, leuke opvolger van 24 ook al is het een ander genre...... en het is ook niet onprettig om naar John Doe himself te kijken
quote:Zie ik daar blozende wangetjes ?
Op dinsdag 4 maart 2003 21:27 schreef MissHobje het volgende:[..]
precies..... is wel ok
John Doe oftewel Dominic Purcell
quote:Dan heb je Fastlane net gemist want dat kwam om 21:20 op V8
Op dinsdag 4 maart 2003 21:15 schreef existenz het volgende:
Geweldige serie (Donderdag Fast Lane !!) En natuurlijk wachten op 24 season 2!
quote:Nee hoor, lig wat eps voor
Op dinsdag 4 maart 2003 23:01 schreef Gh0stie het volgende:[..]
Dan heb je Fastlane net gemist want dat kwam om 21:20 op V8
Ach wellicht vind ik het na 3 aflevering toch niet echt leuk meer...
serie
quote:Als iedere aflevering op deze aflevering gaat lijken dan ben ik het zeker na 3 afleveringen zat. Als hij iedere keer een stukje in kleur ziet en dat gaat oplossen dan blijft het niet boeiend. Maar ik vind het het proberen waard....zeker nu er al zo weinig goeds op tv komt.
Op woensdag 5 maart 2003 10:33 schreef thomba het volgende:
John Doe was inderdaad wel grappig. Het had alleen teveel weg van series als The Sentinel en Early Edition.
Gelukkig zit er ook een verhaal-lijn in zodat je het wel gaat volgen.Ach wellicht vind ik het na 3 aflevering toch niet echt leuk meer...
quote:Nee dus... nou ja pech dan. Dan maar niet. Ik ga niet Yorin kijken en heb nu toch al 1 aflevering gemist dus laat verder maar
Op dinsdag 4 maart 2003 21:27 schreef ForrestX het volgende:[..]
24 werd op zondag herhaald op RTL 5...misschien John Doe ook wel...
(komt vast wel een keer op herhaling)
*seal of approval op deze serie stempelt*
quote:Ik denk van wel. Dat is tenslotte wat hij (kleurenblind) ziet.
Op dinsdag 4 maart 2003 23:23 schreef K3 het volgende:
...
En ik ben nu al dat zwartwit effect zat, ik hoop niet dat ze dat de hele serie gaan volhouden.
...
quote:Daar dacht ik inderdaad ook aan. Hij kan ook heel snel dingen leren (bijvoorbeeld die auto besturen).
Op woensdag 12 maart 2003 16:53 schreef Sjaakman het volgende:
De serie doet me door de genialiteit van de hoofdpersoon een beetje denken aan "The Pretender" (dat ik overigens leuker vind).
quote:En of er ijzerstaal inzit.
Op zondag 30 maart 2003 21:03 schreef ForrestX het volgende:
serie wordt steeds vager....ben benieuwd wat dat teken inhoud btw...
quote:Daar zit ik ook een beetje mee. dat steeds de politie helpen vind ik niet zo erg want dat vind ik wel kewl. Net CSI. Maar John Doe ontwikkeld niet echt verder. Al dat helpen helpt hem niet naar het vinden van zichzelf. Vanaf aflevering 2 hebben we die vage mensen gezien... niets meer van vernomen.. hebben nog steeds geen diepgang.
Op dinsdag 8 april 2003 21:53 schreef IntelliEye het volgende:
Jammer dat er niet wat meer gebeurde tussen John en die hoofdcommisaris of zo van de cops. Het begint best wel eentonig te worden, steeds de politie helpen, er zit niet echt een ontwikkeling in. We zijn alleen wat wijzer geworden over die assistente van John.
quote:nog niet zo erg als jouw spelling volgens mij
en die dominic aceerd echt slecht
vind dit dus wel een goede serie
over 24 kan ik niet mee praten heb ik niet gezien dus.
quote:Eensch.
Op dinsdag 8 april 2003 21:31 schreef Sigmund_Freud het volgende:
vanaond was die ook weer prachtig, super verhaal
En Karen
was geweldig.
Dan bedoel ik de scene op 27m:30s
quote:heeeel vaag allemaal...lijkt wel x-files te worden ofzo...
Op dinsdag 22 april 2003 21:49 schreef SmashBro het volgende:
Wat een plotwending (die Lorne en Cassie die blijken niet echt te zijn/in het complot te zitten)!. En dat einde, die vrouw vermoord...
.
wat een geile bak rijdt die vent BTW mooie Cobra onder zijn kont
Maar toch zit ik elke week, mits ik kan (zoals dus niet gisteren ), te kijken, want het boeit me op zich wel.
Maaruh, hoe heet de titelsong nu eigenlijk? Dat muziekje wat je hoort in de introfilmpje. Met die violen.
[EDIT] Dat is toch niet Trouble van Coldplay? - nee, dat is het niet....wat dan wel?[/EDIT]
[Dit bericht is gewijzigd door DaFrenk op 23-04-2003 09:25]
Iedereen moet deze serie absoluut blijven volgen!
Ik heb nu het complete seizoen gezien en de serie is gewoon goed.
(Alleen een beetje raar dat de serie maar 21 afleveringen heeft )
De laatste 2 afleveringen... TOP!!
Durf te wedden dat er een flink aantal mensen niet kunnen wachten tot volgend seizoen, na het zien van die 2 afleveringen
Nog twee daagjes
En idd de site ziet er goed uit.
Enneh...lekker is ie ook
quote:Denk het wel, anders wasdie RMI scan niet op tilt gegaan.
Op zondag 30 maart 2003 23:13 schreef nijntje-pg het volgende:
En of er ijzerstaal inzit.
quote:De vrouw word gespeelt door Grace Zabriskie,
En wie die vrouw is die af en toe verschijnt (die oude) en ook die psycholoog heeft laten vermoorden!
Blijven kijken dus maar!
Speelt in de afleveringen:
Psychic Connection, Ashes to Ashes, Idaho, Mind Games
En de site kom ik nie helemaal uit. Vind de puzzels niet echt iets bijzonders.
quote:Eerder een aftreksel van MacGuyver.
Op dinsdag 8 april 2003 23:38 schreef DarkMaxie het volgende:[..]
Daar zit ik ook een beetje mee. dat steeds de politie helpen vind ik niet zo erg want dat vind ik wel kewl. Net CSI.
quote:Die aflevering van gister wel, ja, maar niet zo slecht gekopieerd ofzo. Lijkt er gewoon op. Ach, vind het niet erg. De serie blijft goed.
Op dinsdag 29 april 2003 21:15 schreef nikk het volgende:[..]
Eerder een aftreksel van MacGuyver.
quote:Ik denk dat jouw gids gewoon lomp is
Op woensdag 30 april 2003 18:17 schreef DarkMaxie het volgende:
in mijn gids staat dat het volgende week niet komt.. is mijn tvgids gewoon lomp of hebben meerdere mensen dit gezien?
quote:idd bij mij staat ie er ook gewoon in...wat komt er bij jou voor in de plaats dan?
Op woensdag 30 april 2003 18:50 schreef Andyvie het volgende:[..]
Ik denk dat jouw gids gewoon lomp is
Volgens de nieuwe Veronicagids komt het gewoon hoor.
wil kan/ wil mij vertel wat er dinsdag gebeurd is? Dingen die belangrijk zijn??
beetje dom dat het niet gewoon wordt herhaald net als 24!
groetjes en bedankt evi
quote:John werd gestalkt door een serial killer, die zijn brandmerk als visitekaartje achterliet, samen met een aanwijzing over zijn volgende moord. Uiteindelijk bleek dat John het doelwit was en na enkele mislukte aanslagen op hem en enkele agenten werd een andere vrouwelijke agent (die computernerd, ben haar naam even kwijt) ontvoerd vanuit het politiebureau. John is er achteraan gegaan en in het riool komt hij de dader tegen, die hetzelfde brandmerk blijkt te hebben en alles van hem af weet. John moet echter kiezen tussen hem achtervolgen of de vrouw redden, en uiteraard kiest hij voor het laatste.
Op woensdag 7 mei 2003 21:53 schreef evi het volgende:
ok, ik ben doorverwezen naar deze topic...wil kan/ wil mij vertel wat er dinsdag gebeurd is? Dingen die belangrijk zijn??
beetje dom dat het niet gewoon wordt herhaald net als 24!
groetjes en bedankt evi
Wordt dus nog spannend.
quote:Die oude vrouw is inmiddels dood. Vermoord door haar opdrachtgever.
Op zondag 30 maart 2003 23:13 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
En of er ijzerstaal inzit.
En wie die vrouw is die af en toe verschijnt (die oude) en ook die psycholoog heeft laten vermoorden!
Blijven kijken dus maar!
quote:Dat heb ik ook wel gezien...Kijk eens naar de datum...
Op donderdag 8 mei 2003 09:29 schreef BladE-l----- het volgende:[..]
Die oude vrouw is inmiddels dood. Vermoord door haar opdrachtgever.
FOX Lets the Axe Fall on 'John Doe'
"John Doe's" search for the truth is over. A source close to the FOX series has informed us the network will not renew the series for a second season. The producers of the drama were informed yesterday about the news.
The news comes as no surprise after recent reports had the network's support shifting from "Doe" to "Fastlane." FOX executives had repeatedly stated they hoped to keep one of the two dramas for next season as part of a new Thursday or Friday lineup.
After debuting to an impressive 9.8 million viewers in September of last year, "Doe's" audience dropped more than 40% by its finale last month (5.8 million viewers). Among adults 18-49 the erosion was even more noticeable (4.3 vs. 2.4 average rating for the hour) as the series routinely finished third in its time slot among the four major networks. FOX announces its fall schedule next Thursday.
...en weer een serie de das om gedaan door 'lage' kijkcijfers. Ben benieuwd hoeveel nieuwe series nog een kans gaan krijgen.
quote:Dat is ook niet leuk om nu al te weten
Op zondag 11 mei 2003 23:21 schreef SigmundFreud het volgende:
http://www.thefutoncritic.com/cgi/gofuton.cgi?action=newswire&id=5931FOX Lets the Axe Fall on 'John Doe'
"John Doe's" search for the truth is over. A source close to the FOX series has informed us the network will not renew the series for a second season. The producers of the drama were informed yesterday about the news.
The news comes as no surprise after recent reports had the network's support shifting from "Doe" to "Fastlane." FOX executives had repeatedly stated they hoped to keep one of the two dramas for next season as part of a new Thursday or Friday lineup.
After debuting to an impressive 9.8 million viewers in September of last year, "Doe's" audience dropped more than 40% by its finale last month (5.8 million viewers). Among adults 18-49 the erosion was even more noticeable (4.3 vs. 2.4 average rating for the hour) as the series routinely finished third in its time slot among the four major networks. FOX announces its fall schedule next Thursday.
...en weer een serie de das om gedaan door 'lage' kijkcijfers. Ben benieuwd hoeveel nieuwe series nog een kans gaan krijgen.
Wel een hele toffe aflevering vanavond by the way....
Vooral die Every trek ik wel...
quote:Vanwaar die grote drop in kijkcijfers dan in de laatste maand
http://www.thefutoncritic.com/cgi/gofuton.cgi?action=newswire&id=5931FOX Lets the Axe Fall on 'John Doe'
Leuk trouwens vandaag hoe Jamie op het eind toch nog een beetje ontdooide. .
En weet er iemand waar Karen eigenlijk is gebleven? Die was opeens weg. En het was zo'n leuke meid. Ze waren ook echt zo'n duo, zij en John. Ik dacht dat dat wel gewoon gedurende de rest van de serie zo zou blijven. Was ze vervelend op de set ofzo?
quote:Er is nog niks officieel uitgebracht..
Het is echt niet te geloven hoeveel series er wel niet van de buis gehaald worden, voordat ze echt een kans krijgen om een vast publiek te veroveren.
Paar voorbeelden:
- John Doe (Waarschijnlijk)
- Firefly
- Birds of Prey
- Black Sash (Nog niet zeker, maar ziet er wel naar uit)
Stuk voor stuk leuke series om naar te kijken, maar de mensen bij Fox en TheWB kijken alleen maar naar geld, geld en oh ja, GELD
Geen wonder dat ze zo slecht in de kijkcijfers zitten. Niemand die een serie wil gaan volgen, omdat hij toch van de buis gehaald wordt, zonder dat er een serieus einde aan gemaakt wordt.
Geloof me maar als ik zeg dat je ontzettend verlangd naar een 2de seizoen van John Doe na het zien van de laatste aflevering van dit seizoen. Of tenminste een soort afronding van het verhaal
quote:Dat is echt supernaar inderdaad, zie bijvoorbeeld Popular en Models Inc. Gecancelled midden in een cliffhanger. Dus je weet nooit hoe het nou afgelopen is (aan de andere kant heeft dat ook wel weer iets mystieks.
Op dinsdag 13 mei 2003 22:40 schreef FilmFanaat het volgende:
hij toch van de buis gehaald wordt, zonder dat er een serieus einde aan gemaakt wordt.Geloof me maar als ik zeg dat je ontzettend verlangd naar een 2de seizoen van John Doe na het zien van de laatste aflevering van dit seizoen. Of tenminste een soort afronding van het verhaal
quote:Hehe, misschien een ideetje om een zender te starten gefinancierd door de fans van series.
Op dinsdag 13 mei 2003 22:49 schreef SmashBro het volgende:[..]
Dat is echt supernaar inderdaad, zie bijvoorbeeld Popular en Models Inc. Gecancelled midden in een cliffhanger. Dus je weet nooit hoe het nou afgelopen is (aan de andere kant heeft dat ook wel weer iets mystieks.
. Maar zulke series verdienen niet zo'n roemloze ondergang).
quote:Karen stond wel aan het graf van John...
Op dinsdag 13 mei 2003 22:37 schreef SmashBro het volgende:[..]
Vanwaar die grote drop in kijkcijfers dan in de laatste maand
. Wel stom hoor dat het al na 1 seizoen gecancelled wordt.
Leuk trouwens vandaag hoe Jamie op het eind toch nog een beetje ontdooide.
.
En weet er iemand waar Karen eigenlijk is gebleven? Die was opeens weg. En het was zo'n leuke meid. Ze waren ook echt zo'n duo, zij en John. Ik dacht dat dat wel gewoon gedurende de rest van de serie zo zou blijven. Was ze vervelend op de set ofzo?
quote:Oh, dat heb ik net ff gemist dan. Maar volgens IMDB gaat ze wel de serie uit.
Op woensdag 14 mei 2003 17:15 schreef nijntje-pg het volgende:[..]
Karen stond wel aan het graf van John...
Ze was heel hard aan het snotteren.
Die eikels van fox hebben John Doe gecancelled!!
Ging het eerst nog tussen John Doe en Fastlane, nu hebben ze gewoon BEIDE series gecancelled.
Om Cartman te quoten:
quote:
I .. AM .. SO .. PISSED .. OFF .. RIGHT .. NOW!!
Aankoop nieuwe seizoenen tv-series.
wel enorm slecht, want deze serie had gewoon potentieel
quote:[offtopic]dat viel nou ook wel weer mee hoor, AUSA was erg flauw en blikken gelach, want echt lachen was moeilijk erbij. Black Sash was wel erg WB, beetje kinderserie [/offtopic]
Op donderdag 5 juni 2003 23:03 schreef Witchfynder het volgende:
Wat een eikels!!!Ze halen zo vaak goede series van het scherm. Black Sash en AUSA waren ook goed!
quote:Op Yorin gaan ze nog wel ff door, maar in de VS is het gekapt.
Op maandag 23 juni 2003 16:03 schreef Chayenn het volgende:
Ik vind het echt een geweldige serie! Ik mag hopen dat ze niet kappen als het mysterie nog niet is opgelost want ik ben nu toch wel benieuwd naar hoe het gaat aflopen.
Dit flikten ze ook al met The Pretender. Lijkt wel een grote TV cover up.
Nou ja, we moeten nog maar zien of iemand ergens een einde voor John Doe kan verzinnen.
quote:Yorin gaat ook niet zo lang meer door... Volgens mij is vanavond aflevering 17 (Doe or Die, aka Virus), en er zijn maar 21 afleveringen. Maar ik hoop wel dat ze die allemaal uitzenden, en niet halverwege de serie afkappen zoals sommige zenders nog wel eens leuk vinden. (Can anyone say Fastlane? Halverwege een two-part episode stoppen, stelletje eikels)
Op dinsdag 24 juni 2003 09:10 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Op Yorin gaan ze nog wel ff door, maar in de VS is het gekapt.
quote:Er zijn inderdaad wel meer series die slordig gecancelled zijn... DarkAngel had net een setup voor season 3, maar dat is nooit gemaakt. Ally McBeal werd gecancelled met een snel in elkaar geflanst einde. Firefly: na 3 maanden/12 aflevering van de buis gehaald. En zo zijn er vast nog heel veel meer.
Dit flikten ze ook al met The Pretender. Lijkt wel een grote TV cover up.
[Dit bericht is gewijzigd door JF_ op 24-06-2003 09:27]
quote:Inderdaad. Bijvoorbeeld de spin-off van The X-Files: The Lone Gunmen. Dat heeft ook geen heel seizoen gehaald en daarbij stopten ze ook met een to-be-continued die niet afgemaakt werd. Terwijl er na die aflevering nog wel een andere werd uitgezonden. Blijkbaar was die al eerder opgenomen en eigenlijk voor na het vervolgverhaal geplanned.
Op dinsdag 24 juni 2003 09:19 schreef JF_ het volgende:
(Can anyone say Fastlane? Halverwege een two-part episode stoppen, stelletje eikels)
Er zijn inderdaad wel meer series die slordig gecancelled zijn...
Ik ben al niet zo'n series-fan.
quote:Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Op dinsdag 22 juli 2003 21:33 schreef Devano het volgende:
Was dit nou het einde?
quote:volgende week is niet toch?
Op dinsdag 22 juli 2003 21:36 schreef mamamiep het volgende:
Dit topic is te ver naar onderen gezakt. Het einde van vandaag was trouwens wel spannend hoor
. Benieuwd wat hij volgende week met die informatie gaat doen en waar hij naar toe gaat
(ik probeer zoveel mogelijk spoilers weg te laten
).
quote:Blijkbaar, dat lees ik net van jullie. Ik heb de tv bij de ondertiteling al uitgezet, dus ik hoorde het niet.
Op dinsdag 22 juli 2003 21:37 schreef Devano het volgende:[..]
volgende week is niet toch?
Nooit meer John doe
Wel benieuwd hoe ze die cliffhanger van vanavond gaan verklaren.
PAS OP, ZET HET GELUID EERST ZACHTJES
Ik kreeg er koppijn van.
edit... WAT, ik wou net me video recorder voor de komende 2 weken instellen, dat hoeft dus ook niet meer
quote:Hmm, als het op de officiele site staat. Maar ik had inderdaad begrepen dat de serie het erg goed deed in de VS. Hier volgens mij ook. Beetje flauw als dit het einde is, want het is wel erg open (verklaard wel waarom hij zoveel weet
Op dinsdag 22 juli 2003 21:47 schreef Anahka2309 het volgende:
Ok. Op het forum op de officiele site staat dat ie gecancelled isMaar omdat daar erg veel negatieve reacties op gekomen zijn schijnen de onderhandelingen weer open te zijn.
quote:Het is niet echt het volume wat het probleem is....meer de frequentie, amplitude, etc
Op dinsdag 22 juli 2003 21:51 schreef mamamiep het volgende:
Whahaha, nee dank je. Ik geloof zo ook wel dat het erg hard is.
Maar goed...
quote:Nee
Op dinsdag 22 juli 2003 22:02 schreef jacco het volgende:
Maar was dit nu vanaaf de laatste?
http://www.thefutoncritic.com/cgi/gofuton.cgi?action=newswire&id=5931
[Dit bericht is gewijzigd door Robbie007 op 22-07-2003 22:05]
quote:link?
Op dinsdag 22 juli 2003 21:47 schreef Anahka2309 het volgende:
Ok. Op het forum op de officiele site staat dat ie gecancelled isMaar omdat daar erg veel negatieve reacties op gekomen zijn schijnen de onderhandelingen weer open te zijn.
quote:Op Yorin voorlopig wel. Of de serie in de USA nog verder gaat is nog vaag. Fox heeft de serie officieel gecancelled maar daar hebben ze erg veel negatieve reacties op gehad.
Op dinsdag 22 juli 2003 22:02 schreef jacco het volgende:
Maar was dit nu vanaaf de laatste?
Serie deed het daar erg goed. Beter dan Enterprise zelfs.
quote:Officiele site:
Op dinsdag 22 juli 2003 22:04 schreef Devano het volgende:[..]
link?
"Officieel" forum (voor zover een forum officieel kan zijn):
http://forums.prospero.com/foxjohndoe
quote:sja, het enige wat we weten is dat digger die gast is
Op dinsdag 22 juli 2003 22:39 schreef bloempjuh het volgende:
Wat een klote-einde zeg! Nu weet ik nóg niet wie die vrouw nou eigenlijk was, en wie John Doe precies is..
kut dat ze niet meer door gaan
wat een bagger einde man... waar is die Digger nou mee bezig....
alle leuke series halen ze gewoon weg....
quote:Hč? Waar heb je het over? Die drie mensen speelden in de eerste pilot. Die hebben ze toen in de kast gelegd en een nieuwe pilot gemaakt met de huidige cast.
Op woensdag 23 juli 2003 10:03 schreef SyPhEr het volgende:
Wees *opzich* maar blij. In de nieuwe series hadden ze de cast veranderd:Jamie Avery (nu Jayne Brook ) en dan Elizabeth Lackey
Digger (Nu William Forsythe) en dan Meat Loaf
En Karen Kowalski (nu Sprague Grayden) en dan Azura SkyeHopelijk zenden ze de Pilot van 2 nog uit
En dan hopen dat er veel mensen kijken en Fox mailen (of bellen)
quote:Nee hoor, da's nog helemaal niet zeker. Enkel omdat het op Digger lijkt, wil niet zeggen dat hij het is. Niet in een serie als John Doe iig.
Op woensdag 23 juli 2003 00:23 schreef Clerick het volgende:[..]
sja, het enige wat we weten is dat digger die gast is
Ik hoop maar dat de onderhandelingen lukken. Ik vond John Doe altijd erg op The Pretender lijken, maar ik hoop niet dat ze John Doe net als met The Pretender gewoon midden in het verhaal laten hangen. The Pretender had nog maar één seizoen nodig! Grrr.
Overigens: http://www.petitiononline.com/johndoe/petition.html daar is een petitie met al +6600 handtekeningen Tekenen dus
En de ontknoping kan je lezen op (als je interesse hebt): http://tv.zap2it.com/tveditorial/tve_main/1,1002,271|82358|1|,00.html
quote:
Op woensdag 23 juli 2003 10:17 schreef Chayenn het volgende:
Waar ging de laatste aflevering over, die heb ik gemist...
En gaat het nu nog wel door of niet?
quote:Alsjeblieft en Fox is er mee gestopt (misschien komen ze nog op andere gedachten..)
John begins to experience an onslaught of bizarre visions and images then blacks out the visions lead him to a faceless murder victim and a cannery where the Phoenix Organization and the remote viewers were situated. John meets Sam of the NSA (the murdered man is one of Sam's undercover agents) and they manage to capture the Trenchcoat Man and discovers he's not deaf and speaks fluently in Sanskrit and Latin. Trenchcoat hints at John's destiny, how he's one of them, and that Michael (from "Remote Control") may still be alive and a key to the mystery then he escapes using strange mental abilities of his own.Sam introduces John as a "Class 1" to Lucas Doya, the founder of the U.S.'s own remote viewer program through the DoD Doya puts John through a series of tests to heighten his own remote abilities and John locks on to Teresa in a copper mine. The NSA, Avery, and Frank close in with John as the remote viewers get a vision of the location of the Staff (from "Ashes to Ashes") in the Vatican. Trenchcoat arrives, kills Michael, and he and Stocking Cap fleet with Theresa. John follows and manages to pull her away as Stocking Cap escapes but catches a glimpse of his face - it is . . . Digger.
ik dacht dat karen dood was.. of ligt het nou aan mij
quote:Klopt. Als je het topic goed gelezen had had je gezien dat die namenlijst verkeerd is. Dat zijn namelijk NIET de namen van een eventueel seizoen 2 maar van de allereerste pilot die nooit uitgezonden is.
Op woensdag 23 juli 2003 13:09 schreef henkbenk het volgende:
quote: En Karen Kowalski (nu Sprague Grayden) en dan Azura Skyeik dacht dat karen dood was.. of ligt het nou aan mij
Digger zou John nooit verraden, al was het Digger die naar die inrichting wou om de dood van zijn vriend te onderzoeken, of was dat een smoes!
Wwwwwwhaaaaaaaaa, begin ik weer!
En m'n foto en onderschrift op FOK kan ik ook gaan wijzigen
Gegroet!
quote:Ahum lees dit topic eens....
Op woensdag 23 juli 2003 22:53 schreef GabeMc het volgende:
ik snap het niet, gat John doe nog wel door? je hebt nu een beetj een beeld van John< dat hij een uiterkorene is en je weet wie die onbekende is, Digger. er kwam na John namelijk een filmpje dat olgende week op dinsdag om half negen bobos in de buch zou komen! stopt John doe?
is er in amerika al een 2e seizoen van J\D?
quote:Het schijnt dat mensen er moeite mee hebben. Tot nu toe is er in dit topic geen nieuws meer te melden.
Op donderdag 24 juli 2003 09:35 schreef bibi het volgende:[..]
Ahum lees dit topic eens....
Btw ik heb geen problemen met 4000 Hz
[Dit bericht is gewijzigd door Fixxxer op 24-07-2003 15:17]
Ik vraag me nog vet veel dingen af. Die laatste uitzending vond ik de gaafste van allemaal, en dan opeens stopt het
Ik kan het niet meer helemaal voor mijn geest halen, maar volgens mij ging die mister x met dat meisje ervandoor en zag ik digger erachteraan gaan. Ik snap er dan ook niks van dat di emister x opeens digger blijkt te zijn.
Ook zag je in het begin die organisatie in israel zitten en zagen ze via inet dat john in amerika was. Als digger de leider is dan wisten ze dat toch allang
Wil je echt helemaal sferig worden, dan zou je misschien kunnen zeggen dat die mister x van gedaante kan veranderen ofzo. Opzich zou dat niet eens raar zijn in deze serie. Wat me ook bijbleeft is dat ik ooit een keer zag dat die lui van die 'bende' het hadden over dat die staf (ofzo, phoenix ding iig) op de aarde was. En normaal mens zegt dat toch niet. Toen dacht ik echt meteen dat het dus aliens waren.
Als ze alien kan dat een hoop onwaarschijnlijke dingen verklaren, maar dan snap ik nog steeds niet waarom die bende nou zou moelijk doet. Wat hebben zij nou met john te maken. Aan de ene kant lijkt het alsof ze iets van hem willen, maar aan de andere kant ook weer niet.
Iig genoeg dingen om gek van te worden dus ik wil gewoon deel 2 zien!!!
quote:Als FOX niet verder wil met de serie kan Yorin daar weinig aan doe he...
Op dinsdag 29 juli 2003 22:27 schreef chielsen het volgende:
Ik vind dit ook een vette naaistreek. Yorin weet wel hoe je mensen kan frusteren. Ze zonden ook stargate uit en daar stoppen ze ook zomaar midden in een seizoen mee. Hier heeft yorin weinig mee te doen, maar toch
Gelukkig staat in dit topic wat John Doe nu eigenlijk is -> Phoenix indeed. Maakt een hoop duidelijk... Zo goed bedacht en dan niet volledig uitgewerkt
Anders... iemand hem op video?
quote:Yep, voor niks.
Op woensdag 30 juli 2003 14:46 schreef iruoy het volgende:
Ermz. uit de boze reacties neem ik aan dat ik mij voor niets gisteren heb vervloekt omdat ik John Doe niet heb opgenomen nadat ik er vorige week nog een half uur over wakker gelegen hebt dat Digger de leider van Phoenix is?!??!Anders... iemand hem op video?
dus maar erg de gids in de gaten houden............
blijft natuurlijk wel om zo'n einde erin te maken. weet niet hoeveel series er zijn? Ook op de www.fox.com/johndoe vind ik niet veel meer info. De episodes pagina is outdated.
Ow well... hopen dat ik het allemaal weer snel genoeg zie dat het feest weer doorgaat
quote:Ik heb gebeld. En volgens hun is er wel een tweede serie gemaakt. Maar weten zij nog niet zeker of ze die aanschaffen. Dus eigenlijk ben ik nog nix wijzer geworden.
Op woensdag 30 juli 2003 15:36 schreef iruoy het volgende:
Net ff op de Yorin site gekeken. Blijkbaar ligt het niet aan hun. want zo staat in de FAQ:
===============================================
Ik mis de serie John Doe, komt deze nog terug?
Momenteel is het aangekochte seizoen volledig uitgezonden.
In Augustus wordt de winterprogrammering bekend gemaakt. Dan kunnen wij verdere informatie geven over het eventuele vervolg.
===============================================dus maar erg de gids in de gaten houden............
blijft natuurlijk wel
om zo'n einde erin te maken. weet niet hoeveel series er zijn? Ook op de www.fox.com/johndoe vind ik niet veel meer info. De episodes pagina is outdated.
Ow well... hopen dat ik het allemaal weer snel genoeg zie dat het feest weer doorgaat
grtz
quote:Hmm, vaag.
Op woensdag 30 juli 2003 15:59 schreef jacco het volgende:[..]
Ik heb gebeld. En volgens hun is er wel een tweede serie gemaakt. Maar weten zij nog niet zeker of ze die aanschaffen. Dus eigenlijk ben ik nog nix wijzer geworden.
grtz
FOX is na 1 seizoen gestopt en er zijn geen andere networks die de serie overgenomen hebben.
[Dit bericht is gewijzigd door PazZzcaL op 30-07-2003 21:12]
quote:Zei ik toch, maar daarom is het wel kut en toch is het weer op yorin
Op dinsdag 29 juli 2003 22:40 schreef PazZzcaL het volgende:[..]
Als FOX niet verder wil met de serie kan Yorin daar weinig aan doe he...
quote:Dan mag Fox godverdomme ook wel even de plot bekend maken en uitleggen hoe alles zit!
Op woensdag 30 juli 2003 21:12 schreef PazZzcaL het volgende:
Er is gewoon GEEN 2e seizoen, moeilijk he..FOX is na 1 seizoen gestopt en er zijn geen andere networks die de serie overgenomen hebben.
Er is gewoon een complete serie hoor.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 21:32 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
niet meer afleveringen gemaakt????
is nu een geweldig programma voor in de plek Typisch tophits en 50 Manieren om je lief te kozen, zitten we echt op te wachten.......![]()
![]()
![]()
Nee ze zijn de vorige keer niet prematuur gestopt, ze zijn aan het eind van het seizoen gestopt en volgens mij duurt dat nog wel een afleveringetje of 5. (5 hele leuke!)quote:Op woensdag 24 maart 2004 12:24 schreef sir_Tachyon het volgende:
Maar nu zijn ze toch weer bijna aan het eind van John Doe??? iig waar ze de vorige keer stopten. Met die tegenpool van Doe (die vent van The Green Mile).
Nu hopen dat ze de nieuwe ook gaan uitzenden.
[offtopic]
Weet iemand wanneer ze 24 season 3 gaan uitzenden. Ik las dat dat binnenkort er weer opkomt. I'M A HUGE FAN.
[/offtopic]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |