Ik heb nu net een 12-daagse interrail voor nl/be/fr gekocht. En ik ga er vrijdag heen. Het is zoooo eng! Ik ken haar eigenlijk helemaal niet. Maar alles wat ze doet lijkt me zo leuk, ben echt al een week onwijs verliefd. Het is zo raar, verliefd zijn op iemand die je ooit maar een aantal uren hebt gesproken.
Vrijdag ... zucht ... 13 uur in de trein en dan staat ze op het station. *zucht*
Wat is het leven soms toch fijn
quote:...of niet
Op dinsdag 4 maart 2003 17:17 schreef -Kraiden- het volgende:
13 uur in de trein en dan staat ze op het station.
quote:Great minds think alike
Op dinsdag 4 maart 2003 17:18 schreef Pjederdy het volgende:[..]
...of niet
.
quote:Inderdaad
Let wel: Denken die je met je hersenen en niet met je pik
Niet te overmoedig doen en gewoon blijven zoals je bent.
Succes
mijn illusies kunnen me gestolen worden, mijn geld ook, maar mijn herrineringen zijn de mijne
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:20 schreef -Kraiden- het volgende:
ik ben ook eens naar Roemenie gevlogen en heb daar heel leuk meisje ontmoet. tijd van m'n leven gehad, maar tijd gaat voorbij. vertrouwen is altijd een punt, maar ik doe het gewoonmijn illusies kunnen me gestolen worden, mijn geld ook, maar mijn herrineringen zijn de mijne
quote:
ik ben ook eens naar Roemenie gevlogen en heb daar heel leuk meisje ontmoet. tijd van m'n leven gehad, maar tijd gaat voorbij. vertrouwen is altijd een punt, maar ik doe het gewoonmijn illusies kunnen me gestolen worden, mijn geld ook, maar mijn herrineringen zijn de mijne
quote:ja maar als je illusies en je geld zijn gestolen dan zijn je herineringen ook niet al te fijn lijkt me!
mijn illusies kunnen me gestolen worden, mijn geld ook, maar mijn herrineringen zijn de mijne
Def
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 17:27 schreef aca het volgende:Mooi gezegd
quote:OTTO WERKT
Op dinsdag 4 maart 2003 17:29 schreef Fliepke het volgende:[..]
naar fucking roemenie, waar vind je die wijven?
http://www.pbase.com/kraiden daar staan foto's van meisje uit Roemenie
onderweg naar wat komen gaat
quote:Toch wel een mooie instelling
Op dinsdag 4 maart 2003 17:35 schreef -Kraiden- het volgende:
reizen is fijnlekker in de trein wat studeren, uit het raam staren, verhalen schrijven of wat je dan ook wil
en je bent onderweg
Zou het ook zo doen!
Succes!
4 jaar geleden ook een hoop Amerikanen leren kennen in Australie, we hebben elkaar maar 2,5 week gezien en in april komen er voor het eerst 2 deze kant op. Ook zo apart, mensen die je maar zo kort hebt gekend maar toch zoveel met je hebben gedaan dat het contact behouden blijft.
quote:koop je bedoel je ?
quote:Ik liever een Nederlands meisje dat in Nederland woont maar wel goed frans ken kussen
Op dinsdag 4 maart 2003 19:14 schreef BigFloppyDonkeyDick het volgende:
ik heb liever een frans meisje dat in nederland woont
verder: geniet nog ff van deze tijd en verwacht er niet teveel van (dan kan het ook niet tegenvallen) maar probeer daarna toch een meid in nederland te zoeken, want zo'n lange afstandrelatie is echt moeilijk en vooral als ze in frankrijk woont. telefoneren is heel duur en ook een bezoek brengen kan niet zomaar... dus bedenk nog maar goed wat je verder wilt
succes nog!
we zien wel! spannend blijf het toch
quote:DUDE, JE HEBT DIE ROEMEENSE TOCH WEL COMPLEET DOORGESMEERD HE?
Op dinsdag 4 maart 2003 17:31 schreef -Kraiden- het volgende:
roemeense meisje had ik ontmoet via internet- dit meisje was vriendin van de vriendin van een vriend van me
quote:Zow leuke meid is dat...
roemeense meisje had ik ontmoet via internet- dit meisje was vriendin van de vriendin van een vriend van me
quote:I see
Op woensdag 5 maart 2003 01:28 schreef -Kraiden- het volgende:
ik neem een interrail-ticket, dat is voor 12 dagen onbeperkt reizen door nl/be/fr - dat is 182 euro ... ik heb ook nog een OV en er is een nieuwe regeling, dus misschien gaat er 25% af
quote:Goed boekje mee voor in de trein
Op woensdag 5 maart 2003 01:34 schreef -Kraiden- het volgende:
naja, ik ga dus eigenlijk ook in m'n uppie - interrail is wel de beste oplossing dan. ik geloof dat ik daar ook een 4-tal dagen alleen door moet brengen, want dan zit ze in een internaat. dat klinkt ernstiger dan het is, ze schildert en tekent er
quote:In frankrijk zijn er genoeg te vinden hoor, geloof mij maar
Op woensdag 5 maart 2003 09:59 schreef exec het volgende:
Wat leuk dat je dit zomaar doet, vaak is er toch twijfel want stel nou dat ze er niet staat dan sta je daar voor niks.
Maar goed van je dat je dit zomaar doet, lijkt me ook wel spannend om te doen en heel erg leuk.
het komt allemaal wel erg dichtbij zo, vrijdag om 9:23 moet ik de trein hebben op Amsterdam Centraal
er zijn wel meer mensen om me heen die zeggen dat ik gek ben, ik snap niet hoe je zoiets niet zou willen doen. leuk meisje, leuke omgeving, lekker reizen ... *sighhhh*
quote:i can't be anybody else
Op woensdag 5 maart 2003 10:29 schreef Doctor_Bara het volgende:
belangrijk is dat je niet zo wanhopig overkomt bij haar. Keep it cool en pik geen shit. Wees jezelf.
quote:Ken het gevoel... En it rocks!
Ik heb vorige week maandag een nederlands meisje ontmoet, ontzettend leuke nacht met haar gehad. Gepraat, gezoend ....Maar om 8:30 moest ze met een vriendin weer op stap, want ze was nog maar 1 dag in Nederland. Want natuurlijk moet ze weer in Frankrijk wonen.
Ik heb nu net een 12-daagse interrail voor nl/be/fr gekocht. En ik ga er vrijdag heen. Het is zoooo eng! Ik ken haar eigenlijk helemaal niet. Maar alles wat ze doet lijkt me zo leuk, ben echt al een week onwijs verliefd. Het is zo raar, verliefd zijn op iemand die je ooit maar een aantal uren hebt gesproken.
Vrijdag ... zucht ... 13 uur in de trein en dan staat ze op het station. *zucht*
Succes enzo.
ik word hier steeds zenuwachtiger!
thx allemaal voor de lieve reacties
quote:Wacht maar tot je vlakbij het station bent waar ze op je staat te wachten. Zenuwen!
Op woensdag 5 maart 2003 12:49 schreef -Kraiden- het volgende:![]()
![]()
ik word hier steeds zenuwachtiger!
thx allemaal voor de lieve reacties
![]()
![]()
Nu is het dan wel uit de trein stappen in Limoges, maar de zenuwen zullen ongetwijfeld hetzelfde zijn
quote:Drink booze
Op woensdag 5 maart 2003 14:04 schreef -Kraiden- het volgende:
Hehe, ja. Ik weet ook nog wel toen ik m'n tas pakte van de lopende band op het vliegveld van boekarest. Dan heb je van die schuifdeuren waar je dan doorheen moet, waarachter dat roemeense meisje toen stond te wachten. Nog even de tas neerzetten. Heel diep ademhalen en go ....Nu is het dan wel uit de trein stappen in Limoges, maar de zenuwen zullen ongetwijfeld hetzelfde zijn
-tex
tex = nono?
quote:
Op woensdag 5 maart 2003 15:45 schreef -Kraiden- het volgende:
Op zich is die rush wel cool, alhoewel hij me wel af en toe gestolen zou kunnen worden. But then again ... zo merk je wel dat je leeft!![]()
tex = nono?
Je kan ook je hoofd tegen een muur slaan, merk je ook dat je leeft
Neem 10 blikjes wc mee, drink ze uurtje voordat je bij der bent op en als het dan niks is loop je zo weg met een ander leuk frans meisje
Wel erg cool dat je weer zon trip gaat maken
Maar dronken aan komen zetten bij een meisje waarmee je af hebt gesproken is niet echt het beste idee Misschien iets voor de tweede keer - in het vliegtuig naar Roemenie kon ik toch ook echt niet de alcholische versnaperingen weigeren ;D
quote:ik zou wel even uit kijken met deze foto's... denk niet dat het meisje uit
quote:Ik kom altijd seriously aangeschoten aan bij een meisje, kan niet zeggen dat het niet werkt
Op woensdag 5 maart 2003 16:26 schreef -Kraiden- het volgende:Reizen Rules!
![]()
Maar dronken aan komen zetten bij een meisje waarmee je af hebt gesproken is niet echt het beste idee
Misschien iets voor de tweede keer - in het vliegtuig naar Roemenie kon ik toch ook echt niet de alcholische versnaperingen weigeren ;D
Doe er 3 dan ofzo, net tikje losser Als je soms mensen ziet daten denk je echt jezus, dat gaat nergensss over... hadden ze wat gedronken was het zeker en vast veel beter gegaan...
quote:ik zat er ook al over na te denken ja - kwil ze helemaal niet weghalen - ik heb trouwens al wat foto's van mij die ertussen staan gepaste, dus het zal best een kunnen dat ze ze heeft gezien.
Op woensdag 5 maart 2003 16:27 schreef -Spoon- het volgende:
ik zou wel even uit kijken met deze foto's... denk niet dat het meisje uit
Frankrijk het leuk vind om die foto's te zien...
Stel dat het wel wat serieuzer wordt
(het is alleen een tip!)
ach, it's a part of my history - jammer dat mensen daar soms niet geconfronteerd mee willen worden, maar wel begrijpelijk, ik hoef ook geen foto's te zien van haar en haar vorige vriendjes (als ze die al heeft gehad )
quote:het past inderdaad bij je
Op woensdag 5 maart 2003 16:35 schreef Dubbel het volgende:[..]
Ik kom altijd seriously aangeschoten aan bij een meisje, kan niet zeggen dat het niet werkt
Maja, het past bij me geloof ik ofzo..
Doe er 3 dan ofzo, net tikje losser
Als je soms mensen ziet daten denk je echt jezus, dat gaat nergensss over... hadden ze wat gedronken was het zeker en vast veel beter gegaan...
morgen ga ik er al heen! ben nogal zenuwachtig
quote:Je laat toch wel weten hoe het geweest is he? Ben ERG benieuwd of het wat geworden is
Op donderdag 6 maart 2003 21:04 schreef -Kraiden- het volgende:
*iiiiiiii*
*!!!!!!!!*morgen ga ik er al heen! ben nogal zenuwachtig
quote:Ja moet je doen
Op vrijdag 7 maart 2003 02:35 schreef janwil het volgende:[..]
Je laat toch wel weten hoe het geweest is he? Ben ERG benieuwd of het wat geworden is
gisteravond na zo'n 12 uur treinen weer teruggekomen in Nederland en het was me toch gaaaaaaaaaf. echt ongelofelijk
enfin, ik kwam daar aan op Limoges Bendictines - eenmaal door de schuifdeuren heen hoor ik een enthousiaste "Yoehoe" ergens voor me en daar stond ze dan. vanaf toen hebben we de hele tijd heel relaxed over van alles en nog wat gepraat. ze zit daar op een boerderij in de middel of nowhere - prachtig gebied, glooiiende heuvels met bijna geen mens in de buurt.
op maandag zijn we vertrokken richting haar school, maar ze is wel cool genoeg om het gewoon te skippen, dus zijn we vertrokken naar Toulouse - daar na lang zoeken een hotel gevonden. alle restaurants waren al dicht, dus het maar gedaan met stokbrood en wijn - dag erna richting montpellier waar we 2 dagen in een jeugdherberg zijn gebleven - daar hebben we zelf wat van gemaakt door kaarsjes uit het restaurantje mee te nemen.
voor de rest vaak bij het water bij een riviertje liggen met wijn/chips, watervalletjes, paardrijden, door het bos wandelen, schaapjes/koetjes/etc. etc. - eigenlijk te veel om op te noemen.
ben ontzettend verliefd nu. ze komt over 3 weken weer naar nederland. echt de tijd van m'n leven gehad
nu moet ik keihard gaan bikkelen want volgende week weer tentamens op de universiteit... o well!
soms moet je gewoon iets proberen - je kan veilig thuis blijven zitten, maar daar schiet je ook niet veel mee op. ik ben echt ontzettend blij dat ik de beslissing heb durven nemen. het was een hele onderneming, maar ik had het voor geen goud willen missen.
quote:Geen idee hoe groot ze moeten zijn. Bij de nieuwe layout (kun je zelf ergens instellen) resizen de foto's automatisch zodat de layout niet veranderd. Als je dan op een foto klikt krijg je het originele formaat.
Op maandag 17 maart 2003 10:02 schreef -Kraiden- het volgende:
dat roemeense meisje was wel extreem mooi - dit meisje heeft weer iets heel eigens - hoe groot moeten foto's zijn om ze hier correct een beetje passend op FoK te zetten? (hoe breed mogen ze zijn?)
quote:er moet er altijd eentje tussen zitten met zo'n reactie ha ...
Op maandag 17 maart 2003 11:41 schreef slashme het volgende:
Goeie seks gehad?
Ik mail nu een tijdje met een enorm lieve Franse jongen maar ik wil gewoon niet naar hem toe omdat ik bang ben voor heimwee....
quote:TOP, go, niet bang voor een uitdaging.
Op dinsdag 4 maart 2003 23:37 schreef -Kraiden- het volgende:
i know ... lange afstand relaties ... o well- ik ga er gewoon proberen van te genieten - ik hoop zo dat het leuk word en eigenlijk verwacht ik dat stiekem ook, maar dat blijf toch altijd iets wat je niet moet doen
Als je weet dat je een negatieve klap (meest negatieve situatie) weer teboven kunt komen dan moet je zoiets gewoon doen !
avontuurlijk, leerzaam, gaaf en geweldig!
geniet ervan en laat ons ff weten hoe het was!
HAHAHAA.... eerst hele topic lezen voor ik reageeer!!!
Geweldig ik ben blij voor je! ze ziet er lekker gestoord en spontaan uit !!! TOP man ... GO FOR IT !
echt super! jij weet hoe je leven moet!
[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 17-03-2003 11:51]
quote:gewoon gaan.
Op maandag 17 maart 2003 11:50 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
nee ik bedoel geen heimwee naar huis, maar naar hem
met je wel eerst een rijbewijs halen en 18 worden maar er is nog de trein!
[Dit bericht is gewijzigd door xychix op 17-03-2003 11:54]
quote:ik ben nog maar 17
Op maandag 17 maart 2003 11:53 schreef xychix het volgende:[..]
gewoon gaan.
geniet ervan. Het zal altijd leerzaam zijn. nogmaals misschien val je in een gat en moet jeje daar uit optrekken.
maar als het klikt dan zien jullie elkaar vast veel vaker! de technologie staat voor niets en in 6 uurtjes rijd je naar parijs... is zelfs te doen voor een weekendje! koop een dieseltje en je rijd voor €50 retour!
quote:nou, moet ik met je meereizen dan?
Op maandag 17 maart 2003 11:54 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
ik ben nog maar 17
en dat is het tweede probbleem, ik mag niet alleen van mijn moeder...
quote:leuk man!!
Op maandag 17 maart 2003 11:56 schreef -Kraiden- het volgende:
ze komt over 3 weken naar nederland toe - ik kan echt niet wachten
quote:als mijn moeder merkt dat ik met een wildvreemde gast op stap gaat, schiet ze helemaal uit haar slof.
Op maandag 17 maart 2003 11:56 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
nou, moet ik met je meereizen dan?
quote:
Beter spijt van iets wat je gedaan hebt, dan van iets wat je niet gedaan hebt.
quote:neeee, je krijgt gewoon een bodyguard tot Parijs
Op maandag 17 maart 2003 11:58 schreef Sweetsixteen16 het volgende:[..]
als mijn moeder merkt dat ik met een wildvreemde gast op stap gaat, schiet ze helemaal uit haar slof.
Nee het is echt onmogelijk bijna, wel gemeen. Ik wil graag naar hem toe.
Hij kan ook hierheen komen, maar dat kan niet want hij heeft iedere vakantie die ik heb iets anders te doen...beetje jammer en kansloos dus!!
quote:hehe...ik zou graag willen
Op maandag 17 maart 2003 12:14 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
neeee, je krijgt gewoon een bodyguard tot Parijs
En voor zo'n meid zou ik het ook wel over hebben. Wow, veel plezier man!
Ik ga eind april voor een week naar Engeland in mijn eentje, vakantievriendinnen opzoeken, dat gaat ook gaaf worden.
Verre vrouwen
. Ik heb twee jaar geleden een vriendin in Oostenrijk gehad, was ook twaalf uur treinen, was ook een hele speciale tijd.
Supercool! .
Heeft ze een zus? .
hehe - verre vrouwen - *zucht* - ik heb er iets mee, je bent ook meteen in een hele andere wereld als je bij elkaar bent. dat tilt het altijd nog verder dan als je gewoon in je eigen buurt zal blijven
quote:Precies, en doordat je niet de hele tijd op elkaars lip zit is het ook elke keer weer speciaal als je elkaar weer ziet.
Op maandag 17 maart 2003 13:02 schreef -Kraiden- het volgende:![]()
![]()
![]()
hehe - verre vrouwen - *zucht* - ik heb er iets mee, je bent ook meteen in een hele andere wereld als je bij elkaar bent. dat tilt het altijd nog verder dan als je gewoon in je eigen buurt zal blijven
maar daarentegen is de afstand wel weer K*T en natuurlijk het benodigde geld om er heen te komen - ben net ontslagen - *oeps*
Ik vin het iig erg moedig van je dat je het zo hebt gedaan
quote:Moet je een lul voor hebben!
Op dinsdag 4 maart 2003 17:30 schreef Skull het volgende:
Praatjes vullen geen gaatjes
quote:Als er niemand had gestaan was ik lekker zelf rond gaan trekken daar, misschien een vriend gebeld nog wel. Maar als ze er in jou geval had gestaan, wat had je met je vriend dan moeten doen?
Op maandag 17 maart 2003 13:26 schreef eMAeRCe het volgende:
Als ik ooit in zo'n situatie zou zitten als Topicstarter vorige week dan zou ik iig met een goede vriend gaan. Als ze er dan niet zou staan dan pak je gewoon de trein naar parijs en vermaak je je daar
.
Ik vin het iig erg moedig van je dat je het zo hebt gedaan
Het is nooit in me opgekomen dat ze er niet had gestaan. Er had misschien iets mis kunnen lopen, maar dan had ik haar gewoon daar even gebeld
quote:Mwa die had er wat mij betreft best bij mogen zijn
Op maandag 17 maart 2003 13:33 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
Als er niemand had gestaan was ik lekker zelf rond gaan trekken daar, misschien een vriend gebeld nog wel. Maar als ze er in jou geval had gestaan, wat had je met je vriend dan moeten doen?
wij oude scene-bekenden btw?
ff denken, jape ... Total Eclipse! Good old S3M/IT/XM days? =D
quote:Hmm ok ik ging toch uit van Thalys oid... 't is wat anders dan Parijs natuurlijk...
Op maandag 17 maart 2003 15:08 schreef -Kraiden- het volgende:
Thx... zo ver is het niet? - toch 12 uur met 5 treinen/2metro's en 1 tram =S - je kan natuurlijk ook vliegen of met thalys enzo, maar das allemaal veels te duur
quote:Heehee nog steeds hoor
ff denken, jape ... Total Eclipse! Good old S3M/IT/XM days? =D
Wat gebruik je nu dan? Madtracker? Buzz? Ik zit er helemaal niet meer in eigenlijk.
quote:Ja inderdaad, dan is alles in Nederland altijd zo lekker overzichtelijk geregeld eigenlijk
Op maandag 17 maart 2003 16:15 schreef -Kraiden- het volgende:
Ik moest helemaal door Parijs heen man, met de metro dus. Das wel even chaos daar. Het is in principe nog best goed uitgelegd, maar je blijft zoeken welke lijn, kaartjes, dit, dat ... brrr
quote:Zelf Buzz, moet Reason nog onder de knie krijgen
Wat gebruik je nu dan? Madtracker? Buzz? Ik zit er helemaal niet meer in eigenlijk.
quote:Voor veel haantjes wel
Op dinsdag 18 maart 2003 12:47 schreef -Kraiden- het volgende:
is dat belangrijk dan?
quote:Waar vind je btw dit soort meiden ?
Op dinsdag 18 maart 2003 12:50 schreef -Kraiden- het volgende:
true. naja, ik ga er iig niet op in :p
ik was aan het eten met een vriendin van me, toen een vriend van me belde om die maandagavond uit te gaan. ik had niet zo'n zin, want ik was al wat aangeschoten en binnen was het lekker warm. maar goed, hij zei dat nog een vriend met zijn vriendin en nog een meisje mee zouden gaan. dus ik dacht, ach ja ... waarom niet ... dus ik op m'n fietsje gesprongen naar het leidse en daar stonden ze met z'n vieren. ik vond haar er meteen al leuk uitzien, dus ik zoende haar maar braaf gedag, zoals ik altijd doe en ging toen met m'n vrienden praten.
we moesten een uur in de rij staan, dus toen liet ik en m'n vriend de 2 meisjes buiten staan, niet echt polite, maar ze waren toen toch al met mensen aan het praten ... in die tent heb ik haar ook niet aangesproken, het was pas toen ik met mijn fiets richting leidseplein liep dat ik haar aansprak - 6 minuten later waren we op leidse en stapten ze alle 4 in de taxi-bus en toen nam ik de goede beslissing, ik knalde m'n fiets op het leidse en sprong in de taxi-bus.
vanaf toen alleen maar met 'r gepraat enzo tot de volgende dag zo rond 8:30 ... toen moest ze weg. dus hoe kom je ze zo tegen? i really don't know - dat roemeense meisje had ik via internet ontmoet - eerste vriendin in italie (die dan wel in nederland woonde =)
enieweej ->
ze is echt m'n vriendinnetje nu en ze komt over 3 weekjes naar Nederland! ... is nog zo langgggggg!
o well
quote:wat is dat nu weer voor stomme vraag
Op dinsdag 18 maart 2003 12:44 schreef Blommetje het volgende:
om de prangende vraag nu maar te stellen: "hebbie nog geneukt?"
quote:* janwil denkt zoals tie zo vaak dent...... hij wel
Reaktie op topic van -Kraiden- :
quote:mooi voor je man... veel plezieR!!! en lange afstand relaties kunnen best werken, dus als het goed voelt, ga er dan voor!
Op dinsdag 4 maart 2003 23:37 schreef -Kraiden- het volgende:
i know ... lange afstand relaties ... o well- ik ga er gewoon proberen van te genieten - ik hoop zo dat het leuk word en eigenlijk verwacht ik dat stiekem ook, maar dat blijf toch altijd iets wat je niet moet doen
Ik ga over een maand naar Engeland voor een dame. .
quote:Vorig jaar op vakantie. Ze is al een keer naar Nederland geweest. De laatste tijd zijn we intensief gaan chatten en ze wilde heel graag dat ik een keer langskom. Heb een tijdje terug mijn tickets gehaald. Uurtje vliegen en dan nog twee uur met de bus, spannend!
Op dinsdag 25 maart 2003 15:48 schreef -Kraiden- het volgende:
hehe, hoe heb je der leren kennen?
quote:Wat zien jullie er lief uit samen!
Op maandag 17 maart 2003 10:49 schreef -Kraiden- het volgende:
There we go:
Some samples:
quote:Toen had ik een vriendin, maar dat is om stomme redenen van haar kant uitgegaan. En een tijdje later kwam die Engelse meid praktisch elke dag online en zaten we tot diep in de nacht te chatten.
Op dinsdag 25 maart 2003 16:12 schreef -Kraiden- het volgende:
CoolHoe was het tussen het intensief chatten en de vakantie gegaan dan? Wilden jullie toen niks en nu toch maar wel?
quote:Kraiden!!!!!!!!!!!!! Wat een superleuk verhaal!!!!!!!!! Hoe is het verder met je? Enne je kent mij nog wel he koetjes aaie
Op donderdag 27 maart 2003 14:40 schreef -Kraiden- het volgende:
ROFL! Yo ali! wtf doe jij op FoK man?Mafketel! - nee man, ik zit gewoon thuis in Nederland, heb je het stuk wel gelezen knullemans?
ze komt volgens mij 12 April s'ochtends hier aan. Kan niet wachten! zal ik er mee naar Noordwijk nemen?
- we gaan waarschijnlijk wel een dagje naar het stand dan trouwens (als het lekker weer is natuurlijk
)
ja ik had de eerste 2 paginas wel gelezen, maar daarna vond ik wel weer leuk geweest en skipte ik door naar de laatste pagina om ff te reply-en
inkie aaien ! lol
quote:ach je hebt veel vrijheid als je niet bij elkaar bent, wat ook wel weer goed is. ik mis haar wel ontzettend, maar daar is niks aan te doen. ik spreek er wel meerdere keren per week aan de phone, maar niet elke dag, anders wordt het te duur ha
Op donderdag 27 maart 2003 15:54 schreef asian8 het volgende:
zo`n lange afstand lijkt me echt Fok op....
moet je je hele leven dan niet anders indelen als je vriendin daar zit..Ik neem aan dat je dagelijks contact met haar heb via internet of telefoon...?
quote:Pinkie ook al op FoK!
[b]Op donderdag 27 maart 2003 16:10 schreef inkie1010 het Kraiden!!!!!!!!!!!!! Wat een superleuk verhaal!!!!!!!!! Hoe is het verder met je? Enne je kent mij nog wel he koetjes aaie
«19:10:43» <krai> [23:05] <[rYs]Kraiden> ja enten heeft geen zin
«19:10:43» <krai> [23:05] <[rYs]Kraiden> gaat hele economie eraan
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> verbranden die krengen
«19:10:43» <krai> [23:06] <inkie> ECONOMIE KAN DE POT OP!!!
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> hehehe
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> wat moet je nou met koeien ?
«19:10:43» <krai> [23:06] <inkie> aaien
«19:10:43» <krai> [23:06] *** [rYs]Kraiden sets mode: +o inkie
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> GHAHAHAHHAHA
«19:10:43» <krai> [23:06] <inkie> :::::::::::::
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> ROFFFFFFFFFFFFLLLLLLLLLLLLLLL
«19:10:43» <krai> [23:06] <inkie> ik ga de politiek in
tuurlijk weet ik dat nog!
quote:betekent dat dat je de foto's niet hebt gezien Ali? =/
[b]Op donderdag 27 maart 2003 16:17 schreef AliaS_ het ja ik had de eerste 2 paginas wel gelezen, maar daarna vond ik wel weer leuk geweest en skipte ik door naar de laatste pagina om ff te reply-en
leuk meisje
maarre als je naar nwijk komt, ff zeggen he want dan doen we hier ff 1 biertje, of 2 of 3 of 4
Have fun in life!
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 20:47 schreef -Kraiden- het volgende:
hehe, thx m8tey!![]()
ik hoop het ook - kheb nog steeds mega butterflies in m'n buik hier
Door dit topic ben ik gewoon helemaal vrolijk en door die foto's, echt superrrrrlief!
je hebt in ieder geval 1 iemand gelukkig gemaakt
quote:Whaaaaa je hebt het nog
Op donderdag 27 maart 2003 19:10 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
Pinkie ook al op FoK!
«19:10:43» <krai> [23:05] <[rYs]Kraiden> ja enten heeft geen zin
«19:10:43» <krai> [23:05] <[rYs]Kraiden> gaat hele economie eraan
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> verbranden die krengen
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> hehehe
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> wat moet je nou met koeien ?
«19:10:43» <krai> [23:06] *** [rYs]Kraiden sets mode: +o inkie
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> GHAHAHAHHAHA
«19:10:43» <krai> [23:06] <inkie>:::::::::::::
«19:10:43» <krai> [23:06] <[rYs]Kraiden> ROFFFFFFFFFFFFLLLLLLLLLLLLLLL
«19:10:43» <krai> [23:06] <inkie> ik ga de politiek intuurlijk weet ik dat nog!
ik ben nu drunk dus boeie. KRAI het nieuwe nummer van mij PM ik nu ff ja ???
inkie wat doen we met nou met die koeien ? hahahaha
IRC ownz to tha bone
niuew nummer geef ik wel morgen fozo op irc
ik moest ff geld halen, dus ik ga nu weer naar drkroeg. mzl 8)
quote:
Op donderdag 27 maart 2003 23:27 schreef racoon2002 het volgende:
Wat een ontzettend leuk topic is dit
En wat een geweldige fotos!!
Maar idd wat iemand al zei,
echt geweldig!!!!en
Door dit topic ben ik gewoon helemaal vrolijk en door die foto's, echt superrrrrlief!
je hebt in ieder geval 1 iemand gelukkig gemaakten
Het ziet er gezellig uit hier .
Maar: of jullie gaan ontopic, of ik verplaats hem naar Onzin.
bwiiiiiiiiiiiiiii - en onzin is het zeker niet, pfffff
nog 2 weken en ze is hier! ik word er nu al zenuwachtig van!!!
iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
quote:* -Kraiden- knuffelt Perzikje ...
Op donderdag 27 maart 2003 20:58 schreef Perzikje het volgende:Door dit topic ben ik gewoon helemaal vrolijk en door die foto's, echt superrrrrlief!
je hebt in ieder geval 1 iemand gelukkig gemaakt
quote:*knuffelt terug*
Op vrijdag 28 maart 2003 04:36 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
* -Kraiden- knuffelt Perzikje ...
![]()
![]()
quote:Ik ben weleens in Limoges geweest! Toen gingen we op vakantie in de Dordogne. Hele mooie omgeving daar!
Op zaterdag 29 maart 2003 16:05 schreef -Kraiden- het volgende:
o trouwens - komt er ooit iemand van jullie FoKKers wel eens in de buurt van Limoges? (daar woont het meisje waar het topic over gaat)
inkie trouwens moderator? ik dacht dat je RSI had!
quote:waarom kom je niet meer op IRC ? ik ook niet zoveel meer trouwens
Op zaterdag 29 maart 2003 16:04 schreef -Kraiden- het volgende:
[offtopic]
o ali, kan je even je nieuwe nummer mailen dan? - ik kom niet meer op IRC - dus vraag email maar ff aan grubbelz
[/offtopic]
*hihi*
quote:Hallo, vriendinnutjuh van -Kraiden-
Op dinsdag 15 april 2003 10:30 schreef -Kraiden- het volgende:
ze is nu hier!*hihi*
quote:Thank God For Internet ;-)
quote:Woooeeiii wat leuk!! Ik lees dit topic nu pas, echt hartstikke leuk. Ik vind ook dat je er gewoon voor moet gaan, anders zou je nooit weten hoe het had kunnen gaan. Goed gedaan dus!
Op dinsdag 15 april 2003 10:30 schreef -Kraiden- het volgende:
ze is nu hier!*hihi*
quote:eerst nog dingen hier in nederland afronden, probleem is dat ik een jaar in de US nog een opleiding wil volgen =/ maar ja, we zijn alle twee nogal internationaal ingesteld, dus moet geen probleem zijn
Op dinsdag 15 april 2003 12:54 schreef FunnyMuffin het volgende:
dude, volgende keer zou ik mooi een enkeltje nemen en mooi daarginds bij haar blijven
quote:uhm, steelo vrouwtje? was dat voorn popi jopi taal?
Wat moet zo'n steelo vrouwtje met jou man :S
quote:dan ga ik haar zoeken hoor!
Op dinsdag 15 april 2003 14:08 schreef DaWout het volgende:
Zorg dat ze niet wegloopt...
en toen was ze weer weg ... =( .. het was net zo'n film scene, ze zat tegen de achter-ruit van de bus aangeplakt en ze reed al zwaaiiende de hoek om.
moeilijk is dat zeg =(
quote:Wanneer ga je weer naar Frankrijk?
Op donderdag 17 april 2003 18:50 schreef -Kraiden- het volgende:
*moo*en toen was ze weer weg ... =( .. het was net zo'n film scene, ze zat tegen de achter-ruit van de bus aangeplakt en ze reed al zwaaiiende de hoek om.
moeilijk is dat zeg =(
quote:enfn - zou ik me nu slecht moeten voelen dat jij suggereert dat ik geen style zou hebben of zo? - wat ze met me moet? verliefd zijn, leuke dingen doen en een ontzettend leuke tijd hebben? perhaps? zijn gewoon wat dingetjes die in me opkomen. en als je mij saai vindt overkomen dan mag dat hoor, ik kan me er echt niet druk om maken
Op vrijdag 18 april 2003 13:48 schreef Juniorz het volgende:
Ok plat vertaaldWat moet zo'n meisje met style in godsnaam met jou ?
jij ook ooit zoiets ondernomen dan? show me style then. you made me curious.
quote:jaaaaa!
Op vrijdag 18 april 2003 14:31 schreef Scandalous het volgende:
En hoe was het , leuke tijd met haar gehad hier ?
quote:Heel toevallig neem ik niet die bus
Op donderdag 1 mei 2003 22:16 schreef -Kraiden- het volgende:
ha! ga morgen weer naar der toe!!![]()
- iemand die heeeeeel toevallig ook de bus richting Limoges (Toulouse gaat hij volgens mij naar door) morgen om 18:00 op Amsterdam Amstel neemt?
- brrrrr, kan niet wachten tot ik er ben
quote:Leuk Kraiden, veel plezier enzo man
- iemand die heeeeeel toevallig ook de bus richting Limoges (Toulouse gaat hij volgens mij naar door) morgen om 18:00 op Amsterdam Amstel neemt?
quote:Ligt nu niet bepaald in mijn route eigenlijk, maar have a nice time! Het is je gegund
any tips for sleeping in sucky touring bus? moet iig m'n kussen niet vergeten
quote:Zet je walkman op met ene beetje relax muziek en idd een kussen is ook wel ok. Verder is het gewoon een kwestie van ontspannen (en je ogen dichtdoen natuurlijk). Denk maar aan de leuke dagen die gaan komen.
Op vrijdag 2 mei 2003 13:37 schreef -Kraiden- het volgende:any tips for sleeping in sucky touring bus? moet iig m'n kussen niet vergeten
Veel plezier in La Fouce France
die bussen zijn trouwens inderdaad super duf - wat een kut organisatie ook af en toe, laatste keer dat ik me door een goedkope prijs laat verleiden om met eurolines te gaan (naja, ik heb even geen baantje, dus veel keuze had ik ook niet ) - vliegtuig had ik al 2x naar Roemenie gedaan, dus het leek me leuk om een keer de trein en een keer de bus te proberen. als ze in bordeaux woont kan ik wel lekker goedkoop erheen vliegen
ga trouwens begin september met een zelfgehuurd busje erheen (dan heb ik echt elk type vervoer gehad) want we gaan samen in een bungalow'tje een feest geven voor al onze vrienden
heb er nu al super veel zin in!
wiiii - en nu moet ik bloed laten prikken
ik ga morgen met de bus naar Parijs, kheb met mijn vriendinnetje boven op de eifeltoren afgesproken, maar ik zat me af te vragen hoe druk het nu eigenlijk is. ik heb wel is vaker gehad dat je niet meer naar boven kon, omdat er al teveel mensen op het topje waren. iemand net terug uit Parijs?
quote:Ligt ook aan het weer of je helemaal naar boven mag...
Op donderdag 19 juni 2003 16:07 schreef -Kraiden- het volgende:
eyik ga morgen met de bus naar Parijs, kheb met mijn vriendinnetje boven op de eifeltoren afgesproken, maar ik zat me af te vragen hoe druk het nu eigenlijk is. ik heb wel is vaker gehad dat je niet meer naar boven kon, omdat er al teveel mensen op het topje waren. iemand net terug uit Parijs?
quote:Maar als je weer terug naar Nederland moet....Slik Slik. Lange afstand relaties werken niet heb k al eerder gezegd hier in R&P
Ik heb vorige week maandag een nederlands meisje ontmoet, ontzettend leuke nacht met haar gehad. Gepraat, gezoend ....Maar om 8:30 moest ze met een vriendin weer op stap, want ze was nog maar 1 dag in Nederland. Want natuurlijk moet ze weer in Frankrijk wonen.
quote:Hehe wil je de regenjas voortaan thuislaten?
Op dinsdag 13 mei 2003 07:38 schreef -Kraiden- het volgende:
wiiii - en nu moet ik bloed laten prikken
quote:het was ook nog eens de dag voor "fete de la musique", dus we hebben maar gewoon mid-mid onder de eifeltoren afgesproken
Op donderdag 19 juni 2003 20:41 schreef Yvonnetje het volgende:[..]
Ligt ook aan het weer of je helemaal naar boven mag...
Kan aardig druk zijn, ook beneden zijn er soms lange wachttijden. Maar gewoon vroeg vantevoren er al zijn, en misschien een 'reserve' afspreekplaats voor het geval je niet op 't topje mag
ik heb volgens mij nog nooit zo'n leuk weekend gehad. het waren niet eens de dingen die we gedaan hebben. al hadden we in een kartonnen doos op straat moeten slapen. had niks uitgemaakt, niks had uitgemaakt eigenlijk
quote:
Maar als je weer terug naar Nederland moet....Slik Slik. Lange afstand relaties werken niet heb k al eerder gezegd hier in R&P
quote:ik zei daar toevallig gister nog iets over tegen haar
Op vrijdag 20 juni 2003 04:33 schreef Cruoninga het volgende:
Goed bezig Kraiden. Ik lees dit topic pas voor de 1e keer door en moet toegeven dat ik me twijfels had of iemand die je pas 1 avondje hebt gezien er wel zal staan op een station in Frankrijk. Ik had het niet gedaan denk ik. Toch de goede keuze gemaakt in ieder geval.
P.s. wat voor digi cam gebruik je??
greets
Pascal
quote:Hehe, als je ooit nog eens richting Frankrijk rijdt moet je het maar zeggen, want dan lift ik mee ;D - ik gebruik een Sony DSC-S85 - ben er erg blij mee, net in Parijs ook lekker weer wat foto's mee gemaakt
Op woensdag 25 juni 2003 19:59 schreef Pbaste het volgende:
Hej, heb gelezen wat je allemaal heb meegemaakt, erg tof man.
Leuk dat je een meisje uit frankrijk heb...ik ben zelf ook frans. maar woon in Rotterdam.
Heb ook wat foto`s van jullie gezien,P.s. wat voor digi cam gebruik je??
greets
Pascal
quote:
Op woensdag 25 juni 2003 20:13 schreef koala2002 het volgende:
He kraiden, wat gaaf dat het zo allemaal lukt zeg, ik blijf je topic volgen, wat een uitzonderlijk mooi verhaal!!!
Helemaal toppie!!
heel veel succes en plezier met zn tweeen hoor!!!
Ik vind die foto`s die je heb gemaakt erg mooi man, ik heb zelf een fuji van 1,5 jaar oud met 1.3 Mpixels, niet zo bijzonder meer, Ben Hur heeft zelf nog foto`s met mijn cam gemaakt hahahaha
Waar woond je vriendin dan in de buurt?
Mail me anders, misschien is er iets te regelen
greets Pascal
To reach the stars
A dreamer must fly
Somehow he must live more of a lifetime
Than I
For sands of time won't wait
And it may be too late...
Wauw, want een gaaf topic. Ik heb ontzettend veel bewondering voor de TS. Ik wou dat ik de guts had om zoiets te doen, al is mijn bestemming iets verder dan Frankrijk. Maargoed, Kraiden, ik hou me aanbevolen voor het verdere verloop van dit verhaal!
quote:Nou! Ik heb 11 en 12 augustus herkansingen, maar daarna zou het best wel heel erg cool zijn eigenlijk!
Op woensdag 25 juni 2003 20:26 schreef Pbaste het volgende:
Waarschijnelijk ga ik in Augustus naar parijs met mijn vriendin met de autowww.
Ik heb daar familie wonen namelijk.Ik vind die foto`s die je heb gemaakt erg mooi man, ik heb zelf een fuji van 1,5 jaar oud met 1.3 Mpixels, niet zo bijzonder meer, Ben Hur heeft zelf nog foto`s met mijn cam gemaakt hahahaha
Waar woond je vriendin dan in de buurt?
Mail me anders, misschien is er iets te regelengreets Pascal
quote:You can create a life by dreaming, but you can also make your life your dreams.
Op woensdag 25 juni 2003 20:46 schreef Stereotomy het volgende:
To touch the sky
A dreamer must be
Someone who has more imagination
Than meTo reach the stars
A dreamer must fly
Somehow he must live more of a lifetime
Than IFor sands of time won't wait
And it may be too late...Wauw, want een gaaf topic. Ik heb ontzettend veel bewondering voor de TS. Ik wou dat ik de guts had om zoiets te doen, al is mijn bestemming iets verder dan Frankrijk. Maargoed, Kraiden, ik hou me aanbevolen voor het verdere verloop van dit verhaal!
quote:Inderdaad... maar dromen kunnen soms omslaan in nachtmerries, en ik hou niet zo van nachtmerries.
You can create a life by dreaming, but you can also make your life your dreams.
Is ook het type dat ik ben hoor... in de liefde weinig risico durven te nemen, altijd rationeel blijven om uiteindelijk uiteen te spatten in een ballon van emotie.
Maar ik ratel nu teveel door, dit is het topic van Kraiden, en een hele mooie ook!
Het laat me wel zien dat het ook anders kan...
quote:Hahah ik hoop tegen die tijd zelf een nieuwe digi cam te hebben, zat te denken aan de G3
Op woensdag 25 juni 2003 22:06 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
Nou! Ik heb 11 en 12 augustus herkansingen, maar daarna zou het best wel heel erg cool zijn eigenlijk!
- dan mag je met mijn camera spelen!
greets
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 01-07-2003 18:37]
quote:Eens! Maar voor 13 uur! Dat is zo fucking lang.
Op dinsdag 4 maart 2003 17:35 schreef -Kraiden- het volgende:
reizen is fijnlekker in de trein wat studeren, uit het raam staren, verhalen schrijven of wat je dan ook wil
en je bent onderweg
helemaal gek...
Maar goed je hebt wel ballen om te doen wat je neus je zegt!
quote:ik heb eergister de G3 voor m'n ouders besteld. ben zelf ook erg benieuwd!
Op donderdag 26 juni 2003 12:42 schreef Pbaste het volgende:[..]
Hahah ik hoop tegen die tijd zelf een nieuwe digi cam te hebben, zat te denken aan de G3
Maar misschien is er wel wat te regelen voor Francegreets
quote:Valt mee toch? Ik benook met de bus naar haar toegeweest en dat was 16 uur
Eens! Maar voor 13 uur! Dat is zo fucking lang.
Ben trouwens net terug uit Praag, wat een super mooie en leuke stad is dat zeg! - Naast de binnenstad en de omgeving is ook het uitgaan er onwijs gaaf. Echt als een bezetene door die discos heen gesprongen daar
quote:Waar haal je het geld vandaan zeg?!
Op maandag 14 juli 2003 15:56 schreef -Kraiden- het volgende:morgen met haar afgesproken in Pamplona (Noord Spanje) - iemand anders die heel toevallig de BasiqAir vlucht van 10:10 morgenochtend (15 Juli) naar Madrid neemt?
Ik heb er zoooooo veel zin in!!
Ben trouwens net terug uit Praag, wat een super mooie en leuke stad is dat zeg! - Naast de binnenstad en de omgeving is ook het uitgaan er onwijs gaaf. Echt als een bezetene door die discos heen gesprongen daar
Eventueel foto's van Spanje staan hier: http://www.cs.vu.nl/~rdijk/pictures/spain
quote:nou, ik ben nog student, dus tijd heb ik iig zat
Op dinsdag 29 juli 2003 09:12 schreef ElCriz het volgende:[..]
Waar haal je het geld vandaan zeg?!
Maar hoe lang bleef je in Pamplona? Lijkt me heerlijk om dat soort reisjes te ondernemen (heb 't ook 1x gedaan, zie eerder dit topic) maar heb er simpelweg gewoon de tijd en het geld niet voor nu... en bovendien woont het meisje waar ik gek op ben in Den Haag wat me geregeld treinreisjes van 20 minuten, en een spannende rit in de tram opleverd...
quote:Dat zal het wel zijn dan
Op woensdag 30 juli 2003 14:00 schreef -Kraiden- het volgende:
... en een beetje slim omgaan met je geld in en buiten de vakanties helpt erg
knuf
Je hebt het goed voor elkaar. Ik blijf je topic nu iig ook een beetje volgens. Knap meisje...
Veel plezier in Engeland en gefeli met je meissie
En hele mooie foto's hoor!!
D'r is maar èèn duidelijk woord voor dit topic; wauw. Ons aller TS omschrijft zijn situatie heel levendig en ik kan me erzelf maar al te veel in terugvinden (helaas)... Ook ik ben verliefd (-geweest-) op een beeldschoon Oostenrijks meisje, maar na vele overwegingen, gesprekken en een allerlaatste bezoek, hebben we toch besloten om elk onze eigen weg te gaan. Al zullen we elkaar nog (vaak?) zien in de toekomst, wil ik haar niet meer zien dan een vriend-- of een zus.
Ik had nooit verliefd op haar mogen worden, maar het gebeurde, en nooit heb ik er spijt van gehad. Ik haat het om van haar te houden.
Overigens, m'n hele verhaal kan je hier lezen; Verkering afgewezen
Nee, dan is jouw situatie velen malen beter, merk ik. Hey, ik zou er zelfs jaloers van worden . Ik heb het topic nog niet helemaal doorgelezen, moet ik eerlijk zeggen, maar dat ga ik zeker doen! Wauw, zo'n Franse freule moet toch wel een typisch temperament hebben? Ik bedoel, ik heb nog een aantal buitenlandse contacten waaronder een Fin, een Spaanse en een handjevol Italianen, maar een Franse... ik zou het best wel kunnen geloven dat ze jouw hoofd helemaal op hol brengt
. Ik hoop ècht het àllerbeste voor je, jongen. Voor jullie allebei trouwens. Laat regelmatig een berichtje hier in de topic achter om te laten weten of er nog -spannende- dingen tussen jullie gebeurd is!!
En om m'n post af te sluiten een paar pictures van mij en m'n Oostenrijkse 'zus' :
Ik (rechts) met de helft van de band + Sylv' op de top van een berg
Fraulein op m'n motor
Hardstikke veel succes, voorspoed en geluk gewenst voor iedereen die in een soortgelijke situatie zit-- het is hard, maar het resultaat loont; hoe dan ook!!
--{-{@ Nite
quote:Of je komt bij haar huis aan en dan wordt ze net gruwelijk hard genomen in een gangbang!
Op dinsdag 4 maart 2003 17:18 schreef dagizmo het volgende:
En dan staat ze daar met een club Hells Angels om je te beroven van je geld & vertrouwen
quote:Een heel mooi meisje alleen de afstand is groot. Ik zelf heb weleens wat gehad met een Russische, we hebben nog goed contact, alleen voor een echt serieuze relatie is de afstand te groot.
zal nog even wat foto'tjes erbij plakken - eerste is in Amsterdam genomen - 2de op schiphol toen ik naar Bordeaux ging en laatste in Bordeaux zelf - raad zelf maar waar
het wordt wel heel erg moeilijk om het zo vol te houden en we hebben het er over gehad om misschien niet door te gaan, omdat het nog wel 4 jaar zo blijft - maar we vinden elkaar veel te leuk om er mee te stoppen, dus we gaan er gewoon voor en we zien wel wat er allemaal op ons pad komt!
bedankt voor alle leuke reacties trouwens! :xxx
quote:hey - ze is nederlands ... eerst ff bijlezen!
Op zaterdag 29 november 2003 01:41 schreef DaBuzzzzz het volgende:
Keurige franse poppette!
quote:keurige nederlandse poppete!
Op zaterdag 29 november 2003 01:44 schreef -Kraiden- het volgende:[..]
hey - ze is nederlands ... eerst ff bijlezen!
Keep up the good work
Leuke meid heb je, ik ben oprecht jaloers
wees er maar zuinig op.....
Maareeee..... wat vindt ze er zelf van dat je jullie hele verhaal incl foto's van haar op FOK! post? Ff serieus, misschien vindt ze dat niet zo leuk..... hou d'r ff rekening mee.
(overigens, je vertelt het allemaal wel op een respectvolle manier hoor)
(HOI LIEVERD! ;P)
ik zal haar het adres eens doorsturen
en het blijft leuk om alle reacties zo te krijgen, zal bijna een deel 2 openen!
quote:Slotje !! Tijd voor Deel 2 ziet ik zo....
Op vrijdag 12 december 2003 17:10 schreef -Kraiden- het volgende:
ik heb wel gezegd dat ik het allemaal post, maar ze heeft het nog niet gelezen nee - maar denk dat ze het wel leuk zal vinden(HOI LIEVERD! ;P)
quote:Kan ze een beetje Nederlands?
Op vrijdag 12 december 2003 17:10 schreef -Kraiden- het volgende:
ik heb wel gezegd dat ik het allemaal post, maar ze heeft het nog niet gelezen nee - maar denk dat ze het wel leuk zal vinden(HOI LIEVERD! ;P)
quote:
Op zaterdag 13 december 2003 00:30 schreef KwebeMark het volgende:
Kan ze een beetje Nederlands?
quote:Denk het wel ja.
Op zaterdag 29 november 2003 01:44 schreef -Kraiden- het volgende:
hey - ze is nederlands ... eerst ff bijlezen!
quote:ik dacht, kzeg nix ;P
Op zaterdag 13 december 2003 01:32 schreef LintuxCx het volgende:
Denk het wel ja.
tweede deel is hier te vinden:
Meisje uit Frankrijk! *iiiiii* - Deel 2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |