ook de uitbreidingen zijn hier aan de orde (denk aan dreamfleet en LAGO)
ik ga nu vliegen en screenies maken.
quote:dude, daar ben ik al 6x gebanned
Op dinsdag 4 maart 2003 12:47 schreef Freak187 het volgende:
Dude, ik denk dat je beter even naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/713532 kan gaan. Daar zijn ze al bij deel 49 aangekomen.
quote:Dude, ik denk dat je beter even de Spuit 11 kan gaan uithangen. Die geeft namelijk ook modder.
Op dinsdag 4 maart 2003 12:47 schreef Freak187 het volgende:
Dude, ik denk dat je beter even naar http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/713532 kan gaan. Daar zijn ze al bij deel 49 aangekomen.
quote:Zoo... goed werk H3nk
Op dinsdag 4 maart 2003 15:51 schreef H3NK het volgende:
shift-z
hmmkeej, ik doe ook ff mee.
quote:Ja dat krijg je als je totaal geflipt bent van vliegtuigen en alles wat er omheen hangt. Deze flightsim is gewoon erg realistisch (denk niet aan vlieggedrag en beweging enzo.) Je moet er echter wel een flinke stapel add-ons bij kopen wil je het nog realistischer maken. Ik vind persoonlijk het grafische gedeelte bijzaak. Is erg leuk maar niet altijd toegevoegde waarde. Het zijn voor mij juist de super uitgebreide cockpits die het interessant maken.
Op woensdag 5 maart 2003 10:39 schreef Bastard het volgende:
Ik ben wel een n00b op dit gebied hoor, maar wat trekt iemand nou om te vliegen op de pc?
Wat maakt het nou leuk.. niet echt de graphics als ik de grond zo zie..
en is het nou moeilijk als je hier aan begint.. ik bedoel, wat is de leercurve van het spel?
quote:Dus beginners starten met een cessna
Op woensdag 5 maart 2003 10:47 schreef H3NK het volgende:[..]
Ja dat krijg je als je totaal geflipt bent van vliegtuigen en alles wat er omheen hangt. Deze flightsim is gewoon erg realistisch (denk niet aan vlieggedrag en beweging enzo.) Je moet er echter wel een flinke stapel add-ons bij kopen wil je het nog realistischer maken. Ik vind persoonlijk het grafische gedeelte bijzaak. Is erg leuk maar niet altijd toegevoegde waarde. Het zijn voor mij juist de super uitgebreide cockpits die het interessant maken.
De leercurve kun je zelf invullen. Begin je met een cessna dan is het niet echt moeilijk. Maar ga je boeing of airbus vliegen dan wordt het een klein beetje een ander verhaal. De meeste systemen zijn toch vrij goed gesimuleerd, en dat maakt het interessant. Vervolgens kun je ook nog het internet op duiken met je flightsim. Je hebt dan allemaal echte controllers en piloten om je heen. Dit zijn vaak gepensioneerde piloten (ook veel kids, maarjah). Het wordt dan ineens heel "eng" realistischDan komen ineens de echte procedures om de hoek kijken.
quote:Dus je hebt er een baan in je vrije tijd als piloot naast waarschijnlijk
Op woensdag 5 maart 2003 11:04 schreef H3NK het volgende:
Ik vind het ook geen spelletje meer
het is gewoon leuk om iets in je huiskamer te doen wat iemand anders zn brood betekent
Ik ga misschien volgend jaar beginnen met de opleinding voor Air Traffic Controler omdat dit mij erg leuk lijkt om te doen. Nu vraag ik me af of je zoiets ook niet met FS2002 kan simuleren ofzo.
En zo ja, wat heb je daar voor nodig en hoe moet ik beginnen? En is het ook perse nodig om zelf te kunnen vliegen daarvoor? (ben het wel van plan ooit, maar t heeft geen haast )
ik zal het binnen kort nog maar weer is proberen
Tnx.
quote:
Op vrijdag 16 januari 2004 23:04 schreef dutchmage het volgende:
hoe kan je in je flightplanner Vor's ed. toevoegen..? ik kan ze alleen maar verwijdereniemand..?
quote:ja weet ik die ben ik aan het downloadenkopen maar weet je antwoord op mijn vraag.? of die van anderen./?
Op zondag 18 januari 2004 14:40 schreef sebabje het volgende:MFS 2004 is veel mooier
heeft al tijdje op pc landen op runway veel makkelijker. Alles is ook mooier gemaakt
quote:Ja, je moet naar view en dan staat daar ergens beeld en nog een keer beeld je moet die laatste hebben dan heb je 2 schermen.
Op woensdag 16 april 2003 18:35 schreef Darcy het volgende:
Weet iemand hoe je met twee schermen tegelijk kunt werken in FS2002? Zou handig zijn voor de instrumenten panelen...Tnx.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |