Hier wil ik het even serieus hebben over waarom iemand die net zo slecht zingt als veel van de mensen die de er in de eerste rondes al uitlagen, wel in de top2 van Idols zit!
quote:niet... dat kan hij niet
Op maandag 3 maart 2003 10:48 schreef schatje het volgende:
Jim kan wel zingen, discussie is al zo vaak gevoerd.
quote:nee... dat was Jamai
Op maandag 3 maart 2003 10:48 schreef Riann het volgende:
jim was afgelopen zaterdag helemaal geweldig
quote:Wat een onzin, niet iedereen is hetzelfde als jij. Ik vond de stem van Jim gedurende heel Idols al boven heel veel anderen uitsteken.. vind ook dat ie terecht in de top10 zit, verder is het programma op zoek naar een Idol.. en je kan niet ontkennen dat Jim dat niet is.
Op maandag 3 maart 2003 10:45 schreef Manono het volgende:
Hier wil ik het even serieus hebben over waarom iemand die net zo slecht zingt als veel van de mensen die de er in de eerste rondes al uitlagen, wel in de top2 van Idols zit!
quote:Precies.
Op maandag 3 maart 2003 10:49 schreef robh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom dat zingen zo belangrijk is? Dat is toch een leuke extra feature op een "idol", maar meer toch niet?
quote:Ik snap niet waarom hier speciaal 'n topic voor open moet
N.a.v.: IDOLS - JIM kan helemaal niet zingen!!
wat waarschijnlijk gesloten werd omdat Jim in verband werd gebracht met nare ziektes. Kunnen we dat even achterwege laten??Hier wil ik het even serieus hebben over waarom iemand die net zo slecht zingt als veel van de mensen die de er in de eerste rondes al uitlagen, wel in de top2 van Idols zit!
maargoed, ik vind idols toch maar nep
quote:Ik snap het ook niet
quote:Wat geeft jou het recht de mensen die op Jim stemmen 'stomme huppelkutten' te noemen?
Op maandag 3 maart 2003 10:55 schreef Markster het volgende:
Hij kan niet zingen, maar zolang al die stomme huppelkutten op hem blijven stemmen vanwege ze "lekkere" uiterlijk, blijven ze denken dat ie goed is. Ik vind hem erg slecht. Marieke, dewi, hind en david waren echt veel beter.maargoed, ik vind idols toch maar nep
Dat maakt jouw post niet erg overtuigend voor mij hoor..
maargoed, ik vind idols toch maar nep
MEE EENS!!!
Jim kan dus echt NIET zingen... veel té nasaal en eentonig! Hij is een typisch geval voor in een boy-z-band.
Hind is de winnaar!! Zij heeft een superstem én kan entertainen. Ach, zij heeft Idols helemaal niet nodig, wacht maar af...
quote:Dat is jouw mening, en met die mening kun je in andere topics terecht, bijvoorbeeld: JIM FANS
Op maandag 3 maart 2003 10:48 schreef schatje het volgende:
Jim kan wel zingen, discussie is al zo vaak gevoerd.
Jim kan dus niet zingen. Misschien beter dan ik, maar daar is ook alles mee gezegd.
Stel je voor er komt een world idols!!!
Denk nou is na.. wie zou je willen die dan voor nederland uit zou komen??
Een fagot achtige lelijke mollige (redelijk goed zingende) Jamai?
Of een 15 jarige wonderboy met een blues in zijn stem die er oog nog goed uit ziet???
De keuze is aan de kijker!! ghehehehe....
Maar mij lijkt het me duidelijk...
Zal nog al leuk zijn hebben we dadelijk naast balkenende ook nog eens een jamai!!....
Gaat goed zo...
Nee voor mij jim all the way _0_
quote:Jim kan wel zingen, en als we alle meningen "Jim kan wel zingen" in het Jim topic stoppen, en "Jim kan niet zingen" hier, dan ben ik benieuwd of jij in staat bent discussies te voeren
Op maandag 3 maart 2003 11:02 schreef Manono het volgende:[..]
Dat is jouw mening, en met die mening kun je in andere topics terecht, bijvoorbeeld: JIM FANS
Jim kan dus niet zingen. Misschien beter dan ik, maar daar is ook alles mee gezegd.
quote:En Jamai mag van hun wel winnen?
Op maandag 3 maart 2003 10:57 schreef schatje het volgende:
Misschien is het iemand van de Hind fanclub, slechte verliezers met hun oproep om Jim te boycotten.
quote:Exactly. Ik vind het ook niet echt positief voor Nederland als Jamai tegen die andere idolen op moet
Op maandag 3 maart 2003 11:03 schreef valtwelmee het volgende:
ik maak het nog 1 keer duidelijk...Stel je voor er komt een world idols!!!
Of een 15 jarige wonderboy met een blues in zijn stem die er oog nog goed uit ziet???De keuze is aan de kijker!! ghehehehe....
Zal nog al leuk zijn hebben we dadelijk naast balkenende ook nog eens een jamai!!....Gaat goed zo...
quote:Ik vind alles best, als ze jou maar niet sturen.
Op maandag 3 maart 2003 11:03 schreef valtwelmee het volgende:
ik maak het nog 1 keer duidelijk...Stel je voor er komt een world idols!!!
Of een 15 jarige wonderboy met een blues in zijn stem die er oog nog goed uit ziet???De keuze is aan de kijker!! ghehehehe....
Zal nog al leuk zijn hebben we dadelijk naast balkenende ook nog eens een jamai!!....Gaat goed zo...
Cart,
quote:Zij roepen iedereen op om op Jamai te stemmen.
Op maandag 3 maart 2003 11:05 schreef ranja het volgende:[..]
En Jamai mag van hun wel winnen?
![]()
quote:Inderdaad. Ik vind Celine Dion ook niet mooi (zo schreeuwerig) maar je kan niet ontkennen dat ze kan zingen.
Op maandag 3 maart 2003 10:55 schreef Nappy het volgende:
Jim heeft mischien geen bereik van 500 octaven maar hij kan wel zingen.
Het zou moeten zijn "Ik vindt dat Jim niet mooi zingt" maar ja dat is een kwestie van smaak....
Trouwens Idols is op zoek naar een Idol en dat is Jim 100% !
quote:OK, OK. Maar je zou toch verwachten dat iemand die in de top2 zit van deze,zich uitermate serieus nemende giga mega sterrenjacht iets beter kan zingen dan het niveau beneden het gemiddelde van de deelnemers?
Op maandag 3 maart 2003 10:55 schreef Nappy het volgende:
Jim heeft mischien geen bereik van 500 octaven maar hij kan wel zingen.
Het zou moeten zijn "Ik vindt dat Jim niet mooi zingt" maar ja dat is een kwestie van smaak....
En zo damn cute issie nou ook weer niet, dat het dat super middelmatige zeurderige stemgeluid helemaal goed maakt.
quote:SMAKEN VERSCHILLEN!!!! (hoe vaak moet dat nog duidelijk gemaakt worden!)
Hij kan niet zingen, maar zolang al die stomme huppelkutten op hem blijven stemmen vanwege ze "lekkere" uiterlijk, blijven ze denken dat ie goed is. Ik vind hem erg slecht. Marieke, dewi, hind en david waren echt veel beter.maargoed, ik vind idols toch maar nep
quote:Het gaat niet uitsluitend om de zang, het is geen SoundmixShow.
Op maandag 3 maart 2003 11:11 schreef Manono het volgende:[..]
OK, OK. Maar je zou toch verwachten dat iemand die in de top2 zit van deze,zich uitermate serieus nemende giga mega sterrenjacht iets beter kan zingen dan het niveau beneden het gemiddelde van de deelnemers?
En zo damn cute issie nou ook weer niet, dat het dat super middelmatige zeurderige stemgeluid helemaal goed maakt.
quote:Jij praat alsof alles wat jij zegt 'n feit is. Hij zit er terecht nog in, en zo damn cute issie zeker wel
Op maandag 3 maart 2003 11:11 schreef Manono het volgende:[..]
OK, OK. Maar je zou toch verwachten dat iemand die in de top2 zit van deze,zich uitermate serieus nemende giga mega sterrenjacht iets beter kan zingen dan het niveau beneden het gemiddelde van de deelnemers?
quote:Wat betreft concept past Jim daar prima bij. Uiterlijk is belangrijker dan zang... bij idols.
Op maandag 3 maart 2003 10:49 schreef robh het volgende:
Ik vraag me nog steeds af waarom dat zingen zo belangrijk is? Dat is toch een leuke extra feature op een "idol", maar meer toch niet?
quote:Inderdaad, Celine Dion
Op maandag 3 maart 2003 11:11 schreef ramses het volgende:
Inderdaad. Ik vind Celine Dion ook niet mooi (zo schreeuwerig) maar je kan niet ontkennen dat ze kan zingen.
Van de twee overgebelevenen STAAT Jamai er echt veel meer, en met een beetje zorg en begeliding kan Jamai er ook nog heel leuk uit gaan zien.
quote:Je bedoelt plastische chirurgie en een psycholoog die hem duidelijk moet maken dat een jongens een mannelijk uiterlijk moeten hebben???..
Op maandag 3 maart 2003 11:18 schreef Manono het volgende:[..]
Inderdaad, Celine Dion
kan zingen. Jim dus niet. Of misschien kannie net genoeg zingen voor een optreden in het café op de hoek, maar hij heeft nauwelijks uitstraling, en ik vind dat podium veel te groot voor Jim..............
Van de twee overgebelevenen STAAT Jamai er echt veel meer, en met een beetje zorg en begeliding kan Jamai er ook nog heel leuk uit gaan zien.
quote:Ik ben het nog nooit zo met iemand eens geweest
Op maandag 3 maart 2003 11:23 schreef valtwelmee het volgende:[..]
Je bedoelt plastische chirurgie en een psycholoog die hem duidelijk moet maken dat een jongens een mannelijk uiterlijk moeten hebben???..
Doe normaal het enige wat van jamai te maken valt is een gordon.. wel lachen maar geen idool
quote:Taurus wij voelen elkaar aan!! Ghehehehe..
Op maandag 3 maart 2003 11:23 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik ben het nog nooit zo met iemand eens geweest
quote:ROFL
Op maandag 3 maart 2003 11:23 schreef valtwelmee het volgende:
Je bedoelt plastische chirurgie en een psycholoog die hem duidelijk moet maken dat een jongens een mannelijk uiterlijk moeten hebben
Wou je beweren dat Jim een mannelijk uiterlijk heeft?
Waar gaat dat naar toe, waar gaat dat naar toe....
quote:Als je een post quote moet je 'm wel effe leze anders staat het zo stom
Op maandag 3 maart 2003 11:12 schreef schatje het volgende:[..]
Het gaat niet uitsluitend om de zang, het is geen SoundmixShow.
quote:Ga jij ff zeiken in KLB joh
Op maandag 3 maart 2003 11:29 schreef Manono het volgende:[..]
Als je een post quote moet je 'm wel effe leze anders staat het zo stom
quote:Jij lijkt vast op Jim he?
Op maandag 3 maart 2003 11:32 schreef Takemenow het volgende:[..]
Ga jij ff zeiken in KLB joh
quote:Dit topic is er voor mensen die vinden van niet..
Op maandag 3 maart 2003 11:33 schreef Partygurl het volgende:
1 vind van niet, ander vind van wel, das bij alles en iedereen zo, nooit heeft iedereen zelfde mening
quote:Het is lezen, let op je spelling anders staat het zo stom.
Op maandag 3 maart 2003 11:29 schreef Manono het volgende:[..]
Als je een post quote moet je 'm wel effe leze anders staat het zo stom
quote:Uhm ... wel eens van een fotoboek gehoord
Op maandag 3 maart 2003 11:37 schreef Manono het volgende:[..]
Jij lijkt vast op Jim he?
quote:Ga ergens anders lopen janken, gewoon optiefen.
Op maandag 3 maart 2003 11:39 schreef Manono het volgende:[..]
Dit topic is er voor mensen die vinden van niet..
quote:Doe je naam eens eer aan en doe liev
Op maandag 3 maart 2003 11:41 schreef schatje het volgende:[..]
Ga ergens anders lopen janken, gewoon optiefen.
quote:
Op maandag 3 maart 2003 11:40 schreef schatje het volgende:
Het is lezen, let op je spelling anders staat het zo stom.
quote:Nooit de impuls gevoeld jou daarin op te zoeken.
Op maandag 3 maart 2003 11:40 schreef Takemenow het volgende:
Uhm ... wel eens van een fotoboek gehoord![]()
quote:Liegenaar !
Op maandag 3 maart 2003 12:02 schreef Manono het volgende:[..]
Nooit de impuls gevoeld jou daarin op te zoeken.
Dus bij deze een oproep aan iedereen die boven de 15 is..stem JAMAI!!!!!
quote:En Jamai heeft 20 keer meer podium presence dan Jim. Jim verdwijnt al in z'n kleertjes, laat staan op een groot podium.
Op maandag 3 maart 2003 12:19 schreef Bolletje... het volgende:
maar qua zangtalent, techniek, bereik etcetera is Jamai gewoon veel beter, en daar gaat het toch om?
quote:Ehhh... ik vrees van niet
Op maandag 3 maart 2003 12:10 schreef Takemenow het volgende:
Liegenaar !
quote:
Op maandag 3 maart 2003 12:27 schreef Manono het volgende:[..]
En Jamai heeft 20 keer meer podium presence dan Jim. Jim verdwijnt al in z'n kleertjes, laat staan op een groot podium.
quote:Manono..ik denk dat we het voor het eerst een keer met elkaar eens zijn
Op maandag 3 maart 2003 12:27 schreef Manono het volgende:[..]
En Jamai heeft 20 keer meer podium presence dan Jim. Jim verdwijnt al in z'n kleertjes, laat staan op een groot podium.
Als Jamai een nummer zingt..brengt ie het gevoel van het nummer echt over, en da's best moeilijk weet ik uit ervaring..
als Jim zingt moet ik meestal aan de smurfen denken..
quote:Nee hoor, niet voor 't eerst
Op maandag 3 maart 2003 12:32 schreef Bolletje... het volgende:
Manono..ik denk dat we het voor het eerst een keer met elkaar eens zijn
quote:*meldt* ik stem niet voor Jim, alleen voor Marieke heb ik gebeld (in de finaleronde dan) maar ik vind dat Jamai er uit had gemoeten. En niet eens afgelopen zaterdag maar liefst een aantal zaterdagen eerder.
Op maandag 3 maart 2003 12:19 schreef Bolletje... het volgende:
Het is gewoon een feit dat 14 jarige meisjes het *stempubliek* is,
vraag aan elke volwassene die je kent..jim moet eruit..
maar volwassenen stemmen niet, en 14 jarige meisjes wel
quote:Jamai staat voor niets in de finale, nou goed.
Op maandag 3 maart 2003 12:59 schreef ranja het volgende:[..]
*meldt* ik stem niet voor Jim, alleen voor Marieke heb ik gebeld (in de finaleronde dan) maar ik vind dat Jamai er uit had gemoeten. En niet eens afgelopen zaterdag maar liefst een aantal zaterdagen eerder.
Dat alleen 14 jarige meisjes stemmen kun je zelf ook wat aan doen door ook te bellen (ik neem aan dat je geen 14 bent)
quote:Nou ik zal eens heeeeel erg proberen of ik mijn jaloezie kan bedwingen en mijn puberige ik ff aan de kant kan zetten....
Op maandag 3 maart 2003 13:03 schreef Nyles het volgende:
triest hoor, zet je "jaloerse puberige ik" ff aan de kant en oordeel dan nog eens....
.... <---
... Sorry, niet gelukt! Vind nog steeds dat Jim niet kan zingen.
quote:Scherp.
Op maandag 3 maart 2003 12:59 schreef ranja het volgende:[..]
Dat alleen 14 jarige meisjes stemmen kun je zelf ook wat aan doen door ook te bellen (ik neem aan dat je geen 14 bent)
quote:Wat lul jij nou weer , zeg dan gewoon niks
Op maandag 3 maart 2003 13:03 schreef Nyles het volgende:
Mensen die zeggen dat "Jim kan niet zingen" zijn echt zielig en durven zelf niet eens te zingen, al sta je onder de douche... triest hoor, zet je "jaloerse puberige ik" ff aan de kant en oordeel dan nog eens....
quote:Je hebt toch wel oren?
Op maandag 3 maart 2003 13:41 schreef Nyles het volgende:
Alsie nie kan zingen zou ie daar niet staan
quote:Waarom kan jij het niet hebben als sommige mensen vinden dat Jim wel kan zingen? Wat is jouw probleem zeg? Je praat alsof alles wat jij zegt de werkelijkheid is (heb ik net ook al gezegd maar je negeert al mijn reacties op jou, reageer jij alleen op reacties waar jij denkt iets zinnigs op te kunnen antwoorden?) en meningen kunnen nou eenmaal verschillen!
Op maandag 3 maart 2003 13:45 schreef Manono het volgende:[..]
Je hebt toch wel oren?
Alleen als mensen gaan lullen dat Jim 'n sukkel is, de meisjes die op hem stemmen totaaaal geen verstand hebben van muziek en alleen op z'n uiterlijk letten en dom zijn enz, logisch dat je dan reacties krijgt dat sommige mensen jaloers zijn Dat lijkt ook heel erg zo! Jaloezie is trouwens een heel groot begrip, het hoeft niet altijd te betekenen dat je echt jaloers bent en zou willen ruilen met hem o.i.d.) het is meer trots denk ik.. gewoon te trots om toe te geven dat Jim goed zn best doet en 1 keer 'n complimentje geven kan er ook niet af.. Het kan je smaak niet zijn, maar het is niet zo dat die jongen niks kan op zanggebied, das echt onzin.
Wat wel mijn mening is: Ik vind Jim persoonlijk niet bijzonder cute, hij mist teveel aan uitstraling om een echte ster te worden. Sita bijvoorbeeld vind ik ook best een aardig meisje, maar zonder sterpotentie. Gewoon zo'n middenmootje, blijft altijd heel Nederlands. En dat is wel een mening.
Maar dat geeft toch niet?
Ach, hij kan wel zingen maar het klinkt wel allemaal wat monotoon...
quote:Hey mijn woorden waren 'meningen kunnen verschillen' dus dat geeft inderdaad niet, heb ik ook nooit gezegd.
Op maandag 3 maart 2003 14:43 schreef Manono het volgende:
Meeeeid maak je niet druk. We vinden Jim wel lief hoor, ik gun hem het beste. Maar zingen kan ie niet goed. Dat is geen mening, het gaat om een vaardigheid die iemand wel of niet beheerst. Je kunt een hekel hebben aan de stem van Celine Dion (zoals ik) maar ik erken dat ze kan zingen.Wat wel mijn mening is: Ik vind Jim persoonlijk niet bijzonder cute, hij mist teveel aan uitstraling om een echte ster te worden. Sita bijvoorbeeld vind ik ook best een aardig meisje, maar zonder sterpotentie. Gewoon zo'n middenmootje, blijft altijd heel Nederlands. En dat is wel een mening.
Maar dat geeft toch niet?
Maar ik ben het niet met je eens over dat 'das geen mening', ik vind dat die jongen wel degelijk kan zingen. En ik ben niet minderjarig, ik heb niet meer of minder verstand van muziek dan ieder ander en sorry, maar ik vind 'm toch echt lekker klinken. Ik zeg niet dat 'ie beter zingt dan Jamai, want dat is niet zo, maar hij is wel veel meer idool dan Jamai. Want 'n idool heeft toch echt ook 'n bepaald uiterlijk nodig, en dat heeft Jamai gewoon niet. Hij heeft geen poster-kop, Jim wel.
[Dit bericht is gewijzigd door Taurus op 03-03-2003 14:52]
quote:Bescherm engeltje
Op maandag 3 maart 2003 14:48 schreef Knaller het volgende:
Ja Manono, pas op hoor... Taurus is Jim's beschermengeltje!!Ach, hij kan wel zingen maar het klinkt wel allemaal wat monotoon...
Onzin Ik heb gewoon 'n andere mening over hem dan de meesten hier hebben..
quote:totaal mee eens!
maar okay.. voor mij zijn er maar twee echte idols, en dat zijn Hind en Jamai!!
Er zijn hier een hoop mensen die het niet mooi vinden zoals Jim zijn opeenvolging van tonen ten gehore brengt.
quote:Opeenvolging van verschillende tonen welteverstaan.
Op maandag 3 maart 2003 16:25 schreef Nappy het volgende:
[1 met de stem een muzikale opeenvolging van tonen voortbrengen
mu·´ziek (de ~ (v.))
Dezelfde tonen kunnen elkaar nl nooit allemaal mooi opvolgen en ook nog ritmisch klinken.
Zonde, want de beste gaat nu niet winnen. Toch hoop ik dat we ooit nog eens een album van Hind kunnen kopen
...maar Jim staat toch echt in de finale...
en uuh.. hoeveel mensen deden er ookalweer mee aan idols? Juist dat bedoel ik!
quote:Dit heb ik nu al meerdere mensen heel vaak zien zeggen. Maar het is toch echt zo dat alle finalisten contractueel nog heeeeeel lang vast zitten aan Idols. roger niet, want die heeft ervoor gekozen het contract niet te tekenen en is daarom ook uit het programma getrapt. Maar alle mensen die aan de finalerondes mee hebben gedaan, hebben nog steeds verplichtingen aan Idols, ze kunnen niet zomaar een contract met andere platenmaatschappijen tekenen, BMG en het management van Edwin Janssen hebben first call, Hind zal ongetwijfeld ook bij hun onder contract blijven en de nieuwe Ruth Jacott worden ofzo (
Op maandag 3 maart 2003 19:39 schreef XimeniaX het volgende:
Jim maakt misschien 1 single, maar Hind iz nu iig vrij van het contract van Idols, (k bedoel zelfs Roger heeft nu al een single uitgebracht) en Hind en Dewi gaan zelfs die bakvissen dat puberale egotrippertje laten vergeten... (naja, iz te hopen)
En wat betreft Jim: smaken verschillen gelukkig, ik vond hem al in de theaterrondes de beste van allemaal. Qua uitstraling, qua muzikaliteit, qua interpretatie van nummers. Gelukkig vond John Ewbank dat ook, dus zo gek is die mening niet.
quote:Ben het 100% met je eens
Op maandag 3 maart 2003 17:01 schreef Mirties het volgende:
Hind kan nu niet meer winnen, maar zingt veel beter dan Jim en ook Jamai is de mindere van Hind. Maar ja, het zegt voldoende over het doorsnee stempubliek van idols: kleine geile tienermeisjes met een beugel.Zonde, want de beste gaat nu niet winnen. Toch hoop ik dat we ooit nog eens een album van Hind kunnen kopen
quote:Een liedje van Bryan Adams coveren vind ik niet bepaald op eigen kracht gedaan...
Op maandag 3 maart 2003 21:51 schreef absolutelyarrogant het volgende:[..]
Zo uitzonderlijk goed is ze nou ook weer niet trouwens, een meisje als Do is een veeeeeeel betere zangeres, vandaar dat die wel op eigen kracht de nummer 1 in amerika gehaald heeft
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |