Nu had ik een vriendje (voorkeuren veranderen en naja 3 weken is ook niet echt een relatie) die werd pissig, omdat ik hem vaker dan 1 keer per week aan de telefoon sprak. En meestal was hij ook kortaf. Het ging hem er om dat we nog geen relatie hadden (nog maar een paar weken) en dat hij helemaal geen behoefte had om zovaak te bellen! "Als ik verliefd ben dan bellen we wel vaker"
Ligt het nou aan mij of is het heel normaal om elkaar meer dan 1 keer per week te spreken aan de telefoon. Ook al zit je in de begin van een relatie. Ik bedoel je moet elkaar toch beter leren kennen. Vooral als je elkaar zoweinig ziet!
Jullie visie hierop graag?
Je moet dus niet bellen als je niets te vertellen hebt.
quote:Ja je hebt gelijk..maar 1 keer in de week vind ik wel heel magertjes. En hij pakte ook niet spontaan de telefoon om mij te spreken.
Op zondag 2 maart 2003 15:06 schreef Michelinmannetje het volgende:
Teveel bellen is niets.
Ik hou er niet van. Meestal gaan de gesprekken helemaal om niets namelijk. Kost je tijd. Die ik veel beter kan besteden.Je moet dus niet bellen als je niets te vertellen hebt.
quote:Romanticus
Teveel bellen is niets.
Ik hou er niet van. Meestal gaan de gesprekken helemaal om niets namelijk. Kost je tijd. Die ik veel beter kan besteden.Je moet dus niet bellen als je niets te vertellen hebt.
dat is wel jammer...
Als je elkaar leuk vind en interessant.. dan wil je alles van elkaar weten... Toch?
ik wel en dan bel ik ook vaak!
quote:Ja ik had in het begin het idee dat hij voor een relatie ging, maar blijkbaar was het niet zo. En een echte romanticus was het nou ook niet te noemen. Meer een saaie dweil
Op zondag 2 maart 2003 15:15 schreef Lopat het volgende:
NiMPhoenix heeft denk ik gelijk en is die jongen niet bijster geinteresseerd....
dat is wel jammer...
Als je elkaar leuk vind en interessant.. dan wil je alles van elkaar weten... Toch?
ik wel en dan bel ik ook vaak!
Ach ja ben blij dat ik er vanaf ben
quote:Het is inderdaad niet erg veel nee.
Op zondag 2 maart 2003 15:09 schreef xman het volgende:[..]
Ja je hebt gelijk..maar 1 keer in de week vind ik wel heel magertjes. En hij pakte ook niet spontaan de telefoon om mij te spreken.
Maar goed ik hou heel veel van haar hoor. En ze weet nu dat ik druk bezig ben en stuurt nu meestal een e-mail.
quote:Wel als je hotel de botel
Op zondag 2 maart 2003 15:17 schreef Sinaasappel het volgende:
elke dag bellen lijkt me niets
quote:Zekers wel, maar niet als ik druk ben.
Op zondag 2 maart 2003 15:11 schreef jep het volgende:[..]
Romanticus
quote:ik ben wel eens verliefd geweest, ooit
Op zondag 2 maart 2003 15:18 schreef xman het volgende:[..]
Wel als je hotel de botel
op elkaar bent!
Maar dan nog geen behoefte aan elke dag bellen hoor
quote:ik sms altijd terug... ik ben bang om terug te bellen
Op zondag 2 maart 2003 15:16 schreef hallo_mensen het volgende:
ik bel me vriendin(netje) altijd als ze me een sms heeft gestuurd , dus ook elke dag
quote:Hmm hoe heb je haar dat duidelijk gemaakt? Ik stuurde hem een mailtje naar z'n werk email adres, maar daar werd hij pissig om, omdat hij prive en werk gescheiden wilde houden.
Op zondag 2 maart 2003 15:18 schreef Michelinmannetje het volgende:[..]
Het is inderdaad niet erg veel nee.
Ik heb altijd zoiets, heb je niets te melden stoor me dan even niet.
Het is vaak dat ik net druk bezig ben met een verslag of rapport en dan gaat dat ding weer. En waar gaat het over?
Wat ben je aan het doen?
Wat heb je vandaag gedaan?
Hoe is het met jouw?
Wat heb je gegeten?
GromMaar goed ik hou heel veel van haar hoor. En ze weet nu dat ik druk bezig ben en stuurt nu meestal een e-mail.
Maar aan de andere kant, tja, als je elkaar echt niets te vertellen hebt, dan is het soms alleen maar onhandig.
[offtopic]
hoi xman
[/offtopic]
quote:Ik was altijd een beetje grompie de beer aan de telefoon. En dat ging bij haar irriteren (logisch). Heb haar toen gezegd dat bij belangrijke dingen er altijd gebeld kan worden. Voor het simpele werk liefst niet.
Op zondag 2 maart 2003 15:24 schreef xman het volgende:[..]
Hmm hoe heb je haar dat duidelijk gemaakt? Ik stuurde hem een mailtje naar z'n werk email adres, maar daar werd hij pissig om, omdat hij prive en werk gescheiden wilde houden.
Ja sorry hoor, maar dan heb ik echt geen oplossing meer voor je.
Van Acda en De Munnik
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:23 schreef hallo_mensen het volgende:[..]
bestond de telefoon toen al ?
quote:Je belt dus nooit gewoon voor een gezellig gesprek?
Teveel bellen is niets.
ja ik heb een hekel aan bellen
quote:Kijk jij zou mijn vriendin mogen worden
Op zondag 2 maart 2003 17:47 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik vind bellen eigenlijk niets...als ik een vriend heb en ik wil m iets vertellen, dan doe ik dat wel als ik m zie ofzo...
alleen als er iets speciaals is bel ik ofzo...ja ik heb een hekel aan bellen
quote:Naar huis, hmmmmm, naaar huis. Ik wil naar huis
Op zondag 2 maart 2003 15:32 schreef deurmat het volgende:
'Ze zei lief, als je niets hebt te vertellen, dan hoef je niet te bellen volgens mij'Van Acda en De Munnik
En we houden het zo al een jaar vol.
quote:over wat :S
Op zondag 2 maart 2003 20:35 schreef Sylvana het volgende:
als je verliefd op elkaar bent is het juist leuk om elkaar zo veel mogelijk te zien/spreken. Als ik verkering heb bel ik elke dag wel een paar uur met me vriend, en we raken nooit uitgepraat
Mijn broer heeft een zakenvriend die hij meerdere keren per dag belt, ook omdat ie zijn compagnon is, maar zo zakelijk zijn die telefoontjes niet, er is altijd wel een paar minuten slap geouwehoer bij. Tijdens vakanties zijn er geen zaken te bespreken, maar dan belt ie nog... tja als je dat zo gewend bent!
Een goeie vriend van me heeft mij wel eens aangegeven dat ik niet meer iedere dag moet bellen, maar dat was nadat we maanden in een ritme zaten van iedere dag even bellen, op den duur ook wanneer er niks te melden was. Dan wordt het een verplichting en is de lol eraf.
Dit noem ik even om te verduidelijken dat een zeer frequent contact gewoon goed kan gaan, maar ook een sleur kan worden.
Als ik verkering zou hebben, zou het niet snel teveel vinden. Dat is toch het leuke van verkering hebben, dat je elkaar nooit teveel bent!
Mijn mening is dat die jongen te weinig belangstelling voor je heeft om daar wat van te verwachten vwb een relatie. Ik zou er niet teveel energie in steken, want kennelijk hol jij harder achter hem aan dan hij achter jou. Dat zijn frustrerende situaties!
quote:That's the spirit!!!!!!!!!!
Op zondag 2 maart 2003 15:17 schreef xman het volgende:[..]
Ja ik had in het begin het idee dat hij voor een relatie ging, maar blijkbaar was het niet zo. En een echte romanticus was het nou ook niet te noemen. Meer een saaie dweil
Ach ja ben blij dat ik er vanaf ben
quote:eens, zeker in het begin.. je moet ook niet te happig/claimerig etc overkomen!
Op vrijdag 7 maart 2003 03:20 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik vind zelf 1 keer per week een beetje weinig, maar elke dag hoeft nu ook weer niet per sé.
"in de keuken"
"ow relaxed, ik zit voor de tv"
"is goed, ik kom eraan"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |