abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8813184
Ok ik ben een beetje in de war. Ik heb ooit een vriendin gehad die aandrong dat ik elke dag belde. Anders werd ze erg pissig. Ze werd kwaad als ik haar een dag niet had gesproken. Nou vond ik het persoonlijk geen probleem, want we waren verliefd enzo. (we waren trouwens 18 jaar)

Nu had ik een vriendje (voorkeuren veranderen en naja 3 weken is ook niet echt een relatie) die werd pissig, omdat ik hem vaker dan 1 keer per week aan de telefoon sprak. En meestal was hij ook kortaf. Het ging hem er om dat we nog geen relatie hadden (nog maar een paar weken) en dat hij helemaal geen behoefte had om zovaak te bellen! "Als ik verliefd ben dan bellen we wel vaker"

Ligt het nou aan mij of is het heel normaal om elkaar meer dan 1 keer per week te spreken aan de telefoon. Ook al zit je in de begin van een relatie. Ik bedoel je moet elkaar toch beter leren kennen. Vooral als je elkaar zoweinig ziet!
Jullie visie hierop graag?

pi_8813230
Teveel bellen is niets.
Ik hou er niet van. Meestal gaan de gesprekken helemaal om niets namelijk. Kost je tijd. Die ik veel beter kan besteden.

Je moet dus niet bellen als je niets te vertellen hebt.

To be or not to be.....
pi_8813244
Cloudchaser en ik spreken elkaar iedere dag aan de telefoon,
en soms vaker dan een keer per dag.
Nog steeds, na bijna twee jaar..
  zondag 2 maart 2003 @ 15:08:23 #4
23328 NiMPhoenix
www.nimation.nl
pi_8813275
Je hebt wel gelijk. Het is normaal om elkaar 1 a 2 keer per week te bellen als je elkaar niet zo vaak ziet.
Echter de vriend waar jij het over hebt lijkt niet erg Geïnteresseerd in een echte relatie. Dus misschien ligt het daaraan.
Today we escape, we escape.......
pi_8813292
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:06 schreef Michelinmannetje het volgende:
Teveel bellen is niets.
Ik hou er niet van. Meestal gaan de gesprekken helemaal om niets namelijk. Kost je tijd. Die ik veel beter kan besteden.

Ja je hebt gelijk..maar 1 keer in de week vind ik wel heel magertjes. En hij pakte ook niet spontaan de telefoon om mij te spreken.
  zondag 2 maart 2003 @ 15:11:44 #6
9194 jep
juss is lief
pi_8813331
quote:
Teveel bellen is niets.

Romanticus
pi_8813392
NiMPhoenix heeft denk ik gelijk en is die jongen niet bijster geinteresseerd....

dat is wel jammer...

Als je elkaar leuk vind en interessant.. dan wil je alles van elkaar weten... Toch?

ik wel en dan bel ik ook vaak!

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8813401
ik bel me vriendin(netje) altijd als ze me een sms heeft gestuurd , dus ook elke dag
046
Dank aan Yeahinho
pi_8813426
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:15 schreef Lopat het volgende:
NiMPhoenix heeft denk ik gelijk en is die jongen niet bijster geinteresseerd....

dat is wel jammer...

Als je elkaar leuk vind en interessant.. dan wil je alles van elkaar weten... Toch?

ik wel en dan bel ik ook vaak!

Ja ik had in het begin het idee dat hij voor een relatie ging, maar blijkbaar was het niet zo. En een echte romanticus was het nou ook niet te noemen. Meer een saaie dweil

Ach ja ben blij dat ik er vanaf ben

zondag 2 maart 2003 @ 15:17:35 #10
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8813427
elke dag bellen lijkt me niets
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8813441
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:09 schreef xman het volgende:

[..]

Ja je hebt gelijk..maar 1 keer in de week vind ik wel heel magertjes. En hij pakte ook niet spontaan de telefoon om mij te spreken.

Het is inderdaad niet erg veel nee.
Ik heb altijd zoiets, heb je niets te melden stoor me dan even niet.
Het is vaak dat ik net druk bezig ben met een verslag of rapport en dan gaat dat ding weer. En waar gaat het over?
Wat ben je aan het doen?
Wat heb je vandaag gedaan?
Hoe is het met jouw?
Wat heb je gegeten?
Grom

Maar goed ik hou heel veel van haar hoor. En ze weet nu dat ik druk bezig ben en stuurt nu meestal een e-mail.

To be or not to be.....
pi_8813450
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:17 schreef Sinaasappel het volgende:
elke dag bellen lijkt me niets
Wel als je hotel de botel op elkaar bent!
pi_8813457
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:11 schreef jep het volgende:

[..]

Romanticus

Zekers wel, maar niet als ik druk ben.
To be or not to be.....
  zondag 2 maart 2003 @ 15:20:08 #14
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8813471
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:18 schreef xman het volgende:

[..]

Wel als je hotel de botel op elkaar bent!

ik ben wel eens verliefd geweest, ooit

Maar dan nog geen behoefte aan elke dag bellen hoor

Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8813535
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:20 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

ik ben wel eens verliefd geweest, ooit

Maar dan nog geen behoefte aan elke dag bellen hoor

bestond de telefoon toen al ?
046
Dank aan Yeahinho
pi_8813540
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:16 schreef hallo_mensen het volgende:
ik bel me vriendin(netje) altijd als ze me een sms heeft gestuurd , dus ook elke dag
ik sms altijd terug... ik ben bang om terug te bellen
ik ben bang dat ik alleen kan groete en daarna niet veel meer te vertellen heb... wat moet ik allemaal zegge :s ... ok wat heb je gedaan enzo maar na die standaard sjit.. ik ken mensen die uuuuuuuuren met elkaar telefoneren maar ik vraag me toch echt af waarover :s ...
ben bang voor die stiltes zeg maar in dat gesprek.. ze verw8en ook altijd dat de jongen praat.. en ik praat weinig dus bel ik nooit
pi_8813541
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:18 schreef Michelinmannetje het volgende:

[..]

Het is inderdaad niet erg veel nee.
Ik heb altijd zoiets, heb je niets te melden stoor me dan even niet.
Het is vaak dat ik net druk bezig ben met een verslag of rapport en dan gaat dat ding weer. En waar gaat het over?
Wat ben je aan het doen?
Wat heb je vandaag gedaan?
Hoe is het met jouw?
Wat heb je gegeten?
Grom

Maar goed ik hou heel veel van haar hoor. En ze weet nu dat ik druk bezig ben en stuurt nu meestal een e-mail.

Hmm hoe heb je haar dat duidelijk gemaakt? Ik stuurde hem een mailtje naar z'n werk email adres, maar daar werd hij pissig om, omdat hij prive en werk gescheiden wilde houden.
Ja sorry hoor, maar dan heb ik echt geen oplossing meer voor je.
  zondag 2 maart 2003 @ 15:25:33 #18
35189 Troel
scherp en bot
pi_8813557
Tja, ik zou het persoonlijk niet kunnen... Maar ik ben dan ook een verschrikkelijke teut

Maar aan de andere kant, tja, als je elkaar echt niets te vertellen hebt, dan is het soms alleen maar onhandig.

[offtopic]

hoi xman

[/offtopic]

troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_8813582
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:24 schreef xman het volgende:

[..]

Hmm hoe heb je haar dat duidelijk gemaakt? Ik stuurde hem een mailtje naar z'n werk email adres, maar daar werd hij pissig om, omdat hij prive en werk gescheiden wilde houden.
Ja sorry hoor, maar dan heb ik echt geen oplossing meer voor je.

Ik was altijd een beetje grompie de beer aan de telefoon. En dat ging bij haar irriteren (logisch). Heb haar toen gezegd dat bij belangrijke dingen er altijd gebeld kan worden. Voor het simpele werk liefst niet.
Mailen vind in niet erg (zowel zakelijk als prive) dit deel ik in naar mijn eigen tijd. Als ik tijd heb ben ik met mijn mail bezig en neem daar dan ook tijd voor.
Ik bel haar dan meestal even om een babbeltje te maken.
Gaat prima zo.
To be or not to be.....
  zondag 2 maart 2003 @ 15:32:06 #20
14627 deurmat
Best een leuke user.
pi_8813646
'Ze zei lief, als je niets hebt te vertellen, dan hoef je niet te bellen volgens mij'

Van Acda en De Munnik

Later word ik mijzelf in het groot.
  zondag 2 maart 2003 @ 15:32:54 #21
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8813660
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:23 schreef hallo_mensen het volgende:

[..]

bestond de telefoon toen al ?

Ja
pi_8814266
quote:
Teveel bellen is niets.

Je belt dus nooit gewoon voor een gezellig gesprek?
Mensen met wie ik verder niets heb bel/praat ik ook gewoon weeklijks, sociaal gedrag noemen ze dat nou
pi_8815938
ik vind bellen eigenlijk niets...als ik een vriend heb en ik wil m iets vertellen, dan doe ik dat wel als ik m zie ofzo...
alleen als er iets speciaals is bel ik ofzo...

ja ik heb een hekel aan bellen

pi_8815952
quote:
Op zondag 2 maart 2003 17:47 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik vind bellen eigenlijk niets...als ik een vriend heb en ik wil m iets vertellen, dan doe ik dat wel als ik m zie ofzo...
alleen als er iets speciaals is bel ik ofzo...

ja ik heb een hekel aan bellen

Kijk jij zou mijn vriendin mogen worden
To be or not to be.....
pi_8815973
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:32 schreef deurmat het volgende:
'Ze zei lief, als je niets hebt te vertellen, dan hoef je niet te bellen volgens mij'

Van Acda en De Munnik

Naar huis, hmmmmm, naaar huis. Ik wil naar huis
pi_8819186
als je verliefd op elkaar bent is het juist leuk om elkaar zo veel mogelijk te zien/spreken. Als ik verkering heb bel ik elke dag wel een paar uur met me vriend, en we raken nooit uitgepraat
  zondag 2 maart 2003 @ 22:19:12 #27
4711 dolfina-chica
"klein dolfijntje"
pi_8822180
Ik spreek mijn vriendje elke dag.. Meestal ook nog 2 keer.
Ik bel hem wakker, en voor we gaan slapen bellen we ook nog even.
Heeeeel heeeel soms spreken we elkaar niet, en dan mis ik het toch wel hoor!

En we houden het zo al een jaar vol.

zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef Renda het volgende: Je lijkt wel te slim voor je eigen gevoel. :D
Fokbijbel!
[b]Op zondag 28 oktober 2012 12:59 schreef kwiebuske het volgende:[/b] [me=kwiebuske]zegt 'je hebt gelijk dolfie'[/me]
  zondag 2 maart 2003 @ 23:03:43 #28
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_8823567
ik ook hoor, vind bellen ook erg gezellie. het hoeft van mij niet elke dag, maar als we elkaar een paar dagen nie gezien hebben, vind ik het erg leuk om even bij te kletsen aan de telefoon.. en eigenlijk hebben we elkaar altijd wel iets te vertellen... en anders gaat het lekker gewoon over niets...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_8825017
quote:
Op zondag 2 maart 2003 20:35 schreef Sylvana het volgende:
als je verliefd op elkaar bent is het juist leuk om elkaar zo veel mogelijk te zien/spreken. Als ik verkering heb bel ik elke dag wel een paar uur met me vriend, en we raken nooit uitgepraat
over wat :S
pi_8825435
Ik heb goeie vrienden die ik wel vaker dan 1x per week bel, soms zelfs dagelijks. Maar nou ben ik een bel-fan.

Mijn broer heeft een zakenvriend die hij meerdere keren per dag belt, ook omdat ie zijn compagnon is, maar zo zakelijk zijn die telefoontjes niet, er is altijd wel een paar minuten slap geouwehoer bij. Tijdens vakanties zijn er geen zaken te bespreken, maar dan belt ie nog... tja als je dat zo gewend bent!

Een goeie vriend van me heeft mij wel eens aangegeven dat ik niet meer iedere dag moet bellen, maar dat was nadat we maanden in een ritme zaten van iedere dag even bellen, op den duur ook wanneer er niks te melden was. Dan wordt het een verplichting en is de lol eraf.

Dit noem ik even om te verduidelijken dat een zeer frequent contact gewoon goed kan gaan, maar ook een sleur kan worden.

Als ik verkering zou hebben, zou het niet snel teveel vinden. Dat is toch het leuke van verkering hebben, dat je elkaar nooit teveel bent!

Mijn mening is dat die jongen te weinig belangstelling voor je heeft om daar wat van te verwachten vwb een relatie. Ik zou er niet teveel energie in steken, want kennelijk hol jij harder achter hem aan dan hij achter jou. Dat zijn frustrerende situaties!

pi_8825742
Ik en m'n ex-vriendin belden elkaar bijna nooit. Op de 1 of andere manier hadden we elkaar over de telefoon nauwelijks iets te zeggen. Bij elkaar zijn vonden we veel leuker Maar goed, dat ging opeens ook niet meer toen de vakantie voorbij was...
pi_8923465
Deze persoon wil duidelijk niks met je.
Ik ben al 15 jaar met me partner en wel bellen elkaar nog wel 3 keer per dag.Terwijl die gewoon sávonds thuis komt
pi_8926235
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:17 schreef xman het volgende:

[..]

Ja ik had in het begin het idee dat hij voor een relatie ging, maar blijkbaar was het niet zo. En een echte romanticus was het nou ook niet te noemen. Meer een saaie dweil

Ach ja ben blij dat ik er vanaf ben

That's the spirit!!!!!!!!!!
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 maart 2003 @ 03:18:39 #34
22592 crew  Ole
pi_8926247
1x per week is niet teveel hoor...
Ik woon al lang samen, en zelfs dan nog bel ik hem soms meer dan een keer per dag.....
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 7 maart 2003 @ 03:20:45 #35
49626 mOBSCENE
That's Warp City!
pi_8926251
Ik vind zelf 1 keer per week een beetje weinig, maar elke dag hoeft nu ook weer niet per sé.
Miljaar wat een kutkloon!
In utter disgust her husband said "I oughta take a gun and blow yer brains out". She snarled back at him "You haven't got the nerves!". Shot her dead in the bathtub. Fine way to end a married life
  Moderator / Miss SHO vrijdag 7 maart 2003 @ 03:24:16 #36
22592 crew  Ole
pi_8926259
quote:
Op vrijdag 7 maart 2003 03:20 schreef mOBSCENE het volgende:
Ik vind zelf 1 keer per week een beetje weinig, maar elke dag hoeft nu ook weer niet per sé.
eens, zeker in het begin.. je moet ook niet te happig/claimerig etc overkomen!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  vrijdag 7 maart 2003 @ 09:56:40 #37
43360 Tjingtjangtjong
zingt de hoge c
pi_8927752
Tjingtjangtjong belt voorlopig eens even een paar dagen helemaal niemand
en haalt het maar net!
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:16:18 #38
14889 sundae
Tienes una sonrisa muy bonita
pi_8928174
Verschilt heel erg per persoon, de een wil elke dag bellen, de ander vindt 1x per weer al veel te vaak. Ikzelf heb dan toch 100x liever de elke dag dan 1x in de week, maar het ligt er ook aan hoe vaak je elkaar ziet..
Je merkt vanzelf wat iemand graag wil (alleen vind ik het wel een beetje raar dat ze daar zo pissig om worden? )
Work like you don't need the money, Dance like nobody's watching, Love like you've never been hurt before...
  vrijdag 7 maart 2003 @ 10:19:46 #39
22976 realist_ik
FC Den Bosch
pi_8928229
"hoi schat, waar ben je?"

"in de keuken"

"ow relaxed, ik zit voor de tv"

"is goed, ik kom eraan"

pi_8928330
ik bel of zij belt alleen als we iets te melden hebben (wat dan wel meestal 3 of 4x in de week is (we zien elkaar 3x ofzow).. Maar dat is altijd wel gezellie, zijn we dezelfde film aan het kijken en dan over de telefoon het erover hebben, echt lachen altijd als ik niets te melden heb of gewoon even geen zin heb dan zeg ik dat gewoon en dan is er ook niets aan de hand... is perfect
Hallowww
  vrijdag 7 maart 2003 @ 12:06:33 #41
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8930735
Ik uh bel alleen om iemand succes te wensen die me dierbaar is, maar vriendjes bellen vindt ik over het algemeen niks aan. Geef mij maar irl contact of via e-mail/msn. Ik heb zowieso geen behoefte aan bellen, heb een telefoon voor afspraken te maken, me werk en me adsl
BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8932388
Mijn vriendin en ik zijn niet echt bellers. We bellen elkaar dus hooguit 1 keer week, of soms helemaal niet. Ik zou er persoonlijk echt niet aan moeten denken om elke dag verplicht een uur te moeten bellen. Meestal is zij dus ook nog eens degene die belt
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')