quote:oke, ga ik doen
Op zondag 2 maart 2003 14:57 schreef Faithy het volgende:
check zo mds maar even ofzo...
quote:Ik ga ook ff kijken.
ik snap niet zoveel van mezelf soms, en dat terwijl ik dondersgoed weet wat ik moet doen, terwijl ik mensen goede raad geef, die ik ook aan mezelf zou moeten geven.
Maar toch.. ik snap het niet
quote:Ow.. Faithybeeb,
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:04 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ow.. Faithybeeb,
Zorg je wel een beetje goed voor jezelf, meis.
*Zich zorgen maakt*
jawel, maar soms is het beetje moeilijk soms.. niet heel vaak.. maar soms....
quote:
Op zondag 2 maart 2003 15:04 schreef Faithy het volgende:
het gekke is dat ik me ergens beter voel...
terwijl dat niet mag.... een aanval van emoties, een bevrijding, en dan weer raar genoeg vrolijk zijn... vrolijk is een groot woord... maar opgelucht...ik snap niet zoveel van mezelf soms, en dat terwijl ik dondersgoed weet wat ik moet doen, terwijl ik mensen goede raad geef, die ik ook aan mezelf zou moeten geven.
Maar toch..ik snap het niet
Zelf controle is verdomde lastig soms. Ikzelf heb er ook moeite mee. Heb mezelf ook niet zo goed onder controle. Af en toe heb ik ook buien dat ik lijk door te draaien.
Dan doet me dat denken aan het nummer "Crawling" van Linkin Park.
Dat ik alle controle lijk te verliezen. Alleen pak ik die controle snel daarna weer op. En echt gekke dingen ga ik dan niet doen.
Op tijd ingrijpen is dan belangrijk.
quote:Dat hoor je ook van mensen met vreetbuien. Ik denk dat er best wat overeenkomsten zijn: eerst vechten tegen de neiging om weer te gaan vreten/krassen, dan eraan toegeven en het toch eigenlijk best fijn vinden om je even lekker te laten gaan, opluchting, en daarna schuldgevoel omdat je je hebt laten gaan.
Op zondag 2 maart 2003 15:04 schreef Faithy het volgende:
het gekke is dat ik me ergens beter voel...
terwijl dat niet mag.... een aanval van emoties, een bevrijding, en dan weer raar genoeg vrolijk zijn... vrolijk is een groot woord... maar opgelucht...
Je hebt al professionele hulp he?
Ik voel me als iemand die na een hele winter verwaarlozing haar racefiets weer onder het stof vandaan heeft gehaald Nu even lekker warm douchen.
Sterkte meid! Off-topic; kan al een tijdje je on-line dagboek niet meer vinden , en ik vond je zo goed schrijven
Ik voel me zweverig, relaxed... gewoon... helemaal ikke, zoals veel vaker trouwes
quote:DIT BERICHT NIET QUOTEN!!!!!!!!!!!!! ivm een beetje geheimigheid van mn dagboek. deze post wordt zo weer aangepast! zodra Pascalle het gelezen heeft
Op zondag 2 maart 2003 16:32 schreef Pascalle27 het volgende:
Op zondag 2 maart schreef Faithy van alles en nogwatSterkte meid! Off-topic; kan al een tijdje je on-line dagboek niet meer vinden
, en ik vond je zo goed schrijven
Ik voel me zweverig, relaxed... gewoon... helemaal ikke, zoals veel vaker trouwes
laat maar: Pascalle: mail me maar, mn adres staat bij mn profiel...
[Dit bericht is gewijzigd door Faithy op 02-03-2003 17:21]
quote:MDS checkt...
Ik heb een reply gegeven in het betreffende topic.
Ik ben blij dat ik nu de walkthrough gevonden heb van mijn Harry Potter spel Een spel voor kinderen is voor mij soms nog te moeilijk
Ik ga over een uurtje heerlijk koken en als ik genoeg fut heb voor mijn hubbie straks nog een suikerbrood bakken
[Dit bericht is gewijzigd door DuchessX op 02-03-2003 17:12]
quote:waarom plaats je er dan vervolgens een link naartoe?
Op zondag 2 maart 2003 16:56 schreef Faithy het volgende:
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 02-03-2003 17:16]
quote:zou je die quote even aan willen passen?
Op zondag 2 maart 2003 17:08 schreef SEMTEX het volgende:[..]
waarom plaats je er dan vervolgens een link naartoe?
Er zijn hier mensen, waarvan ik weet dat ze er nu niet zijn, die meelezen op Fok! van wie ik liever niet heb dat ze het lezen.
Daarom wacht ik op de reactie van pascalle (heb haar mail niet) dat ze het gelezen heeft, en dan pas ik het weer aan...
sorry, hoor, maar om het dan toch te gaan quoten vind ik een beetje een lage actie....
quote:Ik keek er idd ook al van op
Op zondag 2 maart 2003 17:11 schreef Faithy het volgende:[..]
sorry, hoor, maar om het dan toch te gaan quoten vind ik een beetje een lage actie....
Je moet dan zelf ook niet vergeten om je post aan te passen hé Faithy???
quote:ja lieverd, word eens wakker, JIJ zet die link hier toch neer? Pas daar zelf dan een beetje mee op. Ik wijs je alleen op het feit dat iedereen hier meeleest en iedereen dus die link kan aanklikken en je dagboek kan lezen. Zo geheim is-ie dan ook niet meer...
Op zondag 2 maart 2003 17:11 schreef Faithy het volgende:sorry, hoor, maar om het dan toch te gaan quoten vind ik een beetje een lage actie....
even een dikke voor DuchessX (je weet zelf wel waarvoor
)
quote:Ik gaf al aan, dat het me om bepaalde mensen ging...
Op zondag 2 maart 2003 17:17 schreef SEMTEX het volgende:[..]
ja lieverd, word eens wakker, JIJ zet die link hier toch neer? Pas daar zelf dan een beetje mee op. Ik wijs je alleen op het feit dat iedereen hier meeleest en iedereen dus die link kan aanklikken en je dagboek kan lezen. Zo geheim is-ie dan ook niet meer...
sorry
verder gaat alles best wel goed opzich
En morgen om 6 uur op en ook nog eens 6 uur lang werken. Waar heb ik het aan verdiend...
de geur van surinaamse rijst stijgt op in mijn neusgaten
Kan me geen donder schelen dat ik gisteren exact hetzelfde heb gegeten. tis gewoon jammie. Aardappels kan altijd nog.
mail is trouwes pascalle@zonnet.nl
die had ik net zo goed in mijn profiel kunnen zetten. Hoe wijzig je die trouwens?
quote:Bad karma, Baboonje, bad karma.
Op zondag 2 maart 2003 17:44 schreef I.R.Baboon het volgende:
NogSteeds
Ziek
.
En morgen om 6 uur op en ook nog eens 6 uur lang werken. Waar heb ik het aan verdiend...
Verder voel ik me
Denk heel de tijd aan een nummer:
"When I kiss your lips
Ooh, I start to shiver
Can't control the quivering inside"
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:54 schreef The-What het volgende:
Ik word gek van het rustig aan moeten doen.
Gek van die rotpijn.Verder voel ik me
Denk heel de tijd aan een nummer:"When I kiss your lips
Ooh, I start to shiver
Can't control the quivering inside"
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zweef zonder drugs te hebben gebruikt
quote:Sjah... muziek hè? Ik ken het gevoel...
Op zondag 2 maart 2003 19:09 schreef yingyang het volgende:
Voel me zwevend. Ik zweef boven mezelf. Ben los van mijn lichaam. Heb nu mystic spirits opstaan. Lekkere muziek is datIk zweef zonder drugs te hebben gebruikt
Zonet ff zitten ICQen met een vriend van me, gezellig... test gemaakt om uit te vinden welke dictator ik/hij was. Ik was Tony Blair, ofwel naar dictator-maatstaven zielig, hij was Fidel Castro. Damn, dat klinkt als een kinderspelletje
*kinderstemmetje opzet*
'Als jij Fidel Castro bent, dan ben ik... eh... eh... Tony Blair!'
quote:dat relaxen maak je mij niet wijs, als je vriend net terug is uit Italie
Op zondag 2 maart 2003 19:17 schreef Vortexx het volgende:
Ik voel me goeoeoeoeoeeoeoed!!!!! Gisteravond mijn lieve vriend van het vliegveld gehaald (Hij was naar Italië geweest) daarna heerlijk voor hem gekookt (al zeg ik het zelf) en daarna lekker uitgeweest. En vandaag weinig gedaan... gerelaxed!!!
quote:Muziek is mijn grootste passie. Zonder muziek ben ik verloren. Ik heb muziek nodig om te overleven. Met muziek raak ik afgeleid en denk ik niet meer zoveel. Mijn hele gedachtes worden dan weggezogen door de muziek
Op zondag 2 maart 2003 19:16 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Sjah... muziek hè? Ik ken het gevoel...
Muziek is
quote:Neeeeejjj... Muziek is
Op zondag 2 maart 2003 19:26 schreef yingyang het volgende:[..]
Muziek is
Moet JIJ eens meemaken hoe saggo ik word als mijn computer het niet doet EN tegelijkertijd ook nog eens al mijn batterijtjes leeg zijn, zodat ik niet eens mijn toevlucht kan zoeken in (?) mijn discman...
Over 8 dagen weer zangles. Joepie!
quote:Ben ik het helemaal mee eens, maar t kan mij ook ontzettend down maken of zorgen dat ik me ineens heel erg alleen voel...
Op zondag 2 maart 2003 19:26 schreef yingyang het volgende:[..]
Muziek is mijn grootste passie. Zonder muziek ben ik verloren. Ik heb muziek nodig om te overleven. Met muziek raak ik afgeleid en denk ik niet meer zoveel. Mijn hele gedachtes worden dan weggezogen door de muziek
Muziek is
Zelfs nu ineens bij 'Scream if you want to go faster' Vind het een heerlijk, nee, geweldig nummer, maar snap niet zo goed waarom ik me wel heel plotseling verdrietig voel
Raar. Dat is het.
heb afgelopen 3 nachten slecht geslapen, vandaag de hele dag gewerkt, en ga vanavond nog carnaval vieren
quote:
Op zondag 2 maart 2003 18:23 schreef shmoopy het volgende:[..]
Bad karma, Baboonje, bad karma.
En het is vast nog waar ook.
quote:Dat heb ik dus niet
Op zondag 2 maart 2003 19:33 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Ben ik het helemaal mee eens, maar t kan mij ook ontzettend down maken of zorgen dat ik me ineens heel erg alleen voel...
Zelfs nu ineens bij 'Scream if you want to go faster'
Vind het een heerlijk, nee, geweldig nummer, maar snap niet zo goed waarom ik me wel heel plotseling verdrietig voel
Raar. Dat is het.
Heb nu Bob Marley opstaan Lekkere muziek is dat. Voel me dan zooooooo relaxed ook. Gewoon een super fijn gevoel is dat.
Na een hele dag waarin ik gek werd van de (carnavals)drukte, nu weer alleen en zo voel ik me dan ook... Het is irritant: wil niet in gezelschap van mensen zijn op dit moment, maar ook niet alleen...
Verdrietig, koud en alleen...zelfs niet eens zin in mijn verjaardag van morgen terwijl ik zo graag blij wil zijn, maar ineens lukt het niet meer...
Conclusie: best te omschrijven is denk ik melancholisch
Een groot pluspunt voor vandaag is de heerlijke maaltijd die ik gekookt heb. .
quote:Would love to feel like this again...gewoon verliefd zijn...zou niet meer weten wat dat is en hoe t voelt
Op zondag 2 maart 2003 18:54 schreef The-What het volgende:Verder voel ik me
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Ik weet het wel nog
Op zondag 2 maart 2003 20:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Would love to feel like this again...gewoon verliefd zijn...zou niet meer weten wat dat is en hoe t voelt
Achteraf bleek ze het niet waard te zijn
quote:
Op zondag 2 maart 2003 20:46 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
niet echt super te noemenwil een topic openen hier in R&P met een lang verhaal maar op 1 of andere manier durf ik het niet
wil het eik wel kwijt maar eik durf ik dus niet
voel me dus eik gewoon beetje kut
quote:Gewoon doen!!
niet echt super te noemenwil een topic openen hier in R&P met een lang verhaal maar op 1 of andere manier durf ik het niet
quote:proberen ?
het heeft met dat carnaval en gewoon uitgaan te maken enzo
Ik zou het graag willen en het lijkt me op 1 of andere manier echt heel leuk om te doen maar er zijn dingen gebeurd in me leven waardoor ik dat niet meer durf. Op me middelbare school dus
quote:kun je niet proberen een topic te openen meis?
Op zondag 2 maart 2003 20:53 schreef oldenzaaltjuh het volgende:
misschien stel ik me wel gewoon aan ik weet het niethet heeft met dat carnaval en gewoon uitgaan te maken enzo
Ik zou het graag willen en het lijkt me op 1 of andere manier echt heel leuk om te doen maar er zijn dingen gebeurd in me leven waardoor ik dat niet meer durf. Op me middelbare school dus
quote:ik ben een jongen
Op zondag 2 maart 2003 21:00 schreef racoon2002 het volgende:[..]
kun je niet proberen een topic te openen meis?
dan kun je namlijk iets specifieker op je reageren...
liefs racoon2002
moet je natuurlijk wel doen als je er zelf aan toe bent, maar ik denk dat het oplucht
en heb het net toch ff gedaan
aan de andere kant....zoals ik me altijd voel.....verrot, vertyft en gewoon klote....vrouwen maken meer kappot dan je lief is! (sommige dan he..ik ga niet generaliseren)...
waarom is liefde soms zoooooo frustrerend?
ik ben het allemaal zo ongelooflijk beu!
quote:Het houdt nooit op. Het blijft doorgaan. Hoe hard je ook streeft naar stilstand. Het gaat niet. Het gaat door. En blijft doorgaan.
Op zondag 2 maart 2003 21:38 schreef DarkElf het volgende:
wanneer houdt het godverdomme allemaal eens op?ik ben het allemaal zo ongelooflijk beu!
Er is geen knopje dat je gevoel uitzet ....dat bestaat niet. Je moet leren om jezelf te hanteren.
het leven gaat door en door.
quote:Ik vraag het me ook vaker af. Maar dan richt ik me erg op mezelf. Probeer je te richten op iets anders. Afleiding.
wanneer houdt het godverdomme allemaal eens op?ik ben het allemaal zo ongelooflijk beu!
Je doet het jezelf aan allemaal lieverd. Je kunt niemand anders de schuld geven daarvoor. Het is je eigen gevoel. En het ik klote en rot ja
De mensen die nog steeds posten, posten altijd hetzelfde, er zijn . kliekjes ontstaan waar ik
van . kots
. en veel zogenaamd goedbedoelde adviezen van andere mensen, die je aan MOET nemen, omdat het anders onbeleefd is.
Maar mensen kunnen niet voor andere mensen denken. Want mensen zijn nooit voor 100% op de hoogte, omdat de mensen die ze denken te helpen, maar 2% van hun verhaal hier opschrijven.
En als je er wat van zegt, ben je niet aardig. En dan verkloot je het topic. Maar ondertussen moet je wel de ene na de andere zinloze slowchat aanzien, waarin de ene deskundige de andere deskundige een hart onder de riem steekt, terwijl beiden aan de antidepressiva zitten.
Kortom, het staat me tegen. En dat kan nooit de bedoeling zijn, nietwaar?
Maar ontopic; vandaag heb ik helemaal niks gedaan. En daar ga ik zo de dag ook mee afsluiten .
quote:Kazaatip, senks!
Op zondag 2 maart 2003 19:46 schreef Pascalle27 het volgende:
Little green bag van The George Baker Selection.![]()
![]()
![]()
Oftewel... ben helemaal happy!
*kazaat*
* DuchessX luistert ook naar dit vrolijke liedje
Ik voel me goed, mijn hubbie is weer thuis en de toekomst gaat er kleuriger en zonniger uitzien voor ons
quote:Hé rottig joh. Is er niemand met wie je praten kunt?
Sterkte!
quote:Dat klinkt goed, Duchess
Op zondag 2 maart 2003 22:33 schreef DuchessX het volgende:[..]
Kazaatip, senks!
*kazaat*
* DuchessX luistert ook naar dit vrolijke liedje
Ik voel me goed, mijn hubbie is weer thuis en de toekomst gaat er kleuriger en zonniger uitzien voor ons
Ik voel me goed, maar moe..
En mijn vakantie is voorbij, dus ik ga maar eens naar mijn bedje
Tot morgen
quote:Je weet me te vinden als je er behoefte aan hebt hé meis?
Volgende week krijg jij een vreselijk dikke IRL knuffel van mij.
quote:Beste Semtex, ik vind het allemaal verschrikkelijk leuk voor je, dat je zo krampachtig probeert om de herezen vrouw uit te hangen. Ik hoop voor je dat het je ook daadwerkelijk lukt vol te houden, want je kan jezelf natuurlijk enorm lang voor de gek houden, maar niet voor altijd.
Op zondag 2 maart 2003 22:33 schreef SEMTEX het volgende:
nog heel even graag
quote:Helemaal mee eens. Uiteindelijk moet je het toch helemaal zelf doen.
Op zondag 2 maart 2003 22:32 schreef k_i_m het volgende:Maar mensen kunnen niet voor andere mensen denken. Want mensen zijn nooit voor 100% op de hoogte, omdat de mensen die ze denken te helpen, maar 2% van hun verhaal hier opschrijven.
Succes met je leven buiten dit topic
quote:Kijk eerst eens naar je eigen leven voordat je dat van een ander denkt te kunnen beoordelen
Op zondag 2 maart 2003 22:40 schreef k_i_m het volgende:[..]
Beste Semtex, ik vind het allemaal verschrikkelijk leuk voor je, dat je zo krampachtig probeert om de herezen vrouw uit te hangen. Ik hoop voor je dat het je ook daadwerkelijk lukt vol te houden, want je kan jezelf natuurlijk enorm lang voor de gek houden, maar niet voor altijd.
quote:Ja ik ken het gevoel, heb ik nu ook wel
Op zondag 2 maart 2003 22:56 schreef Faithy het volgende:
'k voel me raar....niet superslecht, maar gwoon beetje raar....
waarschuwing 1
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 02-03-2003 23:06]
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 02-03-2003 23:09]
sorry, maar ik kan me hier dood aan ergeren.
Laten we lief zijn voor elkaar in dit topic, opbouwende kritiek kan geen kwaad, maar dat geflame...
Waarom ik me raar voel?
Een voorgevoel, er gaat iets gebeuren, ik weet niet wat, maar het is wel leuk
quote:Waarschuwing is voor beide er staat toch duidelijk dames in de edit posts. En nu nokke K_i_m
Op zondag 2 maart 2003 23:12 schreef k_i_m het volgende:
Waarom ben ik altijd degene die de waarschuwingen krijgt?
Lekker consequent!
doegie!
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 02-03-2003 23:16]
[Dit bericht is gewijzigd door miss_bleu op 02-03-2003 23:17]
voor de rest gaat ut wel goed eigenlijk
quote:ik denk dat het om dezelfde persoon gaat....
Op zondag 2 maart 2003 23:34 schreef VixenFromHell het volgende:
* VixenFromHell maakt zich zorgen om iemandvoor de rest gaat ut wel goed eigenlijk
ik ga schuilen in mijn warme bedje, en hopen dat alle stomme dingen morgen weer weg zijn...
welterusten
eigenlijk sprakeloos....
Eerlijkheid is ook teveel gevraagd kennelijk.
(Sorry voor de kots-smiley)
Voel me eindelijk eens goed weer. Ik laat het leven passeren weer. Ik leef en dat is maar goed ook. Ik moet meer leven en niet teveel nadenken in het leven.
Wel zit ik nog met mijn vriendengroep. Ik vind het jammer dat ik ze niet meer als vrienden zie. Ze zijn voor mij te kinderachtig. Erge eigen tijdse kinderen zijn het. En ik kan daar niet tegen.
Wat ik wil dat is volwassen mensen om me heen. Ik heb de behoefte aan volwassen mensen. En mijn vrienden zijn even oud als mij. Maar ze gedragen zich nog als kleuters. Een voor een, stuk voor stuk. Ze zijn nog in de pubertijd, en dat met 25 jaar
quote:Wat heb jij een woede in je zeg. Volgens mij zit je erg met jezelf in de knoei ook. Ik herken het wel ook. Als ik me niet prettig voel dan leef ik me ook op anderen uit. Lekker makkelijk ook om je eigen woede op anderen af te reageren. Slachtoffers zoeken ook.
Op zondag 2 maart 2003 22:32 schreef k_i_m het volgende:
Ik ga mij maar eens langzaam uit dit topic onttrekken.
Ik heb met veel plezier een groot aantal volgemaakt met mijn cryptische omschrijvingen, en heb ook met belangstelling de reacties van andere mensen gelezen. Maar ik heb het idee dat ik het hier wel gezien heb.De mensen die nog steeds posten, posten altijd hetzelfde, er zijn
. kliekjes ontstaan waar ik
van. kots
. en veel zogenaamd goedbedoelde adviezen van andere mensen, die je aan MOET nemen, omdat het anders onbeleefd is.
Maar mensen kunnen niet voor andere mensen denken. Want mensen zijn nooit voor 100% op de hoogte, omdat de mensen die ze denken te helpen, maar 2% van hun verhaal hier opschrijven.
En als je er wat van zegt, ben je niet aardig. En dan verkloot je het topic. Maar ondertussen moet je wel de ene na de andere zinloze slowchat aanzien, waarin de ene deskundige de andere deskundige een hart onder de riem steekt, terwijl beiden aan de antidepressiva zitten.
Kortom, het staat me tegen. En dat kan nooit de bedoeling zijn, nietwaar?
Maar ontopic; vandaag heb ik helemaal niks gedaan. En daar ga ik zo de dag ook mee afsluiten
.
Ach...zolang je maar een uitlaatklep hebt Je moet al die frustraties toch ergens kwijt kunnen.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 03-03-2003 08:21]
ongeduldig.. wanneer zie ik haar weer, gaat minimaal nog een week duren.
03-03-03 is de datum die ooit in onze ring komt te staan.... jah da's vandaag ! (we hebben samen besloten dat we het begin maar 2 daagjes opschuiven )
K_I_M Ik zie dat je gisteren een geweldige energie explosie had.. geweldig. handig zo'n forum. Kun je je frustraties ook een beetje kwijt !
zin in komende week ? of nog nare dingen in je agenda ?
Kop op joh. lente is coming !
AUW !!! dit is echt zwaar net op mijn werk 3,5 uur geslapen weet niet hoe ik dit ga volhouden maar goed strax als het echt niet lukt effe red bull halen lust geen koffie namelijk. En dan strax effe snel wat slapen 10 uur vanavond gaan we alweer en morgen vroeg moet ik weer zo vroeg op.....
Wat betreft mij... ach.. het gaat wel
Ga lekker aan school werken vandaag, nog veel te doen
Woei!
Verder last van veel gedachtes weer. Ik voel van alles stromen in mijn hoofd. Continu heb ik een gedachtenstroom waar ik geen raad mee weet.
En het is erg vermoeiend als er geen rust in mijn hoofd zit.
* mis mijn ex gruwelijk, en zij mij ook
* verhuizing was een ramp
* metalfest in Tilburg was helemaal goed
* ik heb een kater
* ik ben dood moe
* ik heb nog steeds geen internet in mijn appartement ( ja ik ben een junk)
* De zon schijnt ook al niet
* aaarrrgggggghhhhh Waarom doet het zo'n pijn, dat scheiden!!
Ik heb dus niet het idee dat iemand hier veel baat bij kan hebben, en dat blijkt ook wel uit wat ik hier lees. Mensen die zich vandaag niet lekker voelen, zijn dat morgen nog steeds niet, ondanks dit alles hier.
Vertel me eens, voor wie heeft het zin gehad om hier te beschrijven hoe het met je gaat. Ben je je er beter door gaan voelen? Of lucht 't gewoon op? Of helpt het inderdaad niet.
En luister, ik wil niemand afkraken hoor, ik ben oprecht nieuwsgierig.
quote:Kater gaat over
Op maandag 3 maart 2003 11:34 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik zit er ff doorheen.* mis mijn ex gruwelijk, en zij mij ook
* verhuizing was een ramp
* metalfest in Tilburg was helemaal goed
* ik heb een kater
* ik ben dood moe
* ik heb nog steeds geen internet in mijn appartement( ja ik ben een junk)
* De zon schijnt ook al niet
* aaarrrgggggghhhhh Waarom doet het zo'n pijn, dat scheiden!!
quote:Mss kun je dat in een ander topic doen?
Op maandag 3 maart 2003 11:48 schreef Manson het volgende:Vertel me eens, voor wie heeft het zin gehad om hier te beschrijven hoe het met je gaat. Ben je je er beter door gaan voelen? Of lucht 't gewoon op? Of helpt het inderdaad niet.
En luister, ik wil niemand afkraken hoor, ik ben oprecht nieuwsgierig.
[Dit bericht is gewijzigd door Moonah op 03-03-2003 11:53]
Knuf
quote:Ga ik zeker doen. Ik begin opnieuw en dat vind ik erg lekker. Maar ik mis haar gewoon om me heen. Ik heb twee jaar samengeleefd met haar....
Op maandag 3 maart 2003 11:50 schreef Moonah het volgende:[..]
Kater gaat over
.
Je ex missen gaat op den duur ook over.
De zon kan ik je niet bij helpen.
Enne, maak er wat van , in je nieuwe huisie.
Verder ben ik een beetje kribbig en reageer ik op de mensen die het goed bedoelen niet helemaal redelijk... bijv. m'n mama.. Kan weinig geduld opbrengen voor de ietwat domme opmerkingen/ideeën die ze soms maakt/heeft... dus loop ik te snauwen.. en daar baal ik nu dus ontzettend van
quote:Heb ik ook wel eens, elkaar een beetje minder spreken helpt dan wel, dan zie je niet meer elk klein dingetje om je aan te irriteren.
Op maandag 3 maart 2003 12:25 schreef Qarinx het volgende:
Verder ben ik een beetje kribbig en reageer ik op de mensen die het goed bedoelen niet helemaal redelijk... bijv. m'n mama.. Kan weinig geduld opbrengen voor de ietwat domme opmerkingen/ideeën die ze soms maakt/heeft... dus loop ik te snauwen.. en daar baal ik nu dus ontzettend van
Ontopic:
Teleurgesteld.
Voel me meer robot dan mens; ik doe m'n dingen werktuigelijk maar zie even geen toekomstperspectief.
En ik doe toch écht m'n best.
Nog steeds een beetje hetzelfde..
Maar verder wel redelijk oke
quote:At your service: Hoe voel je je [-NU-] en het nut ervan
Op maandag 3 maart 2003 11:52 schreef Moonah het volgende:[..]
Mss kun je dat in een ander topic doen?
zit leuke film te kijken over een stelletje idioten uit de middeleeuwen die in deze tijd terecht zijn gekomen omdat ze een of andere vrouw moeten redden, maar het ging uiteraard een beetje fout enzo...
Lang leve Canal+
quote:
Op maandag 3 maart 2003 16:23 schreef Ilsjuhh het volgende:
ik voel me goed, maar wel moe...ben net thuis...stage was weer saai....weer heel erg wennen....en kon niets meer vinden enzo....
Voel me energieloos, leeg, eenzaam.
Bijna naar huis... eten... daarna 3 uurtjes slapen hoop ik.... red bull is bijna uitgewerkt... dan mijn carnavals kleding weer aan en FEESTE !
Owja zo loop ik erbij
quote:Nee, k_i_m had een maandban, die is omgezet naar een 48-uursban voor zowel haar als SEMTEX. k_i_m was echter zo kwaad omdat aanvankelijk alleen zij werd gebanned voor een gezamenlijke flamewar, dat ze haar mailadres al had veranderd voordat de crew tot inkeer kwam. Denk niet dat ze het gaat proberen terug te draaien, als ze al ooit weer gaat posten zal het onder een andere naam zijn, we hebben haar al een paar leuke suggesties gedaan
Op maandag 3 maart 2003 10:21 schreef Faithy het volgende:
Voor de mensen die met k_i_m willen 'praten': gaat moeilijk, want ze heeft een maandban
Meer ontopic: ik heb gevoelens die ik niet "hoor" te hebben en daarom naar niemand durf te uiten. En ik heb ontdekt dat je daar aardig opgefokt van kunt raken Gelukkig zometeen afleiding in de vorm van toneel en kroeg daarna
quote:goh....
Op maandag 3 maart 2003 16:48 schreef Gijsje het volgende:![]()
Bijna naar huis... eten... daarna 3 uurtjes slapen hoop ik.... red bull is bijna uitgewerkt... dan mijn carnavals kleding weer aan en FEESTE !
![]()
Owja zo loop ik erbij
wat ben ik blij dat we hier in het westen NIET aan Carnaval doen
maar je ziet er wel schattig uit hoor
Even heel erg gebaald van het aantal mensen dat maar aan mijn verjaardag heeft gedacht , vanmiddag even geslapen
en daarna onverwacht bezoek gehad van mijn beste vriendin
.
Vanavond komen mijn zus, d'r vriend en wat vriendinnen op visite. En daarna weer feesten op rosenmontag
Jammer dat er ondanks best goed nieuws voor mijn ouders (ze verwachten slecht nieuws) toch een beetje bedrukte/gespannen sfeer hangt...En dan het ook nog via mij spelen op mijn verjaardag...Ouders..
Ow ja...en erg blij met de zon, aangezien het normaal altijd regent op 3 maart
quote:Toch wel
Op maandag 3 maart 2003 16:57 schreef Faithy het volgende:[..]
goh....
wat ben ik blij dat we hier in het westen NIET aan Carnaval doen
![]()
maar je ziet er wel schattig uit hoor
quote:Zielig!
Op maandag 3 maart 2003 18:01 schreef Ilsjuhh het volgende:
beetje geschrokken
er werd net een kat aangereden hier in de straat, was bijna meteen dood...alleen beetje stuipen en veel bloed...en t idee dat onze katten er misschien ook es zo bij liggen....
quote:Waag het niet!!
Op maandag 3 maart 2003 20:07 schreef Wolkje het volgende:
Ik doe het niet, ik kan het bedwingen..
Ik ga het niet doen..
Ik ga maar vroeg slapen ..
quote:Ik ben helemaal hyper en ik tril er een beetje van..
Op maandag 3 maart 2003 20:20 schreef racoon2002 het volgende:[..]
Waag het niet!!
heel erg boos probeert te kijken!!
meis, geef om je, en heb vertrouwen in je, je kunt het...
Maak jezelf niet gek....!!
*denk aan je, en ben bij je vannacht*
(K)
Het is zo moeilijk..
* Wolkje vindt jou lief
quote:Denk aan wat ik heb gezegd....
Op maandag 3 maart 2003 20:28 schreef Wolkje het volgende:[..]
Ik ben helemaal hyper en ik tril er een beetje van..
De drang is zo groot...Het is zo moeilijk..
* Wolkje vindt jou lief
quote:
Op maandag 3 maart 2003 20:33 schreef Faithy het volgende:[..]
Denk aan wat ik heb gezegd....
* Faithy geeft Wolkje een warme knuffel
quote:bij mij wel
Op maandag 3 maart 2003 20:35 schreef ArmaniMania het volgende:
Kun je je ergens laten inschrijven voor een knuffel ?
en nu knuffel ik vanavond niet meer, wordt er week van blegh
quote:Alleen nog met mij, toch?
Op maandag 3 maart 2003 20:37 schreef racoon2002 het volgende:[..]
en nu knuffel ik vanavond niet meer, wordt er week van blegh
quote:alleen met jou omdat je het nodig hebt lievie
Op maandag 3 maart 2003 20:39 schreef Wolkje het volgende:[..]
Alleen nog met mij, toch?
ik hou het gevoel gewoon vast, probeer overal en alles positief te bekijken en lukt aardig afgelopen week, komt denk ik door positieve invloeden van mensen om me heen....
Ze zijn geweldig!!!
quote:Wat lief
Op maandag 3 maart 2003 20:43 schreef oldenzaaltjuh het volgende:[..]
anders wil ik het wel doen
quote:Sorry shmoops
Op maandag 3 maart 2003 20:45 schreef shmoopy het volgende:
En nou klaar met dat geklef.
Ihaa, en dat doet me goed, ik zal haar nog niet aanmelden heb haar alleen laten ruiken en ze vind het te traag allemaal. Hiep hiep hoera.
Excuse's voor de verwarring.
voel me vreemd, weet niet meer wat ik wil, loop heledag rond met vragen door me kop....
En verder is mijn vertrouwen in 'de mens' weer een beetje gedaald, en snap ik er even helemaal niets meer van.
Maar morgen weer een nieuwe dag, je mot toch wat.
quote:Ik weet hoe moeilijk dat is
Op maandag 3 maart 2003 23:46 schreef shmoopy het volgende:
en ik moet leren op vergaderingen niet steeds te roepen: "Dat doe ík wel."
Heb afgelopen vrijdag voor het eerst weer een keer: "Nee, daar heb ik geen tijd voor." gezegd, toen ze vroegen of ik het bestuur van mn zangkoorgroepdinges in wou...
het voelt goed..
Gewoon een keer nee zeggen... zal je goed doen shmoop
quote:gedesillusioneerd?
Op maandag 3 maart 2003 21:53 schreef Pakspul het volgende:
ik voel me gedishalicuneerd (zowiets)voel me vreemd, weet niet meer wat ik wil, loop heledag rond met vragen door me kop....
quote:Heel herkenbaar...
Op maandag 3 maart 2003 23:46 schreef shmoopy het volgende:En verder is mijn vertrouwen in 'de mens' weer een beetje gedaald, en snap ik er even helemaal niets meer van.
maar...ik hoef morgen niet te werken en dat maakt het wel weer goed...
maar...moet nog wel een engels artikel schrijven
naja 't komt wel goed
Morgen gelukkig weer een nieuwe dag.
Het is niet op te lossen, mijn studie moet ik mee stoppen, mijn baan kan ik niet mee stoppen, met mijn loon heb ik nu al voor de komende jaren teveel schulden, kan niet bij mijn ouders blijven wonen..
Ik wil terug naar die makkelijke besluiteloosheid, dat alles nog vanzelf ging, geen problemen.. middelbare school, veel vrienden, iedereen in de buurt om bij uit te huilen, even bellen en ze staan er voor je, alles is veranderd, alles is kapot.. Ik heb niemand meer, wat moet ik nu?
Godverdomme waar blijft die discipline, die motivatie, waarom kan iedereen het nou, behalve ik.. Waarom gaat iedereen verder en blijf ik stil staan.. Waarom ben ik nou laf, waarom lukt mij nou niets?
En toch doe ik er niets aan.. toch laat ik het maar doorsudderen, terwijl het niet verder kan zo.. Het moet stoppen, alleen het kan niet..
quote:Dan zou ik toch eens iets aan je manier van posten doen
Op dinsdag 4 maart 2003 03:17 schreef Stranger het volgende:
ik wil vrienden,
Ontopic: ik voel me kiplekker
quote:Ontopic
Op dinsdag 4 maart 2003 03:21 schreef Conflict het volgende:[..]
Dan zou ik toch eens iets aan je manier van posten doen
Ontopic: ik voel me kiplekker
wauwie....
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 09:12 schreef DarkElf het volgende:
strax eindelijk een gesprek, ben benieuwd.
quote:Ik doe met je mee. Mag dat?
Op dinsdag 4 maart 2003 09:03 schreef thoth het volgende:
Voel me een beetje verdacht goed vandaag.
quote:Hier wel
Op dinsdag 4 maart 2003 10:36 schreef Faithy het volgende:
de zon schijnt niet...
Tnx medefokkers ga me nu iets minder zorgen maken moet strax alleen naar het ziekenhuis
kijke wat er met me moet gebeuren.
quote:kan je die even hierheen sturen?
Op dinsdag 4 maart 2003 11:27 schreef myxomatosekonijn het volgende:[..]
Hier wel
...
Blij
Maar eerst nog ff de werkdag afmaken...
dus ik ga zo maar even in bad ofzo en kijk dan wel weer verder.
Verder heb ik gister een gezellig avondje gehad met een hele goede vriend van me en hoop ik vanavond naar mijn vriend te gaan
dus verder alles goed hier...
Verder sterk het idee dat ik mijn vrienden verloren ben toen de mds tot uitdrukking kwam. Voel me best eenzaam nu ook. Maarja. Ooit zal dat veranderen weer.
Verder probeer ik het zo rustig mogelijk aan te doen. En me niet druk te maken.
Toch heb ik een knagend gevoel dat ik iets mis. En met name goede vriendschap.
Ook ben ik erg blij dat carnaval weer voorbij is. Hoewel ik het niet vier word ik er erg moe van. Al die idioten ook. En overal waar je komt zie je ze rondlopen.
[Dit bericht is gewijzigd door yingyang op 04-03-2003 13:32]
quote:Een goed gesprek kan erg verhelderend werken
Op dinsdag 4 maart 2003 13:31 schreef DarkElf het volgende:
erg goed heftig gesprek gehad
Fijn dat je zo'n gesprek hebt kunnen krijgen
quote:heb je net een icq berichtje gestuurd met een linkje voor het gesprek
Op dinsdag 4 maart 2003 13:32 schreef yingyang het volgende:[..]
Een goed gesprek kan erg verhelderend werken
Fijn dat je zo'n gesprek hebt kunnen krijgen
Net de kans van mijn leven zo goed als in de schoot geworpen gekregen en niet opgepikt maar laten vallen.
Als er een Wereld-Ezel-Factor zou bestaan dan zou ik hoog scoren.
quote:Danke
Op dinsdag 4 maart 2003 13:33 schreef DarkElf het volgende:[..]
heb je net een icq berichtje gestuurd met een linkje voor het gesprek
![]()
*schouder-klop-modus*
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 13:42 schreef zwaaibaai het volgende:
Kop op D.E. en Y.Y.*schouder-klop-modus*
quote:fijn om te horen
Op dinsdag 4 maart 2003 14:00 schreef DuchessX het volgende:
Best een goede dag vandaag
quote:Danke
Op dinsdag 4 maart 2003 13:42 schreef zwaaibaai het volgende:
Kop op D.E. en Y.Y.*schouder-klop-modus*
quote:Zolang er nog goede dagen tussen zitten is het de moeite van doorgaan waard
Op dinsdag 4 maart 2003 14:00 schreef DuchessX het volgende:
Best een goede dag vandaag
Net even op mds forum geschreven hoe ik me eergisteren voelde. Als ik het nalees dan krijg ik toch een raar gevoel. Voel me nu gelukkig weer helder bij geest. Maar eergisteren was het een grote chaos in mijn hoofd.
Morgen alweer een nieuwe dag En zo gaat het maar door tot in de kist.
Nu maar weer een sigaret roken. En mijn zonden overdenken.
wat foto's gemaakt vanaf de Koppes (havenhoofd) en in de miezerregen naar huis gefietst... heerlijk..
voel me weer beetje goei
En morgen ga ik weer naar de kinderboerderij... wat een ontdekking was dat, afgelopen zondag! Die kinderboederij zit gewoon op loopafstand van mijn huis... voortaan bewaar ik het oude brood voor de geitjes, en ga ik regelmatig de konijntjes aaien
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 16:00 schreef Christine het volgende:voortaan bewaar ik het oude brood voor de geitjes, en ga ik regelmatig de konijntjes aaien
Ik ben ook dol op kinderboerderijen
Ontopic:
Ik voel me zwaar verrot.
Ben weer enorm ziek, slecht geslapen.
quote:
Op dinsdag 4 maart 2003 15:53 schreef yingyang het volgende:
Voel me iets wat down. Het leven gaat langs me heen nu. Heb ook geen zin om actief deel te nemen. Nergens heb ik zin in. Vandaag is weer zo'n dag die voor mij zo snel mogelijk voorbij mag gaan.Morgen alweer een nieuwe dag
En zo gaat het maar door tot in de kist.
Nu maar weer een sigaret roken. En mijn zonden overdenken.
Get a god damn life asshole
Een flinke trap onder mijn kont heb ik nodig. Het schiet niet op zo. Krijg er de schijt van. Moet verdomme eens gaan leven eindelijk. Vroeger lukte het me toch ook allemaal. Waarom nu dan al een hele tijd ineens niet meer
quote:Elkaar schoppen maar?
Op dinsdag 4 maart 2003 16:08 schreef yingyang het volgende:[..]
![]()
Get a god damn life asshole
Een flinke trap onder mijn kont heb ik nodig. Het schiet niet op zo. Krijg er de schijt van. Moet verdomme eens gaan leven eindelijk. Vroeger lukte het me toch ook allemaal. Waarom nu dan al een hele tijd ineens niet meer
![]()
![]()
Heb al uuuuuuren het gevoel alsof Slagerij Van Kampen een concert geeft en mijn voorhoofd gebruikt als zaal. Eén knipje met de vingers en...
Vrouwen... Gaat de hele dag al zo...
Kan niet eens zeggen dat ze allemaal op kunnen rotten... achterlijk verantwoordelijkheidsgevoel
quote:Sterkte ermee.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:53 schreef Pascalle27 het volgende:[..]
Elkaar schoppen maar?
Heb al uuuuuuren het gevoel alsof Slagerij Van Kampen een concert geeft en mijn voorhoofd gebruikt als zaal. Eén knipje met de vingers en...
![]()
![]()
Vrouwen... Gaat de hele dag al zo...
Dit gaat ook weer voorbij moet je maar denken. Alles gaat voorbij gelukkig. Alleen de mooie momenten mogen voor mij blijven. Al het slechte mag snel voorbij gaan.
Ik probeer mijn gedachtes te sturen en zo zelf grip te hebben op mijn doen, laten en denken. Zodra het niet lekker gaat dan treedt dat proces in werking. Dan begin ik met corrigeren. Zolang corrigeren totdat ik weer op spoor ben. Ben ik eenmaal op het juiste spoor dan hoef ik er geen moeite meer voor te doen. Dan gaat het weer vanzelf. Een tijdje gaat het dan vanzelf.
Dan komt er ook weer een punt dat mijn gedachtes weer een richting op gaan die ik niet wil. Soms gebeurt dat na een week, de andere keer na een dag. En soms is het zelfs zo dat het goede gevoel langer dan een week aanhoudt
Gaan mijn gedachtes weer de foute, depressieve en pessimistische weg op dan moet ik weer bergen werk verzetten om tot gewenst niveau te komen.
En zo gaat dat maar door en door.
* Ilsjuhh vraagt zich af of die ene patient morgen nog leeft....
Hier nog een depri eendje...
Ben sinds vandaag aan de seroxat en moet zeggen dat ik me erg vreemd voel. alsof ik totaal geen emoties meer kan hebben.. maar goed, eindelijk heb ik wel hoop op een mooi leven, dat ik maar eindelijk gelukkig mag zijn!
zijn er mensen hier met ervaring van Seroxat?
Groetjes,
Lies
quote:*hint* http://forum.fok.nl/search.php
Op dinsdag 4 maart 2003 19:33 schreef Lies25 het volgende:
Hallo allemaal,Hier nog een depri eendje...
Ben sinds vandaag aan de seroxat en moet zeggen dat ik me erg vreemd voel. alsof ik totaal geen emoties meer kan hebben.. maar goed, eindelijk heb ik wel hoop op een mooi leven, dat ik maar eindelijk gelukkig mag zijn!
zijn er mensen hier met ervaring van Seroxat?Groetjes,
Lies
Sterkte verder
quote:*veel geluk wenst*
quote:Neej... Zoals in mijn profiel staat, werk ik wel met medicijnen, dus ik wil met alle liefde wel eens zo'n bijsluiter helemaal van voor naar achteren spellen, als we weer seroxat binnen krijgen, maar zelf gebruiken? Neej...
Lies
Morgen weer een nieuwe dag.
quote:Seroxat ben je de eerste paar weken dus van, daarna slaap je er wat langer van en daarna begint je gemoedstoestand te verbeteren...
Lies
Sterkte er mee
quote:ook al je mandje ? dacht ik dat ik de enige was die mijn mandje `s avonds in dook. Hmm je hebt toch niet toevallig een watermand zwart van kleur he ?
Op dinsdag 4 maart 2003 19:57 schreef Pascalle27 het volgende:
Voel me weer wat beter nu... Ga nog wel bijtijds mijn mandje in! Hoop ik...
quote:Neej, al klinkt dat wel aanlokkelijk
Op dinsdag 4 maart 2003 20:28 schreef ArmaniMania het volgende:[..]
ook al je mandje ? dacht ik dat ik de enige was die mijn mandje `s avonds in dook. Hmm je hebt toch niet toevallig een watermand zwart van kleur he ?
quote:
Lies
Ontopic: ik heb heel erg pijn in m'n nek..
En ik ga zometeen al slapen.. ben doodmoe.
(en wederom lach ik me kapot om alle huis-, tuin- en keukenfrustraties van sommige mensen hier. Helaas zal deze amateurpsycholoog zich van enige kritiek onthouden, aangezien ik niet opnieuw met een ban opgezadeld wil worden, . Zeer sociaal, al zeg ik het zelf.)
quote:Nah... hoogstens huis-, tuin- en keukenmanieren om die frustraties weer te geven
Op dinsdag 4 maart 2003 21:55 schreef Uncle_Sam het volgende:
...huis-, tuin- en keukenfrustraties...
quote:Absoluut!
Helaas zal deze amateurpsycholoog zich van enige kritiek onthouden, aangezien ik niet opnieuw met een ban opgezadeld wil worden, [afbeelding]. Zeer sociaal, al zeg ik het zelf.)
quote:Dank je
Op dinsdag 4 maart 2003 23:40 schreef ArmaniMania het volgende:
Tijd om te gaan slapeneffe Faithy knuffelen en zeggen dat het wel weer goed komt.:*
ik ga proberen te slapen, want ik ben heeeeeel moe, maar ik weet niet of ik wel KAN slapen want de film was bijzonder eng
Gelukkig morgen lekker vrij en dus uitslapen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |