Ik word het een beetje zat
Eigenlijk maakt het ook niet zoveel uit wie er wint. Een platencontract hebben ze alle drie al en ik denk dat ze alle drie genoeg fans hebben om dat uit te melken.
Ik denk dat Jim gaat winnen. Ik vind zowel Jim als Jamai niet geweldig (Jim vind ik waardeloos, ok ), maar ik denk dat Jim toch net meer fanatiek stemmende fans heeft.
Hmz... En jij vindt Jamai en Jim wel geil?
[Dit bericht is gewijzigd door mutzie op 02-03-2003 13:22]
volgende week : bye bye Jim,huil maar lekker
quote:Dan kom je hier toch gewoon niet
Op zondag 2 maart 2003 13:20 schreef Blue-eyes het volgende:
Het 48512385e topic over IdolsIk word het een beetje zat
ik zie het probleem niet zo
quote:[Hind is er lekker uit, ze is niet geil genoeg!
Op zondag 2 maart 2003 13:21 schreef mutzie het volgende:
Hmz... En jij vindt Jamai en Jim wel geil?
[/quote]
Jamai heeft wel een lekkere bril
Jamai heeft tenminste uitstraling! En Hind is gewoon een Raymtzer (kutmarokkaan )
quote:blijft ie eeuwig 15 dan?
Op zondag 2 maart 2003 13:39 schreef schatje het volgende:
Jamai gaat winnen, kan niet anders, Jim kan niet in het land optreden omdat ie pas vijftien is.
quote:dr wordt altij gezegd da wat jim doet zooo knap is , want hij is nog maar vijftien...maar jamai is ook nog maar 16! ik vind jamai in dat opzicht een stukje verder dan jim, qua performance en stem...
Jamai gaat winnen, kan niet anders, Jim kan niet in het land optreden omdat ie pas vijftien is.
quote:
Op zondag 2 maart 2003 13:41 schreef Jerruh het volgende:[..]
dr wordt altij gezegd da wat jim doet zooo knap is , want hij is nog maar vijftien...maar jamai is ook nog maar 16! ik vind jamai in dat opzicht een stukje verder dan jim, qua performance en stem...
Ik zeg enkel dat ie niet zoveel mag optreden in het land vanwege zijn leeftijd.
quote:i know, maar dat legde ik ff terzijde
Op zondag 2 maart 2003 13:44 schreef schatje het volgende:[..]
![]()
Ik zeg enkel dat ie niet zoveel mag optreden in het land vanwege zijn leeftijd.
En wie belden er dan wel? De nep-nichten, slechthorende, Hans Anders, Pearl klanten en wanna-be pubers van 10 jaar of jonger met het mobiele telefoontje van papa belden natuurlijk voor Jamai. De Breezersletjes die op 1 maart weer hun beltegoed hebben kunnen opwaarderen met het zakgeld dat ze voor deze maand hebben gehad van hun ouders, mensen met monotone stem en alle inwoners van Egmond Binnen inclusief de kopers van de Jim Bakkum banketbakker roomsoezen en de familie van Gerard Joling belden natuurlijk voor Jim.
Kortom, bedankt!
[Dit bericht is gewijzigd door CloudStrife op 02-03-2003 14:09]
quote:best leuk om dat nu in elk idols topic te zetten
Op zondag 2 maart 2003 14:05 schreef charmed_angel het volgende:
Vind je het ook zo jammer dat Hind eruit is? Stem volgende week dan op Jamai!
quote:met zo'n poster met die kleur gaat dat niet lukken
quote:waar slaat dat nou weer op..??
quote:lijkt me ook
Op zondag 2 maart 2003 14:16 schreef Frenkie het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op..??
tis niet de schuld van Jim dat Hind er uit ligt.. of wel soms???
quote:Tja is de kleur van de anti jim club
Op zondag 2 maart 2003 14:14 schreef Flaman het volgende:[..]
met zo'n poster met die kleur gaat dat niet lukken
Of wil je de nieuwe relnicht zo flamboyant mogelijk neerzetten
Je zou een sbij de clubs moeten kijken, een echte strijd is er bezig....al 2 anti jim clubs!
Hind fansite roept iedereen op om Jim te boycotten en voor Jim te stemmen!
Echt top
quote:beweer je dat er gesjoemeld wordt met de stemmen?
quote:Ja he? Vind ik nou ook! Die KUTJIM mag niet winnen!
Op zondag 2 maart 2003 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
best leuk om dat nu in elk idols topic te zetten
quote:nou nou nou wat heeft hij nou weer misdaan
Op zondag 2 maart 2003 14:17 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ja he? Vind ik nou ook! Die KUTJIM mag niet winnen!
quote:Uhhhhhh ja, al die breezers kutjes hebben op JIm gestemd! Jamai en Hind waren de beste! Deze 2 hadden in de finale moeten staan en niet JIM
Op zondag 2 maart 2003 14:16 schreef Frenkie het volgende:[..]
waar slaat dat nou weer op..??
tis niet de schuld van Jim dat Hind er uit ligt.. of wel soms???
quote:Ik mag hem al weken niet hoor, van mij had hij bij de workshopronde al af mogen vallen, zijn vriendin zingt nog beter!
Op zondag 2 maart 2003 14:18 schreef Flaman het volgende:[..]
nou nou nou wat heeft hij nou weer misdaan
quote:Dewi was beter dan beide genoemden. Maar die is ook al naar huis.
Op zondag 2 maart 2003 14:19 schreef charmed_angel het volgende:
Uhhhhhh ja, al die breezers kutjes hebben op JIm gestemd! Jamai en Hind waren de beste! Deze 2 hadden in de finale moeten staan en niet JIM
quote:dat kan ik niet met je eens zijn omdat Jim 3 weken lang de minst populairste was (qua stemmen) Imo was Hind al WEEEEEEKEN de populairste
Op zondag 2 maart 2003 14:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
Het programma heet Idols, geen Singers. Bovendien is het de schuld van Jim dat hij populairder is dan Hind..???
quote:Eigenlijk had Dewi en Jamai in de finale moeten staan. Maar omdat DEWI enruit is, ging ik voor een finale met Jamai en HIND!
Op zondag 2 maart 2003 14:20 schreef Frenkie het volgende:[..]
Dewi was beter dan beide genoemden. Maar die is ook al naar huis.
Het programma heet Idols, geen Singers. Bovendien is het de schuld van Jim dat hij populairder is dan Hind..???
quote:kortom je hebt een hekel aan Jim (dat heet in vaktermen: afgunst) en daarom gedraag je je zo belachelijk..??
Op zondag 2 maart 2003 14:22 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Eigenlijk had Dewi en Jamai in de finale moeten staan. Maar omdat DEWI enruit is, ging ik voor een finale met Jamai en HIND!
quote:Ik heb geen hekel aan hem, ik MAG hem niet, ik vind niet dat hij thuishoort in de programma met die walgelijke stem
Op zondag 2 maart 2003 14:25 schreef Frenkie het volgende:[..]
kortom je hebt een hekel aan Jim (dat heet in vaktermen: afgunst) en daarom gedraag je je zo belachelijk..??
HALLO IS TOCH MIJN MENING????????????????DIT IS TOCH EEN FORUM? IK WOON TOCH IN NEDERLAND? VRIJHEID VAN MENINGSUITING!DUS LAAT MIJ LEKKER MIJN MENING GEVEN!
quote:
Op zondag 2 maart 2003 14:29 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik heb geen hekel aan hem, ik MAG hem niet, ik vind niet dat hij thuishoort in de programma met die walgelijke stem
HALLO IS TOCH MIJN MENING????????????????DIT IS TOCH EEN FORUM? IK WOON TOCH IN NEDERLAND? VRIJHEID VAN MENINGSUITING!DUS LAAT MIJ LEKKER MIJN MENING GEVEN!
En hem niet mogen is net zo persoonlijk als 'n hekel aan hem hebben.
quote:Ik gun 't hem wel. (Hij heeft immers niks misdaan
Op zondag 2 maart 2003 14:49 schreef charmed_angel het volgende:
nee hoor....Ik heb nergens last van....ik baal alleen dat Hind eruit is, en Jim er nog inzit
quote:Ik gun het hem gewoon niet.... hij kan gewoon niet zingen....en hij staat alleen maar in de finale....omdat al die breezahchicks nat van hem worden....niet omdat hij zo fantastisch kan zingen hoor! Want dat kan hij totaal niet!
Op zondag 2 maart 2003 14:51 schreef Taurus het volgende:[..]
Ik gun 't hem wel. (Hij heeft immers niks misdaan
) Als Hind echt zo geweldig is maakt ze het zelf wel hoor. Maak je geen zorgen..
quote:Ha ha, hoe vaak heb je dat inmiddels gezegd? Of heb je dat zinnetje onder en sneltoets zitten ofzo? Wat denk je van Jamai dan, die is pas echt irritant
Op zondag 2 maart 2003 14:53 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik gun het hem gewoon niet.... hij kan gewoon niet zingen....en hij staat alleen maar in de finale....omdat al die breezahchicks nat van hem worden....niet omdat hij zo fantastisch kan zingen hoor! Want dat kan hij totaal niet!
quote:Het is blijkbaar al moeilijk om 1 keer toe te geven dat die jongen gisteren goed z'n best heeft gedaan, maar waarom is 't ook zo moeilijk om te accepteren dat anderen die jongen wel goed vinden zingen? Smaken kunnen verschillen hoor?
Op zondag 2 maart 2003 14:53 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Ik gun het hem gewoon niet.... hij kan gewoon niet zingen....en hij staat alleen maar in de finale....omdat al die breezahchicks nat van hem worden....niet omdat hij zo fantastisch kan zingen hoor! Want dat kan hij totaal niet!
Dit is niet alleen naar jou bedoeld, maar ik zie zoveel reacties van mensen die helemaal uit hun dak gaan als iemand Jim goed vind, met gelul over gehoorapparaatjes, tv te zacht staan, geen verstand van muziek, te bevooroordeeld, 'te verliefd' (dat is nog de stomste die ik gelezen heb) enz..
Als je Jim goed vind ben je vanzelfsprekend al 'n nat breezahmeisje.. Over vooroordelen gesproken zeg.. Iedereen heeft toch z'n eigen mening, iedereen vind 1 idool het best. Gisteren hebben er blijkbaar veel mensen gebeld voor Jim en Jamai, en wat minder voor Hind. Deal with it
quote:Hoevaak hebben sommige al gezegd dat ze jamai niks vinden.......
Op zondag 2 maart 2003 14:57 schreef ranja het volgende:[..]
Ha ha, hoe vaak heb je dat inmiddels gezegd? Of heb je dat zinnetje onder en sneltoets zitten ofzo? Wat denk je van Jamai dan, die is pas echt irritant
Dus waarom zou ik het dan niet mogen?
Hind greep duidelijk mis met haar bad girls performance en dat heeft haar de kop gekost
quote:Nog niet vaak genoeg. We zoeken namelijk een Idol, geen jongen voor een gezellig stukje cabaret. Exit Jamai dus.
Op zondag 2 maart 2003 15:03 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Hoevaak hebben sommige al gezegd dat ze jamai niks vinden.......
Dus waarom zou ik het dan niet mogen?
quote:Als het zo is, dan vind ik het wel een trieste reactie....
1e reaktie van moeder Liesbeth en zussen Anda en Rosan
Hind, voor ons blijf je de enige echte Hind, zoals jij met je stem en uitstraling de ruimte inneemt........ongeevenaard. Ergens hopen we voor je - bij alle tranen die we met jou deelden - dat het je ergens ook op zal luchten dat je ontsnapt bent aan de willekeur en toeval die zo'n onzichtbare jury voor jou moet zijn......t's maar net wie er kijkt en hoeveel beltegoed jeugdig NL op heeft te maken. Een wankele zaak, after all.
Nou, ik denk dat Khaled, Mami en Ashraf graag bij jou op de koffie zouden komen. Geweldig hoe je jezelf bleef en ja, een 'bad girl' ben je nu eenmaal niet, waarom zou je ook, je kan je tijd wel beter gebruiken.Liefs en sterkte
Liesbeth, Anda&Rosan
quote:wat is er triest aan die reactie?
Op zondag 2 maart 2003 16:12 schreef Qarinx het volgende:
http://members.lycos.nl/crammond/Hind/indexa.html op deze website staat (naar zeggen) een reactie van haar moeder en zussen..
[..]Als het zo is, dan vind ik het wel een trieste reactie....
Nederland krijgt echt wel een leuk idool nu, iemand die in elk geval oprecht is en leuk met fans weet om te gaan.
quote:Haar zussen heetten toch anders? Dacht ik gister gehoord te hebben?...
Op zondag 2 maart 2003 16:12 schreef Qarinx het volgende:
http://members.lycos.nl/crammond/Hind/indexa.html op deze website staat (naar zeggen) een reactie van haar moeder en zussen..
[..]Als het zo is, dan vind ik het wel een trieste reactie....
quote:ach joh nog een weekje en dan is de hele kermis (op zaterdagavond althans) voorbij!
Op zondag 2 maart 2003 13:20 schreef Blue-eyes het volgende:
Het 48512385e topic over IdolsIk word het een beetje zat
quote:Ik zou zeggen: probeer ze aan te klagen tzt.
Op zondag 2 maart 2003 16:56 schreef Superdragon het volgende:
Stel dat Jim toch wint en dan jaren later instort, omdat hij onder andere commercieel helemaal werd misbruikt... Kunnen we dan aannemen dat de sms'ende meiden, etc. medeverantwoordelijk zijn voor de ondergang van Jim??
Waar je je al niet druk over kunt maken.....
quote:Dit laat ik wel aan Jim over, dan hoeft ie in ieder geval niet overal te schnabbelen als zijn "carriere" mislukt.
Op zondag 2 maart 2003 16:58 schreef Christine het volgende:[..]
Ik zou zeggen: probeer ze aan te klagen tzt.
Mijn moeder komt net thuis uit het centrum van Utrecht en ze zei dat er een touringcar van Idols op het Vredenburg stond en dat er allemaal hysterische meiden stonden te gillen?!?!
Anyone?
quote:Ik weet alleen dat de promotietour zo bij Life & Cooking langs komt.. ze weten nog niet of het Jim of Jamai is.. 1 van hun 2 komt zo dus bij L&C
Op zondag 2 maart 2003 17:03 schreef Karliene het volgende:
Weet iemand iets van een promotietour van Idols?Mijn moeder komt net thuis uit het centrum van Utrecht en ze zei dat er een touringcar van Idols op het Vredenburg stond en dat er allemaal hysterische meiden stonden te gillen?!?!
Anyone?
quote:Die bus gaat naar Life & Cooking, hou je tv (rtl4) maar in de gaten want
Op zondag 2 maart 2003 17:03 schreef Karliene het volgende:
Weet iemand iets van een promotietour van Idols?Mijn moeder komt net thuis uit het centrum van Utrecht en ze zei dat er een touringcar van Idols op het Vredenburg stond en dat er allemaal hysterische meiden stonden te gillen?!?!
Anyone?
Dus dan lijkt het mij waarschijnlijk dat hij naar de studio gaat?!?!
Hmm, we zien wel..
quote:Hoe kom je aan die wijsheid? Niemand heeft ooit beweerd dat de twee die op de stoelen zaten beiden de minste stemmen hadden. Volgens mij zat gewoon degene met de minste stemmen op de stoel, naast 1 van de anderen. Dat wil niet zeggen dat die andere dan op 1 na de minste stemmen had gekregen. Volgens mij was het vaak tactiek om Jim er naast te zetten om het 'spannend' te houden en *nog* meer mensen op Jim te laten stemmen, omdat er aan die jongen nou eenmaal veel te verdienen valt.
Op zondag 2 maart 2003 14:21 schreef Flaman het volgende:[..]
dat kan ik niet met je eens zijn omdat Jim 3 weken lang de minst populairste was (qua stemmen) Imo was Hind al WEEEEEEKEN de populairste
Ik zal nog een keer mijn idols-top vijf posten!
1. Hind
2. Jamai
3. Dewi
4. David
5. Marieke
Jim zit daar dus niet in. Ik vind zijn stem alles behalve interessant. Maar hij doet verder wel zijn best.
We zullen wel zien wie er zaterdag wint, wrs Jim met zijn achterban met megaveel beltegoed Van mij mag Jamai winnen nu Hind eruit is.
en tot slot: Hind zal het wel maken, zonder Idols mss zelfs nog beter!
Go Hind!
Ze laten nu stukjes zien en zijn gezang is gewoon een straf voor het oor
[Dit bericht is gewijzigd door SEMTEX op 02-03-2003 18:49]
quote:Volgens mij heeft niemand het woord hoertjes gezegd hoor. Dat maak jij ervan!
Op zondag 2 maart 2003 17:33 schreef daniman het volgende:
hoertjes te noemen is weer het andere uiterste.
Bah iemand vals beschuldigen.
quote:Mmja iemand die Jim mooi vindt zingen is gelijk een natte Breezahchick, maar wanneer jij Jamai mooi vindt zingen zegt toch ook niemand iets daarvan.
quote:HAHAHAHA
Op zondag 2 maart 2003 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Jamai bij Life & Cooking: de nieuwe Knuffelnicht van Carlo & Irene
Ik vind hem nog steeds geen idoolZe laten nu stukjes zien en zijn gezang is gewoon een straf voor het oor
![]()
quote:Wordt Gerard Joling te oud?
Op zondag 2 maart 2003 18:42 schreef SEMTEX het volgende:
Jamai bij Life & Cooking: de nieuwe Knuffelnicht van Carlo & Irene
quote:Het "hoeveel beltegoed jeugdig NL op heeft te maken"...
Op zondag 2 maart 2003 16:26 schreef Re het volgende:[..]
wat is er triest aan die reactie?
quote:dat was in een ander topic over Idols! Trouwens wat is het verschil tussen Hoertjes en sletjes dan?
Op zondag 2 maart 2003 19:09 schreef charmed_angel het volgende:[..]
Volgens mij heeft niemand het woord hoertjes gezegd hoor. Dat maak jij ervan!
Bah iemand vals beschuldigen.
quote:Of kinderachtig.
Op zondag 2 maart 2003 14:16 schreef charmed_angel het volgende:
Je zou een sbij de clubs moeten kijken, een echte strijd is er bezig....al 2 anti jim clubs!Hind fansite roept iedereen op om Jim te boycotten en voor Jim te stemmen!
Echt top
quote:
Op zondag 2 maart 2003 19:59 schreef Scandalous het volgende:[..]
Of kinderachtig.
Je gaat je tijd toch niet in iets of iemand steken waar je een hekel aan hebt?
Ik zie mezelf al een Benny Neyman site maken
quote:http://www.waaromfluisterikjenaamnog.nl is nog vrij, dus...
Op zondag 2 maart 2003 19:59 schreef Scandalous het volgende:
Of kinderachtig.
Je gaat je tijd toch niet in iets of iemand steken waar je een hekel aan hebt?
Ik zie mezelf al een Benny Neyman site maken
quote:Smaken verschillen. Hoewel kwa uitspraak is Jim idd wel beter, maar kwa stemgeluid hoor ik toch liever Jamai. Hoewel, het liefst Hind eigenlijk! Maja...
Op zondag 2 maart 2003 21:28 schreef SEMTEX het volgende:
Jim kan beter zingen als Jamai
quote:Ik sluit me aan bij SEMTEX!
Op zondag 2 maart 2003 21:41 schreef SEMTEX het volgende:
iedereen die met een beetje karakter zong en een apart stemgeluid had is gezuiverd uit dat programma en wat over is, zijn 2 erg onspeciale jongetjes...
Zosja, Dewi, Hind, Yuli, Marieke, allemaal weg.
quote:jamai klinkt heel toegankelijk, maar ook heel erg saai. je kunt hem op bijna geen enkele verrassing betrappen en je hoort hem vaak amper boven de muziek uit: zijns tem heeft geen enkele kracht en duh, daaorm zal-ie ook niet gauw gaan vervelen..
Op zondag 2 maart 2003 21:42 schreef daniman het volgende:[..]
Smaken verschillen. Hoewel kwa uitspraak is Jim idd wel beter, maar kwa stemgeluid hoor ik toch liever Jamai. Hoewel, het liefst Hind eigenlijk! Maja...
![]()
quote:*zich bij deze wijze woorden aansluit
Op zondag 2 maart 2003 22:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
jamai klinkt heel toegankelijk, maar ook heel erg saai. je kunt hem op bijna geen enkele verrassing betrappen en je hoort hem vaak amper boven de muziek uit: zijns tem heeft geen enkele kracht en duh, daaorm zal-ie ook niet gauw gaan vervelen..
quote:Bij Jim zit er toch meer power in, Jamai hoor je bijna niet, zo zachtjes zingt ie.
Op zondag 2 maart 2003 22:05 schreef SEMTEX het volgende:[..]
jamai klinkt heel toegankelijk, maar ook heel erg saai. je kunt hem op bijna geen enkele verrassing betrappen en je hoort hem vaak amper boven de muziek uit: zijns tem heeft geen enkele kracht en duh, daaorm zal-ie ook niet gauw gaan vervelen..
'Jim ziet er goed uit en zingt ook lekker'
Van onze verslaggever GERARD VAN ENGELEN
EGMOND-De opiniepeilingen in kranten en weekbladen hadden hem al afgeschreven. 'Jimbo' uit Egmond zou het onderspit delven tegen de vocale en artistieke overmacht van Goudse Hind en Schoonhovense Jamai. Mooi niet dus.
De banketbakkers in Egmond kunnen hun voorraden Jim-gebak en Jim-tompoezen met een gerust hart aanvullen. Jim zit in de finale. De achtste 'Idols'-show is de verrassendste tot nu toe gebleken. Favoriet Hind bleek niet opgewassen tegen het bombardement aan sms-berichten van fans van 'het stuk uit Egmond'. Omdat hij zo mooi zingt?
Omdat hij er zo goed uitziet? ,,Ik vind je een lekker ding. En je kunt natuurlijk ook lekker zingen'', vat Jim de strekking van de fanmail compact samen, na afloop van de uitzending.
,,Het is van allebei een beetje dus.''
Oververhit
Zaterdagavond. Aanbellen bij de familie Bakkum heeft weinig zin meer, in de gang klinkt alleen nog een schor gereutel. ,,Oververhit door al dat gebel van fans die hier voor Jim aan de deur komen'', grinnikt vader Jan.
Egmond-Binnen lijdt aan het Jim-virus. Dat blijkt zaterdagavond nog maar eens als vader Jan, moeder Marja, broer Danny en vriendin Charlotte met nog wat familieleden in een mini-konvooi richting Hilversum vertrekken. Er wordt gezwaaid, geroepen en af en toe moet er zelfs even geremd worden om door het opengedraaide raam sympathiebetuigingen in ontvangst te nemen.
Jim is er niet bij. Die is een dag eerder al naar Hilversum gebracht door zijn vaste chauffeur (en oom) Loek Schoorl. Vaste prik op vrijdag. Repetities, besprekingen en af en toe een hotelwissel als de fans zich weer te opdringerig gedragen in de lobby.
Vader Jan, gevraagd naar een voorspelling: ,,De mensen om ons heen maken zich er drukker om dan wij. Jamai, Jim en Hind zien het niet meer als een competitie. Qua populariteit maakt het weinig meer uit. In feite hebben ze alle drie gewonnen.''
Na de tocht naar het mediapark, nog even onderbroken om enkele Jim-tompoezen bij familie in Heiloo af te leveren, komt de familie voor de achtste week terecht in de heksenketel die 'Idols' heet. Bussen pendelen af en aan tussen de parkeerterreinen en studio 22. De ontvangsthal is bomvol. Duizend plaatsen zijn er maar. Veel te weinig, vinden fans die geen kaarten meer kunnen krijgen. En dus verzinnen ze allerhande smoezen om toch binnen te komen. Ze geven zich uit voor journalist van de Hitkrant, ze zeggen dat ze collega's van Endemol zijn, of dat ze een plaats op de zesde rij hebben gekregen maar zo slecht ter been zijn dat ze op de eerste rij willen zitten. En ze vallen allemaal door de mand.
Alles wordt namelijk gecheckt en nog eens gecheckt. Dan blijkt dat de Hitkrant-journalist niet bekend is bij het blad, dat men bij Endemol nooit van die collega heeft gehoord en dat er geen plaatsbewijzen op nummer worden uitgegeven omdat iedereen gewoon moet aanschuiven in de rij.
Schwarzeneggers
De veiligheidsmaatregelen in de studio zijn streng. De ruimte is verdeeld in gekleurde zones. Vriendelijke Schwarzeneggers-in-smoking, met de onvermijdelijke dopjes in de oren, zorgen ervoor dat je zonder speciale kaarten of gekleurde gastenarmbandjes nergens naar binnen komt.
De strijd tussen de drie overgebleven Idols gaat vrijwel gelijk op. De jury signaleert slechts hier en daar een schoonheidsfoutje. Alle keuzes vallen in de 'fantastisch', 'helemaal te gek' of 'kippenvel'-categorie. Dus daar worden de kandidaten niet wijzer van. Maar de sms-klanten vellen wederom het vonnis. Hind moet huilend afhaken.
Ze breekt.
Maar de tranen zijn na de uitzending al weer keurig weg geschminkt, voor de camera's en fotolenzen. ,,Misschien is het beter dat ik niet gewonnen heb. Nu heb ik toch wat meer artistieke vrijheden'', zegt Hind. Wat haar betreft staat de winnaar vast: Jamai. ,,Jim heeft weliswaar de uitstraling van een ster maar Jamai is meer een entertainer en een musicalman. En hij heeft een sterke persoonlijkheid.''
Ook Jim voorspelt dat Jamai volgende week Het Idol zal worden. ,,Jamai moet winnen. Dat gun ik hem gewoon. Ik ben dan gewoon tweede. Ik vind het echt ongelooflijk dat ik al zover ben gekomen. Ik ging er de laatste twee weken al van uit dat ik zou worden weggestemd. Mijn jaar kan nu echt niet meer stuk.''
Jurylid Jerney Kaagman waagt zich niet aan een voorspelling. ,,Ze zijn absoluut aan elkaar gewaagd. Jamai is een goede entertainer, zelfs zo goed dat hij er mee weg komt als hij zijn tekst een keer vergeet. Jim is een goed ontwikkelde, dankbare leerling. Hij neemt onze jurytips ter harte en daardoor zie je hem met de week groeien.''
Voor Jim is het bereiken na de finaleplaats een nieuwe aanslag op zijn schoolwerk. ,,Ik haal het dit jaar niet. Daar ben ik van overtuigd. Maar ik vind het ook eigenlijk niet zo leuk meer op school. Het wordt een beetje te gek. Als ik naar de wc moet wordt er al op de ramen getikt en als ik in de aula zit willen ze met me op de foto en dan gaat iedereen weer kijken. Daar kan ik niet zo goed mee omgaan.''
Vriend
Wat Jamai betreft wordt Jim volgende week de winnaar. ,,Hij heeft voor mij het hele pakket wat nodig is om te winnen. Een grote performance en goeie zangkwaliteiten. Ik gun het hem ook. Hij is mijn vriend.''
Het is kwart voor twee als de familie Jim weer mee naar huis mag nemen. Het wordt een korte nacht voor het idool: over tien uur wordt hij weer in Hilversum verwacht om zijn promotiebus te wijden.
quote:Ik ben echt neiuwsgierig.
Op dinsdag 4 maart 2003 16:46 schreef SmashBro het volgende:
Echt grappig dat ze die kneuzen uit de voorrondes nog eens uit de kast hebben getrokken. Ik ben benieuwd naar hoe ze het er vanaf gaan brengen zaterdag! Dat stukje van afgelopen zaterdag was iig lachen. Met die Mark enzo,.
Maar Dooske had toch ook nog een verassing? Ik ben benieuwd wat dat zal zijn!
quote:? Kan me niet voorstellen dat dit waar is?
Op dinsdag 4 maart 2003 23:31 schreef LoekB het volgende:
Las trouwens vanmorgen dat de toekomstige producers van Jim en Jamai die van Britney Spears en Take That zijn. Toch echt goed dat ze die mensen hebben kunnen strikken.... Al was het vetter geweest als ze dr. Dre en N.E.R.D hadden kunnen regelen.
.
quote:Ja, is waar. Ze hebben de singles geschreven en die hoor je zaterdag.
Op dinsdag 4 maart 2003 23:48 schreef Taurus het volgende:[..]
? Kan me niet voorstellen dat dit waar is?
quote:oh hoi
Op dinsdag 4 maart 2003 23:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, is waar. Ze hebben de singles geschreven en die hoor je zaterdag.
quote:Volgens mij zijn er meerdere productieteams die liedjes geschreven hebben voor Idols, dus niet alleen ex-Cheiron-producers. Er zijn heel erg veel inzendingen binnengekomen en daaruit hebben Edwin Jansen c.s. een selectie gemaakt.
Op dinsdag 4 maart 2003 23:50 schreef SunChaser het volgende:[..]
Ja, is waar. Ze hebben de singles geschreven en die hoor je zaterdag.
Het is op zich wel logisch dat ex-Cheiron-producers weer veel nummers op zich nemen, want met Starmaker zaten er ook al wat Cheiron-liedjes tussen en voor het buitenland (Gareth Gates/Will Young) hebben ze ook veel liedjes geschreven (Anyone Of Us is ook een Cheiron-lied). Ex-Cheiron-producers zijn zo'n beetje de hofleveranciers voor dit soort programma's, maar ook voor alle andere tiener-idolen zoals Westlife, Britney, BSB, n Sync, etc.
quote:Kunnen Jim en Jamai niet gewoon hun eigen liedjes schrijven?
Op dinsdag 4 maart 2003 23:31 schreef LoekB het volgende:
Las trouwens vanmorgen dat de toekomstige producers van Jim en Jamai die van Britney Spears en Take That zijn. Toch echt goed dat ze die mensen hebben kunnen strikken.... Al was het vetter geweest als ze dr. Dre en N.E.R.D hadden kunnen regelen.
.
Zou nog vetter zijn...
quote:Komt vanzelf wel.
Op woensdag 5 maart 2003 12:30 schreef Knaller het volgende:[..]
Kunnen Jim en Jamai niet gewoon hun eigen liedjes schrijven?
quote:Let vooral op de strip helemaal achterin. Inspecteur Netjes.
Op woensdag 5 maart 2003 15:04 schreef SmashBro het volgende:
De halve Veronicagids staat deze week in het teken van Idols. Interviewtjes met alle kandidaten en Will en Tooske enzo, wel leuk.
Die karikatuur van Tooske,
quote:Briljant! Ik heb daar echt minuten om zitten grinniken!
Op woensdag 5 maart 2003 21:34 schreef postinggirl het volgende:
Let vooral op de strip helemaal achterin. Inspecteur Netjes.Die karikatuur van Tooske, [afbeelding]
Zo rijst bij mij de vraag: wie is dat meisje met dat knalroze haar dat er bij de theaterronde werd uitgebonjourd?
Ook leuk, nu ik Sabine's workshopoptreden zie denk ik: wat vond ik in hemelsnaam zo leuk aan haar?
quote:Ik moest vooral grinniken om de Jerney Kaagman.
Op woensdag 5 maart 2003 21:34 schreef postinggirl het volgende:[..]
Let vooral op de strip helemaal achterin. Inspecteur Netjes.
Die karikatuur van Tooske, [afbeelding]
Die Hanco Kolk is overigens niet echt bij de tijd, sms 0,70 p/m schrijft ie. .
Weet er trouwens iemand wat de site van de Zuid-Afrikaanse Idols is? Ik wil nog wat meer horen van die Heinz, die klonk erg goed.
quote:LOL
Op woensdag 5 maart 2003 21:28 schreef Superdragon het volgende:
Eng vrouw -- > die Jerney. Ze doet me denken aan Regan van the Exorcist.
quote:Eh.. misschien Per Message ?
Op woensdag 5 maart 2003 22:15 schreef SmashBro het volgende:[..]
Die Hanco Kolk is overigens niet echt bij de tijd, sms 0,70 p/m schrijft ie..
quote:Heb ik pas ook een keer gedaan. Was erg leuk!
Op woensdag 5 maart 2003 22:16 schreef Tom_Tom- het volgende:
Ik wil even zeggen dat ik iedereen kan aanraden auditiefilmpjes te herkijken.
Vooral toch Sarah, die blijft geweldig. En Tim, Milanjelah, Wanda, Lieveke, Alexandra. Ze zijn allemaal grappig!
quote:leuk
Op zaterdag 8 maart 2003 12:20 schreef SmashBro het volgende:
Er zit vandaag een geweeeeldige Idols-bijlage in De Telegraaf. Ik ga hem bewaren denk ik.
quote:Wat staat er allemaal in?
Op zaterdag 8 maart 2003 12:20 schreef SmashBro het volgende:
Er zit vandaag een geweeeeldige Idols-bijlage in De Telegraaf. Ik ga hem bewaren denk ik.
quote:Veel over Jim en Jamai (info, interviews enz.), wie de afvallers denken en willen dat er gaat winnen, interview met Tooske, stuk van de Idols-crew, BN'ers over Idols, dat soort dingen.
Op zaterdag 8 maart 2003 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Wat staat er allemaal in?
Oja, en een paginagrote succeswensadvertentie van RTL4.
quote:Veel, nu al geschiedenis, 10 vragen aan Tooske, Jim en Jamai in shock aldus psycholoog, klompendans van Vincent, Dewi/Yoel/Yuli/David/Mariek/Hind voorspellen, bescherming tegen de boze buitenwereld, Will Young, Do kijkt nooit.
Op zaterdag 8 maart 2003 12:22 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Wat staat er allemaal in?
quote:Oja, Will ook ja. Mooie foto van 'm staat erbij vind ik.
Op zaterdag 8 maart 2003 12:30 schreef schatje het volgende:
Will Young
quote:HAHAHAHA
Op zaterdag 8 maart 2003 16:25 schreef SmashBro het volgende:
Ze noemen de klompendans van Vincent uit de voorrondes in de Telegraaf "legendarisch". Ik vond het helemaal niet legendarisch, het was eerder een van de minst grappige grappig bedoelde dingen die ik ooit heb gezien. Eeen blamage, om met Carlo en Irene te spreken.
quote:Volgens mij vind je zangeressen gewoon leuker dan zangers. Dat is iets anders. Hind en Marieke hadden echt geen karakter, noch een apart stemgeluid.
Op zondag 2 maart 2003 21:42 schreef Tom_Tom- het volgende:[..]
Ik sluit me aan bij SEMTEX!
Zosja, Dewi, Hind, Yuli, Marieke, allemaal weg.
David en Jamai hebben dat bijvoorbeeld wel.
quote:LieV
Telegraaf: Wat vond je het leukste moment?Tooske: "Een week of vier geleden waren alle kandidaten zo gespannen dat het goed te voelen was. Op een gegeven moment stond Jamai met z'n grote rode sloffen, van die megadingen met enorme punten, bij me in de kleedkamer. Hij vroeg of hij even bij me mocht komen zitten omdat het boven zo druk was. We zaten nog geen vijf minuten, toen er weer aangeklopt werd en Jim daar op zijn blote voeten stond. Toen hebben we met z'n drieën vlak voor de show de musical 'Annie' zitten kijken."
Moge de beste winnen, Jim en Jamai veel succes toegewenst.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 08-03-2003 19:15]
quote:dat lezen ze niet meer
Op zaterdag 8 maart 2003 19:14 schreef schatje het volgende:
*schopje*Moge de beste winnen, Jim en Jamai veel succes toegewenst.
quote:nee ze zaten nog bij dat radio gedoe ;p
Op zaterdag 8 maart 2003 19:15 schreef SmashBro het volgende:
Zouden ze nu weer met z'n drieën (incl. Tooske) Annie zitten te kijken?
De winnaar kan mij aan mij anus oxideren, over een jaar weten we toch niet meer wie Jim, Jamai, Hind en Dewi ook al weer waren
quote:LOL!!!!!!!!!!!
Op zaterdag 8 maart 2003 12:46 schreef Tom_Tom- het volgende:
Als ik dat stukje finale van Pop Idols zie tussen Will Young en Gareth Gates dan vind ik Will echt op een aap lijken.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 19:59 schreef Duiveltja het volgende:
Vanvond zal er denk ik wel een kijkcijferrecord gevestigd worden.De winnaar kan mij aan mij anus oxideren, over een jaar weten we toch niet meer wie Jim, Jamai, Hind en Dewi ook al weer waren
De middelste rij in het publiek krijgt allemaal bordjes met een tekst daarop en daar gaan ze iets mee doen.
Althans, dat vertelde iemand me die net daar nu is.
quote:Nu zitten we met Andre in beeld
Op zaterdag 8 maart 2003 20:59 schreef schatje het volgende:
Vorige week begon het al om deze tijd.
quote:Leuke kapper heeft 'ie.
Op zaterdag 8 maart 2003 20:59 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
Nu zitten we met Andre in beeld
quote:En toch op tijd
Op zaterdag 8 maart 2003 21:05 schreef tong80 het volgende:
Moest verdomme een uur zoeken naar dit topic.
quote:Hij staat der charmant bij zo..
Op zaterdag 8 maart 2003 21:07 schreef schatje het volgende:
Jim plast zowat in zijn broek.
gewoon lekker zingen
quote:Zit die er niet gewoon?
Op zaterdag 8 maart 2003 21:09 schreef Lumos het volgende:
Ocherm.. ze zijn zenuwachtig....Waar is de jury???
Ik heb een donkerbruin vermoeden wie dat zou kunnen worden..
quote:Idd.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:10 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom hebben die jongens geen mediatraining gehad?
quote:Jij sprak op je 15de met volzinnen zonder accent.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:10 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom hebben die jongens geen mediatraining gehad?
quote:Dan wordt het Rene Froger-wannabe Jamai
Op zaterdag 8 maart 2003 21:11 schreef Vibromass het volgende:
HenkJan zegt in Parool: "We zoeken niet de beste zanger, we willen het grootste idool."Ik heb een donkerbruin vermoeden wie dat zou kunnen worden..
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 08-03-2003 21:13]
quote:Dat bedoeeeeeeeeeel ik niet Truus!
Op zaterdag 8 maart 2003 21:12 schreef tong80 het volgende:[..]
Jij sprak op je 15de met volzinnen zonder accent.
quote:Ook dat ja.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:12 schreef Barb het volgende:
Jerney d'r borsten hangen op d'r navel,.
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:12 schreef schatje het volgende:
Jenny ziet er toch ordi uit in die foute jurk.
quote:Net zo leuk als HenkJan zijn zonnebril.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:12 schreef Lumos het volgende:
Wat een leuk strikkie heeft Edwin om... hahahaha
quote:Ja, kut.
Nu kunnen we haar navel niet zien.
quote:Het is wat
Op zaterdag 8 maart 2003 21:13 schreef tong80 het volgende:[..]
Ja, kut.
Nu kunnen we haar navel niet zien.
quote:Ze laat Dooske zien wat borsten zijn
quote:Tja, wij zijn overduidelijk NIEt de doelgroep
Op zaterdag 8 maart 2003 21:10 schreef schatje het volgende:
Kut kinderen.
quote:Ja idd.. maar ja er zullen wel velen hun beltegoedjes kwijtgeraakt zijn enzo!
Op zaterdag 8 maart 2003 21:14 schreef SEMTEX het volgende:
Waarom hebben ze die SMS-praktijken niet bij de eerste uitzending pas zo uitgebreid uitgelegd? Dat kwam pas toen mensen erover vielen..
Maar wel alvast 2 miljoen aan reclame geld binnen.
quote:t blijft belachelijk veel
Op zaterdag 8 maart 2003 21:14 schreef schatje het volgende:
Opbrengst
-1.000.000 Idols sms-be-richten x 0,70 euro = 7.00.000 euro (incl.BTW)
Verdeling
-Btw naar overheid = 112.000 euro.
-KPN en andere telefoonmaatschappijen = 182.000 euro.
-Producent Idols (Holland Media House) = 182.000 euro.
-RTL4 = 182.000 euro.
-Golden Bytes (afhandeling sms-verkeer) = 42.000 euro.
Holland Media House en RTL4 zijn beide onderdeel van de Holland Media Groep: de inkomsten gaan dus in zijn geheel naar de HMG.
(bron: Telegraaf)
quote:Wat zou een uitzending op zich kosten??
Op zaterdag 8 maart 2003 21:16 schreef Roel_Jewel het volgende:[..]
t blijft belachelijk veel
Jamai gaat winnen vanavond, helaas...
quote:Misschien wel meer
Op zaterdag 8 maart 2003 21:16 schreef tong80 het volgende:
Zo, een kwartier verder, niks te zien/horen geweest.Maar wel alvast 2 miljoen aan reclame geld binnen.
[Dit bericht is gewijzigd door schatje op 08-03-2003 21:18]
De opening was trouwens inderdaad erg mooi! .
Oh en effe middelste knoopje van Jamai zn jasje dichtdoen.
tssssssss die Xandra Brood ken ook niet kleden. .
quote:Inderdaad, maja hoe meer hoe beter
Op zaterdag 8 maart 2003 21:17 schreef inkie1010 het volgende:
Ik haat die reclame de hele tijd, is volgens mij met de opbrengst van sms'sjes etc helemaaaaal niet eens nodig!
quote:Ja, zeer irritant altijd, er is nog geen noot gezongen verdorie
Op zaterdag 8 maart 2003 21:17 schreef inkie1010 het volgende:
Ik haat die reclame de hele tijd, is volgens mij met de opbrengst van sms'sjes etc helemaaaaal niet eens nodig!
quote:Ja het geld van alle SMS'jes e.d. wordt goed besteed!
Op zaterdag 8 maart 2003 21:18 schreef SmashBro het volgende:De opening was trouwens inderdaad erg mooi! [afbeelding].
quote:Jamai staat ook met z'n handen in z'n zakken hoor.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:18 schreef berney het volgende:
Kan effe iemand de handen uit de zakken van Jim halen?
T staat zo boerig..
Alleen staat het bij Jim sexy en bij Jamai ouwelullerig.
quote:Tja, zenuwen he??
Kan effe iemand de handen uit de zakken van Jim halen?
T staat zo boerig..
quote:Hahahahaha neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!
Op zaterdag 8 maart 2003 21:18 schreef Richard2011 het volgende:
Als kiwitjuh het mocht beslissen won Joel Hé Lieverd
![]()
![]()
-xxxx-
quote:een stuk minder dan dat het oplevert
Op zaterdag 8 maart 2003 21:16 schreef schatje het volgende:[..]
Wat zou een uitzending op zich kosten??
quote:Mooie opening ja. * LuQas kreeg er tranen van in zijn ogen.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:18 schreef SmashBro het volgende:
Ik ga ze toch wel missen hoor, de jury.De opening was trouwens inderdaad erg mooi! [afbeelding].
Sentimenteel kutkind ben ik soms ook..
quote:idd de jury die zal ik ook gaan missen
Op zaterdag 8 maart 2003 21:18 schreef SmashBro het volgende:
Ik ga ze toch wel missen hoor, de jury.De opening was trouwens inderdaad erg mooi! [afbeelding].
maaruh GO JAMAI GO JAMAI GO JAMAI
quote:JIm stond de hele tijd met zn handen in zn zakken en Jamai maar even.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:19 schreef SmashBro het volgende:[..]
Jamai staat ook met z'n handen in z'n zakken hoor.
Alleen staat het bij Jim sexy en bij Jamai ouwelullerig.
Hoezo sexy bij Jim. .
ah kijk een dubbeldik finalenummer van het idolsmagazine.. geweldig
;-)
quote:Het is pas net begonnen, hij hoeft nu toch nog niet weg
Op zaterdag 8 maart 2003 21:19 schreef Riann het volgende:[..]
idd de jury die zal ik ook gaan missen
quote:hij IS ook een boer
'T staat zo boerig..
quote:Idd
quote:Behalve Henk-Jan, die zien we nog terug bij RTL Boulevard. Doet ie goed trouwens.
quote:Kijk aan jou heb ik iets.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:21 schreef SEMTEX het volgende:[..]
hij IS ook een boer
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:21 schreef KiwiTjuHh het volgende:[..]
quote:Volgens mij heeft 50% van puberaal nederland samen meer beltegoed dan jij
Op zaterdag 8 maart 2003 21:22 schreef inkie1010 het volgende:
Jim begint, Jamai wint
quote:Lol ben ik ook bang voor ja
Op zaterdag 8 maart 2003 21:23 schreef Vibromass het volgende:[..]
Volgens mij heeft 50% van puberaal nederland samen meer beltegoed dan jij
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:24 schreef SmashBro het volgende:
Wat een warme, volle stem heeft ie toch.
quote:Alweer of nog steeds?
Op zaterdag 8 maart 2003 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
issie verkouden?>
quote:Hij klinkt altijd zo.
Op zaterdag 8 maart 2003 21:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
issie verkouden?>
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:23 schreef Ker_Plunk het volgende:
Tis gewoon Starmaker...wat een zielige zooi dit...kom op mensen!
HenkJan wat zeg je nou toch man
quote:
Op zaterdag 8 maart 2003 21:25 schreef Vibromass het volgende:
Ik vond het nou niet echt goed te noemenHenkJan wat zeg je nou toch man
quote:Z'n ademhaling was beter
Op zaterdag 8 maart 2003 21:25 schreef SEMTEX het volgende:
Hij is wel beter geworden... enigszins
quote:idd...
Op zaterdag 8 maart 2003 21:25 schreef Zander het volgende:
Vreselijk... zo'n nummer volkomen door de mangel gehaald.
Dit is echt tè triest voor woorden
quote:Hij speelt meer met z'n stem...
Op zaterdag 8 maart 2003 21:26 schreef misterDre het volgende:[..]
Z'n ademhaling was beter
quote:Ja maar dan hebben ze geen tijd meer om reclame te maken voor SMS enzo!
Op zaterdag 8 maart 2003 21:26 schreef DJKoster het volgende:[..]
idd...
Nummer duurt veel langer..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |