abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8798955
Je kent het wel..
je kijkt een vreemde aan (bijv) en in die seconde van de blikwisseling gebeurd er een hoop met je..
neem nou verdriet..
in hoeverre tast het de rest van je volgende minuten/dagdeel aan?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:34:36 #2
46086 vector200
Kan het ook niet helpen...
pi_8799030
Jezus zeg.......heb jij het licht gezien ofzo???

pfff het doet me niks als het een vreemde is.....

Engelen kun je niet kopen, maar wel tegenkomen
Neem mijn uitspraken niet met een korreltje zout, maar met een fust bier...
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:35:21 #3
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8799051
Heb ik best vaak. Dan kijk ik gewoon naar een volstrekt vreemde en dan krijg ik medelijden. Zo identificeer ik het altijd. Heel raar.
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:35:27 #4
24601 TheGuru
<insert smart ass title>
pi_8799054
Ik heb er dan de rest van de dag de tyfus in (bij verdriet)

Maar als ik iemand zie die het naar ze zin heeft dan heb ik het ook naar me zin

pi_8799148
Grappig. Ik zat een keer in de kroeg met een hele goede vriend en toen ging ik bier bestellen. En ik zag een hele erge ongelukkige man aan de bar zitten. En het deed me veel. Hoe die man erbij zat, kreeg gewoon medelijden met hem.

Toen heb ik die vriend dat gezegd om ff te kijken of hij het ook zag. En ja ......hij zag het ook. Hij zag ook een hele trieste persoon.

En dan voel ik me ook klote. Als anderen zich kut voelen dan voel ik me ook minder.

Dat is dus de vriend geweest waar ik mezelf kan zijn. Anderen zouden het zich niet interesseren allemaal. Die zijn met zichzelf bezig.

pi_8799174
Ja..ik heb het vaak als ik in grote steden ben..het leven daar is toch redelijk anoniem..de gehaastheid..de snelheid waarmee dat alles gaat..

Van die tragische blikken die maar aan je vast blijven zitten

pi_8799224
Weet je wat ik altijd heb. Ik zie mensen gewoon. Ik zie meteen hoe mensen zijn. Althans dat denk ik dan.

Maar vaak heb ik gelijk ook. Ik zie aan mensen hoe ze zijn. Zonder ze beter te leren kennen.

zaterdag 1 maart 2003 @ 20:43:55 #8
40817 Bob.Ross
Let's paint...
pi_8799235
Ik heb dat soms als iemand bijv een collega huilt dan heb ik een raar gevoel van binnen, geen verdriet ofzo, maar iets anders, erg vaag
...some more happy little trees!!
pi_8799247
redelijk zwaar... waarom?
Free people own guns! Slaves do not!
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:46:07 #10
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_8799284
Ja... ik heb het ook altijd. Dat als ik iemand echt ongelukkig zie zitten en ik kan er niks aan doen. Dat ik dan echt een rotgevoel krijg. In me maag enzo. Maar als iemand vrolijk is juist niet.

Ik weet ook echt hoe iemand denkt en zich voelt als ik geestverruimende middelen opheb. Zoals paddo's
Das pas vaag

Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:52:01 #11
43715 Plantenbak
bosjes dude!
pi_8799397
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:46 schreef LaZZ het volgende:
Ja... ik heb het ook altijd. Dat als ik iemand echt ongelukkig zie zitten en ik kan er niks aan doen. Dat ik dan echt een rotgevoel krijg. In me maag enzo. Maar als iemand vrolijk is juist niet.

Ik weet ook echt hoe iemand denkt en zich voelt als ik geestverruimende middelen opheb. Zoals paddo's
Das pas vaag

[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
  zaterdag 1 maart 2003 @ 20:55:37 #12
45796 Offy
rooi'n bin kwooi'n
pi_8799475
Tsjah, het ligt er een beetje aan hoe die persoon me aanspreekt. Ik barst niet in huilen uit bij iedere zwerver die ik zie, maar ik smelt wel bij kleine kindjes die op hun kieen zijn gevallen (ik moet er nog achterkomen hoe ik die dubbele punt krijg -> nieuw toetsenbord + besturingsprog)

Maarjah, je moet er ook een beetje afstand van kunnen nemen. Als je je druk maakt om iedere pessimist die je om je heen ziet heb je ook een leven van niets, wel?

Ik ken wel iemand (ik noem geen namen ) die een hele dag van slag is als de overbuurvrouw van de broer van de man die 3 klassen hoger zat op de basisschool van de trap is gevallen. Daar kan ik niet zo erg mee zitten eerlijk gezegt. Maar als het een bekende van me is, zeker iemand waar ik veel om geef, is dat natuurlijk anders. (Ja, het is waarschijnlijk wel een beetje krom/egoistsich, maar als ik dood ben verwacht ik ook niet dat de zus van de man van de nicht van de bakker om mij rouwt)

Op zaterdag 2 oktober 2004 19:35 schreef Ouwesok het volgende:
Je zit daar prinsheerlijk op een appel te kauwen terwijl ik mijn ouwe trouwe meetzoeker afvuur _O-
pi_8799496
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:40 schreef yingyang het volgende:
Grappig. Ik zat een keer in de kroeg met een hele goede vriend en toen ging ik bier bestellen. En ik zag een hele erge ongelukkige man aan de bar zitten. En het deed me veel. Hoe die man erbij zat, kreeg gewoon medelijden met hem.

Toen heb ik die vriend dat gezegd om ff te kijken of hij het ook zag. En ja ......hij zag het ook. Hij zag ook een hele trieste persoon.

En dan voel ik me ook klote. Als anderen zich kut voelen dan voel ik me ook minder.

Dat is dus de vriend geweest waar ik mezelf kan zijn. Anderen zouden het zich niet interesseren allemaal. Die zijn met zichzelf bezig.

Wist je dat het ook omgekeerd werkt ?
Als jij hém iets vriendelijks/ vrolijks vanuit jóuw laat zien.. en eventueel een bemoedigende knipoog ( bij wijze van ), dan heb je diegene voor het komende dagdeel een fijn gevoel meegeven !
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
pi_8799670
Dat zat ik net ook te bedenken , ik ben wel zo iemand die dan nieuwsgierig is en dan een gesprek aan zal proberen te knopen .
Ik weet wel dat ik het niet mee naar huis neem , ik kan nou gewoon niet de lasten van de wereld op me nemen, soms moet je eens gewoon lekker egoistisch zijn en goed voor jezelf zorgen.
We are the weirdo's mr - The Craft
  zaterdag 1 maart 2003 @ 21:10:42 #15
19727 yingyang
Still alive
pi_8799804
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 20:56 schreef Mirage het volgende:

[..]

Wist je dat het ook omgekeerd werkt ?
Als jij hém iets vriendelijks/ vrolijks vanuit jóuw laat zien.. en eventueel een bemoedigende knipoog ( bij wijze van ), dan heb je diegene voor het komende dagdeel een fijn gevoel meegeven !

Heb ik niet gedaan. Ik wilde hem aanspreken en een biertje aanbieden. Maar ik had het te druk met mezelf weer

Ik wilde hem opvrolijken en een therapeutisch gesprek aangaan.

Positieve mensen hebben trouwens nog een grotere impact op mij. Daar word ik juist blij van

zaterdag 1 maart 2003 @ 21:24:04 #16
22309 goflow
all alone.
pi_8800101
Ik heb niet echt medelijden met anderen, zwervers e.d. al helemaal niet, als ik een kind op z'n smoel zie vallen kan ik daar nog wel om lachen, tsjah tis mij ook wel eens overkomen en shit happens.

Dan heb je nog die mensen die altijd en elke dag in dezelfde kroeg rondhangen, behoorlijk kansloos, daar kan ik ook wel vrede mee hebben als ze't zelf ook prima vinden. Voor andere kansloze types in de kroeg of waar dan ook, je hebt nog steeds je eigen leven onder controle, dus los het maar op.

Voor mensen met wie ik wat closer ben is dat wat anders, ik voel dan wel wat maar toon het niet... misschien is het omdat ik van anderen ook geen medelijden verwacht, moet toch je eigen leven leiden he... Bovendien lijkt het me reteirritant als mensen je uit medelijden anders gaan behandelen, als ik een kutdag heb en mensen gaan ineens dingen voor me doen heb ik echt zoiets van flikker op wat moet je nou, misschien is het wel afstand houden, of m'n emoties niet uiten, zwakheden niet tonen, weet ik veel

zaterdag 1 maart 2003 @ 21:27:53 #17
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8800192
Ik ben ook typisch zo'n muts, jah. Ik kan me vooral nog een meisje van school herinneren dat een klas of vier lager zat dan ik, was echt zowat het pispaaltje van de school. Vreselijk om te zien, en dan niet alleen op die momenten dat er weer eens een paar om eens te kunnen lachen, of om zich af te reageren, of wat dan ook, naar de bieb gingen omdat zij daar zat, terwijl ze normaal gesproken de weg naar de bieb niet eens konden vinden als er routewijzers in de gang hingen. Ook op de momenten dat ze in haar dooie upske achter de computer zat. En zeker op die momenten als iemand uit mijn vriendengroep zwaargefrustreerd terug kwam bij de rest van het groepje, nadat hij of zij geprobeerd had een praatje aan te knopen en afgeblaft was, omdat zíj weer dacht dat die vriend(in) van mij haar alleen maar kwam afzeiken. Dan voel je je zo machteloos.
12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
  zaterdag 1 maart 2003 @ 21:28:51 #18
8946 Amnesia
Huh? what?
pi_8800210
Probeer maar eens lekker een dikke blow te roken lieverd
"Auw, me kop..doet zeer..."
pi_8800500
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 21:28 schreef Amnesia het volgende:
en dan
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 1 maart 2003 @ 21:44:46 #20
14376 BlaatschaaP
Elephant of joy.
pi_8800603
Ik had het gister trouwens nog op ons carnavalsfeest. We hebben een jongen uit de brugklas die volgens mij iets met zijn sociale vaardigheden heeft en dus moeilijk communiceert met andere kinderen. Hij stond echt gewoon zielig in z'n carnavalspak, in een hoekje.. maar wat te staan.

Een klasgenootje wees me erop en ik vond het zo enorm zielig. Ik ken die jongen helemaal niet maar echt, ik kreeg wel een brok in m'n keel, terwijl ik dat niet vaak heb.

zaterdag 1 maart 2003 @ 21:46:52 #21
19727 yingyang
Still alive
pi_8800659
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 21:28 schreef Amnesia het volgende:
Kan inderdaad goed werken op je gemoedstoestand
pi_8801911
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 21:46 schreef yingyang het volgende:

[..]

Kan inderdaad goed werken op je gemoedstoestand

jajajajajajajajajjajaja
  † In Memoriam † zaterdag 1 maart 2003 @ 23:12:25 #23
47213 ArmaniMania
pi_8802542
Grouphugg..
  zondag 2 maart 2003 @ 01:30:18 #24
45897 Pascalle27
nitro's meissie
pi_8806226
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 23:12 schreef ArmaniMania het volgende:
Grouphugg..

Ehh, ff tellen... Persoontje of 18? Damn! Drukke Grouphugg zal dat worden...

12-5-03 -- Beroepslieverd en amateurkreng -- 29-5-2003 -- 14-11-2003
pi_8806361
'k krijg meestal onwijs medelijden met mensen die 't helemaal niet nodig hebben, en zich prima voelen...

Van die kleine kereltjes van middelbare leeftijd met bierbuik en bochel, die je zo zielig door 'n paar jampotjes aankijken. Met hun haar (wat er nog van over is) in 'n wat typisch model, en 'n snorretje, en 'n beetje vreemde kleren aan.

En met mensen die 't wel nodig hebben, heb 'k dan vaak totaal géén medelijden.

Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')