Deze was vol, hier weer verder. Met een knipoog naar de titel.
Sk8ater boi, leuk nummertje van haar, maar de rest vind ik nog steeds niet, wat vinden jullie?
Dat is alles wat ik over haar te zeggen heb en dan heb je ook alles gehad.
Sk8terboy is en blijft een lekker nummer.
quote:Mag dat icoon wel?
Op vrijdag 28 februari 2003 20:01 schreef clowntje het volgende:
Ik ben Avril Lavigne!
...met carnaval
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 19:53 schreef Adamina het volgende:
avril zuigt
ik ben anti-avril
quote:Nee dus.
Op vrijdag 28 februari 2003 20:08 schreef thetruth het volgende:[..]
Mag dat icoon wel?
quote:jep daar ben k t mee eens, k vind de muziek best ok, maar ze moet het dus echt niet live gaan bleren
Op vrijdag 28 februari 2003 21:39 schreef grmbl het volgende:
cd is wel aardig, voor een keertje tussendoor. live klinkt het nog erger dan lokale straatkat.
quote:HEhe, goed bedacht ja
Op vrijdag 28 februari 2003 20:01 schreef clowntje het volgende:
Ik ben Avril Lavigne!
...met carnaval
quote:Inderdaad, jullie brengen Avril-fan Seborik in verlegenheid! Tssssss.
De reacties mogen wel iets normaler hoor.
Trouwens, ze zegt toch altijd true en punk te zijn? Met die nieuwe single bewijst ze wel dat ze NOG minder dan geen punk muziek "maakt". Komop zeg, kom er gewoon voor uit dat het pop is.
quote:Bron?
Op vrijdag 28 februari 2003 23:39 schreef Yokozuna het volgende:Trouwens, ze zegt toch altijd true en punk te zijn?
Goh zat net het topic vol moet er zonodig een 2e geopend worden zodat het bashen weer van voren af aan kan beginnen.
Nog wel door Wodan geopend
quote:Huillie, het is gewoon pop.
Op vrijdag 28 februari 2003 23:39 schreef Yokozuna het volgende:
Trouwens, ze zegt toch altijd true en punk te zijn? Met die nieuwe single bewijst ze wel dat ze NOG minder dan geen punk muziek "maakt". Komop zeg, kom er gewoon voor uit dat het pop is.
quote:Ja, maar eigenlijk gaat het gewoon erom dat je altijd normaal moet reageren in elk topic.
Op vrijdag 28 februari 2003 23:39 schreef Yokozuna het volgende:
Inderdaad, jullie brengen Avril-fan Seborik in verlegenheid! Tssssss.
Of het nou punk, rock, pop or whatever is.. ik luister naar haar muziek en waardeer het.
quote:^^
Op zaterdag 1 maart 2003 02:21 schreef NRK het volgende:
Ik vind haar wel erg stoer met haar ruige attitude
Complicated en de nieuwe, en eigenlijk de verdere CD vind ik best lekker... leuk CDtje.
Sure, het is geen hoogstaande muzikale genialiteit, maar nog ontelbaar keer beter dan B. Sp*ars.
quote:Je kan het hier uit halen:
Op zaterdag 1 maart 2003 00:02 schreef ranja het volgende:[..]
Bron?
Anything but ordinary. That's putting it mildly when describing Avril Lavigne. A skater-punk, a dynamic spirit, a true wild child. One of those rare creatures who started wowing people with her voice and character at around age 2. A small-town kid who couldn't sit still in class but had the confidence and determination to take off, virtually on her own, to hone her songwriting skills in New York City and Los Angeles. A startlingly up-front and outrageous 17-year-old with everything it takes to reach stardom-completely on her own terms. "I'm just coming out and I'm going to clearly be myself-I write what I feel, I never worry what others think, " Avril avows. "I'm gonna dress what's me, I'm gonna act what's me and I'm gonna sing what's me."
Avril does exactly that on her debut CD, Let Go, flaunting sassy vocals, a crystal clear voice with real-girl lyrical style. "Anything But Ordinary" is a rockin' ode to individuality, while guitar-driven first single, "Complicated," is a simple song that kicks pretenders to the curb. The string-inflected "I'm With You" reaches out for connection to reflect Avril's more mellower side, but tracks like "Losing Grip" and "Unwanted" courageously confront rejection and betrayal with all the heaviness such subjects demand. Then there's "My World" and the metaphoric "Mobile," which perfectly articulate the Avril experience. "I have this awesome opportunity to fulfill my dream. I am all over the place, flying here and there, going through different stuff every day," she explains. "This is my lifestyle, but I wouldn't want a normal life or I'd get bored."
Apparently, Avril was born for such insanity. A middle child who "always wanted to be the center of attention," she was bound to bust out of Napanee, Ontario, population 5,000. "I always knew this was what I had to do," she says. "I remember when I was really young, standing on my bed like it was a stage, singing at the top of my lungs and visualizing thousands of people surrounding me." She segued from her bedroom to singing, well, whenever and wherever she could-starting in church singing gospel music, and on to festivals, then singing country music at fairs and talent contests-until she was discovered by Arista Records.
On a writing trip to NYC, Avril caught the attention of Antonio "LA" Reid, who snapped her up and signed her to Arista. At 16, she moved to Manhattan and began work on her debut CD. Avril plunged into the creative process. "I love writing," she explains. "When I get upset and really need to get it out of me I go to my guitar. Sometimes I feel like my guitar is my therapist."
Although Avril virtually lived in the studio during that New York stint, her efforts didn't pay off at first. "I started working with these really talented people, but I just wasn't feeling it; the songs weren't representative of me," she admits. "Then they started talking about having people write for me, but I had to write myself. I had to do my music. It was a really stressful time, but I never considered giving up." Instead, she flipped coasts. Los Angeles gave Avril the fresh start she needed.
It was there that she hooked up with producer/songwriter Clif Magness, and "I was like, 'Yeah! I've found my guy!'" she enthuses. "We totally clicked, because he just let me guide; he really understood me and let me do my thing." The songs for Let Go began pouring out, with Magness at the helm as well as up-and-coming production team the Matrix. Soon after Avril hooked up with Nettwerk Management who've steered the careers of Sarah McLachlan, Dido, Coldplay, Barenaked Ladies and Sum 41.
Avril couldn't be happier with the way the album turned out. "In this past year I've really grown as a writer. 'Complicated' wasn't written about anyone in particular. It is basically about life, people being fake and relationships." As to one of her favorite tracks, "Losing Grip," she says, "That is definitely one of my ex-boys-he didn't give me what I needed emotionally." Avril laughs, "It doesn't matter now, and plus I got a good song out of it."
Now that her album is done, Avril can't wait to get out and play. She jokes, pointing out that touring with her own sk8er punk band of rocker boys probably won't be all that different from her childhood, "I was always a tomboy and I guess I still am. I played hockey during the fall /winter and baseball in the summer. I loved playing with the boys.
But Avril's music is capable of reaching the girls and the guys, and more than a few adventurous adults too-and she's chomping at the bit to bring it to 'em. "I can't wait to be out there; I want to rock the world! I want people to know that my music is real and honest -it came from my heart. I was just being true to myself."
Avril's real, all right. And ordinary? Anything but.
Bron: http://www.avril-lavigne.com
Het klinkt alsof het door Colin Powell geschreven is.
quote:Of door haar platenmaatschappij, wat me eigenlijk veel logischer lijkt...
Op zaterdag 1 maart 2003 13:39 schreef ranja het volgende:
Trouwens, in deel 1 van dit topic heb ik daar ook al genoeg artikelen over gepost, dat het een imago is wat door de pers opgeplakt is, niet door haarzelf.
quote:Da's maar goed ook
Op zaterdag 1 maart 2003 13:59 schreef Zander het volgende:
je hoort mij toch ook niet klagen dat Norah Jones eigenlijk geen jazz is?
Laat mij maar deel uitmaken van een denkende bevolking, ik mijd tmf... en daarmee probeer ik avril ook te mijden, zodra iemand haar echt laat zingen... dan klinkt niets meer...
quote:elke keer als ik die titel zie denk ik aan scart kabels oid
Op vrijdag 28 februari 2003 19:44 schreef Wodan het volgende:
De muziek zou er nog mee door kunnen gaan als ze een ietwat normaler persoon hadden uitgezocht, en een leuke lyric.. Maar dit vind ik regelrechte bagger gewoon. Sorry .
En je komt er ook echt niet onderuit, iedereen zingt het, iedereen draait het, je kan niet eens meer rustig naar de supermarkt. Zelfs ik kan dat nummer nu uit mijn hoofd zingen.
quote:Hoe dan
Op zaterdag 1 maart 2003 16:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Zo bedoel ik het toch niehiet.
Maar nee, je mag haar niet leuk vinden
.
Ik zet haar CD maar weer eens op .
Dat gezeur over 'het is geen echte punk' begint trouwens wel een beetje erg voorspelbaar te worden.
quote:sex pistols was toch ook verzonnen malcom maclaren, dus je kan toch ook punk en pop zijn? Wat is tegenwoordig nou nog punk? Ska8er Boi heeft toch een redelijk punky ritme en riff? het is gewoon punk pop net zoals zoveel bandjes
Op zaterdag 1 maart 2003 16:11 schreef Zander het volgende:
Ja, als het muziekforum representatief was voor 'de gemiddelde Nederlandse muziekconsument' dan zouden QOTSA en Spinvis elke dag op TMF te zien zijn.Dat gezeur over 'het is geen echte punk' begint trouwens wel een beetje erg voorspelbaar te worden.
(etter vind avril wel ok voor pop meisje )
quote:Ja en dan zouden de Avril-fans de alto's zijn.
Ja, als het muziekforum representatief was voor 'de gemiddelde Nederlandse muziekconsument' dan zouden QOTSA en Spinvis elke dag op TMF te zien zijn.
quote:Zijn ze dat niet dan?
Op zaterdag 1 maart 2003 16:51 schreef Seborik het volgende:
Ja en dan zouden de Avril-fans de alto's zijn.
quote:Het is wel net zo kut als punk, ik denk dat daarom veel mensen 't met echte punk verwarren
Dat gezeur over 'het is geen echte punk' begint trouwens wel een beetje erg voorspelbaar te worden.
quote:Hier verschillen de meningen nogal over, er was sowieso behoefte aan een band die alle taboe's zou doorbreken maar dat het niet allemaal uit het brein van malcom is ontsproten is voor mij zeker.
Op zaterdag 1 maart 2003 16:16 schreef _Etter_ het volgende:sex pistols was toch ook verzonnen malcom maclaren
quote:Ik vraag me in het algemeen af waar zo'n ding goed voor is, eigenlijk. Meest nutteloze kledingstuk.. ever.
Op zaterdag 1 maart 2003 18:12 schreef Toffe_Ellende het volgende:
En? iemand die al weet waarvoor de stropdas dient?
quote:Tja, hokjes, er gaat wel vaker wat mis... zag vandaag de cd van Good charlotte bij de punk/metal afdeling staan
Op zaterdag 1 maart 2003 13:59 schreef Zander het volgende:
Ik snap sowieso niet dat mensen zich juist daar zo aan storen. Dan is het toch gewoon geen punk? Lekker belangrijk... je hoort mij toch ook niet klagen dat Norah Jones eigenlijk geen jazz is?
quote:in Reservoir Dogs en Pulp Fiction doen ze het goed!
Op zaterdag 1 maart 2003 18:16 schreef Zander het volgende:[..]
Ik vraag me in het algemeen af waar zo'n ding goed voor is, eigenlijk. Meest nutteloze kledingstuk.. ever.
quote:Even offtopic, maar ik heb echt een geweldige met allemaal notenbalken erop, erg kitscherig natuurlijk.
Op zaterdag 1 maart 2003 18:16 schreef Zander het volgende:[..]
Ik vraag me in het algemeen af waar zo'n ding goed voor is, eigenlijk. Meest nutteloze kledingstuk.. ever.
quote:Heheh, ik heb er een met allemaal gitaren er op, een Sinterklaascadeau.. het is ook gelijk de enige stropdas die ik bezit.
Op zaterdag 1 maart 2003 19:29 schreef Seborik het volgende:
Even offtopic, maar ik heb echt een geweldige met allemaal notenbalken erop, erg kitscherig natuurlijk.
quote:Haha ja, het is ook m'n enige. Ik kreeg hem van m'n moeder voor het kerstbal op school.
Op zaterdag 1 maart 2003 19:33 schreef Zander het volgende:[..]
Heheh, ik heb er een met allemaal gitaren er op, een Sinterklaascadeau.. het is ook gelijk de enige stropdas die ik bezit.
quote:Daar kan je d'r hoofdje lekker makkelijk mee omlaag trekken
En stropdassen roeleren trouwens de pan uit!
quote:
Op zaterdag 1 maart 2003 16:09 schreef Tom_Tom- het volgende:Ik zet haar CD maar weer eens op
.
Als ze aan idols mee had gedaan was ze niet door de audities gekomen denk ik.
quote:En Dus???
Op dinsdag 4 maart 2003 23:15 schreef ChiPMaN het volgende:
De nummers van Avril worden uitgezonden op Foxkids, meer dan dit feitje lijkt me overbodig.
quote:Wat.... dit meen je niet.
Op woensdag 5 maart 2003 15:47 schreef Dux het volgende:
Nou ik moet zeggen, ik vind die avril wel een "verademing" op de buis en gehoor na al die 1001 k*trap nummers die nog es gecovered worden ookje kan geen zender aanzetten of je ziet en hoort wel een "Yo YO!" of een "uhuh UhUh!" rondzweven! nou dan maar Avril hoor
(en met make-up op is het niet ZO slecht hoor
)
Ze gewoon dat het niet jouw stijl is. Je kan niet WEL zeggen dat "k*trap" veel covert en dan niks zeggen over het cover gedrag van Do/Madhouse/dance/trance en alle andere shitzooi.
Nogmaals pak de top10/top40 whatever en dan zal je zien dat de meeste van die troep *geen* hiphop is, dat heb ik al eerder bewezen in een tmf topic, maar daarna blijft iedereen stil natuurlijk.
conclusie:
er bestaat een kans van 3% dat ik het fout kan hebben
quote:Klopt, ik had gaar gisteren ook gehoord. Goh wat zat ze vaak naast die toon, ik zou bijna huilen..
Op dinsdag 4 maart 2003 23:48 schreef Tweek het volgende:
Ze is nu bij de grammy's en ze zingt echt heel erg slecht, daar kan niemand omheen.Als ze aan idols mee had gedaan was ze niet door de audities gekomen denk ik.
Wij coveren trouwens "Skater Boy" en "I'm with you" van Avril voor het schoolconcert "Norpop". Behoorlijk saai om te drummen, maar onze zangeres vind het tof...
quote:Prachtige nieuwe Muziek FAQ! Updated: 05/03/2003
Natuurlijk hebben we een aantal 'huisregels' in muziek waarvan we hopen dat iedereen zich hieraan houdt. Een eerste die me vrij logisch lijkt, is dat je je fatsoenlijk tegenover je medeforumgebruikers opstelt, niet schelden of op een andersoortige manier gemeen doen dus.
Een ander is, dat je mensen en hun muzieksmaak in hun waarde laat, probeer met argumenten te komen waarom je iets niet leuk vindt, in plaats van zomaar iets te voorzien van een kotssmiley en hou er rekening mee dat meningen kunnen verschillen. Hou er ook rekening mee, dat mensen soms jouw muzieksmaak ook niet altijd kunnen waarderen. Je mag altijd zeggen dat je iets niet leuk vindt, maar het gaat om de manier waarop je dat doet.
-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 05-03-2003 22:04]
quote:HEhe, deze post heeft wel een sterke ONDER-bouwing.
Op woensdag 5 maart 2003 20:41 schreef Steve-O het volgende:-edit: hier stond een stomme opmerking.-
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 05-03-2003 22:05]
quote:Hmm, persoonlijk had ik liever
Op donderdag 3 april 2003 14:53 schreef SmashBro het volgende:
w00t! Losing Grip is de nieuwe single!!!
quote:Yep, als ze niet op tijd opzout kan je haar daaraan ophangen.
quote:Pff van elke actrice/zangeres is wel zo'n foto te vinden.
Op vrijdag 28 februari 2003 20:05 schreef XxxPimxxX het volgende:
Ik dacht eerst, muziek zuigt, maar wel een lekker koppieToch niet dus...
quote:Now that looks promissing...
Op donderdag 3 april 2003 16:02 schreef hoppe het volgende:[..]
Yep, als ze niet op tijd opzout kan je haar daaraan ophangen.
ff wat anders, is dat kind familie van Axl Rose?[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
"Sleazerockerboi"
quote:Iedereen heeft weleens foto's waar je slecht op staat?
ff wat anders, is dat kind familie van Axl Rose?[..]
Avril is cool!
ze is alleen niet punk... maar boeie..
quote:Ach hebben ze live 1x eens voor de flauwe kul gejammed.. niet eens een keer geoefend ofzo.!!!
Op vrijdag 6 juni 2003 16:49 schreef rena het volgende:
ik vind dr walgelijk.
vooral doordat ze met dr vuile poten aan SOAD heeft gezeten.
die cover van Chop Suey.... damn, k kreeg zelfmoordneigingen toen ik DAT hoorde![]()
![]()
![]()
die band van der is best goed (Y) (MTVicon)
quote:Laten we hopen van niet
Op vrijdag 26 september 2003 19:20 schreef MrAbagnale het volgende:
gaat ze verder nog andere singels uitbrengen of gaat ze een nieuw album maken...
jeej!
quote:Moet her daarmee eens zijn, de gitaarsolo in sk8terboy vond ik best aardig. Ook Fuel van Metallica was de beste cover op die MTV Metallica special, veel beter dan One van KoRn om maar een voorbeeld te noemen. Verder is het gewoon een lekker wijf en dat is direct het grooste probleem met haar. Het gaat alleen om het geld en haar uiterlijk niet om de muziek.
Op vrijdag 28 februari 2003 19:50 schreef Zander het volgende:
Het zijn toch best aardige popliedjes? Ik zal niet snel een Avril-cd kopen maar er zijn ook veel ergere dingen op radio of TV.
quote:[offtopic]huh ik heb nooit geweten dat Axl zou zn uiterlijk liep te promoten bah:([/offtopic]
ff wat anders, is dat kind familie van Axl Rose?[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
quote:die band is zeker wel goed...
Op dinsdag 30 september 2003 15:30 schreef Djaser het volgende:[..]
Moet her daarmee eens zijn, de gitaarsolo in sk8terboy vond ik best aardig. Ook Fuel van Metallica was de beste cover op die MTV Metallica special, veel beter dan One van KoRn om maar een voorbeeld te noemen. Verder is het gewoon een lekker wijf en dat is direct het grooste probleem met haar. Het gaat alleen om het geld en haar uiterlijk niet om de muziek.
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 07-10-2003 11:24]
19 al dacht ik, gewoon even kijken die clip met geluid uitquote:Op dinsdag 6 april 2004 09:03 schreef _Etter_ het volgende:
lekker kontje
ze is toch onderwel 18 geworden? anders haal ik me worden terug
Thuis in je ondergoed rondlopen is toch heel realistisch?quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Desondanks staat ze in de bijbehorende videoclip toch echt in d'r ondergoed. Niet dat ik daar enig bezwaar tegen heb, maar het zet de kritische fan toch wel aan het denken over het realiteitsgehalte van de zogenaamd onafhankelijke, zelfstandige en alternatieve Canadese schone.
k had ze liever in stringetje gezien..quote:Op dinsdag 6 april 2004 08:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Zo dan, even een bijna dood topic omhoogschoppen.
De nieuwe single van Avril Lavigne, met de titel 'Don't tell me' is inmiddels uit in Amerika en een deel van Europa.
Het nummer gaat voor de verandering over wat Avril van een zeker onbekend jongenspersoon vindt, en dat ze geen goedkope slet is die makkelijk het bed in te krijgen is.
(Waar hebben we dat eerder gehoord...?)
Desondanks staat ze in de bijbehorende videoclip toch echt in d'r ondergoed. Niet dat ik daar enig bezwaar tegen heb, maar het zet de kritische fan toch wel aan het denken over het realiteitsgehalte van de zogenaamd onafhankelijke, zelfstandige en alternatieve Canadese schone.
Verder is het nummer een redelijk samenraapsel van muzikale en tekstuele clichés, dat nergens echt bijzonder wordt maar wel lekker in het gehoor ligt.
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze houd die grote gitaar zonder band met wel drie vingers vastquote:Op dinsdag 6 april 2004 22:49 schreef _Etter_ het volgende:
[afbeelding]
ze is wel rock&roll! ...is die gitaar nou zo groot of is zij....
Ach, dat deed Billy Gibbons mid-jaren '80 ook. Compartimenten met helium doen wonderenquote:Op woensdag 7 april 2004 10:21 schreef Djaser het volgende:
Ze houd die grote gitaar zonder band met wel drie vingers vast![]()
OMGquote:Op woensdag 7 april 2004 10:21 schreef Djaser het volgende:
[..]
Weten de mensen hier dan ook dat het waarschijnlijk zelfs zo is dat zij zelf niet eens kan spelen, of nauwelijks.quote:Op woensdag 7 april 2004 10:21 schreef Djaser het volgende:
[..]
Eh, zij speelt zelf gitaar dude ... en haar image lijkt me ook aardig bij haar passen trouwens. Ik ben alleen niet echt te spreken over haar teksten...quote:Op woensdag 7 april 2004 18:57 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Weten de mensen hier dan ook dat het waarschijnlijk zelfs zo is dat zij zelf niet eens kan spelen, of nauwelijks.
En dat skater imago is ook maar aangebracht door platenmaatschappij.
Maar voor de rest vind ik haar teksten wel ók.![]()
kijk nog eens goed... bij die flying v's zit de band aan de eindpunt en daar zie je nog wel een band... heb geen cd's van avril maar haar belachelijk maken zonder reden is ook niet aardigquote:Op woensdag 7 april 2004 10:21 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nee hoor want als ze het echt zou doen zou ik het heel knap van haar vindenquote:Op woensdag 7 april 2004 20:54 schreef _Etter_ het volgende:
[..]
kijk nog eens goed... bij die flying v's zit de band aan de eindpunt en daar zie je nog wel een band... heb geen cd's van avril maar haar belachelijk maken zonder reden is ook niet aardig
hoezo nep? ik kan ook wel aardig shoppen en kan ook aardig foto's maken maar zulke foto's met zo'n lichtval zijn moeilijk na te maken. Tuurlijk is het wel mogelijk maar ik denk niet dat ze daar vreselijk veel geld gaan besteden aan een foto te shoppen als ze daar een normale foto voor kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef Djaser het volgende:
[..]
Nee hoor want als ze het echt zou doen zou ik het heel knap van haar vinden
En verder maak ik haar nu niet echt belachelijk want het plaatje schijnt nep te zijn.
Dit is een echte foto, dat is toch echt duidelijk te zienquote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef Djaser het volgende:
[..]
En verder maak ik haar nu niet echt belachelijk want het plaatje schijnt nep te zijn.
ok nu voor de 2e keer:quote:Op woensdag 7 april 2004 20:56 schreef Djaser het volgende:
[..]
Okee dan was ik misquote:Op woensdag 7 april 2004 22:40 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
ok nu voor de 2e keer:
OMG![]()
dat etter dat echt aan je uit moet leggen
Naja ze moet gewoon deze ff aanschaffen:quote:Op vrijdag 9 april 2004 12:55 schreef NewLife het volgende:
Trouwens ik heb gisteren voor de 2x keer die DVD gezien van haar op MTV (Duitse of Engelse) en weer viel het me op dat ze af en toe gewoon _ontzettend_ vals zingt. Dat is echt gewoon te erg
.
Dat zou voor mij de enige reden zijn om pro-avril te zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2003 19:53 schreef Adamina het volgende:
avril zuigt
ik ben anti-avril
Ik ben benieuwd...de vorige cd heb ik ooit eens gedownload en die vond ik voor een tienerpopmeisje ook niet onaardig (maar niet bijzonder genoeg om er €20,- aan te spenderenquote:Op zaterdag 22 mei 2004 03:20 schreef Lamon het volgende:
Ik heb het nieuwe album Under my skin een goede luisterbeurt gegeven, en het valt me niet eens tegen.
De eerste cd zat te vol met domme tienercrap en ook hier is het weer in overvloed aanwezig, maar nummers als 'Forgotten', 'Together' en 'Take me away' beloven een betere toekomst en stijgen boven de middelmaat uit.
Misschien wordt het nog wel wat.
Mediocore!! Kewl liedjequote:Op zaterdag 22 mei 2004 13:04 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Het probleem van de middelmaat in de tegenwoordige top40muziek is dat het de middelmaat niet meer is. Het was al nooit veel soeps en het zal ook nooit beter worden. En tja, als je daar dan net boven zit. Ach.
Zou zo het achtergrondzangeresje van Steve Strange kunnen zijn iddquote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:43 schreef =HellFire= het volgende:
Beetje newwave look of nie?
Alleen nog een stropdasjequote:Op dinsdag 6 juli 2004 20:43 schreef =HellFire= het volgende:
Beetje newwave look of nie?
Die heeft ze helaas weggegooid. Haar fans droegen het allemaal tijdens haar concert en stropdassen waren toen niet meer true.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:05 schreef Elegy het volgende:
[..]
Alleen nog een stropdasje
Ik ben met mijn stropdas+overhemd nog steeds über truequote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:08 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Die heeft ze helaas weggegooid. Haar fans droegen het allemaal tijdens haar concert en stropdassen waren toen niet meer true.
Ik ben ook heel erg geel met m'n gele overhemd + stropdas + gele Vans.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 21:17 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik ben met mijn stropdas+overhemd nog steeds über true
Naja, dan maar een Avril in twee postelastiekjes
Best Gothic die ogen.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
[afbeelding]
Gothic? Eerder pandaquote:Op woensdag 7 juli 2004 09:41 schreef Djaser het volgende:
Best Gothic die ogen.
je zou et er wel op kunnen doen zander.... daar moet je me wel gelijk in gevenquote:Op woensdag 7 juli 2004 13:33 schreef Zander het volgende:
Ik vind het net een dood vogeltje.
Ben jij een kloon van Seborik?quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:29 schreef MaartenGrendel het volgende:
Mensen, discussieren over d'r uiterlijk doe je maar in B&H, hier gaat het om de MUZiek.
Die foto komt trouwens uit de 'officiële' fotoshoot die bij d'r nieuwe album hoort.
quote:Op woensdag 7 juli 2004 23:40 schreef =HellFire= het volgende:
[..]
Ben jij een kloon van Seborik?![]()
Da's ook gei0lquote:Op woensdag 7 juli 2004 10:08 schreef =HellFire= het volgende:
Nee hee, das newwave... dacht ik.
Ja, door 'Father Ted'.quote:Op donderdag 8 juli 2004 10:19 schreef Djaser het volgende:
[..]
Is ze hier nou met een zweep geslagen?
eej beetje respect tonen voor deze dame.... vent!!!! ze is geen stuk vlees!!quote:Op donderdag 8 juli 2004 11:53 schreef Tha.Gnome het volgende:
Wat 'n geile slet.
hypocriet, jij denkt precies hetzelfde.quote:Op donderdag 8 juli 2004 12:06 schreef Kletz het volgende:
[..]
eej beetje respect tonen voor deze dame.... vent!!!! ze is geen stuk vlees!!
dat soort meisjes hebben et allemaal van haarquote:Op donderdag 8 juli 2004 22:05 schreef Ixnay het volgende:
Ze is wel leuk om te zien, maar zo'n soort meisjes kom je genoeg tegen hoor.
Iets heels bijzonders is ze niet.
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde die er ongeveer evengoed uitzien als haar, ongeacht wat voor stijl.quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:34 schreef Kletz het volgende:
[..]
dat soort meisjes hebben et allemaal van haar. zij is bijzonder en de rest loopt gewoon mee...
Dan zijn er meerdere van. Ga jij klagen dat er nu teveel zijn?quote:Op donderdag 8 juli 2004 22:55 schreef Ixnay het volgende:
Dat bedoelde ik niet, ik bedoelde die er ongeveer evengoed uitzien als haar, ongeacht wat voor stijl.
En TMF/MTV Holland heeft 'm inmiddels ook in de playlist staan.quote:Op dinsdag 6 juli 2004 18:53 schreef MaartenGrendel het volgende:
De nieuwe single van Avril; My Happy Ending is de tweede nieuwe track afkomstig van haar meest recente album Under My Skin.
Het is wederom een erg fijn ongecompliceerd uptempo rocknummer over een verbroken liefdesrelatie.
Qua muziekstijl is dit nummer nog het beste te vergelijken met Alanis Morisette in het begin van haar carriëre, en dat is zeker niet negatief.
De videoclip komt op de Duitse MTV regelmatig voorbij en ik verwacht dat het niet lang zal duren voordat deze ook in Nederland te zien zal zijn.
Off-topic:quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:50 schreef KimBoggs het volgende:
Ik wordt doodziek van het gezeur over "Avril is geen punk maar nep" etc.
Hoe verveeld ben je dan, als je je daar mee bezig houd? Komop zeg. Als je zelf echt zo true punk bent, gefeliciteerd, als je dat niet bent, waar hou je je dan in vredesnaam mee bezig. Ik kan Avrils muziek ook niet heel erg waarderen (ik vind het nogal saai) maar verder boeit het me ook helemaal niet of ze punk is of skater of weet ik wat en ik ga niet overal vertellen hoe nep ze is. Ik heb wel meer te doen dan zulk soort trieste bezigheden.
Skater boy vond ik wel grappig voor een tijdje, verder vind ik het niet veel aan. Ik hou meer van wat meer tempo in liedjes, en rustigere nummers vind ik al gauw saai.
PS: Ohja, en ik vond de intelligente reacties als "poep" en "zaadsch8"ook erg vermakelijk....Dat klinkt zeker wel heel stoer hè, zoiets onverschilligs posten? (Wauw....wat een lef!) En als dat niet het geval is, vraag ik me echt af wat de gedachte erachter dan is. Ik bedoel, als je Avril dan toch zo vreselijk vind, probeer dan minstens te vertellen waarom. Anders kan ik het niet helpen maar vind ik het klinken als een mislukte poging om stoer of grappig te doen, die bovendien niet veel goeds toevoegt aan de reputatie van de posters.
Ik wordt doodziek van het gezeur over "waarom zeggen jullie dat Avril geen punk is maar nep" etc.quote:Op zondag 1 augustus 2004 20:50 schreef KimBoggs het volgende:
Ik wordt doodziek van het gezeur over "Avril is geen punk maar nep" etc.
Hoe verveeld ben je dan, als je je daar mee bezig houd? Komop zeg. Als je zelf echt zo true punk bent, gefeliciteerd, als je dat niet bent, waar hou je je dan in vredesnaam mee bezig. Ik kan Avrils muziek ook niet heel erg waarderen (ik vind het nogal saai) maar verder boeit het me ook helemaal niet of ze punk is of skater of weet ik wat en ik ga niet overal vertellen hoe nep ze is. Ik heb wel meer te doen dan zulk soort trieste bezigheden.
Skater boy vond ik wel grappig voor een tijdje, verder vind ik het niet veel aan. Ik hou meer van wat meer tempo in liedjes, en rustigere nummers vind ik al gauw saai.
PS: Ohja, en ik vond de intelligente reacties als "poep" en "zaadsch8"ook erg vermakelijk....Dat klinkt zeker wel heel stoer hè, zoiets onverschilligs posten? (Wauw....wat een lef!) En als dat niet het geval is, vraag ik me echt af wat de gedachte erachter dan is. Ik bedoel, als je Avril dan toch zo vreselijk vind, probeer dan minstens te vertellen waarom. Anders kan ik het niet helpen maar vind ik het klinken als een mislukte poging om stoer of grappig te doen, die bovendien niet veel goeds toevoegt aan de reputatie van de posters.
Taadaaaaa! Jij zeikt mensen, die andere mensen afzeiken, ook af. Dus je beschuldigt mensen van dingen die jijzelf ook doet.... zo moeilijk is het toch niet? De tolerantie die jij predikt geef je zelf niet.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:51 schreef KimBoggs het volgende:
Ach, wat jullie vinden, moeten jullie vinden. Ga maar lekker door met anderen afzeiken. Cool man. Ik bemoei me er niet meer mee.
Wtf heeft dit nou te maken met Avril Lavigne "skaterzooi"quote:Op donderdag 5 augustus 2004 14:55 schreef OutKast het volgende:
[..]
Taadaaaaa! Jij zeikt mensen, die andere mensen afzeiken, ook af. Dus je beschuldigt mensen van dingen die jijzelf ook doet.... zo moeilijk is het toch niet? De tolerantie die jij predikt geef je zelf niet.
Niks, je hebt ook gelijk.quote:Op donderdag 5 augustus 2004 16:04 schreef da_micha_man het volgende:
[..]
Wtf heeft dit nou te maken met Avril Lavigne "skaterzooi"(is het trouwens niet, leuke meid die alleen niet fantastischkan zingen)
ze zegt dat ze al haar nummers zelf schrijftquote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:07 schreef OutKast het volgende:
[..]
Niks, je hebt ook gelijk.
"I'm With You" vindt ik een geweldig nummer. Iemand enig idee wie dat nummer geschreven heeft?
quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:44 schreef Ha_pper het volgende:
[..]
ze zegt dat ze al haar nummers zelf schrijft![]()
Hahaha, waarschijnlijk denkt ze dat wanneer ze het woord "me" in "you" verandert dat ze dan ook heeft meegeschreven..... het arme kind. Maar serieus, weet iemand wie het geschreven heeft?quote:Op vrijdag 6 augustus 2004 19:44 schreef Ha_pper het volgende:
[..]
ze zegt dat ze al haar nummers zelf schrijft![]()
quote:Op donderdag 5 augustus 2004 21:07 schreef OutKast het volgende:
[..]
"I'm With You" vindt ik een geweldig nummer.
Het ligt heel ver van punk af.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:09 schreef Mtijn het volgende:
Geweldig als mensen zeiken dat we avriel niet mogen afzeikenZe is godverdomme onze scene aant verkrachten
Onze scene? Wat is het laatste door jou geschreven nummer dat Avril gecovered heeft?quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:09 schreef Mtijn het volgende:
Geweldig als mensen zeiken dat we avriel niet mogen afzeikenZe is godverdomme onze scene aant verkrachten :'(
Wat een gedinand.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:09 schreef Mtijn het volgende:
Geweldig als mensen zeiken dat we avriel niet mogen afzeikenZe is godverdomme onze scene aant verkrachten
Ja ach ze probeert toch aardig die indruk te wekken dat ze punk is.quote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:37 schreef MaartenGrendel het volgende:
[..]
...de popscene kan toch niet veel verder verkracht worden?
Altijd grappig, mensen die serieus menen dat Avril ook maar iets met het o-zo-stoere-want-het-is-underground punk te maken heeft.
Volgens mij zijn dat de mensen die avriel wel leuk vindenquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 17:39 schreef Zander het volgende:
Haha, 'onze scene'. Zijn dat al die pubertjes met skatebroeken, NoFX-shirtjes en kettingen waar ik er elke dag tientallen van zie rondlopen? Vet underground, men...
Mits met picsquote:Op zaterdag 7 augustus 2004 18:16 schreef Djaser het volgende:
Ja ach ze probeert toch aardig die indruk te wekken dat ze punk is.
Verder mag ze van mij elk muziek genre verkrachten die ze wil.
Blink182 is idd slecht, maar je hebt er toch geen last van ofzo.quote:Op zondag 8 augustus 2004 12:20 schreef Mtijn het volgende:
Volgens mij zijn dat de mensen die avriel wel leuk vindenEn nee, daar hoor ik niet bij
Ik ben juist bang dat dat soort mensen met "artiesten" als avriel en blink etcetera de boel nog verder verneuken...
Verschrikkelijk die mensen... "Jouw broek is geen echte Dickies, jij bent nep!"
Zie ik daar zo'n gristelijk kruisje om dr nek hangenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:52 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ja, whatever, nog maar een plaatje dan.
[afbeelding]
wel mooi samengevat..quote:Ideale muziek voor: Je eerste menstruatie
Maar dat is toch ook vet alternatief...ohnee dan moet ie ondersteboven hangen.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:37 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Zie ik daar zo'n gristelijk kruisje om dr nek hangenPunk all the way
Is het een goed teken dat ik daar al een ander nummer voor had?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb ooit ergens gelezen in een review over d'r nieuwe album..
[..]
wel mooi samengevat..
quote:Op donderdag 12 augustus 2004 12:39 schreef HostiMeister het volgende:
ik heb ooit ergens gelezen in een review over d'r nieuwe album..
[..]
wel mooi samengevat..
Vooral af, br, pw, bsf, fm, dkm, ratm... En ik vin dr kut omdat ze zich hiermee vergelijkt ("Ik ben echt wel punk"). Ze geeft mensen een verkeerd beeld van zichzelf en mijn muziekquote:Op donderdag 12 augustus 2004 17:13 schreef Ixnay het volgende:
Ik ben wel benieuwd naar wat voor muziek die true-punkers hier luisteren die zo anti Avril Lavigne zijn.
Ik vind d'r ook niet goed btw (ziet er weluit soms), maar ik zou niet weten waarom ik het helemaal moet gaan afkraken zoals hier vaak gebeurd.
Ze probeert nogal goth-achtig te doenquote:Op donderdag 12 augustus 2004 10:52 schreef MaartenGrendel het volgende:
Ja, whatever, nog maar een plaatje dan.
[afbeelding]
Die bands zijn ook niet echt 'underground' te noemen, maar ja boeiend, net of dat belangrijk is.....quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:57 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Vooral af, br, pw, bsf, fm, dkm, ratm... En ik vin dr kut omdat ze zich hiermee vergelijkt ("Ik ben echt wel punk"). Ze geeft mensen een verkeerd beeld van zichzelf en mijn muziek
Zelfde smaak als mij dus.quote:Op donderdag 12 augustus 2004 21:57 schreef Mtijn het volgende:
[..]
Vooral af, br, pw, bsf, fm, dkm, ratm... En ik vin dr kut omdat ze zich hiermee vergelijkt ("Ik ben echt wel punk"). Ze geeft mensen een verkeerd beeld van zichzelf en mijn muziek
Laat me raden, jij kent 2 nummers van The Offspring, die je eens op tv hebt gezien?quote:Op donderdag 12 augustus 2004 22:39 schreef TheGrandWazoo het volgende:
Avril is " ik heb helemaal geen strijkplank nodig " muziek en Offspring is voor mensen die masturberen nog wat eng vinden.
Mag dat ook ?
Kunt u die vraag herformuleren?quote:Op vrijdag 13 augustus 2004 21:00 schreef RichardQuest het volgende:
En wat versta jij daar onder?
Zou inderdaad zó kunnen! Misschien is het zijn dochter welquote:Op donderdag 3 april 2003 16:02 schreef hoppe het volgende:
ff wat anders, is dat kind familie van Axl Rose?
Tja, das niet zo snel te zeggenquote:Op vrijdag 10 september 2004 21:31 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wat versta jij onder punk?
Misschien... Nog niet zeker....quote:Op vrijdag 10 september 2004 20:42 schreef JoeBlack2k het volgende:
Gaat iemand naar het concert 30 septermber ?
Nou Nobody's Home klonk toch best redelijk op een aantal valse noten naquote:Op zondag 12 september 2004 18:45 schreef Klobbert het volgende:
moet je eens wat live dingen van haar downloaden![]()
niet om aan te horen
Fuel (Metallica Cover) klinkt ook niet onaardigquote:Op zondag 12 september 2004 19:40 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
Nou Nobody's Home klonk toch best redelijk op een aantal valse noten na
quote:Bron: www.nu.nl (en dan ergens bij de achterklap)
'Avril Lavigne gaat trouwen'
Uitgegeven: 15 september 2004 15:36
AMSTERDAM - Tienerster Avril Lavigne gaat trouwen. Afgelopen weekeinde is haar vriend Deryck Whibley van de poppunkgroep Sum 41 in Californië voor haar op de knieën gegaan. Dat meldt het Britse boulevardblad The Sun woensdag.
Volgens de krant is het verloofde paar 'verschrikkelijk gelukkig' en zijn ze onafscheidelijk. Een vriend van Avril zegt: "Ze heeft sindsdien een grijns op haar gezicht die er niet af te krijgen is". En: "Avril heeft het grote nieuws al aan haar moeder verteld en de verwachtingen zijn dat ze ergens volgend jaar zullen trouwen."
Sinds Avril en Deryck elkaar kennen proberen ze hun tournees zo te plannen dat ze vaak bij elkaar kunnen zijn.
quote:Op woensdag 15 september 2004 17:18 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Nu kan ze niet meer met mij trouwen![]()
Ik hoor trouwens van nietzman dat je ook in Groningen woont?quote:Op woensdag 15 september 2004 23:19 schreef =HellFire= het volgende:
blaat
bronquote:
While her new fiancé was on tour in Canada with his band SUM 41, young Avril got flirty with one of his biggest rivals, DOUG ROBB from American rockers HOOBASTANK.
quote:Op woensdag 15 september 2004 19:28 schreef Ixnay het volgende:
Allebei Canadees he.
Mooier dan Britney??quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:19 schreef Tom_Tom- het volgende:
Oh, ze heeft best een mooi lichaam.
Mja, dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:23 schreef schatje het volgende:
Mooier dan Britney??
Precies, eerst voelen.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:25 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Mja, dat weet ik niet.
Nee, in Assen. 'Studeer' er wel, en ben ook wel geregeld er te vinden.quote:Op vrijdag 17 september 2004 20:10 schreef Diverse_Reality het volgende:
[..]
Ik hoor trouwens van nietzman dat je ook in Groningen woont?
Voorprogramma: Bowling for Soup.quote:Op woensdag 22 september 2004 16:46 schreef TripleM het volgende:
Weet niet of ik dat hier moet/mag vragen, maar weet iemand wat het voorprogramma wordt voor haar optreden in de HMH de 30e? Vorige keer was dat Our Lady Peace, hoe zit dat deze keer? Toch niet weer OLP he?
The Bitch Song!quote:Op woensdag 22 september 2004 16:52 schreef foksuk1981 het volgende:
Voorprogramma: Bowling for Soup.
De vorige keer was het voorprogramma erg slecht.... Bowling for Soup heb ik wat nummers van (die hebben Suspicious Minds, Baby... one more time en summer of '69 gecovered) klinkt wel grappig
hmm best wel een geit.quote:Op woensdag 22 september 2004 17:16 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Holy Fuck!
![]()
Als dat een geit was, zou ik spontaan zoofiel wordenquote:Op zaterdag 25 september 2004 20:27 schreef G-Town.Madness het volgende:
[..]
hmm best wel een geit.![]()
quote:Op zaterdag 25 september 2004 20:59 schreef --H-I-M-- het volgende:
[..]
Als dat een geit was, zou ik spontaan zoofiel worden
Het varieerd inderdaad nogal. De ene keer zingt ze heel mooi en dan is het weer slecht. Op de "My World" DVD merk je het heel goed. Ene nummer is heel mooi en andere wat minder.quote:Op dinsdag 28 september 2004 22:46 schreef mrkoenz het volgende:
Ik weet niet hoe iedereen erbij komt dat ze live niet goed is, ik heb haar op Rock Am Ring gezien, en daar was het prima!
soms heb je gewoon wat mindere momentenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:37 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het varieerd inderdaad nogal. De ene keer zingt ze heel mooi en dan is het weer slecht. Op de "My World" DVD merk je het heel goed. Ene nummer is heel mooi en andere wat minder.
Ik heb ook een aantal live nummers van haar van voor dat ze beroemd werdt. "Kiss me" en "No One Needs To Know" klinken gewoon super en flawless. Maar ook de "Sessions @ AOL" (2002 en 2004) zijn ook allemaal mooi. Ik weet niet wat het is.![]()
Ja, dat klopt, maar ja, hoe dan ook, ik heb liever dat ze zingt en dat het wat minder klinkt dan dat ze gaat playbackenquote:Op woensdag 29 september 2004 16:41 schreef MyImmortal het volgende:
[..]
soms heb je gewoon wat mindere momentenof zijn er bepaalde liedjes die niet zo goed bij je stemgeluid passen en je teveel moet forceren en soms lukt dat niet, zoiets denk ik ook wel
Mooi ik ook!quote:Op vrijdag 1 oktober 2004 01:59 schreef JoeBlack2k het volgende:
i don't give a fuck ik heb een toffe avond gehad een tshirt gekocht en ik vond d'r goed zingen
ik vond het super super super super super gaaf en dat telt voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |