www.fokforum.nl/showtopic/27684
wie zou ervoor voelen om een keer 'snachts het solse gat te bezoeken?
we hebben dat zelf een paar keer gedaan, was wel indrukwekkend. ook sceptici zijn uitgenodigd!
bij voldoende belangstelling zullen we dit plan verder concretiseren.
Count me in!
Iets zegt me dat er ook nog andere meetings aankomen...
quote:Je bent toch niet toevallig een heks he ?
Op 25 december 2000 12:13 schreef yvonne het volgende:
Nou ja, net 1 dag open en dan al een meeting,
maar goed, ik ken er de weg, dus geef graag een rondleiding
[Dit bericht is gewijzigd door Danny op 25-12-2000 12:16]
Al ben ik dan wat huiverig voor zwarte magie.
quote:We zitten overal hoor...
Op 25 december 2000 12:15 schreef Danny het volgende:
Je bent toch niet toevallig een heks he ?
Btw, Rhiannon, zwarte magie bestaat niet.
De magie is grijs, de bedoeling erachter kan goed of slecht zijn, maar ook dat is relatief. Wat goed is voor de een is slecht voor de ander. Ik wil je wel helpen met een schild op te zetten, als je het niet vertrouwd, hoor.
quote:Luxe!!!! Wow!
Op 25 december 2000 12:33 schreef yvonne het volgende:
Er liggen zelfs plavuizen Herne
quote:Nee hoor Guus, ik verwacht geen slaapproblemen
Op 25 december 2000 12:37 schreef Guus Muisarm het volgende:
Als ik het zo lees ben ik de enige die erna nog kan slapen
leuk om eieren tegenaan te smijten idd maar niet als fokmeeting vrees ik...
-:= edit na het lezen van Iteejer... :=-
En bedankt! Help me herinneren dat ik nog een doos eieren meeneem voor Iteejeers...
Je hebt heksen en Heksen, okee?
[Dit bericht is gewijzigd door Herne_the_Hunter op 25-12-2000 12:51]
quote:Mij ook Dan. Zal ik Ted proberen over te halen? Dan hebben wij allemaal een lift
Op 25 december 2000 12:15 schreef Danny het volgende:
Je bent toch niet toevallig een heks he ?
NE Way, als het op een nacht is van zaterdag op zondag dan willen we, als iemand ons mee kan nemen in de auto, wel meegaan.
Lijkt ons wel geinig
quote:moet ik hieruit opmaken dat je eerst post en pas daarna gaat lezen waar je op reageert?
Op 25 december 2000 12:48 schreef Herne_the_Hunter het volgende:
De volgende zonnewende is over een half jaar, Yule was 4 dagen geleden...
Lijkt me niet zo handig.-:= edit na het lezen van Iteejer... :=-
En bedankt! Help me herinneren dat ik nog een doos eieren meeneem voor Iteejeers...
Je hebt heksen en Heksen, okee?
je hebt gelijk
uiteraard zou ik ooit tegen Heksen gooien
wel tegen heksen
want die zijn nl fake
quote:ja doe maar
Op 25 december 2000 12:56 schreef Little bird het volgende:
Mij ook Dan. Zal ik Ted proberen over te halen? Dan hebben wij allemaal een lift
King Shakur
Herne_the_Hunter
Guus Muisarm
Yvonne
Danny & Knorretje
Rhiannon
Mr. Orange
Vork
Puckzzz
Littlebird (& Ted?)
Kozzmic
Harrie
het lijkt er dus op dat dit wel zal gebeuren
nu alleen nog even een aantal praktische zaken, zoals: wanneer, waar spreken we af, wie rijdt met wie mee, wie blijft waar slapen etc.
een nacht van zaterdag op zondag lijkt het beste te zijn.
als er nog meer geinteresseerden zijn voor een dergelijke expeditie - melden alhier
nog ff voor de volledigheid: www.fokforum.nl/showtopic/27684
[Dit bericht is gewijzigd door iteejer op 25-12-2000 20:47]
Harrie en Mr Orange gaan.
en er blijken ineens meer mensen te zijn die ook willen gaan.
je jat eerst het oidee van Orange en gaat dan met de eer strijken en zet mij dan ook nog onderaan
waar ben je mee bezig Iteejer
sorry ff zeiken.
quote:Mijn moeder volgt daar een cursus over. Ik zal haar een keertje haar aantekeningen vragen...
Op 25 december 2000 13:08 schreef KingShakur het volgende:
En kunnen we van Little Bird nog iets leren over de Kabbalah of is de kennis niet zo groot?
quote:mijn idee werd door jullie gejat, toen jullie slaapdronken via icq zaten te lallen.
Op 25 december 2000 20:48 schreef Harrie het volgende:
je jat eerst het oidee van Orange en gaat dan met de eer strijken en zet mij dan ook nog onderaanwaar ben je mee bezig Iteejer
sorry ff zeiken.
de volgorde van vermelding is de volgorde van aanmelden. hetgeen dus wederom bewijst dat jullie de plagiateurs zijn.
hmm.. wat zou er gebeuren als ik op dat rode kruisje druk.. 'delete post' staat erbij.. wat is het leven van een modje toch heerlijk...
maar je delete maar een eind weg, mij maak je niet gek.
quote:oeiiiiiiiiiiii, sorry Harrie
Op 25 december 2000 20:48 schreef Harrie het volgende:
sorry maar dat lijste klopt nietHarrie en Mr Orange gaan.
en er blijken ineens meer mensen te zijn die ook willen gaan.
je jat eerst het oidee van Orange en gaat dan met de eer strijken en zet mij dan ook nog onderaan
waar ben je mee bezig Iteejer
sorry ff zeiken.
quote:goh, vroeg uit de kroeg
Op 26 december 2000 04:36 schreef Harrie het volgende:
Wij plannen toch long-time ??en ook daar voel ik me lekker bij, mischien wel te lekker
BMG: min. leeftijd weet ik niet. Van mij mag je mee hoor. Maar moet de rest ook okee vinden. 12 ben je he?
quote:teneinde niet aan leeftijdsdiscriminatie te doen, denken we erover om nu iemands lengte als maatgevend in te voeren.
Op 26 december 2000 06:53 schreef -B.M.G- het volgende:Zeker weer een min. leeftijd
?
quote:ja zit lekker bij Fredje een biertje te drinken
Op 26 december 2000 09:16 schreef Puckzzz het volgende:
goh, vroeg uit de kroeg
[Dit bericht is gewijzigd door Harrie op 26-12-2000 13:29]
De route start bij de NH-kerk in Garderen en gaat van daaruit schuin tegenover de kerk bij paddestoel 20040 de Hoge Boeschoterweg in. Na krap 1 km bij driesprong rechtsaf de Hoge Boeschoterweg blijven volgen.
De route gaat steeds rechtdoor en na ruim 1 km ligt aan de linkerkant van de weg een heideveldje met grafheuvels. De route gaat na de heide de tweede zandweg naar rechts en vervolgens eerste naar links en dan op een lange rechte weg naar rechts. Het kan hier wat onduidelijk zijn welke weg ingeslagen moet worden. Hier verdwaalde ik ook even. Maar de lange rechte weg naar het noorden kun je haast niet missen. Als je na de afslag vanaf de weg langs de grafheuvels naar rechts bent gegaan, houd je links aan en stuit je als vanzelf op deze lange rechte weg.
Deze rechte weg komt eerst langs een weilandje links en vervolgens na ruim 1 km kruist ze een verharde weg, de Garderense weg. De route gaat hier rechtdoor, langs vakantiehuisjes in het bos. Bij vijfsprong met paddestoel 21055, tweede weg rechts nemen. De route volgt dit pad ongeveer 1 km en komt dan bij een verhard fietspad en paddestoel 21100.
Bij deze paddestoel linksaf, bij driesprong rechtsaf en deze weg ongeveer 2,5 km blijven volgen. Ook hier kunnen de paden wel eens anders lopen dan je verwacht. Blijf dan zoveel mogelijk rechtdoor lopen. De route kruist dan vanzelf een verharde autoweg. Deze weg gaat naar Drie.
Na het kruisen van de verharde weg gaat de route eerste weg links, na ongeveer 200 meter naar rechts en honderd meter weer naar links. De route kruist nogmaals een verharde weg en verderop staan al de eerste boerderijen van Drie.
Met wat bochten komt de route in Drie uit. Meer huizen lijken er ook niet te zijn. Bij de brandtoren is Het Boshuis.
Na een pauze, gaat de route rechtdoor, tussen Het Boshuis en de brandtoren door. Na het natuurkampeerterrein gaat de route het hek door en op de viersprong rechtsaf. Na ongeveer 900 meter, bij paddestoel 20412 linksaf. Even verder, ongeveer 50 meter voor paddestoel 21219 rechtsaf, zandweg oversteken en rechtdoor het bos in, links langs het Solse Gat.
Aan het einde van het gat rechtsaf. Ongeveer 500 meter verder, op een viersprong met paaltje 113 rechtsaf. De route gaat nu ruim 1 km rechtdoor. Op T-kruising linksaf, zandpad met fietspad op. Bij paddestoel 20751 rechtsaf de Mr.Schoberlaan in. De weg is recht en komt na ruim 15 km in de buitenwijken van Putten uit. Bij verharde weg, rechtsaf de Bosrand in. Bij paddestoel 21029 tweede wge linksaf, de Drieseweg in. De route gaat nu steeds rechtdoor en bij de stoplichten linksaf. Naast de parkeerplaats is de bushalte voor lijn 107, terug naar Garderen.
quote:Uitzondering voor Digger-Wratje
Op 26 december 2000 10:30 schreef iteejer het volgende:teneinde niet aan leeftijdsdiscriminatie te doen, denken we erover om nu iemands lengte als maatgevend in te voeren.
![]()
![]()
quote:Ok , jullie 2 samen en Iteejer met de rest samen .
Op 25 december 2000 20:50 schreef Mr. Orange het volgende:harrie psies, het was ons idee
Deal. Niet in dezelfde nacht graag.
quote:mijne heb je al
Op 26 december 2000 21:28 schreef -B.M.G- het volgende:
het "ja" woord van anderen voor mij () moet nog worden gegeven....
quote:Natuurlijk moet jij komen. Jij mag niet ontbreken op een creepy meeting
Op 27 december 2000 04:53 schreef TARAraboemdijee het volgende:meld ik me hierbij aan
Veel plezier
Dus zet me maar op het lijstje
Yvet
X
Jompels,
Slaapmeisje
quote:ej MafGrietje... kunnen we carpoolen
Op 29 december 2000 13:35 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lijkt me g(ri)ezelligX
Jompels,
Slaapmeisje
ik ga NIET mee
ik ga wel een keer met Mr Orange.
de groeten, ik ben al weg
Harrie
King Shakur
Herne_the_Hunter
Guus Muisarm
Yvonne
Danny & Knorretje
Rhiannon
Mr. Orange
Vork
Puckzzz
Littlebird (& Ted?)
Kozzmic
Harrie -> afgemeld
Tara
B.M.G.
Isabeau
Yvet
Killertweety & Ron
Slaapmeisje
Details moeten we nog vaststellen - komt nog wel.
Nog meer gegadigden?
Misschien dat we moeten overwegen de groep gezien de grootte op te splitsen in kleinere groepen?
quote:Wrom sta ik er niet tussen
Op 31 december 2000 12:20 schreef iteejer het volgende:
ff een update van het lijstje:King Shakur
Herne_the_Hunter
Guus Muisarm
Yvonne
Danny & Knorretje
Rhiannon
Mr. Orange
Vork
Puckzzz
Littlebird (& Ted?)
Kozzmic
Harrie -> afgemeld
Tara
B.M.G.
Isabeau
Yvet
Killertweety & Ron
SlaapmeisjeDetails moeten we nog vaststellen - komt nog wel.
Nog meer gegadigden?Misschien dat we moeten overwegen de groep gezien de grootte op te splitsen in kleinere groepen?
quote:Als ik eerlijk ben vind ik een uitje 's nachts met figuren die in ouijaboards geloven enzo niet echt opvoedkundig geschikt voor 12 jarigen van 1 meter 20 hoog. Mocht je meegaan , blijf dan maar dicht bij Guuske
Op 26 december 2000 21:28 schreef -B.M.G- het volgende:het "ja" woord van anderen voor mij (
) moet nog worden gegeven....
liever niet dus maar ook niet 100% tegen.
King Shakur
Herne_the_Hunter
Guus Muisarm
Yvonne
Danny & Knorretje
Rhiannon
Mr. Orange
Vork
Puckzzz
Littlebird (& Ted?)
Kozzmic
Harrie -> afgemeld
Tara
B.M.G.
Isabeau
Yvet
Killertweety & Ron
Slaapmeisje
NoNick
Bolletje
BMG kijk maar uit.. straks wordt je weggeguusd...
quote:Dan dacht ik niet dus!
Op 26 december 2000 10:30 schreef iteejer het volgende:
teneinde niet aan leeftijdsdiscriminatie te doen, denken we erover om nu iemands lengte als maatgevend in te voeren.
![]()
![]()
quote:Het is je bij deze vergeven...
Op 31 december 2000 19:12 schreef iteejer het volgende:
ooowww sorry sorry nonickje...
Enneuh, nog gelukkig nieuwjaar lieverd
quote:idd, gaat et nog door, en zo ja
Op 18 januari 2001 10:26 schreef Rhiannon het volgende:
Update please.......
ik meld me aan
quote:Hoe wat wanneer en met wat voor luxe? Dan zal ik er eens over denken
Op 25 december 2000 12:56 schreef Little bird het volgende:
Mij ook Dan. Zal ik Ted proberen over te halen? Dan hebben wij allemaal een lift
Hoe is het eigenlijk afgelopen van de meeting in Hazerswoude Rijndijk?
( Mn webcam is nog steeds kapot sinds ik fotos heb gemaakt van dat spookuis )
Er is daar echt wat....
Het rare was, dat om 4 uur 's nachts (ik was uit geweest) het licht brande, op zolder en op de 1ste verdieping, terwijl het huis echt leeg is, er staat niks meer in... Echt creepy hoor.....eng huis!
Dat Solse gat lijkt me ook wel wat! Misschien ga ik wel mee, lijkt me wel gaaf!
quote:je hoeft het hele topic niet te lezen; klik op de link in de eerste post en je ziet het vanzelf.
Op vrijdag 03 mei 2002 17:42 schreef Tweater het volgende:
ik heb geen tijd om het hele topic te lezen maar;
wat is dat solse gat??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |