quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:46 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
Zag vanm een origineel Nederlandse onversjonniede BMW E30 325i cabrio rijden
Zeldzame auto tegenwoordig.
Duimpje omhoog gegeven naar de bestuurder.
Boh. Dat is zeker een duimpje waard. Wel twee zelfs, maar dat is weer niet echt veilig.quote:
Ik heb ergens in 2000/2001 op het punt gestaan om mijn toenmalige auto (Peugeot 106 Rallye Mk1) een op een te ruilen met iemand van de auto club tegen zijn BMW E30 325i (geen cabrio).quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:51 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Boh. Dat is zeker een duimpje waard. Wel twee zelfs, maar dat is weer niet echt veilig.
Dan heb je hem dus voor 2010 al verkocht, sindsdien zijn er genoeg investeringsmogelijkheden geweest die nog veel rendabeler waren.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:59 schreef Gajes_Octavianus het volgende:
[..]
En ook spijt dat ik de 106 vele jaren later (heb ik 9 jaar gehad) verkocht heb, want die zijn anno nu 10-13k waard.
Akkoord.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mits 'ie maximaal rare is. Liefst nog net íets minder doorbakken dan rare.
Het moet nog loeiend in de wei staan, zegmaar.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Mits 'ie maximaal rare is. Liefst nog net íets minder doorbakken dan rare.
Dat is net íets te rare, maar het mag nog warm zijn nadat ie voor het laatst geloeid heeftquote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het moet nog loeiend in de wei staan, zegmaar.
Het moet eigenlijk nog tegenstribbelen als je je vork er in steektquote:Op woensdag 7 oktober 2026 21:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Het moet nog loeiend in de wei staan, zegmaar.
Nu kick ik ook wel op mooie auto’s maar een duimpje als vrouw uitdelen is toch net wat minder.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:51 schreef SimonB. het volgende:
[..]
Boh. Dat is zeker een duimpje waard. Wel twee zelfs, maar dat is weer niet echt veilig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |