abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221920021
Ik hou van reizen, en iets wat al wat langer op mijn lijstje staat is de Pamir Highway in Tadzjikistan. Lijkt me echt heel vet. Alleen nog niet geweest, want ik denk elke keer: de veiligheid. Laat maar. Ik ga later wel.

Op internet lees ik eigenlijk elke keer dat het veilig genoeg is. Reisadvies is geel. Maar toch vind ik het blijkbaar spannend omdat het tegen de Afghaanse grens aan ligt. Aan de andere kant denk ik ook: gaat het überhaupt wel ‘veiliger’ worden? Ik zou samen met mijn vriend gaan en een driver nemen. Of misschien met een groepje andere reizigers en dan een driver delen ofzo. Zit nu te denken aan augustus 2027, maar ja dus zo veel twijfels.

Is iemand hier geweest? Zo ja, vertel! Ben heel benieuwd hoe het was, of het echt de moeite waard is en of je je daar veilig voelde. En wat zouden jullie doen? Gewoon gaan of toch nog even wachten? Of gewoon lekker van weg blijven (waarom zou je het opzoeken? Kan ik mij ook wel weer in vinden).
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 10:35:14 #2
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221921156
Niet echt up to date (20 jaar oud :X) maar toch altijd handig om het centraal te houden:

TRV / Centraal Azië (Oezbekistan en de andere -stans)
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator dinsdag 6 oktober 2026 @ 13:13:18 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_221921776
@RockNijntje heeft al in het andere topic geopend dus deze kan dicht :)
5 - 28 februari Thailand O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')