Moussakaquote:Op maandag 5 oktober 2026 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was laatst bij mensen eten en toen hadden ze dus een griekse kapsalon gemaakt. Volgens was het aardappel, gehakt, aubergines en dan gesmolten kaas er op. Het was echt heel lekker en nu wil ik het thuis ook maken maar ik was vergeten om het recept te vragen. Hier iemand die dit wel eens gemaakt heeft?
Noemt ze het ook Griekse kapsalon?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:13 schreef laforest het volgende:
Mijn vrouw maakt het ongeveer 1 keer per maand .
Nee, ze is Griekse en noemt het μουσακάςquote:Op maandag 5 oktober 2026 16:14 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Noemt ze het ook Griekse kapsalon?
Staat in CUL / Het FOK!-kookboek!quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
Ik was laatst bij mensen eten en toen hadden ze dus een griekse kapsalon gemaakt. Volgens was het aardappel, gehakt, aubergines en dan gesmolten kaas er op. Het was echt heel lekker en nu wil ik het thuis ook maken maar ik was vergeten om het recept te vragen. Hier iemand die dit wel eens gemaakt heeft?
Is dat grieks voor kapsalon?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:16 schreef laforest het volgende:
[..]
Nee, ze is Griekse en noemt het μουσακάς
Nee. Moussaka als woord houdt 'koud' in.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is dat grieks voor kapsalon?
Maar was het nou gewoon moussaka met aardappel, of was het patat met iets moussaka-achtigs erbovenop?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:10 schreef datismijnmening het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |