quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:45 schreef Marsenal het volgende:
Noodlanding in Frankfurt omdat er iemand nu besluit dood te gaan. Dit is wel echt heel hinderlijk hoor. Kan ik dit declareren ergens?
Ding ding dingquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:50 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Zeker weer zo'n irritante boomer
Het is vaxx seizoen dus dan weet je wel how late it isquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:50 schreef Uitkeringsontvanger het volgende:
Zeker weer zo'n irritante boomer
Zo lang je niet stopt met vliegen, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 5 oktober 2026 12:12 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
Ik ga nooit meer vliegen, wist niet dat je daar dood aan kan gaan
Man, waar héb je het over?quote:Op maandag 5 oktober 2026 10:45 schreef Marsenal het volgende:
Noodlanding in Frankfurt omdat er iemand nu besluit dood te gaan. Dit is wel echt heel hinderlijk hoor. Kan ik dit declareren ergens?
De bron was ikzelf, zat in een vliegtuig en een paar rijen voor me ging er eentje kaput. Bij Frankfurt geland, en met een uur of twee vertraging weer doorgevlogen.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:26 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Man, waar héb je het over?
Geef een bron of wat meer info op zijn minst.
Ja bij Godquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:45 schreef Marsenal het volgende:
Zeikerd. Nooit geleerd om je mond en/of neus af te vegen aan je stropdas of je mouw?quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:51 schreef Marsenal het volgende:
[..]
De bron was ikzelf, zat in een vliegtuig en een paar rijen voor me ging er eentje kaput. Bij Frankfurt geland, en met een uur of twee vertraging weer doorgevlogen.
De KLM stuurde een mail om te vragen hoe m'n vlucht was, toch maar aangeven dat ik lang moest wachten op een servetje.
Krijg je wel een beetje een croky dasje van.quote:Op maandag 5 oktober 2026 16:54 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Zeikerd. Nooit geleerd om je mond en/of neus af te vegen aan je stropdas of je mouw?
Kledingstukken met kots, pis, stront of bloed gaan stinken.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:01 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Krijg je wel een beetje een croky dasje van.
Dit is hele waardevolle informatie.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:03 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Kledingstukken met kots, pis, stront of bloed gaan stinken.
Echt HEEL ERG STINKEN!!!.
Nu jouw topics nog.quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:31 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Dit is hele waardevolle informatie.
Ik geef niet op!quote:Op maandag 5 oktober 2026 17:33 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Nu jouw topics nog.
Geeft niks, Gewoon blijven proberen.
Nooit geprobeerd, beetje goed gerecht?quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |