O wat voor feest heb je?quote:Op maandag 5 oktober 2026 11:41 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Voor een feest maar ik kom dan van Made in Asia (verkleed en al ja)
Is dat niet te druk voor jou, te veel prikkels?quote:
Tanjiro van Demon Slayerquote:Op maandag 5 oktober 2026 11:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is dat niet te druk voor jou, te veel prikkels?
Wat ga je aandoen?
Leuk dat je dat ondanks toch doetquote:
Ik herleef danquote:
Pirrlinquote:Op maandag 5 oktober 2026 10:42 schreef StevenHyde het volgende:
Hier nog maar even wat koffie. Mindere nacht gehad, dus ff wat extra brandstof
Fijn tochquote:
Wow Ralph Fiennes komt daarquote:
Hey Rob lekkerthnxquote:Op maandag 5 oktober 2026 12:02 schreef Rob het volgende:
De koffietoeter ging hier buiten
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Ja weet ikquote:
Ben benieuwd.quote:Op maandag 5 oktober 2026 12:13 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Ja weet ik
Ik kan niets beloven maar ga proberen fotos te maken
Hongerrrr
Nee de sirene is verquote:Op maandag 5 oktober 2026 12:23 schreef Dotteke het volgende:
O, dan zit je achter dikke ramen, was hier wel goed te horen.
Ja, meteen mijn koffie laten vallenquote:Op maandag 5 oktober 2026 12:24 schreef Dotteke het volgende:
O ja dan schrik je wel als het zo dichtbij is
Dat is dan weer minderquote:Op maandag 5 oktober 2026 12:29 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Ja, meteen mijn koffie laten vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
Fring is mijn allerliefste knuffelkont
Been haunted by a million screams
Gelukkig heb je je niet verbrand neem ik aan.quote:Op maandag 5 oktober 2026 12:31 schreef NymphomaniacPhantasy het volgende:
[..]
Zonde van de koffie, wel hardop lachen..
quote:Op maandag 5 oktober 2026 12:31 schreef Pinnenmutske het volgende:
EtenstijdWat gaat er gegeten worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten van de afdeling Groeten & Fruit
Nee, en dan dagen achter elkaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |