Morgen bij VI gaat hij weer losquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:50 schreef raptorix het volgende:
Ik kan niet wachten op de vraag van Valentijn na de wedstrijd aan Vurgel: Waarom staat hij toch elke keer fout in de verdediging?
Voor de Nations League geef ik geen puntenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk punt geven jullie Xavi voorlopig?
Ik schenk maar geen bier meer in.quote:
Een verzuurde boomer die alleen nog relevant wil blijven door zuur te doenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Morgen bij VI gaat hij weer los![]()
Niet zo theatraal.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schenk maar geen bier meer in.
In de eerste helft werd ik daardoor kapot gemaakt door mensen die ik ooit beschouwd heb als vriend.
Ik drink nog steeds mijn stout van de Moersleutel.quote:
Voor altijd teren op die solo tegen het uitgeschakelde Kopenhagen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:54 schreef Maver24 het volgende:
Iemand zei het van de week al tegen mij. Van de Ven is eigenlijk gewoon een championship speler in engeland. Vind het ook niet veel
Eerst bij Kickoff.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:53 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Morgen bij VI gaat hij weer los![]()
Dat noemen we ook wel een rugnummerquote:
Je neemt jezelf veel te serieus ouwe homo.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als je Valentijn leuk vindt ben je echt het leven niet waard.
Ik gun je dan wel iets naars.
Als je minder zou drinken zou je wellicht niet kapot gemaakt wordenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik schenk maar geen bier meer in.
In de eerste helft werd ik daardoor kapot gemaakt door mensen die ik ooit beschouwd heb als vriend.
Laten we nou niet nog meer middelmaat uit de Eredivisie oproepen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Valente en Zechiel zouden dit zooitje wel op sleeptouw nemen.
Thee (earl grey).quote:
dat klinkt wel lekkerquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:56 schreef raptorix het volgende:
Ze hebben hier ook een heel lekker drankje dat ik zo ga nemen, Caramel Wodka, niet zo hard, ongeveer 15% en heerlijk met een blokje ijs.
Ik wist niet dat je homo hadquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:56 schreef raptorix het volgende:
Ze hebben hier ook een heel lekker drankje dat ik zo ga nemen, Caramel Wodka, niet zo hard, ongeveer 15% en heerlijk met een blokje ijs.
Ik benoem bewust geen Ajacieden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laten we nou niet nog meer middelmaat uit de Eredivisie oproepen.
Ik denk dat Valente zijn mond schuimt bij het zien van het middenveld de afgelopen wedstrijdenquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Valente en Zechiel zouden dit zooitje wel op sleeptouw nemen.
Ja inderdaadquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Voor altijd teren op die solo tegen het uitgeschakelde Kopenhagen.
Gewoon speeltijd omdat hij nog niet heeft gespeeldquote:Op zondag 4 oktober 2026 21:58 schreef Zorro het volgende:
Wat moet je nou met Hato? Koopmeinders naar het middeveld brengen zeker. Is de enige nuttige reden die ik kan bedenken
wereldpass veerman..quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:58 schreef bbuddybb het volgende:
Veerman sjokt er een beetje bij alsof we al in minuut 85 zitten.
Hij is deze wedstrijd behoorlijk goed in het opzetten van kansen, maar verkloot het dan iedere keer spectaculair op het laatste moment.quote:
Ja maar voor hem duurt de wedstrijd niet heelquote:
Ik zou nog niet beoordelen na 3,5 wedstrijden.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Welk punt geven jullie Xavi voorlopig?
De Tour wacht op niemand, Mart Smeets.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ik zou nog niet beoordelen na 3,5 wedstrijden.
Niemand wacht op de Tour.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:01 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
De Tour wacht op niemand, Mart Smeets.
Announce Kees Smit tuinmeubelen.quote:Op zondag 4 oktober 2026 21:57 schreef Wotte het volgende:
[..]
Laten we nou niet nog meer middelmaat uit de Eredivisie oproepen.
Ja.quote:Op zondag 4 oktober 2026 22:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik heb een Kasteel Tripel en een pilsje van Grolsch
Welke moet ik pakken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |