Ja maar nu gaat het dit gebruiken om onder de straf uit te komenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 07:23 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Nah haar nog wat laten lijden is niet zo heel erg. Kan er niet mee zitten.
Zit al 31,5 jaar opgesloten in een isoleercel, is gruwelijk gemarteld in haar executie. Klinkt voor mij niet alsof ze geen straf heeft gehad.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 13:43 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja maar nu gaat het dit gebruiken om onder de straf uit te komen
Volgens mij is de dodencel geen isoleercel, maar leuk is het niet. Niet de luxe zoals in de Nederlandse gevangenis.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zit al 31,5 jaar opgesloten in een isoleercel, is gruwelijk gemarteld in haar executie. Klinkt voor mij niet alsof ze geen straf heeft gehad.
Scheelt weinig.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:19 schreef MissButterflyy het volgende:
Volgens mij is de dodencel geen isoleercel
Eerlijk gezegd zou ze van nu mijn gratie mogen krijgen. Het is nu echt welletjes geweest.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
Zit al 31,5 jaar opgesloten in een isoleercel, is gruwelijk gemarteld in haar executie. Klinkt voor mij niet alsof ze geen straf heeft gehad.
Ze krijgt haar dochter er toch niet mee terug nee.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ze van nu mijn gratie mogen krijgen. Het is nu echt welletjes geweest.Daar zal de moeder van t slachtoffer wel woedend om worden. Maar je kunt ook te ver gaan met wraak nemen.
Ja een beetje het gevoel van oke, de staat heeft 1 kans gehad en die verprutst: nu is het afgelopenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ze van nu mijn gratie mogen krijgen. Het is nu echt welletjes geweest.Daar zal de moeder van t slachtoffer wel woedend om worden. Maar je kunt ook te ver gaan met wraak nemen.
Dus moet een psychopaat vrijkomen omdat het lang vast zit? Het lang wachten slaat nergens op maar dit is de straf die ze heeft gekregenquote:Op woensdag 7 oktober 2026 14:52 schreef Zelva het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)sclient=gws-wiz-serpquote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:06 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Dus moet een psychopaat vrijkomen omdat het lang vast zit? Het lang wachten slaat nergens op maar dit is de straf die ze heeft gekregen
Ze is geen psychopaat.quote:
In bepaalde staten, zoals Tennessee, is een dodencel per definitie een isoleercel. Pike is daar trouwens in 2024 uit gehaald, dus mijn stelling klopte niet helemaal.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij is de dodencel geen isoleercel
Ja want iemand met een mes bewerken is voor normale mensen natuurlijkquote:Op woensdag 7 oktober 2026 17:42 schreef deedeetee het volgende:
[..]
https://www.google.com/se(...)sclient=gws-wiz-serp
Die diagnose heeft ze niet gekregen.
Luxe? Ik durf te wedden dat als 3 maanden moet zitten voor 25k je binnen 3 weken opgeeft.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Volgens mij is de dodencel geen isoleercel, maar leuk is het niet. Niet de luxe zoals in de Nederlandse gevangenis.
Echt eenzame opsluiting 23 uur per dag. Ze mag wel lezen.
Nou nee dat is het zeer zeker niet. Maar dat wil nog niet zeggen dat je mensen die dit doen zomaar de stempel psychopaat kunt geven. Er zijn zat psychopaten niet echt nooit iemand met een mes bewerken.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:02 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Ja want iemand met een mes bewerken is voor normale mensen natuurlijk
Hugo de Jonge, die gaat veel verder.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:15 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Nou nee dat is het zeer zeker niet. Maar dat wil nog niet zeggen dat je mensen die dit doen zomaar de stempel psychopaat kunt geven. Er zijn zat psychopaten niet echt nooit iemand met een mes bewerken.
En met hem heel veel politici.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hugo de Jonge, die gaat veel verder.
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:24 schreef deedeetee het volgende:
[..]
Dit is dus waarom vrouwen in de top enorm slecht is he. Maar is wel te zien aan Merkel en von der Leyen hoe die Europa binnen 15 jaar helemaal om de zeep helpen.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 16:27 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ze krijgt haar dochter er toch niet mee terug nee.
LOL wat een onzin alsof mannen beter zijn. Politici zijn echt één pot nat.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:19 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Dit is dus waarom vrouwen in de top enorm slecht is he. Maar is wel te zien aan Merkel en von der Leyen hoe die Europa binnen 15 jaar helemaal om de zeep helpen.
Wat opgeeft?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:05 schreef raptorix het volgende:
[..]
Luxe? Ik durf te wedden dat als 3 maanden moet zitten voor 25k je binnen 3 weken opgeeft.
In Nederland niet maar in Amerika is het dat of verkracht worden. Je hebt er zo 15 jaar bij omdat je iemand die je wilde verkrachten in poeier mept. En dat is onderdeel van het systeemquote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat opgeeft?
Je kent me helemaal niet.
Wat is langste wat je in gevangenis hebt gezeten?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:25 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wat opgeeft?
Je kent me helemaal niet.
Thatcher.quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:19 schreef epicbeardman het volgende:
Dit is dus waarom vrouwen in de top enorm slecht is he
Dus iedereen die niet in de gevangenis heeft gezeten zou dat niet aankunnen?quote:Op woensdag 7 oktober 2026 20:42 schreef raptorix het volgende:
[..]
Wat is langste wat je in gevangenis hebt gezeten?
quote:Op woensdag 7 oktober 2026 19:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Hugo de Jonge, die gaat veel verder.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |